Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сөздер банкісі
№58 жалпы орта мектебінің коммуналдық мемлекеттік мекемесі
информатика пәнінің мұғалімі
Гасанова Зохра Атахановна
7-сынып
Inkscape векторлық графикасының редакторы
|Сабақтың |§21 Inkscape векторлық графикасының редакторы |
|тақырыбы: | |
|Сілтеме: |«Информатика» оқулығы 7-сынып; |
| |Жұмыс дәптері 7-сынып |
| |Мұғалім кітабы |
|Сабақтың |Оқушылардың Inkscape бағдарламасының интерфейсін |
|мақсаты |қолданып, бағдарламамен жұмыс жасау тапсырмалары арқылы, |
| |құралдармен командаларды қолдана білу дағдыларын |
| |қалыптастыру |
|Оқыту нәтижесі |Жұмыс үстелі және оның құрылымын сипаттап іске қоса алады.|
| |Inkscape бағдарламасының құралдарын пайдаланып |
| |компьютерде тапсырмалар орындай алады. |
| |Inkscape бағдарламасында әртүрлі бейнелерге құралдар |
| |мен командаларды қолдана алады. |
|Сабақтың түрі |Жаңа сабақ |
|Модульдер |СТО, АКТ , өзін-өзі бағалау, жас ерекшеліктеріне сай оқыту,|
| |оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер, Талантты және дарынды|
| |балаларды оқыту |
|Әдіс-тәсілдер |«Миға шабуыл», «Ой қозғау», «Джигсо», «Сөздер банкісі,» , |
| |практикалық жұмыс, сәйкестендіру тесті |
|Түйінді идея |Inkscape векторлық графикасының редакторы |
|Сабақ |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Ресурстар |
|кезеңдері: | | | |
| Кіріспе |Ұйымдастыру кезеңі |Амандасады, кезекшілер|Әуен ойнап |
| |Сәлемдесу, түгелдеу, |мәлімет береді. |тұрады |
| |оқу –құралдарын |Жинақталады. | |
| |тексеру |Оқушылар фигураларды | |
| | |таңдау арқылы | |
| |Ынтымақтастық |4-топқа бөлінеді. | |
| |атмосферасын | | |
| |қалыптастыру |1.Өздеріңе белгілі |Слайд |
| |Оқушыларды 4 топқа |графикалық | |
| |бөлу |редакторлардың | |
| |Үй тапсырмасын сұрау |түрлерін анықтап, | |
| |«Миға шабуыл» |олардың мүмкіндіктерін| |
| | |сипаттаңдар. | |
| | |2.Суреттер қандай | |
| |Үй тапсырмасын бекіту|пішімде жиі сақталады?| |
| |«Сөздер банкісі» |3.Графикалық | |
| |керек сөздерді |файлдардың қандай |Таратпа |
| |банкіге салу |пішімдерін |қағаздар |
| | |білесіңдер?Қалай | |
| | |ойлайсыңдар, | |
| | |графикалық файлдың | |
| | |пішімі оны жасаған | |
| | |программаға байланысты| |
| | |ма? | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Оқушылар негізгі | |
| | |тақырыпқа қатысты | |
| | |сөздерді банкіге | |
| | |салады | |
|Таныстырылым |«Ой қозғау» |Оқушылар Венгр |сслайд |
| | |сөзжұмбағын шешіп | |
| | |жаңа сабақтың | |
| | |тақырыбын ашады | |
|Негізгі бөлім |«Джигсо» әдісі арқылы|Оқушылар Жигсо |Оқулық |
| |оқушыларға тақырыпты |әдісімен тақырыпты |Таратпа |
| |бөліп беремін. |оқып түсіндіріп |қағаздар |
| | |береді. |Жұмыс дәптері|
| |Жұмыс дәптеріндегі | | |
| |тапсырмаларды |Оқушылар топ болып | |
| |орындау.. |жұмыс дәптеріндегі | |
| |1-тапсырма |тапсырмаларды | |
| | |орындайды. | |
| |2-тапсырма |1-топ Inkscape | |
| | |векторлық графикасының| |
| | |редакторының | |
| |3-тапсырма |интерфейсі | |
| | |2-топ Атаулар мен |Компьютер |
| |4-тапсырма |құралдар тағайындау |Слайд |
| | |арасындағы сәйкестікті| |
| |Компьютерде |орнат. | |
| |тәжірибелік жұмыс | | |
| | |3-топ INKSCAPE-те | |
| | |қайтару әрекеттері | |
| | |тәсілдерін сипатта. | |
| | | | |
| | |4-топ Құралдарға | |
| | |белгіленген пернелер | |
| | |кестесін толтыр. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Оқушылар жеке-жеке | |
| | |компьютерде | |
| | |тәжірбиелік жұмыс | |
| | |орындайды. | |
| | |Дескрипторлар арқылы | |
| | |өз жұмыстарын | |
| | |бағалайды. | |
| | | | |
| | |Дескрипторлар | |
| | |1.Inkscape | |
| | |бағдарламасын іске | |
| | |қосуды білемін. | |
| | |2. Тіктөртбұрышты тор | |
| | |құрып өшіре аламын. | |
| | |3. Әртүрлі құралдарды | |
| | |қолдана аламын. | |
| | |4. Фигураларға түстер | |
| | |бере аламын. | |
| | |5. Фигуралар жиегін | |
| | |қосып , алып тастай | |
| | |алады | |
| | | | |
|Сергіту |Оқушыларды «Мария |Оқушылар әуенге |бейнеролик |
| |магдалена» әуеніне |флешмоб билейді | |
| |билету. | | |
| Қорытындылау |Сәйкестендіру тесті |Оқушылар сәйкестендіру| Таратпа |
| | |тестін орындайды. |қағаздар |
| | | |Слайд |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Оқушыларды бағалау | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Бағалау парақшаларын | |
| | |толтыру | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Бағалау |
| | | |парақшалары |
| Үйге тапсырма:|§21, сұрақтарға жауап|Күнделіктеріне жазып | |
| |беру, |алады | |
| |4-5 сұраққа дәптерде| | |
| |жазбаша жауап беру | | |
|Рефлексия |Мен бүгінгі сабақта не білдім....... |
| |Маған қызықты болды........ |
| |Маған қиындық тудырған....... |
| |Бүгінгі білгенімді болашақта |
| |өмірде............... пайдаланымын |
| |Мені толғандырған............. |
информатика пәнінің мұғалімі
Гасанова Зохра Атахановна
7-сынып
Inkscape векторлық графикасының редакторы
|Сабақтың |§21 Inkscape векторлық графикасының редакторы |
|тақырыбы: | |
|Сілтеме: |«Информатика» оқулығы 7-сынып; |
| |Жұмыс дәптері 7-сынып |
| |Мұғалім кітабы |
|Сабақтың |Оқушылардың Inkscape бағдарламасының интерфейсін |
|мақсаты |қолданып, бағдарламамен жұмыс жасау тапсырмалары арқылы, |
| |құралдармен командаларды қолдана білу дағдыларын |
| |қалыптастыру |
|Оқыту нәтижесі |Жұмыс үстелі және оның құрылымын сипаттап іске қоса алады.|
| |Inkscape бағдарламасының құралдарын пайдаланып |
| |компьютерде тапсырмалар орындай алады. |
| |Inkscape бағдарламасында әртүрлі бейнелерге құралдар |
| |мен командаларды қолдана алады. |
|Сабақтың түрі |Жаңа сабақ |
|Модульдер |СТО, АКТ , өзін-өзі бағалау, жас ерекшеліктеріне сай оқыту,|
| |оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер, Талантты және дарынды|
| |балаларды оқыту |
|Әдіс-тәсілдер |«Миға шабуыл», «Ой қозғау», «Джигсо», «Сөздер банкісі,» , |
| |практикалық жұмыс, сәйкестендіру тесті |
|Түйінді идея |Inkscape векторлық графикасының редакторы |
|Сабақ |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Ресурстар |
|кезеңдері: | | | |
| Кіріспе |Ұйымдастыру кезеңі |Амандасады, кезекшілер|Әуен ойнап |
| |Сәлемдесу, түгелдеу, |мәлімет береді. |тұрады |
| |оқу –құралдарын |Жинақталады. | |
| |тексеру |Оқушылар фигураларды | |
| | |таңдау арқылы | |
| |Ынтымақтастық |4-топқа бөлінеді. | |
| |атмосферасын | | |
| |қалыптастыру |1.Өздеріңе белгілі |Слайд |
| |Оқушыларды 4 топқа |графикалық | |
| |бөлу |редакторлардың | |
| |Үй тапсырмасын сұрау |түрлерін анықтап, | |
| |«Миға шабуыл» |олардың мүмкіндіктерін| |
| | |сипаттаңдар. | |
| | |2.Суреттер қандай | |
| |Үй тапсырмасын бекіту|пішімде жиі сақталады?| |
| |«Сөздер банкісі» |3.Графикалық | |
| |керек сөздерді |файлдардың қандай |Таратпа |
| |банкіге салу |пішімдерін |қағаздар |
| | |білесіңдер?Қалай | |
| | |ойлайсыңдар, | |
| | |графикалық файлдың | |
| | |пішімі оны жасаған | |
| | |программаға байланысты| |
| | |ма? | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Оқушылар негізгі | |
| | |тақырыпқа қатысты | |
| | |сөздерді банкіге | |
| | |салады | |
|Таныстырылым |«Ой қозғау» |Оқушылар Венгр |сслайд |
| | |сөзжұмбағын шешіп | |
| | |жаңа сабақтың | |
| | |тақырыбын ашады | |
|Негізгі бөлім |«Джигсо» әдісі арқылы|Оқушылар Жигсо |Оқулық |
| |оқушыларға тақырыпты |әдісімен тақырыпты |Таратпа |
| |бөліп беремін. |оқып түсіндіріп |қағаздар |
| | |береді. |Жұмыс дәптері|
| |Жұмыс дәптеріндегі | | |
| |тапсырмаларды |Оқушылар топ болып | |
| |орындау.. |жұмыс дәптеріндегі | |
| |1-тапсырма |тапсырмаларды | |
| | |орындайды. | |
| |2-тапсырма |1-топ Inkscape | |
| | |векторлық графикасының| |
| | |редакторының | |
| |3-тапсырма |интерфейсі | |
| | |2-топ Атаулар мен |Компьютер |
| |4-тапсырма |құралдар тағайындау |Слайд |
| | |арасындағы сәйкестікті| |
| |Компьютерде |орнат. | |
| |тәжірибелік жұмыс | | |
| | |3-топ INKSCAPE-те | |
| | |қайтару әрекеттері | |
| | |тәсілдерін сипатта. | |
| | | | |
| | |4-топ Құралдарға | |
| | |белгіленген пернелер | |
| | |кестесін толтыр. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Оқушылар жеке-жеке | |
| | |компьютерде | |
| | |тәжірбиелік жұмыс | |
| | |орындайды. | |
| | |Дескрипторлар арқылы | |
| | |өз жұмыстарын | |
| | |бағалайды. | |
| | | | |
| | |Дескрипторлар | |
| | |1.Inkscape | |
| | |бағдарламасын іске | |
| | |қосуды білемін. | |
| | |2. Тіктөртбұрышты тор | |
| | |құрып өшіре аламын. | |
| | |3. Әртүрлі құралдарды | |
| | |қолдана аламын. | |
| | |4. Фигураларға түстер | |
| | |бере аламын. | |
| | |5. Фигуралар жиегін | |
| | |қосып , алып тастай | |
| | |алады | |
| | | | |
|Сергіту |Оқушыларды «Мария |Оқушылар әуенге |бейнеролик |
| |магдалена» әуеніне |флешмоб билейді | |
| |билету. | | |
| Қорытындылау |Сәйкестендіру тесті |Оқушылар сәйкестендіру| Таратпа |
| | |тестін орындайды. |қағаздар |
| | | |Слайд |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Оқушыларды бағалау | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Бағалау парақшаларын | |
| | |толтыру | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Бағалау |
| | | |парақшалары |
| Үйге тапсырма:|§21, сұрақтарға жауап|Күнделіктеріне жазып | |
| |беру, |алады | |
| |4-5 сұраққа дәптерде| | |
| |жазбаша жауап беру | | |
|Рефлексия |Мен бүгінгі сабақта не білдім....... |
| |Маған қызықты болды........ |
| |Маған қиындық тудырған....... |
| |Бүгінгі білгенімді болашақта |
| |өмірде............... пайдаланымын |
| |Мені толғандырған............. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz