Деңгейі орташа оқушылар

Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті

Күні: 25. 11. 2022.

Сыныбы: 5

Мұғалімнің аты-жөні: Боранбай Жомарт Ақайұлы

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Пәні: қазақ тілі мен әдебиетіКүні: 25. 11. 2022.: Бөлім тақырыбы
Сыныбы: 5Мұғалімнің аты-жөні: Боранбай Жомарт АқайұлыҚатысқандар: Қатыспағандар:: Су - тіршілік көзі
Пәні: қазақ тілі мен әдебиетіКүні: 25. 11. 2022.: Сабақ тақырыбы
Сыныбы: 5Мұғалімнің аты-жөні: Боранбай Жомарт АқайұлыҚатысқандар: Қатыспағандар:: Сусыз өмір жоқ
Пәні: қазақ тілі мен әдебиетіКүні: 25. 11. 2022.: Оқу мақсаты
Сыныбы: 5Мұғалімнің аты-жөні: Боранбай Жомарт АқайұлыҚатысқандар: Қатыспағандар::

5. Т5. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау.

5. Ж4. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.

Пәні: қазақ тілі мен әдебиетіКүні: 25. 11. 2022.: Сабақ мақсаты
Сыныбы: 5Мұғалімнің аты-жөні: Боранбай Жомарт АқайұлыҚатысқандар: Қатыспағандар::

Оқушылардың барлығы орындай алады:

Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы тақырыпты анықтай отыра, мұғалімнің көмегімен мәліметтерді жинақтап, постер құрайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтайды. Қосымша мәліметтерді біріктіре отырып, постер құрап, қорғайды

Оқушылардың кейбірі орындай алады:

Қосымша ақпараттарды пайдалана отырып, судың пайдасын дәлелдейді.

Пәні: қазақ тілі мен әдебиетіКүні: 25. 11. 2022.: Бағалау критерийлері
Сыныбы: 5Мұғалімнің аты-жөні: Боранбай Жомарт АқайұлыҚатысқандар: Қатыспағандар::

Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы тақырыпты анықтайды

Постер құрап, қорғайды

Пәні: қазақ тілі мен әдебиетіКүні: 25. 11. 2022.:

Тілдік мақсаттар

Сыныбы: 5Мұғалімнің аты-жөні: Боранбай Жомарт АқайұлыҚатысқандар: Қатыспағандар::

Дағдыларды дамыту:

Тыңдалым, жазылым

Үштілділік:

Тіршілік - жизнь, life, тірі жан - живая душа, the living soul, жер шары - земной шар, earth globe, су - вода, water, ғалым - ученый, scientist.

Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:

Литр, су, тіршілік, адам ағзасы, тірі жан

Талқылау сұрақтары:

Сусыз өмір сүре аламыз ба? Судың қандай пайдасы бар?

Пәні: қазақ тілі мен әдебиетіКүні: 25. 11. 2022.: Құндылықтарды қалыптастыру
Сыныбы: 5Мұғалімнің аты-жөні: Боранбай Жомарт АқайұлыҚатысқандар: Қатыспағандар:: Мәңгілік Ел Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы
Пәні: қазақ тілі мен әдебиетіКүні: 25. 11. 2022.: Ресурстар
Сыныбы: 5Мұғалімнің аты-жөні: Боранбай Жомарт АқайұлыҚатысқандар: Қатыспағандар:: Аудио дыбыс, таныстырылым, постер, фломастер, үлестірме қағаздар
Пәні: қазақ тілі мен әдебиетіКүні: 25. 11. 2022.: Пәнаралық байланыс
Сыныбы: 5Мұғалімнің аты-жөні: Боранбай Жомарт АқайұлыҚатысқандар: Қатыспағандар:: География, ағылшын тілі, орыс тілі
Пәні: қазақ тілі мен әдебиетіКүні: 25. 11. 2022.: Оқыту
Пәні: қазақ тілі мен әдебиетіКүні: 25. 11. 2022.: Сабақ кезеңдері
Сыныбы: 5Мұғалімнің аты-жөні: Боранбай Жомарт АқайұлыҚатысқандар: Қатыспағандар::
Саралау тәсілдері
Қалыптастырушы бағалау тәсілдері
Пәні: қазақ тілі мен әдебиетіКүні: 25. 11. 2022.:

Сабақ басы

3 минут

Сыныбы: 5Мұғалімнің аты-жөні: Боранбай Жомарт АқайұлыҚатысқандар: Қатыспағандар::

Мақсаты: бір - біріне деген жылы қарым қатынасты қалыптастрыу.

Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық ахуал орнату. «Жылы жүрек - ізгілік тілегі» жүрекше.

Орындық арқасында әртүрлі түсті жүрекше стикерлер жабысып тұрады, сол стикерге тілек жазып, түстер бойынша топқа бөлінеді.

Тілектерді жазу барысында судың сылдырлаған дыбысын қосып қоямын.

ҚБ «Шапалақ»

Мұғалімнің кері байланысы

Пәні: қазақ тілі мен әдебиетіКүні: 25. 11. 2022.:

Сабақ ортасы

5 минут

7 минут

5 минут

5 минут

5 минут

7 минут

Сыныбы: 5Мұғалімнің аты-жөні: Боранбай Жомарт АқайұлыҚатысқандар: Қатыспағандар::

Тыңдалым алды тапсырмасы:

Мақсаты: аудио дыбысты тыңдата отырып, сабақтың тақырыбын болжату.

Аудио дыбыс тыңдау. Судың сылдырлаған әуенін тыңдау. (https://muz. nur. kz)

«Миға шабуыл» әдісі

  • Ненің дыбысын естідіңіздер?
  • Көздеріңізге не елестейді?

Топтық жұмыс . Постер құрау.

Су және оның пайдасын тізбектей отырып, постер құраңыз.

мөлдір түссіз

ащы тұщы

өсімдіктер жануарлар ауызсу

көлік тазалық

Постердегі сөздерді пайдалана отырып, сөз тіркестері мен сөйлем құраңыз.

:
:

Тыңдалым кезеңіндегі тапсырма.

Мақсаты: жеке жұмыс жасай отырып, тиімді тыңдалымды іске асыру.

Сусыз өмір жоқ

Сусыз тіршілік жоқ, ол бүкіл тірі жан иесінің бойында бар. Тамақсыз бірнеше күн өмір сүруге болады, ал сусыз сонша уақыт өмір сүру мүмкін емес. Жер шарының ¾ бөлігін су алып жатыр. Ғалымдардың айтуынша, адам ағзасының 70 - 80 пайызы, ал өсімдіктердің 90 пайызы судан тұрады. Адам ағзасы бір тәулікте шамамен 1, 5 - 2 литр су жоғалтады. Сондықтан адам күніне 2 литр су ішіп отыруы қажет.

«СLIL» әдісі.

  1. Мәтіннен таныс емес сөздердің астын сызыңыздар. Тақтаға орысша және ағылшынша аудармаларын шашыраңқы түрінде беремін. Аудармаларын сәйкестендіреді.

Тіршілік - жизнь, life, тірі жан - живая душа, the living soul, жер шары - земной шар, earth globe, су - вода, water, ғалым - ученый, scientist.

  1. Жаңа сөздерді пайдалана отырып, 3 - 4 сөйлем құрастырыңыздар.

Жеке жұмыс:

  1. Мәтінді тыңдай отыра, үлестірмедегі жетіспейтін ақпаратты толықтырыңыз.

Жер шарының . . . бөлігін алып жатыр. Адам ағзасының . . . пайызы судан тұрады. Адам ағзасы бір тәулікте шамамен . . . литр су жоғалтады. Сондықтан адам күніне . . . литр су ішіп отыруы қажет.

«Сандар сөйлейді» әдісі

Тыңдалым кейінгі тапсырма:

Мақсаты: мәтіннің мазмұнын түсінген түсінбегенін анықтау.

  1. Мәтінді тыңдай отыра, ақпаратты толықтырыңыз. Сан есімдерге сұрақ қойыңыз.
:
:
:
:
:
:
:
:

Жұптық жұмыс.

  1. Мәтіннен мына сөздерің синонимдерін табыңыз.

Тірлік, күн - көріс - . . .

Ғұмыр, дәурен - . . .

Мерзім, кезең - . . .

Кісі, пенде - . . .

«Галереяны шарлау» әдісі

1. Суретке қарай отырып, айтылған ойды негізгі ақпаратпен салыстырыңыз, постер құрап қорғаңыз.

Дүние жүзіндегі 1 млрд адам ішуге жарамды суға зәру. Жыл сайын 3 млрд - тан астам адам сапасыз судың кесірінен пайда болатын дерттерден зардап шегеді. Бүгінде су тапшылығы - тек орталық азиялық елдердің ғана емес, бүкіл әлемнің бас ауруына айналған мәселе. Ауыз су - кез - келген тірі жан үшін ең қымбат және қалпына келтіре алмайтын табиға қор. Бүгінде ауыз су тапшылығы Үндістан мен Африка көп елдеріндегі басты мәселелердің бірі.

Бағалау критерийі:
Дескриптор
Постер құрап, қорғайды

Постер құрайды;

Сөз тіркестері мен сөйлемдер құрайды.

1, 5 - 2 литр
70 - 80 пайыз
¾ бөлігін
  1. литр
Бағалау критерийі:
Дескриптор
Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы тақырыпты анықтайды

Мәтінді тыңдай отырып, ақпаратты толықтырады;

Сан есімдерге сұрақ қоя алады.

Деңгейі төмен оқушыларға постер құрастыру барысында қажетті сөздерді қиынды түрде беремін.

Деңгейі орташа оқушылар постер құру барысында, тіркескен сөздерге сұрақ қою.

Деңгейі жоғары оқушыларға қосымша ақпаратты қолдана отырып, қорғайды.

Деңгейі төмен оқушыларға ағылшын аударма сөздігін беріп, оқытамын.

Деңгейі орташа оқушылар аудармасын сәйкестендіріп, сөз тіркестерін құрайды.

Деңгейі жоғары оқушылар аудармасын сәйкестендіріп, үш тілде сөйлем құрайды.

Деңгейі төмен оқушыларға сөйлемдер жазылған таратпа қағаз беремін, сол бойынша байланыстырады.

Деңгейі орташа оқушылар естерінде қалған ақпарат бойынша жазады.

Деңгейі жоғары оқушылар тапсырмаларды орындай отырып, сұрақтар құрастырады.

Деңгейі төмен оқушыларға сөйлемдер жазылған таратпа қағаз беремін.

Деңгейі орташа оқушыларға сұрақ қоя отырып көмек беремін.

Деңгейі жоғары оқушылар тапсырманы өздері орындайды.

Деңгейі төмен оқушыларға үлестірме қағаздар таратамын немесе сөздіктен өздері іздеп табады.

Деңгейі орташа оқушыларға сұрақ қоя отырып көмек беремін.

Деңгейі жоғары оқушылар тапсырманы өздері орындайды және тағы мағыналас сөздер болса қосымша айтады.

Деңгейі төмен оқушыларға жетекші сөйлемдер бере отырып, постер құрастыртамын.

Деңгейі орташа оқушыларға сұрақ қоя отырып, салыстыртамын және постер құрады.

Деңгейі жоғары оқушылар өз ойын


Ұқсас жұмыстар
Математикалық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар
Топ бойынша жиынтық есеп дайындау тәсілі
Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі
Практикалық тапсырмалар орындау
Каспий теңізі. Сабақтың барысы
Оңтүстік Американың өзендері
Шолпандағы орташа температура
Жанұя суреті әдістемесі
I will be a doctor (мен дәрігер боламын). 6-сынып
Microsoft excel кестесі көмегімен модельдеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz