Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Деректер типі
|Қысқа мерзімді жоспары |
|Бөлім |Python тілінде программалау |
|Педагогтың аты-жөні | |
|Күні | |
|Сынып 6 |Қатысушылар | |Қатыспағандар| |
| |саны | |саны | |
|Сабақтың тақырыбы: |Деректердің типтері |
|Оқу бағдарламасына |6.3.3.1 деректер түрлерін жіктеу |
|сәйкес оқыту | |
|мақсаттары | |
|Сабақтың мақсаты: |Барлық оқушылар: |
| |«Деректер типі» туралы анықтама береді |
| |Көптеген оқушылар: |
| |Python тілінің синтаксисін пайдаланып, программа жазады |
| |Кейбір оқушылар: |
| |берілген программаның кодын жазады, тексереді. |
Сабақтың барысы:
|Сабақтың |Педагогтың әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезені/ | |әрекеті | | |
|уақыт | | | | |
|Сабақтың |1.Оқушылармен амандасу. |1.Мұғаліммен | | Жұмыс |
|басы |2.Сабақтың тақырыбы мен |амандасады. | |дәптері |
| |мақсаттарымен таныстыру. |2.Сабақтың | | |
| |3.Үй тапсырмасын тексеру. |тақырыбын | | |
| |Оқушылар дәптерлерді өзара |дәптерге |Жұлдыз | |
| |ауыстырады, үй тапсырмасын |жазады. |2 балл | |
| |тексереді. |3.Сабақтың | | |
| | |мақсаттарымен| | |
| |ҚБ: жұлдыз / 2 балл/ |танысады. | | |
| | |4.Дәптерлерін| | |
| | |өзара | | |
| | |ауыстырады, | | |
| | |үй | | |
| | |тапсырмасын | | |
| | |тексереді. | | |
| | |5.Бағалайды. | | |
|Сабақтың |Жаңа тақырыпты тұсіндіру. |Мұғалімді | |Презентация|
|ортасы |Дерек- өңделмеген әртүрлі фактілер, |тыңдайды | | |
| |цифрлар. Өңдеудің нәтижесінде | | | |
| |белгілі бір мағынаға ие болған дерек| | | |
| |ақпаратқа жатады. Программалау | | | |
| |тілдерінің көмегімен деректерді | | | |
| |өңдеу үшін оларды типтерге жіктейді.| | | |
| |Сандық ақпарат сандық деректерден | | | |
| |құрылады. Мәтіндік ақпарат- | | | |
| |символдық және жолдық деректерден | | | |
| |құралады. Деректердің жіктелуі | | | |
| |оларды компьютерде өңдеу кезінде | | | |
| |маңызды рөл атқарады. | | | |
| |Тұрақты, айнымалы және өрнектер | | | |
| |қабылдай алатын мәндерді, олармен | | | |
| |орындауға болатын амалдардың | | | |
| |жиынтығын деректер типі деп атайды. | | | |
| |Кез келген тұрақты, айнымалы функция| | | |
| |немесе өрнек өзіне тән бір ғана | | | |
| |типпен сипатталады. Деректердің | | | |
| |типін білу осы типтегі | | | |
| |айнымалылардың қолдану ауқымы (шегі)| | | |
| |мен оған қолданылатын амалдарды | | | |
| |анықтауға мүмкіндік береді. Сонымен |Анықтамасын | | |
| |қатар деректер типі ақпаратты қалай |дәптерге | | |
| |түсіну керектігін көрсетеді. |жазады | | |
| |Деректер типі. | | |Жұмыс |
| |Python-да қолданылатын деректер | | |дәптері |
| |бүтін сан, нақты сан, жолдық және | | | |
| |логикалық типтердің біріне жатады. | | | |
| |Оқулық § 3.3, 83-бет, 1-кесте. |Анықтамасын | | |
| | |дәптерге | | |
| |Айнымалылардың типі. |жазады. | | |
| |Программалау барысында деректерді | | | |
| |және олармен амалдар орындалғаннан | | | |
| |кейінгі нәтижелерді айнымалыларда | | | |
| |сақтайды. Айнымалылардың атауы мен | | | |
| |типі болады. Тип айнымалының | | | |
| |қабылдайтын мәнін, осы айнымалымен | | | |
| |жасалатын әрекетті және оны сақтауға| | | |
| |қажет жадты анықтайды. Python-да | | | |
| |қолданылып жатқан айнымалының қай | | | |
| |типке жататынын type () функиясымен | | | |
| |анықтауға болады. | |Жұлдыз | |
| | |1-тапсырманы |2 балл | |
| |1-тапсырма. Жеке жұмыс |орындайды | |Еарточка |
| |Оқулық § 3.3, 84-бет, «Практикада | | | |
| |қолдану» тапсырмасы | | | |
| | | | | |
| |Дескриптор: | | | |
| |- Python программаны іске қосады; | | | |
| |- Python тілінің синтаксисін | | | |
| |пайдаланып, программа жазады; | | | |
| |-берілген секундтарды сағатпен, | | | |
| |минут және секундпен өрнектейтін | | | |
| |программа құрады. | | | |
| | | | | |
| |Қб: жұлдыз / 2балл/ |2- тапсырманы|Жұлдыз | |
| | |орындайды |2 балл | |
| |2-тапсырма. Жеке жұмыс. | | | |
| | | | | |
| |Дескриптор: | | | |
| |- Python программаны іске қосады; | | | |
| |- Python тілінің синтаксисін | | | |
| |пайдаланып, программа жазады; | | | |
| |-берілген программаның кодын жазады,| | | |
| |тексереді. |3-тапсырманы | | |
| | |орындайды |Жұлдыз | |
| |ҚБ: жұлдыз /2 балл/ | |2 балл | |
| | | | |Карточка |
| |3-тапсырма. Топтық жұмыс. | | | |
| |Ұзындық L миллиметрде берілген. | | | |
| |Берілген ұзындықты километр, метр, | | | |
| |сантиметр және миллиметрде | | | |
| |өрнектейтін программа жаз. | | | |
| | | | | |
| |- Берілген ұзындықты километр, метр,| | | |
| |сантиметр және миллиметрде | | | |
| |өрнектейтін программа жазады. | |Жұлыдз | |
| | |4-тапсырманы |2 балл | |
| |ҚБ: жұлдыз / 2 балл/ |орындайды | | |
| | | | | |
| |4-тапсырма. Топтық жұмыс. | |Жұлдыз | |
| |-Программалау барысында сандық | |2 балл | |
| |деректерді емес, айнымалыларды | | | |
| |қолдану алгоритмнің қай қасиетімен | | | |
| |байланысты деп ойлайсың? | | | |
| | | | | |
| |Дескриптор: | | | |
| |- айнымалыларды қолдану алгоритмнің | | | |
| |қандай қасиетімен байланысты екенін | | | |
| |түсіндіреді. | | | |
| |ҚБ: жұлдыз /2 балл/ | | | |
|Сабақтың |1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды |Өзін-өзі | | Плакат |
|соңы |ұйымдастырады. |бағалау. | |/слайд/ |
| |2.Кері байланыс: «Смайлик» | | | |
| |барлығын түсіндім | | | |
| |менде сұрақтар қалды | | | |
|Үй |§ 3.3, 85-бет, 1-тапсырма* | | | |
|тапсырмасы| | | | |
|Бөлім |Python тілінде программалау |
|Педагогтың аты-жөні | |
|Күні | |
|Сынып 6 |Қатысушылар | |Қатыспағандар| |
| |саны | |саны | |
|Сабақтың тақырыбы: |Деректердің типтері |
|Оқу бағдарламасына |6.3.3.1 деректер түрлерін жіктеу |
|сәйкес оқыту | |
|мақсаттары | |
|Сабақтың мақсаты: |Барлық оқушылар: |
| |«Деректер типі» туралы анықтама береді |
| |Көптеген оқушылар: |
| |Python тілінің синтаксисін пайдаланып, программа жазады |
| |Кейбір оқушылар: |
| |берілген программаның кодын жазады, тексереді. |
Сабақтың барысы:
|Сабақтың |Педагогтың әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезені/ | |әрекеті | | |
|уақыт | | | | |
|Сабақтың |1.Оқушылармен амандасу. |1.Мұғаліммен | | Жұмыс |
|басы |2.Сабақтың тақырыбы мен |амандасады. | |дәптері |
| |мақсаттарымен таныстыру. |2.Сабақтың | | |
| |3.Үй тапсырмасын тексеру. |тақырыбын | | |
| |Оқушылар дәптерлерді өзара |дәптерге |Жұлдыз | |
| |ауыстырады, үй тапсырмасын |жазады. |2 балл | |
| |тексереді. |3.Сабақтың | | |
| | |мақсаттарымен| | |
| |ҚБ: жұлдыз / 2 балл/ |танысады. | | |
| | |4.Дәптерлерін| | |
| | |өзара | | |
| | |ауыстырады, | | |
| | |үй | | |
| | |тапсырмасын | | |
| | |тексереді. | | |
| | |5.Бағалайды. | | |
|Сабақтың |Жаңа тақырыпты тұсіндіру. |Мұғалімді | |Презентация|
|ортасы |Дерек- өңделмеген әртүрлі фактілер, |тыңдайды | | |
| |цифрлар. Өңдеудің нәтижесінде | | | |
| |белгілі бір мағынаға ие болған дерек| | | |
| |ақпаратқа жатады. Программалау | | | |
| |тілдерінің көмегімен деректерді | | | |
| |өңдеу үшін оларды типтерге жіктейді.| | | |
| |Сандық ақпарат сандық деректерден | | | |
| |құрылады. Мәтіндік ақпарат- | | | |
| |символдық және жолдық деректерден | | | |
| |құралады. Деректердің жіктелуі | | | |
| |оларды компьютерде өңдеу кезінде | | | |
| |маңызды рөл атқарады. | | | |
| |Тұрақты, айнымалы және өрнектер | | | |
| |қабылдай алатын мәндерді, олармен | | | |
| |орындауға болатын амалдардың | | | |
| |жиынтығын деректер типі деп атайды. | | | |
| |Кез келген тұрақты, айнымалы функция| | | |
| |немесе өрнек өзіне тән бір ғана | | | |
| |типпен сипатталады. Деректердің | | | |
| |типін білу осы типтегі | | | |
| |айнымалылардың қолдану ауқымы (шегі)| | | |
| |мен оған қолданылатын амалдарды | | | |
| |анықтауға мүмкіндік береді. Сонымен |Анықтамасын | | |
| |қатар деректер типі ақпаратты қалай |дәптерге | | |
| |түсіну керектігін көрсетеді. |жазады | | |
| |Деректер типі. | | |Жұмыс |
| |Python-да қолданылатын деректер | | |дәптері |
| |бүтін сан, нақты сан, жолдық және | | | |
| |логикалық типтердің біріне жатады. | | | |
| |Оқулық § 3.3, 83-бет, 1-кесте. |Анықтамасын | | |
| | |дәптерге | | |
| |Айнымалылардың типі. |жазады. | | |
| |Программалау барысында деректерді | | | |
| |және олармен амалдар орындалғаннан | | | |
| |кейінгі нәтижелерді айнымалыларда | | | |
| |сақтайды. Айнымалылардың атауы мен | | | |
| |типі болады. Тип айнымалының | | | |
| |қабылдайтын мәнін, осы айнымалымен | | | |
| |жасалатын әрекетті және оны сақтауға| | | |
| |қажет жадты анықтайды. Python-да | | | |
| |қолданылып жатқан айнымалының қай | | | |
| |типке жататынын type () функиясымен | | | |
| |анықтауға болады. | |Жұлдыз | |
| | |1-тапсырманы |2 балл | |
| |1-тапсырма. Жеке жұмыс |орындайды | |Еарточка |
| |Оқулық § 3.3, 84-бет, «Практикада | | | |
| |қолдану» тапсырмасы | | | |
| | | | | |
| |Дескриптор: | | | |
| |- Python программаны іске қосады; | | | |
| |- Python тілінің синтаксисін | | | |
| |пайдаланып, программа жазады; | | | |
| |-берілген секундтарды сағатпен, | | | |
| |минут және секундпен өрнектейтін | | | |
| |программа құрады. | | | |
| | | | | |
| |Қб: жұлдыз / 2балл/ |2- тапсырманы|Жұлдыз | |
| | |орындайды |2 балл | |
| |2-тапсырма. Жеке жұмыс. | | | |
| | | | | |
| |Дескриптор: | | | |
| |- Python программаны іске қосады; | | | |
| |- Python тілінің синтаксисін | | | |
| |пайдаланып, программа жазады; | | | |
| |-берілген программаның кодын жазады,| | | |
| |тексереді. |3-тапсырманы | | |
| | |орындайды |Жұлдыз | |
| |ҚБ: жұлдыз /2 балл/ | |2 балл | |
| | | | |Карточка |
| |3-тапсырма. Топтық жұмыс. | | | |
| |Ұзындық L миллиметрде берілген. | | | |
| |Берілген ұзындықты километр, метр, | | | |
| |сантиметр және миллиметрде | | | |
| |өрнектейтін программа жаз. | | | |
| | | | | |
| |- Берілген ұзындықты километр, метр,| | | |
| |сантиметр және миллиметрде | | | |
| |өрнектейтін программа жазады. | |Жұлыдз | |
| | |4-тапсырманы |2 балл | |
| |ҚБ: жұлдыз / 2 балл/ |орындайды | | |
| | | | | |
| |4-тапсырма. Топтық жұмыс. | |Жұлдыз | |
| |-Программалау барысында сандық | |2 балл | |
| |деректерді емес, айнымалыларды | | | |
| |қолдану алгоритмнің қай қасиетімен | | | |
| |байланысты деп ойлайсың? | | | |
| | | | | |
| |Дескриптор: | | | |
| |- айнымалыларды қолдану алгоритмнің | | | |
| |қандай қасиетімен байланысты екенін | | | |
| |түсіндіреді. | | | |
| |ҚБ: жұлдыз /2 балл/ | | | |
|Сабақтың |1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды |Өзін-өзі | | Плакат |
|соңы |ұйымдастырады. |бағалау. | |/слайд/ |
| |2.Кері байланыс: «Смайлик» | | | |
| |барлығын түсіндім | | | |
| |менде сұрақтар қалды | | | |
|Үй |§ 3.3, 85-бет, 1-тапсырма* | | | |
|тапсырмасы| | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz