Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушының әрекеті. Тармақталған алгоритмдерді программалау
Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім
Python тіліндегі алгоритмдерді программалау
Педагогтың аты-жөні
Абдрасейіт Рзагүл Әлібекқызы
Күні
26.01.2023
Сынып 7
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
Тармақталған алгоритмдерді программалау
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
7.1.2.1-Python программалау тіліндегі тармақталған алгоритмдерді құрастыру
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
- шартты оператордың толық және қысқартылған жазылу түрлерін білу
Көптеген оқушылар:
- бағдарламалау тілінде шартты операторлардың құрылымын дұрыс жаза алу
Кейбір оқушылар:
- шартты операторды жобаның қай жерде қолдану керек
екендігін талдау
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу, Оқушыларды түгелдеу
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
Ұйымдастыру кезеңі:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушыларды топқа геометриялық фигуралар арқылы бөледі. Топтарға <<сызықтық>>, <<тармақталған>> деген атау беріледі.
Оқушылар іс-әрекеті:
<<Шаттық шеңбері>> әдісі оқушылар бүгінгі күнге сәттілік тілейді, сыныпта ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады.
Миға шабуыл:
Өткен сабақты еске түсіріп
Сұрақтарға жауап беру (Кубик лақтыру арқылы).
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Тараптпа қағаздар
Үлестірме қағаздары
Сабақтың ортасы
Бейнекөрініс арқылы жаңа білім алады.
<<Қызығушылығын ояту>>Оқушылар көрсетілген бейнекөрініс арқылы тақырыпты өздері ашуына ықпал жасаймын.
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Мақсаты: топтарда бір - бірін бағалау әдісі жүреді. Екі топ берілген тақырыпты қаншалықты дұрыс меңгергендігі, түсінгендігі және түсіндіре алғандығы көрсетіледі.
Оқушылардың іс-әрекеті:
Топтағы оқушылар жаңа тақырыпты қарастырып, бірге отырып талқылап, түсіндіреді. Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады.Топтық талқыға салады, ойланады. Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады, ізденеді.
Топтар бір-бірін бағалау <<Бас бармақ>>арқылы жүргізіледі.
<<Ой қозғау>>
Мақсаты: өмірмен байланысты алгоритм құрайды, мысал келтіреді. Шартты тексеру операторын бағдарлама құруда қолданады.
1-тапсырма.
Сәйкестендіру
4-тапсырма
https://learningapps.org/display?v=p9rvwucs317
Жұмыс дәптері
Оқулық
Сабақтың соңы
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
- нені білді, нені үйренді
- не түсініксіз қалды
- немен жұмыс жасау қажет
Үй тапсырмасын беру:
Кітапта берілген анықтамаларды жатқа айту.
Жиналаған фишкаларды санайды- бағалау жұргізеді
Плакат /слайд/
Бөлім
Python тіліндегі алгоритмдерді программалау
Педагогтың аты-жөні
Абдрасейіт Рзагүл Әлібекқызы
Күні
26.01.2023
Сынып 7
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
Тармақталған алгоритмдерді программалау
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
7.1.2.1-Python программалау тіліндегі тармақталған алгоритмдерді құрастыру
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
- шартты оператордың толық және қысқартылған жазылу түрлерін білу
Көптеген оқушылар:
- бағдарламалау тілінде шартты операторлардың құрылымын дұрыс жаза алу
Кейбір оқушылар:
- шартты операторды жобаның қай жерде қолдану керек
екендігін талдау
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу, Оқушыларды түгелдеу
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
Ұйымдастыру кезеңі:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушыларды топқа геометриялық фигуралар арқылы бөледі. Топтарға <<сызықтық>>, <<тармақталған>> деген атау беріледі.
Оқушылар іс-әрекеті:
<<Шаттық шеңбері>> әдісі оқушылар бүгінгі күнге сәттілік тілейді, сыныпта ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады.
Миға шабуыл:
Өткен сабақты еске түсіріп
Сұрақтарға жауап беру (Кубик лақтыру арқылы).
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Тараптпа қағаздар
Үлестірме қағаздары
Сабақтың ортасы
Бейнекөрініс арқылы жаңа білім алады.
<<Қызығушылығын ояту>>Оқушылар көрсетілген бейнекөрініс арқылы тақырыпты өздері ашуына ықпал жасаймын.
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Мақсаты: топтарда бір - бірін бағалау әдісі жүреді. Екі топ берілген тақырыпты қаншалықты дұрыс меңгергендігі, түсінгендігі және түсіндіре алғандығы көрсетіледі.
Оқушылардың іс-әрекеті:
Топтағы оқушылар жаңа тақырыпты қарастырып, бірге отырып талқылап, түсіндіреді. Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады.Топтық талқыға салады, ойланады. Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады, ізденеді.
Топтар бір-бірін бағалау <<Бас бармақ>>арқылы жүргізіледі.
<<Ой қозғау>>
Мақсаты: өмірмен байланысты алгоритм құрайды, мысал келтіреді. Шартты тексеру операторын бағдарлама құруда қолданады.
1-тапсырма.
Сәйкестендіру
4-тапсырма
https://learningapps.org/display?v=p9rvwucs317
Жұмыс дәптері
Оқулық
Сабақтың соңы
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
- нені білді, нені үйренді
- не түсініксіз қалды
- немен жұмыс жасау қажет
Үй тапсырмасын беру:
Кітапта берілген анықтамаларды жатқа айту.
Жиналаған фишкаларды санайды- бағалау жұргізеді
Плакат /слайд/
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz