Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Өткен сандарды қайталау
ЖШС Каспий өңірі<<Болашақ>> колледжі
Конспект
Тақырыбы:<<4саны мен цифры>>
Орындаған:Бегенова Г.
Тексерген:Каракаева А.
Ақтау-2023 ж.
Сабақтың тақырыбы: <<4 саны мен цифры>>
Сабақтың мақсаты:
білімділік:балаларды 4 санымен және цифрымен таныстыру;
дамытушылық: балалардың ой-өрісін 4 санының құрамына есеп құрастыру арқылы дамыту ;
тәрбиелік: 4 цифрын дұрыс жаза білуге үйрету.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, үйрету, ойын.
Көрнекіліктер: тақырыптық суреттер, сандар.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру:
Амандасу;
Өткен сандарды қайталау.
Жаңа сабақ:
Сурет бойынша 4 санының пайда болуын түсіндіру.
-Аквариумде 3 балық болды, тағы бір балық әкеліп қостық. Неше балық болды? 3+1=4.Бүгін біз 4 санымен танысамыз.
4 санын көрсетіп, тура және кері санау. 4-тің алдындағы сан ұғымын түсіндіру.
-3қоянның қасына тағы да бір қоян келіп қосылды. Неше қоян болды? 3+1=4. Төрт қоянның біреуі қашып кетті, нешеуі қалды?
4-1=3.
-Ал, балалар қояндар нені жақсы көреді?
-Сәбізді.
Сәбіздерді пайдаланып 4 санының пайда болуы мен 4-тің алдындағы сан ұғымы қайталанылады.
-Қане, бәріміз төрт таяқша санап шығарайық.
Таяқшалар арқылы 4 таяқшадан әр түрлі пішіндер құрастырайық.
-Пішіндер неге ұқсайды балалар?
-шаршыға, <<ш>> дыбысына.
-4 саны неге ұқсайды?
- төңкерілген орындыққа.
-Ал балалар, осы жөніндегі Алмастың тақпағын тыңдап көрелікші.
Іздегендер табады,
Зер салса егер мынаған.
Тура <<4>> боп қалады,
Орындықтар құлаған.
Дәптермен жұмыс:
Үзік сызықтарды бастырып, 4 цифрын жаздыру.
Сергіту сәті:
1,2,3- ал кәнеки ұш,
4,5,6,7- мынау ауыл шеті.
8,9,10- ал, кәнеки қон!
Ойын: <<Өз орныңды тап>>
Шарты:балаларға 0ден 4ке дейінгі кеспе сандарды омырауларына тағамыз. Ретсіз араласып тұрады. Балалар ретимен қатарға тұруы керек, қатардағы орнын атауы керек.
III.Қорытынды.
-Балалар, біз бүгін қандай санмен таныстық?
<<4>> санының құрамын қайталау.
Балаларды мадақтау.
Конспект
Тақырыбы:<<4саны мен цифры>>
Орындаған:Бегенова Г.
Тексерген:Каракаева А.
Ақтау-2023 ж.
Сабақтың тақырыбы: <<4 саны мен цифры>>
Сабақтың мақсаты:
білімділік:балаларды 4 санымен және цифрымен таныстыру;
дамытушылық: балалардың ой-өрісін 4 санының құрамына есеп құрастыру арқылы дамыту ;
тәрбиелік: 4 цифрын дұрыс жаза білуге үйрету.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, үйрету, ойын.
Көрнекіліктер: тақырыптық суреттер, сандар.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру:
Амандасу;
Өткен сандарды қайталау.
Жаңа сабақ:
Сурет бойынша 4 санының пайда болуын түсіндіру.
-Аквариумде 3 балық болды, тағы бір балық әкеліп қостық. Неше балық болды? 3+1=4.Бүгін біз 4 санымен танысамыз.
4 санын көрсетіп, тура және кері санау. 4-тің алдындағы сан ұғымын түсіндіру.
-3қоянның қасына тағы да бір қоян келіп қосылды. Неше қоян болды? 3+1=4. Төрт қоянның біреуі қашып кетті, нешеуі қалды?
4-1=3.
-Ал, балалар қояндар нені жақсы көреді?
-Сәбізді.
Сәбіздерді пайдаланып 4 санының пайда болуы мен 4-тің алдындағы сан ұғымы қайталанылады.
-Қане, бәріміз төрт таяқша санап шығарайық.
Таяқшалар арқылы 4 таяқшадан әр түрлі пішіндер құрастырайық.
-Пішіндер неге ұқсайды балалар?
-шаршыға, <<ш>> дыбысына.
-4 саны неге ұқсайды?
- төңкерілген орындыққа.
-Ал балалар, осы жөніндегі Алмастың тақпағын тыңдап көрелікші.
Іздегендер табады,
Зер салса егер мынаған.
Тура <<4>> боп қалады,
Орындықтар құлаған.
Дәптермен жұмыс:
Үзік сызықтарды бастырып, 4 цифрын жаздыру.
Сергіту сәті:
1,2,3- ал кәнеки ұш,
4,5,6,7- мынау ауыл шеті.
8,9,10- ал, кәнеки қон!
Ойын: <<Өз орныңды тап>>
Шарты:балаларға 0ден 4ке дейінгі кеспе сандарды омырауларына тағамыз. Ретсіз араласып тұрады. Балалар ретимен қатарға тұруы керек, қатардағы орнын атауы керек.
III.Қорытынды.
-Балалар, біз бүгін қандай санмен таныстық?
<<4>> санының құрамын қайталау.
Балаларды мадақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz