6-сынып қазақ тілі: Әлем және Қазақстан кітапханалары - ресми және ауызекі стильдерді салыстыру, үстеулердің мағыналық түрлері

Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Бөлім: Әлемдегі ірі кітапханалар
Мектеп:: Мектеп:
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты - жөні:
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сынып: 6
Мектеп:: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сабақ тақырыбы:
Мектеп:: Қазақстан кітапханалары
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Мектеп::

6. 2. 4. 1 ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру;

6. 4. 4. 3. үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану.

Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сабақтың мақсаты
Мектеп::

Барлық оқушылар: ресми стиль ерекшелігін түсіну, ауызекі сөйлеу стилінің ерекшелігін түсіну, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату;

Көпшілігі: ресми және ауызекі сөйлеу стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыру, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату;

Кейбір оқушылар : ресми және ауызекі сөйлеу стиліндегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану.

Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Бағалау критерийі
Мектеп::
  • Екі мәтіннің тақырыбын, түрлерін салыстырып, ерекшеліктерін анықтайды.
  • үстеулердің сөйлемдегі орнын анықтайды;
  • үстеудің мағыналық түрлерін ажырата біледі.
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар:

Ойлау

дағдыларының

деңгейі

Мектеп:: Қолдану, талдау
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар:

Құндылықтарға

баулу

Мектеп:: Зайырлы қоғам және жоғары руханият (3-құндылық)
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Алдыңғы білім
Мектеп:: Әлемдегі ірі кітапханалар
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Жоспар
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сабақтың кезеңі/ уақыт
Мектеп:: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар:

Сабақтың басы

Сабақтың ортасы

5 мин

Мектеп::

Ұйымдастыру, сабақ мақсатын хабарлау, бағалау критерийімен таныстыру.

Жағымды психологиялық ахуал.

Оқушылар тұрған орындарында шынжыр бойымен санайды, құрамында 3 саны бар сандарға келгенде оқушылар кітап туралы, кітаптың пайдасы туралы, кітапханаға қатысты сөздер, сөз тіркестері, сөйлемдер айтады.

Оқушылар ой тұжырымдайды, өз пікірлерін білдіреді.

Картинки по запросу ДУМАТЬ ОҚЫЛЫМ АЛДЫ.

Әлемдегі таңғажайып кітапханалар

Қазақстандағы кітапханалар

  • Кітапханалардан қандай ерекшелік байқадыңдар?
  • Кітапханалардың заманауилығы неде деп ойлайсыңдар?
  • Балалар, бүгінгі сабақ не туралы болуы мүмкін?

Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

Похожее изображение ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

  • Балалар, біз бүгінгі сабақта екі түрлі стильдегі мәтіндермен танысып, жұмыс жасайтын боламыз. Ол үшін стиль тақырыбын еске түсірейік.

Ауызекі сөйлеу стилі

Ресми стиль

  • Енді, балалар, біз өтіп жатқан тақырыбымызға сәйкес кітапхананың өзінде іс-қағаздар стилі жүргізіледі екен. Мысалы, сіз кітапханаға барған кезде оқырман ретінде сізге оқырман картотекасын жүргізеді.

Тапсырма. Берілген мәтіндермен танысып, екі мәтінді салыстыра отырып, ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру.

1-мәтін.

2-мәтін.

Екі мәтінді салыстырыңыз. Кестені толтырыңыз.

Дескриптор:

  • мәтіндерді салыстырады;
  • ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады;
  • түрі мен стилін анықтайды;
  • тақырыбы мен құрылымын ажыратады.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

Тапсырма.

Дескриптор:

  • үстеудің мағыналық түрлерін қолданады;
  • кітапхананың пайдасы туралы жинақы мәтін жазады.
  • Мәтіндегі үстеулерге талдау жүргізеді.

ҚБ

Оқушылар тұрған орындарында шынжыр бойымен санайды, құрамында 3 саны бар сандарға келгенде оқушылар кітап туралы, кітаптың пайдасы туралы, кітапханаға қатысты сөздер, сөз тіркестері, сөйлемдер айтады.

Оқушылар суреттер арқылы әлемдегі таңғажайып кітапханалармен, оның ішінде қазақстандағы заманауи кітапханалармен танысады, тақырыпқа байланысты өз пікірін білдіреді.

Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

Стильдер тақырыбын еске түсіреді.

Берілген мәтіндермен танысып, екі мәтінді салыстыра отырып, ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру.

мәтіндерді салыстырады;

ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады;

түрі мен стилін анықтайды;

тақырыбы мен құрылымын ажыратады.

Кестені толтырады.

Оқушылар грамматикалық тақырыпты меңгереді.

Грамматикалық тақырып бойынша тапсырма орындайды.

Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

-жақсы жауап;

-керемет жауап!

Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

-жақсы жауап;

-керемет жауап!

Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

-жақсы жауап;

-керемет жауап!

Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

-жақсы жауап;

-керемет жауап!

Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

-жақсы


Ұқсас жұмыстар
Қазақстан өзен-көлдерінің морфологиясы: ауызекі және ресми стильдегі мәтіндерді салыстыру арқылы графиктік мәтін құрастыру
Сабақ жоспары: Абылай хан - ауызекі және ресми стильдегі мәтіндерді салыстыру
6-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Наурыз - мәтінді болжау және үстеулердің мағыналық түрлері
6-сынып қазақ тілі: Сан есімнің мағыналық түрлері, емлесі және жасалу жолдары
6-сынып Қазақ тілі: Есімдіктің мағыналық түрлері мен қызметі
Сабақ жоспары: Сан есімнің мағыналық түрлері (қазақ тілі)
2-сынып қазақ тілі: Сын есімнің мағыналық түрлері туралы сабақ жоспары
7-сынып қазақ тілі сабағы: Зат есімдерді қайталау - мағыналық түрлері, жасалу жолдары және емлесі
Сын есімнің мағыналық түрлері: сапалық және қатыстық сын есімдер (6-сынып)
6-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Үстеудің мағыналық түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz