Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу
Қысқамерзімді жоспар
Тексерді
Бөлім:
Ондық бөлшектер.Ондық бөлшектерге амалдар қолдану.
Педагогтің аты-жөні:
Джаздыкбаева Алтынай Курбанбековна.
Күні:
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
5.1.2.30 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындау;
Сабақтың мақсаты:
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу және ондық бөлшекке ондық бөлшекті бөлу амалын орындай алады;
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі
Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
7 мин.
1. Амандасу.
2.Оқушыларды түгендеу.
3.Ұйымдастыру сәті. Оқушыларға пойызда отырғандықтары айтылады.
4.Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.
5. Үй тапсырмасын тексеру.
№ 877
10,5:15+1,8=2.5
67.2:12-3,25=2.35
46,2: 132*1,6=0.56
(16,3+21,5):14=2.7
(42,3+34,2):9+3,5=12
(47,52-7,2):6-0,81=5.91
Жұппен жұмыс.
<<Сөйлемді аяқтаңдар>> деген тапсырма беріледі.
І. Ондық бөлшекті натурал санға бөлу үшін:
1.Ондық бөлшекті натурал санға бөлу--------------------
2.Ондық бөлшектің бүтін бөлігін бөлу аяқталғанда-------------------
ІІ.Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу үшін:
1.Бөлгіште үтірден кейін неше цифр болса, --------------------
2.шыққан натурал санға ----------
3.егер бөлінгіштегі үтірден кейінгі цифрлар саны бөлгіштегі үтірден кейінгі цифрлар санынан аз болса,-------
Тапсырмалар ұнаған болса <> басыңдар.
Пойызда отырғандықтан, оқушылар бір-бірімен танысып, қолдарын ұстап, сәттілік тілейді.
Тақтадан үй тапсырмаларын тексереді.
Оқушылар жұптасып, қағазда жазылған сөйлемді аяқтайды.
І. Ондық бөлшекті натурал санға бөлу үшін:
1.Ондық бөлшекті натурал санға бөлу натурал сандарды бөлудегідей орындалады.
2.Ондық бөлшектің бүтін бөлігін бөлу аяқталғанда бөліндіге үтір қойылып,бөлу жалғастырылады.
ІІ.Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу үшін:
1.Бөлгіште үтірден кейін неше цифр болса, бөлінгіш пен бөлгіштегі үтірлерді оңға қарай сонша цифр аттап көшіру керек;
2.шыққан натурал санға бөлуді рындау керек;
3.егер бөлінгіштегі үтірден кейінгі цифрлар саны бөлгіштегі үтірден кейінгі цифрлар санынан аз болса,оған қажетінше нольдерді тіркеп жазу керек.
<> басу үшін қиылған жүрекшені құрастырады.
Оқулық, жұмыс дәптері
ДК экраны
QUIZIZZ
Сабақтың ортасы
30 мин
1.Топтық жұмыс. Кітаппен жұмыс. <<А>> деңгей. Мәтіндік есеп. Жеңіл мәшиненің бензин багының сиымдылығы 60л.Ол тұрақты жылдамдықпен жүргенде, 1км жолға 0,15л бензин жұмсайды.Жеңіл мәшине тұрақты жылдамдықпен жүргенде, оның багы толы бензин неше километрге жетеді? Шешуі: 60:0.15=400 Жауабы: 400км.
<<В>> деңгей. Амалдарды орында.
1.(28,88+35,8):28=64,68:28=2,312.(4,2-3,93):0,3=0,27:0,3=0,9
<<С>> деңгей.
Өрнектің мәнін тап.
0,78*18-44425 :b,мұндағы b=48
Сынып 6/7 топқа бөлінеді.
Мәтіндік есепті бірге талдайды. Бөлуді бір-біріне түсінтіреді.
Дескриптор: Жалпы-5 балл
-Мәтіндік есептің мағанасын түсінеді
-Өрнек құрады
-Бөлуді орындайды
Дескриптор:
- Ондық бөлшек сандарды қосады,азайтады-Бөлуді орындайды.
Дескриптор:
-Ондық бөлшек санды бүтін санға көбейтеді.
-Бөлшек санды ондық бөлшекке айналдырады.
-Бөлуді орындайды.
А3 қағаздары,
Тапсырма жазылған карточкалар.
Слайд.
2. Жеке жұмыс.
FLIPPTY бағдарламасының көмегімен ұяшықтарды таңдай отырып, тапсырманы орындайды,жауабын салыстырады.
Тақтадағы ұяшықтарды таңдайды, сұрақ болса сұраққа жауап береді. Тапсырмаларды орындайды.
ДК экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vQiCNFMdOtFX2IrIfeQycr51OSuXAlQt0QvzES3daxsAM5Df-fFrgPYolVg-_dQtkkqyy6remJx_6qV/pubhtml.
Сабақтың соңы
7 мин.
Үй тапсырмасын беру.
Оқушы-ларды бағалау.
Рефлексия
Үйге тапсырма: № 887,№888
Оқушылар өз көңіл күйлерін нысанаға белгілейді.
Жасыл түс:
-Сабақ маған ұнады. Тапсырмаларды орындауда ережелерді қолдандым.
Сары түс:
-Сабаққа белсенді түрде қатыстым, азда болса топқа көмегім тиді.
Қызыл түс:
-Сабаққа түсінбедім, сабаққа қатыса алмадым.
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vQiCNFMdOtFX2IrIfeQycr51OSuXAlQt0QvzES3daxsAM5Df-fFrgPYolVg-_dQtkkqyy6remJx_6qV/pubhtml
<<А>> деңгей. Мәтіндік есеп.
Жеңіл мәшиненің бензин багының сиымдылығы 60л.Ол тұрақты жылдамдықпен жүргенде, 1км жолға 0,15л бензин жұмсайды.Жеңіл мәшине тұрақты жылдамдықпен жүргенде, оның багы толы бензин неше километрге жетеді?
Дескриптор:
-Мәтіндік есептің мағанасын түсінеді
-Өрнек құрады
-Бөлуді орындайды
<<В>> деңгей. Амалдарды орында.
1.(28,88+35,8):28= 2.(4,2-3,93):0,3=
Дескриптор:
- Ондық бөлшек сандарды қосады,азайтады
-Бөлуді орындайды.
<<С>> деңгей. Өрнектің мәнін тап.
0,78*18-44425 :b, мұндағы b=48
Дескриптор:
-Ондық бөлшек санды бүтін санға көбейтеді.
-Бөлшек санды ондық бөлшекке айналдырады.
-Бөлуді орындайды.
<<А>> деңгей. Мәтіндік есеп.
Жеңіл мәшиненің бензин багының сиымдылығы 60л.Ол тұрақты жылдамдықпен жүргенде, 1км жолға 0,15л бензин жұмсайды.Жеңіл мәшине тұрақты жылдамдықпен жүргенде, оның багы толы бензин неше километрге жетеді?
Дескриптор:
-Мәтіндік есептің мағанасын түсінеді
-Өрнек құрады
-Бөлуді орындайды
<<В>> деңгей. Амалдарды орында.
1.(28,88+35,8):28= 2.(4,2-3,93):0,3=
Дескриптор:
- Ондық бөлшек сандарды қосады,азайтады
-Бөлуді орындайды.
<<С>> деңгей. Өрнектің мәнін тап.
0,78*18-44425 :b, мұндағы b=48
Дескриптор:
-Ондық бөлшек санды бүтін санға көбейтеді.
-Бөлшек санды ондық бөлшекке айналдырады.
-Бөлуді орындайды.
<<Сөйлемді аяқтаңдар>>
І. Ондық бөлшекті натурал санға бөлу үшін:
1.Ондық бөлшекті натурал санға бөлу________________________________________________
2.Ондық бөлшектің бүтін бөлігін бөлу аяқталғанда _______________________________
____________________________________________________________
І.Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу үшін:
1.Бөлгіште үтірден кейін неше цифр болса, _____________________________________________
2.шыққан натурал санға ______________________________________________________________
3.егер бөлінгіштегі үтірден кейінгі цифрлар саны бөлгіштегі үтірден кейінгі цифрлар санынан аз болса,_____________________________________________________________________________
<<Сөйлемді аяқтаңдар>>
І. Ондық бөлшекті натурал санға бөлу үшін:
1.Ондық бөлшекті натурал санға бөлу________________________________________________
2.Ондық бөлшектің бүтін бөлігін бөлу аяқталғанда _______________________________
____________________________________________________________
І.Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу үшін:
1.Бөлгіште үтірден кейін неше цифр болса, _____________________________________________
2.шыққан натурал санға ______________________________________________________________
3.егер бөлінгіштегі үтірден кейінгі цифрлар саны бөлгіштегі үтірден кейінгі цифрлар санынан аз болса,_____________________________________________________________________________
<<Сөйлемді аяқтаңдар>>
І. Ондық бөлшекті натурал санға бөлу үшін:
1.Ондық бөлшекті натурал санға бөлу________________________________________________
2.Ондық бөлшектің бүтін бөлігін бөлу аяқталғанда _______________________________
____________________________________________________________
І.Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу үшін:
1.Бөлгіште үтірден кейін неше цифр болса, _____________________________________________
2.шыққан натурал санға ______________________________________________________________
3.егер бөлінгіштегі үтірден кейінгі цифрлар саны бөлгіштегі үтірден кейінгі цифрлар санынан аз болса,_____________________________________________________________________________
1. Мен сабақта ... жұмыс жасадым / Белсенді; енжарлықпен
2. Мен сабақтағы жұмысыма ... / Ризамын; риза емеспін
3. Сабақ маған ... болған сияқты / Қысқа; ұзақ
4. Сабақ бойы мен ... / Шаршаған жоқпын; шаршадым
5. Менің көңіл күйім ... / Өте жақсы болды; нашар болды
6. Бүгінгі сабақ маған ... /Түсінікті болды; түсініксіз болды
/ Керекті сабақ; керексіз сабақ / Қызықты; қызықсыз болды
1. Мен сабақта ... жұмыс жасадым / Белсенді; енжарлықпен
2. Мен сабақтағы жұмысыма ... / Ризамын; риза емеспін
3. Сабақ маған ... болған сияқты / Қысқа; ұзақ
4. Сабақ бойы мен ... / Шаршаған жоқпын; шаршадым
5. Менің көңіл күйім ... / Өте жақсы болды; нашар болды
6. Бүгінгі сабақ маған ... /Түсінікті болды; түсініксіз болды
/ Керекті сабақ; керексіз сабақ / Қызықты; қызықсыз болды
1. Мен сабақта ... жұмыс жасадым / Белсенді; енжарлықпен
2. Мен сабақтағы жұмысыма ... / Ризамын; риза емеспін
3. Сабақ маған ... болған сияқты / Қысқа; ұзақ
4. Сабақ бойы мен ... / Шаршаған жоқпын; шаршадым
5. Менің көңіл күйім ... / Өте жақсы болды; нашар болды
6. Бүгінгі сабақ маған ... /Түсінікті болды; түсініксіз болды
/ Керекті сабақ; керексіз сабақ / Қызықты; қызықсыз болды
1. Мен сабақта ... жұмыс жасадым / Белсенді; енжарлықпен
2. Мен сабақтағы жұмысыма ... / Ризамын; риза емеспін
3. Сабақ маған ... болған сияқты / Қысқа; ұзақ
4. Сабақ бойы мен ... / Шаршаған жоқпын; шаршадым
5. Менің көңіл күйім ... / Өте жақсы болды; нашар болды
6. Бүгінгі сабақ маған ... /Түсінікті болды; түсініксіз болды
/ Керекті сабақ; керексіз сабақ / Қызықты; қызықсыз болды
1. Мен сабақта ... жұмыс жасадым / Белсенді; енжарлықпен
2. Мен сабақтағы жұмысыма ... / Ризамын; риза емеспін
3. Сабақ маған ... болған сияқты / Қысқа; ұзақ
4. Сабақ бойы мен ... / Шаршаған жоқпын; шаршадым
5. Менің көңіл күйім ... / Өте жақсы болды; нашар болды
6. Бүгінгі сабақ маған ... /Түсінікті болды; түсініксіз болды
/ Керекті сабақ; керексіз сабақ
/ Қызықты; қызықсыз болды
1. Мен сабақта ... жұмыс жасадым / Белсенді; енжарлықпен
2. Мен сабақтағы жұмысыма ... / Ризамын; риза емеспін
3. Сабақ маған ... болған сияқты / Қысқа; ұзақ
4. Сабақ бойы мен ... / Шаршаған жоқпын; шаршадым
5. Менің көңіл күйім ... / Өте жақсы болды; нашар болды
6. Бүгінгі сабақ маған ... /Түсінікті болды; түсініксіз болды
/ Керекті сабақ; керексіз сабақ / Қызықты; қызықсыз болд
Тексерді
Бөлім:
Ондық бөлшектер.Ондық бөлшектерге амалдар қолдану.
Педагогтің аты-жөні:
Джаздыкбаева Алтынай Курбанбековна.
Күні:
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
5.1.2.30 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындау;
Сабақтың мақсаты:
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу және ондық бөлшекке ондық бөлшекті бөлу амалын орындай алады;
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі
Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
7 мин.
1. Амандасу.
2.Оқушыларды түгендеу.
3.Ұйымдастыру сәті. Оқушыларға пойызда отырғандықтары айтылады.
4.Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.
5. Үй тапсырмасын тексеру.
№ 877
10,5:15+1,8=2.5
67.2:12-3,25=2.35
46,2: 132*1,6=0.56
(16,3+21,5):14=2.7
(42,3+34,2):9+3,5=12
(47,52-7,2):6-0,81=5.91
Жұппен жұмыс.
<<Сөйлемді аяқтаңдар>> деген тапсырма беріледі.
І. Ондық бөлшекті натурал санға бөлу үшін:
1.Ондық бөлшекті натурал санға бөлу--------------------
2.Ондық бөлшектің бүтін бөлігін бөлу аяқталғанда-------------------
ІІ.Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу үшін:
1.Бөлгіште үтірден кейін неше цифр болса, --------------------
2.шыққан натурал санға ----------
3.егер бөлінгіштегі үтірден кейінгі цифрлар саны бөлгіштегі үтірден кейінгі цифрлар санынан аз болса,-------
Тапсырмалар ұнаған болса <
Пойызда отырғандықтан, оқушылар бір-бірімен танысып, қолдарын ұстап, сәттілік тілейді.
Тақтадан үй тапсырмаларын тексереді.
Оқушылар жұптасып, қағазда жазылған сөйлемді аяқтайды.
І. Ондық бөлшекті натурал санға бөлу үшін:
1.Ондық бөлшекті натурал санға бөлу натурал сандарды бөлудегідей орындалады.
2.Ондық бөлшектің бүтін бөлігін бөлу аяқталғанда бөліндіге үтір қойылып,бөлу жалғастырылады.
ІІ.Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу үшін:
1.Бөлгіште үтірден кейін неше цифр болса, бөлінгіш пен бөлгіштегі үтірлерді оңға қарай сонша цифр аттап көшіру керек;
2.шыққан натурал санға бөлуді рындау керек;
3.егер бөлінгіштегі үтірден кейінгі цифрлар саны бөлгіштегі үтірден кейінгі цифрлар санынан аз болса,оған қажетінше нольдерді тіркеп жазу керек.
<
Оқулық, жұмыс дәптері
ДК экраны
QUIZIZZ
Сабақтың ортасы
30 мин
1.Топтық жұмыс. Кітаппен жұмыс. <<А>> деңгей. Мәтіндік есеп. Жеңіл мәшиненің бензин багының сиымдылығы 60л.Ол тұрақты жылдамдықпен жүргенде, 1км жолға 0,15л бензин жұмсайды.Жеңіл мәшине тұрақты жылдамдықпен жүргенде, оның багы толы бензин неше километрге жетеді? Шешуі: 60:0.15=400 Жауабы: 400км.
<<В>> деңгей. Амалдарды орында.
1.(28,88+35,8):28=64,68:28=2,312.(4,2-3,93):0,3=0,27:0,3=0,9
<<С>> деңгей.
Өрнектің мәнін тап.
0,78*18-44425 :b,мұндағы b=48
Сынып 6/7 топқа бөлінеді.
Мәтіндік есепті бірге талдайды. Бөлуді бір-біріне түсінтіреді.
Дескриптор: Жалпы-5 балл
-Мәтіндік есептің мағанасын түсінеді
-Өрнек құрады
-Бөлуді орындайды
Дескриптор:
- Ондық бөлшек сандарды қосады,азайтады-Бөлуді орындайды.
Дескриптор:
-Ондық бөлшек санды бүтін санға көбейтеді.
-Бөлшек санды ондық бөлшекке айналдырады.
-Бөлуді орындайды.
А3 қағаздары,
Тапсырма жазылған карточкалар.
Слайд.
2. Жеке жұмыс.
FLIPPTY бағдарламасының көмегімен ұяшықтарды таңдай отырып, тапсырманы орындайды,жауабын салыстырады.
Тақтадағы ұяшықтарды таңдайды, сұрақ болса сұраққа жауап береді. Тапсырмаларды орындайды.
ДК экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vQiCNFMdOtFX2IrIfeQycr51OSuXAlQt0QvzES3daxsAM5Df-fFrgPYolVg-_dQtkkqyy6remJx_6qV/pubhtml.
Сабақтың соңы
7 мин.
Үй тапсырмасын беру.
Оқушы-ларды бағалау.
Рефлексия
Үйге тапсырма: № 887,№888
Оқушылар өз көңіл күйлерін нысанаға белгілейді.
Жасыл түс:
-Сабақ маған ұнады. Тапсырмаларды орындауда ережелерді қолдандым.
Сары түс:
-Сабаққа белсенді түрде қатыстым, азда болса топқа көмегім тиді.
Қызыл түс:
-Сабаққа түсінбедім, сабаққа қатыса алмадым.
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vQiCNFMdOtFX2IrIfeQycr51OSuXAlQt0QvzES3daxsAM5Df-fFrgPYolVg-_dQtkkqyy6remJx_6qV/pubhtml
<<А>> деңгей. Мәтіндік есеп.
Жеңіл мәшиненің бензин багының сиымдылығы 60л.Ол тұрақты жылдамдықпен жүргенде, 1км жолға 0,15л бензин жұмсайды.Жеңіл мәшине тұрақты жылдамдықпен жүргенде, оның багы толы бензин неше километрге жетеді?
Дескриптор:
-Мәтіндік есептің мағанасын түсінеді
-Өрнек құрады
-Бөлуді орындайды
<<В>> деңгей. Амалдарды орында.
1.(28,88+35,8):28= 2.(4,2-3,93):0,3=
Дескриптор:
- Ондық бөлшек сандарды қосады,азайтады
-Бөлуді орындайды.
<<С>> деңгей. Өрнектің мәнін тап.
0,78*18-44425 :b, мұндағы b=48
Дескриптор:
-Ондық бөлшек санды бүтін санға көбейтеді.
-Бөлшек санды ондық бөлшекке айналдырады.
-Бөлуді орындайды.
<<А>> деңгей. Мәтіндік есеп.
Жеңіл мәшиненің бензин багының сиымдылығы 60л.Ол тұрақты жылдамдықпен жүргенде, 1км жолға 0,15л бензин жұмсайды.Жеңіл мәшине тұрақты жылдамдықпен жүргенде, оның багы толы бензин неше километрге жетеді?
Дескриптор:
-Мәтіндік есептің мағанасын түсінеді
-Өрнек құрады
-Бөлуді орындайды
<<В>> деңгей. Амалдарды орында.
1.(28,88+35,8):28= 2.(4,2-3,93):0,3=
Дескриптор:
- Ондық бөлшек сандарды қосады,азайтады
-Бөлуді орындайды.
<<С>> деңгей. Өрнектің мәнін тап.
0,78*18-44425 :b, мұндағы b=48
Дескриптор:
-Ондық бөлшек санды бүтін санға көбейтеді.
-Бөлшек санды ондық бөлшекке айналдырады.
-Бөлуді орындайды.
<<Сөйлемді аяқтаңдар>>
І. Ондық бөлшекті натурал санға бөлу үшін:
1.Ондық бөлшекті натурал санға бөлу________________________________________________
2.Ондық бөлшектің бүтін бөлігін бөлу аяқталғанда _______________________________
____________________________________________________________
І.Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу үшін:
1.Бөлгіште үтірден кейін неше цифр болса, _____________________________________________
2.шыққан натурал санға ______________________________________________________________
3.егер бөлінгіштегі үтірден кейінгі цифрлар саны бөлгіштегі үтірден кейінгі цифрлар санынан аз болса,_____________________________________________________________________________
<<Сөйлемді аяқтаңдар>>
І. Ондық бөлшекті натурал санға бөлу үшін:
1.Ондық бөлшекті натурал санға бөлу________________________________________________
2.Ондық бөлшектің бүтін бөлігін бөлу аяқталғанда _______________________________
____________________________________________________________
І.Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу үшін:
1.Бөлгіште үтірден кейін неше цифр болса, _____________________________________________
2.шыққан натурал санға ______________________________________________________________
3.егер бөлінгіштегі үтірден кейінгі цифрлар саны бөлгіштегі үтірден кейінгі цифрлар санынан аз болса,_____________________________________________________________________________
<<Сөйлемді аяқтаңдар>>
І. Ондық бөлшекті натурал санға бөлу үшін:
1.Ондық бөлшекті натурал санға бөлу________________________________________________
2.Ондық бөлшектің бүтін бөлігін бөлу аяқталғанда _______________________________
____________________________________________________________
І.Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу үшін:
1.Бөлгіште үтірден кейін неше цифр болса, _____________________________________________
2.шыққан натурал санға ______________________________________________________________
3.егер бөлінгіштегі үтірден кейінгі цифрлар саны бөлгіштегі үтірден кейінгі цифрлар санынан аз болса,_____________________________________________________________________________
1. Мен сабақта ... жұмыс жасадым / Белсенді; енжарлықпен
2. Мен сабақтағы жұмысыма ... / Ризамын; риза емеспін
3. Сабақ маған ... болған сияқты / Қысқа; ұзақ
4. Сабақ бойы мен ... / Шаршаған жоқпын; шаршадым
5. Менің көңіл күйім ... / Өте жақсы болды; нашар болды
6. Бүгінгі сабақ маған ... /Түсінікті болды; түсініксіз болды
/ Керекті сабақ; керексіз сабақ / Қызықты; қызықсыз болды
1. Мен сабақта ... жұмыс жасадым / Белсенді; енжарлықпен
2. Мен сабақтағы жұмысыма ... / Ризамын; риза емеспін
3. Сабақ маған ... болған сияқты / Қысқа; ұзақ
4. Сабақ бойы мен ... / Шаршаған жоқпын; шаршадым
5. Менің көңіл күйім ... / Өте жақсы болды; нашар болды
6. Бүгінгі сабақ маған ... /Түсінікті болды; түсініксіз болды
/ Керекті сабақ; керексіз сабақ / Қызықты; қызықсыз болды
1. Мен сабақта ... жұмыс жасадым / Белсенді; енжарлықпен
2. Мен сабақтағы жұмысыма ... / Ризамын; риза емеспін
3. Сабақ маған ... болған сияқты / Қысқа; ұзақ
4. Сабақ бойы мен ... / Шаршаған жоқпын; шаршадым
5. Менің көңіл күйім ... / Өте жақсы болды; нашар болды
6. Бүгінгі сабақ маған ... /Түсінікті болды; түсініксіз болды
/ Керекті сабақ; керексіз сабақ / Қызықты; қызықсыз болды
1. Мен сабақта ... жұмыс жасадым / Белсенді; енжарлықпен
2. Мен сабақтағы жұмысыма ... / Ризамын; риза емеспін
3. Сабақ маған ... болған сияқты / Қысқа; ұзақ
4. Сабақ бойы мен ... / Шаршаған жоқпын; шаршадым
5. Менің көңіл күйім ... / Өте жақсы болды; нашар болды
6. Бүгінгі сабақ маған ... /Түсінікті болды; түсініксіз болды
/ Керекті сабақ; керексіз сабақ / Қызықты; қызықсыз болды
1. Мен сабақта ... жұмыс жасадым / Белсенді; енжарлықпен
2. Мен сабақтағы жұмысыма ... / Ризамын; риза емеспін
3. Сабақ маған ... болған сияқты / Қысқа; ұзақ
4. Сабақ бойы мен ... / Шаршаған жоқпын; шаршадым
5. Менің көңіл күйім ... / Өте жақсы болды; нашар болды
6. Бүгінгі сабақ маған ... /Түсінікті болды; түсініксіз болды
/ Керекті сабақ; керексіз сабақ
/ Қызықты; қызықсыз болды
1. Мен сабақта ... жұмыс жасадым / Белсенді; енжарлықпен
2. Мен сабақтағы жұмысыма ... / Ризамын; риза емеспін
3. Сабақ маған ... болған сияқты / Қысқа; ұзақ
4. Сабақ бойы мен ... / Шаршаған жоқпын; шаршадым
5. Менің көңіл күйім ... / Өте жақсы болды; нашар болды
6. Бүгінгі сабақ маған ... /Түсінікті болды; түсініксіз болды
/ Керекті сабақ; керексіз сабақ / Қызықты; қызықсыз болд
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz