Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Синонимдердің ережесін оқушылармен бірлесе отырып шығару
Сабақ: қазақ тілі
Мектеп: Ақкөл ЖОМ
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Хабдрашитова Г.С
СЫНЫП: 9
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
3-бөлім:
Дені саудың жаны сау
Сабақ тақырыбы
Сөз және оның мағынасы
Синоним дегеніміз не?
Оқу мақсаттары
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
2.2.2.1* - синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану
2.3.5.1 - жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету
Сабақмақсаттары
Барлық оқушылар:тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілейді, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді;
Синоним сөздерді ажыратады және мағынасын түсінеді;
пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзетеді
Көптеген оқушылар:синоним сөздерді сөйлеу барысында қолданады,
диалогқа түседі.
Кейбір оқушылар: еркін тақырыпта сөздердің синонимін қолданып, қысқаша мәтін жазады
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебі
Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Басы
10 мин
Психологиялық дайындық
Ортадағы шеңберге жиналу.
Біздің топта балалар
Тату-тәтті ойнайды.
Дос көңілі әрқашан
Тек жақсылық ойлайды.
Сағат тілімен жүру. Тақырыпқа байланысты сөздерді жерге шеңбер бойымен жайып тастау. Оқушылар музыкамен айналып жүреді, музыка тоқтағанда, тоқтаған сөзбен сөйлем айтады.
Қажетті сөздер: алақай, мектеп, ауыл, кітап...
<<Миға шабуыл>> әдісі бойынша сөзжұмбақ шешу:
- Сөздермен не құрастырамыз?
-Сөйлем
-Қандай сөйлем түрлерін білесің?
Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы сөйлемдер туралы.
Нүкте, сұрақ белгісі, леп белгілері арқылы топтарға бөлемін.
Топқа бөлу
1-топ. Омоним
2-топ: Антоним
3-топ: Синоним
Қима қағаздардағы сөздер, музыка
Жеке сөйлемдер мен мәтінді бір бірінен ажырату:
https://www.youtube.com/watch?v=tUWh2Mk22cc
Ортасы
25 мин
(МК) Синонимдердің ережесін оқушылармен бірлесе отырып шығару
Мағыналары бір - біріне жақын, бірақ әртүрлі дыбысталып айтылатын сөздер тобы синонимдер деп аталатынын білу. Мысалдар келтіру.
1.Тапсырма
(Ұ)<<Болжау>> әдісі
1.Берілген мәтінді оқып беру.
2.Оқушыларға тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілету.
3.Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қою
Дескриптор:
- тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілейді;
-мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді;
ҚБ: мақтау, марапаттау
Кері байланыс: <<Ыстық картоп>> әдісімен сұрақ-жауап жүргіземін.
2 Тапсырма
(Т)"Пойыз "ойыны
Әр синонимдер сыңарларын бір вагон деп есептеп, синоним қатарларынан пойыз жасау. Содан кейін сол пойызда неше вагон болғанын айту.
1 - қатарға <<Күшті>> сөзі /мықты, күші көп, мығым, қайратты, қажырлы, әлді/
2 - қатарға <<Данышпан>> сөзі /Ұлы, дана, ғұлама, ойшыл, білімдар, оқымысты, данагөй/
3 - қатарға <<Әдемі>> сөзі /сұлу, көркем, сымбатты, әйбәт, әсем/
Дескриптор
- синоним қатарын құрады
-синоним сөздерді тауып жазады
ҚБ: мақтау, марапаттау
Кері байланыс: <<Серпілген сауал>> әдісі арқылы жүргізіледі.
3. Тапсырма
(Ж.Т) <<Ойлан, тап>> әдісі
Әдеп, асығу, ерте, абырой, инабат, ірі, жуас, ізет,бедел, аптығу, ұсақ, кеш, тентек, абыржу, атқыш,жуан, мерген, жіңішке.
Сөздерді оқып, ішінен мағынасы жуық сөздерді теріп жазу.
Дескриптор
- берілген сөздердің арасынан синоним сөздерді теріп жазады.
Кері байланыс: <<Серпілген сауал>> әдісі арқылы жүргізіледі.
ҚБ. <<Үш шапалақ>> әдісі
4-Тапсырма
(Ө)<<Бірлескен жұмыс дағдысын қалыптастыру>>
Мәтінді мұқият оқу. Асты сызылған сөздердің қателерін тауып, түзету. Мәтіндікөшіріп жазу.
Мәтін:Сағызды осыдан жүз қырық жыл бұрұн
ойлап тапқан сағыздың зияаны көп ол
тістің қызыл иегін бүлдүреді жиһазға
жабыстырып қойған сағызға микробтар
көп жиыналады.
Дескриптор:
- асты сызылған сөздердегі әріптік қателерді түзетеді;
- сөйлемдердің ара жігін ажыратып, соңына тиісті тыныс белгілерінқояды;
- мәтінді көркем жазу талаптарын сақтай отырып, дұрыс көшіреді.
(ҚБ)Жүргізілген үдерісті <<СМС>> арқылы бағалайды
-өте жақсы
-жақсы
-орта
Кері байланыс:
Дананың кілттері арқылы кез-келген оқушыдан тақтада ілулі синоним сөздерге қатысы бар сөздерді айтады.
Соңы
5 мин
Рефлексия
Қосымша мәліметтер
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
Еркін тақырыпта сөздердің синонимін қолданып, қысқаша мәтін жазады.
Сабақ барысында қиналып отырған оқушыға синоним сөздер беріп, соларға сөйлем құратамын
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Қалыптастырушы бағалау критерийлеріне сәйкес жүргізіледі
ҚБ: мақтау, марапаттау
Кері байланыс: <<Ыстық картоп>> әдісімен сұрақ-жауап жүргіземін.
Кері байланыс: <<Серпілген сауал>> әдісі арқылы жүргізіледі.
ҚБ. <<Үш шапалақ>> әдісі
(ҚБ)Жүргізілген үдерісті <<СМС>> арқылы бағалайды
-өте жақсы
-жақсы
-орта
Кері байланыс:Дананың кілттері
Пәнаралық байланыс, денсаулық және қауіпсіздік, АҚТ-мен байланыс, тәрбие құндылықтары
Рефлексия
Жауап жазылады
Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма?
Арнайы, нақты, уақытпен өлшенген,әрі қолжетімді болды. Себебі, тренердің , әріптесімнің көмегімен оқу мақсаттарынсабақ тақырыбына сәйкестендеріпоқушылар қажеттіліктерін ескере отырып,SMART мақсатына негіздеп құрдым, дұрыстығына көз жеткіздім.
Бүгін оқушылар не үйренді?
Барлық оқушылар оқу мақсатына жетеді. Себебі, оқу мақсатына сай болжау жасап, тұжырым жасадым. Оқушыларды деңгейіне қарай жіктедім және тапсырмаларды таңдап алдым.
Әдіс-тәсілдер дұрыс сараланбаса, сабақтың оқу мақсаты ашылмайды
Сабақ қалай өтті? Қандай деңгейде өтті?
Дұрыс әдіс-тәсілдер қолдану қажет.
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма (тапсырмалар сәйкес болды ма?)
Болды, себебі барлық тапсырмаларды оқу мақсаттарына жету үшін, әдіс- тәсілдерді саралай отырып жүйелеп, сабақты жоспарладым.
Уақытты қалай пайдаландым?
Уақыт тиімді пайдаландым. Себебі барлық тапсырманы уақыт шеңберіне сала отырып есептедім, оқушылардың қарқынына қарай тапсырмаларды ыңғайладым.
Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім?
Дұрыс жүргізілді. Себебі, тренердің үйреткен саралау тәсілдеріне сүйене отырып әдіс-тәсілдерді таңдадым. Тапсырмаларды орындау барысында тексердім. Дұрыстығына көз жеткіздім
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)
1:Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.
2:<<Бірлескен жұмыс дағдысын қалыптастыру>>әдісін пайдалану арқылы сауаттылықтары артып, каллиграфиялық талаптарға сай жазды.
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)
1: <<Пойыз>> немесе <<Болжау>> әдістері сабақтың одан әрі жақсы өтуіне ықпалын тигізді.
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажетті болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
1: Оқушылардың зейінін бүгінгі жаңа сабағыма зейінін толықтай аудара білдім.
2: Сабағымда топтық, жұптық, жеке жұмыстарын ұйымдастырдым.
Мектеп: Ақкөл ЖОМ
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Хабдрашитова Г.С
СЫНЫП: 9
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
3-бөлім:
Дені саудың жаны сау
Сабақ тақырыбы
Сөз және оның мағынасы
Синоним дегеніміз не?
Оқу мақсаттары
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
2.2.2.1* - синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану
2.3.5.1 - жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету
Сабақмақсаттары
Барлық оқушылар:тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілейді, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді;
Синоним сөздерді ажыратады және мағынасын түсінеді;
пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзетеді
Көптеген оқушылар:синоним сөздерді сөйлеу барысында қолданады,
диалогқа түседі.
Кейбір оқушылар: еркін тақырыпта сөздердің синонимін қолданып, қысқаша мәтін жазады
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебі
Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Басы
10 мин
Психологиялық дайындық
Ортадағы шеңберге жиналу.
Біздің топта балалар
Тату-тәтті ойнайды.
Дос көңілі әрқашан
Тек жақсылық ойлайды.
Сағат тілімен жүру. Тақырыпқа байланысты сөздерді жерге шеңбер бойымен жайып тастау. Оқушылар музыкамен айналып жүреді, музыка тоқтағанда, тоқтаған сөзбен сөйлем айтады.
Қажетті сөздер: алақай, мектеп, ауыл, кітап...
<<Миға шабуыл>> әдісі бойынша сөзжұмбақ шешу:
- Сөздермен не құрастырамыз?
-Сөйлем
-Қандай сөйлем түрлерін білесің?
Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы сөйлемдер туралы.
Нүкте, сұрақ белгісі, леп белгілері арқылы топтарға бөлемін.
Топқа бөлу
1-топ. Омоним
2-топ: Антоним
3-топ: Синоним
Қима қағаздардағы сөздер, музыка
Жеке сөйлемдер мен мәтінді бір бірінен ажырату:
https://www.youtube.com/watch?v=tUWh2Mk22cc
Ортасы
25 мин
(МК) Синонимдердің ережесін оқушылармен бірлесе отырып шығару
Мағыналары бір - біріне жақын, бірақ әртүрлі дыбысталып айтылатын сөздер тобы синонимдер деп аталатынын білу. Мысалдар келтіру.
1.Тапсырма
(Ұ)<<Болжау>> әдісі
1.Берілген мәтінді оқып беру.
2.Оқушыларға тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілету.
3.Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қою
Дескриптор:
- тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілейді;
-мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді;
ҚБ: мақтау, марапаттау
Кері байланыс: <<Ыстық картоп>> әдісімен сұрақ-жауап жүргіземін.
2 Тапсырма
(Т)"Пойыз "ойыны
Әр синонимдер сыңарларын бір вагон деп есептеп, синоним қатарларынан пойыз жасау. Содан кейін сол пойызда неше вагон болғанын айту.
1 - қатарға <<Күшті>> сөзі /мықты, күші көп, мығым, қайратты, қажырлы, әлді/
2 - қатарға <<Данышпан>> сөзі /Ұлы, дана, ғұлама, ойшыл, білімдар, оқымысты, данагөй/
3 - қатарға <<Әдемі>> сөзі /сұлу, көркем, сымбатты, әйбәт, әсем/
Дескриптор
- синоним қатарын құрады
-синоним сөздерді тауып жазады
ҚБ: мақтау, марапаттау
Кері байланыс: <<Серпілген сауал>> әдісі арқылы жүргізіледі.
3. Тапсырма
(Ж.Т) <<Ойлан, тап>> әдісі
Әдеп, асығу, ерте, абырой, инабат, ірі, жуас, ізет,бедел, аптығу, ұсақ, кеш, тентек, абыржу, атқыш,жуан, мерген, жіңішке.
Сөздерді оқып, ішінен мағынасы жуық сөздерді теріп жазу.
Дескриптор
- берілген сөздердің арасынан синоним сөздерді теріп жазады.
Кері байланыс: <<Серпілген сауал>> әдісі арқылы жүргізіледі.
ҚБ. <<Үш шапалақ>> әдісі
4-Тапсырма
(Ө)<<Бірлескен жұмыс дағдысын қалыптастыру>>
Мәтінді мұқият оқу. Асты сызылған сөздердің қателерін тауып, түзету. Мәтіндікөшіріп жазу.
Мәтін:Сағызды осыдан жүз қырық жыл бұрұн
ойлап тапқан сағыздың зияаны көп ол
тістің қызыл иегін бүлдүреді жиһазға
жабыстырып қойған сағызға микробтар
көп жиыналады.
Дескриптор:
- асты сызылған сөздердегі әріптік қателерді түзетеді;
- сөйлемдердің ара жігін ажыратып, соңына тиісті тыныс белгілерінқояды;
- мәтінді көркем жазу талаптарын сақтай отырып, дұрыс көшіреді.
(ҚБ)Жүргізілген үдерісті <<СМС>> арқылы бағалайды
-өте жақсы
-жақсы
-орта
Кері байланыс:
Дананың кілттері арқылы кез-келген оқушыдан тақтада ілулі синоним сөздерге қатысы бар сөздерді айтады.
Соңы
5 мин
Рефлексия
Қосымша мәліметтер
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
Еркін тақырыпта сөздердің синонимін қолданып, қысқаша мәтін жазады.
Сабақ барысында қиналып отырған оқушыға синоним сөздер беріп, соларға сөйлем құратамын
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Қалыптастырушы бағалау критерийлеріне сәйкес жүргізіледі
ҚБ: мақтау, марапаттау
Кері байланыс: <<Ыстық картоп>> әдісімен сұрақ-жауап жүргіземін.
Кері байланыс: <<Серпілген сауал>> әдісі арқылы жүргізіледі.
ҚБ. <<Үш шапалақ>> әдісі
(ҚБ)Жүргізілген үдерісті <<СМС>> арқылы бағалайды
-өте жақсы
-жақсы
-орта
Кері байланыс:Дананың кілттері
Пәнаралық байланыс, денсаулық және қауіпсіздік, АҚТ-мен байланыс, тәрбие құндылықтары
Рефлексия
Жауап жазылады
Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма?
Арнайы, нақты, уақытпен өлшенген,әрі қолжетімді болды. Себебі, тренердің , әріптесімнің көмегімен оқу мақсаттарынсабақ тақырыбына сәйкестендеріпоқушылар қажеттіліктерін ескере отырып,SMART мақсатына негіздеп құрдым, дұрыстығына көз жеткіздім.
Бүгін оқушылар не үйренді?
Барлық оқушылар оқу мақсатына жетеді. Себебі, оқу мақсатына сай болжау жасап, тұжырым жасадым. Оқушыларды деңгейіне қарай жіктедім және тапсырмаларды таңдап алдым.
Әдіс-тәсілдер дұрыс сараланбаса, сабақтың оқу мақсаты ашылмайды
Сабақ қалай өтті? Қандай деңгейде өтті?
Дұрыс әдіс-тәсілдер қолдану қажет.
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма (тапсырмалар сәйкес болды ма?)
Болды, себебі барлық тапсырмаларды оқу мақсаттарына жету үшін, әдіс- тәсілдерді саралай отырып жүйелеп, сабақты жоспарладым.
Уақытты қалай пайдаландым?
Уақыт тиімді пайдаландым. Себебі барлық тапсырманы уақыт шеңберіне сала отырып есептедім, оқушылардың қарқынына қарай тапсырмаларды ыңғайладым.
Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім?
Дұрыс жүргізілді. Себебі, тренердің үйреткен саралау тәсілдеріне сүйене отырып әдіс-тәсілдерді таңдадым. Тапсырмаларды орындау барысында тексердім. Дұрыстығына көз жеткіздім
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)
1:Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.
2:<<Бірлескен жұмыс дағдысын қалыптастыру>>әдісін пайдалану арқылы сауаттылықтары артып, каллиграфиялық талаптарға сай жазды.
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)
1: <<Пойыз>> немесе <<Болжау>> әдістері сабақтың одан әрі жақсы өтуіне ықпалын тигізді.
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажетті болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
1: Оқушылардың зейінін бүгінгі жаңа сабағыма зейінін толықтай аудара білдім.
2: Сабағымда топтық, жұптық, жеке жұмыстарын ұйымдастырдым.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz