Баскетбол сабақ жоспары

Баскетбол сабақ жоспары
Бекітілді:
Пәннің атауы:
Дене тәрбиесі
Өтетін орны:
Спорт зал
Мектеп:
#61 ЖББОМ
Мұғалімнің аты-жөні:
Нұрлан Дәулет Нұрланұлы
Тілдік мақсат:
(Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер)
Баскетбол (ағл. вasket- себет, корзина, ball-доп, мяч. ) ысқырғыш, пробежка, задержка, пас, т. б
Доптың салмағы: 567-650гр.
Пішіні: 749-780 мм
Оқушылар орындай алад ы: Шабуылға қатысып доп бере алады шабуылды соңына диін жеткізеді.
Қандай жағдайда жоғары көрсеткішке жетуге және алдыңғы қатардан көрініп ұздік болуға болады:
Допты дұрыс қабылдап жоғары көрсеткіш үшін не істейміз? Допты
1. Қозғалыста допты беру кезінде неліктен дұрыс бағытталмай алмаймыз.
2. Ол үшін қол күштерін және жылдамдылық икелмділік қасиеттерін дамыту керек .
Рухани құндылықтар:
Дағдылар:
«Мәңгілік ел бағдарламасы - 2020» Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету.
Жеке және топпен жұмыс жасай алу қабілеті. Кең ауықымды тілдік дағды
Қауіпсіздік ережелерін ескерту. Оқушыларды шеңберге тұрғызып Баскетбол тарихын түсіндіру. Баскетбол ойынның екі команда ойнайды. Әр командада 5 ойыншыдан. Ойыннын мақсаты 3, 5 метр биіктікте орналасқан себетке допты салу. Себетке салыпған доп 2 немесе 3 ұпаймен саналады.
«Тышқан мен мысық» ойыны. Оқушылар сырттай бақылау.
Ойын ережесі: Оқушылардың ішінен екі оқушыны мысық деп, тандап аламыз. Қолған оқушылар тышқан болып саналады. Ойын баскетбол добы арқылы ойналады. Мысалға: Екі оқушы допты бір-біріне допты беру арқылы тышқандарды қуады. Ескертпе допты ұстап алып жүгіруге болмайды. Тышқандар баскетбол алаңының жартысынан шығуға болмайды. Екі ойыншы доппен қуып оқушыларды қашуға мүмкіндік бермей доппен тигізеді. Допты лақтыруға болмайды бір-біріне тез-тез беру арқылы ойналады.
Рөлдік - сюжет қозғалмалы ойындар. Жұпттық және топттық жұмыс.
Қозғалмалы ойындар арқылы жаңа сабаққа тарату.
Сабақтың ортасы:
Саралау:
Кері байланыс:
Оқушыларды допты бір-біріне беру арқылы топқа бөлу. Мысалға: Бірінші төрт оқушы бір - біріне доп берген оқушылар I-топ, II-топ, III-топ болып бөлінеді.
Бұқаралық ақпараттар құралдары (БАҚ) оқушыларға белгілі футбол клубтарын айту арқылы бөлу.
Мысалға: Барселония, Бавария деген оқушылар бір топқа, Арсенал, Атлетико деген оқушылар келесі топқа бөлу.
Оқушыларға УӘЖ АКТ арқылы (ноутбук видео ролик арқылы допты бір-біріне беру арқылы тиімді шабуыл жасаған NBA ойындары көрсету www. youtube. com)
Әр топ берілген алаңда орналасады.
I-топ оқушылары шеңбер жасап айнала тұрады. Орта тұрған оқушы допты ойынға қосады. (бастаушы) . Бастаушының міндеті допқа ие болу, ал оқушылардың міндеті тез-тез бір орнында допты кеудеден допты қайтару.
II-топ. Допты жұптасып тұрып бір-біріне қарама-қарсы тұрып допты беру.
III-топ. Допты қозғалыста үштік әдісімен допты беру.
Сергіту сәті. Әр топ өз орындарында. Мұғалімнің ысқырғыш немесе дауыстап белгі беруі бойынша оқушылар шеңберге тұрып бір-біріне допсыз жоғарыдан төменнен допты беруді көрсету.
Топтық командалық жарыс. Әр топттан екі үздіктерден шығарып допты бір-біріне беру арқылы үш топ жұптасып жарысады. (Бірінші келеген оқушыларды қолдың жест арқылы мақтау, мараппатау) .
Содаң соң оқушыларға ой тастау «миға шабуыл».
Шапшандалықты арттыру және қозғалыста допты беруді дамыту үшін қай бұлшық еттеріне күш түсіру керек немесе дайындау керек?
Қалыптастырушы бағалау:
Сабақтың соңы:
Тапсырмаларды жақсы орындадым деп есептейтін оқушылар бас бармағын көтерсін, егер сенімді болмаса, қырымен қойсын, әлі дайындық керек дейтін оқушылар төмен түсірсін.
Т. Б түрлері. Бағдаршам. Бұлтпен бағалау, доптардын түстерімен бағалау.
Оқушылар өздерінің орындарына тұрады немесе ишара арқылы өз деңгейін
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz