Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жаңа сабақ. Сабақ тақырыбы
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні
Мектебі
Сыныбы
Дәрісхана №311
Умирбаева Гулзира Кожантаевна
Ақшұқыр мектеп-лицейі
8 сынып
№311 биология кабинеті
Сабақ тақырыбы
V бөлім. Тірек-қимыл жүйесі (6 сағат).
Сүйектер, бүлшық ет, сіңірлер - тірек қимыл жүйесінің құрамдас бөліктері. Олардың маңызы. Қаңқада сүйектердің байланысуы. Буындардың құрылысы.
Көрсетілім:
Қолын жоғары көтеріп, алақанын жоғары не төмен қаратып қолын айналдырып қозғалыстар жасау арқылы иық белдеуі сүйектерінің атқаратын рөлін өзіндік бақылау. Динамикалық және статикалық жүмыс кезінде бұлшық еттердің қажуы. Дене бітімінің дұрыстығын және жалпақтабандылықты анықтау тәсілдері.
Жалпы мақсаты
1 тірек-қимыл жүйесінің маңызын,қаңқа және бас сүйектерін білу,дене жаттығулары мен еңбек арқылы тірек-қимыл жүйесін нығайту,аяқ-қол сүйектерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ететін алдын алу шараларын қолдану.
2.Ұтшылдықққа тазалыққа тәрбиелеу.
Міндеттер:
Жаңа тақырыпты оқушылардың білімі арқылы бастау
Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, белсенділікті арттыру
Оқушылардың қызығушылығын ояту
Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығуы
Оқушыларды оқуға мұғалім бағыттап отыру
Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері
1. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады.
2.Өткен жылғы материалдарды еске түсіру.
3.Тақырыпта өткен терминдерді үш тілде оқып үйренеді.
4. Күнделікті қимыл жаттығулардың пайдасы мен маңызын түсінеді.
Сабақта туындаған негізгі идеялар
1.Оқушылардың өмірден алған білімдеріне, білетініне сүйену
2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын қалыптастыру
Сабақта қолданылатын материалдар:
Көрнекіліктер топтамасы. Флипчарттар, слайд, электрондық оқулық.
Оқыту әдіс-тәсілдер:
АКТ, СТО, жеке жұмыс, топтық жұмыс
Дерек көздері:
8-сынып
Слайдтар, сабақ жоспары, интернет ресурстары
Тапсырмалар:
V бөлім. Тірек-қимыл жүйесі (6 сағат).
Сүйектер, бүлшық ет, сіңірлер - тірек қимыл жүйесінің құрамдас бөліктері. Олардың маңызы. Қаңқада сүйектердің байланысуы. Буындардың құрылысы.
Көрсетілім:
Қолын жоғары көтеріп, алақанын жоғары не төмен қаратып қолын айналдырып қозғалыстар жасау арқылы иық белдеуі сүйектерінің атқаратын рөлін өзіндік бақылау. Динамикалық және статикалық жүмыс кезінде бұлшық еттердің қажуы. Дене бітімінің дұрыстығын және жалпақтабандылықты анықтау тәсілдері.
Сабақ түрі
Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі
Диалогтік оқыту,сұрақ-жауап,деңгейлік тапсырмалар,Блум таксономиясы
Сабақта қолданылатын модульдер
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер ЖТ,Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану,АКТ,сыни тұрғыдан ойлау СТО,талантты және дарындв балаларды оқыту T&ДБО,жас ерекшеліктеріне қарай оқыту,оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау.
Сабақтың жүргізілуі бойынша мұғалімнің жазбалары:
Мұғалім немен айналысады және оқушылар немен айналысады.
№23сабақ. Тақырыбы: Тірек-қимыл жүйесі (6 сағат).
Сүйектер, бүлшық ет, сіңірлер - тірек қимыл жүйесінің құрамдас бөліктері. Олардың маңызы. Қаңқада сүйектердің байланысуы. Буындардың құрылысы.
Кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурс
Сабақ барысы
Амандасу,көңіл-күйлерін сұрау.Сыныптағы психологиялық ахуалды көтеру үшін оқушыларды қолпаштап сөз айтудан бастау,топқа бөлу.
Топқа бөлінеді .4 топ
Жұмыс дәптері
Оқулық
Үй тапсырмасын сұрау
Өткен тақырыпты пысықтауға арналған жабық сұрақтар қояды.
Сұрақтарға жауап береді,тапсырмалардыи талқылайды
Жаңа сабақ
Жаңа тәсілдер:
Жаңа сабақ бойынша жалпылама түсінік беріп кетеді.
Үй тапсырмасы бойынша білімін анықтау. Қызығушылығын ояту.
Проблемалық сұрақ:
топтастыру, топтық жұмыс
Топқа бөлу.конфеттердің түстеріне қарай 5 топқа бөлінеді.
Жұмыс дәптерлеріне тақырып бойынша тірессөздерді пайдаланып,негізгі заңдылықтар мен терминдерді жазады.Сұрақтарға жауап береді.
АКТ пайдалану инт.тақта през.
Слайд №1
Мағынаны таны
Power Point презентациясы
Интербелсенді тақтада сабақ жоспары
Топта қорытынды жасап талқылайды.
Оқулық
Жұмыс барысы:
Алдарына ақпарат тарату: топпен жұмыс жасайды. өз ойларын постер құрып,ортаға шығып қорғайды
Әр топта тапсырмалар орындалады.
Слайд
Сергіту сәті
Бейнежазба бойынша
Барлық оқушылар қатысуы керек.
Бағалау.
Критериальды бағалау дискрипторлармен
Бүгінгі тақырып бойынша не түйдің? Өзіңнің жеке пікірің қандай? Басқалардың пікірімен келісесің бе?
Тақырыптың өзектілігі қандай?
Осы сұрақтарды қоя отырып, оқушылардың пікірін білу.
Тақырыпқа баға береді, қорытынды жасайды.Бағалау парақшасындағы критерийлер бойынша өзін-өзі бағалау,өзара бағалау.Жұптасып бағалау.
Стикер
Бағалау парақшасы
Үйге тапсырма
Тірек-қимыл жүйесі (6 сағат).
Сүйектер, бүлшық ет, сіңірлер - тірек қимыл жүйесінің құрамдас бөліктері. Олардың маңызы. Қаңқада сүйектердің байланысуы. Буындардың құрылысы.
Слайд
Рефлексия
Оқушылармен кері байланыс жасайды.
Бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын стикерге жазып қалдырады.
Стикер
Қолданылған әдебиеттер.
Мектебі
Сыныбы
Дәрісхана №311
Умирбаева Гулзира Кожантаевна
Ақшұқыр мектеп-лицейі
8 сынып
№311 биология кабинеті
Сабақ тақырыбы
V бөлім. Тірек-қимыл жүйесі (6 сағат).
Сүйектер, бүлшық ет, сіңірлер - тірек қимыл жүйесінің құрамдас бөліктері. Олардың маңызы. Қаңқада сүйектердің байланысуы. Буындардың құрылысы.
Көрсетілім:
Қолын жоғары көтеріп, алақанын жоғары не төмен қаратып қолын айналдырып қозғалыстар жасау арқылы иық белдеуі сүйектерінің атқаратын рөлін өзіндік бақылау. Динамикалық және статикалық жүмыс кезінде бұлшық еттердің қажуы. Дене бітімінің дұрыстығын және жалпақтабандылықты анықтау тәсілдері.
Жалпы мақсаты
1 тірек-қимыл жүйесінің маңызын,қаңқа және бас сүйектерін білу,дене жаттығулары мен еңбек арқылы тірек-қимыл жүйесін нығайту,аяқ-қол сүйектерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ететін алдын алу шараларын қолдану.
2.Ұтшылдықққа тазалыққа тәрбиелеу.
Міндеттер:
Жаңа тақырыпты оқушылардың білімі арқылы бастау
Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, белсенділікті арттыру
Оқушылардың қызығушылығын ояту
Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығуы
Оқушыларды оқуға мұғалім бағыттап отыру
Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері
1. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады.
2.Өткен жылғы материалдарды еске түсіру.
3.Тақырыпта өткен терминдерді үш тілде оқып үйренеді.
4. Күнделікті қимыл жаттығулардың пайдасы мен маңызын түсінеді.
Сабақта туындаған негізгі идеялар
1.Оқушылардың өмірден алған білімдеріне, білетініне сүйену
2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын қалыптастыру
Сабақта қолданылатын материалдар:
Көрнекіліктер топтамасы. Флипчарттар, слайд, электрондық оқулық.
Оқыту әдіс-тәсілдер:
АКТ, СТО, жеке жұмыс, топтық жұмыс
Дерек көздері:
8-сынып
Слайдтар, сабақ жоспары, интернет ресурстары
Тапсырмалар:
V бөлім. Тірек-қимыл жүйесі (6 сағат).
Сүйектер, бүлшық ет, сіңірлер - тірек қимыл жүйесінің құрамдас бөліктері. Олардың маңызы. Қаңқада сүйектердің байланысуы. Буындардың құрылысы.
Көрсетілім:
Қолын жоғары көтеріп, алақанын жоғары не төмен қаратып қолын айналдырып қозғалыстар жасау арқылы иық белдеуі сүйектерінің атқаратын рөлін өзіндік бақылау. Динамикалық және статикалық жүмыс кезінде бұлшық еттердің қажуы. Дене бітімінің дұрыстығын және жалпақтабандылықты анықтау тәсілдері.
Сабақ түрі
Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі
Диалогтік оқыту,сұрақ-жауап,деңгейлік тапсырмалар,Блум таксономиясы
Сабақта қолданылатын модульдер
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер ЖТ,Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану,АКТ,сыни тұрғыдан ойлау СТО,талантты және дарындв балаларды оқыту T&ДБО,жас ерекшеліктеріне қарай оқыту,оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау.
Сабақтың жүргізілуі бойынша мұғалімнің жазбалары:
Мұғалім немен айналысады және оқушылар немен айналысады.
№23сабақ. Тақырыбы: Тірек-қимыл жүйесі (6 сағат).
Сүйектер, бүлшық ет, сіңірлер - тірек қимыл жүйесінің құрамдас бөліктері. Олардың маңызы. Қаңқада сүйектердің байланысуы. Буындардың құрылысы.
Кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурс
Сабақ барысы
Амандасу,көңіл-күйлерін сұрау.Сыныптағы психологиялық ахуалды көтеру үшін оқушыларды қолпаштап сөз айтудан бастау,топқа бөлу.
Топқа бөлінеді .4 топ
Жұмыс дәптері
Оқулық
Үй тапсырмасын сұрау
Өткен тақырыпты пысықтауға арналған жабық сұрақтар қояды.
Сұрақтарға жауап береді,тапсырмалардыи талқылайды
Жаңа сабақ
Жаңа тәсілдер:
Жаңа сабақ бойынша жалпылама түсінік беріп кетеді.
Үй тапсырмасы бойынша білімін анықтау. Қызығушылығын ояту.
Проблемалық сұрақ:
топтастыру, топтық жұмыс
Топқа бөлу.конфеттердің түстеріне қарай 5 топқа бөлінеді.
Жұмыс дәптерлеріне тақырып бойынша тірессөздерді пайдаланып,негізгі заңдылықтар мен терминдерді жазады.Сұрақтарға жауап береді.
АКТ пайдалану инт.тақта през.
Слайд №1
Мағынаны таны
Power Point презентациясы
Интербелсенді тақтада сабақ жоспары
Топта қорытынды жасап талқылайды.
Оқулық
Жұмыс барысы:
Алдарына ақпарат тарату: топпен жұмыс жасайды. өз ойларын постер құрып,ортаға шығып қорғайды
Әр топта тапсырмалар орындалады.
Слайд
Сергіту сәті
Бейнежазба бойынша
Барлық оқушылар қатысуы керек.
Бағалау.
Критериальды бағалау дискрипторлармен
Бүгінгі тақырып бойынша не түйдің? Өзіңнің жеке пікірің қандай? Басқалардың пікірімен келісесің бе?
Тақырыптың өзектілігі қандай?
Осы сұрақтарды қоя отырып, оқушылардың пікірін білу.
Тақырыпқа баға береді, қорытынды жасайды.Бағалау парақшасындағы критерийлер бойынша өзін-өзі бағалау,өзара бағалау.Жұптасып бағалау.
Стикер
Бағалау парақшасы
Үйге тапсырма
Тірек-қимыл жүйесі (6 сағат).
Сүйектер, бүлшық ет, сіңірлер - тірек қимыл жүйесінің құрамдас бөліктері. Олардың маңызы. Қаңқада сүйектердің байланысуы. Буындардың құрылысы.
Слайд
Рефлексия
Оқушылармен кері байланыс жасайды.
Бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын стикерге жазып қалдырады.
Стикер
Қолданылған әдебиеттер.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz