Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Деңгейі орташа оқушылар
|Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті |Сыныбы: 5 |
|Күні: 25.11.2022. |Мұғалімнің аты-жөні: Боранбай Жомарт Ақайұлы |
| | |
| |Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|Бөлім тақырыбы |Су – тіршілік көзі |
|Сабақ тақырыбы |Сусыз өмір жоқ |
|Оқу мақсаты |5.Т5. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау. |
| |5.Ж4.Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
|Сабақ мақсаты |Оқушылардың барлығы орындай алады: |
| |Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы тақырыпты анықтай отыра, мұғалімнің көмегімен |
| |мәліметтерді жинақтап, постер құрайды. |
| |Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| |Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтайды. Қосымша мәліметтерді |
| |біріктіре отырып, постер құрап, қорғайды |
| |Оқушылардың кейбірі орындай алады: |
| |Қосымша ақпараттарды пайдалана отырып, судың пайдасын дәлелдейді. |
|Бағалау критерийлері |Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы тақырыпты анықтайды |
| |Постер құрап, қорғайды |
|Тілдік мақсаттар |Дағдыларды дамыту: |
| |Тыңдалым, жазылым |
| |Үштілділік: |
| |Тіршілік – жизнь, life, тірі жан – живая душа,the living soul, жер шары – земной шар, earth |
| |globe, су – вода, water, ғалым – ученый, scientist. |
| |Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: |
| |Литр, су, тіршілік, адам ағзасы, тірі жан |
| |Талқылау сұрақтары: |
| |Сусыз өмір сүре аламыз ба? Судың қандай пайдасы бар? |
|Құндылықтарды |Мәңгілік Ел Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге |
|қалыптастыру |жаһандық тұрғыдан қатысуы |
|Ресурстар | Аудио дыбыс, таныстырылым, постер, фломастер, үлестірме қағаздар |
|Пәнаралық байланыс |География, ағылшын тілі, орыс тілі |
|Оқыту |
|Сабақ кезеңдері | |Саралау тәсілдері |Қалыптастырушы бағалау |
| | | |тәсілдері |
|Сабақ басы |Мақсаты: бір - біріне деген жылы қарым | | |
|3 минут |қатынасты қалыптастрыу. | | |
| |Ұйымдастыру кезеңі. | |ҚБ «Шапалақ» |
| |Психологиялық ахуал орнату. «Жылы жүрек – | | |
| |ізгілік тілегі» жүрекше. | | |
| |Орындық арқасында әртүрлі түсті жүрекше | |Мұғалімнің кері |
| |стикерлер жабысып тұрады, сол стикерге тілек | |байланысы |
| |жазып, түстер бойынша топқа бөлінеді. | | |
| | | | |
| | | | |
| |Тілектерді жазу барысында судың сылдырлаған | | |
| |дыбысын қосып қоямын. | | |
|Сабақ ортасы |Тыңдалым алды тапсырмасы: |Деңгейі төмен оқушыларға |ҚБ «Бас бармақ» |
| |Мақсаты: аудио дыбысты тыңдата отырып, |постер құрастыру барысында | |
| |сабақтың тақырыбын болжату. |қажетті сөздерді қиынды түрде| |
|5 минут |Аудио дыбыс тыңдау. Судың сылдырлаған әуенін |беремін. | |
| |тыңдау. (https://muz.nur.kz) |Деңгейі орташа оқушылар |Топтардың өзара бағалауы|
| |«Миға шабуыл» әдісі |постер құру барысында, |Жұмыс барысында топтағы |
| |Ненің дыбысын естідіңіздер? |тіркескен сөздерге сұрақ қою.|қарым – қатынас |
| |Көздеріңізге не елестейді? |Деңгейі жоғары оқушыларға |топтарының орындалуына |
| |Топтық жұмыс. Постер құрау. |қосымша ақпаратты қолдана |қалай әсер етті? |
| |Су және оның пайдасын тізбектей отырып, постер|отырып, қорғайды. |Топтағы қарым – қатынас |
| |құраңыз. | |әсіресе қай дәрежеде |
| | | |көбірек асты? |
| |мөлдір түссіз | |Жұмыс барысында қарым – |
| | | |қатынас жасаудың қай |
| | | |стилі басым болды? |
| | | |Топтағы орындау |
| | | |барысында топта |
| | | |ауызбіршілік сақталды |
| |ащы тұщы | |ма? |
| | | | |
| | | | |
| |өсімдіктер жануарлар | | |
| |ауызсу | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |көлік тазалық | | |
| | | | |
| |Постердегі сөздерді пайдалана отырып, сөз | | |
| |тіркестері мен сөйлем құраңыз. | | |
| | | | |
| |Бағалау критерийі: | | |
| |Дескриптор | | |
|7 минут | | | |
| |Постер құрап, қорғайды | | |
| |Постер құрайды; | | |
| |Сөз тіркестері мен сөйлемдер құрайды. | | |
| | | | |
| |Тыңдалым кезеңіндегі тапсырма. | | |
| |Мақсаты: жеке жұмыс жасай отырып, тиімді | | |
| |тыңдалымды іске асыру. | | |
| | | | |
| |Сусыз өмір жоқ | | |
| |Сусыз тіршілік жоқ, ол бүкіл тірі жан иесінің | | |
| |бойында бар. Тамақсыз бірнеше күн өмір сүруге | |ҚБ «Шапалақ» |
| |болады, ал сусыз сонша уақыт өмір сүру мүмкін | | |
| |емес. Жер шарының ¾ бөлігін су алып жатыр. |Деңгейі төмен оқушыларға | |
| |Ғалымдардың айтуынша, адам ағзасының 70 – 80 |ағылшын аударма сөздігін |Топ жетешісінің бағалау |
| |пайызы, ал өсімдіктердің 90 пайызы судан |беріп, оқытамын. |парағына сүйене отыра |
| |тұрады. Адам ағзасы бір тәулікте шамамен 1,5 –|Деңгейі орташа оқушылар |беретін кері байланысы |
| |2 литр су жоғалтады. Сондықтан адам күніне 2 |аудармасын сәйкестендіріп, | |
| |литр су ішіп отыруы қажет. |сөз тіркестерін құрайды. | |
| |«СLIL» әдісі. |Деңгейі жоғары оқушылар | |
|5 минут |Мәтіннен таныс емес сөздердің астын |аудармасын сәйкестендіріп, үш| |
| |сызыңыздар. Тақтаға орысша және ағылшынша |тілде сөйлем құрайды. | |
| |аудармаларын шашыраңқы түрінде беремін. | |Өзін – өзі бағалау |
| |Аудармаларын сәйкестендіреді. | |Оқушылар өз жұмыстарының|
| |Тіршілік – жизнь, life, тірі жан – живая | |жауаптарын модель |
| |душа,the living soul, жер шары – земной шар, | |жауаппен салыстыра |
| |earth globe, су – вода, water, ғалым – ученый,|Деңгейі төмен оқушыларға |отыра, бағалайды. |
| |scientist. |сөйлемдер жазылған таратпа |Оқушылардың кері |
| |Жаңа сөздерді пайдалана отырып, 3 - 4 сөйлем |қағаз беремін, сол бойынша |байланысы |
| |құрастырыңыздар. |байланыстырады. | |
|5 минут |Жеке жұмыс: |Деңгейі орташа оқушылар | |
| |Мәтінді тыңдай отыра, үлестірмедегі |естерінде қалған ақпарат | |
| |жетіспейтін ақпаратты толықтырыңыз. |бойынша жазады. | |
| |Жер шарының ........ бөлігін алып жатыр. Адам |Деңгейі жоғары оқушылар | |
| |ағзасының ....... пайызы судан тұрады. Адам |тапсырмаларды орындай отырып,| |
|5 минут |ағзасы бір тәулікте шамамен ....... литр су |сұрақтар құрастырады. | |
| |жоғалтады. Сондықтан адам күніне ......... | |Топ жетешісінің бағалау |
| |литр су ішіп отыруы қажет. | |парағына сүйене отыра |
| | | |беретін кері байланысы |
| |«Сандар сөйлейді» әдісі |Деңгейі төмен оқушыларға | |
| |Тыңдалым кейінгі тапсырма: |сөйлемдер жазылған таратпа | |
| |Мақсаты: мәтіннің мазмұнын түсінген |қағаз беремін. | |
| |түсінбегенін анықтау. |Деңгейі орташа оқушыларға | |
| |Мәтінді тыңдай отыра, ақпаратты толықтырыңыз. |сұрақ қоя отырып көмек | |
| |Сан есімдерге сұрақ қойыңыз. |беремін. | |
| |1,5 – 2 литр |Деңгейі жоғары оқушылар | |
|7 минут | |тапсырманы өздері орындайды. | |
| | | | |
| |70 – 80 пайыз | | |
| | | |Модель жауаптың |
| | | |негізінде өзін – өзі |
| |¾ бөлігін | |бағалау |
| | | |Мұғалімнің өзара |
| | | |байланысы |
| |литр | | |
| | |Деңгейі төмен оқушыларға | |
| | |үлестірме қағаздар таратамын | |
| | |немесе сөздіктен өздері іздеп| |
| |Бағалау критерийі: |табады. | |
| |Дескриптор |Деңгейі орташа оқушыларға |ҚБ «Шапалақ» |
| | |сұрақ қоя отырып көмек | |
| |Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы |беремін. | |
| |тақырыпты анықтайды |Деңгейі жоғары оқушылар |Мұғалімнің кері |
| | |тапсырманы өздері орындайды |байланысы |
| |Мәтінді тыңдай отырып, ақпаратты толықтырады; |және тағы мағыналас сөздер | |
| |Сан есімдерге сұрақ қоя алады. |болса қосымша айтады. | |
| | | | |
| |Жұптық жұмыс. | | |
| |Мәтіннен мына сөздерің синонимдерін табыңыз. | | |
| |Тірлік, күн – көріс - .......... | | |
| |Ғұмыр, дәурен - ......... | | |
| |Мерзім, кезең - ......... |Деңгейі төмен оқушыларға | |
| |Кісі, пенде - ...... |жетекші сөйлемдер бере | |
| | |отырып, постер құрастыртамын.| |
| | |Деңгейі орташа оқушыларға | |
| | |сұрақ қоя отырып, | |
| | |салыстыртамын және постер | |
| |«Галереяны шарлау» әдісі |құрады. | |
| | |Деңгейі жоғары оқушылар өз | |
| |1.Суретке қарай отырып, айтылған ойды негізгі |ойын толығымен жеткізе | |
| |ақпаратпен салыстырыңыз, постер құрап |отырып, салыстырады және | |
| |қорғаңыз. |постер құрап қорғайды. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Дүние жүзіндегі 1 млрд адам ішуге жарамды суға| | |
| |зәру. Жыл сайын 3 млрд – тан астам адам | | |
| |сапасыз судың кесірінен пайда болатын | | |
| |дерттерден зардап шегеді. Бүгінде су тапшылығы| | |
| |– тек орталық азиялық елдердің ғана емес, | | |
| |бүкіл әлемнің бас ауруына айналған мәселе. | | |
| |Ауыз су – кез – келген тірі жан үшін ең қымбат| | |
| |және қалпына келтіре алмайтын табиға қор. | | |
| |Бүгінде ауыз су тапшылығы Үндістан мен Африка | | |
| |көп елдеріндегі басты мәселелердің бірі. | | |
|Сабақ соңы |Рефлексия | |. |
|3 минут |« | | |
|Мұғалімнің өткізген сабақ бойынша рефлексиясы |
|Жалпы бағасы |
-----------------------
Су
Судың пайдасы
Сурет
Мәтін
|Күні: 25.11.2022. |Мұғалімнің аты-жөні: Боранбай Жомарт Ақайұлы |
| | |
| |Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|Бөлім тақырыбы |Су – тіршілік көзі |
|Сабақ тақырыбы |Сусыз өмір жоқ |
|Оқу мақсаты |5.Т5. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау. |
| |5.Ж4.Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
|Сабақ мақсаты |Оқушылардың барлығы орындай алады: |
| |Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы тақырыпты анықтай отыра, мұғалімнің көмегімен |
| |мәліметтерді жинақтап, постер құрайды. |
| |Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| |Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтайды. Қосымша мәліметтерді |
| |біріктіре отырып, постер құрап, қорғайды |
| |Оқушылардың кейбірі орындай алады: |
| |Қосымша ақпараттарды пайдалана отырып, судың пайдасын дәлелдейді. |
|Бағалау критерийлері |Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы тақырыпты анықтайды |
| |Постер құрап, қорғайды |
|Тілдік мақсаттар |Дағдыларды дамыту: |
| |Тыңдалым, жазылым |
| |Үштілділік: |
| |Тіршілік – жизнь, life, тірі жан – живая душа,the living soul, жер шары – земной шар, earth |
| |globe, су – вода, water, ғалым – ученый, scientist. |
| |Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: |
| |Литр, су, тіршілік, адам ағзасы, тірі жан |
| |Талқылау сұрақтары: |
| |Сусыз өмір сүре аламыз ба? Судың қандай пайдасы бар? |
|Құндылықтарды |Мәңгілік Ел Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге |
|қалыптастыру |жаһандық тұрғыдан қатысуы |
|Ресурстар | Аудио дыбыс, таныстырылым, постер, фломастер, үлестірме қағаздар |
|Пәнаралық байланыс |География, ағылшын тілі, орыс тілі |
|Оқыту |
|Сабақ кезеңдері | |Саралау тәсілдері |Қалыптастырушы бағалау |
| | | |тәсілдері |
|Сабақ басы |Мақсаты: бір - біріне деген жылы қарым | | |
|3 минут |қатынасты қалыптастрыу. | | |
| |Ұйымдастыру кезеңі. | |ҚБ «Шапалақ» |
| |Психологиялық ахуал орнату. «Жылы жүрек – | | |
| |ізгілік тілегі» жүрекше. | | |
| |Орындық арқасында әртүрлі түсті жүрекше | |Мұғалімнің кері |
| |стикерлер жабысып тұрады, сол стикерге тілек | |байланысы |
| |жазып, түстер бойынша топқа бөлінеді. | | |
| | | | |
| | | | |
| |Тілектерді жазу барысында судың сылдырлаған | | |
| |дыбысын қосып қоямын. | | |
|Сабақ ортасы |Тыңдалым алды тапсырмасы: |Деңгейі төмен оқушыларға |ҚБ «Бас бармақ» |
| |Мақсаты: аудио дыбысты тыңдата отырып, |постер құрастыру барысында | |
| |сабақтың тақырыбын болжату. |қажетті сөздерді қиынды түрде| |
|5 минут |Аудио дыбыс тыңдау. Судың сылдырлаған әуенін |беремін. | |
| |тыңдау. (https://muz.nur.kz) |Деңгейі орташа оқушылар |Топтардың өзара бағалауы|
| |«Миға шабуыл» әдісі |постер құру барысында, |Жұмыс барысында топтағы |
| |Ненің дыбысын естідіңіздер? |тіркескен сөздерге сұрақ қою.|қарым – қатынас |
| |Көздеріңізге не елестейді? |Деңгейі жоғары оқушыларға |топтарының орындалуына |
| |Топтық жұмыс. Постер құрау. |қосымша ақпаратты қолдана |қалай әсер етті? |
| |Су және оның пайдасын тізбектей отырып, постер|отырып, қорғайды. |Топтағы қарым – қатынас |
| |құраңыз. | |әсіресе қай дәрежеде |
| | | |көбірек асты? |
| |мөлдір түссіз | |Жұмыс барысында қарым – |
| | | |қатынас жасаудың қай |
| | | |стилі басым болды? |
| | | |Топтағы орындау |
| | | |барысында топта |
| | | |ауызбіршілік сақталды |
| |ащы тұщы | |ма? |
| | | | |
| | | | |
| |өсімдіктер жануарлар | | |
| |ауызсу | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |көлік тазалық | | |
| | | | |
| |Постердегі сөздерді пайдалана отырып, сөз | | |
| |тіркестері мен сөйлем құраңыз. | | |
| | | | |
| |Бағалау критерийі: | | |
| |Дескриптор | | |
|7 минут | | | |
| |Постер құрап, қорғайды | | |
| |Постер құрайды; | | |
| |Сөз тіркестері мен сөйлемдер құрайды. | | |
| | | | |
| |Тыңдалым кезеңіндегі тапсырма. | | |
| |Мақсаты: жеке жұмыс жасай отырып, тиімді | | |
| |тыңдалымды іске асыру. | | |
| | | | |
| |Сусыз өмір жоқ | | |
| |Сусыз тіршілік жоқ, ол бүкіл тірі жан иесінің | | |
| |бойында бар. Тамақсыз бірнеше күн өмір сүруге | |ҚБ «Шапалақ» |
| |болады, ал сусыз сонша уақыт өмір сүру мүмкін | | |
| |емес. Жер шарының ¾ бөлігін су алып жатыр. |Деңгейі төмен оқушыларға | |
| |Ғалымдардың айтуынша, адам ағзасының 70 – 80 |ағылшын аударма сөздігін |Топ жетешісінің бағалау |
| |пайызы, ал өсімдіктердің 90 пайызы судан |беріп, оқытамын. |парағына сүйене отыра |
| |тұрады. Адам ағзасы бір тәулікте шамамен 1,5 –|Деңгейі орташа оқушылар |беретін кері байланысы |
| |2 литр су жоғалтады. Сондықтан адам күніне 2 |аудармасын сәйкестендіріп, | |
| |литр су ішіп отыруы қажет. |сөз тіркестерін құрайды. | |
| |«СLIL» әдісі. |Деңгейі жоғары оқушылар | |
|5 минут |Мәтіннен таныс емес сөздердің астын |аудармасын сәйкестендіріп, үш| |
| |сызыңыздар. Тақтаға орысша және ағылшынша |тілде сөйлем құрайды. | |
| |аудармаларын шашыраңқы түрінде беремін. | |Өзін – өзі бағалау |
| |Аудармаларын сәйкестендіреді. | |Оқушылар өз жұмыстарының|
| |Тіршілік – жизнь, life, тірі жан – живая | |жауаптарын модель |
| |душа,the living soul, жер шары – земной шар, | |жауаппен салыстыра |
| |earth globe, су – вода, water, ғалым – ученый,|Деңгейі төмен оқушыларға |отыра, бағалайды. |
| |scientist. |сөйлемдер жазылған таратпа |Оқушылардың кері |
| |Жаңа сөздерді пайдалана отырып, 3 - 4 сөйлем |қағаз беремін, сол бойынша |байланысы |
| |құрастырыңыздар. |байланыстырады. | |
|5 минут |Жеке жұмыс: |Деңгейі орташа оқушылар | |
| |Мәтінді тыңдай отыра, үлестірмедегі |естерінде қалған ақпарат | |
| |жетіспейтін ақпаратты толықтырыңыз. |бойынша жазады. | |
| |Жер шарының ........ бөлігін алып жатыр. Адам |Деңгейі жоғары оқушылар | |
| |ағзасының ....... пайызы судан тұрады. Адам |тапсырмаларды орындай отырып,| |
|5 минут |ағзасы бір тәулікте шамамен ....... литр су |сұрақтар құрастырады. | |
| |жоғалтады. Сондықтан адам күніне ......... | |Топ жетешісінің бағалау |
| |литр су ішіп отыруы қажет. | |парағына сүйене отыра |
| | | |беретін кері байланысы |
| |«Сандар сөйлейді» әдісі |Деңгейі төмен оқушыларға | |
| |Тыңдалым кейінгі тапсырма: |сөйлемдер жазылған таратпа | |
| |Мақсаты: мәтіннің мазмұнын түсінген |қағаз беремін. | |
| |түсінбегенін анықтау. |Деңгейі орташа оқушыларға | |
| |Мәтінді тыңдай отыра, ақпаратты толықтырыңыз. |сұрақ қоя отырып көмек | |
| |Сан есімдерге сұрақ қойыңыз. |беремін. | |
| |1,5 – 2 литр |Деңгейі жоғары оқушылар | |
|7 минут | |тапсырманы өздері орындайды. | |
| | | | |
| |70 – 80 пайыз | | |
| | | |Модель жауаптың |
| | | |негізінде өзін – өзі |
| |¾ бөлігін | |бағалау |
| | | |Мұғалімнің өзара |
| | | |байланысы |
| |литр | | |
| | |Деңгейі төмен оқушыларға | |
| | |үлестірме қағаздар таратамын | |
| | |немесе сөздіктен өздері іздеп| |
| |Бағалау критерийі: |табады. | |
| |Дескриптор |Деңгейі орташа оқушыларға |ҚБ «Шапалақ» |
| | |сұрақ қоя отырып көмек | |
| |Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы |беремін. | |
| |тақырыпты анықтайды |Деңгейі жоғары оқушылар |Мұғалімнің кері |
| | |тапсырманы өздері орындайды |байланысы |
| |Мәтінді тыңдай отырып, ақпаратты толықтырады; |және тағы мағыналас сөздер | |
| |Сан есімдерге сұрақ қоя алады. |болса қосымша айтады. | |
| | | | |
| |Жұптық жұмыс. | | |
| |Мәтіннен мына сөздерің синонимдерін табыңыз. | | |
| |Тірлік, күн – көріс - .......... | | |
| |Ғұмыр, дәурен - ......... | | |
| |Мерзім, кезең - ......... |Деңгейі төмен оқушыларға | |
| |Кісі, пенде - ...... |жетекші сөйлемдер бере | |
| | |отырып, постер құрастыртамын.| |
| | |Деңгейі орташа оқушыларға | |
| | |сұрақ қоя отырып, | |
| | |салыстыртамын және постер | |
| |«Галереяны шарлау» әдісі |құрады. | |
| | |Деңгейі жоғары оқушылар өз | |
| |1.Суретке қарай отырып, айтылған ойды негізгі |ойын толығымен жеткізе | |
| |ақпаратпен салыстырыңыз, постер құрап |отырып, салыстырады және | |
| |қорғаңыз. |постер құрап қорғайды. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Дүние жүзіндегі 1 млрд адам ішуге жарамды суға| | |
| |зәру. Жыл сайын 3 млрд – тан астам адам | | |
| |сапасыз судың кесірінен пайда болатын | | |
| |дерттерден зардап шегеді. Бүгінде су тапшылығы| | |
| |– тек орталық азиялық елдердің ғана емес, | | |
| |бүкіл әлемнің бас ауруына айналған мәселе. | | |
| |Ауыз су – кез – келген тірі жан үшін ең қымбат| | |
| |және қалпына келтіре алмайтын табиға қор. | | |
| |Бүгінде ауыз су тапшылығы Үндістан мен Африка | | |
| |көп елдеріндегі басты мәселелердің бірі. | | |
|Сабақ соңы |Рефлексия | |. |
|3 минут |« | | |
|Мұғалімнің өткізген сабақ бойынша рефлексиясы |
|Жалпы бағасы |
-----------------------
Су
Судың пайдасы
Сурет
Мәтін
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz