Оқылым тапсырмасы

Бөлім: Әлемдегі ірі кітапханалар
Мектеп:
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Мұғалімнің аты-жөні:
Мектеп::
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Күні:
Мектеп::
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сынып: 5
Мектеп:: Қатысқандар
Қатыспағандар
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сабақтың тақырыбы:
Мектеп:: Александрия кітапханасы.
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Мектеп::

6. 2. 5. 1. мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру.

6. 3. 5. 1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу;

6. 4. 4. 3. үстеудің мағыналық түрлерін ажырату

Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сабақ мақсаттары:
Мектеп::

Барлық оқушылар: Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрағын құрастыру және оқылым материалы бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді қатыстырып, жинақы мәтін жазу, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату;

Көпшілігі: Мәтін бойынша көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыра отырып нақтылау сұрақтарын құрастыру, мәтіннен негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату;

Кейбір оқушылар: Мәтін бойынша нақтылау сұрақтарына шынайы өмірден дәлелдер келтіру, өздерінің білетін ақпараттарын мәтіндегі негізгі оймен ұштастырып, оны өмірмен байланыстыра отырып, жинақы мәтін жазу, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату.

Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Бағалау критерийлері:
Мектеп::
  • Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады.
  • Оқылым мәтіні бойынша жинақы мәтін жазады.
  • үстеудің мағыналық түрлеріне талдау жасайды.
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Ойлау дағдыларының деңгейі
Мектеп:: Қолдану, талдау, жинақтау
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Құндылықтарға баулу
Мектеп:: Зайырлы қоғам және жоғары руханият (3-құндылық)
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Тілдік мақсат
Мектеп::

Пәнге қатысты термин сөздер: стадион, театр, ЮНЕСКО (Түсіндірме сөздік), синонимдік қатар

Диалог құрауға\ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: кітапхана, кітап қоры.

Талқылауға арналған сұрақтар:

-Не себепті Александрия кітапханасы әлемдегі ірі кітапханалар қатарына жатады деп ойлайсыз?

-Тарихы ұқсас тағы қандай кітапханаларды білесіздер?

Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Алдыңғы оқу
Мектеп:: Әлемдегі ірі кітапханалар .
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сабақтың барысы:
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сабақтың кезеңі/ уақыт
Мектеп:: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сабақтың басы
Мектеп::

І Ұйымдастыру:

Оқушылардың сабаққа қатысуы тексеріледі.

Жағымды психологиялық ахуал.

Қызығушылықты ояту. (Кітап жөнінде айтылған сөздерді құрастыру арқылы даналық сөздердің мазмұнын ашып түсіндіреді) .

1. Артық білім кітапта, ерінбей оқып көруге (Абай) . 2. Әрбір адамның ең жақсы досы-өмірлік досы- кітап болуы тиіс (М. Әуезов) .

3. Кітап- білім бұлағы, білім - өмір шырағы (Мақал) .

Оқылым алды тапсырма. «Жетек сұрақтар» әдісі 1. Тақтадағы суреттерден не байқадыңдар?

2. Ал мыналар ше?. .

3. Осы суреттердің біздің өткелі отырған сабағымызға қатысы қандай деп ойлайсыздар?

Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды.

Балалар жағымды ахуал қалыптастырады.

Оқушылар кітап жөнінде айтылған сөздерді құрастыру арқылы даналық сөздердің мазмұнын ашып түсіндіреді.

Жетек сұрақтарға жауап беріп, пікірлерін білдіреді.

Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

Қалыптастырушы бағалау

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

6-сынып

«Қазақ тілі» оқулығы

Суреттер

Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сабақтың ортасы
Мектеп::

Оқылым тапсырмасы. ІІ. Мағынаны тану.

«Ақпаратты сүзу» әдісі. 1. «Александрия кітапханасы» тақырыбында оқылым мәтінін оқиды. Мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған 3 нақтылау сұрағын құрастырады. (Оқушылар сұрақты жеке құрып, топ ішінде талқылап, үздік деген 3 сұрақты келесі топқа жолдайды)

Тапсырма. Оқылым мәтінінен үстеулерді тауып, мағыналық түрлерін анықтаңдар

Дескриптор:

* мәтін мазмұнын түсінеді;

* нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады;

* оқылым мәтінінен үстеулерді тауып, мағыналық түрлерін анықтайды.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

«Еркін жазу» әдісі. Оқылым мәтіннен негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазады.

Дескриптор:

  • мәтіннен іріктелген ақпараттарды жинақтайды. ;
  • мәтіндегі негізгі ойды өмірмен байланыстырады;
  • сөз құрамын сақтайды (40 сөз ) .

ҚБ

Бекіту. «Соңғы сөзді мен айтайын . . . » әдісімен оқушылар бүгінгі сабақ бойынша алған білімдерін бір сөйлеммен қорытындылайды.

«Ақпаратты сүзу» әдісі. 1. «Александрия кітапханасы» тақырыбында оқылым мәтінін оқиды. Мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған 3 нақтылау сұрағын құрастырады. (Оқушылар сұрақты жеке құрып, топ ішінде талқылап, үздік деген 3 сұрақты келесі топқа жолдайды)

Грамматикалық тапсырма орындайды.

«Еркін жазу» әдісі. Оқылым мәтіннен негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазады. «Соңғы сөзді мен айтайын . . . » әдісімен оқушылар бүгінгі сабақ бойынша алған білімдерін бір сөйлеммен қорытындылайды.

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

6-сынып қазақ тілі

(rnpb. kz)

Бөлім:Әлемдегі

Ұқсас жұмыстар
Франция ұлттық кітапханасы
Сабақтың мақсаттары. Сабақтың ортасы
Тарихи сөз
Оқушылардың кейбірі
Мәтінді тілдік талдау
Тілге қатысты достарымен пікірлесу
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың жазылым дағдысын жаңартылған бағдарламасы бойынша дамыту
Табиғатқа саяхат. Ө дыбысы мен әрпі
Ауызекі сөйлеу стилі
Музыка, өнер және әдебиет
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz