Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Деңгейі орташа оқушылар

|Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті |Сыныбы: 5 |
|Күні: 25.11.2022. |Мұғалімнің аты-жөні: Боранбай Жомарт Ақайұлы |
| | |
| |Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|Бөлім тақырыбы |Су – тіршілік көзі |
|Сабақ тақырыбы |Сусыз өмір жоқ |
|Оқу мақсаты |5.Т5. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау. |
| |5.Ж4.Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
|Сабақ мақсаты |Оқушылардың барлығы орындай алады: |
| |Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы тақырыпты анықтай отыра, мұғалімнің көмегімен |
| |мәліметтерді жинақтап, постер құрайды. |
| |Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| |Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтайды. Қосымша мәліметтерді |
| |біріктіре отырып, постер құрап, қорғайды |
| |Оқушылардың кейбірі орындай алады: |
| |Қосымша ақпараттарды пайдалана отырып, судың пайдасын дәлелдейді. |
|Бағалау критерийлері |Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы тақырыпты анықтайды |
| |Постер құрап, қорғайды |
|Тілдік мақсаттар |Дағдыларды дамыту: |
|  |Тыңдалым, жазылым |
| |Үштілділік: |
| |Тіршілік – жизнь, life, тірі жан – живая душа,the living soul, жер шары – земной шар, earth |
| |globe, су – вода, water, ғалым – ученый, scientist. |
| |Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: |
| |Литр, су, тіршілік, адам ағзасы, тірі жан |
| |Талқылау сұрақтары: |
| |Сусыз өмір сүре аламыз ба? Судың қандай пайдасы бар? |
|Құндылықтарды |Мәңгілік Ел Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге |
|қалыптастыру |жаһандық тұрғыдан қатысуы |
|Ресурстар | Аудио дыбыс, таныстырылым, постер, фломастер, үлестірме қағаздар |
|Пәнаралық байланыс |География, ағылшын тілі, орыс тілі |
|Оқыту |
|Сабақ кезеңдері | |Саралау тәсілдері |Қалыптастырушы бағалау |
| | | |тәсілдері |
|Сабақ басы |Мақсаты: бір - біріне деген жылы қарым | | |
|3 минут |қатынасты қалыптастрыу. | | |
| |Ұйымдастыру кезеңі. | |ҚБ «Шапалақ» |
| |Психологиялық ахуал орнату. «Жылы жүрек – | | |
| |ізгілік тілегі» жүрекше. | | |
| |Орындық арқасында әртүрлі түсті жүрекше | |Мұғалімнің кері |
| |стикерлер жабысып тұрады, сол стикерге тілек | |байланысы |
| |жазып, түстер бойынша топқа бөлінеді. | | |
| | | | |
| | | | |
| |Тілектерді жазу барысында судың сылдырлаған | | |
| |дыбысын қосып қоямын. | | |
|Сабақ ортасы |Тыңдалым алды тапсырмасы: |Деңгейі төмен оқушыларға |ҚБ «Бас бармақ» |
| |Мақсаты: аудио дыбысты тыңдата отырып, |постер құрастыру барысында | |
| |сабақтың тақырыбын болжату. |қажетті сөздерді қиынды түрде| |
|5 минут |Аудио дыбыс тыңдау. Судың сылдырлаған әуенін |беремін. | |
| |тыңдау. (https://muz.nur.kz) |Деңгейі орташа оқушылар |Топтардың өзара бағалауы|
| |«Миға шабуыл» әдісі |постер құру барысында, |Жұмыс барысында топтағы |
| |Ненің дыбысын естідіңіздер? |тіркескен сөздерге сұрақ қою.|қарым – қатынас |
| |Көздеріңізге не елестейді? |Деңгейі жоғары оқушыларға |топтарының орындалуына |
| |Топтық жұмыс. Постер құрау. |қосымша ақпаратты қолдана |қалай әсер етті? |
| |Су және оның пайдасын тізбектей отырып, постер|отырып, қорғайды. |Топтағы қарым – қатынас |
| |құраңыз. | |әсіресе қай дәрежеде |
| | | |көбірек асты? |
| |мөлдір түссіз | |Жұмыс барысында қарым – |
| | | |қатынас жасаудың қай |
| | | |стилі басым болды? |
| | | |Топтағы орындау |
| | | |барысында топта |
| | | |ауызбіршілік сақталды |
| |ащы тұщы | |ма? |
| | | | |
| | | | |
| |өсімдіктер жануарлар | | |
| |ауызсу | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |көлік тазалық | | |
| | | | |
| |Постердегі сөздерді пайдалана отырып, сөз | | |
| |тіркестері мен сөйлем құраңыз. | | |
| | | | |
| |Бағалау критерийі: | | |
| |Дескриптор | | |
|7 минут | | | |
| |Постер құрап, қорғайды | | |
| |Постер құрайды; | | |
| |Сөз тіркестері мен сөйлемдер құрайды. | | |
| | | | |
| |Тыңдалым кезеңіндегі тапсырма. | | |
| |Мақсаты: жеке жұмыс жасай отырып, тиімді | | |
| |тыңдалымды іске асыру. | | |
| | | | |
| |Сусыз өмір жоқ | | |
| |Сусыз тіршілік жоқ, ол бүкіл тірі жан иесінің | | |
| |бойында бар. Тамақсыз бірнеше күн өмір сүруге | |ҚБ «Шапалақ» |
| |болады, ал сусыз сонша уақыт өмір сүру мүмкін | | |
| |емес. Жер шарының ¾ бөлігін су алып жатыр. |Деңгейі төмен оқушыларға | |
| |Ғалымдардың айтуынша, адам ағзасының 70 – 80 |ағылшын аударма сөздігін |Топ жетешісінің бағалау |
| |пайызы, ал өсімдіктердің 90 пайызы судан |беріп, оқытамын. |парағына сүйене отыра |
| |тұрады. Адам ағзасы бір тәулікте шамамен 1,5 –|Деңгейі орташа оқушылар |беретін кері байланысы |
| |2 литр су жоғалтады. Сондықтан адам күніне 2 |аудармасын сәйкестендіріп, | |
| |литр су ішіп отыруы қажет. |сөз тіркестерін құрайды. | |
| |«СLIL» әдісі. |Деңгейі жоғары оқушылар | |
|5 минут |Мәтіннен таныс емес сөздердің астын |аудармасын сәйкестендіріп, үш| |
| |сызыңыздар. Тақтаға орысша және ағылшынша |тілде сөйлем құрайды. | |
| |аудармаларын шашыраңқы түрінде беремін. | |Өзін – өзі бағалау |
| |Аудармаларын сәйкестендіреді. | |Оқушылар өз жұмыстарының|
| |Тіршілік – жизнь, life, тірі жан – живая | |жауаптарын модель |
| |душа,the living soul, жер шары – земной шар, | |жауаппен салыстыра |
| |earth globe, су – вода, water, ғалым – ученый,|Деңгейі төмен оқушыларға |отыра, бағалайды. |
| |scientist. |сөйлемдер жазылған таратпа |Оқушылардың кері |
| |Жаңа сөздерді пайдалана отырып, 3 - 4 сөйлем |қағаз беремін, сол бойынша |байланысы |
| |құрастырыңыздар. |байланыстырады. | |
|5 минут |Жеке жұмыс: |Деңгейі орташа оқушылар | |
| |Мәтінді тыңдай отыра, үлестірмедегі |естерінде қалған ақпарат | |
| |жетіспейтін ақпаратты толықтырыңыз. |бойынша жазады. | |
| |Жер шарының ........ бөлігін алып жатыр. Адам |Деңгейі жоғары оқушылар | |
| |ағзасының ....... пайызы судан тұрады. Адам |тапсырмаларды орындай отырып,| |
|5 минут |ағзасы бір тәулікте шамамен ....... литр су |сұрақтар құрастырады. | |
| |жоғалтады. Сондықтан адам күніне ......... | |Топ жетешісінің бағалау |
| |литр су ішіп отыруы қажет. | |парағына сүйене отыра |
| | | |беретін кері байланысы |
| |«Сандар сөйлейді» әдісі |Деңгейі төмен оқушыларға | |
| |Тыңдалым кейінгі тапсырма: |сөйлемдер жазылған таратпа | |
| |Мақсаты: мәтіннің мазмұнын түсінген |қағаз беремін. | |
| |түсінбегенін анықтау. |Деңгейі орташа оқушыларға | |
| |Мәтінді тыңдай отыра, ақпаратты толықтырыңыз. |сұрақ қоя отырып көмек | |
| |Сан есімдерге сұрақ қойыңыз. |беремін. | |
| |1,5 – 2 литр |Деңгейі жоғары оқушылар | |
|7 минут | |тапсырманы өздері орындайды. | |
| | | | |
| |70 – 80 пайыз | | |
| | | |Модель жауаптың |
| | | |негізінде өзін – өзі |
| |¾ бөлігін | |бағалау |
| | | |Мұғалімнің өзара |
| | | |байланысы |
| |литр | | |
| | |Деңгейі төмен оқушыларға | |
| | |үлестірме қағаздар таратамын | |
| | |немесе сөздіктен өздері іздеп| |
| |Бағалау критерийі: |табады. | |
| |Дескриптор |Деңгейі орташа оқушыларға |ҚБ «Шапалақ» |
| | |сұрақ қоя отырып көмек | |
| |Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы |беремін. | |
| |тақырыпты анықтайды |Деңгейі жоғары оқушылар |Мұғалімнің кері |
| | |тапсырманы өздері орындайды |байланысы |
| |Мәтінді тыңдай отырып, ақпаратты толықтырады; |және тағы мағыналас сөздер | |
| |Сан есімдерге сұрақ қоя алады. |болса қосымша айтады. | |
| | | | |
| |Жұптық жұмыс. | | |
| |Мәтіннен мына сөздерің синонимдерін табыңыз. | | |
| |Тірлік, күн – көріс - .......... | | |
| |Ғұмыр, дәурен - ......... | | |
| |Мерзім, кезең - ......... |Деңгейі төмен оқушыларға | |
| |Кісі, пенде - ...... |жетекші сөйлемдер бере | |
| | |отырып, постер құрастыртамын.| |
| | |Деңгейі орташа оқушыларға | |
| | |сұрақ қоя отырып, | |
| | |салыстыртамын және постер | |
| |«Галереяны шарлау» әдісі |құрады. | |
| | |Деңгейі жоғары оқушылар өз | |
| |1.Суретке қарай отырып, айтылған ойды негізгі |ойын толығымен жеткізе | |
| |ақпаратпен салыстырыңыз, постер құрап |отырып, салыстырады және | |
| |қорғаңыз. |постер құрап қорғайды. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Дүние жүзіндегі 1 млрд адам ішуге жарамды суға| | |
| |зәру. Жыл сайын 3 млрд – тан астам адам | | |
| |сапасыз судың кесірінен пайда болатын | | |
| |дерттерден зардап шегеді. Бүгінде су тапшылығы| | |
| |– тек орталық азиялық елдердің ғана емес, | | |
| |бүкіл әлемнің бас ауруына айналған мәселе. | | |
| |Ауыз су – кез – келген тірі жан үшін ең қымбат| | |
| |және қалпына келтіре алмайтын табиға қор. | | |
| |Бүгінде ауыз су тапшылығы Үндістан мен Африка | | |
| |көп елдеріндегі басты мәселелердің бірі. | | |
|Сабақ соңы |Рефлексия | |. |
|3 минут |« | | |
|Мұғалімнің өткізген сабақ бойынша рефлексиясы |
|Жалпы бағасы |

-----------------------
Су

Судың пайдасы

Сурет

Мәтін

Ұқсас жұмыстар
Математикалық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар
Топ бойынша жиынтық есеп дайындау тәсілі
Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі
Практикалық тапсырмалар орындау
Каспий теңізі. Сабақтың барысы
Оңтүстік Американың өзендері
Шолпандағы орташа температура
Жанұя суреті әдістемесі
I will be a doctor (мен дәрігер боламын). 6-сынып
Microsoft excel кестесі көмегімен модельдеу
Пәндер