Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Біртаңбалы сандарды ата
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мұғалімнің аты-жөні:
Нұрғали Айым
Күні:
29.03.2023
Қатысқан және қатыспаған оқушылар саны:
Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны:
Пән/Сынып:
Математика, 1-сынып
Тарау немесе бөлім атауы:
Тағам мен сусын. Дені саудың-жаны сау
Сабақтың тақырыбы:
11- ден 20-ға дейігі сандар
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары:
1.1.1.2** 11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқу, жазу және салыстыру;
1.5.1.3** қосындыға берілген есептерді талдау және шығару/кері есеп құрастыру және шығару
Сабақ мақсаты:
20ға дейінгі cанауды, сандарды салыстыруды білу
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері/ уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
1 мин
5м
3 мин
Ұжыммен жұмыс 10 мин
Жаңа тақырыпты ашу 10 мин
Үй жұмысы
1 мин
Рефлекция 3 мин
Бағалау 2 мин
1.Ұйымдастыру кезеңі
Амандасады.
Салеметсіздер ме, балалар!
Қалдарың қалай?
2."Салыстыру" ойыны арқылы өткен тақырыпты еске түсіру
11 - он сегіз
12 - он бір
13 - он тоғыз
14 - он бес
15 - он үш
16 - он төрт
17 - жиырма
18 - он жеті
19 - он екі
20 - он алты
Біртаңбалы сандарды ата. Екітаңбалы сандарды ата
1 тапсырма. Қызығушылықты ояту (шеңберде) - 1-20, 20-1 тура, кері санайды; - 2- ден топтап тура, кері санайды; - 1-20 санап, тақ санды айтса, бір рет шапалақ соғады, жұп сан айтса, екі рет шапалақ соңады; - <<Орныңмен ауыс>> ойыны. Мұғалім бір рет шапалақ соқса, тақ сандар орнымен ауысады, екі рет шапалақ соқса, жұп сандар ауысады. - Тақ сандар мен жұп сандарға өмірден мысал келтіріңдер. (бір: ана, әке, мүрын, бас; бес саусақ, жеті күн, жеті ата, жеті қазына; екі: ата, әже, аяқ киім, көз, құлақ, қолғап; үстелдің (жануардың) төрт аяғы, екі қолда он саусақ т.с.с..) Мұғалім: - Оң жағымда тұрған оқушыдан бастап, санай отырып, жұпқа бөлініп, отырыңдар.
Есте сақта
Біртаңбалы сан әрқашан екітаңбалы саннан кем болады.
Екітаңбалы сандарды салыстырғанда алдымен ондықтарды салыстырады. Ондықтар тең болса, бірліктерін салыс- тырады.
2-тапсырма
Әлия қандай саңырауқұлақтарды терді, ал Сырым ше? Жаз және оқы.
Сен тағы қандай біртаңбалы сандарды атай аласың? Оларды жаз. 10-нан 20-ға дейінгі қандай екітаңбалы сандарды атай аласың? Оларды жаз.
3-тапсырма
Салыстыр және жаз
"Кім жылдам" әдісі арқылы тапсырма орындайды.
Бірінші келген 5 оқушы жоғары бағаланады
5-тапсырма
Жұптық жұмыс
Бірінші, екінші, соңғы болып жүгіріп келе жатқан жарысқа қатысушылардың нөмірін ата. Сурет бойынша сұрақтар құрастыр.
Сен спортпен шұғылданар алдында тойып тамақтануға болмайтынын білесің бе? Жүгіруден кейін тәтті сусындар ішпе. Су іш.
4-тапсырма орындап келу
Сергіту сәтін ұйымдастыру
Балалар бүгінгі сабақ ұнадыма
Оқушыларды ,сабаққа қатыстанына , топта жұмыс жасағанына байланысты 10 балмен бағалайды .
Сау болыңдар!
Салеметсіз бе апай!
Амандасады.
"Салыстыру" ойыны арқылы өткен тақырыпты еске түсіреді
Сұраққа жауап береді
Оқулықты ашады, күн ретін жазады. Жаңа тақырыппен танысады.
Оқушылар шеңберге тұрады.
1-20,20-1 тура,кері санайды;2- ден топтап,кері санайды.
Мұғалім бір рет шапалақ соқса тақ сандар орнымен ауысада
Мұғалім екі рет шапалақ соқса жұп сандар орнын ауыстырады
Даптерлеріне ережені көшіріп жазады
біртаңбалы сандарды атайды. Оларды жазады. 10-нан 20-ға дейінгі екітаңбалы сандарды атайды. Оларды жазады
Оқушылар тапсырма оқып, шешу жолдарын бастайды.Тапсырманы толық, әрі дұрыс орындаған бірінші 5 оқушы бағаланады
Суретке қарай отырып сұрақ құрастырып,сұрақтарға жауап берді.
Үй тапсырмасын жазып алады .
Сабақты сергіту сәтімен аяқтау,
Оқушыларды ,сабаққа қатыстанына , топта жұмыс жасағанына байланысты 10 балмен бағалайды .
Сау болыңыз!
ҚБ:Жарайсыңдар!
ҚБ:Жарайсыңдар!
Түрлі түсті қағаздар
Жасыл-3 <<жарайсың!>>
Сары-2 <<орташа>>
Қызыл -1 <<талпын>>
Түрлі түсті қағаздар
Жасыл-3 <<жарайсың!>>
Сары-2 <<орташа>>
Қызыл -1 <<талпын>>
Стикер арқылы бағалау
Түрлі түсті қағаздар
Жасыл-3 <<жарайсың!>>
Сары-2 <<орташа>>
Қызыл -1 <<талпын>>
ҚБ:Жарайсыңдар!
Карточкалар
Оқулықпен жұмыс Алматы <<Атамұра>> 2021ж
Тақтамен жұмыс, дәптермен жұмыс
4 < 11 12 < 20 1<2 12 < 14 2<4
Оқулықпен жұмыс Алматы <<Атамұра>> 2021ж
Дәптермен жұмыс
Түрлі түсті қағаздар
Мұғалімнің аты-жөні:
Нұрғали Айым
Күні:
29.03.2023
Қатысқан және қатыспаған оқушылар саны:
Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны:
Пән/Сынып:
Математика, 1-сынып
Тарау немесе бөлім атауы:
Тағам мен сусын. Дені саудың-жаны сау
Сабақтың тақырыбы:
11- ден 20-ға дейігі сандар
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары:
1.1.1.2** 11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқу, жазу және салыстыру;
1.5.1.3** қосындыға берілген есептерді талдау және шығару/кері есеп құрастыру және шығару
Сабақ мақсаты:
20ға дейінгі cанауды, сандарды салыстыруды білу
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері/ уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
1 мин
5м
3 мин
Ұжыммен жұмыс 10 мин
Жаңа тақырыпты ашу 10 мин
Үй жұмысы
1 мин
Рефлекция 3 мин
Бағалау 2 мин
1.Ұйымдастыру кезеңі
Амандасады.
Салеметсіздер ме, балалар!
Қалдарың қалай?
2."Салыстыру" ойыны арқылы өткен тақырыпты еске түсіру
11 - он сегіз
12 - он бір
13 - он тоғыз
14 - он бес
15 - он үш
16 - он төрт
17 - жиырма
18 - он жеті
19 - он екі
20 - он алты
Біртаңбалы сандарды ата. Екітаңбалы сандарды ата
1 тапсырма. Қызығушылықты ояту (шеңберде) - 1-20, 20-1 тура, кері санайды; - 2- ден топтап тура, кері санайды; - 1-20 санап, тақ санды айтса, бір рет шапалақ соғады, жұп сан айтса, екі рет шапалақ соңады; - <<Орныңмен ауыс>> ойыны. Мұғалім бір рет шапалақ соқса, тақ сандар орнымен ауысады, екі рет шапалақ соқса, жұп сандар ауысады. - Тақ сандар мен жұп сандарға өмірден мысал келтіріңдер. (бір: ана, әке, мүрын, бас; бес саусақ, жеті күн, жеті ата, жеті қазына; екі: ата, әже, аяқ киім, көз, құлақ, қолғап; үстелдің (жануардың) төрт аяғы, екі қолда он саусақ т.с.с..) Мұғалім: - Оң жағымда тұрған оқушыдан бастап, санай отырып, жұпқа бөлініп, отырыңдар.
Есте сақта
Біртаңбалы сан әрқашан екітаңбалы саннан кем болады.
Екітаңбалы сандарды салыстырғанда алдымен ондықтарды салыстырады. Ондықтар тең болса, бірліктерін салыс- тырады.
2-тапсырма
Әлия қандай саңырауқұлақтарды терді, ал Сырым ше? Жаз және оқы.
Сен тағы қандай біртаңбалы сандарды атай аласың? Оларды жаз. 10-нан 20-ға дейінгі қандай екітаңбалы сандарды атай аласың? Оларды жаз.
3-тапсырма
Салыстыр және жаз
"Кім жылдам" әдісі арқылы тапсырма орындайды.
Бірінші келген 5 оқушы жоғары бағаланады
5-тапсырма
Жұптық жұмыс
Бірінші, екінші, соңғы болып жүгіріп келе жатқан жарысқа қатысушылардың нөмірін ата. Сурет бойынша сұрақтар құрастыр.
Сен спортпен шұғылданар алдында тойып тамақтануға болмайтынын білесің бе? Жүгіруден кейін тәтті сусындар ішпе. Су іш.
4-тапсырма орындап келу
Сергіту сәтін ұйымдастыру
Балалар бүгінгі сабақ ұнадыма
Оқушыларды ,сабаққа қатыстанына , топта жұмыс жасағанына байланысты 10 балмен бағалайды .
Сау болыңдар!
Салеметсіз бе апай!
Амандасады.
"Салыстыру" ойыны арқылы өткен тақырыпты еске түсіреді
Сұраққа жауап береді
Оқулықты ашады, күн ретін жазады. Жаңа тақырыппен танысады.
Оқушылар шеңберге тұрады.
1-20,20-1 тура,кері санайды;2- ден топтап,кері санайды.
Мұғалім бір рет шапалақ соқса тақ сандар орнымен ауысада
Мұғалім екі рет шапалақ соқса жұп сандар орнын ауыстырады
Даптерлеріне ережені көшіріп жазады
біртаңбалы сандарды атайды. Оларды жазады. 10-нан 20-ға дейінгі екітаңбалы сандарды атайды. Оларды жазады
Оқушылар тапсырма оқып, шешу жолдарын бастайды.Тапсырманы толық, әрі дұрыс орындаған бірінші 5 оқушы бағаланады
Суретке қарай отырып сұрақ құрастырып,сұрақтарға жауап берді.
Үй тапсырмасын жазып алады .
Сабақты сергіту сәтімен аяқтау,
Оқушыларды ,сабаққа қатыстанына , топта жұмыс жасағанына байланысты 10 балмен бағалайды .
Сау болыңыз!
ҚБ:Жарайсыңдар!
ҚБ:Жарайсыңдар!
Түрлі түсті қағаздар
Жасыл-3 <<жарайсың!>>
Сары-2 <<орташа>>
Қызыл -1 <<талпын>>
Түрлі түсті қағаздар
Жасыл-3 <<жарайсың!>>
Сары-2 <<орташа>>
Қызыл -1 <<талпын>>
Стикер арқылы бағалау
Түрлі түсті қағаздар
Жасыл-3 <<жарайсың!>>
Сары-2 <<орташа>>
Қызыл -1 <<талпын>>
ҚБ:Жарайсыңдар!
Карточкалар
Оқулықпен жұмыс Алматы <<Атамұра>> 2021ж
Тақтамен жұмыс, дәптермен жұмыс
4 < 11 12 < 20 1<2 12 < 14 2<4
Оқулықпен жұмыс Алматы <<Атамұра>> 2021ж
Дәптермен жұмыс
Түрлі түсті қағаздар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz