Педагогика, оқыту әдістемесі және бағалау: негізгі ұғымдар мен қағидалар

1

"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəн

білімді игеру үлгісі (Александр)

талқылау

1: 2
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

"Бастаған істі аяғына дейін жеткіз, өз əрекетіңді жоспарла" ережесі қай принципке

жатады

талқылау:

жүйелілік

1: 3
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

"Жаңа педагогика" тəсілдемесінің аясында ақпараттық - коммуникациялық

технологияларды қолдану барысында оқушылар

талқылау:

сайтта ақпаратты жариялайды

1: 4
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

"Жаңа педагогика" тəсілдемесінің аясында ақпараттық - коммуникациялық

технологияларды қолдану барысында оқушылар

талқылау:

электронды поштаны қолданады

1: 5
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

"Жеңілден ауырға, белгіліден белгісізге, қарапайымнан күрделіге" деген ереже қандай

принципке жатады

талқылау:

бірізділік пен жүйелілік

1: 6
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): "Көпіршелер" деп саналу үшін оқыту мен оқуда қарастырылатын жағдайдың бірі
талқылау:

оқушыларға өз бетінше орындай

алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беру

1: 7
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): "Оңайдан қиынға" ережесі қай принципке жатады
талқылау:

түсініктілік

1: 8
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

«Жаңа педагогика» тəсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық

технологияларды қолдану барысында оқушылар

талқылау:

электронды тасығышқа ақпаратты

сақтайды.

1: 9
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

«Мұғалім сабақта білім əліменіе терезе ашып қана қоймай, өзіне де көрсетеді,

оқушылар алдында өзінің рухани əлемін, рухани байлығын ашады»

талқылау:

В. А. Сухомлинский

1: 10
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

«Мұғалімдерге ең тамаша міндет жүктелген, Күн астында одақ тұрған ешнарсе жоқ»

деп жазған

талқылау:

Я. А. Коменский

1: 11
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Lesson study кезеңдерінің бірі - "Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша

оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нəтижелерін жүйелеп, талдауы". Осыдан кейінгі кезең

талқылау:

Зерделенген мəселелерді негізге ала

отырып, келесі Lesson Study-ді жоспарлау

1: 12
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Авторитарлы тəрбие, либералды тəрбие, демократиялық тəрбие, еркін тəрбие. Қандай

белгілер бойынша жіктелген

талқылау:

өзара қарым - қатынас стилі бойынша

1: 13
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Адам тəжірибесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі
талқылау:

эпизодты

1: 14
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Адамгершілік тəрбиесі
талқылау:

жалпыадамзаттық құндылықтарды

игеру

1: 15
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Адамгершілік тəрбиесінің міндеттері
талқылау:

Адамдарға құрмет сезімін дамыту

1: 16
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Адамгершілік, еңбек, ақыл - ой, физикалық тəрбие - бұл
талқылау:

тəрбиенің бағыты

1: 17
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Адамзаттың жинақтаған тəжірибесі, заттар мен құбылыстарды, табиғат пен қоғам

заңдарын тану нəтижесі

талқылау:

білім

1: 18
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі,

есінде сақтауы жəне қайта жаң, ыртуы ол

талқылау:

білім

1: 19
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): АКТ қолдануда "көрсету" оқыту аспектісін қолданудың мысалы
талқылау:

оқу жəне талқылау мақсатында

оқушылардың жұмыстарды алмастыруы

1: 20
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Александердің зерттеуіне сəйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау
талқылау:

үнемі қайталап отыру арқылы

фактілерді, ойларды жаттау

1: 21
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Ата - анасынан ұрпақтарына қандай да бір белгілердің, ерекшеліктердің берілуі
талқылау:

тұқым қуалаушылық

1: 22
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Аударма жасау, интерпретация, экстраполяцияны қамтитын Блум таксономиясының

кезеңі

талқылау:

Түсіну

1: 23
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Б. Скиннер көзқарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандару,

лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану

талқылау:

оперантты шарттылы

1: 24
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі
талқылау:

оқушылардың өзін - өзі бағалауға

қатыстырылуы

1: 25
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нəтижелерінің интерпретациясы
талқылау:

алынған мəліметтердің мəнін анықтау

1: 26
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Бағалаудың барлық түрлеріне тəн үш сипаттама бар. "Интерпретация" сипаттамасына

сəйкес мұғалім əрекеті

талқылау:

Оқушының жауабын критерийге

сəйкестендіру

1: 27
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Бағалаудың барлық түрлеріне тəн үш сипаттама бар. "Қадағалау" сипаттамасына сəйкес

мұғалімнің əрекеті

талқылау:

оқушының сұраққа жауабын тыңдау

1: 28
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Бағалаудың барлық түрлеріне тəн үш сипаттама бар. «Қорытынды»ссипаттамасына тəн

мұғалім əрекетін көрсетіңіз

талқылау:

оқушының жауабына сəйкес шешім

қабылдау

1: 29
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Бағалаудың қай түрінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормаларымен

немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізген деңгейімен ара - қатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады

талқылау:

оқуды бағалау

1: 30
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке

негізделген оқыту ортасы

талқылау:

Оқушыға бағдарланған

1: 31
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Балаларды сүйетін, жүрек қалауымен əрбір педагогтың қол жетерлік тəрбие мен

оқытуда тұрақты жетілдіріп отыратын өнер

талқылау:

педагогикалық шеберлік

1: 32
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Баланы өз ықтиярымен оқыту - бұл
талқылау:

педагогикалық жаңашылдықтың

идеясы

1: 33
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Бейнелеу көрнекілігіне жатады
талқылау:

макет

1: 34
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Белгілі бір жаңа енгізілімнің тиімділігіне баға беретіндей нақты критерий
талқылау:

жаңашылдық

1: 35
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Белгілі бір тапсырманы орындаудың алдын ала игерілетін алгоримтдерін нақты

пайдалануға негізделген ойлаудың түрі

талқылау:

репродуктивті

1: 36
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр):

Берілген мысал сұрақ қоюдың қайсысына тəн? Асқар, ережені жақсы айттыңыз. Енді

мысал келтіре аласыз ба?

талқылау:

сынақтан өткізу

1: 37
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Білім алушы мұғалімнің басқаруынан тəуелсіз болатын типті жүйенің сипатын көрсетіңіз
талқылау:

жұмыстың құндылығын айқындап,

мақсатын, орындалу ұзақтығын, нəтижесін белгілейді

1: 38
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəнбілімді игеру үлгісі (Александр): Білім беру мазмұны
талқылау:

ғылыми білімдер, іскерліктер мен

дағдылар жүйесі

: 39
: Білім беру мазмұнын анықтайтын нормативтік құжаттар
дағдылар жүйесі:

білім беру стандарты

: 40
: Білім берудегі инновациялық процестердің педагогикалық маңызды проблемасы
дағдылар жүйесі:

озық педагогикалық тəжірибені

зерттеу, жинақтау жəне тарату

: 41
:

Білімді іс-əрекет негізінде қабылдап, оның өмірмен жəне практикамен байланысын

тереңдетуді талап ететін оқытудың принципі

дағдылар жүйесі:

белсенділік

: 42
: Білімнің педагогикалық аспектісі
дағдылар жүйесі:

Оқушыларға ғылымды оңтайлы

түсіндіру тəсілі

: 43
:

Бірегей, жоғары сапалы жəне дана нəтижелер шығатын тұлғаралық жəне тұлғаішілік

үдеріс

дағдылар жүйесі:

шығармашылы

: 44
: Бітіруші түлектерге ұлттық біріңгай тестілеу өткізудегі бағалаудың мақсаты
дағдылар жүйесі:

стандартты бақылау жəне орындау

: 45
:

Блум таксономиясына сəйкес жаңа үлгідегі əртүрлі тəсілдермен элементтерді қиыстыру

арқылы ақпаратты жүйелеу деңгейі

дағдылар жүйесі:

жинақтау

: 46
:

Бұл өлшемге тəн оқушыларда "қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен

тапсырмаларға ұмтылу" байқалады

дағдылар жүйесі:

күрделілікке деген сүйспеншілік

: 47
:

Бұл үдеріс арқылы оқушылар түсіну, бақылау, оқу тəжірибесіне қадағалау қабілетін

дамытады

дағдылар жүйесі:

метатану

: 48
: В. В. Давыдов бойынша оқу іс-əрекетінің басты нəтижесі
дағдылар жүйесі:

теориялық сана мен ойлау

: 49
: Ғылыми - жаратылыс пəндері
дағдылар жүйесі:

физика, математика, химия, биология

: 50
:

Ғылыми білімді игеру, арнайы жəне жалпы білімділік іскерлік пен дағдыларды

қалыптастыру оқытудың қай функциясына жатады

дағдылар жүйесі:

білімділік

: 51
: Ғылыми педагогикалық тəжірибеге баға беруде басшылыққа алынатын жаңашылдық
дағдылар жүйесі:

инновацияның негізгі критерийлері

: 52
:

Дарынды жəне талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ

жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушының өлшемі

дағдылар жүйесі:

ойлау қабілетінің жылдамдығы

: 53
:

Дарынды жəне талантты балаларды анықтауды "өз білімін жетілдіру" өлшеміне сəйкес

келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік

дағдылар жүйесі:

олар өздерінің оқуларын реттей алады

: 54
:

Дарынды жəне талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші

кезеңі (Ренцулли мен Райс)

дағдылар жүйесі:

жалпы зерттеу жаттығулары

: 55
:

Дарынды жəне талантты оқушылардың ынталандыруға қатысты сипаттамасын

көрсетіңіз

дағдылар жүйесі:

өзін-өзі сынайды, бағалай алады

: 56
:

Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша "Оқуда жəне проблемаларды

шешуде балама шешімдерді көріп, қабылдай алады" деп анықталған өлшем

дағдылар жүйесі:

икемділік

: 57
: Дəйектілікті дамытуда АКТ қолдану жəне оқыту аспектісінің мысалы
дағдылар жүйесі:

Талдау жəне бағалау

: 58
:

Дж. Флейвелл бойынша, оқушыға білмеген тапсырманы орындауға кеңес

берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы

дағдылар жүйесі:

өнімділік тапшылығы

: 59
: Дидактиканың нақты түсініктері
дағдылар жүйесі:

сабақ беру, оқыту, білім беру, оқу

: 60
:

Ең үздік оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің ішінен икемділік сипаттамасына

сəйкес келетінін көрсетіңіз

дағдылар жүйесі:

тапсырманы орындауда балама

шешімдерді көріп, қабылдай алады

: 61
:

Ең үздік оқушыларды анықтауға көмектесетін сипаттамалар ішінен "ақпаратты

толықтырып, олардың қайшылықтарын анықтай алатын жəне оның мəніне тез жететін" өлшем

дағдылар жүйесі:

мəселені шешу

: 62
:

Ең үздік оқушыларды анықтаудағы "өз білімін жетілдіру" сенімді өлшемнің

сипаттамасы

дағдылар жүйесі:

Олар өздерінің оқуларын реттей

алады

: 63
: Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемнің сипаттамасы
дағдылар жүйесі:

басқаларға қарағанда ойлау

қабілеттері жақсы ұйымдастырылған

: 64
:

Есте сақтайтын ақпаратты танымал жерлермен байланыстырып елестетуге негізделген

əдіс

дағдылар жүйесі:

орын əдісі

: 65
:

Əр сабаққа дайындалу үшін ең алдымен оның мақсатын анықтауды талап ететін

принцип

дағдылар жүйесі:

мақсаттылық

: 66
:

Əрқайсысында анықталған тапсырмаларды шешетін əртүрлі жəне қайталанатын

істердің көмегімен оқушылардың оқу іс - əрекетін басқару əдісі

дағдылар жүйесі:

жаттығу

: 67
: Əрқашанда пайымдау, қорыту жəне дəлелдеуді талап ететін оқыту əдісі
дағдылар жүйесі:

түсіндіру

: 68
:

Жағымсыз істердің алдын алатын, өзінің жəне басқалардың алдында кінəлі сезінуге

шақыратын əдіс

дағдылар жүйесі:

жазалау

: 69
: Жазалау əдісі
дағдылар жүйесі:

келеңсіз қылықтарды шектеп, тежеу

үшін қолданылатын педагогикалық ықпал

: 70
: Жазалау əдістерін таңдауда ескеретін жағдайлар
дағдылар жүйесі:

оқушының жасы

: 71
:

Жаңа білімдерді, əдістерді жəне ережелерді түрлі нұсқада пайдалану Блум

таксономисының қай қадамына сəйкес

дағдылар жүйесі:

қолдану

: 72
:

жаңа оқулықтың пəнді оқытудағы тиімділігін тəжірибе жүзінде сынақтан өткізудегі

бағалау мақсаты

дағдылар жүйесі:

бағдарлама мазмұнын бақылау

: 73
: Жарыс əдісі
дағдылар жүйесі:

өз нəтижесін басқалармен салыстыра

отырып, тұлға қасиеттерін қалыптастыру жəне бекіту

: 74
: Жаттап алынған білімді тексеруге арналған сұрақ
дағдылар жүйесі:

төмен дəрежелі

: 75
: Жеке адамның қалыптасуындағы жетекші фактор
дағдылар жүйесі:

отбасы

: 76
:

Жеке балаға, сондай-ақ тұтас ұжымға тəрбиелік əсер етуге таңдаған əдістемелерді

жүзеге асрыатын білім, шеберлік, дағдылардың жиынтығы

дағдылар жүйесі:

педагогикалық технология

: 77
:

Жеке тəжірибенің дамуы, басқалар жасаған тəжірибені жəне ғылыми басылымдарды

меңгеру, қателер мен сынақтар əдісі, эксперимент

дағдылар жүйесі:

мектепті жаңарту жолдары


Ұқсас жұмыстар
Педагогика пәні: тест сұрақтары мен негізгі ұғымдар
Педагогика, педагогикалық психология, әдістеме, қазақ тілі мен әдебиет: сұрақтар мен негізгі ұғымдар
Педагогика және психология: оқыту мен тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздері
Тіршіліктану пәнінде генетика тарауын халықтық педагогика негізінде оқыту әдістемесі
Информатиканы оқыту әдістемесі: бақылау түрлері мен бағалау критерийлері
Информатика пәнінде оқыту нәтижелерін бақылау және бағалау әдістемесі
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулін бастауыш сынып тәжірибесіне енгізу: әдістемесі мен тиімділігі
Дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі: ұғымдар, мазмұны және сабақтарды жоспарлау
9-сынып: Негізгі генетикалық ұғымдар және Мендель заңдары мен тәжірибелері
Кәсіптік оқытудағы жалпы дидактикалық қағидалар мен олардың қолданылу ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz