Әрқайсысының қолында доп

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: №174

Күні Мұғалімнің аты-жөні: Рахманбердиев Қ.

Сабақ №1

Сынып: 3 Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:№174Күні Мұғалімнің аты-жөні:Рахманбердиев Қ.Сабақ №1Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақ тақырыбы
Қауіпсіздік ережесі Денсаулық туралы негізгі түсініктер
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:№174Күні Мұғалімнің аты-жөні:Рахманбердиев Қ.Сабақ №1Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 6. Оқытудың әр түрлі кезеңдерінде қауіпсіздік ережесін сақтау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:№174Күні Мұғалімнің аты-жөні:Рахманбердиев Қ.Сабақ №1Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақ мақсаттары
3. 1. 6. 1 - оқытудың әр түрлі кезеңдерінде қауіпсіздік ережесінің дағдылары мен қабілеттерін тану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:№174Күні Мұғалімнің аты-жөні:Рахманбердиев Қ.Сабақ №1Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Бағалау критерийлері
Оқушылардың бойында өзіне, құрбысына деген құрмет, жауапкершіліктің қалыптасуына ықпал ету
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:№174Күні Мұғалімнің аты-жөні:Рахманбердиев Қ.Сабақ №1Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Тілдік мақсаттар
Жеңіл атлетикаға байланысты физикалық қасиеттер туралы түсініктерін көрсету және талқылау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:№174Күні Мұғалімнің аты-жөні:Рахманбердиев Қ.Сабақ №1Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Құндылықтарды дарыту
Оқу-үйренуге жауапкершілікпен қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:№174Күні Мұғалімнің аты-жөні:Рахманбердиев Қ.Сабақ №1Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Пәнаралық байланыстар
Дүние жүзі тарихы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:№174Күні Мұғалімнің аты-жөні:Рахманбердиев Қ.Сабақ №1Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: АКТ қолдану дағдылары
Ноутбук, проектор

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың басы

Оқушы назарын аудару

15 минут

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

Бой сергіту жаттығулары.

Біреуден сапқа тұру.

Сапта әдеттегі адыммен, оң және сол бүйірмен қосымша адыммен жүру.

Орташа қарқынмен жүгіру, тізелерді жоғары көтеріп жүгіру.

Жүгіруден кейін тынысты қалыпқа келтіру.

Қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде санамақ айтуды ұсынады.

Ресурстар: Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың ортасы

20 минут

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

(Б, К) Қозғалмалы ойындардағы техникалық қауіпсіздік ережелері

(Ж, Т, К, Ф) Жерде түрлі пішіндегі сызықтар жүргізіледі ол - жолдар. Ойнаушылар олардың үстінен бірінен соң бірі жүгіріп, тепе-теңдік сақтай отыра күрделі бұрылыстар жасайды. Бір-біріне кедергі жасамай, алда жүгіріп келе жатқанға соқтығыспай, дәл сызыққа басып, жолмен жүгіру керек.

Ойынға қатысушылар саны әртүрлі болуы мүмкін. Жолдың ұзындығы суретте көрсетілгендей кез келген ұзындықта болуы мүмкін, бірақ 5 м кем болмауы тиіс. Бұл ойынды жарыс түрінде өткізуге болады. Пішіні бірдей бірнеше сызық сызылып, әр қайсысының соңына жалаушалар қойылады. Ойнаушылардың бірінші жалаушаға жеткені тез басынан жоғары көтеруі керек. Командалық ойын түрінде өткізуге болады.

СЕРГІТУ СӘТІ.

Еркiн ұста денеңдi,

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

Арқан тарту.
Бұл екі топқа бөлінген балалармен немесе екі баламен ойналады. Арқанның екі жағынан екі бала немесе екі топқа бөлінген балалар тартысады
Қай топ арқанды өз жағына тартып, алып, кесе сол топ жеңіске жетеді.
Екі бала тартысқанда қай бала өзіне қарай арқанды тартып екіші баланы құлатса, құламаған бала жеңіске жетеді.

Ресурстар:

Үлкен, бос кеңістік, ойын алаңы, пішіндерді белгілеуге арнаған бор, жалаушалар, ысқырық. Жолдарды салуға арналған ленталар.

Ұзын, қысқа арқандар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың соңы

5 минут

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет: 1. Сапқатұру. Ықшамдалған ереже бойынша демалту ойыны: Қолды жоғары көтеріп төмен түсіру. Секіру жаттығулары
2. Демалыс жаттығулары.
3. Үйге тапсырма.
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Бағалау. Бағалаудың жұлдызша,

смайликтер, шапалак аркылы,

балдык жуйе әдісімен бағаладық

Сабақтың жоспарланған кезеңдері: Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет: Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Ресурстар: Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) ?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) ?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Ресурстар:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:

Күні Мұғалімнің аты-жөні:

Сабақ №2

Сынып: 3 Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №2Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақ тақырыбы
Қауіпсіздік ережесі Денсаулық туралы негізгі түсініктер
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №2Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 6. Оқытудың әр түрлі кезеңдерінде қауіпсіздік ережесін сақтау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №2Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақ мақсаттары
3. 1. 6. 1 - оқытудың әр түрлі кезеңдерінде қауіпсіздік ережесінің дағдылары мен қабілеттерін тану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №2Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Бағалау критерийлері
Оқушылардың бойында өзіне, құрбысына деген құрмет, жауапкершіліктің қалыптасуына ықпал ету
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №2Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Тілдік мақсаттар
Жеңіл атлетикаға байланысты физикалық қасиеттер туралы түсініктерін көрсету және талқылау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №2Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Құндылықтарды дарыту
Оқу-үйренуге жауапкершілікпен қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №2Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Пәнаралық байланыстар
Дүние жүзі тарихы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №2Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: АКТ қолдану дағдылары
Ноутбук, проектор

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың басы

Оқушы назарын аудару

15 минут

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

Бой сергіту жаттығулары.

Біреуден сапқа тұру.

Сапта әдеттегі адыммен, оң және сол бүйірмен қосымша адыммен жүру.

Орташа қарқынмен жүгіру, тізелерді жоғары көтеріп жүгіру.

Жүгіруден кейін тынысты қалыпқа келтіру.

Қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде санамақ айтуды ұсынады.

Ресурстар: Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың ортасы

20 минут

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

(Б, К) Қозғалмалы ойындардағы техникалық қауіпсіздік ережелері

(Ж, Т, К, Ф) Жерде түрлі пішіндегі сызықтар жүргізіледі ол - жолдар. Ойнаушылар олардың үстінен бірінен соң бірі жүгіріп, тепе-теңдік сақтай отыра күрделі бұрылыстар жасайды. Бір-біріне кедергі жасамай, алда жүгіріп келе жатқанға соқтығыспай, дәл сызыққа басып, жолмен жүгіру керек.

Ойынға қатысушылар саны әртүрлі болуы мүмкін. Жолдың ұзындығы суретте көрсетілгендей кез келген ұзындықта болуы мүмкін, бірақ 5 м кем болмауы тиіс. Бұл ойынды жарыс түрінде өткізуге болады. Пішіні бірдей бірнеше сызық сызылып, әр қайсысының соңына жалаушалар қойылады. Ойнаушылардың бірінші жалаушаға жеткені тез басынан жоғары көтеруі керек. Командалық ойын түрінде өткізуге болады.

СЕРГІТУ СӘТІ.

Еркiн ұста денеңдi,

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

Арқан тарту.
Бұл екі топқа бөлінген балалармен немесе екі баламен ойналады. Арқанның екі жағынан екі бала немесе екі топқа бөлінген балалар тартысады
Қай топ арқанды өз жағына тартып, алып, кесе сол топ жеңіске жетеді.
Екі бала тартысқанда қай бала өзіне қарай арқанды тартып екіші баланы құлатса, құламаған бала жеңіске жетеді.

Ресурстар:

Үлкен, бос кеңістік, ойын алаңы, пішіндерді белгілеуге арнаған бор, жалаушалар, ысқырық. Жолдарды салуға арналған ленталар.

Ұзын, қысқа арқандар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың соңы

5 минут

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет: 1. Сапқатұру. Ықшамдалған ереже бойынша демалту ойыны: Қолды жоғары көтеріп төмен түсіру. Секіру жаттығулары
2. Демалыс жаттығулары.
3. Үйге тапсырма.
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Бағалау. Бағалаудың жұлдызша,

смайликтер, шапалак аркылы,

балдык жуйе әдісімен бағаладық

Сабақтың жоспарланған кезеңдері: Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет: Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Ресурстар: Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Ресурстар:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:

Күні Мұғалімнің аты-жөні:

Сабақ №3

Сынып: 3 Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №3Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақ тақырыбы
Қауіпсіздік ережесі Денсаулық туралы негізгі түсініктер
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №3Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
3. 1. Салауатты өмір салты үшін дене белсенділігін ің маңыздылығы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №3Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақ мақсаттары
3. 3. 1. 1 - салауатты өмір салты үшін дене белсенділігінің маңыздылығын талқылау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №3Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Бағалау критерийлері
Оқушылардың бойында өзіне, құрбысына деген құрмет, жауапкершіліктің қалыптасуына ықпал ету
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №3Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Тілдік мақсаттар
Жеңіл атлетикаға байланысты физикалық қасиеттер туралы түсініктерін көрсету және талқылау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №3Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Құндылықтарды дарыту
Оқу-үйренуге жауапкершілікпен қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №3Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Пәнаралық байланыстар
Дүние жүзі тарихы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №3Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: АКТ қолдану дағдылары
Ноутбук, проектор

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың басы

Оқушы назарын аудару

15 минут

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

Бой сергіту жаттығулары.

Біреуден сапқа тұру.

Сапта әдеттегі адыммен, оң және сол бүйірмен қосымша адыммен жүру.

Орташа қарқынмен жүгіру, тізелерді жоғары көтеріп жүгіру.

Жүгіруден кейін тынысты қалыпқа келтіру.

Қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде санамақ айтуды ұсынады.

Ресурстар: Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың ортасы

20 минут

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

(Ж, Б, Тәж, Ф) «Жылан» ойыны. Ойынның алдында сыныпты 5-7 адамнан тұратын бірнеше топқа бөліңіз. Оқушылар бір-бірінің қолынан ұстап, шынжыр жасап тұрады. Шынжырдың басында жүргізуші тұрады. Ол кедергілерден секіріп, тез бұрылыстар жасап, ойын алаңында жүгіріп келе жатып, әртүрлі пішіндерді суреттеп, барлық ойынға қатысушыларды соңынан ертеді. Қалып қойған ойыншылар ойыннан шығады. Бұл ойынды кез келген жыл мезгілінде ойнауға болады. Ойын ережесі: Жылан үзіліп қалмау үшін ойыншылар бір-бірін қолдарынан немесе белбеулерінен мықтап ұстаулары керек (тек киімнен ұстауға болмайды) . Ойыншылар жүргізушінің қимылын қайталау керек. Жүргізуші тез жүгірмеуі керек. Ойын нұсқасы: Жүргізушінің белгісі бойынша ойыншылар тарауға, одан кейін орындарына қайтып жиналуға болады.

СЕРГІТУ СӘТІ.

Еркiн ұста денеңдi,

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

Арқан тарту.
Бұл екі топқа бөлінген балалармен немесе екі баламен ойналады. Арқанның екі жағынан екі бала немесе екі топқа бөлінген балалар тартысады
Қай топ арқанды өз жағына тартып, алып, кесе сол топ жеңіске жетеді.
Екі бала тартысқанда қай бала өзіне қарай арқанды тартып екіші баланы құлатса, құламаған бала жеңіске жетеді.

Ресурстар:

Үлкен, бос кеңістік, ойын алаңы, белгілеуге арнаған бор, жалаушалар, ысқырық, секундомер. Кедергі жасау үшін: фишкалар, конустар, жеңіл атлетикалық кедергілер, гимнастикалық орындықтар.

Ұзын, қысқа арқандар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың соңы

5 минут

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет: 1. Сапқатұру. Ықшамдалған ереже бойынша демалту ойыны: Қолды жоғары көтеріп төмен түсіру. Секіру жаттығулары
2. Демалыс жаттығулары.
3. Үйге тапсырма.
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Бағалау. Бағалаудың жұлдызша,

смайликтер, шапалак аркылы,

балдык жуйе әдісімен бағаладық

Сабақтың жоспарланған кезеңдері: Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет: Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Ресурстар: Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Ресурстар:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:

Күні Мұғалімнің аты-жөні:

Сабақ №4

Сынып: 3 Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №4Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақ тақырыбы
Қауіпсіздік ережесі. Денсаулық туралы негізгі түсініктер
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №4Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
3. 1. Салауатты өмір салты үшін дене белсенділігін ің маңыздылығы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №4Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақ мақсаттары
3. 3. 1. 1 - салауатты өмір салты үшін дене белсенділігінің маңыздылығын талқылау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №4Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Бағалау критерийлері
Оқушылардың бойында өзіне, құрбысына деген құрмет, жауапкершіліктің қалыптасуына ықпал ету
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №4Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Тілдік мақсаттар
Жеңіл атлетикаға байланысты физикалық қасиеттер туралы түсініктерін көрсету және талқылау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №4Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Құндылықтарды дарыту
Оқу-үйренуге жауапкершілікпен қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №4Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Пәнаралық байланыстар
Ана тілі, математика
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Күні Мұғалімнің аты-жөні:Сабақ №4Сынып: 3 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: АКТ қолдану дағдылары
Ноутбук, проектор

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың басы

Оқушы назарын аудару

15 минут

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

Бой сергіту жаттығулары.

Біреуден сапқа тұру.

Сапта әдеттегі адыммен, оң және сол бүйірмен қосымша адыммен жүру.

Орташа қарқынмен жүгіру, тізелерді жоғары көтеріп жүгіру.

Жүгіруден кейін тынысты қалыпқа келтіру.

Қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде санамақ айтуды ұсынады.

Ресурстар: Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың ортасы

20 минут

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

(Ж, Т, Тәж, Ф) «Үйір» ойыны. Барлық ойнаушыларды бірнеше топқа бөледі. Бір «жылқы», екі-үш «қасқыр», екі-үш «құлыншақ» таңдалынады. Қалған ойнаушылар «жылқы үйірі» болады. Оқушылар қолдарынан мықтап ұстап, шеңбер жасайды. Шеңбердің ішінде «құлыншақтар» болады. «Құлыншақтар» шеңбердің ішінде жүріп, «жылқылардың кісінегеніне» еліктей алады. Үйірдің айналасында «жылқы» жүреді. «Үйір» мен «құлыншақтарды» күзетеді. Егер «қасқырлар» жақындаса, оларды кісінеп, оқыранып қорқытады, «қасқырға» қолын тигізсе, «қасқыр» ұсталған болып есептеледі. «Қасқырлар» «үйірдің» жанында аңдып жүреді. Шынжырды үзіп, «құлыншақтарды» ұстап, өзінің «апанына» алып кетуге тырысады. «Құлыншақ» еш қарсылықсыз «қасқырмен» кетеді. «Жылқы» «қасқырлардың» барлығына қолын тигізгенше жалғасады.

СЕРГІТУ СӘТІ.

Еркiн ұста денеңдi,

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

Арқан тарту.
Бұл екі топқа бөлінген балалармен немесе екі баламен ойналады. Арқанның екі жағынан екі бала немесе екі топқа бөлінген балалар тартысады
Қай топ арқанды өз жағына тартып, алып, кесе сол топ жеңіске жетеді.
Екі бала тартысқанда қай бала өзіне қарай арқанды тартып екіші баланы құлатса, құламаған бала жеңіске жетеді.

Ресурстар:

Ысқырық

Ұзын, қысқа арқандар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың соңы

5 минут

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет: 1. Сапқатұру. Ықшамдалған ереже бойынша демалту ойыны: Қолды жоғары көтеріп төмен түсіру. Секіру жаттығулары
2. Демалыс жаттығулары.
3. Үйге тапсырма.
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Бағалау. Бағалаудың жұлдызша,

смайликтер, шапалак аркылы,

балдык жуйе әдісімен бағаладық

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет: Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Ресурстар: Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
Бауырсақ жаттығулары. Шымырбекпен бірге ертегі
Іріктеу тәсілі арқылы комбинаторикалық есептер шығару
Мұғалім сол шырақты жағушы
Ұстаз - мектептің жүрегі
Сыныптан тыс жұмыс математикалық футбол 6-сынып
Спорттық құралдар
Орналасқан жері
Көңілді старттар
Омпы ойыны
Ойлы болсан озып көр
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz