Ондық бөлшектерді дөңгелектеу

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді дөңгелектеу

Білім беру ұйымының атауы
№73 орта мектеп
Білім беру ұйымының атауы: Пәні:
№73 орта мектеп: Математика
Білім беру ұйымының атауы: Бөлім:
№73 орта мектеп: 5. 3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану
Білім беру ұйымының атауы: Педагогтың аты-жөні:
№73 орта мектеп: Әбішева Айжан
Білім беру ұйымының атауы: Күні:
№73 орта мектеп: 03. 03. 23ж
Білім беру ұйымының атауы: Сынып:5Б
№73 орта мектеп: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың тақырыбы:
№73 орта мектеп: Мәтінді есептерді шығару. Бөлшектерден тұратын сандар тізбектері
Білім беру ұйымының атауы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
№73 орта мектеп: 5. 5. 1. 5 бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару;
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың мақсаты:
№73 орта мектеп:

Барлық оқушылар: Жай және ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдана алады.

Сандар тізбегінің заңдылықтарын анықтай алады.

Оқушылардың басым бөлігі : Есеп мәтіні бойынша өрнектер құрастырады. Тізбектің белгісіз мүшелерін таба алады

Кейбір оқушылар : Мәтін есептің математикалық моделін құрастыра алады.

Білім беру ұйымының атауы: Бағалау критерийлері
№73 орта мектеп:
  • Мәтін есептерді шығару үшін бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылық-ты ояту.

2 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу. Оқушыларды психологиялық дайындау, өзін-өзі реттеу

Психологиялық дайындық:

Біздер тату баламыз,

Өсіп алға барамыз.

Есептерді шығарып,

Біз білімді боламыз.

Топқа бөлу: санау арқылы топқа бөлу

Оқушының іс-әрекеті: Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, қалам қима қағаздар топтамасы
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Өткен сабаққа шолу

3 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

1. Алғашқы білімдерін, үй жұмысын тексеру

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Өткен тақырыпты тексеруге қайталау сұрақтары: Ой қозғау (сұрақ-жауап)

«Біліміңді сынап көр» Графикалық диктант. «иә» болса ٧, «жоқ» болса _ белгісін қойыңдар.

1. Ондық бөлшектер бүтінге дейін, ондық үлестерге дейін, жүздік үлестерге дейін және т. с. с. дөңгелектенеді. (иә) .

2. Санды дөңгелектегенде сан өзінің дәл мәніне ие болады. (жоқ) .

3. Санды оған жақынырақ натурал санмен немесе нөлмен алмастыруды осы санды бүтінге дейін дөңгелектеу деп атайды. (иә) .

4. Егер нөлдермен алмастырылатын немесе алынып тасталынатын бірінші цифр 5, 6, 7, 8, 9 цифры болса, онда оның сол жағындағы цифр 1 - ге арттырылады. (иә) .

5. Санды дөңгелектеген кезінде, оның дәл мәніне барынша жақын мәні алынады. (иә) .

6. Ондық бөлшектерді дөңгелектегенде бөлшек бөлікте қалған цифрлардың соңғысы 0 болып келсе, онда оны алып тастауға болады. (жоқ) .

7. Егер нөлдермен алмастырылатын немесе алынып тасталынатын бірінші цифр 0, 1, 2, 3, 4 цифры болса, онда оның сол жағындағы цифр өзгермейді. (иә) .

Үй тапсырмасын сұрау. №1000

Оқушының іс-әрекеті: Оқушыларға төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушы-лар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
Бағалау:

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушы-ның танымдық дағдысы артады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсе-ту» тәсілі көрінеді. Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтау

Ресурстар: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

35 мин.

Топтық жұмыс

13 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

Жаңа сабақ: Ондық бөлшектерді дөңгелектеу

Топтық жұмыс. Ойлан, жұптас, бөліс әдісі

1-топ: Қолдану;

І топ: №960. Автотурист бiрiншi күнi 120 км жол жүрдi. Бұл оның екiншi күнгi жүрген жолының 0‚8-iндей. Автотурист екi күнде неше километр жол жүрдi?

120*0, 8=96 120+96=216км

№1005 Сандар тізбегінің заңдылығын анықтап, келесі үш мүшесін жазыңдар:

ІІ топ: №961. Бағбан жинаған жүзiмдi екi жәшiкке салды. Бiрiншi жәшiктегi жүзiм 8, 4кг, ал екiншi жәшiктегi жүзiм одан 1, 2 есе кем. Екi жәшiкте неше ки лограмм жүзiм бар?

8, 4:1, 2=7 8, 4кг+7кг=15, 4кг

№1006 Сандар тізбегінің алдыңғы екі мүшесін жазыңдар:

ІІІ топ: №962. Тiк төртбұрыштың периметрi 16, 6 см, ұзындығы 4, 5см. Тiк төртбұрыштың ауданын табыңдар.

16, 6:2=8, 3см 8, 3см-4, 5см=3, 8см 3, 8см*4, 5см=17, 1см 2

№1007 Сандар тізбегінің ортадағы 2 мүшесін жазып, тізбекті толықтырыңдар:

Бағалау: Мұғалімнің мадақтауы, қолдау көрсетуі. Сыныптастарының пікірлері.

978. Компьютерде терушi шығарманың 0‚5-iн теруге алды. Ол өзiне алған шығарма беттерiнiң 0‚7-сiн тергенде‚ терiлмеген 6 бетi қалды. Шығармада барлығы неше бет болған?

1-0. 7=0. 3(6 бет) 0, 7*6=4, 2 4, 2:0, 3=14 14+6=20 20×2=40 бет барлығы

Бағалау : Оқушылар бір-бірін бағалайды.

Кері байланыс:

1. Белсенділік танытулары

2. Өз ойларын толық жеткізе білуі, сұрақтарға толық жауап беруі

3. Тақырып бойынша ең негізгіні түсініп, ажырата білуі, есепті дұрыс шығаруы

Оқушының іс-әрекеті:

Әр топта бақылаушылар өз топтарына баға береді

1. Топтағы оқушылар-дың белсенді қатысуы

2. Оқушылардың есепті дұрыс шығаруы

"Екі жұлдыз, бір тілек" арқылы бағалайды Тапсырмалардың дұрыстығын орнында отырып шығарып орындаған оқушылар-дың жауаптарымен салыстыра отырып, тақтаға жазамыз .

Топтар қабілеттеріне қарай тапсырмаларды орындайды. Тапсырмаларды дұрыс орындаған жағдайда, уақыты жетіп жатса келесі топ тапсырмаларын орындауға болады.

Бағалау:

-Сұрақтарға жауап береді;

Оқушыларды мадақтау арқылы бағалау.

-Жарайсың!

-Жақсы!

Дескриптор:

- бөлшектерден тұратын тізбектердің заңдылықтарын табады.

  • Есептің шартын жазады;
  • Санды өрнек құрады;
  • Арифметикалық амалдар қолданады;

Мәтін есептің жауабын табады.

Жалпы - 3 балл

1. Бағалауы: ф/б: Екі жұлдыз, бір ұсыныс Нәтижелері бағалау парағына түсіріледі.

Ресурстар:

Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.

Оқулық ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд. тапсырмалары

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сергіту сәті

2мин

Педагогтің іс-әрекеті:

Сергіту сәті. Сөзұмбақ.

1. Жоқ өзінде баста, қаста, мойында, Ұзындығы жазулы тұр бойында. ( сызғыш) 2. Уақытты көрсететін құрал. (сағат)

3. Қандай санға бөлуге болмайды ?(нөл)

4. Құрамында белгісізі бар теңдік ?(теңдеу) 5. Миллионда неше нөл бар ?(алты)

6. Бір жағынан нүктемен шектелген түзу; (сәуле)

7. Тіктөртбұрыштың барлық қабырғаларының қосындысы. (периметр)

8. Натурал санға қандай санды қосқанда келесі сан шығады ?(бір)

9. 1 сағатта неше минут бар ?(алпыс)

10. Шаршының неше қабырғасы бар?(төрт) Конец

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар сергіту сәті бойынша сөзжұмбақ сұрақтарына жауап беріп, шешімін айтады.
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жұптық жұмыс

10 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

Жұптық жұмыс. Кім жылдам?

Сандар тізбегінің ортадағы 2 мүшесін жазып, тізбекті толықтырыңдар:

І жұп: 1) 0, 4; 0, 7; 1; . . . ; 1, 9; 2, 2; 2, 5;

ІІ жұп: 2) 9, 3; 9, 1; 8, 9; . . . ; 8, 3; 8, 1; 7, 9;

ІІІ жұп:3) 0, 03; 0, 06; 0, 12; . . . ; 0, 96; 1, 92; 3, 84;

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар есептерін жұптасып шығарады. Оқушылар сәйкес жұп болып тапсырма-ны тексереді. Жұптық жұмыста шығарған есептерін топта талқылайды, өздері шығарған есебін бір-біріне түсіндіреді.
Бағалау:

Дескриптор: 1. Сандар тізбегінің ортадағы екі мүшесін табады;

Жалпы - 3 балл

Тапсырмаларын әр жұп бір-бірімен алмастыра отырып тексертіп, бармақ-пен бағалатамын.

Ресурстар:

ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жеке жұмыс

10 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

Жеке жұмыс. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма.

Бөлшектерден тұратын тізбектердің заңдылықтарын анықтаңыз:

a) 1, 2; 1, 8; 2, 4; 3; . . . c) 0, 9; 1, 8; 3, 6; 7, 2; . . .

b) 9, 6; 8, 9; 8, 2; 7, 5; . . .

а) Тік төртбұрыштың ұзындығы 8, 4см, ал ені одан 1, 4 есе кем. Тік төртбұрыштың периметрін және ауданын табыңыз.

a=8. 4 b=1, 4 есе кем b=8. 4:1. 4=6

P=2(a+b) =2(8. 4+6) =28, 8см

S=a*b=8. 4*6=50, 4см 2

ә) Мектеп ертеңгілігіне бірдей сыйлықтар дайындау үшін карамель және шоколад кәмпиттері алынды. Карамель 3, 2кг, ал шоколад кәмпиттері 1, 6кг-ға артық. Егер сыйлықтың әрқайсысында 0, 2кг карамель болса, онда сыйлықтағы кәмпиттердің массасын табыңыз.

3, 2+1, 6=4, 8кг 8:0, 2=40

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар берілген тапсырманы жеке орындап, дискрип-тормен бағаланады.

Нәтижелер бағалау парағына түсіріліп отырады.

Кері байланыс.

Барлық тапсырмаларды орындай алдыңыздар ма?

Қандай қиындық туындады?

Қиындық тудырған есептің шешімі қалайтабылды?

Бағалау:

Дескриптор: Білім алушы

- бөлшектерден тұратын тізбектердің заңдылықтарын табады.

  • Есептің шартын жазады;
  • Санды өрнек құрады;
  • Арифметикалық амалдар қолданады;

Мәтін есептің жауабын табады.

Бағалау: өзін-өзі

бағалау

Ресурстар: Жеке жұмыс тапсырмалары
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Сабақты қорытындылау.

«Бес саусақ» кері байланысы.

Оқушылар өз қолын салады да, әрбір саусақта сәйкес жазуларды орындайды.

Шынашақ (кіші бөбек) - ойлау процессі; мен бүгін қандай ақпарат не тәжірибе алдым?

Аты жоқ саусақ- мақсатқа жету; мен бүгін не істедім және не нәрсеге қол жеткіздім?

Ортан терек - көңіл-күй жағдайы; менің бүгінгі көңіл-күйім қандай және ол жұмыс барысына қалай әсер етті? Неліктен?

Сұқ саусақ (балаң үйрек) - көмек, қызмет көрсету; мен бүгін кімге көмек көрсеттім? Ол қандай нәтиже берді?

Үйге тапсырма беріледі.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Бағалау: Мұғалім оқушылар-ды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісе-мін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұра-ғым бар». Сонымен қатар 1-10 балдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойын-ша бағаланады
Ресурстар:

Алдамұратова. Т. А «Атамұра»,

Математика 5- сынып.

2017 ж.

Сөзұмбақ.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Сөзжұмбақ сұрақтары:

1. Жоқ өзінде баста, қаста, мойында, Ұзындығы жазулы тұр бойында.

2. Уақытты көрсететін құрал.

3. Қандай санға бөлуге болмайды ?

4. Құрамында белгісізі бар теңдік ?

5. Миллионда неше нөл бар ?

6. Бір жағынан нүктемен шектелген түзу;

7. Тіктөртбұрыштың барлық қабырғаларының қосындысы.

8. Натурал санға қандай санды қосқанда келесі сан шығады ?

9. 1 сағатта неше минут бар ?

10. Шаршының неше қабырғасы бар ?

Жұптық жұмыс. Кім жылдам?

1-жұп: Сандарды дөңгелектеңдер ондық үлеске дейін: 1 ) 9, 12 2) 0, 281 ; 3) 52, 513; 4) 2, 8711 ; 5) 5, 826;

Жұптық жұмыс. Кім жылдам?

2-жұп: Жүздік үлестерге дейін 1) 12, 513; 2) 8, 4237; 3) 26, 0402; 4) 2, 938; 5) 3, 5462

Жұптық жұмыс. Кім жылдам?

3-жұп: Мыңдық үлеске дейін 1) 0, 61371; 2) 7, 23447; 3) 106, 0408; 4) 21, 9384; 5) 3, 5479

Жұптық жұмыс. Кім жылдам?

4-жұп: Сандарды дөңгелектеңдер ондық үлеске дейін: 1 ) 0, 452 2) 8, 245 ; 3) 12, 583; 4) 2, 771 ; 5) 6, 815;

Жұптық жұмыс. Кім жылдам?

5-жұп: Жүздік үлестерге дейін 1) 1, 518; 2) 8, 4427; 3) 36, 9468; 4) 0, 934; 5) 5, 5366

Жұптық жұмыс. Кім жылдам?

6-жұп: Мыңдық үлеске дейін 1) 2, 5134; 2) 8, 4287; 3) 26, 0412; 4) 2, 9383; 5) 3, 5466

Жұптық жұмыс. Кім жылдам?

7-жұп: Сандарды дөңгелектеңдер ондық үлеске дейін: 1 ) 9, 682) 9, 241 ; 3) 22, 613; 4) 0, 8711 ; 5) 1, 826;

Жұптық жұмыс. Кім жылдам?

8-жұп: Жүздік үлестерге дейін 1) 10, 4683; 2) 8, 1237; 3) 6, 0482; 4) 2, 932; 5) 3, 5452

Жұптық жұмыс. Кім жылдам?

9-жұп: Мыңдық үлеске дейін 1) 1, 6518; 2) 5, 4138; 3) 6, 0412; 4) 21, 9384; 5) 7, 5368

Жұптық жұмыс. Кім жылдам?

10-жұп: Сандарды дөңгелектеңдер ондық үлеске дейін: 1 ) 9, 68 2) 9, 241 ; 3) 22, 613; 4) 0, 8711 ; 5) 1, 826;

Жұптық жұмыс. Кім жылдам?

11-жұп: Жүздік үлестерге дейін 1) 10, 4683 нгшуңбб 2) 8, 1237; 3) 6, 0482; 4) 2, 932; 5) 3, 5452

Жұптық жұмыс. Кім жылдам?

12-жұп: Мыңдық үлеске дейін 1) 1, 6518; 2) 5, 4138; 3) 6, 0412; 4) 21, 9384; 5) 7, 5368

Санның берілген жуық мәні дұрыс болатындай цифрды жұлдызшаның орнына өз қалауларыңша қойып жазыңдар:

Жұптық жұмыс. Кім жылдам?

12-жұп: Мыңдық үлеске дейін 1) 1, 6518; 2) 5, 4138; 3) 6, 0412; 4) 21, 9384; 5) 7, 5368

Санның берілген жуық мәні дұрыс болатындай цифрды жұлдызшаның орнына өз қалауларыңша қойып жазыңдар:

Жеке жұмыс. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма.

5. 3В Бөлім: «Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану»


Ұқсас жұмыстар
5 класс емтихан сұрақтары
Сандарды дөңгелектеу
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Сағат саны
Теңдеуге есептер шешу
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару
7.1.Процент
Ондық бөлшектерді көбейту ережелері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz