Алғашқы кітаптардың суреттері

Пәні:
Әдебиеттік оқу
Пәні:: Бөлім:
Әдебиеттік оқу: Болашаққа саяхат
Пәні:: Педагогтің аты-жөні:
Әдебиеттік оқу:
Пәні:: Күні:
Әдебиеттік оқу:
Пәні:: Сынып:
Әдебиеттік оқу: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Пәні:: Сабақтың тақырыбы:
Әдебиеттік оқу: № 99 сабақ. Болашақтың кітабы. Оқу кәмпиті
Пәні:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
Әдебиеттік оқу:

4. 1. 2. 1* шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп, жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығарманы қысқаша, толық, ішінара мазмұндау

4. 2. 9. 1 түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым

4. 3. 3. 1 шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, презентация түрінде ұсыну

Пәні:: Сабақтың мақсаты
Әдебиеттік оқу: Ертегіні 1-жақта айтады, өз пікірін білдіре алады
Пәні:: Сабақтың барысы
Пәні::

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Әдебиеттік оқу: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Пәні::

Ұйымдас

тыру

Өткен білімді еске түсіру

Жаңа білім

Бекіту

Кері байланыс

Әдебиеттік оқу:

Сабаққа дайындық жасау

Психологиялық ахуалды қалыптастыру

Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

Мәтінге суреттер топтамасын дайындаңдар

Жаңа тақырып

ФС-тапсырма

Есіңе түсір

1. Алғашқы кітаптар ағаштардың діңінен жасалды. Олар өте ыңғайсыз болды. Үлкен ағаш діңін алып жүру қиын болды. Кейіннен ағаштарды өңдеп, жеңілдеу кітаптар жасай бастады.

2. Ал қазіргі кезде кітаптарды өте ыңғайлы етіп жасайды. Сөмкеге сыяды, көтеріп жүргенге ыңғайлы.

ЕҚБ-тапсырма Болжа

3. Болашақта кітаптардың барлығы электронды болады. Қазіргі кезде де электронды кітаптарды пайдаланып жүрміз. Ол кітаптар толық қолданысқа енгенде ешкім кітап көтеріп жүрмейді.

Автормен танысу

Джанни Родари -итальян жазушысы. Оның «Чипполлиноның басынан кешкендері» атты ертегісі бүкіл әлемге танымал.

Түсініп оқы.

«Оқу кәмпиті» ертегісін түсініп оқыту

4. Ертегіні оқушылар 1-жақта әңгімелеп береді.

Мен « Би» ғаламшарында қонақта болғанда көргенім. . . . . . . . . . . .

5. »Би» ғаламшарының ғажайыптары

1. Онда кітап жоқ.

2. Білімді сатып алады

3. Ғаламшарда мектеп жоқ.

4. Балалар білім құтысынан ішіп, білімді болады

5. Балабақша балаларына оқу кәмпиті бар.

Түсіндір

6. Балалар құтыдағы білім сусынын ішуге де ерінеді. Олар біз сияқты кітап оқып, есеп шығармай -ақ бәрін біле алатын болса да ерінеді.

7. Ғарышкер сыйлаған кәмпиттен оқыған өлеңді ешкім де түсінбеді. Қызы түсінбесе де жаттап алды

8. Өзіне ұнаған ғылымды құтыға құйған сәтін суретпен бейнелейді

ЕБҚ-тапсырма

Пікіріңді айт

9. Кестемен жұмыс

:
:

Қорытындылау

10. Білімді бұлай алу ұнамайды, себебі кітап оқып, ізденбеген, дәлелмен айтылмаған білім -білім емес. Маған өзіміздің оқу түрі ұнайды

Үй тапсырмасы

Ертегі мазмұны бойынша жоспар құр.

Ертегінің қай түрі
Ертегі кейіпкері
Қиял-ғажайып ертегісі
Балалар

Сабаққа сәттілік тілеу

Үй тапсырмасын айтады

Кітаптар туралы айтады

Болашақтың кітабы қандай болатынын айтады

Автормен танысады

Ертегіні оқиды

Ғажайып

тарын жазады

Оқыған сөйлемнің мағынасын түсіндіреді

Кестені толтырады

Өз ойын айтады

Үй тапсырмасын алады

Кері байланыс жасайды

Мадақтау арқылы бағалау

ҚБ:

«Қарындаштар»әдісі

Мәтінге суреттер топтамасын дайындаңдап келеді-1Б

ҚБ:

«Қарындаштар»әдісі

Дескриптор:

Алғашқы кітаптар мен қазіргі кітаптарды салыстырмалы түрде сипаттайды-1Б

Болашақтың кітабы қандай болатынын болжайды-1Б

Тамаша

ҚБ:

«Қарындаштар»әдісі

Дескриптор:

Ертегіні түсіне оқып, мазмұнын 1-ші жақта айтады-1Б

Ғаламшардың ғажайыптарын атайды-1Б

ҚБ:

«Қарындаштар»әдісі

Дескриптор:

Автордың сөзін түсіндіреді-1Б

Өз білімін ортаға салып, айта алады-1Б

ҚБ:

«Қарындаштар»әдісі

Дескриптор:

Кестені толтырады-1Б

Өз пікірін жеткізе алады-1Б

Тақырыпқа қорытынды жасайды-1Б

Жарайсыңдар

«Кітаптар»әдісі

Суреттер

Оқулық

Алғашқы кітаптардың суреттері

Кәмпиттер

Суреттер

ә.png

Оқулық

Құтылар

Суреттер

ә.png

Кері байланыс жасайды

Пәні::
Әдебиеттік оқу:
Пәні::
Әдебиеттік оқу:
Пәні::

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

«Білім беру ұйымы орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Сабақтың тақырыбы: Жоба сабақ

100-сабақ Тексерілді: Директордың ОІЖО

Пәні:: Пәні:
Әдебиеттік оқу: Әдебиеттік оқу
Пәні:: Бөлім:
Әдебиеттік оқу: Болашаққа саяхат
Пәні:: Педагогтің аты-жөні:
Әдебиеттік оқу:
Пәні:: Күні:
Әдебиеттік оқу:
Пәні:: Сынып:
Әдебиеттік оқу: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Пәні:: Сабақтың тақырыбы:
Әдебиеттік оқу: №100 сабақ. Жоба сабақ
Пәні:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
Әдебиеттік оқу:

4. 1. 2. 1*Шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп, жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығарманы қысқаша/ толық/ ішінара мазмұндау

4. 2. 1. 2* Шығарманы іштей көз жүгіртіп/шолып/ түртіп алып/ сұрақтар қоя отырып/ қажетті ақпаратты тауып/ белгі қойып оқу/ талдау жасап оқу/ сын тұрғысынан бағалап оқу

4. 2. 2. 1 Шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру

4. 3. 1. 1 Оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру

Пәні:: Сабақтың мақсаты
Әдебиеттік оқу: Ойын білдіреді, пікірін айтады, сөзжұмбақ құрастырады, көмектеседі, көмек сұрайды, өзін бағалайды
Пәні:: Сабақтың барысы
Пәні::

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Әдебиеттік оқу: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Пәні::

Ұйымдас

тыру

Өткен білімді еске түсіру

Жаңа білім

Бекіту

Кері байланыс

Әдебиеттік оқу:

Сабаққа дайындық жасау

Психологиялық ахуалды қалыптастыру

Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

Мәтінге суреттер топтамасын дайындаңдар

Жаңа тақырып

ФС-тапсырма

Жоба тақырыптары бойынша жұмыс жасау

  1. «Алтын ұям-ауылым/қалам\ отаным»

Фотоальбом жасау

Эссе жазу

Бес жолды

өлең жазу

Сурет салу

Ауылым

ЕБҚ-тапсырма

  1. «Ұлттық құндылығымызбен мақтанамыз»

Ұлттық құндылықтар: ұлттық киімдер, салт-дәстүріміз, әдет-ғұрпымыз, тарихи ескерткіштер және т. б.

ЕҚБ-тапсырма

Сөзжұмбақ құрастыру. «Қазақ»

1. Мал байлайтын жіп.

2. Жер бедері

3. Тағам сөзінің синонимі

4. Шөп оратын құрал.

5. Сөз мәйегі

  1. «Табиғат менің көзіммен»

Постер қорғау

А. Қағаз қалдықтарын жинаудың пайдасы

Айналамыз Ағаштарды аз

шашылмайды жұмсайды

Табиғатқа қамқорлық

жасалады

Үй тапсырмасы

«Болашақ мектебінің оқушысы» тақырыбына жоба дайындау

Өз жұмысын бағалау

Әр сұрақтың тұсына смайлик жапсыру арқылы өзін бағалайды.

Сабаққа сәттілік тілеу

Үй тапсырмасын айтады

Өз өлкесін дәріптейді

Сызбамен жұмыс жасайды

Ұлттық құндылықтарды дәріптейді

Сөзжұмбақ құрастырады

Постер қорғайды

Үй тапсырмасын алады

Кері байланыс жасайды

Мадақтаулар:

ҚБ: «Баскетбол»әдісі

Суреттер топтамасын дайындаңдап келеді-1Б

ҚБ: «Баскетбол»әдісі

Дескриптор:

Өз өлкесінің ерекшеліктерін біледі-1Б

Өз ауылы (қаласы) туралы айтары бар-1Б

ҚБ: «Баскетбол»әдісі

Дескриптор:

Ұлттық құндылықтарды біледі-1Б

Олар туралы айтады-1Б

ҚБ: «Баскетбол»әдісі

Дескриптор:

Сөзжұмбақ құрастырады-2Б

ҚБ: «Баскетбол»әдісі

Дескриптор:

Қағаз қалдықтарын қайта өңдеудің пайдасын біледі-2Б

Табиғатты қорғау туралы айтады-1Б

Жарайсыңдар

«Тик ток»әдісі

Суреттер

Оқулық

Өз өлкесі туралы суреттер

Сызба

Тарихи ескерткіштер туралы бейнебаян

Сөзжұмбақ кестесі

Қағаз өңдеу туралы суреттер

Сызба

ә.png

Смайликтер


Ұқсас жұмыстар
Кітапты құрметте
Т. Дәуренбеков «Кітаптар мұңы»
Кітап-сарқылмас рухани қазына (әдеби кеш)
Білімді кітаптан үйренесің
Студенттердің ғылыми шығармашылық жұмыстарының түрлері
Сыныптан тыс оқу әдістемесі
Келешегі кемел Қазақстан
Мектеп және ата-ана
Елбасының өмірі мен қызметі
Біздің елбасы жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz