Денелердің өзара әрекеттесуі Масса және денелердің массасын өлшеу

Қысқа мерзімді жоспар
|Бөлім: |Денелердің өзара әрекеттесуі |
|Педагогтің аты-жөні | Максутова Райхан Досаналиевна |
|Күні: |9.11.2022 ж |
|Сынып: 7 ә |Қатысушылар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы |Денелердің өзара әрекеттесуі Масса және денелердің |
| |массасын өлшеу. |
|Оқу бағдарламасына сәйкес|7.2.2.11 – электронды, серіппелі, иінді таразылардың |
|оқыту мақсаттары |көмегімен дененің массасын өлшеу |
|Сабақтың мақсаты |Барлық оқушылар істей алады: масса ұғымының физикалық |
| |мағынасын түсінеді,белгіленуін, ХБЖ-ғы өлшем бірлігін |
| |біледі; |
| |Көптеген оқушылар істей алады: денелердің массасын өлшеу |
| |тәсілдерін айта алады ;электронды, серіппелі иінді |
| |таразылардың көмегімен дененің массасын өлшейді; |
| |Кейбір оқушылар істей алады: Берілген дененің бір |
| |данасының массасын анықтау тәсілін ұсынады |
|Құндылықтарды дарыту |Шағын топтарда диалогқа түсіп, сыни тұрғыдан ойлау |
| |дағдысын қалыптастырады |

Сабақтың барысы
|Сабақтың |Педагогтің әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/уақы| |әрекеті | | |
|ты | | | | |
|Ұйымдастыру|Ұйымдастыру кезеңі: |Оқушылар үй |Дескриптор |ФИЗИКА 7 |
|Өзін-өзі | |тапсырмасы | |сынып |
|тексеру |Оқушылармен сәлемдесу, |бойынша |Сұрақтарға |оқулық |
| |оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың|сұрақтарға |жауап береді|Алматы |
|Сабақтың |сабаққа дайындығын тексеру. |тез-тез |Әр дұрыс |«Атамұра»-2|
|басы |Оқушылардың назарын сабаққа |жауап беріп |жауап 1 балл|017 |
|10 минут |аудару. |белсене | |Р. Башарұлы|
| |Сабақ тақырыбын |қатысып | | |
|Өткен |және оқу мақсатын таныстыру |отырады |Бағалау |www.wordwal|
|білімді | | |жүйесі |l.net |
|еске түсіру|«Кездейсоқ дөңгелек» әдісі | |Кг, г, мг |платформасы|
| |бойынша wordwall.net | | | |
| |платформасын пайдаланып үй | | | |
| |тапсырмасын пысықтау. | | | |
| |Механикалық қозғалыс деп қандай | | | |
| |қозғалысты айтамыз? | | | |
| |Қозғалыстың қандай түрлерін | | | |
| |білесіз? Айырмашылығы қандай | | | |
| |Түзусызықты бірқалыпты қозғалыс | | | |
| |дегеніміз қандай қозғалыс? Мысал| | | |
| |келтіріңіз | | | |
| |Түзусызықты бірқалыпсыз қозғалыс| | | |
| |дегеніміз қандай қозғалыс? Мысал| | | |
| |келтіріңіз | | | |
| |Табиғатты зерттеудің қандай | | | |
| |әдістері бар? | | | |
| |Орын ауыстыру дегеніміз не? | | | |
| |Жылдамдықтың ХБ жүйесіндегі | | | |
| |бірлігі? | | | |
| |Қозғалысты сипаттайтын | | | |
| |шамаларды ата. | | | |
| |Табиғат құбылыстары дегеніміз | | | |
| |не? | | | |
| |Физикалық құбылыстар деген не? | | | |
| |Физикалық құбылыстардың түрлері?| | | |
| |Физикалық шамалардың түрлерін | | | |
| |ата. | | | |
| |Қозғалыс траекториясы деген не? | | | |
| |Жол дегеніміз не? | | | |
| |Жарық құбылыстарына мысалдар | | | |
| |келтір | | | |
| |Жылу құбылыстарына мысалдар | | | |
| |келтір | | | |
|Жаңа білім |Денелердің бір-біріне әрекет |Оқушылар | |ФИЗИКА 7 |
|10 минут |етуі өзара әрекеттесу болып |айтылған | |сынып |
| |табылады. |мәліметтерді| |оқулық |
| |Мысалы: |мұқият | |Алматы |
| |Мұз айдынында аяқтарына коньки |тыңдайды. | |«Атамұра»-2|
| |киген екі баланың бірі екіншісін|Формулалар | |017 |
| |қолымен итеріп жіберуі |мен | |Р. Башарұлы|
| |Екпіндеп жүгіріп келе жатқан |анықтамалард| | |
| |бала ақырын жүріп келе жатқан |ы дәптерге | | |
| |баламен қақтығысып қалуы |жазып | | |
| |Қайықта отырған адам суды |отырады. | | |
| |ескекпен есуі | | | |
| |Адамның ауыр шкафты итеруі | | | |
| |Егер дене басқа денемен | | | |
| |әрекеттесуі кезінде жылдамдығын | | | |
| |азырақ өзгертетін болса, онда | | | |
| |бұл денені инерттілеу деп | | | |
| |атайды. | | | |
| |Әр түрлі денелердің инерттілігін| | | |
| |салыстыру үшін масса деп | | | |
| |аталатын физикалық шама | | | |
| |пайдаланылады. | | | |
| |Дененің өзінің күйін өзгертуге | | |PowerPoint |
| |кедергі жасайтын қасиетін | | |программасы|
| |инерттілік деп атайды. | | |ндағы |
| |Масса – денелердің | | |презентация|
| |инерттілігінің өлшемі. Оны m | | | |
| |әрпімен белгілейді. | | | |
| |m1υ2=m2υ1 | | | |
| | | | | |
| |Қандай да бір дененің массасын | | | |
| |өлшеу үшін оны бірлік ретінде | | | |
| |қабылданған дененің массасымен | | | |
| |салыстыру қажет. Бірліктердің | | | |
| |халықаралық жүйесінде (SI) масса| | | |
| |бірлігіне килограм алынған. Бұл | | | |
| |- платина мен иридийдің | | | |
| |қорытпасынан құйылып жасалған | | | |
| |цилиндр түріндегі эталондық | | | |
| |(үлгі) гірдің массасы. | | | |
| |Денені таразыға тартып өлшеу | | | |
| |теңестіру принципіне | | | |
| |негізделген. Әр түрлі гірлер | | | |
| |жиынтығын пайдаланып, таразыны | | | |
| |тепе-теңдік қалпына келтіруге | | | |
| |болады. Таразының тепе-теңдік | | | |
| |жағдайында дененің массасы | | | |
| |гірлердің массасына тең болады. | | | |
| |Массаны өлшеу үшін килограмның | | | |
| |мыңдық және миллиондық үлесі – | | | |
| |грамм және миллиграмм, сондай-ақ| | | |
| |массасы үлкен денені өлшеу үшін | | | |
| |тонна пайдаланылады. | | | |
| | | | | |
| |1 т = 1000 кг | | | |
| |1 г = 0,001 кг | | | |
| |1 мг = 0,000001 кг | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Иіндік таразы оқу таразысында | | | |
| |200г дейінгі дененің массасы | | | |
| |өлшенеді | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Транспорттық таразы -200 т | | | |
| |дейінгі дененің массасын өлшейді| | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Аналитикалық таразы (электронды | | | |
| |таразы)-дененің массасын бірнеше| | | |
| |мыңдаған граммға дейінгі | | | |
| |дәлдікпен көрсетеді | | | |
| | | | | |
|Сабақтың |Тапсырма №1 Топтық жұмыс |Оқушылар |Дескриптор: |Электронды |
|ортасы |Берілген ыдыстағы заттардың бір|берілген |заттардың |таразылар, |
|15 мин |данасының массасын анықтайды. |заттардың |массасын |түрлі |
| | |алдымен |таразының |массалы |
| | |жалпы |көмегімен |ұсақ |
| | |массасын |өлшейді; |заттар. |
| | |өлшейді. |бір | |
| | |одан кейін |данасысың | |
| |Тапсырма №2 Жұптық жұмыс |бір |масасын | |
| |«Сағат дос!» әдісмен жұптасып, |данасының |табады; | |
| |тапсырманы орындайды. |массасын |кг-ға | |
| | |тауып, кг |түрлендіреді| |
| |Массасы 45 кг бала су бетіндегі |–ға |; | |
| |массасы 1,5 тонна қайықтан 1,5 |түрлендіреді| | |
| |м/с жылдамдықпен жағаға қарай | | | |
| |секірді.Қайық қандай жылдамдыққа| | | |
| |ие болды? | | | |
| |Екі арбаша әрекеттескенде | | | |
| |олардың жылдамдығы 25 см/с-тан |Оқушылар | |Үлестірмелі|
| |66 см/с-ке өзгерді. Үлкен |тапсырманы | |кеспе |
| |арбашаның массасы 0,6 кг. Кіші |жұптасып | |қағаздар |
| |арбашаның массасы неге тең? |орындайды. | | |
| |Массалардың төменде берілген |Дәптерге | | |
| |мәндерін кг арқылы өрнекте: |жазады. | | |
| |0,00000008 г = ____ кг | | | |
| |7,9 т = _________кг | | | |
| |0,9 ц = ________кг | | | |
| |3850 г = _________кг | | | |
| |0,695 т = _______ кг | | | |
| |ц = ______кг | | | |
| |Сызғыш арқылы дененің ұзындығын,| | | |
| |енін, биіктігін өлшеп кестеге | | | |
| |толтырыңыздар. | | | |
| |V=a*b*c формула бойынша көлемді | | | |
| |анықтаңыздар. | | | |
| |Таразы арқылы дененің массасын | | | |
| |анықтаңыздар. | | | |
| |Мәндерін кестеге жазыңдар | | | |
| |Кестені толтыр | | | |
| | | | | |
|Кері |Рефлексия : “Смайлик біледі” |Оқушылар | | |
|байланыс |әдісі |берілген | | |
|Сабақтың |1.Мен бүгін сабаққа да, өзіме де|тапсырманы | | |
|соңы |көңілім толды. |орындайды | | |
|10 минут |А. Иә | | | |
| |В. Өте қатты ұнады | | | |
| |С. Жоқ | | | |
| |Д. Жауап беруге қиналамын |Оқушылар | | |
| |Е. Көбірек білгім келеді. |кері | | |
| |2. Сабақ жақсы және қызықты |байланыс | | |
| |болды. |береді | | |
| |А. Иә | | | |
| |В. жоқ | | | |
| |С. Өте қатты ұнады | | | |
| |Д. Жауап беруге қиналамын | | | |
| |Е. Көбірек білгім келеді. | | | |
| |3. Сабаққа жақсы қатыстым деп | | | |
| |ойлаймын. | | | |
| |А. Иә | | | |
| |В. жоқ | | | |
| |С. Жауап беруге қиналамын | | | |
| |Д. Белсене қатыстым | | | |
| |Е. Әрекет жасадым | | | |
| |4. Сабақтан жақсы еңтеңе алған | | | |
| |жоқпын, не айтылғанын түсінген | | | |
| |жоқпын. | | | |
| |А. Иә | | | |
| |В. жоқ | | | |
| |С. Көбірек білгім келеді | | | |
| |Д. Түсінікті болды | | | |
| |Е. Әрекет жасадым | | | |
| |5.Тапсырмаларды өте жақсы | | | |
| |орындап, жақсы баға алдым. | | | |
| |А. Иә | | | |
| |В. Әрекет жасадым | | | |
| |С. Өте жақсы орындадым | | | |
| |Д. Жауап беруге қиналамын | | | |
| |Е. Көбірек білгім келеді. | | | |
| |5. Мен көңілдімін. Көптеген жаңа| | | |
| |ақпараттардым алдым | | | |
| |А. Иә | | | |
| |В. Жаңа ақпараттардым алдым | | | |
| |С. Әрекет жасадым | | | |
| |Д. Жауап беруге қиналамын | | | |
| |Е. Көбірек білгім келеді. | | | |
| | | | | |
| |Күнделік kz оқушылардың білімін | | | |
| |бағалау | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Үйге |§13 оқу. 3.1-жаттығу (2,3,5) | | | |
|тапсырма | | | | |

Ұқсас жұмыстар
Денелердің өзара әрекеттесуі. дененің массасы. заттың тығыздығы
Дененің массасы
Денелердің өзрара әрекеттесуі. дененің массасы. 7-сынып
Денелердің өзара әрекеттесуі. Дененің
Оқушылардың көпшілігі
Күш формуласы
Денелердің потенциалдық және кинетикалық энергиялары
Жарық энергиясы
Заттың тығыздығы
Дененің массасы. Заттың тығыздығы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz