Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Автор суреті

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі
<<Білім беру ұйымы орта мектебі>> КММ
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сабақтың тақырыбы: Болашақтың кітабы. Оқу кәмпиті
99-сабақ Тексерілді: Директордың ОІЖО
Пәні:
Әдебиеттік оқу
Бөлім:
Болашаққа саяхат
Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
№ 99 сабақ. Болашақтың кітабы. Оқу кәмпиті
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
4.1.2.1* шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп, жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығарманы қысқаша, толық, ішінара мазмұндау
4.2.9.1 түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым
4.3.3.1 шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, презентация түрінде ұсыну
Сабақтың мақсаты
Ертегіні 1-жақта айтады, өз пікірін білдіре алады
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//
уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдас
тыру

Өткен білімді еске түсіру

Жаңа білім

Бекіту

Кері байланыс
Сабаққа дайындық жасау
Психологиялық ахуалды қалыптастыру

Өткенді пысықтау
Үй тапсырмасы
Мәтінге суреттер топтамасын дайындаңдар

Жаңа тақырып
ФС-тапсырма
Есіңе түсір
1.Алғашқы кітаптар ағаштардың діңінен жасалды. Олар өте ыңғайсыз болды. Үлкен ағаш діңін алып жүру қиын болды. Кейіннен ағаштарды өңдеп, жеңілдеу кітаптар жасай бастады.
2.Ал қазіргі кезде кітаптарды өте ыңғайлы етіп жасайды. Сөмкеге сыяды,көтеріп жүргенге ыңғайлы.
ЕҚБ-тапсырма Болжа
3. Болашақта кітаптардың барлығы электронды болады.Қазіргі кезде де электронды кітаптарды пайдаланып жүрміз. Ол кітаптар толық қолданысқа енгенде ешкім кітап көтеріп жүрмейді.

Автормен танысу
Джанни Родари - итальян жазушысы. Оның <<Чипполлиноның басынан кешкендері>> атты ертегісі бүкіл әлемге танымал.
Түсініп оқы.
<<Оқу кәмпиті>> ертегісін түсініп оқыту
4. Ертегіні оқушылар 1-жақта әңгімелеп береді.
Мен << Би>> ғаламшарында қонақта болғанда көргенім............

5.>>Би>> ғаламшарының ғажайыптары
1. Онда кітап жоқ.
2.Білімді сатып алады
3.Ғаламшарда мектеп жоқ.
4.Балалар білім құтысынан ішіп, білімді болады
5.Балабақша балаларына оқу кәмпиті бар.

Түсіндір
6.Балалар құтыдағы білім сусынын ішуге де ерінеді. Олар біз сияқты кітап оқып,есеп шығармай - ақ бәрін біле алатын болса да ерінеді.
7.Ғарышкер сыйлаған кәмпиттен оқыған өлеңді ешкім де түсінбеді.Қызы түсінбесе де жаттап алды
8. Өзіне ұнаған ғылымды құтыға құйған сәтін суретпен бейнелейді
ЕБҚ-тапсырма
Пікіріңді айт
9.Кестемен жұмыс
Ертегінің қай түрі
Ертегі кейіпкері
Қиял-ғажайып ертегісі
Балалар

Қорытындылау
10. Білімді бұлай алу ұнамайды, себебі кітап оқып, ізденбеген, дәлелмен айтылмаған білім - білім емес. Маған өзіміздің оқу түрі ұнайды

Үй тапсырмасы
Ертегі мазмұны бойынша жоспар құр.

Сабаққа сәттілік тілеу

Үй тапсырмасын айтады

Кітаптар туралы айтады

Болашақтың кітабы қандай болатынын айтады

Автормен танысады

Ертегіні оқиды

Ғажайып
тарын жазады

Оқыған сөйлемнің мағынасын түсіндіреді

Кестені толтырады

Өз ойын айтады

Үй тапсырмасын алады

Кері байланыс жасайды

Мадақтау арқылы бағалау

ҚБ:
<<Қарындаштар>>әдісі
Мәтінге суреттер топтамасын дайындаңдап келеді-1Б

ҚБ:
<<Қарындаштар>>әдісі
Дескриптор:
Алғашқы кітаптар мен қазіргі кітаптарды салыстырмалы түрде сипаттайды-1Б
Болашақтың кітабы қандай болатынын болжайды-1Б

Тамаша

ҚБ:
<<Қарындаштар>>әдісі
Дескриптор:
Ертегіні түсіне оқып, мазмұнын 1-ші жақта айтады-1Б

Ғаламшардың ғажайыптарын атайды-1Б

ҚБ:
<<Қарындаштар>>әдісі
Дескриптор:
Автордың сөзін түсіндіреді-1Б
Өз білімін ортаға салып, айта алады-1Б

ҚБ:
<<Қарындаштар>>әдісі
Дескриптор:
Кестені толтырады-1Б
Өз пікірін жеткізе алады-1Б
Тақырыпқа қорытынды жасайды-1Б

Жарайсыңдар

<<Кітаптар>>әдісі

Суреттер

Оқулық

Алғашқы кітаптардың суреттері

Кәмпиттер

Суреттер

Оқулық

Құтылар

Суреттер

Кері байланыс жасайды

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі
<<Білім беру ұйымы орта мектебі>> КММ
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сабақтың тақырыбы: Жоба сабақ
100-сабақ Тексерілді: Директордың ОІЖО
Пәні:
Әдебиеттік оқу
Бөлім:
Болашаққа саяхат
Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
№100 сабақ. Жоба сабақ
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
4.1.2.1*Шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп, жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығарманы қысқаша/ толық/ ішінара мазмұндау
4.2.1.2* Шығарманы іштей көз жүгіртіп/шолып/ түртіп алып/ сұрақтар қоя отырып/ қажетті ақпаратты тауып/ белгі қойып оқу/ талдау жасап оқу/ сын тұрғысынан бағалап оқу
4.2.2.1 Шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру
4.3.1.1 Оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру
Сабақтың мақсаты
Ойын білдіреді, пікірін айтады, сөзжұмбақ құрастырады,көмектеседі, көмек сұрайды, өзін бағалайды
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//
уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдас
тыру

Өткен білімді еске түсіру

Жаңа білім

Бекіту

Кері байланыс
Сабаққа дайындық жасау
Психологиялық ахуалды қалыптастыру

Өткенді пысықтау
Үй тапсырмасы

Мәтінге суреттер топтамасын дайындаңдар
Жаңа тақырып
ФС-тапсырма
Жоба тақырыптары бойынша жұмыс жасау
<<Алтын ұям-ауылым/қалам\ отаным>>
Фотоальбом жасау
Эссе жазу
Бес жолды
өлең жазу
Сурет салу
Ауылым

ЕБҚ-тапсырма
<<Ұлттық құндылығымызбен мақтанамыз>>
Ұлттық құндылықтар: ұлттық киімдер, салт-дәстүріміз, әдет-ғұрпымыз,тарихи ескерткіштер және т.б.
ЕҚБ-тапсырма
Сөзжұмбақ құрастыру. <<Қазақ>>
1.Мал байлайтын жіп.
2.Жер бедері
3. Тағам сөзінің синонимі
4.Шөп оратын құрал.
5.Сөз мәйегі

<<Табиғат менің көзіммен>>
Постер қорғау
А. Қағаз қалдықтарын жинаудың пайдасы

Айналамыз Ағаштарды аз
шашылмайды жұмсайды

Табиғатқа қамқорлық
жасалады

Үй тапсырмасы
<<Болашақ мектебінің оқушысы>> тақырыбына жоба дайындау
Өз жұмысын бағалау
Әр сұрақтың тұсына смайлик жапсыру арқылы өзін бағалайды.

Сабаққа сәттілік тілеу

Үй тапсырмасын айтады

Өз өлкесін дәріптейді

Сызбамен жұмыс жасайды

Ұлттық құндылықтарды дәріптейді

Сөзжұмбақ құрастырады

Постер қорғайды

Үй тапсырмасын алады

Кері байланыс жасайды
Мадақтаулар:

ҚБ: <<Баскетбол>>әдісі
Суреттер топтамасын дайындаңдап келеді-1Б

ҚБ: <<Баскетбол>>әдісі
Дескриптор:
Өз өлкесінің ерекшеліктерін біледі-1Б
Өз ауылы (қаласы) туралы айтары бар-1Б

ҚБ: <<Баскетбол>>әдісі
Дескриптор:
Ұлттық құндылықтарды біледі-1Б
Олар туралы айтады-1Б

ҚБ: <<Баскетбол>>әдісі
Дескриптор:
Сөзжұмбақ құрастырады-2Б

ҚБ: <<Баскетбол>>әдісі
Дескриптор:
Қағаз қалдықтарын қайта өңдеудің пайдасын біледі-2Б
Табиғатты қорғау туралы айтады-1Б

Жарайсыңдар

<<Тик ток>>әдісі
Суреттер

Оқулық

Өз өлкесі туралы суреттер

Сызба

Тарихи ескерткіштер туралы бейнебаян

Сөзжұмбақ кестесі

Қағаз өңдеу туралы суреттер

Сызба

Смайликтер

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі
<<Білім беру ұйымы орта мектебі>> КММ
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сабақтың тақырыбы: Өзіңді тексер. Тоқсандық жиынтық бағалау
101-102-сабақ Тексерілді: Директордың ОІЖО
Пәні:
Әдебиеттік оқу
Бөлім:
Болашаққа саяхат
Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
№101-102 сабақтар. Өзіңді тексер. Тоқсандық жиынтық бағалау
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
4.3.2.1 таныс мәтінге жаңа кейіпкерлер қосу, жаңа сюжеттер енгізу, өлең (төрт жолды) жазу
Сабақтың мақсаты
Тарау бойынша білімін тексереді, мәтіндерді еске түсіреді
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//
уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдас
тыру

Өткен білімді еске түсіру

Жаңа білім

Бекіту

Кері байланыс
Сабаққа дайындық жасау
Психологиялық ахуалды жақсарту

Өткенді пысықтау
Үй тапсырмасы
<<Болашақ мектебінің оқушысы>> тақырыбына жоба дайындау

Жаңа тақырып
ФС-тапсырма
Кестені толтыру

Оқып,тақырыбын ата
Қай кейіпкердің сөзі?
Кейіпкер сөзін кімге арнады?
Қанатты қиял
Қарт ата
Ұлына

ЕБҚ-тапсырма
<<Алыптардың айтысы>> мәтініндегі кейіптеу кейіпкерлер:Электр, Химия,Адам.

<<Мұнай теңізі>> өлеңінің авторы: Тайыр Жароков

<<Жеті түсті желбір гүл>> ертегісі

Жеті тілек.
1.Ата-анам аман болсын!
2.Аспанымыз ашық болсын!
3. Еліміз аман болсын!
4.Балалар анасыз болмасын!
5. Бақытты заман болсын!
6. Достарымыз көп болсын!
7. Қазақстанымыз гүлдене берсін!

Кестемен жұмыс
А. Түркияда тамыры топыраққа тисе болды, сонау зеңгір көкке дейін өрмелеп, тез өсетін бақша өсімдігі бар еді. Бұл- түріктің бұршағы еді
Ә.Жүрегім тас төбеме шықты.
ЕҚБ-тапсырма
Робот сөзіне бес жолды өлең.
Синквейн
Кім?-Робот
Қандай?-Темір, қатты
Не істейді?- Жүреді, жұмыс жасайды, Сөйлейді
Робот адамның көмекшісі болады (4 сөз)
Робот-болашақтың техникасы

Р.Э.Распе-неміс жазушысы
Пікір білдіру
-Болашақтың оқушысына арнаулы мектеп киімі мен сөмке қажет емес.
-Болашақтың оқушысына қазіргідей кітап керек емес. Кітаптар электронды болады

9.Үйге тапсырма
<<Біздің болашағымыз бейбіт өмірде>> атты постер дайындау

Екінші сабақ.
Тоқсандық жиынтық бағалау орындайды

Жылы лебіздер айтады

Үй тапсырмасын көрсетеді

Кестені толтырады

Кейіпкерлерді атайды

Авторды атайды

Тілектер жазады

Кестені толтырады

Бес жолды өлең жазады

Сұрақтарға жауап береді

Үй тапсырмасын алады

Жиынтық орындайды

Кері байланыс жасайды
Мадақтау

ҚБ: <<Жапырақ>>әдісі
Дескриптор:
<<Болашақ мектебінің оқушысы>> тақырыбына жоба дайындайды-1Б

ҚБ: <<Жапырақ>>әдісі
Дескриптор:
Кестені талапқа сай толтырады-1Б
Мәтін мазмұнын біледі-1Б

ҚБ: <<Жапырақ>>әдісі
Дескриптор:
Мәтініндегі кейіптеу кейіпкерлерлерді біледі-1Б
Өлең авторын атайды-1Б
Гүлге өз тілектерін жазады-1Б

ҚБ: <<Жапырақ>>әдісі
Дескриптор:
Өтірік өлеңді ажырата алады-1Б

Синквейн әдісі бойынша бес жолды өлең дайындайды-1Б

ҚБ: <<Жапырақ>>әдісі
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап береді-1Б
Өз пікірлерін білдіреді-1Б

Жарайсыңдар

<<Жұлдыздар шеруі>> әдісі
Суреттер

Оқулық

Кесте

Оқулық

Автор суреті

Гүл күлтелері

Суреттер

Оқулық

Кері байланыс парағы

Ұқсас жұмыстар
Ш. Мұртаза Бала Тұрар
Қартқожаның туған жері
М.дулатов. «қоян»
Шегіртке мен құмырсқа жайлы ақпарат
Ертегі сабақ. Ашық сабақ
Мысалды мәнерлеп оқу
40 өтірік ертегісіндегі тазша бала бейнесі
Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі жайлы ақпарат
Бүлдірген тере барғанда
Бұғы-Ана. Ш.Айтматов
Пәндер