Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жүректен жүрекке әдісі
<<Бекітемін>>
___________
<<____>>____________2022 ж.
_<<Мұрын Жырау Сеңгірбекұлы атындағы Маңғыстау гуманитарлық колледжі>>МКҚК
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
(сабақтың тақырыбы)
Бөлім:
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)
Күні:
Сынып: 6 <<Д,Г >>
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Сабақтың мақсаты
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Ресурстар
Сабақтың басталуы
Ұйымдастыру кезеңі
(5-минут)
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2.Психологиялық ахуал.
<<Жүректен жүрекке>> әдісі арқылы оқушылар бір-бірінің бастапқы әрпіне байланысты жылы сөздер айтады.
3.Компьютер құрылғылары арқылы топқа біріктіру.
1топ - монитор
2топ - пернетақта
4.Wordwall программасы арқылы өткен тақырыпты қайталау.
1)
https://wordwall.net/resource/36011215
2)
https://wordwall.net/ru/resource/33646539
1.Оқушылар мұғаліммен амандасады.
2.Оқушылар бір-біріне жылы сөздер айтады.
3.Компьютер құрылғылары арқылы топқа бірігеді.
1топ - монитор
2топ - пернетақта
Оқушылар өткен тақырыпты қайталауға берілген тапсырмаларды орындап, өзара ұжымдық талқылау жасайды.
<<Жүректен жүрекке>> әдісі
Сабақтың ортасы
(5-минут)
(10-минут)
(5-минут)
(5-минут)
Тапсырма-1
Топтық жұмыс.Сәйкестендіру тесті.
№
командалар
қызметі
Ж
1
DEL
А.файл көшіру
Г
2
Copy
Ә.файл атын өзгерту
А
3
FORMAT
Б.жаңа бума құру
В
4
MD
В.қатқыл дисктегі мәліметті өшіру
Б
5
RENAME
Г.файл өшіру
Ә
Сергіту сәті.
Логикалық тапсырмалар.
1.Домбырада жетеу, сырнайда алтау, ал қобызда бесеу. Бұл не? <<Әріп>>
2.Жел соққанда тау ық болама? <<Ық болады>>
3.Теңізде қандай тас болмайды? <<құрғақ>>
4.Ұзарған сайын қысқаратын нәрсе? <<өмір>>
5.Бегемотты тоңазытқышқа 3-тәсілмен салу керек? <<тоңазытқышты ашасың,бегемотты кіргізесің,тоңазытөышты жабасың>>
6.Адам аттан неге құлайды? <<жерге>>
7.Жерден нені көтеру оңай, ал оны лақтыру қиын? <<мақта>>
8.Бір үйде 50 батыр, үй сыртына сүйкенсе өліп жатыр? <<сіріңке,спичка>>
9.Ақтөбеде екеу, Өскеменде жоқ, Алматыда екеу, Астанада көп. Ол не? <<А әрпі>>
10.Үстел үстінде үш стақан шие тұр. Марат бір стақан шиені жеп қойды. Үстелде неше стақан қалды? <<3>>
11.Торда 12 құс отыр. Оның 11і ұшып кетті. Торда неше құс қалды? <<12құс <<тордан ұша алмайды.>>
12.Бір қайыңда 7-бұтақ бар, әр бұтақта 2-алма бар, қайың ағашында неше алма бар? <<қайыңда алма өспейді>>
Тапсырма-2
Жеке жұмыс.Төменде берілген сөзжұмбақты шешіңіздер.
1.Компьютердің экранына ақпаратты шығаратын құрылғы? Монитор
2.Сурет салуға арналған графикалық редактор? Пайнт
3.Операциялық жүйе интерфейсінің бір түрі? Графикалық
4.Терезенің орысша атауы? Окно
5.Компьютерге ақпарат енгізуге арналған құрылғы? Пернетақта
6.Компьютерлерге телефон желілері немесе басқа да байланыс топтары арқылы мәліметтер алмасуға мүмкіндік беретін құрылғы? Модем
7.Қағаздағы кескінді(мәтінді, суретті) экранға түсіруге арналған құрылғы? Сканер
8.Тышқанның басқаша атауы? Тінтуір
9.Ақпаратты қағазға басып шығаратын құрылғыны қалай атаймыз? Принтер
10.Компьютердің барлық жұмысын қамтамасыз ететін құрылғы? Жүйелік блок
11.Дискідегі немесе басқа ақпарат тасымалдаушыдағы атау берілген аймақ ? Файл
Тапсырма-3
LearningApps бағдарламасында берілген тапсырмаларды орындау.
https://learningapps.org/display?v=phkqp6t5318
Тапсырма-4
<<Кім жылдам?>> ойыны.
Бұл ойында екі топқа М, Д, П әріптері таңдау арқылы беріледі. Таңдаған әріптен басталатын информатикалық сөздер жазу керек. Қайсы топтан көп жазады, сол жеңіске жетеді.
Модем, монитор, маркер, меню, микропроцессор, микрофон, масштаб, меңзер, мәтін т.б.
Диск, дискжетек, дискета, драйвер, дисковод, диспетчер, диаграмма, документтер, деректер т.б.
Процессор, программа, принтер, пернетақта, перне, пиксель, паскаль, процедура,пайдаланушы т.б.
Тапсырма-5
<<Шешімін тап>> әдісі. Мақсаты: мұғалім оқушыларға жұмбақ жасырады.
Бұл жерде қай топтың ұпай саны көп болса, сол топтың топ басшысы ойынды бастайды. Топ басшылары ортаға шығып, жасырылған жұмбақтың жауабын шешеді.
1-топқа:
1.Батырманы басасың,
Қажетіңді ашасың. (<<Еnter>> батырмасы)
2.Төртбұрышты әйнек,
Тұнып тұрған әлек ( Монитор)
3.Компьютермен енеді,
Қағазға басып береді. (Принтер)
4. Компьютеріңіз ауырса,
Қызметі дайын үнемі
Кірген зиян залады,
Күмәнсыз ол кетірер. (Антивирус)
2-топқа:
1.Ақпаратты сақтап таратқан,
Жұртты өзіне қаратқан. (Тасымалдаушы дискілер)
2. Әуез сазды беретін,
Ол да керек құрылғы,
Дыбыс шықса тосыннан,
Бәрің соған бұрылдың. ( Колонка)
3. Бар нәрсеге жетік
Миы күшті тетік
Ол арқылы сөйлесіп
Кетесің шетелге де өтіп. (Компьютер)
4. Әдетте үнсіз тұрамын
Белгі берсең ұғамын
Жазуы бар қағаздың
Құралы боп шығамын (Принтер)
Оқушылар логикалық тапсырманы орындайды.
Оқушылар сөзжұмбақты шешеді.
Оқушылар LearningApps бағдарламасында тапсырма орындайды.
Оқушылар жұмбақтың жауабын табады.
<<Кесте>>
<<Сөзжұмбақ>>
<<Шешімін тап>> әдісі
Сабақтың соңы
(5-минут)
Кері байланыс. <<Идеялар парағы>> әдісі. Оқушыларға сабақ соңында стикер беріледі. Сол стикергерге оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз ойларын жазып тақтаға жабыстырады.
Үйге тапсырма.
<<Компьютер архитектурасы дегеніміз не?>> атты тақырыпқа кем дегенде 5 слайдтан тұратын презентация жасау.
Оқушылар мұғалім берген стикерге өз ойларын жазып, тақтаға жабыстырады.
<<Стикер>>
___________
<<____>>____________2022 ж.
_<<Мұрын Жырау Сеңгірбекұлы атындағы Маңғыстау гуманитарлық колледжі>>МКҚК
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
(сабақтың тақырыбы)
Бөлім:
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)
Күні:
Сынып: 6 <<Д,Г >>
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Сабақтың мақсаты
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Ресурстар
Сабақтың басталуы
Ұйымдастыру кезеңі
(5-минут)
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2.Психологиялық ахуал.
<<Жүректен жүрекке>> әдісі арқылы оқушылар бір-бірінің бастапқы әрпіне байланысты жылы сөздер айтады.
3.Компьютер құрылғылары арқылы топқа біріктіру.
1топ - монитор
2топ - пернетақта
4.Wordwall программасы арқылы өткен тақырыпты қайталау.
1)
https://wordwall.net/resource/36011215
2)
https://wordwall.net/ru/resource/33646539
1.Оқушылар мұғаліммен амандасады.
2.Оқушылар бір-біріне жылы сөздер айтады.
3.Компьютер құрылғылары арқылы топқа бірігеді.
1топ - монитор
2топ - пернетақта
Оқушылар өткен тақырыпты қайталауға берілген тапсырмаларды орындап, өзара ұжымдық талқылау жасайды.
<<Жүректен жүрекке>> әдісі
Сабақтың ортасы
(5-минут)
(10-минут)
(5-минут)
(5-минут)
Тапсырма-1
Топтық жұмыс.Сәйкестендіру тесті.
№
командалар
қызметі
Ж
1
DEL
А.файл көшіру
Г
2
Copy
Ә.файл атын өзгерту
А
3
FORMAT
Б.жаңа бума құру
В
4
MD
В.қатқыл дисктегі мәліметті өшіру
Б
5
RENAME
Г.файл өшіру
Ә
Сергіту сәті.
Логикалық тапсырмалар.
1.Домбырада жетеу, сырнайда алтау, ал қобызда бесеу. Бұл не? <<Әріп>>
2.Жел соққанда тау ық болама? <<Ық болады>>
3.Теңізде қандай тас болмайды? <<құрғақ>>
4.Ұзарған сайын қысқаратын нәрсе? <<өмір>>
5.Бегемотты тоңазытқышқа 3-тәсілмен салу керек? <<тоңазытқышты ашасың,бегемотты кіргізесің,тоңазытөышты жабасың>>
6.Адам аттан неге құлайды? <<жерге>>
7.Жерден нені көтеру оңай, ал оны лақтыру қиын? <<мақта>>
8.Бір үйде 50 батыр, үй сыртына сүйкенсе өліп жатыр? <<сіріңке,спичка>>
9.Ақтөбеде екеу, Өскеменде жоқ, Алматыда екеу, Астанада көп. Ол не? <<А әрпі>>
10.Үстел үстінде үш стақан шие тұр. Марат бір стақан шиені жеп қойды. Үстелде неше стақан қалды? <<3>>
11.Торда 12 құс отыр. Оның 11і ұшып кетті. Торда неше құс қалды? <<12құс <<тордан ұша алмайды.>>
12.Бір қайыңда 7-бұтақ бар, әр бұтақта 2-алма бар, қайың ағашында неше алма бар? <<қайыңда алма өспейді>>
Тапсырма-2
Жеке жұмыс.Төменде берілген сөзжұмбақты шешіңіздер.
1.Компьютердің экранына ақпаратты шығаратын құрылғы? Монитор
2.Сурет салуға арналған графикалық редактор? Пайнт
3.Операциялық жүйе интерфейсінің бір түрі? Графикалық
4.Терезенің орысша атауы? Окно
5.Компьютерге ақпарат енгізуге арналған құрылғы? Пернетақта
6.Компьютерлерге телефон желілері немесе басқа да байланыс топтары арқылы мәліметтер алмасуға мүмкіндік беретін құрылғы? Модем
7.Қағаздағы кескінді(мәтінді, суретті) экранға түсіруге арналған құрылғы? Сканер
8.Тышқанның басқаша атауы? Тінтуір
9.Ақпаратты қағазға басып шығаратын құрылғыны қалай атаймыз? Принтер
10.Компьютердің барлық жұмысын қамтамасыз ететін құрылғы? Жүйелік блок
11.Дискідегі немесе басқа ақпарат тасымалдаушыдағы атау берілген аймақ ? Файл
Тапсырма-3
LearningApps бағдарламасында берілген тапсырмаларды орындау.
https://learningapps.org/display?v=phkqp6t5318
Тапсырма-4
<<Кім жылдам?>> ойыны.
Бұл ойында екі топқа М, Д, П әріптері таңдау арқылы беріледі. Таңдаған әріптен басталатын информатикалық сөздер жазу керек. Қайсы топтан көп жазады, сол жеңіске жетеді.
Модем, монитор, маркер, меню, микропроцессор, микрофон, масштаб, меңзер, мәтін т.б.
Диск, дискжетек, дискета, драйвер, дисковод, диспетчер, диаграмма, документтер, деректер т.б.
Процессор, программа, принтер, пернетақта, перне, пиксель, паскаль, процедура,пайдаланушы т.б.
Тапсырма-5
<<Шешімін тап>> әдісі. Мақсаты: мұғалім оқушыларға жұмбақ жасырады.
Бұл жерде қай топтың ұпай саны көп болса, сол топтың топ басшысы ойынды бастайды. Топ басшылары ортаға шығып, жасырылған жұмбақтың жауабын шешеді.
1-топқа:
1.Батырманы басасың,
Қажетіңді ашасың. (<<Еnter>> батырмасы)
2.Төртбұрышты әйнек,
Тұнып тұрған әлек ( Монитор)
3.Компьютермен енеді,
Қағазға басып береді. (Принтер)
4. Компьютеріңіз ауырса,
Қызметі дайын үнемі
Кірген зиян залады,
Күмәнсыз ол кетірер. (Антивирус)
2-топқа:
1.Ақпаратты сақтап таратқан,
Жұртты өзіне қаратқан. (Тасымалдаушы дискілер)
2. Әуез сазды беретін,
Ол да керек құрылғы,
Дыбыс шықса тосыннан,
Бәрің соған бұрылдың. ( Колонка)
3. Бар нәрсеге жетік
Миы күшті тетік
Ол арқылы сөйлесіп
Кетесің шетелге де өтіп. (Компьютер)
4. Әдетте үнсіз тұрамын
Белгі берсең ұғамын
Жазуы бар қағаздың
Құралы боп шығамын (Принтер)
Оқушылар логикалық тапсырманы орындайды.
Оқушылар сөзжұмбақты шешеді.
Оқушылар LearningApps бағдарламасында тапсырма орындайды.
Оқушылар жұмбақтың жауабын табады.
<<Кесте>>
<<Сөзжұмбақ>>
<<Шешімін тап>> әдісі
Сабақтың соңы
(5-минут)
Кері байланыс. <<Идеялар парағы>> әдісі. Оқушыларға сабақ соңында стикер беріледі. Сол стикергерге оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз ойларын жазып тақтаға жабыстырады.
Үйге тапсырма.
<<Компьютер архитектурасы дегеніміз не?>> атты тақырыпқа кем дегенде 5 слайдтан тұратын презентация жасау.
Оқушылар мұғалім берген стикерге өз ойларын жазып, тақтаға жабыстырады.
<<Стикер>>
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz