Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жобаларда шартты операторларды қолдану
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 7.2A-тарау: Шешімдерді программалау
Мектеп: Ю.А.Гагарин атындағы №16 орта мектеп
Күні: 27.02.2018
Мұғалімнің аты-жөні: Жунусова Гаухар Маратовна
Сынып: 7 <<А>>
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы
Тармақты алгоритмдерді программалау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7.3.2.1 бағдарламалау тілінде алгоритм жазу
7.3.3.2 сызықтық және тармақты алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында (С/С++) жазу
Сабақ мақсаты
Шартты операторларды қолдануды түсіну
Жобаларда шартты операторларды қолдану
Сәттілік критерийі
- шартты оператордың толық және қысқартылған жазылу түрлерін білу
- бағдарламалау тілінде шартты операторлардың құрылымын дұрыс жаза алу
- шартты операторды жобаның қай жерде қолдану керек екендігін талдау
Тілдік мақсаттар
Тілдік емес пәндер үшін қалыптастырылады.
өз жобаларын сынып алдында көрсету үшін қысқаша есептер жаза алады
Пәнге тән лексика және терминология.
# алгоритм, бағдарламалау ортасы, бағдарламалау тілі
# код, операторлар, енгізу/шығару, сәйкестендіргіш, айнымалы
# шарт, таңдау
Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
oo Бағдарламалау жүйесі - бұл...
oo Бағдарламалаудың жоғары деңгейлі тілдеріне ... жатады.
oo Менің жобамның тақырыбы - ...
oo Менің жобамның мақсаты - ...
oo Егер ..., онда...., әйтпесе ...
Пәнаралық байланыстар
Математика, физика
Алдын ала білім
Сызықтық алгоритмдерді программалау
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған қызмет
Ресурстар
Сабақ басы
3 минут
7 минут
Ұйымдастыру кезеңі:
- Сәлемдесу, пихологиялық ахуал тудыру.
- Сабақта жоқ білім алушыларды журналға белгілеу
- Топқа бөлу
1 - топ: TRUE
2 - топ: FALSE
Өткен тақырыптарды пысықтау
1 топ:
2-топ:
https://castlots.org/razdelit-na-gruppy/
Көрсетілім,
Қосымша 1
Bilimland сайты
https://bilimland.kz/en/courses/computer-science/7th-grade/lesson/the-types-of-variables
https://learningapps.org/display?v=pf2yf66pa18
https://learningapps.org/display?v=p5ydupidc18
Сабақ ортасы
(С) Білім алушылардан сұраймыз: <<Егер>> деген сөзді қай уақытта және қайда қолданатыңызды айтыңыз, мысал келтіріңіз.
(К, Т) алгоритмдік тілінде, бағдарламалау тілінде және блок-схема түрінде шартты оператордың (көрсетілімде С, Pyton, Pascal/Lazarus тілдерінде көрсетілген, мұғалімнің таңдауы бойынша сол бағдарламалау тілін ғана көрсетуге болады) жазылу түрлері көрсетілген (білім алушылар дәптерге слайдтағы ақпаратты жазып алады).
(С) Жаттығу минуттары
(Ж) Тапсырма. <<3*5=?>> теңдеуі берілген. Егер қолданушы дұрыс жауап енгізсе онда <<Дұрыс>> деген сөз экранға шығу керек, әйпесе <<Дұрыс емес>> деген сөз экранға шығатын бағдарламаны жазыңыз. Блок-схеманы салыңыз.
(Ж) Оқушыларға өз жобаларына шартты операторларды жазады. Оқушыларға жобаны бағалау критерийлері туралы еске асылыңыз
Оқу мақсаттарына жетті ме әлде жетпеді ме деп сұраймыз.
Көрсетілім
https://www.youtube.com/watch?v=SAWr-KZhD0E
Көрсетілім
Сабақ соңы
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
- нені білді, нені үйренді
- не түсініксіз қалды
- немен жұмыс жасау қажет
Үй тапсырмасын беру:
§4.6 оқу 120-бет <<Бағалау>> деңгейінің тапсырмасы
стикерлер
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Барлық білім алушылар диаграмма құруды үйренеді.
Білім алушылардың көбісі диаграмманың баптау мүмкіндіктерін қолдануға үйренеді.
Қабілеті жоғары білім алушылар өз бетімен ақпаратты зерттеп және жиынтық диаграмманы құрастыруды үйренеді
Мұғалімнің ауызша мақтауы, өзін-өзі бағалау, топтардың бірін бірі бағалау
ҚЕ және сабақта тәртіп сақтау ережелері, жаттығу минуттары
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шынайы болды ма?
Барлық оқушылар ОМ-на жетті мен?
Егер жетпесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай шегінулер болды және неліктен?
Осы тарауды сабақ туралы ойлау үшін пайдаланыңыз. Сіздің сабағыңыз туралы ең маңызды сұрақтарға сол бағанда жауап беріңіз.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ кезінде мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 7.2A-тарау: Шешімдерді программалау
Мектеп: Ю.А.Гагарин атындағы №16 орта мектеп
Күні: 27.02.2018
Мұғалімнің аты-жөні: Жунусова Гаухар Маратовна
Сынып: 7 <<А>>
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы
Тармақты алгоритмдерді программалау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7.3.2.1 бағдарламалау тілінде алгоритм жазу
7.3.3.2 сызықтық және тармақты алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында (С/С++) жазу
Сабақ мақсаты
Шартты операторларды қолдануды түсіну
Жобаларда шартты операторларды қолдану
Сәттілік критерийі
- шартты оператордың толық және қысқартылған жазылу түрлерін білу
- бағдарламалау тілінде шартты операторлардың құрылымын дұрыс жаза алу
- шартты операторды жобаның қай жерде қолдану керек екендігін талдау
Тілдік мақсаттар
Тілдік емес пәндер үшін қалыптастырылады.
өз жобаларын сынып алдында көрсету үшін қысқаша есептер жаза алады
Пәнге тән лексика және терминология.
# алгоритм, бағдарламалау ортасы, бағдарламалау тілі
# код, операторлар, енгізу/шығару, сәйкестендіргіш, айнымалы
# шарт, таңдау
Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
oo Бағдарламалау жүйесі - бұл...
oo Бағдарламалаудың жоғары деңгейлі тілдеріне ... жатады.
oo Менің жобамның тақырыбы - ...
oo Менің жобамның мақсаты - ...
oo Егер ..., онда...., әйтпесе ...
Пәнаралық байланыстар
Математика, физика
Алдын ала білім
Сызықтық алгоритмдерді программалау
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған қызмет
Ресурстар
Сабақ басы
3 минут
7 минут
Ұйымдастыру кезеңі:
- Сәлемдесу, пихологиялық ахуал тудыру.
- Сабақта жоқ білім алушыларды журналға белгілеу
- Топқа бөлу
1 - топ: TRUE
2 - топ: FALSE
Өткен тақырыптарды пысықтау
1 топ:
2-топ:
https://castlots.org/razdelit-na-gruppy/
Көрсетілім,
Қосымша 1
Bilimland сайты
https://bilimland.kz/en/courses/computer-science/7th-grade/lesson/the-types-of-variables
https://learningapps.org/display?v=pf2yf66pa18
https://learningapps.org/display?v=p5ydupidc18
Сабақ ортасы
(С) Білім алушылардан сұраймыз: <<Егер>> деген сөзді қай уақытта және қайда қолданатыңызды айтыңыз, мысал келтіріңіз.
(К, Т) алгоритмдік тілінде, бағдарламалау тілінде және блок-схема түрінде шартты оператордың (көрсетілімде С, Pyton, Pascal/Lazarus тілдерінде көрсетілген, мұғалімнің таңдауы бойынша сол бағдарламалау тілін ғана көрсетуге болады) жазылу түрлері көрсетілген (білім алушылар дәптерге слайдтағы ақпаратты жазып алады).
(С) Жаттығу минуттары
(Ж) Тапсырма. <<3*5=?>> теңдеуі берілген. Егер қолданушы дұрыс жауап енгізсе онда <<Дұрыс>> деген сөз экранға шығу керек, әйпесе <<Дұрыс емес>> деген сөз экранға шығатын бағдарламаны жазыңыз. Блок-схеманы салыңыз.
(Ж) Оқушыларға өз жобаларына шартты операторларды жазады. Оқушыларға жобаны бағалау критерийлері туралы еске асылыңыз
Оқу мақсаттарына жетті ме әлде жетпеді ме деп сұраймыз.
Көрсетілім
https://www.youtube.com/watch?v=SAWr-KZhD0E
Көрсетілім
Сабақ соңы
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
- нені білді, нені үйренді
- не түсініксіз қалды
- немен жұмыс жасау қажет
Үй тапсырмасын беру:
§4.6 оқу 120-бет <<Бағалау>> деңгейінің тапсырмасы
стикерлер
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Барлық білім алушылар диаграмма құруды үйренеді.
Білім алушылардың көбісі диаграмманың баптау мүмкіндіктерін қолдануға үйренеді.
Қабілеті жоғары білім алушылар өз бетімен ақпаратты зерттеп және жиынтық диаграмманы құрастыруды үйренеді
Мұғалімнің ауызша мақтауы, өзін-өзі бағалау, топтардың бірін бірі бағалау
ҚЕ және сабақта тәртіп сақтау ережелері, жаттығу минуттары
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шынайы болды ма?
Барлық оқушылар ОМ-на жетті мен?
Егер жетпесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай шегінулер болды және неліктен?
Осы тарауды сабақ туралы ойлау үшін пайдаланыңыз. Сіздің сабағыңыз туралы ең маңызды сұрақтарға сол бағанда жауап беріңіз.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ кезінде мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz