Алғашқы кітаптардың суреттері

4. 1. 2. 1* шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп, жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығарманы қысқаша, толық, ішінара мазмұндау
4. 2. 9. 1 түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым
4. 3. 3. 1 шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, презентация түрінде ұсыну
Сабақтың кезеңі//
уақыты
Ұйымдас
тыру
Өткен білімді еске түсіру
Жаңа білім
Бекіту
Кері байланыс
Сабаққа дайындық жасау
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
Өткенді пысықтау
Үй тапсырмасы
Мәтінге суреттер топтамасын дайындаңдар
Жаңа тақырып
ФС-тапсырма
Есіңе түсір
1. Алғашқы кітаптар ағаштардың діңінен жасалды. Олар өте ыңғайсыз болды. Үлкен ағаш діңін алып жүру қиын болды. Кейіннен ағаштарды өңдеп, жеңілдеу кітаптар жасай бастады.
2. Ал қазіргі кезде кітаптарды өте ыңғайлы етіп жасайды. Сөмкеге сыяды, көтеріп жүргенге ыңғайлы.
ЕҚБ-тапсырма Болжа
3. Болашақта кітаптардың барлығы электронды болады. Қазіргі кезде де электронды кітаптарды пайдаланып жүрміз. Ол кітаптар толық қолданысқа енгенде ешкім кітап көтеріп жүрмейді.
Автормен танысу
Джанни Родари -итальян жазушысы. Оның «Чипполлиноның басынан кешкендері» атты ертегісі бүкіл әлемге танымал.
Түсініп оқы.
«Оқу кәмпиті» ертегісін түсініп оқыту
4. Ертегіні оқушылар 1-жақта әңгімелеп береді.
Мен « Би» ғаламшарында қонақта болғанда көргенім. . . . . . . . . . . .
5. »Би» ғаламшарының ғажайыптары
1. Онда кітап жоқ.
2. Білімді сатып алады
3. Ғаламшарда мектеп жоқ.
4. Балалар білім құтысынан ішіп, білімді болады
5. Балабақша балаларына оқу кәмпиті бар.
Түсіндір
6. Балалар құтыдағы білім сусынын ішуге де ерінеді. Олар біз сияқты кітап оқып, есеп шығармай -ақ бәрін біле алатын болса да ерінеді.
7. Ғарышкер сыйлаған кәмпиттен оқыған өлеңді ешкім де түсінбеді. Қызы түсінбесе де жаттап алды
8. Өзіне ұнаған ғылымды құтыға құйған сәтін суретпен бейнелейді
ЕБҚ-тапсырма
Пікіріңді айт
9. Кестемен жұмыс
Қорытындылау
10. Білімді бұлай алу ұнамайды, себебі кітап оқып, ізденбеген, дәлелмен айтылмаған білім -білім емес. Маған өзіміздің оқу түрі ұнайды
Үй тапсырмасы
Ертегі мазмұны бойынша жоспар құр.
Сабаққа сәттілік тілеу
Үй тапсырмасын айтады
Кітаптар туралы айтады
Болашақтың кітабы қандай болатынын айтады
Автормен танысады
Ертегіні оқиды
Ғажайып
тарын жазады
Оқыған сөйлемнің мағынасын түсіндіреді
Кестені толтырады
Өз ойын айтады
Үй тапсырмасын алады
Кері байланыс жасайды
Мадақтау арқылы бағалау
ҚБ:
«Қарындаштар»әдісі
Мәтінге суреттер топтамасын дайындаңдап келеді-1Б
ҚБ:
«Қарындаштар»әдісі
Дескриптор:
Алғашқы кітаптар мен қазіргі кітаптарды салыстырмалы түрде сипаттайды-1Б
Болашақтың кітабы қандай болатынын болжайды-1Б
Тамаша
ҚБ:
«Қарындаштар»әдісі
Дескриптор:
Ертегіні түсіне оқып, мазмұнын 1-ші жақта айтады-1Б
Ғаламшардың ғажайыптарын атайды-1Б
ҚБ:
«Қарындаштар»әдісі
Дескриптор:
Автордың сөзін түсіндіреді-1Б
Өз білімін ортаға салып, айта алады-1Б
ҚБ:
«Қарындаштар»әдісі
Дескриптор:
Кестені толтырады-1Б
Өз пікірін жеткізе алады-1Б
Тақырыпқа қорытынды жасайды-1Б
Жарайсыңдар
«Кітаптар»әдісі
Суреттер
Оқулық
Алғашқы кітаптардың суреттері
Кәмпиттер
Суреттер
Оқулық
Құтылар
Суреттер
Кері байланыс жасайды
Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі
«Білім беру ұйымы орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сабақтың тақырыбы: Жоба сабақ
100-сабақ Тексерілді: Директордың ОІЖО
4. 1. 2. 1*Шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп, жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығарманы қысқаша/ толық/ ішінара мазмұндау
4. 2. 1. 2* Шығарманы іштей көз жүгіртіп/шолып/ түртіп алып/ сұрақтар қоя отырып/ қажетті ақпаратты тауып/ белгі қойып оқу/ талдау жасап оқу/ сын тұрғысынан бағалап оқу
4. 2. 2. 1 Шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру
4. 3. 1. 1 Оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру
Сабақтың кезеңі//
уақыты
Ұйымдас
тыру
Өткен білімді еске түсіру
Жаңа білім
Бекіту
Кері байланыс
Сабаққа дайындық жасау
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
Өткенді пысықтау
Үй тапсырмасы
Мәтінге суреттер топтамасын дайындаңдар
Жаңа тақырып
ФС-тапсырма
Жоба тақырыптары бойынша жұмыс жасау
- «Алтын ұям-ауылым/қалам\ отаным»
Фотоальбом жасау
Эссе жазу
Бес жолды
өлең жазу
Сурет салу
Ауылым
ЕБҚ-тапсырма
- «Ұлттық құндылығымызбен мақтанамыз»
Ұлттық құндылықтар: ұлттық киімдер, салт-дәстүріміз, әдет-ғұрпымыз, тарихи ескерткіштер және т. б.
ЕҚБ-тапсырма
Сөзжұмбақ құрастыру. «Қазақ»
1. Мал байлайтын жіп.
2. Жер бедері
3. Тағам сөзінің синонимі
4. Шөп оратын құрал.
5. Сөз мәйегі
- «Табиғат менің көзіммен»
Постер қорғау
А. Қағаз қалдықтарын жинаудың пайдасы
Айналамыз Ағаштарды аз
шашылмайды жұмсайды
Табиғатқа қамқорлық
жасалады
Үй тапсырмасы
«Болашақ мектебінің оқушысы» тақырыбына жоба дайындау
Өз жұмысын бағалау
Әр сұрақтың тұсына смайлик жапсыру арқылы өзін бағалайды.
Сабаққа сәттілік тілеу
Үй тапсырмасын айтады
Өз өлкесін дәріптейді
Сызбамен жұмыс жасайды
Ұлттық құндылықтарды дәріптейді
Сөзжұмбақ құрастырады
Постер қорғайды
Үй тапсырмасын алады
Кері байланыс жасайды
Мадақтаулар:
ҚБ: «Баскетбол»әдісі
Суреттер топтамасын дайындаңдап келеді-1Б
ҚБ: «Баскетбол»әдісі
Дескриптор:
Өз өлкесінің ерекшеліктерін біледі-1Б
Өз ауылы (қаласы) туралы айтары бар-1Б
ҚБ: «Баскетбол»әдісі
Дескриптор:
Ұлттық құндылықтарды біледі-1Б
Олар туралы айтады-1Б
ҚБ: «Баскетбол»әдісі
Дескриптор:
Сөзжұмбақ құрастырады-2Б
ҚБ: «Баскетбол»әдісі
Дескриптор:
Қағаз қалдықтарын қайта өңдеудің пайдасын біледі-2Б
Табиғатты қорғау туралы айтады-1Б
Жарайсыңдар
«Тик ток»әдісі
Суреттер
Оқулық
Өз өлкесі туралы суреттер
Сызба
Тарихи ескерткіштер туралы бейнебаян
Сөзжұмбақ кестесі
Қағаз өңдеу туралы суреттер
Сызба
Смайликтер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz