Білімнің педагогикалық аспектісі

1

"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəн

білімді игеру үлгісі (Александр)

талқылау

1: 2
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

"Бастаған істі аяғына дейін жеткіз, өз əрекетіңді жоспарла" ережесі қай принципке

жатады

талқылау:

жүйелілік

1: 3
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

"Жаңа педагогика" тəсілдемесінің аясында ақпараттық - коммуникациялық

технологияларды қолдану барысында оқушылар

талқылау:

сайтта ақпаратты жариялайды

1: 4
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

"Жаңа педагогика" тəсілдемесінің аясында ақпараттық - коммуникациялық

технологияларды қолдану барысында оқушылар

талқылау:

электронды поштаны қолданады

1: 5
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

"Жеңілден ауырға, белгіліден белгісізге, қарапайымнан күрделіге" деген ереже қандай

принципке жатады

талқылау:

бірізділік пен жүйелілік

1: 6
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): "Көпіршелер" деп саналу үшін оқыту мен оқуда қарастырылатын жағдайдың бірі
талқылау:

оқушыларға өз бетінше орындай

алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беру

1: 7
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): "Оңайдан қиынға" ережесі қай принципке жатады
талқылау:

түсініктілік

1: 8
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

«Жаңа педагогика» тəсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық

технологияларды қолдану барысында оқушылар

талқылау:

электронды тасығышқа ақпаратты

сақтайды.

1: 9
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

«Мұғалім сабақта білім əліменіе терезе ашып қана қоймай, өзіне де көрсетеді,

оқушылар алдында өзінің рухани əлемін, рухани байлығын ашады»

талқылау:

В. А. Сухомлинский

1: 10
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

«Мұғалімдерге ең тамаша міндет жүктелген, Күн астында одақ тұрған ешнарсе жоқ»

деп жазған

талқылау:

Я. А. Коменский

1: 11
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Lesson study кезеңдерінің бірі - "Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша

оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нəтижелерін жүйелеп, талдауы". Осыдан кейінгі кезең

талқылау:

Зерделенген мəселелерді негізге ала

отырып, келесі Lesson Study-ді жоспарлау

1: 12
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Авторитарлы тəрбие, либералды тəрбие, демократиялық тəрбие, еркін тəрбие. Қандай

белгілер бойынша жіктелген

талқылау:

өзара қарым - қатынас стилі бойынша

1: 13
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Адам тəжірибесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі
талқылау:

эпизодты

1: 14
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Адамгершілік тəрбиесі
талқылау:

жалпыадамзаттық құндылықтарды

игеру

1: 15
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Адамгершілік тəрбиесінің міндеттері
талқылау:

Адамдарға құрмет сезімін дамыту

1: 16
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Адамгершілік, еңбек, ақыл - ой, физикалық тəрбие - бұл
талқылау:

тəрбиенің бағыты

1: 17
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Адамзаттың жинақтаған тəжірибесі, заттар мен құбылыстарды, табиғат пен қоғам

заңдарын тану нəтижесі

талқылау:

білім

1: 18
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі,

есінде сақтауы жəне қайта жаң, ыртуы ол

талқылау:

білім

1: 19
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): АКТ қолдануда "көрсету" оқыту аспектісін қолданудың мысалы
талқылау:

оқу жəне талқылау мақсатында

оқушылардың жұмыстарды алмастыруы

1: 20
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Александердің зерттеуіне сəйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау
талқылау:

үнемі қайталап отыру арқылы

фактілерді, ойларды жаттау

1: 21
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Ата - анасынан ұрпақтарына қандай да бір белгілердің, ерекшеліктердің берілуі
талқылау:

тұқым қуалаушылық

1: 22
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Аударма жасау, интерпретация, экстраполяцияны қамтитын Блум таксономиясының

кезеңі

талқылау:

Түсіну

1: 23
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Б. Скиннер көзқарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандару,

лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану

талқылау:

оперантты шарттылы

1: 24
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі
талқылау:

оқушылардың өзін - өзі бағалауға

қатыстырылуы

1: 25
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нəтижелерінің интерпретациясы
талқылау:

алынған мəліметтердің мəнін анықтау

1: 26
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Бағалаудың барлық түрлеріне тəн үш сипаттама бар. "Интерпретация" сипаттамасына

сəйкес мұғалім əрекеті

талқылау:

Оқушының жауабын критерийге

сəйкестендіру

1: 27
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Бағалаудың барлық түрлеріне тəн үш сипаттама бар. "Қадағалау" сипаттамасына сəйкес

мұғалімнің əрекеті

талқылау:

оқушының сұраққа жауабын тыңдау

1: 28
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Бағалаудың барлық түрлеріне тəн үш сипаттама бар. «Қорытынды»ссипаттамасына тəн

мұғалім əрекетін көрсетіңіз

талқылау:

оқушының жауабына сəйкес шешім

қабылдау

1: 29
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Бағалаудың қай түрінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормаларымен

немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізген деңгейімен ара - қатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады

талқылау:

оқуды бағалау

1: 30
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке

негізделген оқыту ортасы

талқылау:

Оқушыға бағдарланған

1: 31
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Балаларды сүйетін, жүрек қалауымен əрбір педагогтың қол жетерлік тəрбие мен

оқытуда тұрақты жетілдіріп отыратын өнер

талқылау:

педагогикалық шеберлік

1: 32
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Баланы өз ықтиярымен оқыту - бұл
талқылау:

педагогикалық жаңашылдықтың

идеясы

1: 33
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Бейнелеу көрнекілігіне жатады
талқылау:

макет

1: 34
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Белгілі бір жаңа енгізілімнің тиімділігіне баға беретіндей нақты критерий
талқылау:

жаңашылдық

1: 35
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Белгілі бір тапсырманы орындаудың алдын ала игерілетін алгоримтдерін нақты

пайдалануға негізделген ойлаудың түрі

талқылау:

репродуктивті

1: 36
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Берілген мысал сұрақ қоюдың қайсысына тəн? Асқар, ережені жақсы айттыңыз. Енді

мысал келтіре аласыз ба?

талқылау:

сынақтан өткізу

1: 37
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Білім алушы мұғалімнің басқаруынан тəуелсіз болатын типті жүйенің сипатын көрсетіңіз
талқылау:

жұмыстың құндылығын айқындап,

мақсатын, орындалу ұзақтығын, нəтижесін белгілейді

1: 38
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Білім беру мазмұны
талқылау:

ғылыми білімдер, іскерліктер мен

дағдылар жүйесі

: 39
: Білім беру мазмұнын анықтайтын нормативтік құжаттар
дағдылар жүйесі:

білім беру стандарты

: 40
: Білім берудегі инновациялық процестердің педагогикалық маңызды проблемасы
дағдылар жүйесі:

озық педагогикалық тəжірибені

зерттеу, жинақтау жəне тарату

: 41
:

Білімді іс-əрекет негізінде қабылдап, оның өмірмен жəне практикамен байланысын

тереңдетуді талап ететін оқытудың принципі

дағдылар жүйесі:

белсенділік

: 42
: Білімнің педагогикалық аспектісі
дағдылар жүйесі:

Оқушыларға ғылымды оңтайлы

түсіндіру тəсілі

: 43
:

Бірегей, жоғары сапалы жəне дана нəтижелер шығатын тұлғаралық жəне тұлғаішілік

үдеріс

дағдылар жүйесі:

шығармашылы

: 44
: Бітіруші түлектерге ұлттық біріңгай тестілеу өткізудегі бағалаудың мақсаты
дағдылар жүйесі:

стандартты бақылау жəне орындау

: 45
:

Блум таксономиясына сəйкес жаңа үлгідегі əртүрлі тəсілдермен элементтерді қиыстыру

арқылы ақпаратты жүйелеу деңгейі

дағдылар жүйесі:

жинақтау

: 46
:

Бұл өлшемге тəн оқушыларда "қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен

тапсырмаларға ұмтылу" байқалады

дағдылар жүйесі:

күрделілікке деген сүйспеншілік

: 47
:

Бұл үдеріс арқылы оқушылар түсіну, бақылау, оқу тəжірибесіне қадағалау қабілетін

дамытады

дағдылар жүйесі:

метатану

: 48
: В. В. Давыдов бойынша оқу іс-əрекетінің басты нəтижесі
дағдылар жүйесі:

теориялық сана мен ойлау

: 49
: Ғылыми - жаратылыс пəндері
дағдылар жүйесі:

физика, математика, химия, биология

: 50
:

Ғылыми білімді игеру, арнайы жəне жалпы білімділік іскерлік пен дағдыларды

қалыптастыру оқытудың қай функциясына жатады

дағдылар жүйесі:

білімділік

: 51
: Ғылыми педагогикалық тəжірибеге баға беруде басшылыққа алынатын жаңашылдық
дағдылар жүйесі:

инновацияның негізгі критерийлері

: 52
:

Дарынды жəне талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ

жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушының өлшемі

дағдылар жүйесі:

ойлау қабілетінің жылдамдығы

: 53
:

Дарынды жəне талантты балаларды анықтауды "өз білімін жетілдіру" өлшеміне сəйкес

келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік

дағдылар жүйесі:

олар өздерінің оқуларын реттей алады

: 54
:

Дарынды жəне талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші

кезеңі (Ренцулли мен Райс)

дағдылар жүйесі:

жалпы зерттеу жаттығулары

: 55
:

Дарынды жəне талантты оқушылардың ынталандыруға қатысты сипаттамасын

көрсетіңіз

дағдылар жүйесі:

өзін-өзі сынайды, бағалай алады

: 56
:

Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша "Оқуда жəне проблемаларды

шешуде балама шешімдерді көріп, қабылдай алады" деп анықталған өлшем

дағдылар жүйесі:

икемділік

: 57
: Дəйектілікті дамытуда АКТ қолдану жəне оқыту аспектісінің мысалы
дағдылар жүйесі:

Талдау жəне бағалау

: 58
:

Дж. Флейвелл бойынша, оқушыға білмеген тапсырманы орындауға кеңес

берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы

дағдылар жүйесі:

өнімділік тапшылығы

: 59
: Дидактиканың нақты түсініктері
дағдылар жүйесі:

сабақ беру, оқыту, білім беру, оқу

: 60
:

Ең үздік оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің ішінен икемділік сипаттамасына

сəйкес келетінін көрсетіңіз

дағдылар жүйесі:

тапсырманы орындауда балама

шешімдерді көріп, қабылдай алады

: 61
:

Ең үздік оқушыларды анықтауға көмектесетін сипаттамалар ішінен "ақпаратты

толықтырып, олардың қайшылықтарын анықтай алатын жəне оның мəніне тез жететін" өлшем

дағдылар жүйесі:

мəселені шешу

: 62
:

Ең үздік оқушыларды анықтаудағы "өз білімін жетілдіру" сенімді өлшемнің

сипаттамасы

дағдылар жүйесі:

Олар өздерінің оқуларын реттей

алады

: 63
: Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемнің сипаттамасы
дағдылар жүйесі:

басқаларға қарағанда ойлау

қабілеттері жақсы ұйымдастырылған

: 64
:

Есте сақтайтын ақпаратты танымал жерлермен байланыстырып елестетуге негізделген

əдіс

дағдылар жүйесі:

орын əдісі

: 65
:

Əр сабаққа дайындалу үшін ең алдымен оның мақсатын анықтауды талап ететін

принцип

дағдылар жүйесі:

мақсаттылық

: 66
:

Əрқайсысында анықталған тапсырмаларды шешетін əртүрлі жəне қайталанатын

істердің көмегімен оқушылардың оқу іс - əрекетін басқару əдісі

дағдылар жүйесі:

жаттығу

: 67
: Əрқашанда пайымдау, қорыту жəне дəлелдеуді талап ететін оқыту əдісі
дағдылар жүйесі:

түсіндіру

: 68
:

Жағымсыз істердің алдын алатын, өзінің жəне басқалардың алдында кінəлі сезінуге

шақыратын əдіс

дағдылар жүйесі:

жазалау

: 69
: Жазалау əдісі
дағдылар жүйесі:

келеңсіз қылықтарды шектеп, тежеу

үшін қолданылатын педагогикалық ықпал

: 70
: Жазалау əдістерін таңдауда ескеретін жағдайлар
дағдылар жүйесі:

оқушының жасы

: 71
:

Жаңа білімдерді, əдістерді жəне ережелерді түрлі нұсқада пайдалану Блум

таксономисының қай қадамына сəйкес

дағдылар жүйесі:

қолдану

: 72
:

жаңа оқулықтың пəнді оқытудағы тиімділігін тəжірибе жүзінде сынақтан өткізудегі

бағалау мақсаты

дағдылар жүйесі:

бағдарлама мазмұнын бақылау

: 73
: Жарыс əдісі
дағдылар жүйесі:

өз нəтижесін басқалармен салыстыра

отырып, тұлға қасиеттерін қалыптастыру жəне бекіту

: 74
: Жаттап алынған білімді тексеруге арналған сұрақ
дағдылар жүйесі:

төмен дəрежелі

: 75
: Жеке адамның қалыптасуындағы жетекші фактор
дағдылар жүйесі:

отбасы

: 76
:

Жеке балаға, сондай-ақ тұтас ұжымға тəрбиелік əсер етуге таңдаған əдістемелерді

жүзеге асрыатын білім, шеберлік, дағдылардың жиынтығы

дағдылар жүйесі:

педагогикалық технология

: 77
:

Жеке тəжірибенің дамуы, басқалар жасаған тəжірибені жəне ғылыми басылымдарды

меңгеру, қателер мен сынақтар əдісі, эксперимент

дағдылар жүйесі:

мектепті жаңарту жолдары


Ұқсас жұмыстар
Педагог имиджі
Кезеңдеп оқыту технологиясы
Эссе. мен және менің оқушыларым қалай өзгерді?
Шығармашылық жұмыстың тиімді жолдарын жүйелеу
Оқытуды оқушы мен мұғалімнің бірлескен шығармашылық жұмысына айналдыру
Білімнің педагогикалық аспектісі - Оқушыларға ғылымды
Физика сабағында оқытудың техникалық құралдарды пайдалану
Ұстаздың кәсіби қасиеттері
Озат педагогикалық тәжірибе мен инновация
Тәуке ханның сыртқы саясатының негізгі бағыттары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz