Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Өнер түрлеріне байланысты сурет салу
Мектеп:
<<Н.Островский атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен>> коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Бөлім:
Өнер.
Педагогтің аты-жөні:
Желанбай Елдар Ерғалыұлы.
Күні:
13.01.2023 жыл.
Сынып: 3 <<Ә>>
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Өнер дегеніміз не?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
4.1.3.1 - Отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін(жанры, орындау техникасы, көңіл күйі) түсіндіру.
Сабақтың мақсаты:
Өнер туралы жалпы мағлұмат беру, өнер түрлерімен таныстыру.
Өнер түрлеріне байланысты сурет салу.
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті.
Бағалау түрлері
Ресурстар
Басталуы.
(5 мин)
Қызығушылықты ояту.
Ширату жаттығуы:
<<Сыртқы және ішкі шеңбер>> әдісі бойынша оқушылар шеңберге тұрып, амандасып, бір-бірлеріне сәттілік тілейді.
Тақтаға шығарып, шеңбер құраймыз.
Оқушыларды жаңа тақырыппен таныстырып, оның мақстатын хабарлау. Оқушыларға сұрақтар қою:
Өнер дегеніміз не?
Олардың қандай түрлерін білесіз?
Бойыңызда қандай өнер бар деп ойлайсыз?
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Сабаққа дайындалады, мұғалімге назар аударады.
Сұрақ-жауап.
ҚБ: <<Ауызша мадақтау>> әдісі.
Жарайсың! Тамаша! Керемет!
<<Сыртқы және ішкі шеңбер>>
Жаңа сабақ.
Білу және түсіну.
(6 мин)
Мұғалімнің түсіндірмесі.
Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда).
<<Көршіңе әңгімелеп бер>> әдісі.
Мақсаты: Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.
Мұғалім өнер мен мамандық түрлері бейнеленген иллюстрацияларды көрсете отырып, жаңа материалды түсіндіреді.
(Ұ) Өнер -- көркем образдар жүйесі арқылы адамның дүниетанымын, ішкі сезімін, жан дүниесіндегі құбылыстарды бейнелейтін қоғамдық сана мен адам танымының формасы.
Өнер өмірде болған оқиғаларды қаз-қалпында алмай, өзгертіп, түрлендіріп, көркем образдарды типтендіру арқылы сомдайтын эстетикалық құбылыс. Оны қоғамдық сананың өзге формаларынан даралайтын белгісі де адамның шындыққа деген эстетикалық қатынасы болып табылады.
Өнердің мақсаты - дүниені, адам өмірін, қоршаған ортаны көркемдік-эстетикалық тұрғыдан игеру. Көркем шығарманың бел ортасында нақты бір тарихи жағдайда алынған жеке адам тағдыры, адамдардың қоғамдық қатынастары мен қызметтері тұрады.
Олар суреткер қиялы арқылы өңделіп, көркем образдар түрінде беріледі.
Шығарманың суреттеу тәсілі, құрылымдық келбеті, көркем бейне жасаудың материялдық арқауы өнер түрлерінің ерекшеліктерін айқындайды.
Тақырыптың негізін түсінеді.
Өз ойын негіздеп жеткізе алады.
Түсінбеген жерлері болса, мұғалімнің көмегіне жүгінеді.
Өзара бағалау.
Сабаққа белсенді қатысқан оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Репродукциялар:
Ортасы.
(20 мин)
(4 мин)
Практикалық жұмыс.
Оқушыларға өзіндік тапсырма беріледі.
Тапсырма №1: ӨЖ. Өнердің бір түріне байланысты сурет салу.
Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану.
Дескрипторлар:
Өнер туралы түсініктерін қалыптастырады.
Өнердің бір түріне байланысты сурет салады.
Композициясын қызық етіп құрастырады.
Жұмысты ұқыпты орындайды.
ҚБ: <<Қошеметтеу>> әдісі.
ЕҚББ (Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға) арналған тапсырма:
Тапсырма №1: ӨЖ. Табиғаттың суретін салу.
Дескрипторлары:
Табиғаттың суретін салады.
Тақырып бойынша берілген тапсырманы орындайды.
Алған білімі бойынша қарапайым үйдің суретін салады.
Істеген жұмысын ұқыпты орындайды.
ҚБ: <<Бас бармақ>> әдісі.
<<Ыстық орындық>> әдісі.
Мақсаты: Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру керек, себебі, орындық ыстық.
Берілген тапсырманы талапқа сай орындайды.
Жұмыстарын таныстырады.
ҚБ: Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай:
<<Қошеметтеу>> әдісі арқылы бағалайды.
ҚБ: <<Бас бармақ>>
Сабақтың соңы
(4 мин)
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін қорытындылайды.
ҚБ: <<Өзін-өзі бағалау>>.
Кері байланыс парақшасы.
Үйге тапсырма(1 мин): Өз бойындағы өнерлерін бейнелеп келу.
<<Н.Островский атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен>> коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Бөлім:
Өнер.
Педагогтің аты-жөні:
Желанбай Елдар Ерғалыұлы.
Күні:
13.01.2023 жыл.
Сынып: 3 <<Ә>>
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Өнер дегеніміз не?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
4.1.3.1 - Отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін(жанры, орындау техникасы, көңіл күйі) түсіндіру.
Сабақтың мақсаты:
Өнер туралы жалпы мағлұмат беру, өнер түрлерімен таныстыру.
Өнер түрлеріне байланысты сурет салу.
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті.
Бағалау түрлері
Ресурстар
Басталуы.
(5 мин)
Қызығушылықты ояту.
Ширату жаттығуы:
<<Сыртқы және ішкі шеңбер>> әдісі бойынша оқушылар шеңберге тұрып, амандасып, бір-бірлеріне сәттілік тілейді.
Тақтаға шығарып, шеңбер құраймыз.
Оқушыларды жаңа тақырыппен таныстырып, оның мақстатын хабарлау. Оқушыларға сұрақтар қою:
Өнер дегеніміз не?
Олардың қандай түрлерін білесіз?
Бойыңызда қандай өнер бар деп ойлайсыз?
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Сабаққа дайындалады, мұғалімге назар аударады.
Сұрақ-жауап.
ҚБ: <<Ауызша мадақтау>> әдісі.
Жарайсың! Тамаша! Керемет!
<<Сыртқы және ішкі шеңбер>>
Жаңа сабақ.
Білу және түсіну.
(6 мин)
Мұғалімнің түсіндірмесі.
Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда).
<<Көршіңе әңгімелеп бер>> әдісі.
Мақсаты: Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.
Мұғалім өнер мен мамандық түрлері бейнеленген иллюстрацияларды көрсете отырып, жаңа материалды түсіндіреді.
(Ұ) Өнер -- көркем образдар жүйесі арқылы адамның дүниетанымын, ішкі сезімін, жан дүниесіндегі құбылыстарды бейнелейтін қоғамдық сана мен адам танымының формасы.
Өнер өмірде болған оқиғаларды қаз-қалпында алмай, өзгертіп, түрлендіріп, көркем образдарды типтендіру арқылы сомдайтын эстетикалық құбылыс. Оны қоғамдық сананың өзге формаларынан даралайтын белгісі де адамның шындыққа деген эстетикалық қатынасы болып табылады.
Өнердің мақсаты - дүниені, адам өмірін, қоршаған ортаны көркемдік-эстетикалық тұрғыдан игеру. Көркем шығарманың бел ортасында нақты бір тарихи жағдайда алынған жеке адам тағдыры, адамдардың қоғамдық қатынастары мен қызметтері тұрады.
Олар суреткер қиялы арқылы өңделіп, көркем образдар түрінде беріледі.
Шығарманың суреттеу тәсілі, құрылымдық келбеті, көркем бейне жасаудың материялдық арқауы өнер түрлерінің ерекшеліктерін айқындайды.
Тақырыптың негізін түсінеді.
Өз ойын негіздеп жеткізе алады.
Түсінбеген жерлері болса, мұғалімнің көмегіне жүгінеді.
Өзара бағалау.
Сабаққа белсенді қатысқан оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Репродукциялар:
Ортасы.
(20 мин)
(4 мин)
Практикалық жұмыс.
Оқушыларға өзіндік тапсырма беріледі.
Тапсырма №1: ӨЖ. Өнердің бір түріне байланысты сурет салу.
Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану.
Дескрипторлар:
Өнер туралы түсініктерін қалыптастырады.
Өнердің бір түріне байланысты сурет салады.
Композициясын қызық етіп құрастырады.
Жұмысты ұқыпты орындайды.
ҚБ: <<Қошеметтеу>> әдісі.
ЕҚББ (Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға) арналған тапсырма:
Тапсырма №1: ӨЖ. Табиғаттың суретін салу.
Дескрипторлары:
Табиғаттың суретін салады.
Тақырып бойынша берілген тапсырманы орындайды.
Алған білімі бойынша қарапайым үйдің суретін салады.
Істеген жұмысын ұқыпты орындайды.
ҚБ: <<Бас бармақ>> әдісі.
<<Ыстық орындық>> әдісі.
Мақсаты: Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру керек, себебі, орындық ыстық.
Берілген тапсырманы талапқа сай орындайды.
Жұмыстарын таныстырады.
ҚБ: Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай:
<<Қошеметтеу>> әдісі арқылы бағалайды.
ҚБ: <<Бас бармақ>>
Сабақтың соңы
(4 мин)
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін қорытындылайды.
ҚБ: <<Өзін-өзі бағалау>>.
Кері байланыс парақшасы.
Үйге тапсырма(1 мин): Өз бойындағы өнерлерін бейнелеп келу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz