Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақ мақсаты. Сабақтың ортасы

ҰМЖ тарауы: 7.2. Отарлау және ұлт-азаттық күрес.
Мектебі: Ш.Уәлиханов атындағы орта мектебі КММ
Күні: 22.11.19
Мұғалімнің аты-жөні: Амантай Ж
Сынып: 7А
Қатысқандар -
Қатыспағандар -
Сабақтың тақырыбы
Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс.

Оқу мақсаттары
7.3.1.5 халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау;
Сабақ мақсаты
Барлығы:Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыстың себебін және салдарын түсінеді;
Көпшілігі:ұлт-азаттық көтерілістің қамтыған аумағын және бағыттарын картадан көрсете алады;
Кейбірі: көтерілістің отаршылдық саясатты тежей алмау себептерін талдай алады ;
Бағалау критерийі
-Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыстың себебін және салдарын сипаттайды.
-Ұлт-азаттық көтерілістің қамтыған аумағын және бағыттарын картадан көрсетеді
Көтерілістің отаршылдық саясатты тежей алмау себептерін талдайды;
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану,талдау ,жинақтау,бағалау
Тілдік мақсаттар
Талқылауға арналған сұрақтар:
Сырым Датұлы Кіші жүз қазақтарының қандай құқықтарын қорғауды көздеді?..
Неліктен, орыс патшалығы Айшуақ сұлтанды хан сайлауға тырысты?..
Бұл жағдай Сырымның беделіне қаншалықты әсер етті?..

Тарихи концепт
Себеп- салдар
Құндылықтарға баулу
<<Мәңгілік ел>> тұжырымдамасының 6 құндылығы
-тұлғаға бағытталған құндылық
-тарихи оқиғалардың маңыздылығы
-Ұлттық патриотизмге тәрбиелеу
Пәнаралықбайланыс
Дүниежүзі тарихы- шаруалар көтерілісі туралы біледі, география-картамен жұмыс, қазақ әдебиеті-Сырымның шешендік өнері.
Алдыңғы білім
6.3.1.3

Сабақтың барысы
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған әрекеттер

Ресурстар
Басталуы
1мин.

.

1мин

3мин
І. Ұйымдастыру кезеңі . Сәлемдесу оқу құралдарын түгендеу Жағымды психологиялық ахуал туғызу. 1-топ. <<Елек >> 2-топ. <<Қобда >> 3-топ. <<Ойыл>> 4-топ. <<Жем>>
Сабақтың тақырыбын анықтау.<<Суреттер сөйлейді>> әдісі арқылы суретті пайдалана отырып ,әр топ суретке қарап өз пікір айтады жаңа тақырыпты ашады
Ұлт-азаттық
Ұлт-азаттық
Қозғалыс
Қозғалыс
отаршылдық
отаршылдық
Кіші жүз
Кіші жүз
Ресей
Ресей

аз

Мұғалім: сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстыру.
<<Миға шабуыл >> әдісі
Білім ленд видео ролик көрсетіледі

суреттер
Сабақтың ортасы
15 минут

10мин

5мин
1-тапсырма Топтық жұмыс: <<Жүзім шоқтары >> әдісі
Әр топ таңдап алған сұрақтары бойынша пікір алмасып топпен сипаттайды .
1-топ - Көтерілістің шығу себептері және қозғаушы күщтері
2-топ - Сырым Датұлы Кіші жүз қазақтарының қандай құқықтарын қорғауды көздеді.?
3-топ. Барон Игельстромның реформалары және Кіші жүзде хан билігін жою әрекеттері қандай нәтиже берді?
4-топ Ұлт-азаттық көтерілістің жеңілу себептері мен тарихи маңызы
ҚБ<<Еркін микрофон>> әдісі арқылы( құнды ой жинақтап, ойын ашық айту) жүргізеді
Критерийлер:
-Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық күресінің себеп - салдарын ашып көрсете алады;
-Өз ойын білдіре алады,
-Өз пікірін тарихи фактілермен дәлелдей алады;
-Оқиғаға қорытынды жасай алады
Дескриптор:
-Көтерілістің шығу себептері және қозғаушы күщтерін сипаттайды .
-Сырым Датұлы Кіші жүз қазақтарының қандай құқықтарын қорғауды көздегендігін анықтайды.
- Барон Игельстромның реформалары және Кіші жүзде хан билігін жою әрекеттері қандай нәтижесін түсінеді.
-Ұлт-азаттық көтерілістің жеңілу себептері мен тарихи маңызын сипаттайды .

2-тапсырма. Жеке жұмыс.Саралау тапсырмасы << Каспи банк акциясы>>
Тақтаға Банк ақциясы ватманға салынып ілінеді. Екі қалташада <<200 000 теңге>> мен <<70 000 теңге>> <<1000 теңге>> орналасқан. Сол ақшаның артына деңгейлік сұрақтар жазылған, оқушылар сол тапсырманы алу арқылы сұраққа жауап береді. Егер сұраққа жауап бере алмаса ақша банкта қалады. Дұрыс жауап берген оқушылар ақшаны иеленеді.
Сұрақтар:
1.Неліктен орыс патшалығы Айшуақ сұлтанды хан сайлауға тырысты?
1. --------------------------------------------------------------------------------
2. Сырым Датұлы бастаған кіші жүз қазақтарының көтерілісі болған мерзімі?
2. --------------------------------------------------------------------------------
3. Сырым Датұлының тұлғалық сипатына мінездеме бер
3. --------------------------------------------------------------------------------
4.Қазақтарға Жайықтың оң жағасына өтуге рұқсат берілген мерзімі?
4. --------------------------------------------------------------------------------
5.Сырым Датұлы қайтыс болған жер:
5. --------------------------------------------------------------------------------
Термин сөздер
6. --------------------------------------------------------------------------------
Қазына - түрлі бағалы заттар,дүние мүлік ,
7. --------------------------------------------------------------------------------
материалдық байлық
8. --------------------------------------------------------------------------------
Расправа- Кіші жүздегі ру ақсақалдары кіруге тиісті болған отарлау жүйесінің әкімшілік органы
9. --------------------------------------------------------------------------------
Старшын - ру басшысы Дескриптор :
-.Берілген сұрақтарға нақты жауап береді.
-Термин сөзге түсініктеме береді
ҚБ: Мұғалім комментарий 3-тапсырма. Жұптық жұмыс: <<Ойлан,жұптас,пікірлес>>
С.Датұлы мен орыс әскерлерінің арасындғы қақтығыс ошақтарын картадағы мәліметпен сәйкестендіру Сәйкестендіру тест
1
1744жыл
Орск бекінісі салынды .
2
1783жыл
Орал бекінісін шабуыл бастады
3
1785жыл
Қазақ жасақтары Орал шекара аймағында патша үкіметімен шайқасқа түсті.
4
1786жыл
Нұралы хан Жайық бойындағы бекіністерді паналады.
5
1792жыл
С.Датұлы 1000 сарбазымен Елек қорғанысына шабуыл жасады.
6
1786-1787жыл
Қазақтардың Еділ мен Жайық аралығындағы жаппай көшу басталды .
Дескриптор :
-Берілген сұрақтарға нақты жауап береді, сәйкестендіреді .
ҚБ: өзара бағалау

Қазақстан тарихы (көне
заманнан бүгінге дейін). Бес
томдық. 1-том. - Алматы, 2010 ж.

Ежелгі Қазақстан. Балалар энциклопедиясы. - Алматы: <<Аруна>>, 2002 ж.

Кесте үлестірмелі оқулық
Аяқталуы
3мин

1мин
1мин

Рефлексия Қоржын әдісі
Рефлексия жасауға арналған сұрақтар:

Мен сабақты жақсы түсіндім
Тақырып бойынша әлі ізденуім керек
Өте жақсы түсіндім ,мен үшін қызықты болды

Сабақты қорытындылау.

Үй тапсырмасы:Сырым батырды өз кезеңінің әйгілі тұлғасы деп есептеуге бола ма?-150 сөзден тұратын эссе жазу.

Қосымшаақпарат
Саралау - Сізқосымшакөмеккөрсетудіқалайжоспарлайсыз? Сізқабілетіжоғарыоқушыларғатапсырманыкүрделендірудіқалайжоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және
еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс.
Құндылықтардағыбайланыс

Рефлексия
- Сабақ/оқумақсаттарышынайыма?
- Бүгіноқушылар не білді?
- Сынып тағы ахуалқандайболды?
- Мен жоспарлаған
Саралау Шаралары
Тиімді болдыма?
- Мен берілген уақыт ішінде
Үлгердім бе?
- Мен өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім және
неліктен?

Қорытынды бағамдау
Қандайекінәрсетабыстыболды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?
Шығармашылық, деңгейлік тапсырмалар беруді ұсынамын.
Белсенді әдістерді пайдаланамын Белсенді оқытуда- жұппен жұмыс, топпен жұмыс,сараланған тапсырмалар;

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Жұптық жұмыста өзара бағалау. Жеке жұмыс жасағанда өзара бағалау,топтық жұмыста бағалау

Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Сабақ мақсаттары шынайы, қолжетімді. Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді.
Алдын ала топқа біріктіруді жоспарлау. Сыныптағы қабілеті жоғары оқушыларды бір топқа отырғызбау. Жекелеген оқушылардың жетістіктерін көру үшін басшылыққа алдым

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?
1.
2.

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың ортасы мағынаны бағалау
Қасиеттер терезесі
Форма макеті терезесі
Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы. 6-сынып
Шығармашылық жұмыстың атауы
Жазықтықтағы екі нүктенің арақашықтығы
Тіс пастасының тістің беріктігіне әсерін зерттеу
Мақсат үстеулері
Мәтіндік процессорлар арқылы жалпы мағлұмат, программа интерфейсі. құжаттарды құру және сақтау. мәтінді пішімдеу және редакциялаудың негізгі әдіс-тәсілдері
Математикалық және жараталыстынау. 10 сынып
Пәндер