8-сыныпқа арналған қысқамерзімді сабақ жоспары №6: Қызыл кітапқа енген құстар мен балықтар (5-бөлім - биоалуантүрлілік және синтаксис)

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: «Қызыл кітапқа» енген құстар мен балықтар

№6-сабақ.

Бөлім:
5-бөлім. Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер. Синтаксис
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
5-бөлім. Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер. Синтаксис:
Бөлім:: Күні:
5-бөлім. Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер. Синтаксис:
Бөлім:: Сыныбы:
5-бөлім. Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер. Синтаксис: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
5-бөлім. Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер. Синтаксис: «Қызыл кітапқа» енген құстар мен балықтар
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
5-бөлім. Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер. Синтаксис: 8. 1. 5. 1 перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау;
8. 4. 4. 2 - тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану.
Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
5-бөлім. Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер. Синтаксис:

Барлық оқушылар үшін:

перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты табады, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдайды;
Тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолданады.

Көпшілік оқушылар үшін:

перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба алады;
Тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік қызметін түсініп қолдана алады.

Кейбір оқушылар үшін:

перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты табады, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдайды;
Тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолданады.

Бөлім:: Құндылықтарға баулу:
5-бөлім. Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер. Синтаксис: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жаңа сабаққа кіріспе

Педагогтің іс-әрекеті:

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Оқушының іс-әрекеті:

1. Неліктен құстарды «Қызыл кітапқа» енгізеді?

2. Балықтар туралы не білесің?

Бағалау:

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Ресурстар: Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Педагогтің іс-әрекеті: №1-тапсырма. Халықаралық табиғат қорғау одағының халықаралық дәрежедегі құжаты - «Қызыл кітап» туралы білетін ақпаратыңды ортаға салып пікірлес.
Оқушының іс-әрекеті:

Айтылым:

«Қызыл кітап» туралы білетін ақпаратыңды ортаға салып пікірлеседі.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Бағалау:

Дескриптор: Жалпы - 2 балл.

-Топтық талқылау жасайды.

-Бір-бірімен пікір алмасады.

Ресурстар: Оқулық, жазба дәптер.
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Топтық жұмыс.

Педагогтің іс-әрекеті: №4-тапсырма. Төмендегі суреттермен топтық жұмыс жүргізіп, постер қорғаңдар. Суреттерге қарап, тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерді қатыстырып, сөйлемдер құрап жазыңдар.
Оқушының іс-әрекеті:

Жазылым:

Топтық жұмыс жасап постер қорғайды. Суреттерге қарап, тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерді қатыстырып, сөйлемдер құрап жазады

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым және топпен жұмыс жасау дағдысы қалыптасады.

Бағалау:

Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

-Постер қорғайды

- Суреттерге қарап, тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерді қатыстырып, сөйлемдер құрап жазады.

Ресурстар:

Оқулық,

жұмыс дәптер, ДК

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жеке жұмыс

Педагогтің іс-әрекеті: №5-тапсырма. Мәтінді оқы. Мәтінде аталған құстардың атауын теріп жазып, сипаттап айт. Мәтіннен тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерін тап.
Оқушының іс

Ұқсас жұмыстар
Құстар - біздің достарымыз: бастауыш сыныпқа арналған сабақ жоспары (табиғатты қорғау және Қызыл кітап)
7-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің қысқамерзімді сабақ жоспары: Жеңіл атлетикаға қатысамын (5-бөлім - Спорт және денсаулық күтімі)
3-сыныпқа арналған сабақ: Жануарлардың көптүрлілігі - жәндіктер мен құстар
2-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Жануарлар мен өсімдіктердің Қызыл кітабы
Дүниетану: жануарлардың көптүрлігі - жәндіктер, құстар, балықтар, қосмекенділер және бауырмен жорғалаушылар
8-сыныпқа арналған қысқамерзімді тәрбие сағаты: Алматы - біздің қала
3-сыныпқа арналған дүниетану сабағы: Құстар
9-сыныпқа арналған қысқамерзімді сабақ жоспары: Кремний қышқылы және силикаттар
Құстар - біздің досымыз: экологиялық тәрбие мен тіл байлығын дамытуға арналған сабақ жоспары
6-сыныпқа арналған тоқсандық қайталау: Абайдың қарасөздерін мәнерлеп оқу және жатқа айтуға арналған қысқамерзімді жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz