Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқылым тапсырмасы

Бөлім: Әлемдегі ірі кітапханалар
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

Сынып: 5
Қатысқандар

Қатыспағандар
Сабақтың тақырыбы:
Александрия кітапханасы.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
6.2.5.1. мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру.
6.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу;
6.4.4.3. үстеудің мағыналық түрлерін ажырату
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрағын құрастыру және оқылым материалы бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді қатыстырып, жинақы мәтін жазу, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату;
Көпшілігі: Мәтін бойынша көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыра отырып нақтылау сұрақтарын құрастыру, мәтіннен негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату;
Кейбір оқушылар: Мәтін бойынша нақтылау сұрақтарына шынайы өмірден дәлелдер келтіру, өздерінің білетін ақпараттарын мәтіндегі негізгі оймен ұштастырып, оны өмірмен байланыстыра отырып, жинақы мәтін жазу, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату.
Бағалау критерийлері:
Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады.
Оқылым мәтіні бойынша жинақы мәтін жазады.
үстеудің мағыналық түрлеріне талдау жасайды.
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану, талдау, жинақтау
Құндылықтарға баулу
Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)
Тілдік мақсат
Пәнге қатысты термин сөздер: стадион, театр, ЮНЕСКО (Түсіндірме сөздік), синонимдік қатар
Диалог құрауға\ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: кітапхана, кітап қоры.
Талқылауға арналған сұрақтар:
-Не себепті Александрия кітапханасы әлемдегі ірі кітапханалар қатарына жатады деп ойлайсыз?
-Тарихы ұқсас тағы қандай кітапханаларды білесіздер?
Алдыңғы оқу
Әлемдегі ірі кітапханалар .
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
І Ұйымдастыру:
Оқушылардың сабаққа қатысуы тексеріледі.
Жағымды психологиялық ахуал.

Қызығушылықты ояту. (Кітап жөнінде айтылған сөздерді құрастыру арқылы даналық сөздердің мазмұнын ашып түсіндіреді).
1.Артық білім кітапта, ерінбей оқып көруге (Абай). 2.Әрбір адамның ең жақсы досы-өмірлік досы- кітап болуы тиіс (М.Әуезов).
3.Кітап- білім бұлағы, білім - өмір шырағы (Мақал).
Оқылым алды тапсырма. <<Жетек сұрақтар>> әдісі 1.Тақтадағы суреттерден не байқадыңдар?

2.Ал мыналар ше?..

3.Осы суреттердің біздің өткелі отырған сабағымызға қатысы қандай деп ойлайсыздар?

Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды.
Балалар жағымды ахуал қалыптастырады.

Оқушылар кітап жөнінде айтылған сөздерді құрастыру арқылы даналық сөздердің мазмұнын ашып түсіндіреді.

Жетек сұрақтарға жауап беріп, пікірлерін білдіреді.

Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды.
Қалыптастырушы бағалау

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

6-сынып
<<Қазақ тілі>> оқулығы

Суреттер

Сабақтың ортасы
Оқылым тапсырмасы. ІІ. Мағынаны тану.
<<Ақпаратты сүзу>> әдісі. 1.<<Александрия кітапханасы>> тақырыбында оқылым мәтінін оқиды. Мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған 3 нақтылау сұрағын құрастырады.(Оқушылар сұрақты жеке құрып, топ ішінде талқылап, үздік деген 3 сұрақты келесі топқа жолдайды)

Тапсырма. Оқылым мәтінінен үстеулерді тауып, мағыналық түрлерін анықтаңдар
Дескриптор:
* мәтін мазмұнын түсінеді;
* нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады;
* оқылым мәтінінен үстеулерді тауып, мағыналық түрлерін анықтайды.
ҚБ
ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.
<<Еркін жазу>> әдісі. Оқылым мәтіннен негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазады.
Дескриптор:
мәтіннен іріктелген ақпараттарды жинақтайды. ;
мәтіндегі негізгі ойды өмірмен байланыстырады;
сөз құрамын сақтайды (40 сөз ) .
ҚБ

Бекіту. <<Соңғы сөзді мен айтайын...>> әдісімен оқушылар бүгінгі сабақ бойынша алған білімдерін бір сөйлеммен қорытындылайды.

<<Ақпаратты сүзу>> әдісі. 1.<<Александрия кітапханасы>> тақырыбында оқылым мәтінін оқиды. Мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған 3 нақтылау сұрағын құрастырады.(Оқушылар сұрақты жеке құрып, топ ішінде талқылап, үздік деген 3 сұрақты келесі топқа жолдайды)

Грамматикалық тапсырма орындайды.

<<Еркін жазу>> әдісі. Оқылым мәтіннен негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазады. <<Соңғы сөзді мен айтайын...>> әдісімен оқушылар бүгінгі сабақ бойынша алған білімдерін бір сөйлеммен қорытындылайды.

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

6-сынып қазақ тілі

(rnpb.kz)

Сабақтың соңы

Үйге тапсырма:
Кері байланыс.

Қосымша ақпарат
Саралау-оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті
оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
Бағалау - оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс - Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс

Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне неге?

Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
1:
2:
Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
1:
2:

Ұқсас жұмыстар
Франция ұлттық кітапханасы
Сабақтың мақсаттары. Сабақтың ортасы
Тарихи сөз
Оқушылардың кейбірі
Тілге қатысты достарымен пікірлесу
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың жазылым дағдысын жаңартылған бағдарламасы бойынша дамыту
Табиғатқа саяхат. Ө дыбысы мен әрпі
Ауызекі сөйлеу стилі
Музыка, өнер және әдебиет
Бұқаралық ақпарат құралдарындағы хабарламалар
Пәндер