Оқушының әрекеті. Тармақталған алгоритмдерді программалау

Қысқа мерзімді жоспары
Қысқа мерзімді жоспары: Бөлім
: Python тіліндегі алгоритмдерді программалау
:
:
Қысқа мерзімді жоспары: Педагогтың аты-жөні
: Абдрасейіт Рзагүл Әлібекқызы
:
:
Қысқа мерзімді жоспары: Күні
: 26. 01. 2023
:
:
Қысқа мерзімді жоспары: Сынып 7
: Қатысушылар саны
:
: Қатыспағандар саны
Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың тақырыбы:
: Тармақталған алгоритмдерді программалау
:
:
Қысқа мерзімді жоспары: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
:

7. 1. 2. 1-Python программалау тіліндегі тармақталған алгоритмдерді құрастыру

:
:
Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың мақсаты:
: Барлық оқушылар:
:
:
Қысқа мерзімді жоспары: - шартты оператордың толық және қысқартылған жазылу түрлерін білу
:
:
:
Қысқа мерзімді жоспары: Көптеген оқушылар:
:
:
:
Қысқа мерзімді жоспары: - бағдарламалау тілінде шартты операторлардың құрылымын дұрыс жаза алу
:
:
:
Қысқа мерзімді жоспары: Кейбір оқушылар:
:
:
:
Қысқа мерзімді жоспары:

- шартты операторды жобаның қай жерде қолдану керек

екендігін талдау

:
:
:

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың басы
Педагогтың әрекеті:

1. Оқушылармен амандасу, Оқушыларды түгелдеу

2. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

Ұйымдастыру кезеңі:

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушыларды топқа геометриялық фигуралар арқылы бөледі. Топтарға «сызықтық», «тармақталған» деген атау беріледі.

Оқушылар іс-әрекеті:

«Шаттық шеңбері» әдісі оқушылар бүгінгі күнге сәттілік тілейді, сыныпта ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады.

Миға шабуыл:

Өткен сабақты еске түсіріп

Сұрақтарға жауап беру (Кубик лақтыру арқылы) .

Оқушының әрекеті:

1. Мұғаліммен амандасады.

2. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Бағалау: Тараптпа қағаздар
Ресурстар: Үлестірме қағаздары
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың ортасы
Педагогтың әрекеті:

Бейнекөрініс арқылы жаңа білім алады.

«Қызығушылығын ояту» Оқушылар көрсетілген бейнекөрініс арқылы тақырыпты өздері ашуына ықпал жасаймын.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мақсаты: топтарда бір - бірін бағалау әдісі жүреді. Екі топ берілген тақырыпты қаншалықты дұрыс меңгергендігі, түсінгендігі және түсіндіре алғандығы көрсетіледі.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Топтағы оқушылар жаңа тақырыпты қарастырып, бірге отырып талқылап, түсіндіреді. Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады, ойланады. Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады, ізденеді.

Топтар бір-бірін бағалау «Бас бармақ» арқылы жүргізіледі.

«Ой қозғау»

Мақсаты: өмірмен байланысты алгоритм құрайды, мысал келтіреді. Шартты тексеру операторын бағдарлама құруда қолданады.

1-тапсырма.

Сәйкестендіру

4-тапсырма

https://learningapps. org/display?v=p9rvwucs317

Оқушының әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:

Жұмыс дәптері

Оқулық

Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың соңы
Педагогтың әрекеті:

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білді, нені үйренді

- не түсініксіз қалды

- немен жұмыс жасау қажет

Үй тапсырмасын беру:

Кітапта берілген анықтамаларды жатқа айту.

Оқушының әрекеті: Жиналаған фишкаларды санайды- бағалау жұргізеді
Бағалау:
Ресурстар: Плакат /слайд/

Ұқсас жұмыстар
Python тіліндегі алгоритмдерді программалау
Тармақталған алгоритмді программалау
Python программалау тілінде
Тармақталған алгоритмдерді программалау
Ақпаратты шығару құрылғылары
Паскаль программалау тіліндегі шартты оператор
Тармақталған алгоритмдер
Программа тілін машиналық тілге аударатын тіл
Күрделі шарттар
Алгоритм және визуалды программалау технологиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz