Франция ұлттық кітапханасы

Бөлім атауы: Әлемдегі ірі кітапханалар
Мектеп:
Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сынып: 6-сынып
Мектеп:: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сабақтың тақырыбы
Мектеп::

Франция ұлттық кітапханасы .

Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Мектеп:: 6. 2. 5. 1. мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру.
Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сабақтың мақсаттары
Мектеп::

Барлық оқушылар: мәтіннен сұрақтар арқылы ақпараттарды анықтау;

Көптеген оқушылар: нақтылау сұрақтарын құрастыру арқылы мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтау;

Кейбір оқушылар: мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру. .

Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар: Бағалау критеийлері
Мектеп::
  • мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, түсіндіреді;
  • нақтылау сұрақтарын құрастырады.
Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар: Ойлау дағдыларының деңгейі
Мектеп:: Білу, түсіну.
Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар: Тілдік мақсаттар
Мектеп::

Оқылым мақсаты бойынша:

мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, түсіндіреді;

нақтылау сұрақтарын құрастырады. .

Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар: Құндылықтарға баулу
Мектеп:: Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)
Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар: Осыған дейін меңгерілген білім
Мектеп:: Әлемдегі ірі кітапханалар
Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар: Жоспар
Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мектеп::

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сабақтың басы
Мектеп::

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

Жағымды психологиялық ахуал: «Сөйлей алатын қолдар» жаттығуы. Мұғалім айтатын жаттығулардың бәрін тек қолмен ғана орындау керек:Амандасу, достасу, қуаныш көрсету, ескерту айту, күресу, сәттілік тілеу.

Похожее изображение І. ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту

Балалар, қазір тақтада көрсетілетін көрікті жерлерді атап шығайық.

Picture 1 Picture 4

Picture 7

  • Балалар, иә, біз қазір Францияның көрікті жерлерімен, ұлттық құндылықтарымен танысып шықтық. Ал, сендер, Еуропадағы ең ежелгі кітапхананың Франция мемлекетінде орналасқанын білесіңдер ме? Өйткені бүгінгі тақырыбымыз Франция Ұлттық кітапханасына арналады.

Picture 13

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы сабақ тақырыбын анықтайды.

Берілген суреттерді қатыстыра отырып, сабақ мазмұны не туралы болатынына болжам жасаңыздар.

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

ҚБ D:\My Documents\№ 1 ЗАКАЗ ҚМЖ-лар\Айнұр ҚМЖ 1000 5-сынып Атамұра\5-сынып қазақ тілі\Бос уақыт және хобби\1199306_6.jpeg
6-сынып «Қазақ тілі» оқулығы
Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар:

Сабақтың ортасы

30 минут

Мектеп::

Мағынаны тану

D:\My Documents\№ 1 ЗАКАЗ ҚМЖ-лар\Айнұр ҚМЖ 1000 5-сынып Атамұра\5-сынып қазақ тілі\Бос уақыт және хобби\depositphotos_8589660-stock-photo-education.jpg ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

1. Мәтінді оқыңыз. Жұпта мәтіндегі негізгі ақпараттарды теріп жазып, қосымша ақпараттардың астын сызыңыз.

2. Мәтіннен іріктелген ақпараттарыңыз негізінде бірнеше сұрақтар құрастырыңыз. Сұрақтарыңыз негізгі, қосымша ақпараттар мен көтерілген мәселені анықтауға бағытталуын

ескеріңіз.

3.

C:\Users\Shamganova_Zh.kst\Desktop\картинки\апрап.jpg Дескриптор:

  • мәтіндегі негізгі ақпараттарды ажыратады;
  • қосымша ақпараттарды табады;
  • тыныс белгілерді орынды қолданады;
  • сұрақтар құрастырады;
  • көтерілген мәселені анықтайды.
  • Кітапхана туралы мәліметтермен кестені толықтырады.

ҚБ

Картинки по запросу топпен жұмыс ІІІ. ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

C:\Users\Shamganova_Zh.kst\Desktop\картинки\апрап.jpg Дескриптор:

  • Оқылым мәтінінің мазмұны бойынша ойын жинақтайды;
  • ИНСЕРТ кестесін толтырады;
  • Ойын қорғайды.

ҚБ

Бағалау.

Жұптық жұмыс.

Мәтіндегі негізгі ақпараттарды ажыратады;

қосымша ақпараттарды табады;

тыныс белгілерді орынды қолданады;

сұрақтар құрастырады;

көтерілген мәселені анықтайды.

Кестемен жұмыс жүргізеді.

Оқылым мәтінінің мазмұны бойынша ойын жинақтайды;

ИНСЕРТ кестесін толтырады;

Ойын қорғайды.

ҚБ D:\My Documents\№ 1 ЗАКАЗ ҚМЖ-лар\Айнұр ҚМЖ 1000 5-сынып Атамұра\5-сынып қазақ тілі\Бос уақыт және хобби\1199306_6.jpeg

ҚБ D:\My Documents\№ 1 ЗАКАЗ ҚМЖ-лар\Айнұр ҚМЖ 1000 5-сынып Атамұра\5-сынып қазақ тілі\Бос уақыт және хобби\1199306_6.jpeg

ҚБ

D:\My Documents\№ 1 ЗАКАЗ ҚМЖ-лар\Айнұр ҚМЖ 1000 5-сынып Атамұра\5-сынып қазақ тілі\Бос уақыт және хобби\unnamed.jpg

ҚБ D:\My Documents\№ 1 ЗАКАЗ ҚМЖ-лар\Айнұр ҚМЖ 1000 5-сынып Атамұра\5-сынып қазақ тілі\Бос уақыт және хобби\1199306_6.jpeg

(«Кітап патшалығы» журналынан)
Бөлім атауы:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сабақтың соңы
Мектеп:: Картинки по запросу 3 қ әдісі кері байланыс

Ұқсас жұмыстар
Қытай Ұлттық кітапханасы
Мектеп кітапханасы - мектептің жүрегі, бір бөлігі
Кітапхана меңгерушісі
Оқушыларды кітапханалық-библиографиялық білім негіздеріне үйрету
Отырар кітапханасы
Білімді кітаптан үйренесің
Мектеп кітапханасы
Италия мен Германияда революция
Терезені жабу кезінде кестеге
Кітапхана бағдарламасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz