Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бөліп шығару
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Бөлім:
Бөліп шығару
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты
Азамат Арай Жанболатқызы
Күні:
19.01.23
Сынып:
Қатысушылар саны: 18
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Омыртқасыз және омыртқалы жануарларды зәр шығару жүйелерінің құрылысы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
7.1.5.3. Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру.
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың бөліп шығару жүйелерін танып біледі.
Оқушылардың басым бөлігі: Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың зәр шығару жүйесінің құрылысын салыстыра алады.
Кейбір оқушылар: Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың зәр шығару жүйелерінің құрылысына талдау жасап, эволюциялық дамуына сәйкес саралай алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру
кезеңі
5 минут
5 минут
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын құру.
Оқушыларды тақырыпқа сай, <<фотосуреттер>> арқылы 4 топқа бөлу
1 топ <<Қарапайымдар>>
2 топ <<Омыртқасыздар>>
3 топ <<Буынаяқтылар>> 4топ <<Омыртқалылар>>
Үй тапсырмасын <<Сәлемдеме жіберіңіз>> әдісі бойынша сұрау.
Эфир майлардың өсімдіктер үшін маңызы қандай?
Шайырдың маңыздылығы неде?
Шірнеліктер дегеніміз не?
<<Ағзалардың бөліп шығару жүйесі>> тақырыбында бейнефильм көрсету.
Кері байланыс.
Өткен тақырыпты меңгергенін көрсету.
Суреттер
<<Ағзалардың бөліп шығару жүйесі>>туралы бейнежазба
https://www.youtube.com/watch?v=URDRM-kk1AI
Жаңа сабақ
10 минут
Топтық жұмыс.<<Ойлан - жұптас - бөліс>> стратегиясы.
Оқулықтан мәтінді оқу.
1-топ Біржасушалы омыртқасыздардың бөліп шығару мүшесіз
2-топ Құрттардың және ұлудың бөліп шығару мүшелері
3-топ:Буынаяқтылардың бөліп шығару мүшелері
4-топ Омыртқалылардың бөліп шығару мүшелері
Жаңа сабақты меңгеру
Постер, түрлі-түсті қаламдар
7 минут
2 минут
5-минут
1-тапсырма
Түрлері
Қызметі
1 Қарапайымдар немесе бір жасушалылар
А.Денесінің ортасында бір шығару түтігіне ашылатын бөлу түтікшесі.
2.Жалпақ құрттар
Б.Жиырылғыш вакуолі арқылы бөліп шығаруды жүзеге асырады.
3.Жұмыр құрттар
С.Бір немесе екі бүйрек
4.Буылтық құрттар
Д.Жасыл бездер
5.Шаянтәрізділер класы
Е.мальпигий түтікшелері
6.Ұлулар типі
Ж.Бүйректен, несепағардан, зәр шығару түтікшесі не клоака арқылы
7.Өрмекшітәрізділер класы
З.Жұлдыз тәрізді жасушалар
8.Балықтар және сүтқоректілер класы
И.Метанефридиялар
Г.Гемолимфа
2-тапсырма .
Жеке жұмыс. Омыртқалыларда бөлу процесі тек ................
арқылы жүзеге асырылады:
А) бүйрек
Б) өкпе және бүйрек
В) бүйрек, өкпе, тері
3-тапсырма
Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың
зәр шығару жүйесі өзара ерекшеленеді.
С
А В
Суретте берілген ағзалардың зәр шығару жүйесін атаңыз.
А____________________________________________________________________________
В____________________________________________________________________________
С____________________________________________________________________________
Сабақтың соңы
5 минут .
Кері байланыс:. <<Сұхбаттасқан жұп>>әдісі.
Жұбыңызбен:3 үйренген нәрсе:
1.Не оңай болды?
2.Не қиын болды?
3.Тағыда не нәрсе туралы білгіңіз келеді?.
Үйге тапсырма: Жануарлардың бөліп шығару жүйелері. <<Ыдырау өнімдерін шығаратын бес мүшеге толық сипаттама беру>>
Бөлім:
Бөліп шығару
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты
Азамат Арай Жанболатқызы
Күні:
19.01.23
Сынып:
Қатысушылар саны: 18
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Омыртқасыз және омыртқалы жануарларды зәр шығару жүйелерінің құрылысы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
7.1.5.3. Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру.
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың бөліп шығару жүйелерін танып біледі.
Оқушылардың басым бөлігі: Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың зәр шығару жүйесінің құрылысын салыстыра алады.
Кейбір оқушылар: Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың зәр шығару жүйелерінің құрылысына талдау жасап, эволюциялық дамуына сәйкес саралай алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру
кезеңі
5 минут
5 минут
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын құру.
Оқушыларды тақырыпқа сай, <<фотосуреттер>> арқылы 4 топқа бөлу
1 топ <<Қарапайымдар>>
2 топ <<Омыртқасыздар>>
3 топ <<Буынаяқтылар>> 4топ <<Омыртқалылар>>
Үй тапсырмасын <<Сәлемдеме жіберіңіз>> әдісі бойынша сұрау.
Эфир майлардың өсімдіктер үшін маңызы қандай?
Шайырдың маңыздылығы неде?
Шірнеліктер дегеніміз не?
<<Ағзалардың бөліп шығару жүйесі>> тақырыбында бейнефильм көрсету.
Кері байланыс.
Өткен тақырыпты меңгергенін көрсету.
Суреттер
<<Ағзалардың бөліп шығару жүйесі>>туралы бейнежазба
https://www.youtube.com/watch?v=URDRM-kk1AI
Жаңа сабақ
10 минут
Топтық жұмыс.<<Ойлан - жұптас - бөліс>> стратегиясы.
Оқулықтан мәтінді оқу.
1-топ Біржасушалы омыртқасыздардың бөліп шығару мүшесіз
2-топ Құрттардың және ұлудың бөліп шығару мүшелері
3-топ:Буынаяқтылардың бөліп шығару мүшелері
4-топ Омыртқалылардың бөліп шығару мүшелері
Жаңа сабақты меңгеру
Постер, түрлі-түсті қаламдар
7 минут
2 минут
5-минут
1-тапсырма
Түрлері
Қызметі
1 Қарапайымдар немесе бір жасушалылар
А.Денесінің ортасында бір шығару түтігіне ашылатын бөлу түтікшесі.
2.Жалпақ құрттар
Б.Жиырылғыш вакуолі арқылы бөліп шығаруды жүзеге асырады.
3.Жұмыр құрттар
С.Бір немесе екі бүйрек
4.Буылтық құрттар
Д.Жасыл бездер
5.Шаянтәрізділер класы
Е.мальпигий түтікшелері
6.Ұлулар типі
Ж.Бүйректен, несепағардан, зәр шығару түтікшесі не клоака арқылы
7.Өрмекшітәрізділер класы
З.Жұлдыз тәрізді жасушалар
8.Балықтар және сүтқоректілер класы
И.Метанефридиялар
Г.Гемолимфа
2-тапсырма .
Жеке жұмыс. Омыртқалыларда бөлу процесі тек ................
арқылы жүзеге асырылады:
А) бүйрек
Б) өкпе және бүйрек
В) бүйрек, өкпе, тері
3-тапсырма
Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың
зәр шығару жүйесі өзара ерекшеленеді.
С
А В
Суретте берілген ағзалардың зәр шығару жүйесін атаңыз.
А____________________________________________________________________________
В____________________________________________________________________________
С____________________________________________________________________________
Сабақтың соңы
5 минут .
Кері байланыс:. <<Сұхбаттасқан жұп>>әдісі.
Жұбыңызбен:3 үйренген нәрсе:
1.Не оңай болды?
2.Не қиын болды?
3.Тағыда не нәрсе туралы білгіңіз келеді?.
Үйге тапсырма: Жануарлардың бөліп шығару жүйелері. <<Ыдырау өнімдерін шығаратын бес мүшеге толық сипаттама беру>>
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz