Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Баскетбол сабақ жоспары

Баскетбол сабақ жоспары
Бекітілді:_________________

Пәннің атауы:
Дене тәрбиесі
Өтетін орны:
Спорт зал
Мектеп:
#61 ЖББОМ
Мұғалімнің аты-жөні:
Нұрлан Дәулет Нұрланұлы
Сынып: 7в
Уақыты:

Қатысқандар:_____
Қатыспағандар:_____
Сабақ бөлімі:
Спорттық ойындар:Баскетбол ойыны
Тақырыбы:
Допты екі қолмен кеуденден бір-біріне беру дағдыларын дамыту
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
7.7.2.1. Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жетілдіру мен қорытындылау
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар орындай алады: Оқушылар допты екі қолмен бір орнынан кеудеден екі қолмен бір-біріне бере алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Қозғалыста допты кеудеден екі қолмен бір-біріне бере алады

Оқушылардың кейбірі орындай алады: Қозғалыста немесе бір орнында допты кеудеден екі қолмен бере алады.
Тілдік мақсат:
(Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер)
Баскетбол (ағл. вasket- себет,корзина, ball-доп, мяч.) ысқырғыш,пробежка, задержка, пас, т.б
Доптың салмағы: 567-650гр.
Пішіні: 749-780 мм

Талқылауға арналған сұрақтар:

Оқушылар орындай алады: Шабуылға қатысып доп бере алады шабуылды соңына диін жеткізеді.

Қандай жағдайда жоғары көрсеткішке жетуге және алдыңғы қатардан көрініп ұздік болуға болады:

Допты дұрыс қабылдап жоғары көрсеткіш үшін не істейміз? Допты

1. Қозғалыста допты беру кезінде неліктен дұрыс бағытталмай алмаймыз.
2. Ол үшін қол күштерін және жылдамдылық икелмділік қасиеттерін дамыту керек.
Ишара:

Мұғалімнің оқушыларға көрсеткен немесе оқушылардың жасалған әрекет белгілері. Қолмен арқылы көрсету (жест)
Рухани құндылықтар:

Дағдылар:
<<Мәңгілік ел бағдарламасы - 2020>> Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету.
Жеке және топпен жұмыс жасай алу қабілеті. Кең ауықымды тілдік дағды
АКТ
АКТ қолдану. www.youtube.com (видео ролик)
Пәнаралық байланыс:
Математика, геометрия, биология, тарих
Жоспар
Сабақтың жоспарланған уақыты

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Белсенді оқыту:
УӘЖ. Оқушылардың қызығушылыған арттыратын NBA баскетбол жұлдыздарының видео ролик немесе мағұлмат беріп кету.

Сабақтың басы:
Қауіпсіздік ережелерін ескерту. Оқушыларды шеңберге тұрғызып Баскетбол тарихын түсіндіру. Баскетбол ойынның екі команда ойнайды. Әр командада 5 ойыншыдан. Ойыннын мақсаты 3,5 метр биіктікте орналасқан себетке допты салу. Себетке салыпған доп 2 немесе 3 ұпаймен саналады.
<<Тышқан мен мысық>> ойыны. Оқушылар сырттай бақылау.
Ойын ережесі: Оқушылардың ішінен екі оқушыны мысық деп, тандап аламыз. Қолған оқушылар тышқан болып саналады. Ойын баскетбол добы арқылы ойналады. Мысалға: Екі оқушы допты бір-біріне допты беру арқылы тышқандарды қуады. Ескертпе допты ұстап алып жүгіруге болмайды. Тышқандар баскетбол алаңының жартысынан шығуға болмайды. Екі ойыншы доппен қуып оқушыларды қашуға мүмкіндік бермей доппен тигізеді. Допты лақтыруға болмайды бір-біріне тез-тез беру арқылы ойналады.
Рөлдік - сюжет қозғалмалы ойындар. Жұпттық және топттық жұмыс.
Қозғалмалы ойындар арқылы жаңа сабаққа тарату.

Сабақтың ортасы:

Саралау:

Кері байланыс:
Оқушыларды допты бір-біріне беру арқылы топқа бөлу.Мысалға: Бірінші төрт оқушы бір - біріне доп берген оқушылар I-топ, II-топ, III-топ болып бөлінеді.
Бұқаралық ақпараттар құралдары (БАҚ) оқушыларға белгілі футбол клубтарын айту арқылы бөлу.
Мысалға: Барселония, Бавария деген оқушылар бір топқа, Арсенал, Атлетико деген оқушылар келесі топқа бөлу.
Оқушыларға УӘЖ АКТ арқылы (ноутбук видео ролик арқылы допты бір-біріне беру арқылы тиімді шабуыл жасаған NBA ойындары көрсету www.youtube.com)
Әр топ берілген алаңда орналасады.
I-топ оқушылары шеңбер жасап айнала тұрады. Орта тұрған оқушы допты ойынға қосады. (бастаушы). Бастаушының міндеті допқа ие болу, ал оқушылардың міндеті тез-тез бір орнында допты кеудеден допты қайтару.
II-топ. Допты жұптасып тұрып бір-біріне қарама-қарсы тұрып допты беру.
III-топ. Допты қозғалыста үштік әдісімен допты беру.
Сергіту сәті. Әр топ өз орындарында. Мұғалімнің ысқырғыш немесе дауыстап белгі беруі бойынша оқушылар шеңберге тұрып бір-біріне допсыз жоғарыдан төменнен допты беруді көрсету.
Топтық командалық жарыс. Әр топттан екі үздіктерден шығарып допты бір-біріне беру арқылы үш топ жұптасып жарысады. (Бірінші келеген оқушыларды қолдың жест арқылы мақтау, мараппатау) .

Содаң соң оқушыларға ой тастау <<миға шабуыл>>.
Шапшандалықты арттыру және қозғалыста допты беруді дамыту үшін қай бұлшық еттеріне күш түсіру керек немесе дайындау керек?

Қалыптастырушы бағалау:

Сабақтың соңы:

Тапсырмаларды жақсы орындадым деп есептейтін оқушылар бас бармағын көтерсін, егер сенімді болмаса, қырымен қойсын, әлі дайындық керек дейтін оқушылар төмен түсірсін.
Т.Б түрлері. Бағдаршам. Бұлтпен бағалау, доптардын түстерімен бағалау.

<<Білемін>>
<<Білдім>>
<<Білгім келеді >>
Допты бір орында тұрып кеудеден екі қолмен бере аламын
Допты қозғалыста кеудеден екі қолмен беруді.
Допты қозғалыста кеудеден екі қолмен тура беруді
Оқушылар өздерінің орындарына тұрады немесе ишара арқылы өз деңгейін көрсетеді.
Оқушыларға бүгінгі сабақ ұнадыма?
1. Оқушылар сабақ барысында не білетін едіңдер? 2.Не білдіңіздер? 3.Болашақта не білуіміз қажет? Біз өзімізді-өзіміз бағалауға ризамызба?
ҮШ шапалақ! Оқушыларды тарату

Қосымша ақппарат:
Саралау - Сіз қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары балалардың алдына қандай міндет қоюды көздейсіз?
Сабақтан кейінгі менің пікірім.
Оқушылардың көңілі көтеріңкі, жақсы көңілден сабақтан шығады. Допты қозғалыста бір-біріне кеудеден беруді үйренеді. Дене бұлшық еттері икемді болып қалыптасады. Оқушылар арасында достық топтық қарым қатынасты нығайту.
Рефлексия
1.Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?
2.Бүгін оқушылар не үйренді?
3. Сабақ қандай деңгейде өтті?
4.Жоспарланған саралау жүзеге астыма?
5.Уақытты тиімді пайдаландым ба?
6.Жоспарға қандай өзгерістер енгізілді не үшін?

Сабақтың мақсаты орындалды

Допты қозғалыста кеудеден беруді
Сабақ өз деңгейінде өтті.
Толықтай іске асты.
Уақыт тиімді пайдаландым.

Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді жоспар. 7- сынып
Қимыл - қозғалыс қабілеттерін дамыту
Баскетбол. допты қозғалыс кезінде беру
Дербес қорғаныс
Жүру жаттығулар
Баскетбол әдістемелерін басқару
Допты алып жүру және секiрумен тоқтаулардан кейiн допты лақтыру әдісін үйрету
Автор суреті
Допты соғып жүру
Алғашқы кітаптардың суреттері
Пәндер