Жобаларда шартты операторларды қолдану

Тармақты алгоритмдерді программалау
7. 3. 2. 1 бағдарламалау тілінде алгоритм жазу
7. 3. 3. 2 сызықтық және тармақты алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында (С/С++) жазу
Шартты операторларды қолдануды түсіну
Жобаларда шартты операторларды қолдану
- шартты оператордың толық және қысқартылған жазылу түрлерін білу
- бағдарламалау тілінде шартты операторлардың құрылымын дұрыс жаза алу
- шартты операторды жобаның қай жерде қолдану керек екендігін талдау
Тілдік емес пәндер үшін қалыптастырылады.
өз жобаларын сынып алдында көрсету үшін қысқаша есептер жаза алады
Пәнге тән лексика және терминология.
- алгоритм, бағдарламалау ортасы, бағдарламалау тілі
- код, операторлар, енгізу/шығару, сәйкестендіргіш, айнымалы
- шарт, таңдау
Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
- Бағдарламалау жүйесі - бұл…
- Бағдарламалаудың жоғары деңгейлі тілдеріне … жатады.
- Менің жобамның тақырыбы - …
- Менің жобамның мақсаты - …
- Егер …, онда…., әйтпесе …
Сабақ басы
3 минут
7 минут
Ұйымдастыру кезеңі:
- Сәлемдесу, пихологиялық ахуал тудыру.
- Сабақта жоқ білім алушыларды журналға белгілеу
- Топқа бөлу
1 - топ: TRUE
2 - топ: FALSE
Өткен тақырыптарды пысықтау
1 топ:
2-топ:
https://castlots. org/razdelit-na-gruppy/
Көрсетілім,
Қосымша 1
Bilimland сайты
https://bilimland. kz/en/courses/computer-science/7th-grade/lesson/the-types-of-variables
(С) Білім алушылардан сұраймыз: «Егер» деген сөзді қай уақытта және қайда қолданатыңызды айтыңыз, мысал келтіріңіз.
(К, Т) алгоритмдік тілінде, бағдарламалау тілінде және блок-схема түрінде шартты оператордың (көрсетілімде С, Pyton, Pascal/Lazarus тілдерінде көрсетілген, мұғалімнің таңдауы бойынша сол бағдарламалау тілін ғана көрсетуге болады) жазылу түрлері көрсетілген (білім алушылар дәптерге слайдтағы ақпаратты жазып алады) .
(С) Жаттығу минуттары
(Ж) Тапсырма. «3*5=?» теңдеуі берілген. Егер қолданушы дұрыс жауап енгізсе онда «Дұрыс» деген сөз экранға шығу керек, әйпесе «Дұрыс емес» деген сөз экранға шығатын бағдарламаны жазыңыз. Блок-схеманы салыңыз.
(Ж) Оқушыларға өз жобаларына шартты операторларды жазады. Оқушыларға жобаны бағалау критерийлері туралы еске асылыңыз
Оқу мақсаттарына жетті ме әлде жетпеді ме деп сұраймыз.
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
- нені білді, нені үйренді
- не түсініксіз қалды
- немен жұмыс жасау қажет
Үй тапсырмасын беру:
§4. 6 оқу 120-бет «Бағалау» деңгейінің тапсырмасы
Барлық білім алушылар диаграмма құруды үйренеді.
Білім алушылардың көбісі диаграмманың баптау мүмкіндіктерін қолдануға үйренеді.
Қабілеті
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz