Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мәтіннен тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерін тап
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: <<Қызыл кітапқа>> енген құстар мен балықтар
№6-сабақ.
Бөлім:
5-бөлім. Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер.Синтаксис
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
<<Қызыл кітапқа>> енген құстар мен балықтар
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
8.1.5.1 перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау;
8.4.4.2 - тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану.
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты табады, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдайды;
Тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолданады.
Көпшілік оқушылар үшін:
перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба алады;
Тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік қызметін түсініп қолдана алады.
Кейбір оқушылар үшін:
перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты табады, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдайды;
Тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолданады.
Құндылықтарға баулу:
--------------------------------------------------------------------------------
<<Мәңгілік ел>> жалпыұлттық идеясы бойынша <<Жалпыға бірдей еңбек қоғамы>> құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
7 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
--------------------------------------------------------------------------------
(Ұ) "Гүлмен тілек" әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабаққа кіріспе
--------------------------------------------------------------------------------
(Ұ) <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
1.Неліктен құстарды <<Қызыл кітапқа>> енгізеді?
2.Балықтар туралы не білесің?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
26 мин.
№1-тапсырма. Халықаралық табиғат қорғау одағының халықаралық дәрежедегі құжаты - <<Қызыл кітап>> туралы білетін ақпаратыңды ортаға салып пікірлес.
Айтылым:
<<Қызыл кітап>> туралы білетін ақпаратыңды ортаға салып пікірлеседі.
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.
Дескриптор: Жалпы - 2 балл.
-Топтық талқылау жасайды.
-Бір-бірімен пікір алмасады.
Оқулық, жазба дәптер.
Топтық жұмыс.
№4-тапсырма. Төмендегі суреттермен топтық жұмыс жүргізіп, постер қорғаңдар. Суреттерге қарап, тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерді қатыстырып, сөйлемдер құрап жазыңдар.
Жазылым:
Топтық жұмыс жасап постер қорғайды. Суреттерге қарап, тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерді қатыстырып, сөйлемдер құрап жазады
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым және топпен жұмыс жасау дағдысы қалыптасады.
Дескриптор: Жалпы - 4 балл.
-Постер қорғайды
- Суреттерге қарап, тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерді қатыстырып, сөйлемдер құрап жазады.
Оқулық,
жұмыс дәптер,ДК
Жеке жұмыс
№5-тапсырма. Мәтінді оқы. Мәтінде аталған құстардың атауын теріп жазып, сипаттап айт. Мәтіннен тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерін тап.
Оқылым:
Мәтінді оқиды. Мәтінде аталған құстардың атауын теріп жазып, сипаттап айтады. Мәтіннен тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерін табады.
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың оқылым, жазылым, айтылым дағдысы қалыптасады.
Дескриптор: Жалпы - 4 балл.
- Құс атауын теріп жазып, сипаттап айтады.
- Мәтіннен тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерін табады.
Оқулық, жұмыс дәптері
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
<<Аяқталмаған сөйлем>> әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың <<Қорытынды>> тәсілі көрінеді.
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.
- бүгін сабақта қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар едім.
- маған ерекше ұнағаны.....
- сабақтан соң маған........келді
- бүгін маған..........сәті түсті.
- қызықты болғаны.....
- ......қиындық тудырды.
- менің түсінгенім.....
- енді мен......аламын.
Мұғалім оқушыларды <<Бас бармақ>> әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
Сабақтың тақырыбы: <<Қызыл кітапқа>> енген құстар мен балықтар
№6-сабақ.
Бөлім:
5-бөлім. Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер.Синтаксис
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
<<Қызыл кітапқа>> енген құстар мен балықтар
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
8.1.5.1 перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау;
8.4.4.2 - тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану.
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты табады, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдайды;
Тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолданады.
Көпшілік оқушылар үшін:
перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба алады;
Тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік қызметін түсініп қолдана алады.
Кейбір оқушылар үшін:
перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты табады, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдайды;
Тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолданады.
Құндылықтарға баулу:
--------------------------------------------------------------------------------
<<Мәңгілік ел>> жалпыұлттық идеясы бойынша <<Жалпыға бірдей еңбек қоғамы>> құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
7 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
--------------------------------------------------------------------------------
(Ұ) "Гүлмен тілек" әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабаққа кіріспе
--------------------------------------------------------------------------------
(Ұ) <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
1.Неліктен құстарды <<Қызыл кітапқа>> енгізеді?
2.Балықтар туралы не білесің?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
26 мин.
№1-тапсырма. Халықаралық табиғат қорғау одағының халықаралық дәрежедегі құжаты - <<Қызыл кітап>> туралы білетін ақпаратыңды ортаға салып пікірлес.
Айтылым:
<<Қызыл кітап>> туралы білетін ақпаратыңды ортаға салып пікірлеседі.
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.
Дескриптор: Жалпы - 2 балл.
-Топтық талқылау жасайды.
-Бір-бірімен пікір алмасады.
Оқулық, жазба дәптер.
Топтық жұмыс.
№4-тапсырма. Төмендегі суреттермен топтық жұмыс жүргізіп, постер қорғаңдар. Суреттерге қарап, тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерді қатыстырып, сөйлемдер құрап жазыңдар.
Жазылым:
Топтық жұмыс жасап постер қорғайды. Суреттерге қарап, тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерді қатыстырып, сөйлемдер құрап жазады
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым және топпен жұмыс жасау дағдысы қалыптасады.
Дескриптор: Жалпы - 4 балл.
-Постер қорғайды
- Суреттерге қарап, тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерді қатыстырып, сөйлемдер құрап жазады.
Оқулық,
жұмыс дәптер,ДК
Жеке жұмыс
№5-тапсырма. Мәтінді оқы. Мәтінде аталған құстардың атауын теріп жазып, сипаттап айт. Мәтіннен тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерін тап.
Оқылым:
Мәтінді оқиды. Мәтінде аталған құстардың атауын теріп жазып, сипаттап айтады. Мәтіннен тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерін табады.
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың оқылым, жазылым, айтылым дағдысы қалыптасады.
Дескриптор: Жалпы - 4 балл.
- Құс атауын теріп жазып, сипаттап айтады.
- Мәтіннен тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерін табады.
Оқулық, жұмыс дәптері
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
<<Аяқталмаған сөйлем>> әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың <<Қорытынды>> тәсілі көрінеді.
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.
- бүгін сабақта қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар едім.
- маған ерекше ұнағаны.....
- сабақтан соң маған........келді
- бүгін маған..........сәті түсті.
- қызықты болғаны.....
- ......қиындық тудырды.
- менің түсінгенім.....
- енді мен......аламын.
Мұғалім оқушыларды <<Бас бармақ>> әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz