Дискретті кездейсоқ шамалар. Сабақ тақырыбы

Қысқамерзімді жоспар

Мәні
https://function-x.ru/chapter10-1/drv004.gif
https://function-x.ru/chapter10-1/drv005.gif
. . .
https://function-x.ru/chapter10-1/drv006.gif
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары: Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары
Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл:

Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл

Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары:

Күні:

Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл:

Мұғалім:

Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары:

Сынып: 10

Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл:

Қатысқандар саны:

Қатысқандар саны:

Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары:

Сабақ тақырыбы

Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл: Дискретті кездейсоқ шамалар. Үздіксіз кездейсоқ шама ұғымы 1-сабақ
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына

сілтеме)

Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл: 10. 3. 2. 11 кейбір дискретті кездейсоқ шамалардың үлестірім заңдылықтарының кестесін құрады
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары: Сабақ мақсаты
Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл: Дискретті және үздіксіз кездейсоқ шамалар ұғымдарын бекітеді; Дискретті кездейсоқ шамалардың үлестірім қатарын құрады
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары: Бағалау критерийлері
Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл:

- дискретті және үздіксіз кездейсоқ шамалардың ажырата білуді үйренеді;

- дискретті кездейсоқ шамалардың үлестірім заңының анықтамасын біледі;

- дискретті кездейсоқ шамалардың үлестірім қатарын құра біледі.

Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары: Тілдік мақсаттар
Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл:

Оқушылар:

Орын алмастыру және теруді есептеу формулаларын ауызша айтып береді, модальды етістіктер және шартты айналым көмектерімен берілген мәселені қарастыру барысында

Пәндік лексика және терминология

Теру/комбинация, орын алмастыру, n-нен r элемент таңдау, орналастыру, рет, реттеу, орын ауыстыру.

Диалог /хат үшін пайдалы фразалар сериясы

Модальды етістіктерді қолдану: мүмкін, болу, істеу.

Сіз оларды …әртүрлі тәсілмен ұйымдастыра аласыз, себебі … .

Егер менде тек X орындықтар болса, не болады ?

p мүмкіндіктерден n тәсілмен m қосылғышты таңдауға болады

Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары:

Құндылықтарды

дарыту (оның ішінде жаhандық азаматтылықтың негізгі элементтері

(ЖА)

Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл:

- өмір бойы оқыту (сабақтың бүкіл мазмұны ойынша) ;

- жауапкершілік, сыйластық (топтық жұмыс арқылы) ;

- адалдық (топтағы бір-бірін бағалау арқылы) ;

- үштілдік (сабақ мазмұны арқылы) ;

- әрекеттестік, шыдамдылық(топтық жұмыс, сабақ мазмұны арқылы) ;

- денсаулық (кабинеттің санитарлық жағдайы) .

Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары:

Негізгі дағды

Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл: Өзін басқару дағдылары (іс-әрекет жоспарын және бағалау критерийлерін құру арқылы)
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл: Интерактивті тақтаның мүмкіндіктері, Интернет ресурстары.
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары: Сабақ барысы
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары:

Жоспарлан

ған сабақ кезеңдері

Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл: Сабақта жоспарланған жұмыс
Ресурстар
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары:

Сабақтың басы

3 мин

Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл:
  1. Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу.

Оқытудың тақырыбы және мақсаты, жетістік критерийі

Мұғалім оқушыларға сабақ мақсатына сүйеніп өздігінен бағалау критерийін жасауға ұсынады

Критерийлерді бірге талдау, негізгі критерийлерді тақтаға жазу

Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары:

Сабақ басы

10 мин

30 мин

Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл:

Негізгі сұрақтарды өзектендіру

- «Дискретті кездейсоқ шамалар. Үздіксіз кездейсоқ шама ұғымы» тақырыбын оқуды жалғастырамыз

Біздің алдымызда бүгін келесі мақсат тұр: алдыңғы сабақта алған білімдерімізді бекіту: дискретті және үздіксіз кездейсоқ шамалардың ажырата білу; дискретті кездейсоқ шамалардың үлестірім заңының анықтамасын біледі; дискретті кездейсоқ шамалардың үлестірім қатарын құра біледі.

Жалпы сұрақ:

- КШ қандай екі үлкен топқа бөлуге болады, және олардың бір-бірінен айырмашылығы?

(Дискретті және үздіксіз. ДКШ үшін оның қабылдайтын мәндерін алдын ала көрсетуге болады, ал үздіксіз КШ үшін алдын ала барлық мәнді көрсетуге болмайды) .

- Мысалдар қарастырайық.

1) Бір зеңбіректен бір көздегенде 4 рет атуға болады. Не кездейсоқ шама болады? (нысанаға тию саны)

- Не үздіксіз КШ болады? (Зеңбіректен жарылу орнына дейінгі қашықтық)

- Берілген үздіксіз шамадан дискретті «істеуге» бола ма? (Иә, мысалы, арақашықтықты метрмен көрсету арқылы) .

2) газ молекуласының жылдамдығы өзгеріссіз қалмайды, ол басқа молекулалармен соқтығысқанда өзгереді. Әрбір молекула газдың басқа молекуласымен не соқтығуы, не соқтықпауы мүмкін, сондықтан оның жылдамдығының өзгеруі кездейсоқ сипатта болады. Бұл ДКШ немесе ҮКШ? (Үздіксіз) .

- Дискретті кездейсоқ шаманың үлестірім заңын келесі кесте түрінде берген тиімді болатынын білеміз:

:
:
:
:
:

https://function-x.ru/chapter10-1/drv010.gif Бұл кесте дискретті кездейсоқ шаманың қатары деп аталады. Үлестірім қатарының жоғарғы жолында өсу ретімен дискретті кездейсоқ шаманың барлық мүмкін мәндері көрсетілген (икстер), ал төменгі жолында - осы мәндердің ықтималдықтары ( p ) .

оқиғалары үйлесімсіз және жалғыз мүмкін болады: олар толық оқиғалар жүйесін құрады. Сондықтан олардың ықтималдықтарының қосындысы бірге тең болады:

https://function-x.ru/chapter10-1/drv011.gif .

Есептер шешу.

Сынып топтарға бөлінеді. «Автобус аялдамасы» тәсілі. Әрбір топ бір есепті шешеді, кейін сағат бағыты бойынша шешуін келесі топқа береді. Әр топ басқа топтың шешуін тексереді, түзетеді, толықтырады, өз шешулерімен салыстырады және келесі топқа береді. Процесс әр топ қайтадан өз шешуін алғанға дейін жалғасады. Өзара бағалаудан кейін бірге шешуді талдап, жіберілген қателер себебін анықтайды.

А деңгейі

Есеп 1. Дискретті кездейсоқ шама X - ойын сүйегін лақтырғандағы түскен ұпайлар саны. Үлестірім заңын құрыңдар.

Шешуі. Дискретті кездейсоқ шама X -тің үлетірім қатарының түрі:

:
:
:
:
:
:
:

Есеп 2. 10 000 лотерея билеті шығарылған: олардың 2-не

10 000 теңге ұтыс, 8 -не 5 000 теңге ұтыс, 20 -на 1 000 теңге ұтыс, 40 - на 500 теңге ұтыс шығады. Бір билетке ұтыс шығатын X кездейсоқ шамасының үлестірім заңын құрыңдар.

Шешуі.

:
:
:
:
:
:

В деңгейі

Есеп 3. Студенттер тобында лотерея ойыны ұйымдастырылған. Құны 1000 теңге болатын екі зат және құны 3000 теңге болатын бір зат ойынға салынған. 100 теңгенің билетін сатып алған студенттің таза ұтысының қосындысының үлестірім заңын құрыңдар. Барлығы 50 билет сатылған.

Шешуі. Бізді қызықтыратын X кездейсоқ шамасы үш мәнді қабылдай алады: - 100 теңге (егер студент ұтпаса, яғни билетке жіберген 100 теңгеге ұтылса), 900 теңге және 2900 теңге (ұтыс 100 теңгеге кем болады, яғни билет құнын алып тастаймыз) . Бірінші нәтижеге 50-ден 47 жағдай қолайлы, екіншіге - 2, ал үшіншіге - бір. Сондықтан олардың ықтималдықтары келесі:

P ( X =-100) =47/50=0, 94, P ( X =900) =2/50=0, 04, P ( X =2900) =1/50=0, 02.

:
:
:
:

X кездейсоқ шамасының үлестірім заңының түрі:

С деңгейі

Есеп 4. Урнада 6 ақ және 4 қара шарлар бар. Урнадан 3 шар алып шығады. Алынған шарлардың ішіндегі ақ шарлар саны - X дискретті кездейсоқ шамасы. Оның үлестірім заңын құрыңдар.

Шешуі. Дискретті кездейсоқ шама X -тің қабылдайтын мәндері 0, 1, 2, 3. Оларға сәйкес ықтималдықтарды ықтималдықтарды көбейту ережесімен есептеу тиімді болады. Дискретті кездейсоқ шаманың келесі түрдегі үлестірім заңын аламыз:

:
:
:
:
:

Есеп 5 . Сөмкеде екі қызыл және үш көк шар бар. Сөмкеден ретімен екі шарды қайтарусыз алады. Х кездейсоқ шамасы - көк шарлардың саны.

Шешуі.

Р(Х=0) =Р(1 шар = қызыл және 2 шар=қызыл) = =Р(1шар=қызыл) ∙Р(2 шар=қызыл/1шар=қызыл) =

=

Р(Х=1) =Р(1 шар = қызыл және 2 шар=көк) +

+Р(1шар=көк және 2 шар=қызыл) =

=

Р(Х=2) =Р((1шар=көк және 2 шар=көк) =

Сонымен Х кездейсоқ шамасының үлестірім заңы:

:
:
:
:
Ықтималдық
https://function-x.ru/chapter10-1/drv007.gif
https://function-x.ru/chapter10-1/drv008.gif
. . .
https://function-x.ru/chapter10-1/drv009.gif
Мәні
1
2
3
4
5
6
Ықтималдығы
1/6
1/6
1/6
1/6
1/6
1/6
Х
0
500
1000
5000
10 000
Р
0, 993
0, 004
0, 002
0, 0008
0, 0002
Ұтыс сомасы
-100
900
2900
Ықтималдық
0, 94
0, 04
0, 02
Мәні
0
1
2
3
Ықтималдық
1/30
3/10
1/2
1/6
х
0
1
2
Р(Х=х)
0, 1
0, 6
0, 3
https://function-x. ru/. html
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары:
Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл:
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары:
Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл:
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары:
Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл:
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары:
Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл:
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары:
Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл:
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары:
Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл:
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары:
Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл:
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары:
Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл:
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары:
Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл:
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары:
Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл:
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары:
Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл:
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары:
Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл:
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 10. 4В Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары:

Сабақ соңы

3 мин

Мектеп: НЗМ ХББ Петропавл:

Рефлексия Оқушылар стикерлерде өздерінің сабақ мақсатына жетулерін бағалап Ж және Ұ әріптерін қояды.

Үй жұмысы:

Есеп 1. Тетраэдр формасындағы екі фигураны лақтырады, олардың әрбір жағында 1, 2, 3 және 4 цифрлары салынған, X кездейсоқ шамасы екі фигураның да жақтарында түскен сандардың қосындысы болсын.

(а) Х кездейсоқ шамасының үлестірім заңын құрыңдар.

(б) Х - тің тақ сан болу ықтималдығы қандай?

Шешуі: Кестеде екеуін лақтырғандағы түскен барлық мүмкін қосындылар көрсетілген.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Осы кетені қолданып Х кездейсоқ шаманың үлестірім заңын көрсетуге болады:

:
:
:
:
:
:
:
:

(б) Р(Х=тақ сан) = Р(Х=3) + Р(Х=5) + Р(Х=7) = =2/16+4/16+2/16=1/2

Есеп 2. Кестеде Т кездейсоқ шаының үлестірім заңы көрсетілген.

:
:
:
:
:
:

Табыңдар: (а) с- ның мәнін; (б) Р(T≤3) ; (в) Р(Т>3) ;

Шешуі:

(a) кездейсоқ шаманың үлестірім заңының қасиетіне сәйкес аламыз: с+2с+2с+2с+с=8с=1 ⇒с=1/8=0, 125

(б) Р(Т≤3) =Р(Т=1) +Р(Т=2) +Р(Т+3) =с+2с+2с=5с=5/8

(в) Р(Т>3) =P(T


Ұқсас жұмыстар
Дискретті кездейсоқ шамалар
Глобал компьютер желісі
Процедура немесе функция
Зертханалық жұмыстарға арналған әдістемелік құрал
Кері тригонометриялық функциялар
Құрама пікірді егер
Кездейсоқ оқиғаның түрлері
Сағат саны
Шамалардың арасындағы тәуелділік
Кездейсоқ сандар генераторымен бағдарламалау ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz