Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ауызекі сөйлеу стилі

Бөлім: Әлемдегі ірі кітапханалар
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты - жөні:
Сынып: 6
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы:
Қазақстан кітапханалары
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
6.2.4.1 ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру;
6.4.4.3. үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану.
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: ресми стиль ерекшелігін түсіну, ауызекі сөйлеу стилінің ерекшелігін түсіну, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату;
Көпшілігі: ресми және ауызекі сөйлеу стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыру, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату;
Кейбір оқушылар: ресми және ауызекі сөйлеу стиліндегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану.
Бағалау критерийі
Екі мәтіннің тақырыбын, түрлерін салыстырып, ерекшеліктерін анықтайды.
үстеулердің сөйлемдегі орнын анықтайды;
үстеудің мағыналық түрлерін ажырата біледі.
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
Қолдану, талдау
Құндылықтарға
баулу
Зайырлы қоғам және жоғары руханият (3-құндылық)
Алдыңғы білім
Әлемдегі ірі кітапханалар
Жоспар
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы

Сабақтың ортасы

5 мин

Ұйымдастыру, сабақ мақсатын хабарлау, бағалау критерийімен таныстыру.
Жағымды психологиялық ахуал.
Оқушылар тұрған орындарында шынжыр бойымен санайды, құрамында 3 саны бар сандарға келгенде оқушылар кітап туралы, кітаптың пайдасы туралы, кітапханаға қатысты сөздер, сөз тіркестері, сөйлемдер айтады.

Оқушылар ой тұжырымдайды, өз пікірлерін білдіреді.
ОҚЫЛЫМ АЛДЫ.
Әлемдегі таңғажайып кітапханалар

Қазақстандағы кітапханалар

Кітапханалардан қандай ерекшелік байқадыңдар?
Кітапханалардың заманауилығы неде деп ойлайсыңдар?
Балалар, бүгінгі сабақ не туралы болуы мүмкін?
Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.
ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.
Балалар, біз бүгінгі сабақта екі түрлі стильдегі мәтіндермен танысып, жұмыс жасайтын боламыз. Ол үшін стиль тақырыбын еске түсірейік.
Ауызекі сөйлеу стилі

Ресми стиль

Енді, балалар, біз өтіп жатқан тақырыбымызға сәйкес кітапхананың өзінде іс-қағаздар стилі жүргізіледі екен. Мысалы, сіз кітапханаға барған кезде оқырман ретінде сізге оқырман картотекасын жүргізеді.
Тапсырма. Берілген мәтіндермен танысып, екі мәтінді салыстыра отырып, ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру.
1-мәтін.
2-мәтін.

Екі мәтінді салыстырыңыз. Кестені толтырыңыз.

Дескриптор:
мәтіндерді салыстырады;
ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады;
түрі мен стилін анықтайды;
тақырыбы мен құрылымын ажыратады.
ҚБ
ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

Тапсырма.
Дескриптор:
үстеудің мағыналық түрлерін қолданады;
кітапхананың пайдасы туралы жинақы мәтін жазады.
Мәтіндегі үстеулерге талдау жүргізеді.
ҚБ
Оқушылар тұрған орындарында шынжыр бойымен санайды, құрамында 3 саны бар сандарға келгенде оқушылар кітап туралы, кітаптың пайдасы туралы, кітапханаға қатысты сөздер, сөз тіркестері, сөйлемдер айтады.

Оқушылар суреттер арқылы әлемдегі таңғажайып кітапханалармен, оның ішінде қазақстандағы заманауи кітапханалармен танысады, тақырыпқа байланысты өз пікірін білдіреді.

Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

Стильдер тақырыбын еске түсіреді.

Берілген мәтіндермен танысып, екі мәтінді салыстыра отырып, ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру.

мәтіндерді салыстырады;
ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады;
түрі мен стилін анықтайды;
тақырыбы мен құрылымын ажыратады.

Кестені толтырады.

Оқушылар грамматикалық тақырыпты меңгереді.

Грамматикалық тақырып бойынша тапсырма орындайды.

Қалыптастырушы бағалау
- төмен жауап;
-жақсы жауап;
-керемет жауап!

Қалыптастырушы бағалау
- төмен жауап;
-жақсы жауап;
-керемет жауап!

Қалыптастырушы бағалау
- төмен жауап;
-жақсы жауап;
-керемет жауап!

Қалыптастырушы бағалау
- төмен жауап;
-жақсы жауап;
-керемет жауап!

Қалыптастырушы бағалау
- төмен жауап;
-жақсы жауап;
-керемет жауап!

6-сынып қазақ тілі

6-сынып қазақ тілі

Кері байланыс Жетістік баспалдағы
Үй тапсырмасы: 9-тапсырма
Қосымша мәлімет
Рефлексия

Сабақ / оқыту мақсаты қолжетімді болды ма? Оқушылар нені білді? Сыныпта қандай ахуал қалыптасты? Уақыт бойынша үлгердім бе? Сабақ жоспарынан ауытқушылық болды ма? Болса неге?

Бұл бөлімді сабақ бойынша ойларыңызды білдіру үшін пайдаланыңыз. Сол бағанада берілген сұрақтарға жауап беру арқылы өзіңіздің сабағыңыз жайлы пікіріңізді білдіріңіз

Қорытынды бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру және оқыту жайлы ойланыңыз)?
1:

2:

Қандай екі жағдай сабақты жақсырақ өткізуге мүмкіндік берер еді (сабақ беру және оқыту жайлы ойланыңыз)?
1:

2:

Жалпы сынып немесе жеке оқушылар жайлы мен не білдім? Келесі сабақтарға дайындалу барысында бұл мәлімет қандай көмегін бере алады?

Ұқсас жұмыстар
Көркем әдебиет стиліне тән ерекшеліктер
Қазақ әдеби тілінің стильдері. Сөйлеу тілі
Стиль және сөз мағынасы. арнаулы курс 9 сынып
Оқушының әрекеті. Сабақты бекіту
Қатынас қағазының мазмұны
Дара сөз
Қазақ тілі туралы
Қазақ әдеби тілінің стильдері
Табиғатты суреттеу
Әлдене сөзі қай есімдік
Пәндер