Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Абай тұлғасының өзге тұлғалармен байланысын анықтай

Білім беру ұйымының атауы

Пәні:
Жаңа замандағы Қазақстан тарихы
Бөлім:
7.4 XIХ ғасыр -XX ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып: 7
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Абай Құнанбаев - ұлы ойшыл.
Зерттеу сұрағы: Неліктен Абай Құнанбайұлын <<Хәкім Абай>> деп атады?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
7.2.2.2 Абай Құнанбаевтың ақын, ойшыл, қоғам қайраткері ретіндегі қызметіне баға беру
Сабақтың мақсаты
А. Құнанбаевты ақын, жазушы, ойшыл, қоғам қайраткері ретінде айқындайды
Құндылықтарға баулу
Құндылықтар:
-өзгенің еңбегін құрметтеу
-патриотизм
-ұлттық сана-сезім
-ынтымақтастық
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдасты
ру
Өзін-өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру

Оқушыларға ұлы ағылшын жазушысы У.Шекспир мен Ұлы Абайдың портреттерін көрсету
Суреттерде кімдер бейнеленген?
Осы тұлғалар туралы небілесіңдер?
Қандай еңбектері үшін әлемге танымал болды?
Еңбектердің бүгінгі күні қандай маңызы бар?
<<Ұлы>>, <<Танымал>> ұғымдарын қалайтүсінесіңдер? Бүгінгі күні ұлы, танымал болуы үшін қандай қасиеттерге ие болу қажет?
Оқушылар өз жауаптарын ұсынады
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Абайдың суреті:
Шекспирдің суреті:

Жаңа білім

Зерттеу (Қара сөздер, оқулықпен жұмыс)
Абайдың қарасөздерінің бүгінгі күнгі өзектілігі мен маңыздылығын анықтау үшін зерттеу тапсырма беру
Қарасөздерді келесі бағыттар бойынша талдады ұсыну
Венн диаграммасы
Бүгінгі заман
Бүгінгі заман
Абай заманы
Абай заманы

Абайдың қарасөздеріне негізделе отырып, жағдаятқа талдау жасайды \.
Сұрақ:
Қазіргі жастардың жалпы адами құндылықтарға көзқарасы қандай және қандай баға береді?
Өмірде өзінің лайықты орнын тауып, нәтижелі өмір сүру үшін адамға қандай қасиеттер керек?
Деректермен жұмыс. Оқушыларға Абай туралы жазылған пікірлер мен естеліктерді ұсыну және кесте бойынша жұмыс жасату
Не білемін?
Не білгім келеді?
Қандай жолмен (қалай) білуіме, анықтауыма болады?

<<Анықта>>
Абайға қатыстылығын, байланысын анықтайды
Александр Македонский (Абай <<Ескендір>> поэмасын жазды)
Жаз (<<Жаз>> өлеңі)
Қарға мен түлкі (Абай И.Крыловтың <<Қарға мен түлкі>> мысалын аударды)
Шәкәрім Құдайбердіұлы (Шәкәрім Абайдың шәкірті)
А.С. Пушкин (Абай А.С. Пушкиннің шығармаларын аударды)
М.Әуезов (М. Әуезов <<Абай>> романын жазды)

Оқушылар қарасөздердің негізгі ойын анықтау. Қарасөздердің құндылықтарын анықтау.
Бүгінгі күнмен байланысын анықтау.

Оқушылар Абайдың қарасөздерінің қазіргі таңдағы маңыздылығына талдау жасайды;
Абай туралы жазылған пікірлер мен естеліктердегі негізгі идеяны анықтайды;

Оқушылар Абай тұлғасының өзге тұлғалармен байланысын анықтайды;
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Дескриптор:
Қарасөздердің негізгі ойын анықтау. Қарасөздердің құндылықтарын анықтау.
Бүгінгі күнмен байланысын анықтау.

Дескриптор:
Абайдың қарасөздерінің қазіргі таңдағы маңыздылығына талдау жасайды;
Абай туралы жазылған пікірлер мен естеліктердегі негізгі идеяны анықтайды;

Дескриптор:
Абай тұлғасының өзге тұлғалармен байланысын анықтай

Абайдың еңбектері.

Абай Құнанбаев (өмірбаяны,
еңбектері)
http://abai-inst.kz/

http://www.abay.nabrk.kz/index.php?page=content&id=76

http://www.zharar.com/kz/biography/1289-abay.html

Абай шығармалары
http://abai-inst.kz/?cat=3

Бекіту

Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма
. Абай-ұлы ойшыл
Сабақтың тақырыбын қорытындылау
<<Ең үздік жауап>>
Ақпараттық карточка
Кері байланыс

<<Білім ағашы>>. Ағашқа сұрақтар жазылады/ ілінеді (стикер), оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді
Абайдың балалық кезі туралы не білесің?
Абайдың дүниеге көзқарасын қалыптастыруға қандай факторлар әсер етті?
Абайдың орыстың зиялы қауым өкілдерімен қарым қатынасы қандай болды?
Абайдың аудармашылық қызметі туралы не білесің?
Абайдың халық ағарту ісіне қосқан үлесі қандай болды?
Ақынның шығармаларын ата
Абайдың өлеңін жатқа үзінді оқы
Абай жайлы роман жазып шығарған автор кім?
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

А4, конспект

Ұқсас жұмыстар
Адам тұлғасын бейнелеу. сурет 5 сынып
Электрондық оқулықтардың дарынды оқушылармен жұмыс жасауда қолданылуының тиімділігі
Командалық қозғалыстар
Тарих пәнінен оқушыларды олимпиадаға дайындау ерекшеліктері
Қайым Мұхамедхановтың өмір өткелдері
Абайдың шығармалар жинағы
Есептер шығару. 7 сынып
Жекелеген әдебиет
Дарынды оқушылардың қабілетін дамыту
Жоңғар шапқыншылығы зардаптары
Пәндер