Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушының назарын сабаққа аудару
Педагогтің аты-жөні
Тоқшылықова Зухра
Күні
09.01.2023 ж
Сынып: 6 <<а>> - класс
Қатысушылар саны: 16
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Су - табиғат құбылысы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
6.1.3.1 -тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау;
6.4.4.1 - сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар:
Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп,детальді ақпаратты табады,есімдіктің сөйлемде қолданылуын ажыратады.
Басым бөлігі
Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп,детальді ақпаратты табады.
Кейбір оқушылар:
есімдіктің сөйлемде қолданылуын ажыратады
Бағалау критерийі
Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп,детальді ақпаратты табады.
есімдіктің сөйлемде қолданылуын ажыратады.
Тілдік мақсаттар
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Су ресурстары, жасыл экономика, табиғат құбылысы
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Менің білуімше; өз пікіріме мынадай дәлелдер келтіремін; оның себептері жоқ емес; себебін былай түсіндіре аламын.
Талқылауға арналған тапсырмалар:
Су тасқыны дегенді қалай түсінесіздер?
Су тасқынына қалай дайындалу керек деп ойлайсыздар?
Су тасқыны кезінде қалай әрекет ету керек?
Егер адам суға батса қандай көмек беру керек?
Еліміздегі су тасқыны туралы ақпараттармен таныссыз ба?
Су тасқыны жыл он екі айдың қай мезгілінде жиі болады?
Құндылықтарға баулу
Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;
Ынтымақтастық;
Жауапты азаматтық позиция;
Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу,өзіндік көзқарасын дәлелдей алу дағдылары негізінде жүзеге асады.
Пән. байланыс
Тарих
Алдыңғы оқу
Сабақтың кезеңі/
уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 мин
Ұйымдастыру кезеңі
Сыныпты түгендеу. Оқушының назарын сабаққа аудару.
Үй тапсырмасын сұрау
Қайталау
Ойқозғау
Өсу
өмір сүру
Қоректену
көлемі ұлғаю, арту
Нәр алу
пайдалану
Қолдану
азық, күш-қуат жинау
Тіршілік ету
ағзаға қажетті нәр алу
Тақырыпқа орай сұраққа жауап береді.
Ауызша комментарий (<<Жарайсың>>, <<Керемет>> сөздері) арқылы бағалау
Сабақтың ортасы
35 мин
Топтық жұмыс
- Жасыл экономика туралы не білесіздер?
- Қандай су ресурстарын атай аласыздар?
2-тапсырма
От пен су ертегісі
Бір күні от пен су кездесіп қалды. От судан:
- Қайдан келе жатырсың?-деп сұрады. Су оттың сөзіне ашуланып:
- Сенің ағайындарың жеті жұртты құртқан жұт әкелетін жалмауыздар, бір үйді ыстық алауына орап, күл - талқан етті! - деді. От:
- Суеке, оған менің қатысым қанша? - деп еді, су одан бетер айқайлап.
- Бір күшейіп алсаң, айналаңа дес бермей, көзің тоймай бәрін бірақ жалмағың кеп араның ашылады да тұрады! - деді. Сонда от:
- Ай Суеке, талай жерді, талай елді, тіпті Адамзатты төсіңнің астына сап, басып қалғаныңды ұмытасың ау. Көктем болса болды арнаңнан құтырына асып, өткел бермей талай елді қан қақсатқан сен емей мен бе?-деді қалыспай. Әбден ашуға булққан су:
- Енді сенің үніңді біржолата деді өшірмесем бе, Су атым құрысын, - деп бар пәрменімен Оттың үстіне шапшыды.>> Су бір айла жасар - ау>> деп дайын тұрған От сытылып қаша жөнелді. Су өкшелеп қуа берді. Жан екпінмен қашқан От алып Орманға тығылды.Сол сәт Орман ағаштары қызыл алауға оранды. Енді судың жұмысы одан әрі көбейді. Ол орман ағаштарын өшіріп болам дегенше бойынан қауқар кетіп әбден әлсіреді. Ең соңғы демін салып Отты шала-пұла сөндірді де есінен тана жығылды. От шала бықсып, жатты да бірте-бірте күш ала бастады. Су қатты шошынайын деді. Ол Оттан:
- Отеке, бір ашуыңды маған бер мен әбден таусылып, әлсіреп жатырмын. Орманды өртей көрме, - деп жалынды. Сонда От:
- Жақсылықты жалғыз өзің жасап жүргендей кеп маған кеудеңді көтересің. Бұл дүниеде екеуміздің де өз орнымыздың барын мойындағың келмейді. Орманды алауыма орайым деген ниетім болған жоқ. Сен ашуға алдырған соң өлмеудің амалын жасадым, өмірімді қорғадым. Егер сен килікпегенде бұл орман жайқалып тұрар еді. Одан да сен еңсеңді көтер, орманды суар, күш аласың, - деді.
Дұрыс айтасың,-деген Су Оттың бетіне қарауға шыдамай алмай Орманды жағалап ағып бара жатты. Суға қарап тұрған Оттың құлағы Су айтқан мына сөзді естіген еді.
<<От досым, мен ағаттық жасадым. Егерсен болмасаң Адамзат қалай жылынар еді. Әрбір үйге нұр шашып, жылу ұялатасың. Мен пақыр күнәмді өтеп, мына жайқалған орманды қайта қалпына келтіремін. Мені кешіріңдер>> Су сөзі бара-бара көмескеленіп, мүлдем естілмей кетті.
- Су бар жерде ну бар. Әлі-ақ бәрі қалпына келеді. Екеуміз де Адамзатқа керекпіз. Ауызбірлікте болайық. Енді қателік жасап алудан сақтанайық. Сен сол арнаңды асырмай, болмаса кемімей тыныш аққан күйіңде қал. Ал, мен дүрілдеп-дүркіремей күшімді шақтап жұмсауға уәде беремін,-деп сыбырлады. От сөзін жел қағып Суға жеткізді.
Содан бері Су күш - қуаты бойына сыймаған күні әлемді кеудесіне баспай тарам-тарамдарға бөлініп, кетуге тырысып келеді. Ал От күшін Орман ағаштарының өзі алауына ораған, жас өмірін қиып түскен қиындыларына бөліп берді.
2-тапсырма.
- От пен су не себепті бір-бірімен келіспей қалды?
- Ол екеуінің бір шешімге келуіне не әсер етті?
- Ертегіден қандай ой түйдіңдер?
Жұптық жұмыс
Мысалы:
Бұл суретте не бейнеленген?
Су тасқыны дегенді қалай түсінесіздер?
Су тасқынына қалай дайындалу керек деп ойлайсыздар?
Су тасқыны кезінде қалай әрекет ету керек?
Егер адам суға батса қандай көмек беру керек?
Еліміздегі су тасқыны туралы ақпараттармен таныссыз ба?
Су тасқыны жыл он екі айдың қай мезгілінде жиі болады?
Жеке жұмыс
Тақырыпқа орай ақпараттарды талқылайды, жауап береді.
Берілген мәтін тақырыптарын мұқият оқиды.
Берілген тапсырманы орындап, тақырыпты толтырады.
Берілген кесте бойынша өзін өзі бағалау
Өзін өзі бағалау
https://imektep.kz/kz/hat-zhazip-uirenu
Сабақтың соңы
5 мин
Үйге тапсырма
Оқулықтағы 7-тапсырма
Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді
қалай жоспарлайсыз?
Сіз қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
Рефлексия
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз
Тоқшылықова Зухра
Күні
09.01.2023 ж
Сынып: 6 <<а>> - класс
Қатысушылар саны: 16
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Су - табиғат құбылысы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
6.1.3.1 -тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау;
6.4.4.1 - сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар:
Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп,детальді ақпаратты табады,есімдіктің сөйлемде қолданылуын ажыратады.
Басым бөлігі
Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп,детальді ақпаратты табады.
Кейбір оқушылар:
есімдіктің сөйлемде қолданылуын ажыратады
Бағалау критерийі
Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп,детальді ақпаратты табады.
есімдіктің сөйлемде қолданылуын ажыратады.
Тілдік мақсаттар
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Су ресурстары, жасыл экономика, табиғат құбылысы
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Менің білуімше; өз пікіріме мынадай дәлелдер келтіремін; оның себептері жоқ емес; себебін былай түсіндіре аламын.
Талқылауға арналған тапсырмалар:
Су тасқыны дегенді қалай түсінесіздер?
Су тасқынына қалай дайындалу керек деп ойлайсыздар?
Су тасқыны кезінде қалай әрекет ету керек?
Егер адам суға батса қандай көмек беру керек?
Еліміздегі су тасқыны туралы ақпараттармен таныссыз ба?
Су тасқыны жыл он екі айдың қай мезгілінде жиі болады?
Құндылықтарға баулу
Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;
Ынтымақтастық;
Жауапты азаматтық позиция;
Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу,өзіндік көзқарасын дәлелдей алу дағдылары негізінде жүзеге асады.
Пән. байланыс
Тарих
Алдыңғы оқу
Сабақтың кезеңі/
уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 мин
Ұйымдастыру кезеңі
Сыныпты түгендеу. Оқушының назарын сабаққа аудару.
Үй тапсырмасын сұрау
Қайталау
Ойқозғау
Өсу
өмір сүру
Қоректену
көлемі ұлғаю, арту
Нәр алу
пайдалану
Қолдану
азық, күш-қуат жинау
Тіршілік ету
ағзаға қажетті нәр алу
Тақырыпқа орай сұраққа жауап береді.
Ауызша комментарий (<<Жарайсың>>, <<Керемет>> сөздері) арқылы бағалау
Сабақтың ортасы
35 мин
Топтық жұмыс
- Жасыл экономика туралы не білесіздер?
- Қандай су ресурстарын атай аласыздар?
2-тапсырма
От пен су ертегісі
Бір күні от пен су кездесіп қалды. От судан:
- Қайдан келе жатырсың?-деп сұрады. Су оттың сөзіне ашуланып:
- Сенің ағайындарың жеті жұртты құртқан жұт әкелетін жалмауыздар, бір үйді ыстық алауына орап, күл - талқан етті! - деді. От:
- Суеке, оған менің қатысым қанша? - деп еді, су одан бетер айқайлап.
- Бір күшейіп алсаң, айналаңа дес бермей, көзің тоймай бәрін бірақ жалмағың кеп араның ашылады да тұрады! - деді. Сонда от:
- Ай Суеке, талай жерді, талай елді, тіпті Адамзатты төсіңнің астына сап, басып қалғаныңды ұмытасың ау. Көктем болса болды арнаңнан құтырына асып, өткел бермей талай елді қан қақсатқан сен емей мен бе?-деді қалыспай. Әбден ашуға булққан су:
- Енді сенің үніңді біржолата деді өшірмесем бе, Су атым құрысын, - деп бар пәрменімен Оттың үстіне шапшыды.>> Су бір айла жасар - ау>> деп дайын тұрған От сытылып қаша жөнелді. Су өкшелеп қуа берді. Жан екпінмен қашқан От алып Орманға тығылды.Сол сәт Орман ағаштары қызыл алауға оранды. Енді судың жұмысы одан әрі көбейді. Ол орман ағаштарын өшіріп болам дегенше бойынан қауқар кетіп әбден әлсіреді. Ең соңғы демін салып Отты шала-пұла сөндірді де есінен тана жығылды. От шала бықсып, жатты да бірте-бірте күш ала бастады. Су қатты шошынайын деді. Ол Оттан:
- Отеке, бір ашуыңды маған бер мен әбден таусылып, әлсіреп жатырмын. Орманды өртей көрме, - деп жалынды. Сонда От:
- Жақсылықты жалғыз өзің жасап жүргендей кеп маған кеудеңді көтересің. Бұл дүниеде екеуміздің де өз орнымыздың барын мойындағың келмейді. Орманды алауыма орайым деген ниетім болған жоқ. Сен ашуға алдырған соң өлмеудің амалын жасадым, өмірімді қорғадым. Егер сен килікпегенде бұл орман жайқалып тұрар еді. Одан да сен еңсеңді көтер, орманды суар, күш аласың, - деді.
Дұрыс айтасың,-деген Су Оттың бетіне қарауға шыдамай алмай Орманды жағалап ағып бара жатты. Суға қарап тұрған Оттың құлағы Су айтқан мына сөзді естіген еді.
<<От досым, мен ағаттық жасадым. Егерсен болмасаң Адамзат қалай жылынар еді. Әрбір үйге нұр шашып, жылу ұялатасың. Мен пақыр күнәмді өтеп, мына жайқалған орманды қайта қалпына келтіремін. Мені кешіріңдер>> Су сөзі бара-бара көмескеленіп, мүлдем естілмей кетті.
- Су бар жерде ну бар. Әлі-ақ бәрі қалпына келеді. Екеуміз де Адамзатқа керекпіз. Ауызбірлікте болайық. Енді қателік жасап алудан сақтанайық. Сен сол арнаңды асырмай, болмаса кемімей тыныш аққан күйіңде қал. Ал, мен дүрілдеп-дүркіремей күшімді шақтап жұмсауға уәде беремін,-деп сыбырлады. От сөзін жел қағып Суға жеткізді.
Содан бері Су күш - қуаты бойына сыймаған күні әлемді кеудесіне баспай тарам-тарамдарға бөлініп, кетуге тырысып келеді. Ал От күшін Орман ағаштарының өзі алауына ораған, жас өмірін қиып түскен қиындыларына бөліп берді.
2-тапсырма.
- От пен су не себепті бір-бірімен келіспей қалды?
- Ол екеуінің бір шешімге келуіне не әсер етті?
- Ертегіден қандай ой түйдіңдер?
Жұптық жұмыс
Мысалы:
Бұл суретте не бейнеленген?
Су тасқыны дегенді қалай түсінесіздер?
Су тасқынына қалай дайындалу керек деп ойлайсыздар?
Су тасқыны кезінде қалай әрекет ету керек?
Егер адам суға батса қандай көмек беру керек?
Еліміздегі су тасқыны туралы ақпараттармен таныссыз ба?
Су тасқыны жыл он екі айдың қай мезгілінде жиі болады?
Жеке жұмыс
Тақырыпқа орай ақпараттарды талқылайды, жауап береді.
Берілген мәтін тақырыптарын мұқият оқиды.
Берілген тапсырманы орындап, тақырыпты толтырады.
Берілген кесте бойынша өзін өзі бағалау
Өзін өзі бағалау
https://imektep.kz/kz/hat-zhazip-uirenu
Сабақтың соңы
5 мин
Үйге тапсырма
Оқулықтағы 7-тапсырма
Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді
қалай жоспарлайсыз?
Сіз қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
Рефлексия
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz