Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Денелердің өзара әрекеттесуі Масса және денелердің массасын өлшеу
Қысқа мерзімді жоспар
|Бөлім: |Денелердің өзара әрекеттесуі |
|Педагогтің аты-жөні | Максутова Райхан Досаналиевна |
|Күні: |9.11.2022 ж |
|Сынып: 7 ә |Қатысушылар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы |Денелердің өзара әрекеттесуі Масса және денелердің |
| |массасын өлшеу. |
|Оқу бағдарламасына сәйкес|7.2.2.11 – электронды, серіппелі, иінді таразылардың |
|оқыту мақсаттары |көмегімен дененің массасын өлшеу |
|Сабақтың мақсаты |Барлық оқушылар істей алады: масса ұғымының физикалық |
| |мағынасын түсінеді,белгіленуін, ХБЖ-ғы өлшем бірлігін |
| |біледі; |
| |Көптеген оқушылар істей алады: денелердің массасын өлшеу |
| |тәсілдерін айта алады ;электронды, серіппелі иінді |
| |таразылардың көмегімен дененің массасын өлшейді; |
| |Кейбір оқушылар істей алады: Берілген дененің бір |
| |данасының массасын анықтау тәсілін ұсынады |
|Құндылықтарды дарыту |Шағын топтарда диалогқа түсіп, сыни тұрғыдан ойлау |
| |дағдысын қалыптастырады |
Сабақтың барысы
|Сабақтың |Педагогтің әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/уақы| |әрекеті | | |
|ты | | | | |
|Ұйымдастыру|Ұйымдастыру кезеңі: |Оқушылар үй |Дескриптор |ФИЗИКА 7 |
|Өзін-өзі | |тапсырмасы | |сынып |
|тексеру |Оқушылармен сәлемдесу, |бойынша |Сұрақтарға |оқулық |
| |оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың|сұрақтарға |жауап береді|Алматы |
|Сабақтың |сабаққа дайындығын тексеру. |тез-тез |Әр дұрыс |«Атамұра»-2|
|басы |Оқушылардың назарын сабаққа |жауап беріп |жауап 1 балл|017 |
|10 минут |аудару. |белсене | |Р. Башарұлы|
| |Сабақ тақырыбын |қатысып | | |
|Өткен |және оқу мақсатын таныстыру |отырады |Бағалау |www.wordwal|
|білімді | | |жүйесі |l.net |
|еске түсіру|«Кездейсоқ дөңгелек» әдісі | |Кг, г, мг |платформасы|
| |бойынша wordwall.net | | | |
| |платформасын пайдаланып үй | | | |
| |тапсырмасын пысықтау. | | | |
| |Механикалық қозғалыс деп қандай | | | |
| |қозғалысты айтамыз? | | | |
| |Қозғалыстың қандай түрлерін | | | |
| |білесіз? Айырмашылығы қандай | | | |
| |Түзусызықты бірқалыпты қозғалыс | | | |
| |дегеніміз қандай қозғалыс? Мысал| | | |
| |келтіріңіз | | | |
| |Түзусызықты бірқалыпсыз қозғалыс| | | |
| |дегеніміз қандай қозғалыс? Мысал| | | |
| |келтіріңіз | | | |
| |Табиғатты зерттеудің қандай | | | |
| |әдістері бар? | | | |
| |Орын ауыстыру дегеніміз не? | | | |
| |Жылдамдықтың ХБ жүйесіндегі | | | |
| |бірлігі? | | | |
| |Қозғалысты сипаттайтын | | | |
| |шамаларды ата. | | | |
| |Табиғат құбылыстары дегеніміз | | | |
| |не? | | | |
| |Физикалық құбылыстар деген не? | | | |
| |Физикалық құбылыстардың түрлері?| | | |
| |Физикалық шамалардың түрлерін | | | |
| |ата. | | | |
| |Қозғалыс траекториясы деген не? | | | |
| |Жол дегеніміз не? | | | |
| |Жарық құбылыстарына мысалдар | | | |
| |келтір | | | |
| |Жылу құбылыстарына мысалдар | | | |
| |келтір | | | |
|Жаңа білім |Денелердің бір-біріне әрекет |Оқушылар | |ФИЗИКА 7 |
|10 минут |етуі өзара әрекеттесу болып |айтылған | |сынып |
| |табылады. |мәліметтерді| |оқулық |
| |Мысалы: |мұқият | |Алматы |
| |Мұз айдынында аяқтарына коньки |тыңдайды. | |«Атамұра»-2|
| |киген екі баланың бірі екіншісін|Формулалар | |017 |
| |қолымен итеріп жіберуі |мен | |Р. Башарұлы|
| |Екпіндеп жүгіріп келе жатқан |анықтамалард| | |
| |бала ақырын жүріп келе жатқан |ы дәптерге | | |
| |баламен қақтығысып қалуы |жазып | | |
| |Қайықта отырған адам суды |отырады. | | |
| |ескекпен есуі | | | |
| |Адамның ауыр шкафты итеруі | | | |
| |Егер дене басқа денемен | | | |
| |әрекеттесуі кезінде жылдамдығын | | | |
| |азырақ өзгертетін болса, онда | | | |
| |бұл денені инерттілеу деп | | | |
| |атайды. | | | |
| |Әр түрлі денелердің инерттілігін| | | |
| |салыстыру үшін масса деп | | | |
| |аталатын физикалық шама | | | |
| |пайдаланылады. | | | |
| |Дененің өзінің күйін өзгертуге | | |PowerPoint |
| |кедергі жасайтын қасиетін | | |программасы|
| |инерттілік деп атайды. | | |ндағы |
| |Масса – денелердің | | |презентация|
| |инерттілігінің өлшемі. Оны m | | | |
| |әрпімен белгілейді. | | | |
| |m1υ2=m2υ1 | | | |
| | | | | |
| |Қандай да бір дененің массасын | | | |
| |өлшеу үшін оны бірлік ретінде | | | |
| |қабылданған дененің массасымен | | | |
| |салыстыру қажет. Бірліктердің | | | |
| |халықаралық жүйесінде (SI) масса| | | |
| |бірлігіне килограм алынған. Бұл | | | |
| |- платина мен иридийдің | | | |
| |қорытпасынан құйылып жасалған | | | |
| |цилиндр түріндегі эталондық | | | |
| |(үлгі) гірдің массасы. | | | |
| |Денені таразыға тартып өлшеу | | | |
| |теңестіру принципіне | | | |
| |негізделген. Әр түрлі гірлер | | | |
| |жиынтығын пайдаланып, таразыны | | | |
| |тепе-теңдік қалпына келтіруге | | | |
| |болады. Таразының тепе-теңдік | | | |
| |жағдайында дененің массасы | | | |
| |гірлердің массасына тең болады. | | | |
| |Массаны өлшеу үшін килограмның | | | |
| |мыңдық және миллиондық үлесі – | | | |
| |грамм және миллиграмм, сондай-ақ| | | |
| |массасы үлкен денені өлшеу үшін | | | |
| |тонна пайдаланылады. | | | |
| | | | | |
| |1 т = 1000 кг | | | |
| |1 г = 0,001 кг | | | |
| |1 мг = 0,000001 кг | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Иіндік таразы оқу таразысында | | | |
| |200г дейінгі дененің массасы | | | |
| |өлшенеді | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Транспорттық таразы -200 т | | | |
| |дейінгі дененің массасын өлшейді| | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Аналитикалық таразы (электронды | | | |
| |таразы)-дененің массасын бірнеше| | | |
| |мыңдаған граммға дейінгі | | | |
| |дәлдікпен көрсетеді | | | |
| | | | | |
|Сабақтың |Тапсырма №1 Топтық жұмыс |Оқушылар |Дескриптор: |Электронды |
|ортасы |Берілген ыдыстағы заттардың бір|берілген |заттардың |таразылар, |
|15 мин |данасының массасын анықтайды. |заттардың |массасын |түрлі |
| | |алдымен |таразының |массалы |
| | |жалпы |көмегімен |ұсақ |
| | |массасын |өлшейді; |заттар. |
| | |өлшейді. |бір | |
| | |одан кейін |данасысың | |
| |Тапсырма №2 Жұптық жұмыс |бір |масасын | |
| |«Сағат дос!» әдісмен жұптасып, |данасының |табады; | |
| |тапсырманы орындайды. |массасын |кг-ға | |
| | |тауып, кг |түрлендіреді| |
| |Массасы 45 кг бала су бетіндегі |–ға |; | |
| |массасы 1,5 тонна қайықтан 1,5 |түрлендіреді| | |
| |м/с жылдамдықпен жағаға қарай | | | |
| |секірді.Қайық қандай жылдамдыққа| | | |
| |ие болды? | | | |
| |Екі арбаша әрекеттескенде | | | |
| |олардың жылдамдығы 25 см/с-тан |Оқушылар | |Үлестірмелі|
| |66 см/с-ке өзгерді. Үлкен |тапсырманы | |кеспе |
| |арбашаның массасы 0,6 кг. Кіші |жұптасып | |қағаздар |
| |арбашаның массасы неге тең? |орындайды. | | |
| |Массалардың төменде берілген |Дәптерге | | |
| |мәндерін кг арқылы өрнекте: |жазады. | | |
| |0,00000008 г = ____ кг | | | |
| |7,9 т = _________кг | | | |
| |0,9 ц = ________кг | | | |
| |3850 г = _________кг | | | |
| |0,695 т = _______ кг | | | |
| |ц = ______кг | | | |
| |Сызғыш арқылы дененің ұзындығын,| | | |
| |енін, биіктігін өлшеп кестеге | | | |
| |толтырыңыздар. | | | |
| |V=a*b*c формула бойынша көлемді | | | |
| |анықтаңыздар. | | | |
| |Таразы арқылы дененің массасын | | | |
| |анықтаңыздар. | | | |
| |Мәндерін кестеге жазыңдар | | | |
| |Кестені толтыр | | | |
| | | | | |
|Кері |Рефлексия : “Смайлик біледі” |Оқушылар | | |
|байланыс |әдісі |берілген | | |
|Сабақтың |1.Мен бүгін сабаққа да, өзіме де|тапсырманы | | |
|соңы |көңілім толды. |орындайды | | |
|10 минут |А. Иә | | | |
| |В. Өте қатты ұнады | | | |
| |С. Жоқ | | | |
| |Д. Жауап беруге қиналамын |Оқушылар | | |
| |Е. Көбірек білгім келеді. |кері | | |
| |2. Сабақ жақсы және қызықты |байланыс | | |
| |болды. |береді | | |
| |А. Иә | | | |
| |В. жоқ | | | |
| |С. Өте қатты ұнады | | | |
| |Д. Жауап беруге қиналамын | | | |
| |Е. Көбірек білгім келеді. | | | |
| |3. Сабаққа жақсы қатыстым деп | | | |
| |ойлаймын. | | | |
| |А. Иә | | | |
| |В. жоқ | | | |
| |С. Жауап беруге қиналамын | | | |
| |Д. Белсене қатыстым | | | |
| |Е. Әрекет жасадым | | | |
| |4. Сабақтан жақсы еңтеңе алған | | | |
| |жоқпын, не айтылғанын түсінген | | | |
| |жоқпын. | | | |
| |А. Иә | | | |
| |В. жоқ | | | |
| |С. Көбірек білгім келеді | | | |
| |Д. Түсінікті болды | | | |
| |Е. Әрекет жасадым | | | |
| |5.Тапсырмаларды өте жақсы | | | |
| |орындап, жақсы баға алдым. | | | |
| |А. Иә | | | |
| |В. Әрекет жасадым | | | |
| |С. Өте жақсы орындадым | | | |
| |Д. Жауап беруге қиналамын | | | |
| |Е. Көбірек білгім келеді. | | | |
| |5. Мен көңілдімін. Көптеген жаңа| | | |
| |ақпараттардым алдым | | | |
| |А. Иә | | | |
| |В. Жаңа ақпараттардым алдым | | | |
| |С. Әрекет жасадым | | | |
| |Д. Жауап беруге қиналамын | | | |
| |Е. Көбірек білгім келеді. | | | |
| | | | | |
| |Күнделік kz оқушылардың білімін | | | |
| |бағалау | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Үйге |§13 оқу. 3.1-жаттығу (2,3,5) | | | |
|тапсырма | | | | |
|Бөлім: |Денелердің өзара әрекеттесуі |
|Педагогтің аты-жөні | Максутова Райхан Досаналиевна |
|Күні: |9.11.2022 ж |
|Сынып: 7 ә |Қатысушылар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы |Денелердің өзара әрекеттесуі Масса және денелердің |
| |массасын өлшеу. |
|Оқу бағдарламасына сәйкес|7.2.2.11 – электронды, серіппелі, иінді таразылардың |
|оқыту мақсаттары |көмегімен дененің массасын өлшеу |
|Сабақтың мақсаты |Барлық оқушылар істей алады: масса ұғымының физикалық |
| |мағынасын түсінеді,белгіленуін, ХБЖ-ғы өлшем бірлігін |
| |біледі; |
| |Көптеген оқушылар істей алады: денелердің массасын өлшеу |
| |тәсілдерін айта алады ;электронды, серіппелі иінді |
| |таразылардың көмегімен дененің массасын өлшейді; |
| |Кейбір оқушылар істей алады: Берілген дененің бір |
| |данасының массасын анықтау тәсілін ұсынады |
|Құндылықтарды дарыту |Шағын топтарда диалогқа түсіп, сыни тұрғыдан ойлау |
| |дағдысын қалыптастырады |
Сабақтың барысы
|Сабақтың |Педагогтің әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/уақы| |әрекеті | | |
|ты | | | | |
|Ұйымдастыру|Ұйымдастыру кезеңі: |Оқушылар үй |Дескриптор |ФИЗИКА 7 |
|Өзін-өзі | |тапсырмасы | |сынып |
|тексеру |Оқушылармен сәлемдесу, |бойынша |Сұрақтарға |оқулық |
| |оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың|сұрақтарға |жауап береді|Алматы |
|Сабақтың |сабаққа дайындығын тексеру. |тез-тез |Әр дұрыс |«Атамұра»-2|
|басы |Оқушылардың назарын сабаққа |жауап беріп |жауап 1 балл|017 |
|10 минут |аудару. |белсене | |Р. Башарұлы|
| |Сабақ тақырыбын |қатысып | | |
|Өткен |және оқу мақсатын таныстыру |отырады |Бағалау |www.wordwal|
|білімді | | |жүйесі |l.net |
|еске түсіру|«Кездейсоқ дөңгелек» әдісі | |Кг, г, мг |платформасы|
| |бойынша wordwall.net | | | |
| |платформасын пайдаланып үй | | | |
| |тапсырмасын пысықтау. | | | |
| |Механикалық қозғалыс деп қандай | | | |
| |қозғалысты айтамыз? | | | |
| |Қозғалыстың қандай түрлерін | | | |
| |білесіз? Айырмашылығы қандай | | | |
| |Түзусызықты бірқалыпты қозғалыс | | | |
| |дегеніміз қандай қозғалыс? Мысал| | | |
| |келтіріңіз | | | |
| |Түзусызықты бірқалыпсыз қозғалыс| | | |
| |дегеніміз қандай қозғалыс? Мысал| | | |
| |келтіріңіз | | | |
| |Табиғатты зерттеудің қандай | | | |
| |әдістері бар? | | | |
| |Орын ауыстыру дегеніміз не? | | | |
| |Жылдамдықтың ХБ жүйесіндегі | | | |
| |бірлігі? | | | |
| |Қозғалысты сипаттайтын | | | |
| |шамаларды ата. | | | |
| |Табиғат құбылыстары дегеніміз | | | |
| |не? | | | |
| |Физикалық құбылыстар деген не? | | | |
| |Физикалық құбылыстардың түрлері?| | | |
| |Физикалық шамалардың түрлерін | | | |
| |ата. | | | |
| |Қозғалыс траекториясы деген не? | | | |
| |Жол дегеніміз не? | | | |
| |Жарық құбылыстарына мысалдар | | | |
| |келтір | | | |
| |Жылу құбылыстарына мысалдар | | | |
| |келтір | | | |
|Жаңа білім |Денелердің бір-біріне әрекет |Оқушылар | |ФИЗИКА 7 |
|10 минут |етуі өзара әрекеттесу болып |айтылған | |сынып |
| |табылады. |мәліметтерді| |оқулық |
| |Мысалы: |мұқият | |Алматы |
| |Мұз айдынында аяқтарына коньки |тыңдайды. | |«Атамұра»-2|
| |киген екі баланың бірі екіншісін|Формулалар | |017 |
| |қолымен итеріп жіберуі |мен | |Р. Башарұлы|
| |Екпіндеп жүгіріп келе жатқан |анықтамалард| | |
| |бала ақырын жүріп келе жатқан |ы дәптерге | | |
| |баламен қақтығысып қалуы |жазып | | |
| |Қайықта отырған адам суды |отырады. | | |
| |ескекпен есуі | | | |
| |Адамның ауыр шкафты итеруі | | | |
| |Егер дене басқа денемен | | | |
| |әрекеттесуі кезінде жылдамдығын | | | |
| |азырақ өзгертетін болса, онда | | | |
| |бұл денені инерттілеу деп | | | |
| |атайды. | | | |
| |Әр түрлі денелердің инерттілігін| | | |
| |салыстыру үшін масса деп | | | |
| |аталатын физикалық шама | | | |
| |пайдаланылады. | | | |
| |Дененің өзінің күйін өзгертуге | | |PowerPoint |
| |кедергі жасайтын қасиетін | | |программасы|
| |инерттілік деп атайды. | | |ндағы |
| |Масса – денелердің | | |презентация|
| |инерттілігінің өлшемі. Оны m | | | |
| |әрпімен белгілейді. | | | |
| |m1υ2=m2υ1 | | | |
| | | | | |
| |Қандай да бір дененің массасын | | | |
| |өлшеу үшін оны бірлік ретінде | | | |
| |қабылданған дененің массасымен | | | |
| |салыстыру қажет. Бірліктердің | | | |
| |халықаралық жүйесінде (SI) масса| | | |
| |бірлігіне килограм алынған. Бұл | | | |
| |- платина мен иридийдің | | | |
| |қорытпасынан құйылып жасалған | | | |
| |цилиндр түріндегі эталондық | | | |
| |(үлгі) гірдің массасы. | | | |
| |Денені таразыға тартып өлшеу | | | |
| |теңестіру принципіне | | | |
| |негізделген. Әр түрлі гірлер | | | |
| |жиынтығын пайдаланып, таразыны | | | |
| |тепе-теңдік қалпына келтіруге | | | |
| |болады. Таразының тепе-теңдік | | | |
| |жағдайында дененің массасы | | | |
| |гірлердің массасына тең болады. | | | |
| |Массаны өлшеу үшін килограмның | | | |
| |мыңдық және миллиондық үлесі – | | | |
| |грамм және миллиграмм, сондай-ақ| | | |
| |массасы үлкен денені өлшеу үшін | | | |
| |тонна пайдаланылады. | | | |
| | | | | |
| |1 т = 1000 кг | | | |
| |1 г = 0,001 кг | | | |
| |1 мг = 0,000001 кг | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Иіндік таразы оқу таразысында | | | |
| |200г дейінгі дененің массасы | | | |
| |өлшенеді | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Транспорттық таразы -200 т | | | |
| |дейінгі дененің массасын өлшейді| | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Аналитикалық таразы (электронды | | | |
| |таразы)-дененің массасын бірнеше| | | |
| |мыңдаған граммға дейінгі | | | |
| |дәлдікпен көрсетеді | | | |
| | | | | |
|Сабақтың |Тапсырма №1 Топтық жұмыс |Оқушылар |Дескриптор: |Электронды |
|ортасы |Берілген ыдыстағы заттардың бір|берілген |заттардың |таразылар, |
|15 мин |данасының массасын анықтайды. |заттардың |массасын |түрлі |
| | |алдымен |таразының |массалы |
| | |жалпы |көмегімен |ұсақ |
| | |массасын |өлшейді; |заттар. |
| | |өлшейді. |бір | |
| | |одан кейін |данасысың | |
| |Тапсырма №2 Жұптық жұмыс |бір |масасын | |
| |«Сағат дос!» әдісмен жұптасып, |данасының |табады; | |
| |тапсырманы орындайды. |массасын |кг-ға | |
| | |тауып, кг |түрлендіреді| |
| |Массасы 45 кг бала су бетіндегі |–ға |; | |
| |массасы 1,5 тонна қайықтан 1,5 |түрлендіреді| | |
| |м/с жылдамдықпен жағаға қарай | | | |
| |секірді.Қайық қандай жылдамдыққа| | | |
| |ие болды? | | | |
| |Екі арбаша әрекеттескенде | | | |
| |олардың жылдамдығы 25 см/с-тан |Оқушылар | |Үлестірмелі|
| |66 см/с-ке өзгерді. Үлкен |тапсырманы | |кеспе |
| |арбашаның массасы 0,6 кг. Кіші |жұптасып | |қағаздар |
| |арбашаның массасы неге тең? |орындайды. | | |
| |Массалардың төменде берілген |Дәптерге | | |
| |мәндерін кг арқылы өрнекте: |жазады. | | |
| |0,00000008 г = ____ кг | | | |
| |7,9 т = _________кг | | | |
| |0,9 ц = ________кг | | | |
| |3850 г = _________кг | | | |
| |0,695 т = _______ кг | | | |
| |ц = ______кг | | | |
| |Сызғыш арқылы дененің ұзындығын,| | | |
| |енін, биіктігін өлшеп кестеге | | | |
| |толтырыңыздар. | | | |
| |V=a*b*c формула бойынша көлемді | | | |
| |анықтаңыздар. | | | |
| |Таразы арқылы дененің массасын | | | |
| |анықтаңыздар. | | | |
| |Мәндерін кестеге жазыңдар | | | |
| |Кестені толтыр | | | |
| | | | | |
|Кері |Рефлексия : “Смайлик біледі” |Оқушылар | | |
|байланыс |әдісі |берілген | | |
|Сабақтың |1.Мен бүгін сабаққа да, өзіме де|тапсырманы | | |
|соңы |көңілім толды. |орындайды | | |
|10 минут |А. Иә | | | |
| |В. Өте қатты ұнады | | | |
| |С. Жоқ | | | |
| |Д. Жауап беруге қиналамын |Оқушылар | | |
| |Е. Көбірек білгім келеді. |кері | | |
| |2. Сабақ жақсы және қызықты |байланыс | | |
| |болды. |береді | | |
| |А. Иә | | | |
| |В. жоқ | | | |
| |С. Өте қатты ұнады | | | |
| |Д. Жауап беруге қиналамын | | | |
| |Е. Көбірек білгім келеді. | | | |
| |3. Сабаққа жақсы қатыстым деп | | | |
| |ойлаймын. | | | |
| |А. Иә | | | |
| |В. жоқ | | | |
| |С. Жауап беруге қиналамын | | | |
| |Д. Белсене қатыстым | | | |
| |Е. Әрекет жасадым | | | |
| |4. Сабақтан жақсы еңтеңе алған | | | |
| |жоқпын, не айтылғанын түсінген | | | |
| |жоқпын. | | | |
| |А. Иә | | | |
| |В. жоқ | | | |
| |С. Көбірек білгім келеді | | | |
| |Д. Түсінікті болды | | | |
| |Е. Әрекет жасадым | | | |
| |5.Тапсырмаларды өте жақсы | | | |
| |орындап, жақсы баға алдым. | | | |
| |А. Иә | | | |
| |В. Әрекет жасадым | | | |
| |С. Өте жақсы орындадым | | | |
| |Д. Жауап беруге қиналамын | | | |
| |Е. Көбірек білгім келеді. | | | |
| |5. Мен көңілдімін. Көптеген жаңа| | | |
| |ақпараттардым алдым | | | |
| |А. Иә | | | |
| |В. Жаңа ақпараттардым алдым | | | |
| |С. Әрекет жасадым | | | |
| |Д. Жауап беруге қиналамын | | | |
| |Е. Көбірек білгім келеді. | | | |
| | | | | |
| |Күнделік kz оқушылардың білімін | | | |
| |бағалау | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Үйге |§13 оқу. 3.1-жаттығу (2,3,5) | | | |
|тапсырма | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz