Деректер типі

Қысқа мерзімді жоспары
Қысқа мерзімді жоспары: Бөлім
Python тілінде программалау
Қысқа мерзімді жоспары: Педагогтың аты-жөні
Қысқа мерзімді жоспары: Күні
Қысқа мерзімді жоспары: Сынып 6
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың тақырыбы:

Деректердің типтері

Қысқа мерзімді жоспары: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6. 3. 3. 1 деректер түрлерін жіктеу

Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: «Деректер типі» туралы анықтама береді
Қысқа мерзімді жоспары: Көптеген оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Python тілінің синтаксисін пайдаланып, программа жазады
Қысқа мерзімді жоспары: Кейбір оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: берілген программаның кодын жазады, тексереді.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың басы
Педагогтың әрекеті:

1. Оқушылармен амандасу.

2. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3. Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

ҚБ: жұлдыз / 2 балл/

Оқушының әрекеті:

1. Мұғаліммен амандасады.

2. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3. Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4. Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5. Бағалайды.

Бағалау:

Жұлдыз

2 балл

Ресурстар: Жұмыс дәптері
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың ортасы
Педагогтың әрекеті:

Жаңа тақырыпты тұсіндіру.

Дерек- өңделмеген әртүрлі фактілер, цифрлар. Өңдеудің нәтижесінде белгілі бір мағынаға ие болған дерек ақпаратқа жатады. Программалау тілдерінің көмегімен деректерді өңдеу үшін оларды типтерге жіктейді. Сандық ақпарат сандық деректерден құрылады. Мәтіндік ақпарат- символдық және жолдық деректерден құралады. Деректердің жіктелуі оларды компьютерде өңдеу кезінде маңызды рөл атқарады.

Тұрақты, айнымалы және өрнектер қабылдай алатын мәндерді, олармен орындауға болатын амалдардың жиынтығын деректер типі деп атайды.

Кез келген тұрақты, айнымалы функция немесе өрнек өзіне тән бір ғана типпен сипатталады. Деректердің типін білу осы типтегі айнымалылардың қолдану ауқымы (шегі) мен оған қолданылатын амалдарды анықтауға мүмкіндік береді. Сонымен қатар деректер типі ақпаратты қалай түсіну керектігін көрсетеді.

Деректер типі.

Python-да қолданылатын деректер бүтін сан, нақты сан, жолдық және логикалық типтердің біріне жатады.

Оқулық § 3. 3, 83-бет, 1-кесте.

Айнымалылардың типі.

Программалау барысында деректерді және олармен амалдар орындалғаннан кейінгі нәтижелерді айнымалыларда сақтайды. Айнымалылардың атауы мен типі болады. Тип айнымалының қабылдайтын мәнін, осы айнымалымен жасалатын әрекетті және оны сақтауға қажет жадты анықтайды. Python-да қолданылып жатқан айнымалының қай типке жататынын type () функиясымен анықтауға болады.

1-тапсырма. Жеке жұмыс

Оқулық § 3. 3, 84-бет, «Практикада қолдану» тапсырмасы

Дескриптор:

- Python программаны іске қосады;

- Python тілінің синтаксисін пайдаланып, программа жазады;

-берілген секундтарды сағатпен, минут және секундпен өрнектейтін программа құрады.

Қб: жұлдыз / 2балл/

2-тапсырма. Жеке жұмыс.

Дескриптор:

- Python программаны іске қосады;

- Python тілінің синтаксисін пайдаланып, программа жазады;

-берілген программаның кодын жазады, тексереді.

ҚБ: жұлдыз /2 балл/

3-тапсырма. Топтық жұмыс.

Ұзындық L миллиметрде берілген. Берілген ұзындықты километр, метр, сантиметр және миллиметрде өрнектейтін программа жаз.

- Берілген ұзындықты километр, метр, сантиметр және миллиметрде өрнектейтін программа жазады.

ҚБ: жұлдыз / 2 балл/

4-тапсырма. Топтық жұмыс.

-Программалау барысында сандық деректерді емес, айнымалыларды қолдану алгоритмнің қай қасиетімен байланысты деп ойлайсың?

Дескриптор:

- айнымалыларды қолдану алгоритмнің қандай қасиетімен байланысты екенін түсіндіреді.

ҚБ: жұлдыз /2 балл/

Оқушының әрекеті:

Мұғалімді тыңдайды

Анықтамасын дәптерге жазады

Анықтамасын дәптерге жазады.

1-тапсырманы орындайды

2- тапсырманы орындайды

3-тапсырманы орындайды

4-тапсырманы орындайды

Бағалау:

Жұлдыз

2 балл

Жұлдыз

2 балл

Жұлдыз

2 балл

Жұлыдз

2 балл

Жұлдыз

2 балл

Ресурстар:

Презентация

Жұмыс дәптері

Еарточка

Карточка

Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың соңы
Педагогтың әрекеті:

1. Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2. Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды

Оқушының әрекеті: Өзін-өзі бағалау.
Бағалау:
Ресурстар: Плакат /слайд/
Сабақтың кезені/ уақыт: Үй тапсырмасы
Педагогтың әрекеті: § 3. 3, 85-бет, 1-тапсырма*
Оқушының әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
Мәліметтер базасы терезесінде
Екі өлшемді массив
Bde- дегі мәліметтер қоры қосымшасын құру компоненттері
Деректер қорын ұйымдастыру
Microsoft Access бағдарламасында кесте құру
Ms access әлемінде
Сөз тізбегі әдісі
Деректі табу және ауыстыру
Кесте арқылы саяси қысым жағдайындағы Қазақстанды түсіндіру
Компьютерлік желі, 7-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz