Оқушының ісәрекеті

22-сабақ. Сабақтың тақырыбы. Роботтың «қолының» қозғалысы

Бөлімі:

Ұзақмерзімді жоспар тарауы:

3-бөлім. «Роботтехника». Жоба (ортақ тақырыптар: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар»)

Бөлімі:: Педагогтің аты-жөні:
Ұзақмерзімді жоспар тарауы:3-бөлім. «Роботтехника». Жоба (ортақ тақырыптар: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар»):
Бөлімі:: Күні:
Ұзақмерзімді жоспар тарауы:3-бөлім. «Роботтехника». Жоба (ортақ тақырыптар: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар»):
Бөлімі:: Сыныбы:
Ұзақмерзімді жоспар тарауы:3-бөлім. «Роботтехника». Жоба (ортақ тақырыптар: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар»): Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлімі:: Сабақтың тақырыбы:
Ұзақмерзімді жоспар тарауы:3-бөлім. «Роботтехника». Жоба (ортақ тақырыптар: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар»): Роботтың «қолының» қозғалысы
Бөлімі:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Ұзақмерзімді жоспар тарауы:3-бөлім. «Роботтехника». Жоба (ортақ тақырыптар: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар»): 3. 5. 3. 1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату әрі жылдамдығын реттеу;
Бөлімі:: Сабақтың мақсаты:
Ұзақмерзімді жоспар тарауы:3-бөлім. «Роботтехника». Жоба (ортақ тақырыптар: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар»):

Барлық оқушы үшін

Роботтар туралы ең көп шығарма жазған жазушылар туралы әңгімелейді.

Оқушылардың көбі үшін:

Роботты қозғалысқа келтіретін қозғалтқыштарды біледі.

Кейбір оқушылар үшін:

Роботта орта қозғалтқышты қолдануды, оған программа жазуды үйренеді.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің ісәрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың кезеңі/уақыты:

(Ұ)

Ұйымдастыру кезеңі:

1-7 мин.

Педагогтің ісәрекеті:

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

І. Қызығушылықты ояту: «Ассоциативті қатар» ойыны

Мұғалім тақтаға бір сөз немесе сабақтың тақырыбын жазады. Оқушыларға бір бетке тақтаға жазылған сөзден пайда болған пікірлерін жазуды ұсынады. Сабақ тақырыбына қатысты ассоциация-сөздерді бір қатарға жазып шығу керек. Оқушылар сөздерді оқып, артық деп санаған сөздерді алып тастап, сабақ тақырыбын тұжырымдайды. Мысалы: дыбыс, «Дыбыс жазу», программа, өңдеу т. б.

Мұғалім парақтарды жинап алып, оқушылармен бірге жазылған ойларды қорытындылайды. Қорытындылау негізінде ойларын жіктейтін логикалық-құрылымды сызба немесе ойларына сәйкес тақырыптың қорытынды бейнесі анықталады (оқушының өз тәжірибесі) . Мұндай жұмыстар оқушылар мен мұғалімге ойын жіктеуді ғана емес, өздеріндегі субъекті тәжірибелерін ескере отырып, жаңа тақырыпты жоспарлауға мүмкіндік береді.

Сабақтың кезеңі/уақыты:

Топтастыру:

Педагогтің ісәрекеті:

Топтастыру: «Гүлмен тілек жеткізу» әдісі

Оқушыларға түрлі түсті қағаздардан жасалған гүл таратылады. Оқушылар гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.

І топ - «Дыбыстық әуендер»

ІІ топ - «Дыбыстық файлдар»

Мақсаты: Белсенді оқу, оқушының мұғалімді мұқият тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту мен оқу әдістерінің бірі болғандықтан, оқу мақсаттарына қол жеткізуде оқушылардың қажеттіліктерін, қабілет деңгейлері мен қызығушылығын ескере отырып топтастыру жоспарланды.

Тиімділігі : Топтық жұмыста - бір-бірімен ой бөлісіп, пікірлесуге, өз ойын ортаға салуға; жұптық жұмыста - ақылдасып, келісімге келуге, өзгенің пікірін тыңдап, құрметтеуге; жеке жұмыста - өзіндік пікір қалыптастырып, сын тұрғысынан ойлануына мүмкіндік болады.

Саралау: Оқытудың қажеттілігіне қарай топ құруда саралаудың «Жіктеу» тәсілі

қолданылады.

Сабақтың кезеңі/уақыты:

(МК, Ұ) Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі.

Педагогтің ісәрекеті:

Мұғалім төмендегі сұрақтарды оқушыларға қойып, суреттерді интерактивті тақтадан көрсетеді. Оқушылар ұжымдық үлгіде

Оқушының іс-әрекеті:
  • Роботтар туралы қандай әдеби шығармалар оқыдың?
  • Роботтар туралы ең танымал шығармалар жазған жазушыларды
Бағалау:

Қалыптастырушы бағалау

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Фигуралар» әдісі арқылы бағалайды. Бес жұлдыз - «Өте

Ресурстар:

Интерактивті

тақта

Оқулық

Жұмыс

дәптерлері

білгендері

бойынша өз ойларын айтып, жауап береді.

білесің бе? (1сурет) . ✔ Роботты қозғалысқа келтіретін қандай моторлар бар? Есіңе түсір.

жақсы!»; Төртбұрыш - «Жақсы!»; Үшбұрыш

- «Талпын!»

: Жаңа сабаққа дайындық.
білгендерібойынша өз ойларын айтып, жауап береді.:

Мақсаты: Алдыңғы білім мен жаңа білімді ұштастыру мақсатында, жетелеуші және түрткі сұрақтарды талқылау.

Тиімділігі: Оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерінің еркін айтып, ешқандай сынға ұшырамауы керек, қағазға түсіруге де, ауызша талқылау жұмысын жүргізуге де болады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін, мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырады.

:

Сабақтың ортасы

(26 мин)

білгендерібойынша өз ойларын айтып, жауап береді.:

ІІ. Мағынаны ашу (білімді

өзектендіру үшін) Мәтінмен жұмыс істеу:

«ДЖИГСО» әдісі

ДЖИГСО

әдісімен жұмыс істеу ақпарат алу мен пысықтауға, ойлауға ықпал етеді. Оқытудың осы ұжымдық әдісін жүзеге асыру мақсаты - жалпы мәселені, алдымен жұпта, кейін ұжымда талқылау, үйрену мен үйрету. Бұл жағдайда әрбір оқушы бір сәт өзін мұғалім ретінде сезінеді, оқуға деген жауапкершілігі артады. Бұл стратегия мазмұнды жанжақты меңгеру, оқығанды есте сақтау үшін ұмтылу, жауапкершілік дағдысына баулу мақсаттарында аса тиімді.

Оқушының оқуға деген

қызығушылығы артады, ұжымда жақсы қарымқатынас қалыптасады, тәртіп орнайды.

білесің бе? (1сурет) . ✔ Роботты қозғалысқа келтіретін қандай моторлар бар? Есіңе түсір.:

Дескриптор

  • Жаңа сабақтың мәтінін оқиды.
  • Топтық талдау жасайды.
  • Бір-бірімен мәлімет алмасады.
жақсы!»; Төртбұрыш - «Жақсы!»; Үшбұрыш- «Талпын!»:

Қалыптастырушы бағалау

Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырманы орындау деңгейіне қарай «Фигуралар» әдісі арқылы бағалайды. Бес жұлдыз - Өте жақсы!, Төртбұрыш - Жақсы!, Үшбұрыш - Талпын!

:

Интерактивті

тақта

Оқулық

Жұмыс

дәптерлері

Топтық жұмыс: «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісі

Оқушылар ойына

келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан) . Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс) .

1 - тапсырма

«Елгезек роботтың» алгоритмін сөз түрінде және

программасын құрастырады. Дескриптор

  • Берілген практикалық тапсырмаға топтық талдау жасайды.
  • «Елгезек» роботтың алгоритмін сөз түрінде құрады.
  • «Елгезек» роботтың программасын құрастырады.

Қалыптастырушы бағалау

Топтағы оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырманы орындау деңгейіне қарай «Фигуралар» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды. Бес жұлдыз -«Өте жақсы!», Төртбұрыш - «Жақсы!», Үшбұрыш

- «Талпын!»

Интерактивті

тақта

Оқулық

Жұмыс

дәптерлері

:

Топтық жұмыс: «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісіОқушылар ойынакелген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан) . Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс) .:

Жұптық жұмыс

2-тапсырма

5-суреттегі «Елгезек роботының»

программасын талдаңдар. Әр блоктың қызметін анықтаңдар. Кестені пайдаланып, «Елгезек» роботтың «қолының» параметрлерін түсіндіріңдер.

1 - тапсырма«Елгезек роботтың» алгоритмін сөз түрінде жәнепрограммасын құрастырады.ДескрипторБерілген практикалық тапсырмаға топтық талдау жасайды.«Елгезек» роботтың алгоритмін сөз түрінде құрады.«Елгезек» роботтың программасын құрастырады.:

Дескриптор

  • Берілген практикалық

тапсырмаға жұптық талдау жасайды.

  • Әр блоктың қызметін анықтайды.
  • Кестені пайдаланып, «Елгезек» роботтың «қолының» параметрлерін түсіндіреді.
Қалыптастырушы бағалауТоптағы оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырманы орындау деңгейіне қарай«Фигуралар» әдісіарқылы бір-бірін бағалайды.Бес жұлдыз -«Өте жақсы!», Төртбұрыш - «Жақсы!», Үшбұрыш- «Талпын!»:

Қалыптастырушы бағалау

Жұптасқан оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырманы орындау деңгейіне қарай «Фигуралар» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды. Бес жұлдыз -«Өте жақсы!», Төртбұрыш - «Жақсы!», Үшбұрыш

- «Талпын!»

ИнтерактивтітақтаОқулықЖұмысдәптерлері:

Интерактивті

тақта

Оқулық

Жұмыс

дәптерлері

:

Сабақтың соңы 7 мин.

Сабақты бекіту.

Рефлексия.

Топтық жұмыс: «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісіОқушылар ойынакелген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан) . Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс) .:

ІІІ. Ой толғаныс. Рефлексия

Жеке жұмыс: «Үш пікір» әдісі

Өтілген тақырып ортаға параққа жазып тасталады. Сол тақырып төңірегінде әр оқушының 3 пікір айтуға мүмкіндігі бар. Ол үшін қолдарына 3 таяқша (шпажка сияқты майда заттар) беріледі. Пікірлерін айтқан сайын қолдарындағы заттарын ортадағы қорапқа тастап отырады. Бұл әдіс сыныптағы оқушылардың бәрі тең дәрежеде пікір білдіруге мүмкіндік жасайды.

1 - тапсырма«Елгезек роботтың» алгоритмін сөз түрінде жәнепрограммасын құрастырады.ДескрипторБерілген практикалық тапсырмаға топтық талдау жасайды.«Елгезек» роботтың алгоритмін сөз түрінде құрады.«Елгезек» роботтың программасын құрастырады.:

Қалыптастырушы бағалау

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырманы орындау деңгейіне қарай «Фигуралар» әдісі арқылы бағалайды. Бес жұлдыз - «Өте жақсы!» Төртбұрыш - «Жақсы!»

Үшбұрыш - «Талпын!»

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

:

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Топтық жұмыс: «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісіОқушылар ойынакелген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан) . Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс) .:

Бағалау. Сіз

оқушылардың

материалды игеру деңгейін қалай

тексеруді жоспарлап отырсыз?

1 - тапсырма«Елгезек роботтың» алгоритмін сөз түрінде жәнепрограммасын құрастырады.ДескрипторБерілген практикалық тапсырмаға топтық талдау жасайды.«Елгезек» роботтың алгоритмін сөз түрінде құрады.«Елгезек» роботтың программасын құрастырады.:

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

:

«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».

Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау

Топтық жұмыс: «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісіОқушылар ойынакелген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан) . Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс) .:

«Фигуралар» әдісі

1 - тапсырма«Елгезек роботтың» алгоритмін сөз түрінде жәнепрограммасын құрастырады.ДескрипторБерілген практикалық тапсырмаға топтық талдау жасайды.«Елгезек» роботтың алгоритмін сөз түрінде құрады.«Елгезек» роботтың программасын құрастырады.:

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

: көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.
Топтық жұмыс: «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісіОқушылар ойынакелген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан) . Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс) .:
1 - тапсырма«Елгезек роботтың» алгоритмін сөз түрінде жәнепрограммасын құрастырады.ДескрипторБерілген практикалық тапсырмаға топтық талдау жасайды.«Елгезек» роботтың алгоритмін сөз түрінде құрады.«Елгезек» роботтың программасын құрастырады.:

Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың тақырыбы
Энергия және оның түрлері
Кім білімпаз
Нұсқау дәптері
Деңгейлік есептер
Оқушыларды бағалау. Сабақтың тақырыбы
Оқушының сабаққа үлгере алмау себептері
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Ақпаратты сығу
Тригонометриялық функциялардың қасиеттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz