Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Көлдер мен мұздықтар

Сарысу ауданы Жаңатас қаласы
Абай атындағы орта мектебі
География пәні мұғалімі
Аблаева Ляззат Сатыбалдықызы

Сабақтың тақырыбы:Көлдер мен мұздықтар
Бөлімі:
Табиғатты пайдалану және геоэкология
3.2 Геоэкологиялық зерттеулер негіздері
Педагогтің аты-жөні:

Күні:
5.12.22ж.
Сыныбы:8
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Көлдер мен мұздықтар
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары
8.3.3.5-дүние жүзінің және Қазақстанның көлдер мен мұздықтарды жоспар бойынша сипаттайды
Сабақтың мақсаты:
Көлдердің шығу тегін, мұздықтардың қалыптасуын анықтап, Қазақстанның көлдерін картадан көрсете алады
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/
Уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.

<<Сенемін,сенбеймін>> қайталау:
1.Сенесіндер ме, жердің су қабығы гидросфера деп аталады+
2. Сенесіндер ме, жердегі жалпы су мөлшері -1,4млрд,км³-
3. Сенесіндер ме, судың жер үсті суларына 0,006% тиесілі +
4. Сенесіндер ме,тұщы су қоры-3,5% -
5. Сенесіндер ме,1 л теңіз суындағы барлық минералды заттар жинағын-судың тұздылығы дейміз+-
6. Сенесіндер ме,мұхиттардың орташа тұздылығы-45º/͚ -

Тиімділігі: өткен сабақтарды еске түсіреді.

Жаңа тақырыпты хабарлайды.
Көлдер мен мұздықтар

Дескриптор:
Гидросфераның\
қасиеттерін
анықтайды.

Жаңа тақырыпты дәптерге жазады

Өзің-өзі бағалау

Оқулық
қосымша мәлімет
карта

Сабақтың ортасы

Жұптық
жұмыс

Жеке жұмыс

1-тапсырма: <<Көршінмен талқыла>> әдісі арқылы
А) Көлдер шығу тегі мен қалыптасуына байланысты бөліп, мысалдар келтіру.

Б) Мұздықтардың қалыптасуына әсер ететін факторларды, мұздықтардың түрлерін анықтап, дәптерге жазу

2-тапсырма: Атласты пайдала отырып, Қазақстанның бір көліне жоспар бойынша сипаттама беріңіз./Каспий теңізі/
Жоспар:
:: Көлдің атауын жазыңыз, географиялық орны
:: Пайда болу жолын анықтаңыз.
:: Орташа және ең терең жері, тұздылығы.
:: Шаруашылықтағы маңызы

Дескриптор
- Көлдердің шығу тегі мен қалыптасуына байланысты түрлерін, мұздықтардың қалыптасуын әсер ететін факторларды біледі

Дескриптор
-Көлдің атауын жазып, сипаттайды;
-Географиялық орнын сипаттайды;
-Пайда болу жолын түсіндіре алады;
-Орташа және ең терең жерін, тұздылығын анықтайды;
-Шаруашылық маңызын анықтайды;

жұптар
бір-бірін бағалайды

Өзің-өзі бағалау

Сабақтың соңы

Картамен жұмыс: Дүниежүзінің физикалық картасын пайдалана отырып ірі көлдер мен мұздықтарды картаға түсіру

Қорытындылау
<> әдісі.

Дескриптор
-ірі көлдер мен мұздықтарды картаға түсіреді

Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі

Рефлексия парағы

Ұқсас жұмыстар
Құрлық сулары жайлы ақпарат
Құрлық сулары,10 сынып
Мұздықтар және олардың маңызы
Көлдер
Қазақстан өзендері
Өзеннің өұяр жері
Қазақстанның ірі өзені
Қазақстан өзендері. 8-сынып
Еуразияның ішкі сулары. 7-сынып
Өзен. 6 сынып
Пәндер