Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Python тіліндегі алгоритмдерді программалау
ЖББ <<Құланды мектеп>> КММ
Бөлімі:
4-бөлім. <>
Педагогтің аты-жөні:
Бултекова Гулжайнар
Күні:
23.02.2023ж
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Тармақталған алгоритмдерді программалау
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
7.1.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу.
Сабақтың мақсаты
Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдер жазу.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин.
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі
1. Сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгелдеу.
3. Психологиялық жағымды ахуал орнату.
4. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру.
Топтастыру
І, ІІ топтарға бөлінеді.
і. Топ мүшелері қағаз қиындыларын құрастырып,
І топ - сабақтың тақырыбын,
ІІ топ - сабақтың мақсаты мен критерийлерін жариялайды.
Бағалау: Топтар бір-бірін <<Отшашу>> әдісі
арқылы бағалайды.,
Қағаз қиындылары.
5 мин.
(Ұ) Миға шабуыл әдісі
Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді.
Алгоритмдердің қандай түрлерін білесің?
Сызықтық алгоритмдерге мысалдар келтір.
Қалай ойлайсың, сызықтық алгоритмдер көмегімен барлық есептерді программалау мүмкін бе? Себебін түсіндір.
Күнделікті тұрмыста орындайтын іс-әрекетімізге кедергі келтіретін шарттарға мысалдар келтір. Мысалы, егер таңертен күн жаңбырлы болмаса, таңғы жаттығуды аулада орындай ма?
Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерін қалай құрастыруға болады?
https://wordwall.net/ru/resource/52958386/%d0%b1%d0%b5%d0%b7%d1%8b%d0%bc%d1%8f%d0%bd%d0%bd%d1%8b%d0%b92
Жаңа сабаққа кіріспе
Мұғалімнің кіріспе сөзі
Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға бағытталады.
(Ұ) Сөздікпен жұмыс. <<Түртіп алу>> әдісі
7-сынып оқулығы.
Сабақтың ортасы
31 мин.
(Т) Талқылау
Оқулықты оқып біткен соң, топтар арасында топтық талқылау жұмысы жүргізіледі.
1-тапсырма
Берілген a, b және c сандарының үлкенін табуға арналған программа кодына төмендегі сұрақтар бойынша талдау жүргізіңдер:
Программа коды:
a=int (input () )
b=int (input () )
c=int (input () )
max=a
if max < b:
max=b
if max < c:
max=c
print (max)
7-сынып оқулығы.
І топ: Программада үш санның үлкенін табу үшін қандай алгоритмге сүйенеді?
ІІ топ: Программада қолданылған шарт тексеру операторының құрылымы қандай?
ІІІ топ: Программа кодын талдап, блоксхемасын құрастырыңдар.
Дескриптор:
Программада үш санның үлкенін табу үшін, қандай алгоритмге сүйенетінін айтады.
Программада қолданылған шарт тексеру операторының құрылымын түсіндіреді.
Программа кодын талдап, блоксхемасын құрастырады.
Мақсаты: Жаңа сабақ бөліміндегі оқыған ақпараттарын топтық талқылау барысында тереңірек түсінеді.
Бағалау: Топтар бір-бірін <<Отшашу>> әдісі
арқылы бағалайды.
(Ж) Жинақтау
Шарт тексеру операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының біріне пайдалануға бағытталған тапсырма мәтінін құраңдар. Құрастырған тапсырмаларыңның шешу жолын көрсетіңдер.
Дескриптор:
- Шарт тексеру операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының біріне пайдалануға бағытталған тапсырма мәтінін құрайды.
- Құрастырған тапсырманың шешу жолын көрсетеді.
Бағалау: Жұптар бір-бірін
<<Отшашу>> әдісі арқылы бағалайды.
Дербес жұмыс
Шарт тексеру операторының программалаудағы маңызын бағала.
Дескриптор:
- Шарт тексеру операторларын біледі.
- Шарт тексеру операторларының программалаудағы маңызын бағалайды.
Бағалау: Оқушылар өзін-өзі <<Отшашу>> әдісі
арқылы бағалайды.
Сабақтың соңы
7 мин.
Рефлексия
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақты бекіту
--------------------------------------------------------------------------------
Төменде берілген қорытындылау сұрақтарына жауап береді.
Тармақталу алгоритмі қандай алгоритм?
Тармақталу алгоритміне күнделікті өзің орындайтын іс әрекеттердің қайсысын мысал ретінде келтіре аласың?
Шарт тексеру операторының құрылымдары жайлы не білдің?
Шарт тексеру операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының қандай айырмашылықтары бар? Себебін түсіндір.
--------------------------------------------------------------------------------
Мақсаты: Сабақты қорытындылау.
--------------------------------------------------------------------------------
Бағалау: Мұғалімнің қорытынды бағасы. <<Отшашу>> әдісі арқылы жүзеге асады.
Интерактивті тақта
--------------------------------------------------------------------------------
Үй тапсырмасы
Кестеде берілген х және y айнымалыларының мәндеріне қарап, өрнек мәнінің ақиқат немесе жалған екенін анықта.
Берілгені
Өрнек
Нәтижесі
x=74; y=14
x == y
x=0; y=0
x != y
x=590; y=590
x > y
x=243; y=243
x < y
x=740; y=740
x >= y
x=29; y=30
x <= y
Мақсаты: Өткен сабақты пысықтау.
ЖББ <<Құланды мектеп>> КММ
Бөлімі:
4-бөлім. <>
Педагогтің аты-жөні:
Бултекова Гулжайнар
Күні:
23.02.2023ж
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Тармақталған алгоритмдерді программалау
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
7.1.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу.
Сабақтың мақсаты
Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдер жазу.
Алгоритмдердің түрлерін біледі.
Шартты алгоритмдерге мысалдар келтіреді.
Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерге мысалдар келтіреді.
Пәндік лексика мен терминология:
Егер --> Если --> If
Немесе --> Или --> Or
Енгізу --> Ввод --> Input
Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
Алгоритмдердің қандай түрлерін білесің?
Python программалау тілінде файл дегеніміз не? (компьютерде биттер тізбегі түрінде сақталған деректер жиынтығы)
Python программалау тілінде файлды қалай ашуға болады?.
Python программалау тілінде файлмен орындалатын кез келген амал неше кезеңге бөлінеді (3)
Мәтін сақтау түрлерін ата? (Қарапайым және жалпыланған)
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин.
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі
1. Сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгелдеу.
3. Психологиялық жағымды ахуал орнату.
4. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру.
Топтастыру
<<Екілікке саналу>> әдісі арқылы І, ІІ топтарға бірігеді.
<<Мозайка>> әдісі арқылы үш топқа қима қағаздар беріледі. Топ мүшелері қағаз қиындыларын құрастырып,
І топ - сабақтың тақырыбын,
ІІ топ - сабақтың мақсаты мен критерийлерін жариялайды.
Бағалау: Топтар бір-бірін <<Отшашу>> әдісі
арқылы бағалайды.,
Қағаз қиындылары.
5 мин.
(Ұ) Миға шабуыл әдісі
Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді.
Алгоритмдердің қандай түрлерін білесің?
Сызықтық алгоритмдерге мысалдар келтір.
Қалай ойлайсың, сызықтық алгоритмдер көмегімен барлық есептерді программалау мүмкін бе? Себебін түсіндір.
Күнделікті тұрмыста орындайтын іс-әрекетімізге кедергі келтіретін шарттарға мысалдар келтір. Мысалы, егер таңертен күн жаңбырлы болмаса, таңғы жаттығуды аулада орындай ма?
Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерін қалай құрастыруға болады?
https://wordwall.net/ru/resource/52958386/%d0%b1%d0%b5%d0%b7%d1%8b%d0%bc%d1%8f%d0%bd%d0%bd%d1%8b%d0%b92
Жаңа сабаққа кіріспе
Мұғалімнің кіріспе сөзі
Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға бағытталады.
(Ұ) Сөздікпен жұмыс. <<Түртіп алу>> әдісі
7-сынып оқулығы.
Сабақтың ортасы
31 мин.
(Т) Талқылау
Оқулықты оқып біткен соң, топтар арасында топтық талқылау жұмысы жүргізіледі.
1-тапсырма
Берілген a, b және c сандарының үлкенін табуға арналған программа кодына төмендегі сұрақтар бойынша талдау жүргізіңдер:
Программа коды:
a=int (input () )
b=int (input () )
c=int (input () )
max=a
if max < b:
max=b
if max < c:
max=c
print (max)
7-сынып оқулығы.
І топ: Программада үш санның үлкенін табу үшін қандай алгоритмге сүйенеді?
ІІ топ: Программада қолданылған шарт тексеру операторының құрылымы қандай?
ІІІ топ: Программа кодын талдап, блоксхемасын құрастырыңдар.
Дескриптор:
Программада үш санның үлкенін табу үшін, қандай алгоритмге сүйенетінін айтады.
Программада қолданылған шарт тексеру операторының құрылымын түсіндіреді.
Программа кодын талдап, блоксхемасын құрастырады.
Мақсаты: Жаңа сабақ бөліміндегі оқыған ақпараттарын топтық талқылау барысында тереңірек түсінеді.
Бағалау: Топтар бір-бірін <<Отшашу>> әдісі
арқылы бағалайды.
(Ж) Жинақтау
Шарт тексеру операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының біріне пайдалануға бағытталған тапсырма мәтінін құраңдар. Құрастырған тапсырмаларыңның шешу жолын көрсетіңдер.
Дескриптор:
- Шарт тексеру операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының біріне пайдалануға бағытталған тапсырма мәтінін құрайды.
- Құрастырған тапсырманың шешу жолын көрсетеді.
Бағалау: Жұптар бір-бірін
<<Отшашу>> әдісі арқылы бағалайды.
Дербес жұмыс
Шарт тексеру операторының программалаудағы маңызын бағала.
Дескриптор:
- Шарт тексеру операторларын біледі.
- Шарт тексеру операторларының программалаудағы маңызын бағалайды.
Бағалау: Оқушылар өзін-өзі <<Отшашу>> әдісі
арқылы бағалайды.
Сабақтың соңы
7 мин.
Рефлексия
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақты бекіту
--------------------------------------------------------------------------------
Төменде берілген қорытындылау сұрақтарына жауап береді.
Тармақталу алгоритмі қандай алгоритм?
Тармақталу алгоритміне күнделікті өзің орындайтын іс әрекеттердің қайсысын мысал ретінде келтіре аласың?
Шарт тексеру операторының құрылымдары жайлы не білдің?
Шарт тексеру операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының қандай айырмашылықтары бар? Себебін түсіндір.
--------------------------------------------------------------------------------
Мақсаты: Сабақты қорытындылау.
--------------------------------------------------------------------------------
Бағалау: Мұғалімнің қорытынды бағасы. <<Отшашу>> әдісі арқылы жүзеге асады.
Интерактивті тақта
--------------------------------------------------------------------------------
Үй тапсырмасы
Кестеде берілген х және y айнымалыларының мәндеріне қарап, өрнек мәнінің ақиқат немесе жалған екенін анықта.
Берілгені
Өрнек
Нәтижесі
x=74; y=14
x == y
x=0; y=0
x != y
x=590; y=590
x > y
x=243; y=243
x < y
x=740; y=740
x >= y
x=29; y=30
x <= y
Мақсаты: Өткен сабақты пысықтау.
Бөлімі:
4-бөлім. <
Педагогтің аты-жөні:
Бултекова Гулжайнар
Күні:
23.02.2023ж
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Тармақталған алгоритмдерді программалау
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
7.1.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу.
Сабақтың мақсаты
Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдер жазу.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин.
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі
1. Сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгелдеу.
3. Психологиялық жағымды ахуал орнату.
4. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру.
Топтастыру
І, ІІ топтарға бөлінеді.
і. Топ мүшелері қағаз қиындыларын құрастырып,
І топ - сабақтың тақырыбын,
ІІ топ - сабақтың мақсаты мен критерийлерін жариялайды.
Бағалау: Топтар бір-бірін <<Отшашу>> әдісі
арқылы бағалайды.,
Қағаз қиындылары.
5 мин.
(Ұ) Миға шабуыл әдісі
Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді.
Алгоритмдердің қандай түрлерін білесің?
Сызықтық алгоритмдерге мысалдар келтір.
Қалай ойлайсың, сызықтық алгоритмдер көмегімен барлық есептерді программалау мүмкін бе? Себебін түсіндір.
Күнделікті тұрмыста орындайтын іс-әрекетімізге кедергі келтіретін шарттарға мысалдар келтір. Мысалы, егер таңертен күн жаңбырлы болмаса, таңғы жаттығуды аулада орындай ма?
Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерін қалай құрастыруға болады?
https://wordwall.net/ru/resource/52958386/%d0%b1%d0%b5%d0%b7%d1%8b%d0%bc%d1%8f%d0%bd%d0%bd%d1%8b%d0%b92
Жаңа сабаққа кіріспе
Мұғалімнің кіріспе сөзі
Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға бағытталады.
(Ұ) Сөздікпен жұмыс. <<Түртіп алу>> әдісі
7-сынып оқулығы.
Сабақтың ортасы
31 мин.
(Т) Талқылау
Оқулықты оқып біткен соң, топтар арасында топтық талқылау жұмысы жүргізіледі.
1-тапсырма
Берілген a, b және c сандарының үлкенін табуға арналған программа кодына төмендегі сұрақтар бойынша талдау жүргізіңдер:
Программа коды:
a=int (input () )
b=int (input () )
c=int (input () )
max=a
if max < b:
max=b
if max < c:
max=c
print (max)
7-сынып оқулығы.
І топ: Программада үш санның үлкенін табу үшін қандай алгоритмге сүйенеді?
ІІ топ: Программада қолданылған шарт тексеру операторының құрылымы қандай?
ІІІ топ: Программа кодын талдап, блоксхемасын құрастырыңдар.
Дескриптор:
Программада үш санның үлкенін табу үшін, қандай алгоритмге сүйенетінін айтады.
Программада қолданылған шарт тексеру операторының құрылымын түсіндіреді.
Программа кодын талдап, блоксхемасын құрастырады.
Мақсаты: Жаңа сабақ бөліміндегі оқыған ақпараттарын топтық талқылау барысында тереңірек түсінеді.
Бағалау: Топтар бір-бірін <<Отшашу>> әдісі
арқылы бағалайды.
(Ж) Жинақтау
Шарт тексеру операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының біріне пайдалануға бағытталған тапсырма мәтінін құраңдар. Құрастырған тапсырмаларыңның шешу жолын көрсетіңдер.
Дескриптор:
- Шарт тексеру операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының біріне пайдалануға бағытталған тапсырма мәтінін құрайды.
- Құрастырған тапсырманың шешу жолын көрсетеді.
Бағалау: Жұптар бір-бірін
<<Отшашу>> әдісі арқылы бағалайды.
Дербес жұмыс
Шарт тексеру операторының программалаудағы маңызын бағала.
Дескриптор:
- Шарт тексеру операторларын біледі.
- Шарт тексеру операторларының программалаудағы маңызын бағалайды.
Бағалау: Оқушылар өзін-өзі <<Отшашу>> әдісі
арқылы бағалайды.
Сабақтың соңы
7 мин.
Рефлексия
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақты бекіту
--------------------------------------------------------------------------------
Төменде берілген қорытындылау сұрақтарына жауап береді.
Тармақталу алгоритмі қандай алгоритм?
Тармақталу алгоритміне күнделікті өзің орындайтын іс әрекеттердің қайсысын мысал ретінде келтіре аласың?
Шарт тексеру операторының құрылымдары жайлы не білдің?
Шарт тексеру операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының қандай айырмашылықтары бар? Себебін түсіндір.
--------------------------------------------------------------------------------
Мақсаты: Сабақты қорытындылау.
--------------------------------------------------------------------------------
Бағалау: Мұғалімнің қорытынды бағасы. <<Отшашу>> әдісі арқылы жүзеге асады.
Интерактивті тақта
--------------------------------------------------------------------------------
Үй тапсырмасы
Кестеде берілген х және y айнымалыларының мәндеріне қарап, өрнек мәнінің ақиқат немесе жалған екенін анықта.
Берілгені
Өрнек
Нәтижесі
x=74; y=14
x == y
x=0; y=0
x != y
x=590; y=590
x > y
x=243; y=243
x < y
x=740; y=740
x >= y
x=29; y=30
x <= y
Мақсаты: Өткен сабақты пысықтау.
ЖББ <<Құланды мектеп>> КММ
Бөлімі:
4-бөлім. <
Педагогтің аты-жөні:
Бултекова Гулжайнар
Күні:
23.02.2023ж
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Тармақталған алгоритмдерді программалау
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
7.1.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу.
Сабақтың мақсаты
Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдер жазу.
Алгоритмдердің түрлерін біледі.
Шартты алгоритмдерге мысалдар келтіреді.
Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерге мысалдар келтіреді.
Пәндік лексика мен терминология:
Егер --> Если --> If
Немесе --> Или --> Or
Енгізу --> Ввод --> Input
Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
Алгоритмдердің қандай түрлерін білесің?
Python программалау тілінде файл дегеніміз не? (компьютерде биттер тізбегі түрінде сақталған деректер жиынтығы)
Python программалау тілінде файлды қалай ашуға болады?.
Python программалау тілінде файлмен орындалатын кез келген амал неше кезеңге бөлінеді (3)
Мәтін сақтау түрлерін ата? (Қарапайым және жалпыланған)
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин.
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі
1. Сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгелдеу.
3. Психологиялық жағымды ахуал орнату.
4. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру.
Топтастыру
<<Екілікке саналу>> әдісі арқылы І, ІІ топтарға бірігеді.
<<Мозайка>> әдісі арқылы үш топқа қима қағаздар беріледі. Топ мүшелері қағаз қиындыларын құрастырып,
І топ - сабақтың тақырыбын,
ІІ топ - сабақтың мақсаты мен критерийлерін жариялайды.
Бағалау: Топтар бір-бірін <<Отшашу>> әдісі
арқылы бағалайды.,
Қағаз қиындылары.
5 мин.
(Ұ) Миға шабуыл әдісі
Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді.
Алгоритмдердің қандай түрлерін білесің?
Сызықтық алгоритмдерге мысалдар келтір.
Қалай ойлайсың, сызықтық алгоритмдер көмегімен барлық есептерді программалау мүмкін бе? Себебін түсіндір.
Күнделікті тұрмыста орындайтын іс-әрекетімізге кедергі келтіретін шарттарға мысалдар келтір. Мысалы, егер таңертен күн жаңбырлы болмаса, таңғы жаттығуды аулада орындай ма?
Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерін қалай құрастыруға болады?
https://wordwall.net/ru/resource/52958386/%d0%b1%d0%b5%d0%b7%d1%8b%d0%bc%d1%8f%d0%bd%d0%bd%d1%8b%d0%b92
Жаңа сабаққа кіріспе
Мұғалімнің кіріспе сөзі
Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға бағытталады.
(Ұ) Сөздікпен жұмыс. <<Түртіп алу>> әдісі
7-сынып оқулығы.
Сабақтың ортасы
31 мин.
(Т) Талқылау
Оқулықты оқып біткен соң, топтар арасында топтық талқылау жұмысы жүргізіледі.
1-тапсырма
Берілген a, b және c сандарының үлкенін табуға арналған программа кодына төмендегі сұрақтар бойынша талдау жүргізіңдер:
Программа коды:
a=int (input () )
b=int (input () )
c=int (input () )
max=a
if max < b:
max=b
if max < c:
max=c
print (max)
7-сынып оқулығы.
І топ: Программада үш санның үлкенін табу үшін қандай алгоритмге сүйенеді?
ІІ топ: Программада қолданылған шарт тексеру операторының құрылымы қандай?
ІІІ топ: Программа кодын талдап, блоксхемасын құрастырыңдар.
Дескриптор:
Программада үш санның үлкенін табу үшін, қандай алгоритмге сүйенетінін айтады.
Программада қолданылған шарт тексеру операторының құрылымын түсіндіреді.
Программа кодын талдап, блоксхемасын құрастырады.
Мақсаты: Жаңа сабақ бөліміндегі оқыған ақпараттарын топтық талқылау барысында тереңірек түсінеді.
Бағалау: Топтар бір-бірін <<Отшашу>> әдісі
арқылы бағалайды.
(Ж) Жинақтау
Шарт тексеру операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының біріне пайдалануға бағытталған тапсырма мәтінін құраңдар. Құрастырған тапсырмаларыңның шешу жолын көрсетіңдер.
Дескриптор:
- Шарт тексеру операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының біріне пайдалануға бағытталған тапсырма мәтінін құрайды.
- Құрастырған тапсырманың шешу жолын көрсетеді.
Бағалау: Жұптар бір-бірін
<<Отшашу>> әдісі арқылы бағалайды.
Дербес жұмыс
Шарт тексеру операторының программалаудағы маңызын бағала.
Дескриптор:
- Шарт тексеру операторларын біледі.
- Шарт тексеру операторларының программалаудағы маңызын бағалайды.
Бағалау: Оқушылар өзін-өзі <<Отшашу>> әдісі
арқылы бағалайды.
Сабақтың соңы
7 мин.
Рефлексия
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақты бекіту
--------------------------------------------------------------------------------
Төменде берілген қорытындылау сұрақтарына жауап береді.
Тармақталу алгоритмі қандай алгоритм?
Тармақталу алгоритміне күнделікті өзің орындайтын іс әрекеттердің қайсысын мысал ретінде келтіре аласың?
Шарт тексеру операторының құрылымдары жайлы не білдің?
Шарт тексеру операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының қандай айырмашылықтары бар? Себебін түсіндір.
--------------------------------------------------------------------------------
Мақсаты: Сабақты қорытындылау.
--------------------------------------------------------------------------------
Бағалау: Мұғалімнің қорытынды бағасы. <<Отшашу>> әдісі арқылы жүзеге асады.
Интерактивті тақта
--------------------------------------------------------------------------------
Үй тапсырмасы
Кестеде берілген х және y айнымалыларының мәндеріне қарап, өрнек мәнінің ақиқат немесе жалған екенін анықта.
Берілгені
Өрнек
Нәтижесі
x=74; y=14
x == y
x=0; y=0
x != y
x=590; y=590
x > y
x=243; y=243
x < y
x=740; y=740
x >= y
x=29; y=30
x <= y
Мақсаты: Өткен сабақты пысықтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz