Білімнің педагогикалық аспектісі

"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəн
білімді игеру үлгісі (Александр)
талқылау
"Бастаған істі аяғына дейін жеткіз, өз əрекетіңді жоспарла" ережесі қай принципке
жатады
жүйелілік
"Жаңа педагогика" тəсілдемесінің аясында ақпараттық - коммуникациялық
технологияларды қолдану барысында оқушылар
сайтта ақпаратты жариялайды
"Жаңа педагогика" тəсілдемесінің аясында ақпараттық - коммуникациялық
технологияларды қолдану барысында оқушылар
электронды поштаны қолданады
"Жеңілден ауырға, белгіліден белгісізге, қарапайымнан күрделіге" деген ереже қандай
принципке жатады
бірізділік пен жүйелілік
оқушыларға өз бетінше орындай
алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беру
түсініктілік
«Жаңа педагогика» тəсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық
технологияларды қолдану барысында оқушылар
электронды тасығышқа ақпаратты
сақтайды.
«Мұғалім сабақта білім əліменіе терезе ашып қана қоймай, өзіне де көрсетеді,
оқушылар алдында өзінің рухани əлемін, рухани байлығын ашады»
В. А. Сухомлинский
«Мұғалімдерге ең тамаша міндет жүктелген, Күн астында одақ тұрған ешнарсе жоқ»
деп жазған
Я. А. Коменский
Lesson study кезеңдерінің бірі - "Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша
оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нəтижелерін жүйелеп, талдауы". Осыдан кейінгі кезең
Зерделенген мəселелерді негізге ала
отырып, келесі Lesson Study-ді жоспарлау
Авторитарлы тəрбие, либералды тəрбие, демократиялық тəрбие, еркін тəрбие. Қандай
белгілер бойынша жіктелген
өзара қарым - қатынас стилі бойынша
эпизодты
жалпыадамзаттық құндылықтарды
игеру
Адамдарға құрмет сезімін дамыту
тəрбиенің бағыты
Адамзаттың жинақтаған тəжірибесі, заттар мен құбылыстарды, табиғат пен қоғам
заңдарын тану нəтижесі
білім
Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі,
есінде сақтауы жəне қайта жаң, ыртуы ол
білім
оқу жəне талқылау мақсатында
оқушылардың жұмыстарды алмастыруы
үнемі қайталап отыру арқылы
фактілерді, ойларды жаттау
тұқым қуалаушылық
Аударма жасау, интерпретация, экстраполяцияны қамтитын Блум таксономиясының
кезеңі
Түсіну
Б. Скиннер көзқарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандару,
лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану
оперантты шарттылы
оқушылардың өзін - өзі бағалауға
қатыстырылуы
алынған мəліметтердің мəнін анықтау
Бағалаудың барлық түрлеріне тəн үш сипаттама бар. "Интерпретация" сипаттамасына
сəйкес мұғалім əрекеті
Оқушының жауабын критерийге
сəйкестендіру
Бағалаудың барлық түрлеріне тəн үш сипаттама бар. "Қадағалау" сипаттамасына сəйкес
мұғалімнің əрекеті
оқушының сұраққа жауабын тыңдау
Бағалаудың барлық түрлеріне тəн үш сипаттама бар. «Қорытынды»ссипаттамасына тəн
мұғалім əрекетін көрсетіңіз
оқушының жауабына сəйкес шешім
қабылдау
Бағалаудың қай түрінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормаларымен
немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізген деңгейімен ара - қатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады
оқуды бағалау
Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке
негізделген оқыту ортасы
Оқушыға бағдарланған
Балаларды сүйетін, жүрек қалауымен əрбір педагогтың қол жетерлік тəрбие мен
оқытуда тұрақты жетілдіріп отыратын өнер
педагогикалық шеберлік
педагогикалық жаңашылдықтың
идеясы
макет
жаңашылдық
Белгілі бір тапсырманы орындаудың алдын ала игерілетін алгоримтдерін нақты
пайдалануға негізделген ойлаудың түрі
репродуктивті
Берілген мысал сұрақ қоюдың қайсысына тəн? Асқар, ережені жақсы айттыңыз. Енді
мысал келтіре аласыз ба?
сынақтан өткізу
жұмыстың құндылығын айқындап,
мақсатын, орындалу ұзақтығын, нəтижесін белгілейді
ғылыми білімдер, іскерліктер мен
дағдылар жүйесі
білім беру стандарты
озық педагогикалық тəжірибені
зерттеу, жинақтау жəне тарату
Білімді іс-əрекет негізінде қабылдап, оның өмірмен жəне практикамен байланысын
тереңдетуді талап ететін оқытудың принципі
белсенділік
Оқушыларға ғылымды оңтайлы
түсіндіру тəсілі
Бірегей, жоғары сапалы жəне дана нəтижелер шығатын тұлғаралық жəне тұлғаішілік
үдеріс
шығармашылы
стандартты бақылау жəне орындау
Блум таксономиясына сəйкес жаңа үлгідегі əртүрлі тəсілдермен элементтерді қиыстыру
арқылы ақпаратты жүйелеу деңгейі
жинақтау
Бұл өлшемге тəн оқушыларда "қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен
тапсырмаларға ұмтылу" байқалады
күрделілікке деген сүйспеншілік
Бұл үдеріс арқылы оқушылар түсіну, бақылау, оқу тəжірибесіне қадағалау қабілетін
дамытады
метатану
теориялық сана мен ойлау
физика, математика, химия, биология
Ғылыми білімді игеру, арнайы жəне жалпы білімділік іскерлік пен дағдыларды
қалыптастыру оқытудың қай функциясына жатады
білімділік
инновацияның негізгі критерийлері
Дарынды жəне талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ
жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушының өлшемі
ойлау қабілетінің жылдамдығы
Дарынды жəне талантты балаларды анықтауды "өз білімін жетілдіру" өлшеміне сəйкес
келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік
олар өздерінің оқуларын реттей алады
Дарынды жəне талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші
кезеңі (Ренцулли мен Райс)
жалпы зерттеу жаттығулары
Дарынды жəне талантты оқушылардың ынталандыруға қатысты сипаттамасын
көрсетіңіз
өзін-өзі сынайды, бағалай алады
Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша "Оқуда жəне проблемаларды
шешуде балама шешімдерді көріп, қабылдай алады" деп анықталған өлшем
икемділік
Талдау жəне бағалау
Дж. Флейвелл бойынша, оқушыға білмеген тапсырманы орындауға кеңес
берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы
өнімділік тапшылығы
сабақ беру, оқыту, білім беру, оқу
Ең үздік оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің ішінен икемділік сипаттамасына
сəйкес келетінін көрсетіңіз
тапсырманы орындауда балама
шешімдерді көріп, қабылдай алады
Ең үздік оқушыларды анықтауға көмектесетін сипаттамалар ішінен "ақпаратты
толықтырып, олардың қайшылықтарын анықтай алатын жəне оның мəніне тез жететін" өлшем
мəселені шешу
Ең үздік оқушыларды анықтаудағы "өз білімін жетілдіру" сенімді өлшемнің
сипаттамасы
Олар өздерінің оқуларын реттей
алады
басқаларға қарағанда ойлау
қабілеттері жақсы ұйымдастырылған
Есте сақтайтын ақпаратты танымал жерлермен байланыстырып елестетуге негізделген
əдіс
орын əдісі
Əр сабаққа дайындалу үшін ең алдымен оның мақсатын анықтауды талап ететін
принцип
мақсаттылық
Əрқайсысында анықталған тапсырмаларды шешетін əртүрлі жəне қайталанатын
істердің көмегімен оқушылардың оқу іс - əрекетін басқару əдісі
жаттығу
түсіндіру
Жағымсыз істердің алдын алатын, өзінің жəне басқалардың алдында кінəлі сезінуге
шақыратын əдіс
жазалау
келеңсіз қылықтарды шектеп, тежеу
үшін қолданылатын педагогикалық ықпал
оқушының жасы
Жаңа білімдерді, əдістерді жəне ережелерді түрлі нұсқада пайдалану Блум
таксономисының қай қадамына сəйкес
қолдану
жаңа оқулықтың пəнді оқытудағы тиімділігін тəжірибе жүзінде сынақтан өткізудегі
бағалау мақсаты
бағдарлама мазмұнын бақылау
өз нəтижесін басқалармен салыстыра
отырып, тұлға қасиеттерін қалыптастыру жəне бекіту
төмен дəрежелі
отбасы
Жеке балаға, сондай-ақ тұтас ұжымға тəрбиелік əсер етуге таңдаған əдістемелерді
жүзеге асрыатын білім, шеберлік, дағдылардың жиынтығы
педагогикалық технология
Жеке тəжірибенің дамуы, басқалар жасаған тəжірибені жəне ғылыми басылымдарды
меңгеру, қателер мен сынақтар əдісі, эксперимент
мектепті жаңарту жолдары
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz