Өнер түрлеріне байланысты сурет салу

Мектеп:
«Н. Островский атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Мектеп:: Бөлім:
«Н. Островский атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.: Өнер.
Мектеп:: Педагогтің аты-жөні:
«Н. Островский атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.: Желанбай Елдар Ерғалыұлы.
Мектеп:: Күні:
«Н. Островский атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.: 13. 01. 2023 жыл.
Мектеп:: Сынып: 3 «Ә»
«Н. Островский атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны:
Мектеп:: Сабақтың тақырыбы:
«Н. Островский атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.: Өнер дегеніміз не?
Мектеп:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
«Н. Островский атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.: 4. 1. 3. 1 - Отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін(жанры, орындау техникасы, көңіл күйі) түсіндіру.
Мектеп:: Сабақтың мақсаты:
«Н. Островский атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.:
  • Өнер туралы жалпы мағлұмат беру, өнер түрлерімен таныстыру.
  • Өнер түрлеріне байланысты сурет салу.
Мектеп:: Сабақтың барысы:
Мектеп:: Сабақтың кезеңі/уақыт
«Н. Островский атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.: Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті.
Бағалау түрлері
Ресурстар
Мектеп::

Басталуы.

(5 мин)

«Н. Островский атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.:

Қызығушылықты ояту.

Ширату жаттығуы:

«Сыртқы және ішкі шеңбер» әдісі бойынша оқушылар шеңберге тұрып, амандасып, бір-бірлеріне сәттілік тілейді.

Тақтаға шығарып, шеңбер құраймыз.

Оқушыларды жаңа тақырыппен таныстырып, оның мақстатын хабарлау. Оқушыларға сұрақтар қою:

  1. Өнер дегеніміз не?
  2. Олардың қандай түрлерін білесіз?
  3. Бойыңызда қандай өнер бар деп ойлайсыз?

Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді.

Сабаққа дайындалады, мұғалімге назар аударады.

Сұрақ-жауап.

ҚБ: «Ауызша мадақтау» әдісі.

Жарайсың! Тамаша! Керемет!

«Сыртқы және ішкі шеңбер»

C:\Users\Сулу\Desktop\РУСТЕМ\гул\slide-0.jpg

Мектеп::

Жаңа сабақ.

Білу және түсіну.

https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2018/01/29/k_5a6edc168ec41/453336_4.png (6 мин)

«Н. Островский атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.:

Мұғалімнің түсіндірмесі.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) .

«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі.

Мақсаты: Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.

Мұғалім өнер мен мамандық түрлері бейнеленген иллюстрацияларды көрсете отырып, жаңа материалды түсіндіреді.

C:\Users\Елдар\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\slide_09.jpg

(Ұ) Өнер - көркем образдар жүйесі арқылы адамның дүниетанымын, ішкі сезімін, жан дүниесіндегі құбылыстарды бейнелейтін қоғамдық сана мен адам танымының формасы.

Өнер өмірде болған оқиғаларды қаз-қалпында алмай, өзгертіп, түрлендіріп, көркем образдарды типтендіру арқылы сомдайтын эстетикалық құбылыс. Оны қоғамдық сананың өзге формаларынан даралайтын белгісі де адамның шындыққа деген эстетикалық қатынасы болып табылады.

Өнердің мақсаты - дүниені, адам өмірін, қоршаған ортаны көркемдік-эстетикалық тұрғыдан игеру. Көркем шығарманың бел ортасында нақты бір тарихи жағдайда алынған жеке адам тағдыры, адамдардың қоғамдық қатынастары мен қызметтері тұрады.

Олар суреткер қиялы арқылы өңделіп, көркем образдар түрінде беріледі.

Шығарманың суреттеу тәсілі, құрылымдық келбеті, көркем бейне жасаудың материялдық арқауы өнер түрлерінің ерекшеліктерін айқындайды.

Тақырыптың негізін түсінеді.

Өз ойын негіздеп жеткізе алады.

Түсінбеген жерлері болса, мұғалімнің көмегіне жүгінеді.

Өзара бағалау.

Сабаққа белсенді қатысқан оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Репродукциялар:

C:\Users\Елдар\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\3s_korkem_Page_077_Image_0004.jpg

C:\Users\Елдар\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\3s_korkem_Page_077_Image_0002.jpg

Мектеп::

Ортасы.

https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2018/01/29/k_5a6edc168ec41/453336_10.png (20 мин)

(4 мин)

«Н. Островский атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.:

Практикалық жұмыс.

Оқушыларға өзіндік тапсырма беріледі.

Тапсырма №1: ӨЖ. Өнердің бір түріне байланысты сурет салу.

Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану.

Дескрипторлар:

  • Өнер

Ұқсас жұмыстар
Су моншақпен бұйым жасау технологиясы
Оқушылардын жасаған бұйымдарын тамашалау
Қуыршақ терапиясы
Б.соқпақбаев. «шынықсын денеміз». 2 сынып
Салтанатты портрет
Сенсорика сабағында ойын әдістерінің тиімділігі
Paint графикалық редакторының терезе элементтері
Оқушыларға Сән Киім Стиль түсініктерін білдірту
Сәндік қолданбалы өнер. Киіз үй суретін салу
Қолөнері кестеде
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz