Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Электродтық потенциалдар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
10.3C Тотығу-тотықсыздану реакциялары
Мектеп: №10 орта мектеп
Күні: 13.01.2020
Мұғалім: Худашева М. Р.
Сынып: 10 <<А>>
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы
Электрохимиялық потенциалдар қатары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
10.2.3.3 Стандартты электродтық потенциал түсінігін сипаттау
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Сутектік және металл электродтарындағы үрдістерді түсіндере алады;
Электродтардағы реакция теңдеулерін құра алады
Көптеген оқушылар:
Электрохимиялық потенциал мәндерін ескере отырып белсенділік қатарын құрады;
Кейбір оқушылар:
Күрделі сұрақтарға жауап бере алады;
Бағалау критерийлері
- негізгі терминдер мен түсініктерді біледі;
- электродтарда болатын жартылай реакция теңдеулерін құра алады;
- электрохимиялық потенциалды есептеуге есептер шығара алады;
- стандартты электродтық потенциал қатары туралы қорытынды шығарады;
Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
-ауызша немесе жазбаша түрде деректерге сәйкес қорытынды жасай алады
Пәнге қатысты лексика мен терминология
анод, катод, электролиттік қаптау, электролиз, ток, элементтер (батареялар), реакция өнімі, үлгілер, тұтану, иондар, болжау, арқылы өту
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
Иондық қосылыс суда еріген кезде, онда ...
Ток ерітінді арқылы өтетін кезде, X болады
X болды, сондықтан Y болуы керек/ бола алады Z
Біздер X болжадық, бірақ Y болды
Құндылықтарды дарыту
Өз ойын айта алу және сыныптастарына сыйластық
Пәнаралық байланыстар
Физика
Бастапқы білім
Атом құрылысы, Ерітінді мен ерігіштік, Металдардың белсенділігін салыстыру, Еру және ерітінділер, Тотығу және тотықсыздану
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Оқушылармен амандасу. Сабақтың тықырыбын және мақсатын талқылау.
Сабақтың тақырыбы:
Потенциалдардың электрохимиялық қатар;
Оқу мақсаты:
Стандартты электродтық потенциал түсінігін сипаттау
Презентация
Сабақтың ортасы
Оқушыларға презентация бойынша <<Катион мен металл қабаты арасындағы тепе-теңдік>> түсіндіру. Қосы электрлік қабаттың пайда болуын және металдың электродтық потенциалын түсіндіру.
Электродтық потенциалдың неліктен оң және теріс болатынын түсіндіру.
Сутек электроды мен металл электродының жалпы теңдеулерін түсіндіру;
Гальваникалық элемент пен электродтық потенциал арасындағы байланысты көрстету.
(W) Тапсырма 1.
1. Қай металдың электрон беру қабілеті жоғары?
2. Қай электродта электрондардың концентрациясы жоғары? Неліктен?
3. Егер электродтары бар ерітінділерді тұзды көпірмен жалғаса не болар еді?
Жауаптарыңызды жартылай реакция теңдеуімен түсіндіріңіз.
(W) Тапсырманың жауаптарын мұғалім оқушыларға түсіндіреді.
Мұғалім оқушыларға электрохимиялық тізбекті қалай дұрыс құрастыруды түсінідіреді.
Кейіннен стандартты электродтық потенциалдың жағдайлары мен ондағы оның мәнінің тотықсыздандырғыш және тотықтырғыш қабілетіне әсерін түсіндіреді.
Оқушыларға стандартты электродтық потенциалдың абсолютті шамасы ретінде сутек электролды алынғанын, ал қалған мәндер салыстырмалы екендігін түсіндіреді.
Стандарттық электродтық потенциалды мырыш мысалында түсіндіреді.
(I) Тапсырма 2. Қалыптастырушы бағалауды орындау. 10 мин
Электродтық потенциалдар. Гальваникалық элемент тақырыбына есептер
Оқу мақсаты
Стандарттық электродтық потенциал түсінігін сипаттау
Бағалау критериилері
Стандарттық электродтық потенциал кестесін қолдана білу
Электрод жұбының потенциалын анықтай білу
Гальваникалық элементті құрудың схемасын түсіну
Тапсырма 1. Төменде көрсетілген реакция схемасы бойынша гальваникалық элементтің схемасын құрастырыңыз:
Fe + СuSO4 = FeSO4 + Cu Анодта және катодта жүретін үрдістердің теңдеуін көрсетіңіз.
Тапсырма 2. Кобальттан жасалған пластинканы ішінде Fe (II), Mg, Ag (I) иондары бар тұзды ерітінділеріне батырса пластинканың массасы қалай өзгереді (кемиді, артады немесе тұрақты болады). Реакциялардың молекулалық теңдеуін жазыңыз.
Тапсырма 3. Аноды никель болып табылатын гальваникалық элементтің схемасын құрыңыз, анодтағы және катодтағы үрдістердің жартылай реакция теңдеулерін және реакциялардың молекулалық теңдеуін жазыңыз. Катодқа материал таңдаңыз.
Сабақтың соңы
Сабақ тақырыбы бойынша кері байланыс:
Не қызықты болды?
Жаңа нені білдік?
Не қиын болды?
Келесі сабақтарға қандай ұсыныстар мен тілектер бар?
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Жетістік критерийлерін қарау
Мұғалімнің жеке жұмысты тексеріп, сабақта талдау.
Белсенді іс-әрекеттер - топтық, жеке жұмысты жазбаша және ауызша орындау.
Ой жүгірту
Сабақ мақсаттары/ оқыту міндеттері шынайы болды ма? Оқушылар бүгін нені үйренді? Сабақ үстіндегі ахуал қандай болды? Менің жоспарлаған дифференциация жақсы жұмыс жасады ма? Таймингті ұстандым ба? Мен өз жоспарыма қандай өзгерістеренгіздім және неге?
Осы сабақты бағалау үшін бос орын пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы тиісті сол жақтағы сұраққа жауап беріңіз
Негізгі бағалау
Қандай екі зат өте жақсы өтті (екеуінде қарастырыңыз, сабақ беруді де, оқытуды да)?
1:
2:
Қандай екі зат сабақты одан да жақсы ете алатын еді (екеуінде қарастырыңыз, сабақ беруді де, оқытуды да)?
1:
2:
Келесі сабақты жоспарлау үшін қолдана алатындай осы сабақта сынып немесе жеке тұлғалар туралы нені білдім?
10.3C Тотығу-тотықсыздану реакциялары
Мектеп: №10 орта мектеп
Күні: 13.01.2020
Мұғалім: Худашева М. Р.
Сынып: 10 <<А>>
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы
Электрохимиялық потенциалдар қатары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
10.2.3.3 Стандартты электродтық потенциал түсінігін сипаттау
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Сутектік және металл электродтарындағы үрдістерді түсіндере алады;
Электродтардағы реакция теңдеулерін құра алады
Көптеген оқушылар:
Электрохимиялық потенциал мәндерін ескере отырып белсенділік қатарын құрады;
Кейбір оқушылар:
Күрделі сұрақтарға жауап бере алады;
Бағалау критерийлері
- негізгі терминдер мен түсініктерді біледі;
- электродтарда болатын жартылай реакция теңдеулерін құра алады;
- электрохимиялық потенциалды есептеуге есептер шығара алады;
- стандартты электродтық потенциал қатары туралы қорытынды шығарады;
Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
-ауызша немесе жазбаша түрде деректерге сәйкес қорытынды жасай алады
Пәнге қатысты лексика мен терминология
анод, катод, электролиттік қаптау, электролиз, ток, элементтер (батареялар), реакция өнімі, үлгілер, тұтану, иондар, болжау, арқылы өту
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
Иондық қосылыс суда еріген кезде, онда ...
Ток ерітінді арқылы өтетін кезде, X болады
X болды, сондықтан Y болуы керек/ бола алады Z
Біздер X болжадық, бірақ Y болды
Құндылықтарды дарыту
Өз ойын айта алу және сыныптастарына сыйластық
Пәнаралық байланыстар
Физика
Бастапқы білім
Атом құрылысы, Ерітінді мен ерігіштік, Металдардың белсенділігін салыстыру, Еру және ерітінділер, Тотығу және тотықсыздану
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Оқушылармен амандасу. Сабақтың тықырыбын және мақсатын талқылау.
Сабақтың тақырыбы:
Потенциалдардың электрохимиялық қатар;
Оқу мақсаты:
Стандартты электродтық потенциал түсінігін сипаттау
Презентация
Сабақтың ортасы
Оқушыларға презентация бойынша <<Катион мен металл қабаты арасындағы тепе-теңдік>> түсіндіру. Қосы электрлік қабаттың пайда болуын және металдың электродтық потенциалын түсіндіру.
Электродтық потенциалдың неліктен оң және теріс болатынын түсіндіру.
Сутек электроды мен металл электродының жалпы теңдеулерін түсіндіру;
Гальваникалық элемент пен электродтық потенциал арасындағы байланысты көрстету.
(W) Тапсырма 1.
1. Қай металдың электрон беру қабілеті жоғары?
2. Қай электродта электрондардың концентрациясы жоғары? Неліктен?
3. Егер электродтары бар ерітінділерді тұзды көпірмен жалғаса не болар еді?
Жауаптарыңызды жартылай реакция теңдеуімен түсіндіріңіз.
(W) Тапсырманың жауаптарын мұғалім оқушыларға түсіндіреді.
Мұғалім оқушыларға электрохимиялық тізбекті қалай дұрыс құрастыруды түсінідіреді.
Кейіннен стандартты электродтық потенциалдың жағдайлары мен ондағы оның мәнінің тотықсыздандырғыш және тотықтырғыш қабілетіне әсерін түсіндіреді.
Оқушыларға стандартты электродтық потенциалдың абсолютті шамасы ретінде сутек электролды алынғанын, ал қалған мәндер салыстырмалы екендігін түсіндіреді.
Стандарттық электродтық потенциалды мырыш мысалында түсіндіреді.
(I) Тапсырма 2. Қалыптастырушы бағалауды орындау. 10 мин
Электродтық потенциалдар. Гальваникалық элемент тақырыбына есептер
Оқу мақсаты
Стандарттық электродтық потенциал түсінігін сипаттау
Бағалау критериилері
Стандарттық электродтық потенциал кестесін қолдана білу
Электрод жұбының потенциалын анықтай білу
Гальваникалық элементті құрудың схемасын түсіну
Тапсырма 1. Төменде көрсетілген реакция схемасы бойынша гальваникалық элементтің схемасын құрастырыңыз:
Fe + СuSO4 = FeSO4 + Cu Анодта және катодта жүретін үрдістердің теңдеуін көрсетіңіз.
Тапсырма 2. Кобальттан жасалған пластинканы ішінде Fe (II), Mg, Ag (I) иондары бар тұзды ерітінділеріне батырса пластинканың массасы қалай өзгереді (кемиді, артады немесе тұрақты болады). Реакциялардың молекулалық теңдеуін жазыңыз.
Тапсырма 3. Аноды никель болып табылатын гальваникалық элементтің схемасын құрыңыз, анодтағы және катодтағы үрдістердің жартылай реакция теңдеулерін және реакциялардың молекулалық теңдеуін жазыңыз. Катодқа материал таңдаңыз.
Сабақтың соңы
Сабақ тақырыбы бойынша кері байланыс:
Не қызықты болды?
Жаңа нені білдік?
Не қиын болды?
Келесі сабақтарға қандай ұсыныстар мен тілектер бар?
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Жетістік критерийлерін қарау
Мұғалімнің жеке жұмысты тексеріп, сабақта талдау.
Белсенді іс-әрекеттер - топтық, жеке жұмысты жазбаша және ауызша орындау.
Ой жүгірту
Сабақ мақсаттары/ оқыту міндеттері шынайы болды ма? Оқушылар бүгін нені үйренді? Сабақ үстіндегі ахуал қандай болды? Менің жоспарлаған дифференциация жақсы жұмыс жасады ма? Таймингті ұстандым ба? Мен өз жоспарыма қандай өзгерістеренгіздім және неге?
Осы сабақты бағалау үшін бос орын пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы тиісті сол жақтағы сұраққа жауап беріңіз
Негізгі бағалау
Қандай екі зат өте жақсы өтті (екеуінде қарастырыңыз, сабақ беруді де, оқытуды да)?
1:
2:
Қандай екі зат сабақты одан да жақсы ете алатын еді (екеуінде қарастырыңыз, сабақ беруді де, оқытуды да)?
1:
2:
Келесі сабақты жоспарлау үшін қолдана алатындай осы сабақта сынып немесе жеке тұлғалар туралы нені білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz