Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Франция ұлттық кітапханасы

Бөлім атауы: Әлемдегі ірі кітапханалар
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 6-сынып
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Франция ұлттық кітапханасы .
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
6.2.5.1. мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру.
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар: мәтіннен сұрақтар арқылы ақпараттарды анықтау;
Көптеген оқушылар: нақтылау сұрақтарын құрастыру арқылы мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтау;
Кейбір оқушылар: мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру..
Бағалау критеийлері
мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, түсіндіреді;
нақтылау сұрақтарын құрастырады.
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу, түсіну.
Тілдік мақсаттар
Оқылым мақсаты бойынша:
мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, түсіндіреді;
нақтылау сұрақтарын құрастырады..
Құндылықтарға баулу
Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)
Осыған дейін меңгерілген білім
Әлемдегі ірі кітапханалар
Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы

І. Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, сабаққа дайындық.
Жағымды психологиялық ахуал: <<Сөйлей алатын қолдар>> жаттығуы.Мұғалім айтатын жаттығулардың бәрін тек қолмен ғана орындау керек:Амандасу,достасу,қуаныш көрсету, ескерту айту, күресу, сәттілік тілеу.
І.ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту
Балалар, қазір тақтада көрсетілетін көрікті жерлерді атап шығайық.

Балалар, иә, біз қазір Францияның көрікті жерлерімен, ұлттық құндылықтарымен танысып шықтық. Ал, сендер, Еуропадағы ең ежелгі кітапхананың Франция мемлекетінде орналасқанын білесіңдер ме? Өйткені бүгінгі тақырыбымыз Франция Ұлттық кітапханасына арналады.

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.
Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы сабақ тақырыбын анықтайды.

Берілген суреттерді қатыстыра отырып, сабақ мазмұны не туралы болатынына болжам жасаңыздар.

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

ҚБ

6-сынып <<Қазақ тілі>> оқулығы
Сабақтың ортасы

30 минут
Мағынаны тану
ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ
1. Мәтінді оқыңыз. Жұпта мәтіндегі негізгі ақпараттарды теріп жазып, қосымша ақпараттардың астын сызыңыз.
2. Мәтіннен іріктелген ақпараттарыңыз негізінде бірнеше сұрақтар құрастырыңыз. Сұрақтарыңыз негізгі, қосымша ақпараттар мен көтерілген мәселені анықтауға бағытталуын
ескеріңіз.
3.
Дескриптор:
мәтіндегі негізгі ақпараттарды ажыратады;
қосымша ақпараттарды табады;
тыныс белгілерді орынды қолданады;
сұрақтар құрастырады;
көтерілген мәселені анықтайды.
Кітапхана туралы мәліметтермен кестені толықтырады.
ҚБ
ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

Дескриптор:
Оқылым мәтінінің мазмұны бойынша ойын жинақтайды;
ИНСЕРТ кестесін толтырады;
Ойын қорғайды.
ҚБ
Бағалау.

Жұптық жұмыс.

Мәтіндегі негізгі ақпараттарды ажыратады;
қосымша ақпараттарды табады;
тыныс белгілерді орынды қолданады;
сұрақтар құрастырады;
көтерілген мәселені анықтайды.

Кестемен жұмыс жүргізеді.

Оқылым мәтінінің мазмұны бойынша ойын жинақтайды;
ИНСЕРТ кестесін толтырады;
Ойын қорғайды.

ҚБ

ҚБ

ҚБ

ҚБ

(<<Кітап патшалығы>> журналынан)

Сабақтың соңы

Ұқсас жұмыстар
Қытай Ұлттық кітапханасы
Мектеп кітапханасы - мектептің жүрегі, бір бөлігі
Кітапхана меңгерушісі
Оқушыларды кітапханалық-библиографиялық білім негіздеріне үйрету
Білімді кітаптан үйренесің
Мектеп кітапханасы
Италия мен Германияда революция
Терезені жабу кезінде кестеге
Кітапхана бағдарламасы
Италия туралы
Пәндер