Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Компьютерге техникалық қызмет көрсету
Бекітемін
№7 колледж директорының
ОЖЖ орынбасары
Садырбаева Ж. ________
<<__>> _____2023 ж
МКҚК <<№ 7 КОЛЛЕДЖ>>
Сабақ жоспары №
Модуль/пән атауы
<<Электрондық техниканың әртүрлі түрлерінің құрылғыларын, блоктарын және аспаптарын жинау, құрастыру және бөлшектеу орындау>>
Сабақтың тақырыбы
ДК-ге қызмет көрсету және тексеру.
Педагог
Бостанова М
Курс
2
Топ
ЕТ-21-11
Сабақтың өткізілетін күні
Сабақтың түрі
Жаңа сабақты игеру
Сабақтың мақсаты, міндеттері немесе оқыту нәтижелері
1. Компьютерге техникалық қызмет көрсету.
Оқу сабақтары барысындағы білім алушылар меңгеретін күтілетін нәтижелер және кәсіби дағдылар тізбесі
1. Жеке компьютерлерді сынау, ақаулықтарды жою және техникалық қызмет көрсету үйренді
Оқу - әдістемелік құралдар, әдебиеттер
оқулықтар,тақырыптық видео сабақтар, слайд
Техникалық құралдар, материалдар
Ноутбук, қалта телефондары, видеопроектор, экран
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері
1.Ұйымдастыру кезеңі:
1.Студенттермен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу
2 Үй тапсырамасын тексеру кезеңі
Өткен сабақты пысықтау бойынша сұрақ жауап арқылы еске түсіру, Студенттердің іс-әрекеттерін ауызша мадақтау
3. Жаңа материалды түсіндіруге дайындық кезеңі (жаңа тақырыпты болжау)
КОМПЬЮТЕРГЕ ТЕХНИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?
Техникалық қызмет көрсету бойынша техниктер компьютерге техникалық қызмет көрсету кезінде келесі әрекеттерді жүйелі түрде орындайды:
Вирусқа қарсы бағдарламаны орнату немесе барын жаңарту. Ол сонымен қатар компьютердің таза жұмысының диагностикасын, антивирус анықтаған зиянды бағдарламаларды жоюды және жұмыс істейтін USB дискілерін вирустарға сканерлеуді қамтиды;
Жүйенің жылдамдығы мен өнімділігін арттыру үшін, сондай-ақ дискіде сақталған деректерді қорғау үшін қатты диск диагностикасы жүргізіледі. Бұған дискіні жүйелік файлдардан қажетсіз тазалау кіреді;
ДК аппараттық құралы да диагностиканы қажет етеді. Термалды пастаны ауыстыру сияқты қарапайым, бірақ қажетті қадамдар компьютерді жақсы жұмыс күйінде сақтайды.
14. ЖЕКЕ КОМПЬЮТЕРЛЕРДІ СЫНАУ, АҚАУЛЫҚТАРДЫ ЖОЮ ЖӘНЕ ТЕХНИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ
Бұл бөлім жабдықты сатып алғаннан кейін тексеруге, ақауларды жоюға, мүмкін болатын түзетулерге және техникалық қызмет көрсетуге бағытталған.
14.1. ДК ДИАГНОСТИКА БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ҚҰРАМЫ
IBM PC, XT, AT, PS/2 компьютерлері үшін, сондай-ақ IBM-үйлесімді модельдер үшін диагностикалық бағдарламалардың бірнеше түрі бар. Бұл бағдарламалардың кейбірі сатып алу кезінде жүйелерге қосылады. Олар пайдаланушыға жалпы екі компьютердің де, олардың жеке құрамдас бөліктерінің де ақауларын диагностикалауда елеулі көмек көрсете алады. Көптеген жағдайларда мұндай бағдарламалар ақаулы түйінді анықтау жұмысының көп бөлігін орындай алады. Оларды шартты түрде үштен көп топқа бөлуге болады, ал бағдарламалардың күрделілігі және олардың әрбір келесі кезеңде әлеуеті, әдетте, артады.
POST (қосылған өзін-өзі тексеру). Компьютер қосылған сайын іске қосылады.
Диагностикалық бағдарламаларөндірушілер. Ең беделді өндірушілер IBM, Compaq сияқты компьютерлер, Hewlett-Packard және т.б. олардың жүйелері үшін мамандандырылған диагностикалық бағдарламаларды шығарады.
Әдетте бұл компьютердің барлық компоненттерін <<жалпы>> тексеруге арналған сынақ жинақтары. PS/2 жүйесін жалпы тестілеуге арналған IBM патенттік бағдарламасы орнату дискетіне, ал басқа үлгідегі компьютерлер үшін - жеке диагностикалық дискіге жазылған. Compaq және Hewlett-Packard сонымен қатар техниктерге өз жүйелеріндегі ақауларды жою үшін бағдарламалық құралды қамтамасыз етеді. Кейде ұқсас бағдарламаларды табуға болады
v тиісті компаниялардың компьютерлік анықтамалық жүйелері.
Жалпы мақсаттағы диагностикалық бағдарламалар... Дербес компьютерлерге арналған ұқсас бағдарламаларды бірнеше компаниялар шығарады, олардың ішінде, ең алдымен, Norton Utilities ұсынған Symantec, Micro Scope (Micro 2000), QAPlus
(Diagsoft), PC-Зонд (Ориентир).
Көптеген пайдаланушылар негізінен аталған түрлердің бірінші және соңғы бағдарламаларымен айналысады.
14.1.1. Қуатты қосудың өзін-өзі тексеруі (POST)
1981 жылы IBM дербес компьютерлерді іске қосқан кезде олар бұрын ешқашан пайдаланылмаған сенімділік әдістерін ұсынды. Оларға POST және жады паритеті жатады. POST процедурасы - бұл жүйелік тақтадағы BIOS ROM-ға <<қатты кодталған>> қысқа бағдарламалар тізбегі. Олар жүйенің барлық негізгі құрамдастарын қосқаннан кейін бірден тексеруге арналған. Бұл бағдарламалардың орындалуына байланысты кешігу бар, ол әрқашан IBM үйлесімді компьютерлерді қосқанда пайда болады; POST операциялық жүйе жүктелер алдында орындалады.Әдетте, жүктеу кезінде процессор, ROM, аналық платаның қосалқы схемалары, жедел жады және негізгі перифериялық құрылғылар тексеріледі.
құрылғылар. POST кезінде нашар құрамдас табылса, қате немесе ескерту хабары шығарылады.
POST орындайтын диагностика өте егжей-тегжейлі болмаса да, олар жүйе үшін бірінші қорғаныс желісі болып табылады, әсіресе жүйелік тақтаның маңызды ақаулары табылған кезде. Егер ақаулық жеткілікті түрде маңызды болып шықса, жүйені одан әрі жүктеу тоқтатылады және қате туралы хабарлама шығады, оның көмегімен сіз жиі ақаудың себебін дереу анықтай аласыз. Бұл POST қателері кейде <<өлімсіз қателер>> деп аталады. POST әдетте ақаулықты көрсетудің үш әдісін қамтамасыз етеді: дыбыстық сигналдар, монитор экранында көрсетілетін хабарлар және енгізу/шығару портының мекенжайларына жіберілген он алтылық кодтар.
POST процедурасы арқылы қате анықталған кезде, компьютер ақаулы элементті (немесе элементтер тобын) анықтау үшін пайдаланылуы мүмкін сипаттамалық дыбыстық сигналдарды жиі бере бастайды. 14.1-кестеде IBM компьютерлерінде қолданылатын дыбыстық сигнал кодтары және сигналдардың бір немесе басқа тізбегіне сәйкес келетін ақаулар тізімі берілген.14.1.2. ДК диагностикасы үшін POST картасын пайдалануIBM ДК (немесе үйлесімді) сияқты компьютерге қуатты қосқан сайын компьютердің процессоры операциялық жүйе жүктелу басталғанға дейін BIOS ROM дискісінен оқылатын POST процедурасын орындайды. Дәл осындай процедура RESET түймесін немесе Ctrl-Alt-Del пернелер тіркесімін басқан кезде де орындалады. POST процедурасының негізгі мақсаты операциялық жүйені жүктемес бұрын компьютердің негізгі функциялары мен ішкі жүйелерін (мысалы, жад, процессор, аналық плата, бейне контроллер, пернетақта, дискет және қатты дискілер және т.б.) тексеру болып табылады. Бұл кейбіреулерінде барбелгілі бір дәрежеде пайдаланушыны ақаулы жүйеде жұмыс істеу әрекетінен сақтандырады, бұл, мысалы, пайдаланушы деректерінің жойылуына әкелуі мүмкін.Әрбір сынақты бастамас бұрын POST процедурасы компьютердің енгізу-шығару құрылғыларының адрестік кеңістігінде белгілі бір мекенжайда көрсетілетін POST кодын жасайды. Егер тексерілген құрылғыда ақау анықталса, POST процедурасы жай ғана <<ілініп қалады>>, ал бұрын көрсетілген POST коды сынақтардың қайсысында <<ілу>> орын алғанын бір мәнді түрде анықтайды. Осылайша, POST кодтарын қолданатын диагностиканың тереңдігі мен дәлдігі компьютердегі сәйкес POST BIOS процедурасының сынақтарының тереңдігі мен дәлдігімен толығымен анықталады.POST кодтарын шығаруға арналған порт мекенжайлары компьютер түріне байланысты, бірақ көп жағдайда 80h порты пайдаланылады. POST процедурасы IBM PC/XT жүйесінде сегіз разрядты ISA жүйелік шинасымен қайта пайда болғандықтан, тарихи түрде POST кодтары POST код кестелерінде диапазондағы бір разрядты он алтылық сандар ретінде берілген тек бір байт болатыны белгілі болды. 00h - FFh (0 - 255 ондық).Айта кету керек, POST кодының кестелері әртүрлі BIOS өндірушілері үшін әртүрлі және жаңа сынақтан өткен құрылғылар мен чипсеттердің пайда болуына байланысты олар тіпті бір BIOS өндірушісінің әртүрлі нұсқалары үшін де біршама ерекшеленеді. POST кодтарының кестелерін өндірушінің тиісті веб-сайттарынан табуға боладыley BIOS: AMI үшін бұл http://www.ami.com, AWARD үшін бұл http://www.award.com,кейде POST кодтарының кестелері аналық платаларға арналған нұсқаулықтарда берілген. Құрылғылар POST кодтарын адамға ыңғайлы пішінде көрсету үшін пайдаланылады.POST картасы деп аталады. POST картасы -- кез келген бос (оның қосқышына сәйкес - ISA немесе PCI) ұясына қосылатын және POST кодтарын көрсетуге арналған жеті сегментті екі индикаторы бар кәдімгі компьютерді кеңейту картасы. ISA және PCI шиналары мүлде жоқ ноутбуктер үшін LPT портында орнатуға арналған POST картасы шығарылады. Айта кету керек, мұндай POST картасының жұмыс істеуі үшін BIOS-тан тиісті қолдау <<ноутбук қажет.ISA шинасына арналған ең қарапайым POST картасы 80 сағ тұрақты мекенжайда POST кодтарын көрсетеді және бұл мекенжайды өзгертуге арналған қосқыштар жоқ. Мұндай POST картасына компьютердің RESET сигналының өтуі POST кодтарының жеті сегментті индикаторының нүктелерінің жыпылықтауымен бекітіледі немесе онда арнайы белгілермен көрсетіледі. Қымбатырақ POST карталарында POST кодтары портының мекенжайын таңдауға арналған қосқыштар, сондай-ақ жүйелік шинаның RESET және CLK сигналдары үшін қосымша жарық диодты индикаторлары және қоректену кернеуінің болуының көрсеткіштері бар.5В (+ 3,3 В), -5 В, + 12 В, -12 В.күріште. 14.1 PCI шинасына арналған POST картасының сыртқы түрін көрсетеді. POST - кодтар қос жеті сегментті индикаторда көрсетіледі, ал Altera-дан FPGA PCI шинасымен интерфейс үшін пайдаланылады.
6.Үй тапсырмасы
7.Сабақты қорытындылау және рефлексия
Сабақтың соңында оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазады.
№7 колледж директорының
ОЖЖ орынбасары
Садырбаева Ж. ________
<<__>> _____2023 ж
МКҚК <<№ 7 КОЛЛЕДЖ>>
Сабақ жоспары №
Модуль/пән атауы
<<Электрондық техниканың әртүрлі түрлерінің құрылғыларын, блоктарын және аспаптарын жинау, құрастыру және бөлшектеу орындау>>
Сабақтың тақырыбы
ДК-ге қызмет көрсету және тексеру.
Педагог
Бостанова М
Курс
2
Топ
ЕТ-21-11
Сабақтың өткізілетін күні
Сабақтың түрі
Жаңа сабақты игеру
Сабақтың мақсаты, міндеттері немесе оқыту нәтижелері
1. Компьютерге техникалық қызмет көрсету.
Оқу сабақтары барысындағы білім алушылар меңгеретін күтілетін нәтижелер және кәсіби дағдылар тізбесі
1. Жеке компьютерлерді сынау, ақаулықтарды жою және техникалық қызмет көрсету үйренді
Оқу - әдістемелік құралдар, әдебиеттер
оқулықтар,тақырыптық видео сабақтар, слайд
Техникалық құралдар, материалдар
Ноутбук, қалта телефондары, видеопроектор, экран
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері
1.Ұйымдастыру кезеңі:
1.Студенттермен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу
2 Үй тапсырамасын тексеру кезеңі
Өткен сабақты пысықтау бойынша сұрақ жауап арқылы еске түсіру, Студенттердің іс-әрекеттерін ауызша мадақтау
3. Жаңа материалды түсіндіруге дайындық кезеңі (жаңа тақырыпты болжау)
КОМПЬЮТЕРГЕ ТЕХНИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?
Техникалық қызмет көрсету бойынша техниктер компьютерге техникалық қызмет көрсету кезінде келесі әрекеттерді жүйелі түрде орындайды:
Вирусқа қарсы бағдарламаны орнату немесе барын жаңарту. Ол сонымен қатар компьютердің таза жұмысының диагностикасын, антивирус анықтаған зиянды бағдарламаларды жоюды және жұмыс істейтін USB дискілерін вирустарға сканерлеуді қамтиды;
Жүйенің жылдамдығы мен өнімділігін арттыру үшін, сондай-ақ дискіде сақталған деректерді қорғау үшін қатты диск диагностикасы жүргізіледі. Бұған дискіні жүйелік файлдардан қажетсіз тазалау кіреді;
ДК аппараттық құралы да диагностиканы қажет етеді. Термалды пастаны ауыстыру сияқты қарапайым, бірақ қажетті қадамдар компьютерді жақсы жұмыс күйінде сақтайды.
14. ЖЕКЕ КОМПЬЮТЕРЛЕРДІ СЫНАУ, АҚАУЛЫҚТАРДЫ ЖОЮ ЖӘНЕ ТЕХНИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ
Бұл бөлім жабдықты сатып алғаннан кейін тексеруге, ақауларды жоюға, мүмкін болатын түзетулерге және техникалық қызмет көрсетуге бағытталған.
14.1. ДК ДИАГНОСТИКА БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ҚҰРАМЫ
IBM PC, XT, AT, PS/2 компьютерлері үшін, сондай-ақ IBM-үйлесімді модельдер үшін диагностикалық бағдарламалардың бірнеше түрі бар. Бұл бағдарламалардың кейбірі сатып алу кезінде жүйелерге қосылады. Олар пайдаланушыға жалпы екі компьютердің де, олардың жеке құрамдас бөліктерінің де ақауларын диагностикалауда елеулі көмек көрсете алады. Көптеген жағдайларда мұндай бағдарламалар ақаулы түйінді анықтау жұмысының көп бөлігін орындай алады. Оларды шартты түрде үштен көп топқа бөлуге болады, ал бағдарламалардың күрделілігі және олардың әрбір келесі кезеңде әлеуеті, әдетте, артады.
POST (қосылған өзін-өзі тексеру). Компьютер қосылған сайын іске қосылады.
Диагностикалық бағдарламаларөндірушілер. Ең беделді өндірушілер IBM, Compaq сияқты компьютерлер, Hewlett-Packard және т.б. олардың жүйелері үшін мамандандырылған диагностикалық бағдарламаларды шығарады.
Әдетте бұл компьютердің барлық компоненттерін <<жалпы>> тексеруге арналған сынақ жинақтары. PS/2 жүйесін жалпы тестілеуге арналған IBM патенттік бағдарламасы орнату дискетіне, ал басқа үлгідегі компьютерлер үшін - жеке диагностикалық дискіге жазылған. Compaq және Hewlett-Packard сонымен қатар техниктерге өз жүйелеріндегі ақауларды жою үшін бағдарламалық құралды қамтамасыз етеді. Кейде ұқсас бағдарламаларды табуға болады
v тиісті компаниялардың компьютерлік анықтамалық жүйелері.
Жалпы мақсаттағы диагностикалық бағдарламалар... Дербес компьютерлерге арналған ұқсас бағдарламаларды бірнеше компаниялар шығарады, олардың ішінде, ең алдымен, Norton Utilities ұсынған Symantec, Micro Scope (Micro 2000), QAPlus
(Diagsoft), PC-Зонд (Ориентир).
Көптеген пайдаланушылар негізінен аталған түрлердің бірінші және соңғы бағдарламаларымен айналысады.
14.1.1. Қуатты қосудың өзін-өзі тексеруі (POST)
1981 жылы IBM дербес компьютерлерді іске қосқан кезде олар бұрын ешқашан пайдаланылмаған сенімділік әдістерін ұсынды. Оларға POST және жады паритеті жатады. POST процедурасы - бұл жүйелік тақтадағы BIOS ROM-ға <<қатты кодталған>> қысқа бағдарламалар тізбегі. Олар жүйенің барлық негізгі құрамдастарын қосқаннан кейін бірден тексеруге арналған. Бұл бағдарламалардың орындалуына байланысты кешігу бар, ол әрқашан IBM үйлесімді компьютерлерді қосқанда пайда болады; POST операциялық жүйе жүктелер алдында орындалады.Әдетте, жүктеу кезінде процессор, ROM, аналық платаның қосалқы схемалары, жедел жады және негізгі перифериялық құрылғылар тексеріледі.
құрылғылар. POST кезінде нашар құрамдас табылса, қате немесе ескерту хабары шығарылады.
POST орындайтын диагностика өте егжей-тегжейлі болмаса да, олар жүйе үшін бірінші қорғаныс желісі болып табылады, әсіресе жүйелік тақтаның маңызды ақаулары табылған кезде. Егер ақаулық жеткілікті түрде маңызды болып шықса, жүйені одан әрі жүктеу тоқтатылады және қате туралы хабарлама шығады, оның көмегімен сіз жиі ақаудың себебін дереу анықтай аласыз. Бұл POST қателері кейде <<өлімсіз қателер>> деп аталады. POST әдетте ақаулықты көрсетудің үш әдісін қамтамасыз етеді: дыбыстық сигналдар, монитор экранында көрсетілетін хабарлар және енгізу/шығару портының мекенжайларына жіберілген он алтылық кодтар.
POST процедурасы арқылы қате анықталған кезде, компьютер ақаулы элементті (немесе элементтер тобын) анықтау үшін пайдаланылуы мүмкін сипаттамалық дыбыстық сигналдарды жиі бере бастайды. 14.1-кестеде IBM компьютерлерінде қолданылатын дыбыстық сигнал кодтары және сигналдардың бір немесе басқа тізбегіне сәйкес келетін ақаулар тізімі берілген.14.1.2. ДК диагностикасы үшін POST картасын пайдалануIBM ДК (немесе үйлесімді) сияқты компьютерге қуатты қосқан сайын компьютердің процессоры операциялық жүйе жүктелу басталғанға дейін BIOS ROM дискісінен оқылатын POST процедурасын орындайды. Дәл осындай процедура RESET түймесін немесе Ctrl-Alt-Del пернелер тіркесімін басқан кезде де орындалады. POST процедурасының негізгі мақсаты операциялық жүйені жүктемес бұрын компьютердің негізгі функциялары мен ішкі жүйелерін (мысалы, жад, процессор, аналық плата, бейне контроллер, пернетақта, дискет және қатты дискілер және т.б.) тексеру болып табылады. Бұл кейбіреулерінде барбелгілі бір дәрежеде пайдаланушыны ақаулы жүйеде жұмыс істеу әрекетінен сақтандырады, бұл, мысалы, пайдаланушы деректерінің жойылуына әкелуі мүмкін.Әрбір сынақты бастамас бұрын POST процедурасы компьютердің енгізу-шығару құрылғыларының адрестік кеңістігінде белгілі бір мекенжайда көрсетілетін POST кодын жасайды. Егер тексерілген құрылғыда ақау анықталса, POST процедурасы жай ғана <<ілініп қалады>>, ал бұрын көрсетілген POST коды сынақтардың қайсысында <<ілу>> орын алғанын бір мәнді түрде анықтайды. Осылайша, POST кодтарын қолданатын диагностиканың тереңдігі мен дәлдігі компьютердегі сәйкес POST BIOS процедурасының сынақтарының тереңдігі мен дәлдігімен толығымен анықталады.POST кодтарын шығаруға арналған порт мекенжайлары компьютер түріне байланысты, бірақ көп жағдайда 80h порты пайдаланылады. POST процедурасы IBM PC/XT жүйесінде сегіз разрядты ISA жүйелік шинасымен қайта пайда болғандықтан, тарихи түрде POST кодтары POST код кестелерінде диапазондағы бір разрядты он алтылық сандар ретінде берілген тек бір байт болатыны белгілі болды. 00h - FFh (0 - 255 ондық).Айта кету керек, POST кодының кестелері әртүрлі BIOS өндірушілері үшін әртүрлі және жаңа сынақтан өткен құрылғылар мен чипсеттердің пайда болуына байланысты олар тіпті бір BIOS өндірушісінің әртүрлі нұсқалары үшін де біршама ерекшеленеді. POST кодтарының кестелерін өндірушінің тиісті веб-сайттарынан табуға боладыley BIOS: AMI үшін бұл http://www.ami.com, AWARD үшін бұл http://www.award.com,кейде POST кодтарының кестелері аналық платаларға арналған нұсқаулықтарда берілген. Құрылғылар POST кодтарын адамға ыңғайлы пішінде көрсету үшін пайдаланылады.POST картасы деп аталады. POST картасы -- кез келген бос (оның қосқышына сәйкес - ISA немесе PCI) ұясына қосылатын және POST кодтарын көрсетуге арналған жеті сегментті екі индикаторы бар кәдімгі компьютерді кеңейту картасы. ISA және PCI шиналары мүлде жоқ ноутбуктер үшін LPT портында орнатуға арналған POST картасы шығарылады. Айта кету керек, мұндай POST картасының жұмыс істеуі үшін BIOS-тан тиісті қолдау <<ноутбук қажет.ISA шинасына арналған ең қарапайым POST картасы 80 сағ тұрақты мекенжайда POST кодтарын көрсетеді және бұл мекенжайды өзгертуге арналған қосқыштар жоқ. Мұндай POST картасына компьютердің RESET сигналының өтуі POST кодтарының жеті сегментті индикаторының нүктелерінің жыпылықтауымен бекітіледі немесе онда арнайы белгілермен көрсетіледі. Қымбатырақ POST карталарында POST кодтары портының мекенжайын таңдауға арналған қосқыштар, сондай-ақ жүйелік шинаның RESET және CLK сигналдары үшін қосымша жарық диодты индикаторлары және қоректену кернеуінің болуының көрсеткіштері бар.5В (+ 3,3 В), -5 В, + 12 В, -12 В.күріште. 14.1 PCI шинасына арналған POST картасының сыртқы түрін көрсетеді. POST - кодтар қос жеті сегментті индикаторда көрсетіледі, ал Altera-дан FPGA PCI шинасымен интерфейс үшін пайдаланылады.
6.Үй тапсырмасы
7.Сабақты қорытындылау және рефлексия
Сабақтың соңында оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz