Оқылым тапсырмасы

6. 2. 5. 1. мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру.
6. 3. 5. 1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу;
6. 4. 4. 3. үстеудің мағыналық түрлерін ажырату
Барлық оқушылар: Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрағын құрастыру және оқылым материалы бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді қатыстырып, жинақы мәтін жазу, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату;
Көпшілігі: Мәтін бойынша көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыра отырып нақтылау сұрақтарын құрастыру, мәтіннен негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату;
Кейбір оқушылар: Мәтін бойынша нақтылау сұрақтарына шынайы өмірден дәлелдер келтіру, өздерінің білетін ақпараттарын мәтіндегі негізгі оймен ұштастырып, оны өмірмен байланыстыра отырып, жинақы мәтін жазу, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату.
- Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады.
- Оқылым мәтіні бойынша жинақы мәтін жазады.
- үстеудің мағыналық түрлеріне талдау жасайды.
Пәнге қатысты термин сөздер: стадион, театр, ЮНЕСКО (Түсіндірме сөздік), синонимдік қатар
Диалог құрауға\ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: кітапхана, кітап қоры.
Талқылауға арналған сұрақтар:
-Не себепті Александрия кітапханасы әлемдегі ірі кітапханалар қатарына жатады деп ойлайсыз?
-Тарихы ұқсас тағы қандай кітапханаларды білесіздер?
І Ұйымдастыру:
Оқушылардың сабаққа қатысуы тексеріледі.
Жағымды психологиялық ахуал.
Қызығушылықты ояту. (Кітап жөнінде айтылған сөздерді құрастыру арқылы даналық сөздердің мазмұнын ашып түсіндіреді) .
1. Артық білім кітапта, ерінбей оқып көруге (Абай) . 2. Әрбір адамның ең жақсы досы-өмірлік досы- кітап болуы тиіс (М. Әуезов) .
3. Кітап- білім бұлағы, білім - өмір шырағы (Мақал) .
Оқылым алды тапсырма. «Жетек сұрақтар» әдісі 1. Тақтадағы суреттерден не байқадыңдар?
2. Ал мыналар ше?. .
3. Осы суреттердің біздің өткелі отырған сабағымызға қатысы қандай деп ойлайсыздар?
Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды.
Балалар жағымды ахуал қалыптастырады.
Оқушылар кітап жөнінде айтылған сөздерді құрастыру арқылы даналық сөздердің мазмұнын ашып түсіндіреді.
Жетек сұрақтарға жауап беріп, пікірлерін білдіреді.
Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды.
Қалыптастырушы бағалау
Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
6-сынып
«Қазақ тілі» оқулығы
Суреттер
Оқылым тапсырмасы.
ІІ. Мағынаны тану.
«Ақпаратты сүзу» әдісі. 1. «Александрия кітапханасы» тақырыбында оқылым мәтінін оқиды. Мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған 3 нақтылау сұрағын құрастырады. (Оқушылар сұрақты жеке құрып, топ ішінде талқылап, үздік деген 3 сұрақты келесі топқа жолдайды)
Тапсырма. Оқылым мәтінінен үстеулерді тауып, мағыналық түрлерін анықтаңдар
Дескриптор:
* мәтін мазмұнын түсінеді;
* нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады;
* оқылым мәтінінен үстеулерді тауып, мағыналық түрлерін анықтайды.
ҚБ
ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.
«Еркін жазу» әдісі. Оқылым мәтіннен негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазады.
Дескриптор:
- мәтіннен іріктелген ақпараттарды жинақтайды. ;
- мәтіндегі негізгі ойды өмірмен байланыстырады;
- сөз құрамын сақтайды (40 сөз ) .
ҚБ
Бекіту. «Соңғы сөзді мен айтайын . . . » әдісімен оқушылар бүгінгі сабақ бойынша алған білімдерін бір сөйлеммен қорытындылайды.
«Ақпаратты сүзу» әдісі. 1. «Александрия кітапханасы» тақырыбында оқылым мәтінін оқиды. Мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған 3 нақтылау сұрағын құрастырады. (Оқушылар сұрақты жеке құрып, топ ішінде талқылап, үздік деген 3 сұрақты келесі топқа жолдайды)
Грамматикалық тапсырма орындайды.
«Еркін жазу» әдісі. Оқылым мәтіннен негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазады. «Соңғы сөзді мен айтайын . . . » әдісімен оқушылар бүгінгі сабақ бойынша алған білімдерін бір сөйлеммен қорытындылайды.
Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
6-сынып қазақ тілі
(rnpb. kz)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz