Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Көлдер мен мұздықтар
Сарысу ауданы Жаңатас қаласы
Абай атындағы орта мектебі
География пәні мұғалімі
Аблаева Ляззат Сатыбалдықызы
Сабақтың тақырыбы:Көлдер мен мұздықтар
Бөлімі:
Табиғатты пайдалану және геоэкология
3.2 Геоэкологиялық зерттеулер негіздері
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
5.12.22ж.
Сыныбы:8
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Көлдер мен мұздықтар
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары
8.3.3.5-дүние жүзінің және Қазақстанның көлдер мен мұздықтарды жоспар бойынша сипаттайды
Сабақтың мақсаты:
Көлдердің шығу тегін, мұздықтардың қалыптасуын анықтап, Қазақстанның көлдерін картадан көрсете алады
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/
Уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.
<<Сенемін,сенбеймін>> қайталау:
1.Сенесіндер ме, жердің су қабығы гидросфера деп аталады+
2. Сенесіндер ме, жердегі жалпы су мөлшері -1,4млрд,км³-
3. Сенесіндер ме, судың жер үсті суларына 0,006% тиесілі +
4. Сенесіндер ме,тұщы су қоры-3,5% -
5. Сенесіндер ме,1 л теңіз суындағы барлық минералды заттар жинағын-судың тұздылығы дейміз+-
6. Сенесіндер ме,мұхиттардың орташа тұздылығы-45º/͚ -
Тиімділігі: өткен сабақтарды еске түсіреді.
Жаңа тақырыпты хабарлайды.
Көлдер мен мұздықтар
Дескриптор:
Гидросфераның\
қасиеттерін
анықтайды.
Жаңа тақырыпты дәптерге жазады
Өзің-өзі бағалау
Оқулық
қосымша мәлімет
карта
Сабақтың ортасы
Жұптық
жұмыс
Жеке жұмыс
1-тапсырма: <<Көршінмен талқыла>> әдісі арқылы
А) Көлдер шығу тегі мен қалыптасуына байланысты бөліп, мысалдар келтіру.
Б) Мұздықтардың қалыптасуына әсер ететін факторларды, мұздықтардың түрлерін анықтап, дәптерге жазу
2-тапсырма: Атласты пайдала отырып, Қазақстанның бір көліне жоспар бойынша сипаттама беріңіз./Каспий теңізі/
Жоспар:
:: Көлдің атауын жазыңыз, географиялық орны
:: Пайда болу жолын анықтаңыз.
:: Орташа және ең терең жері, тұздылығы.
:: Шаруашылықтағы маңызы
Дескриптор
- Көлдердің шығу тегі мен қалыптасуына байланысты түрлерін, мұздықтардың қалыптасуын әсер ететін факторларды біледі
Дескриптор
-Көлдің атауын жазып, сипаттайды;
-Географиялық орнын сипаттайды;
-Пайда болу жолын түсіндіре алады;
-Орташа және ең терең жерін, тұздылығын анықтайды;
-Шаруашылық маңызын анықтайды;
жұптар
бір-бірін бағалайды
Өзің-өзі бағалау
Сабақтың соңы
Картамен жұмыс: Дүниежүзінің физикалық картасын пайдалана отырып ірі көлдер мен мұздықтарды картаға түсіру
Қорытындылау
<> әдісі.
Дескриптор
-ірі көлдер мен мұздықтарды картаға түсіреді
Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі
Рефлексия парағы
Абай атындағы орта мектебі
География пәні мұғалімі
Аблаева Ляззат Сатыбалдықызы
Сабақтың тақырыбы:Көлдер мен мұздықтар
Бөлімі:
Табиғатты пайдалану және геоэкология
3.2 Геоэкологиялық зерттеулер негіздері
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
5.12.22ж.
Сыныбы:8
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Көлдер мен мұздықтар
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары
8.3.3.5-дүние жүзінің және Қазақстанның көлдер мен мұздықтарды жоспар бойынша сипаттайды
Сабақтың мақсаты:
Көлдердің шығу тегін, мұздықтардың қалыптасуын анықтап, Қазақстанның көлдерін картадан көрсете алады
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/
Уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.
<<Сенемін,сенбеймін>> қайталау:
1.Сенесіндер ме, жердің су қабығы гидросфера деп аталады+
2. Сенесіндер ме, жердегі жалпы су мөлшері -1,4млрд,км³-
3. Сенесіндер ме, судың жер үсті суларына 0,006% тиесілі +
4. Сенесіндер ме,тұщы су қоры-3,5% -
5. Сенесіндер ме,1 л теңіз суындағы барлық минералды заттар жинағын-судың тұздылығы дейміз+-
6. Сенесіндер ме,мұхиттардың орташа тұздылығы-45º/͚ -
Тиімділігі: өткен сабақтарды еске түсіреді.
Жаңа тақырыпты хабарлайды.
Көлдер мен мұздықтар
Дескриптор:
Гидросфераның\
қасиеттерін
анықтайды.
Жаңа тақырыпты дәптерге жазады
Өзің-өзі бағалау
Оқулық
қосымша мәлімет
карта
Сабақтың ортасы
Жұптық
жұмыс
Жеке жұмыс
1-тапсырма: <<Көршінмен талқыла>> әдісі арқылы
А) Көлдер шығу тегі мен қалыптасуына байланысты бөліп, мысалдар келтіру.
Б) Мұздықтардың қалыптасуына әсер ететін факторларды, мұздықтардың түрлерін анықтап, дәптерге жазу
2-тапсырма: Атласты пайдала отырып, Қазақстанның бір көліне жоспар бойынша сипаттама беріңіз./Каспий теңізі/
Жоспар:
:: Көлдің атауын жазыңыз, географиялық орны
:: Пайда болу жолын анықтаңыз.
:: Орташа және ең терең жері, тұздылығы.
:: Шаруашылықтағы маңызы
Дескриптор
- Көлдердің шығу тегі мен қалыптасуына байланысты түрлерін, мұздықтардың қалыптасуын әсер ететін факторларды біледі
Дескриптор
-Көлдің атауын жазып, сипаттайды;
-Географиялық орнын сипаттайды;
-Пайда болу жолын түсіндіре алады;
-Орташа және ең терең жерін, тұздылығын анықтайды;
-Шаруашылық маңызын анықтайды;
жұптар
бір-бірін бағалайды
Өзің-өзі бағалау
Сабақтың соңы
Картамен жұмыс: Дүниежүзінің физикалық картасын пайдалана отырып ірі көлдер мен мұздықтарды картаға түсіру
Қорытындылау
<
Дескриптор
-ірі көлдер мен мұздықтарды картаға түсіреді
Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі
Рефлексия парағы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz