Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Деректер типі

|Қысқа мерзімді жоспары |
|Бөлім |Python тілінде программалау |
|Педагогтың аты-жөні | |
|Күні | |
|Сынып 6 |Қатысушылар | |Қатыспағандар| |
| |саны | |саны | |
|Сабақтың тақырыбы: |Деректердің типтері |
|Оқу бағдарламасына |6.3.3.1 деректер түрлерін жіктеу |
|сәйкес оқыту | |
|мақсаттары | |
|Сабақтың мақсаты: |Барлық оқушылар: |
| |«Деректер типі» туралы анықтама береді |
| |Көптеген оқушылар: |
| |Python тілінің синтаксисін пайдаланып, программа жазады |
| |Кейбір оқушылар: |
| |берілген программаның кодын жазады, тексереді. |

Сабақтың барысы:

|Сабақтың |Педагогтың әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезені/ | |әрекеті | | |
|уақыт | | | | |
|Сабақтың |1.Оқушылармен амандасу. |1.Мұғаліммен | | Жұмыс |
|басы |2.Сабақтың тақырыбы мен |амандасады. | |дәптері |
| |мақсаттарымен таныстыру. |2.Сабақтың | | |
| |3.Үй тапсырмасын тексеру. |тақырыбын | | |
| |Оқушылар дәптерлерді өзара |дәптерге |Жұлдыз | |
| |ауыстырады, үй тапсырмасын |жазады. |2 балл | |
| |тексереді. |3.Сабақтың | | |
| | |мақсаттарымен| | |
| |ҚБ: жұлдыз / 2 балл/ |танысады. | | |
| | |4.Дәптерлерін| | |
| | |өзара | | |
| | |ауыстырады, | | |
| | |үй | | |
| | |тапсырмасын | | |
| | |тексереді. | | |
| | |5.Бағалайды. | | |
|Сабақтың |Жаңа тақырыпты тұсіндіру. |Мұғалімді | |Презентация|
|ортасы |Дерек- өңделмеген әртүрлі фактілер, |тыңдайды | | |
| |цифрлар. Өңдеудің нәтижесінде | | | |
| |белгілі бір мағынаға ие болған дерек| | | |
| |ақпаратқа жатады. Программалау | | | |
| |тілдерінің көмегімен деректерді | | | |
| |өңдеу үшін оларды типтерге жіктейді.| | | |
| |Сандық ақпарат сандық деректерден | | | |
| |құрылады. Мәтіндік ақпарат- | | | |
| |символдық және жолдық деректерден | | | |
| |құралады. Деректердің жіктелуі | | | |
| |оларды компьютерде өңдеу кезінде | | | |
| |маңызды рөл атқарады. | | | |
| |Тұрақты, айнымалы және өрнектер | | | |
| |қабылдай алатын мәндерді, олармен | | | |
| |орындауға болатын амалдардың | | | |
| |жиынтығын деректер типі деп атайды. | | | |
| |Кез келген тұрақты, айнымалы функция| | | |
| |немесе өрнек өзіне тән бір ғана | | | |
| |типпен сипатталады. Деректердің | | | |
| |типін білу осы типтегі | | | |
| |айнымалылардың қолдану ауқымы (шегі)| | | |
| |мен оған қолданылатын амалдарды | | | |
| |анықтауға мүмкіндік береді. Сонымен |Анықтамасын | | |
| |қатар деректер типі ақпаратты қалай |дәптерге | | |
| |түсіну керектігін көрсетеді. |жазады | | |
| |Деректер типі. | | |Жұмыс |
| |Python-да қолданылатын деректер | | |дәптері |
| |бүтін сан, нақты сан, жолдық және | | | |
| |логикалық типтердің біріне жатады. | | | |
| |Оқулық § 3.3, 83-бет, 1-кесте. |Анықтамасын | | |
| | |дәптерге | | |
| |Айнымалылардың типі. |жазады. | | |
| |Программалау барысында деректерді | | | |
| |және олармен амалдар орындалғаннан | | | |
| |кейінгі нәтижелерді айнымалыларда | | | |
| |сақтайды. Айнымалылардың атауы мен | | | |
| |типі болады. Тип айнымалының | | | |
| |қабылдайтын мәнін, осы айнымалымен | | | |
| |жасалатын әрекетті және оны сақтауға| | | |
| |қажет жадты анықтайды. Python-да | | | |
| |қолданылып жатқан айнымалының қай | | | |
| |типке жататынын type () функиясымен | | | |
| |анықтауға болады. | |Жұлдыз | |
| | |1-тапсырманы |2 балл | |
| |1-тапсырма. Жеке жұмыс |орындайды | |Еарточка |
| |Оқулық § 3.3, 84-бет, «Практикада | | | |
| |қолдану» тапсырмасы | | | |
| | | | | |
| |Дескриптор: | | | |
| |- Python программаны іске қосады; | | | |
| |- Python тілінің синтаксисін | | | |
| |пайдаланып, программа жазады; | | | |
| |-берілген секундтарды сағатпен, | | | |
| |минут және секундпен өрнектейтін | | | |
| |программа құрады. | | | |
| | | | | |
| |Қб: жұлдыз / 2балл/ |2- тапсырманы|Жұлдыз | |
| | |орындайды |2 балл | |
| |2-тапсырма. Жеке жұмыс. | | | |
| | | | | |
| |Дескриптор: | | | |
| |- Python программаны іске қосады; | | | |
| |- Python тілінің синтаксисін | | | |
| |пайдаланып, программа жазады; | | | |
| |-берілген программаның кодын жазады,| | | |
| |тексереді. |3-тапсырманы | | |
| | |орындайды |Жұлдыз | |
| |ҚБ: жұлдыз /2 балл/ | |2 балл | |
| | | | |Карточка |
| |3-тапсырма. Топтық жұмыс. | | | |
| |Ұзындық L миллиметрде берілген. | | | |
| |Берілген ұзындықты километр, метр, | | | |
| |сантиметр және миллиметрде | | | |
| |өрнектейтін программа жаз. | | | |
| | | | | |
| |- Берілген ұзындықты километр, метр,| | | |
| |сантиметр және миллиметрде | | | |
| |өрнектейтін программа жазады. | |Жұлыдз | |
| | |4-тапсырманы |2 балл | |
| |ҚБ: жұлдыз / 2 балл/ |орындайды | | |
| | | | | |
| |4-тапсырма. Топтық жұмыс. | |Жұлдыз | |
| |-Программалау барысында сандық | |2 балл | |
| |деректерді емес, айнымалыларды | | | |
| |қолдану алгоритмнің қай қасиетімен | | | |
| |байланысты деп ойлайсың? | | | |
| | | | | |
| |Дескриптор: | | | |
| |- айнымалыларды қолдану алгоритмнің | | | |
| |қандай қасиетімен байланысты екенін | | | |
| |түсіндіреді. | | | |
| |ҚБ: жұлдыз /2 балл/ | | | |
|Сабақтың |1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды |Өзін-өзі | | Плакат |
|соңы |ұйымдастырады. |бағалау. | |/слайд/ |
| |2.Кері байланыс: «Смайлик» | | | |
| |барлығын түсіндім | | | |
| |менде сұрақтар қалды | | | |
|Үй |§ 3.3, 85-бет, 1-тапсырма* | | | |
|тапсырмасы| | | | |

Ұқсас жұмыстар
Мәліметтер базасы терезесінде
Екі өлшемді массив
Bde- дегі мәліметтер қоры қосымшасын құру компоненттері
Деректер қорын ұйымдастыру
Microsoft Access бағдарламасында кесте құру
Ms access әлемінде
Сөз тізбегі әдісі
Деректі табу және ауыстыру
Кесте арқылы саяси қысым жағдайындағы Қазақстанды түсіндіру
Компьютерлік желі, 7-сынып
Пәндер