Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Интерактивті тапсырма

№ 79 Жалпы орта мектептің 6 <<Ж>> сынып оқушыларының тізімі


Оқушының аты-жөні
1
Акберди Аділет Сырымұлы
2
Асан Хадиша Қанатқызы
3
Алтынбек Айгүл Егізханқызы
4
Әзімхан Медеу Мұратұлы
5
Бейсенбі Арыстанбек Бахытұлы
6
Батырбаев Бахытжан Құрманұлы
7
Бауыржанқызы Жібек
8
Дарханбай Нұртілек Сәбитқанұлы
9
Жанбырбайұлы Ерсұлтан
10
Жақсыбекұлы Нұрислам
11
Жақсыбай Еркебұлан Бахтиярұлы
12
Жорабекова Элиза Бейбітқызы
13
Жусупова Сабина Ерболатқызы
14
Есенбек Алешан Ернарқызы
15
Көмек Жасия Ермекқызы
16
Кендирбеков Нурбек Адилбекович
17
Күшібай Рамазан Қасымұлы
18
Мелдебек Қайратәлі Мақсатұлы
19
Мамырбек Аділхан Рыскелдиұлы
20
Мухидин Арсен Бейбітұлы
21
Мақулбек Мұхтархан Әділбекұлы
22
Нұржігіт Нұрай Алмасқызы
23
Сағат Жұлдызай Сақтағанқызы
24
Сапархан Береке Нрболатқызы
25
Смадияр Арслан Махамбетұлы
26
Оржанов Бейбарыс Рамазанұлы
27
Турсункул Ғаламат Бекежанұлы
28
Темирхан Айару Асхатқызы
29
Ұлымбек Мейірлан Бағланұлы

Сабақ тақырыбы: Жасушаның құрылысы мен атқаратын қызметі
Сабақтың мақсаты: жасуша құрылысы мен қызметі тақырыбындағы тарауды қорытындылап, прокариотты және эукариотты ағзалар туралы түсінікті қалыптастыру;
Сабақтың міндеттері:
* жасушаның құрылысы мен қызметі, цитоплазмадағы органоидтер және олардың байланысы , эукариотты және прокариотты жасушалардың ерекшеліктері туралы білімді бекіту;
* шығармашылық- ізденушілік жұмыстарды жүргізу арқылы бақылау, салыстыру, талдау және дәйектер мен қорытындыны жинақтай білуді дамыту;
* қоғам мен биология ғылымының дамуында ғылыми жаңалықтардың маңызы арқылы оқушылардың дүниетанымдық көзқарастарын кеңейтіп, ой-өрісін кеңейту, көрнекілік құралдар арқылы эстетикалық тәрбие жақтарына көңіл бөлу;
Сабақтың типі : қорытынды сабақ
Сабақтың әдісі: проблемалық оқыту технологияларын қолдану
Керекті құрал - жабдықтар: интерактивті тақта, мультимедиялық проектор, <<Жасуша құрылысы>> суреттер және слайдтар жинағы, оқушының нұсқаулық жұмыс парағы, сызба-нұсқалар т.б.
Сабақтың жоспары:
1. Ұйымдастыру бөлімі
* оқушылардың сабаққа қатысуы мен дайындығын тексеру
* оқушыларда сабақ мақсаты және жоспарымен таныстыру
* оқушылардың нұсқаулық жұмыс парақтарын тарату, түсіндіру
1. Кіріспе бөлімі
Интерактивті тақтаға жасушаның суреті қойылады. Сұрақтар:
Суретте не көрсетілген?
Жасуша организмнің қандай бөлігі болып табылады?
Жасушаны қандай ғылым зерттейді?
Жасушаның ашылу тарихы туралы не білеміз?
Жасуша теориясының негізін қалаған қай ғалымдар?
1. Негізгі бөлімі
3.1. Интерактивті тапсырма арқылы сабақтың тақырыбын анықтап алу.
Оқушылар жұмыс парағындағы тапсырманы орындайды. Төмендегі сөздерді мән-мағынасына қарай екі бағанға орналастыру: 1.Митохондрия, 2. Вакуоль, 3. Нәруыз, 4. Липидтер,5. Майлар, 6. Пластидтер,7. Лизосома, 8. Рибосома,9. Тұздар,10. Ядро, 11.Эндоплазмалық тор,12.Глюкоза ,13. Гольджи жиынтығы,14. Су;( интерактивті тақтада тапсырманы бір оқушы орындап, интерактивті қаламның көмегімен сөздерді орналастырады да, әр бағанға тақырып қойып, бүгінгі сабақтың тақырыбы анықтайды)
3.2. Жасушаның құрылысы көрсетілген сурет бойынша интерактивті тапсырма беріледі. Бірінші тапсырмадағы органоидтерді жасуша құрылысы бар суретке, сандар бойынша (жұмыс парағында) орналастыру қажет. (бір оқушы интерактивті тақтада жасуша құрылысының органоидтері жазылған сөздерді сәйкес сандарға апарып, орналастырады)
3.3. Интерактивті тапсырма арқылы жасушадағы мембраналы және мембранасыз органоидтерді топтастырып алу. Оқушылар жұмыс парағындағы сызба-нұсқаны орындайды.

(бір оқушы интерактивті тақтада жасуша органоидтері жазылған сөздерді сызба-нұсқаға орналастырады) Митохондрия, хлоропласт және ядро ерекше түспен жазылады да, мұғалім оқушылардан олардың ерекше түспен боялып тұру себебін сұрайды. Бұл органоидтер қос мембраналы екені анықталады.
3.4. Жасуша органоидтері мен қызметтерін сәйкестендіру тапсырмасы.
1. Митохондрия
А. Заттарды қорытатын органоид
2. Жасуша орталығы
Б. Нәруыз биосинтезі жүреді
3. Лизосома
С. Тұқым қуалайтын ақпарат сақталады
4. Рибосома
Д. Жасушаның бөлінуіне қатысады
5. Гольджи жиынтығы
Е. Энергия түзіледі, жиналады
6. Ядро
Ж. Лизосоманы түзеді
( барлық оқушылар ақпараттық жұмыс парағында орындайды,ал бір оқушы интерактивті тақтада екі бағанды байланыстырады)
4. Шағын танымдық-ізденушілік жұмыстар.Салыстыру, талдау, қорытынды.
4.1. Митохондрия мен хлоропласт құрылысын салыстырып, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау қажет.
Митохондрия ерекшелігі
*
*
*

(Оқушылар бұл тапсырманы, органоидтердің құрылысы бар, суреттер көмегімен орындайды , талдайды және қорытындылайды)
Қорытынды: Жартылай автономды органоидтер.
4.2. Эукариотты және прокариотты жасушаларды салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.
(Оқушылар бұл тапсырманы, бактерия мен жануар немесе өсімдік жасушасы бар суреттер көмегімен салыстырып , талдайды және қорытындылайды)
Қорытынды: Ядросы бар және ядросы жоқ жасушалар мен ағзалар .
4.3. Өсімдік және жануар жасушасының құрылысын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын көрсету.
(Оқушылар бұл тапсырманы, жануар және өсімдік жасушасы бар суреттер көмегімен салыстырып , талдайды және қорытындылайды)
Қорытынды: Жасушалардың ұқсастығы құрылыс бірлігінде, ал айырмашылығы жасушалардың эволюциясы туралы айтады.
5. Қорытынды.
5.1. Тест тапсырмасын орындау (интерактивті тақта арқылы)
5.2. Рефлексия
5.3. Оқушылардың білімін бағалау.
6. Үй тапсырмасы: <<Жасуша - қала>>, <<Жасуша - завод>> тақырыбында шағын әңгіме құрастыру;
Қосымша1.

4. Интерактивті тапсырма. Жасуша құрылысы, сурет бойынша талданады. Жасуша органоидтерін жасуша ішіне орналастыру.
5. Мембраналы және мембранасыз органоидтердің санын ( 1-ші интерактивті тапсырмадағы сандар) сызба-нұсқаға топтастырып, жазу қажет:

6. Интерактивті тапсырма. Жасуша органоидтері мен қызметтерін сәйкестендіру тапсырмасы.
1. Митохондрия
А. Заттарды қорытатын органоид
2. Жасуша орталығы
Б. Нәруыз биосинтезі жүреді
3. Лизосома
С. Тұқым қуалайтын ақпарат сақталады
4. Рибосома
Д. Жасушаның бөлінуіне қатысады
5. Гольджи жиынтығы
Е. Энергия түзіледі, жиналады
6. Ядро
Ж. Лизосоманы түзеді
7. Митохондрия мен хлоропласт құрылысын салыстырып, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау қажет.
Митохондрия ерекшелігі
*
*
*

8. Эукариотты және прокариотты жасушаларды салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау қажет.
Жасыл эвглена
*
*
*
*

9. Өсімдік және жануар жасушасының құрылысын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау қажет.
Өсімдік жасушасының
*
*
Жануар жасушасы

Биологиядан тест сұрақтары №1 нұсқа
1. Жасуша дегеніміз не?
а) мөлшері өте ұсақ тіршілік көзі в) сомалық дене с) хромосомалық дене д) ядро шырыны
е) мөлдір қоймалжың зат
2. Хромосоманың негізгі бөлігін не құрайды?
а) пластид в) вакуоль с) мембрана д) ДНҚ е) РНҚ
3. Жасушаның <<энергетикалық станциясын>> көрсетіңіз?
а) лизасомалар в) вакуольдер с) хромосомалар д) жасуша мембранасы е) митохондрия
4. Жасушаның <<ас қорыту станциясын>> көрсетіңіз?
а) лизасомалар в) вакуольдер с) хромосомалар д) жасуша мембранасы е) митохондрия
5. Жасуша мен оны қоршаған орта - ұлпа сұйықтығы арасындағы зат алмасу не деп аталады?
а) газ алмасу в) пластикалық алмасу с) энергетикалық алмасу д) зат алмасу е) су өткізу
6. 1 г май ыдырағанда қанша кДж энергия бөлінеді?
а) 17, 6 кДж в) 18, 3 кДж с) 38, 9 кДж д) 12 кДж е) 21, 3 кДж
7. Жануарларда қорға жиналатын затты көрсет?
а) глюкоза в) май с) көмірсу д) нәруыз е) гликоген
8. Дәнекер ұлпасы не түзеді?
а) тыныс мүшелерінің сілемейлі қабығын в) қанды с) жүрек қабырғасын д) қоректік затты
е) глюкоза
9. Эпителий ұлпасына тән ерекшеліктер:
а) бір - біріне тығыз жанасқан жасушааралық заттардың жиынтығы в) ядро саны көп, ұзын жасушалар
с) жасушааралық заттың селдір орналасқан қабаты д) тасымалдау қызметі е) газ алмасу кызметі
10. Қанға тән ерекшеліктер:
а) бірдей қызмет атқаратын жасушалар в) жасушааралық заттары - калций фосфатымен карбонаттары
с) қоректік заттар мен оттек тасымалдау д) түрлі қызмет атқарады е) оттегін сіңіріп, көмірқышқыл газын шығарады
11. Құрылысы мен шығу тегі әртүрлі, бірақ ортақ белгілерімен біріктірілген ұлпа тобы?
а) дәнекер ұлпасы в) эпителий ұлпасы с) безді ұлпа д) бұлшық ет ұлпасы е) сүйек ұлпасы
12. Жұту бұлшық еттері қандай бұлшық етке жатады?
а) көлденең жолақты в) бірыңғай салалы с) жиырылғыш бұлшық еттер д) созылғыш бұлшық еттер
е) жүйке бұлшық етіне
13. Нейронның қысқа өсіндісін көрсет?
а) аксон в) нейроглия с) миокард д) эпикард е) дендрит
14. Нейронның ұзын өсіндісін көрсет?
а) аксон в) нейроглия с) миокард д) эпикард е) дендрит
15. Нақты пішіні бар, организмде белгілі орны бар бірнеше қызмет атқаратын дене бөлігі?
а) дене в) жасуша с) ұлпа д) мүше е) сүйек
16. Дененің сыртынан............................. жабады?
а) шаш в) түк с) тері д) жұтқыншақ е) қаңқа
17. Қалқанша безі қандай гормон бөледі?
а) инсулин в) микседема с) ұйқы усті безі гормонын д) тироксин е) гликоген
18. Аралас секрециялы бездерді көрсет?
а) ұйқы безі және жыныс безі в) ұйқы безі және қалқанша маңы безі с) қалқанша маңы безі
д) бүйрек үсті безі е) жыныс безі
19. Жүйке ұлпасының негізін жүйке жасушалары....................... құрайды?
а) нейрон в) дене с) мүше д) ұлпа е) жасуша
20. Организмнің тітіркендіргішке жауап реакциясы қалай аталады?
а) тежеуші в) қоздырушы с) рецептор д) синапс е) рефлекс
21. Жүйке жүйесін орналасуына қарай шартты түрде нешеге бөлеміз?
а) 2 в) 4 с) 5 д) 3 е) 6
22. Жұлынның орналасқан орнын көрсет?
а) самайда в) омыртқа жотасында с) ми сауытында д) жүйке жүйесінде е) бастың алдыңғы бөлігінде
23. Ақпараттың үлкен көлемін қабылдап, өңдеуге қабілетті күрделі мүше?
а) ми в) жасуша с) ұлпа д) жұлын е) жүйке
24. Жарық пен дыбысқа елең етіп, жылдам реакция көрсетуді қамтамсыз ететін ми?
а) ортаңғы ми в) сопақша ми с) аралық ми д) мишық е) жұлын
25. Қимылды үйлесімді сақтауды, тепе - теңдікті сақтайтын миды көрсет?
а) ортаңғы ми в) сопақша ми с) аралық ми д) мишық е) жұлын

Ұқсас жұмыстар
Оқушы мен оқушы
Жасушаның құрылысы мен атқаратын қызметі
Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыру. кембридж тәсілімен
Жоңғар (жетісу) алатауы (қысқа мерзім)
Арал теңізі
Компьютерлік желілер туралы
Біліп ал
Атмосфералық құбылыстар
Операциялық жүйе. 8-сынып
Алматының кейінгі даму шежіресі.Қайталама қос сөздер
Пәндер