Интерактивті тапсырма

№ 79 Жалпы орта мектептің 6 «Ж» сынып оқушыларының тізімі

Оқушының аты-жөні
№: 1
Оқушының аты-жөні: Акберди Аділет Сырымұлы
№: 2
Оқушының аты-жөні: Асан Хадиша Қанатқызы
№: 3
Оқушының аты-жөні: Алтынбек Айгүл Егізханқызы
№: 4
Оқушының аты-жөні: Әзімхан Медеу Мұратұлы
№: 5
Оқушының аты-жөні: Бейсенбі Арыстанбек Бахытұлы
№: 6
Оқушының аты-жөні: Батырбаев Бахытжан Құрманұлы
№: 7
Оқушының аты-жөні: Бауыржанқызы Жібек
№: 8
Оқушының аты-жөні: Дарханбай Нұртілек Сәбитқанұлы
№: 9
Оқушының аты-жөні: Жанбырбайұлы Ерсұлтан
№: 10
Оқушының аты-жөні: Жақсыбекұлы Нұрислам
№: 11
Оқушының аты-жөні: Жақсыбай Еркебұлан Бахтиярұлы
№: 12
Оқушының аты-жөні: Жорабекова Элиза Бейбітқызы
№: 13
Оқушының аты-жөні: Жусупова Сабина Ерболатқызы
№: 14
Оқушының аты-жөні: Есенбек Алешан Ернарқызы
№: 15
Оқушының аты-жөні: Көмек Жасия Ермекқызы
№: 16
Оқушының аты-жөні: Кендирбеков Нурбек Адилбекович
№: 17
Оқушының аты-жөні: Күшібай Рамазан Қасымұлы
№: 18
Оқушының аты-жөні: Мелдебек Қайратәлі Мақсатұлы
№: 19
Оқушының аты-жөні: Мамырбек Аділхан Рыскелдиұлы
№: 20
Оқушының аты-жөні: Мухидин Арсен Бейбітұлы
№: 21
Оқушының аты-жөні: Мақулбек Мұхтархан Әділбекұлы
№: 22
Оқушының аты-жөні: Нұржігіт Нұрай Алмасқызы
№: 23
Оқушының аты-жөні: Сағат Жұлдызай Сақтағанқызы
№: 24
Оқушының аты-жөні: Сапархан Береке Нрболатқызы
№: 25
Оқушының аты-жөні: Смадияр Арслан Махамбетұлы
№: 26
Оқушының аты-жөні: Оржанов Бейбарыс Рамазанұлы
№: 27
Оқушының аты-жөні: Турсункул Ғаламат Бекежанұлы
№: 28
Оқушының аты-жөні: Темирхан Айару Асхатқызы
№: 29
Оқушының аты-жөні: Ұлымбек Мейірлан Бағланұлы

Сабақ тақырыбы: Жасушаның құрылысы мен атқаратын қызметі

Сабақтың мақсаты: жасуша құрылысы мен қызметі тақырыбындағы тарауды қорытындылап, прокариотты және эукариотты ағзалар туралы түсінікті қалыптастыру;

Сабақтың міндеттері:

  • жасушаның құрылысы мен қызметі, цитоплазмадағы органоидтер және олардың байланысы, эукариотты және прокариотты жасушалардың ерекшеліктері туралы білімді бекіту;
  • шығармашылық- ізденушілік жұмыстарды жүргізу арқылы бақылау, салыстыру, талдау және дәйектер мен қорытындыны жинақтай білуді дамыту;
  • қоғам мен биология ғылымының дамуында ғылыми жаңалықтардың маңызы арқылы оқушылардың дүниетанымдық көзқарастарын кеңейтіп, ой-өрісін кеңейту, көрнекілік құралдар арқылы эстетикалық тәрбие жақтарына көңіл бөлу;

Сабақтың типі : қорытынды сабақ

Сабақтың әдісі: проблемалық оқыту технологияларын қолдану

Керекті құрал - жабдықтар: интерактивті тақта, мультимедиялық проектор, «Жасуша құрылысы» суреттер және слайдтар жинағы, оқушының нұсқаулық жұмыс парағы, сызба-нұсқалар т. б.

Сабақтың жоспары:

  1. Ұйымдастыру бөлімі
  • оқушылардың сабаққа қатысуы мен дайындығын тексеру
  • оқушыларда сабақ мақсаты және жоспарымен таныстыру
  • оқушылардың нұсқаулық жұмыс парақтарын тарату, түсіндіру
  1. Кіріспе бөлімі

Интерактивті тақтаға жасушаның суреті қойылады. Сұрақтар:

Суретте не көрсетілген?

Жасуша организмнің қандай бөлігі болып табылады?

Жасушаны қандай ғылым зерттейді?

Жасушаның ашылу тарихы туралы не білеміз?

Жасуша теориясының негізін қалаған қай ғалымдар?

  1. Негізгі бөлімі

3. 1. Интерактивті тапсырма арқылы сабақтың тақырыбын анықтап алу.

Оқушылар жұмыс парағындағы тапсырманы орындайды. Төмендегі сөздерді мән-мағынасына қарай екі бағанға орналастыру: 1. Митохондрия, 2. Вакуоль, 3. Нәруыз, 4. Липидтер, 5. Майлар, 6. Пластидтер, 7. Лизосома, 8. Рибосома, 9. Тұздар, 10. Ядро, 11. Эндоплазмалық тор, 12. Глюкоза, 13. Гольджи жиынтығы, 14. Су; ( интерактивті тақтада тапсырманы бір оқушы орындап, интерактивті қаламның көмегімен сөздерді орналастырады да, әр бағанға тақырып қойып, бүгінгі сабақтың тақырыбы анықтайды)

3. 2. Жасушаның құрылысы көрсетілген сурет бойынша интерактивті тапсырма беріледі. Бірінші тапсырмадағы органоидтерді жасуша құрылысы бар суретке, сандар бойынша (жұмыс парағында) орналастыру қажет. (бір оқушы интерактивті тақтада жасуша құрылысының органоидтері жазылған сөздерді сәйкес сандарға апарып, орналастырады)

3. 3. Интерактивті тапсырма арқылы жасушадағы мембраналы және мембранасыз органоидтерді топтастырып алу. Оқушылар жұмыс парағындағы сызба-нұсқаны орындайды.

(бір оқушы интерактивті тақтада жасуша органоидтері жазылған сөздерді сызба-нұсқаға орналастырады) Митохондрия, хлоропласт және ядро ерекше түспен жазылады да, мұғалім оқушылардан олардың ерекше түспен боялып тұру себебін сұрайды. Бұл органоидтер қос мембраналы екені анықталады.

3. 4. Жасуша органоидтері мен қызметтерін сәйкестендіру тапсырмасы.

1. Митохондрия
А. Заттарды қорытатын органоид
1. Митохондрия: 2. Жасуша орталығы
А. Заттарды қорытатын органоид: Б. Нәруыз биосинтезі жүреді
1. Митохондрия: 3. Лизосома
А. Заттарды қорытатын органоид: С. Тұқым қуалайтын ақпарат сақталады
1. Митохондрия: 4. Рибосома
А. Заттарды қорытатын органоид: Д. Жасушаның бөлінуіне қатысады
1. Митохондрия: 5. Гольджи жиынтығы
А. Заттарды қорытатын органоид: Е. Энергия түзіледі, жиналады
1. Митохондрия: 6. Ядро
А. Заттарды қорытатын органоид: Ж. Лизосоманы түзеді

( барлық оқушылар ақпараттық жұмыс парағында орындайды, ал бір оқушы интерактивті тақтада екі бағанды байланыстырады)

4. Шағын танымдық-ізденушілік жұмыстар. Салыстыру, талдау, қорытынды.

4. 1. Митохондрия мен хлоропласт құрылысын салыстырып, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау қажет.

Митохондрия ерекшелігі
Митохондрия ерекшелігі:
:
:

(Оқушылар бұл тапсырманы, органоидтердің құрылысы бар, суреттер көмегімен орындайды, талдайды және қорытындылайды)

Қорытынды: Жартылай автономды органоидтер.

4. 2. Эукариотты және прокариотты жасушаларды салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.

(Оқушылар бұл тапсырманы, бактерия мен жануар немесе өсімдік жасушасы бар суреттер көмегімен салыстырып, талдайды және қорытындылайды)

Қорытынды: Ядросы бар және ядросы жоқ жасушалар мен ағзалар .

4. 3. Өсімдік және жануар жасушасының құрылысын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын көрсету.

(Оқушылар бұл тапсырманы, жануар және өсімдік жасушасы бар суреттер көмегімен салыстырып, талдайды және қорытындылайды)

Қорытынды: Жасушалардың ұқсастығы құрылыс бірлігінде, ал айырмашылығы жасушалардың эволюциясы туралы айтады.

5. Қорытынды.

5. 1. Тест тапсырмасын орындау (интерактивті тақта арқылы)

5. 2. Рефлексия

5. 3. Оқушылардың білімін бағалау.

6. Үй тапсырмасы: «Жасуша - қала», «Жасуша - завод» тақырыбында шағын әңгіме құрастыру;

Қосымша1.

4. Интерактивті тапсырма. Жасуша құрылысы, сурет бойынша талданады. Жасуша органоидтерін жасуша ішіне орналастыру.

5. Мембраналы және мембранасыз органоидтердің санын ( 1-ші интерактивті тапсырмадағы сандар) сызба-нұсқаға топтастырып, жазу қажет:

6. Интерактивті тапсырма. Жасуша органоидтері мен қызметтерін сәйкестендіру тапсырмасы.

1. Митохондрия
А. Заттарды қорытатын органоид
1. Митохондрия: 2. Жасуша орталығы
А. Заттарды қорытатын органоид: Б. Нәруыз биосинтезі жүреді
1. Митохондрия: 3. Лизосома
А. Заттарды қорытатын органоид: С. Тұқым қуалайтын ақпарат сақталады
1. Митохондрия: 4. Рибосома
А. Заттарды қорытатын органоид: Д. Жасушаның бөлінуіне қатысады
1. Митохондрия: 5. Гольджи жиынтығы
А. Заттарды қорытатын органоид: Е. Энергия түзіледі, жиналады
1. Митохондрия: 6. Ядро
А. Заттарды қорытатын органоид: Ж. Лизосоманы түзеді

7. Митохондрия мен хлоропласт құрылысын салыстырып, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау қажет.

Митохондрия ерекшелігі
Митохондрия ерекшелігі:
:
:

8. Эукариотты және прокариотты жасушаларды салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау қажет.

Жасыл эвглена

Жасыл эвглена:
:
:

9. Өсімдік және жануар жасушасының құрылысын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау қажет.

Өсімдік жасушасының

Жануар жасушасы

Ұқсас жұмыстар
Оқушы мен оқушы
Жасушаның құрылысы мен атқаратын қызметі
Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыру. кембридж тәсілімен
Жоңғар (жетісу) алатауы (қысқа мерзім)
Арал теңізі
Компьютерлік желілер туралы
Біліп ал
Атмосфералық құбылыстар
Операциялық жүйе. 8-сынып
Алматының кейінгі даму шежіресі.Қайталама қос сөздер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz