Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сөздер банкісі

№58 жалпы орта мектебінің коммуналдық мемлекеттік мекемесі
информатика пәнінің мұғалімі
Гасанова Зохра Атахановна
7-сынып
Inkscape векторлық графикасының редакторы

|Сабақтың |§21 Inkscape векторлық графикасының редакторы |
|тақырыбы: | |
|Сілтеме: |«Информатика» оқулығы 7-сынып; |
| |Жұмыс дәптері 7-сынып |
| |Мұғалім кітабы |
|Сабақтың |Оқушылардың Inkscape бағдарламасының интерфейсін |
|мақсаты |қолданып, бағдарламамен жұмыс жасау тапсырмалары арқылы, |
| |құралдармен командаларды қолдана білу дағдыларын |
| |қалыптастыру |
|Оқыту нәтижесі |Жұмыс үстелі және оның құрылымын сипаттап іске қоса алады.|
| |Inkscape бағдарламасының құралдарын пайдаланып |
| |компьютерде тапсырмалар орындай алады. |
| |Inkscape бағдарламасында әртүрлі бейнелерге құралдар |
| |мен командаларды қолдана алады. |
|Сабақтың түрі |Жаңа сабақ |
|Модульдер |СТО, АКТ , өзін-өзі бағалау, жас ерекшеліктеріне сай оқыту,|
| |оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер, Талантты және дарынды|
| |балаларды оқыту |
|Әдіс-тәсілдер |«Миға шабуыл», «Ой қозғау», «Джигсо», «Сөздер банкісі,» , |
| |практикалық жұмыс, сәйкестендіру тесті |
|Түйінді идея |Inkscape векторлық графикасының редакторы |
|Сабақ |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Ресурстар |
|кезеңдері: | | | |
| Кіріспе |Ұйымдастыру кезеңі |Амандасады, кезекшілер|Әуен ойнап |
| |Сәлемдесу, түгелдеу, |мәлімет береді. |тұрады |
| |оқу –құралдарын |Жинақталады. | |
| |тексеру |Оқушылар фигураларды | |
| | |таңдау арқылы | |
| |Ынтымақтастық |4-топқа бөлінеді. | |
| |атмосферасын | | |
| |қалыптастыру |1.Өздеріңе белгілі |Слайд |
| |Оқушыларды 4 топқа |графикалық | |
| |бөлу |редакторлардың | |
| |Үй тапсырмасын сұрау |түрлерін анықтап, | |
| |«Миға шабуыл» |олардың мүмкіндіктерін| |
| | |сипаттаңдар. | |
| | |2.Суреттер қандай | |
| |Үй тапсырмасын бекіту|пішімде жиі сақталады?| |
| |«Сөздер банкісі» |3.Графикалық | |
| |керек сөздерді |файлдардың қандай |Таратпа |
| |банкіге салу |пішімдерін |қағаздар |
| | |білесіңдер?Қалай | |
| | |ойлайсыңдар, | |
| | |графикалық файлдың | |
| | |пішімі оны жасаған | |
| | |программаға байланысты| |
| | |ма? | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Оқушылар негізгі | |
| | |тақырыпқа қатысты | |
| | |сөздерді банкіге | |
| | |салады | |
|Таныстырылым |«Ой қозғау» |Оқушылар Венгр |сслайд |
| | |сөзжұмбағын шешіп | |
| | |жаңа сабақтың | |
| | |тақырыбын ашады | |
|Негізгі бөлім |«Джигсо» әдісі арқылы|Оқушылар Жигсо |Оқулық |
| |оқушыларға тақырыпты |әдісімен тақырыпты |Таратпа |
| |бөліп беремін. |оқып түсіндіріп |қағаздар |
| | |береді. |Жұмыс дәптері|
| |Жұмыс дәптеріндегі | | |
| |тапсырмаларды |Оқушылар топ болып | |
| |орындау.. |жұмыс дәптеріндегі | |
| |1-тапсырма |тапсырмаларды | |
| | |орындайды. | |
| |2-тапсырма |1-топ Inkscape | |
| | |векторлық графикасының| |
| | |редакторының | |
| |3-тапсырма |интерфейсі | |
| | |2-топ Атаулар мен |Компьютер |
| |4-тапсырма |құралдар тағайындау |Слайд |
| | |арасындағы сәйкестікті| |
| |Компьютерде |орнат. | |
| |тәжірибелік жұмыс | | |
| | |3-топ INKSCAPE-те | |
| | |қайтару әрекеттері | |
| | |тәсілдерін сипатта. | |
| | | | |
| | |4-топ Құралдарға | |
| | |белгіленген пернелер | |
| | |кестесін толтыр. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Оқушылар жеке-жеке | |
| | |компьютерде | |
| | |тәжірбиелік жұмыс | |
| | |орындайды. | |
| | |Дескрипторлар арқылы | |
| | |өз жұмыстарын | |
| | |бағалайды. | |
| | | | |
| | |Дескрипторлар | |
| | |1.Inkscape | |
| | |бағдарламасын іске | |
| | |қосуды білемін. | |
| | |2. Тіктөртбұрышты тор | |
| | |құрып өшіре аламын. | |
| | |3. Әртүрлі құралдарды | |
| | |қолдана аламын. | |
| | |4. Фигураларға түстер | |
| | |бере аламын. | |
| | |5. Фигуралар жиегін | |
| | |қосып , алып тастай | |
| | |алады | |
| | | | |
|Сергіту |Оқушыларды «Мария |Оқушылар әуенге |бейнеролик |
| |магдалена» әуеніне |флешмоб билейді | |
| |билету. | | |
| Қорытындылау |Сәйкестендіру тесті |Оқушылар сәйкестендіру| Таратпа |
| | |тестін орындайды. |қағаздар |
| | | |Слайд |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Оқушыларды бағалау | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Бағалау парақшаларын | |
| | |толтыру | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Бағалау |
| | | |парақшалары |
| Үйге тапсырма:|§21, сұрақтарға жауап|Күнделіктеріне жазып | |
| |беру, |алады | |
| |4-5 сұраққа дәптерде| | |
| |жазбаша жауап беру | | |
|Рефлексия |Мен бүгінгі  сабақта не білдім....... |
| |Маған қызықты болды........ |
| |Маған қиындық  тудырған....... |
| |Бүгінгі білгенімді болашақта |
| |өмірде............... пайдаланымын |
| |Мені толғандырған............. |

Ұқсас жұмыстар
Қ.Мырза Әлі Жұмыстың жылуы
Countable and uncountable nouns. Do you like apples
Қазақ хандығының құрылуы туралы білу
К. ушинский. «төрт тілек»
Бұршақ тұқымдастар
Бағалау критериі
Тақырып Шешендік сөздер
Сабақтың уақыт
Жайлау күні 4 сынып
Мәліметтер типі, өрнек, айнымалы ұғымы
Пәндер