Синонимдердің ережесін оқушылармен бірлесе отырып шығару

Сабақ: қазақ тілі
Мектеп: Ақкөл ЖОМ
Сабақ: қазақ тілі: Күні:
Мектеп: Ақкөл ЖОМ: Мұғалімнің аты-жөні: Хабдрашитова Г. С
Сабақ: қазақ тілі: СЫНЫП: 9
Мектеп: Ақкөл ЖОМ: Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақ: қазақ тілі: 3-бөлім:
Мектеп: Ақкөл ЖОМ: Дені саудың жаны сау
Сабақ: қазақ тілі: Сабақ тақырыбы
Мектеп: Ақкөл ЖОМ:

Сөз және оның мағынасы

Синоним дегеніміз не?

Сабақ: қазақ тілі: Оқу мақсаттары
Мектеп: Ақкөл ЖОМ:

2. 1. 1. 1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2. 2. 2. 1* - синоним , антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану

2. 3. 5. 1 - жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету

Сабақ: қазақ тілі: Сабақмақсаттары
Мектеп: Ақкөл ЖОМ:

Барлық оқушылар: тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілейді, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді;

Синоним сөздерді ажыратады және мағынасын түсінеді;

пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзетеді

Көптеген оқушылар :синоним сөздерді сөйлеу барысында қолданады,

диалогқа түседі.

Кейбір оқушылар: еркін тақырыпта сөздердің синонимін қолданып, қысқаша мәтін жазады

Сабақ: қазақ тілі: Жоспар
Мектеп: Ақкөл ЖОМ:
Сабақ: қазақ тілі: Жоспарланған уақыт есебі
Мектеп: Ақкөл ЖОМ: Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақ: қазақ тілі:

Басы

10 мин

Мектеп: Ақкөл ЖОМ:

Психологиялық дайындық

Ортадағы шеңберге жиналу.

Біздің топта балалар

Тату-тәтті ойнайды.

Дос көңілі әрқашан

Тек жақсылық ойлайды.

Сағат тілімен жүру. Тақырыпқа байланысты сөздерді жерге шеңбер бойымен жайып тастау. Оқушылар музыкамен айналып жүреді, музыка тоқтағанда, тоқтаған сөзбен сөйлем айтады.

Қажетті сөздер: алақай, мектеп, ауыл, кітап . . .

«Миға шабуыл» әдісі бойынша сөзжұмбақ шешу:

- Сөздермен не құрастырамыз?

-Сөйлем

-Қандай сөйлем түрлерін білесің?

Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы сөйлемдер туралы.

Нүкте, сұрақ белгісі, леп белгілері арқылы топтарға бөлемін.

Топқа бөлу

1-топ. Омоним

2-топ: Антоним

3-топ: Синоним

Қима қағаздардағы сөздер, музыка

Жеке сөйлемдер мен мәтінді бір бірінен ажырату:

https://www. youtube. com/watch?v=tUWh2Mk22cc

Сабақ: қазақ тілі:

Ортасы

25 мин

Мектеп: Ақкөл ЖОМ:

(МК) Синонимдердің ережесін оқушылармен бірлесе отырып шығару
Мағыналары бір - біріне жақын, бірақ әртүрлі дыбысталып айтылатын сөздер тобы синонимдер деп аталатынын білу. Мысалдар келтіру.

1. Тапсырма

(Ұ) «Болжау» әдісі

1. Берілген мәтінді оқып беру.

2. Оқушыларға тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілету.

3. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қою

Дескриптор:

- тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілейді;

-мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді;

ҚБ: мақтау, марапаттау

Кері байланыс: «Ыстық картоп» әдісімен сұрақ-жауап жүргіземін.

2 Тапсырма

(Т) “Пойыз “ойыны

Әр синонимдер сыңарларын бір вагон деп есептеп, синоним қатарларынан пойыз жасау. Содан кейін сол пойызда неше вагон болғанын айту.
1 - қатарға «Күшті» сөзі /мықты, күші көп, мығым, қайратты, қажырлы, әлді/
2 - қатарға «Данышпан» сөзі /Ұлы, дана, ғұлама, ойшыл, білімдар, оқымысты, данагөй/
3 - қатарға «Әдемі» сөзі /сұлу, көркем, сымбатты, әйбәт, әсем/

Дескриптор

- синоним қатарын құрады

-синоним сөздерді тауып жазады

ҚБ: мақтау, марапаттау

Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі арқылы жүргізіледі.

3. Тапсырма

(Ж. Т) «Ойлан, тап» әдісі

Сөздерді оқып, ішінен мағынасы жуық сөздерді теріп жазу.

Дескриптор

- берілген сөздердің арасынан синоним сөздерді теріп жазады.

Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі арқылы жүргізіледі.

ҚБ. «Үш шапалақ» әдісі

D:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\447a3c688282639d05b9a1c6c799f1e4 (1).jpg

4-Тапсырма

(Ө) «Бірлескен жұмыс дағдысын қалыптастыру»

Мәтінді мұқият оқу. Асты сызылған сөздердің қателерін тауып, түзету. Мәтіндікөшіріп жазу.

Мәтін:Сағызды осыдан жүз қырық жыл бұрұн

ойлап тапқан сағыздың зияаны көп ол

тістің қызыл иегін бүлдүреді жиһазға

жабыстырып қойған сағызға микробтар

көп жиыналады.

Дескриптор :

- асты сызылған сөздердегі әріптік қателерді түзетеді;

- сөйлемдердің ара жігін ажыратып, соңына тиісті тыныс белгілерінқояды;

- мәтінді көркем жазу талаптарын сақтай отырып, дұрыс көшіреді.

(ҚБ) Жүргізілген үдерісті «СМС» арқылы бағалайды

-өте жақсы

-жақсы

-орта

Кері байланыс:

Дананың кілттері арқылы кез-келген оқушыдан тақтада ілулі синоним сөздерге қатысы бар сөздерді айтады.

Сабақ: қазақ тілі:

Соңы

5 мин

Мектеп: Ақкөл ЖОМ:

Рефлексия

Картинки по запросу жетістік баспалдағы фото

Сабақ: қазақ тілі: Қосымша мәліметтер
Мектеп: Ақкөл ЖОМ:
Сабақ: қазақ тілі:

Саралау - оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Еркін тақырыпта сөздердің синонимін қолданып, қысқаша мәтін жазады.

Сабақ барысында қиналып отырған оқушыға синоним сөздер беріп, соларға сөйлем құратамын

Мектеп: Ақкөл ЖОМ:

Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Қалыптастырушы бағалау критерийлеріне сәйкес жүргізіледі

ҚБ: мақтау, марапаттау

Кері байланыс: «Ыстық картоп» әдісімен сұрақ-жауап жүргіземін.

Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі арқылы жүргізіледі.

ҚБ. «Үш шапалақ» әдісі

(ҚБ) Жүргізілген үдерісті «СМС» арқылы бағалайды

-өте жақсы

-жақсы

-орта

Кері байланыс: Дананың кілттері

Пәнаралық байланыс, денсаулық және қауіпсіздік, АҚТ-мен байланыс, тәрбие құндылықтары
Сабақ: қазақ тілі: Рефлексия
Мектеп: Ақкөл ЖОМ: Жауап жазылады
Сабақ: қазақ тілі: Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма?
Мектеп: Ақкөл ЖОМ: Арнайы, нақты, уақытпен өлшенген, әрі қолжетімді болды. Себебі, тренердің, әріптесімнің көмегімен оқу мақсаттарынсабақ тақырыбына қажеттіліктерін ескере отырып, SMART мақсатына негіздеп құрдым, дұрыстығына көз жеткіздім.
Сабақ: қазақ тілі: Бүгін оқушылар не үйренді?
Мектеп: Ақкөл ЖОМ:

Барлық оқушылар оқу мақсатына жетеді. Себебі, оқу мақсатына сай болжау жасап, тұжырым жасадым. Оқушыларды деңгейіне қарай жіктедім және тапсырмаларды таңдап алдым.

Әдіс-тәсілдер дұрыс сараланбаса, сабақтың оқу мақсаты ашылмайды

Сабақ: қазақ тілі: Сабақ қалай өтті? Қандай деңгейде өтті?
Мектеп: Ақкөл ЖОМ: Дұрыс әдіс-тәсілдер қолдану

Ұқсас жұмыстар
Сөздер жазылған парақшалар
Лексикалық жолмен жасалған туынды сөздер
ҚАЗАҚ ЖӘНЕ АҒЫЛШЫН ТІЛДЕРІНДЕГІ СИНОНИМДЕР
Қарсы топ тапсырмасы
Сабақ кезеңдері. Сабақтың тақырыбы
Сарамандық жұмыс 1 Химия кабинетінде жұмыс жасаудың техникалық қауіпсіздік ережелерімен танысу. Зертханалық құралдармен жұмыс
Жамбыл шығармашылығының ерекшелігі
Түкті кілем тоқу әдісі. эскиз бойынша тоқу
Паскаль тіліндегі басқару операторлары.9 сынып
Алкадиендер. Алкандиендердің қасиеттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz