4-сыныпқа арналған Lego Mindstorms EV3 ультрадыбыс датчигі бойынша сабақ жоспары

Бағалау критерийі

Дескриптор
ҚБ
Күні::

Күні:

06. 12. 2022:

06. 12. 2022

Күні::

Сыныбы:

06. 12. 2022:

4

Күні:: Сабақтың тақырыбы
06. 12. 2022: Ультрадыбыс датчигі
Күні:: Оқу мақсаты
06. 12. 2022: 4. 5. 1. 2 ультрадыбыс датчигін қолдану;
Күні:: Сабақтың мақсаты
06. 12. 2022:

Барлық оқушылар:

Lego Mindstorm роботында ультрадыбыс датчигін қолданумен танысып, программа құрастырады.

Күні:: Бағалау критерийлері
06. 12. 2022:

Lego Mindstorm EV3 жиынтығының ультрадыбыс датчигінің қызметімен танысып, оған арналған программа құрастырады.

Күні:: Тілдік мақсаттар
06. 12. 2022:

Пәндік лексика және терминология :

  • Ультрадыбыс - Ультразвуковой - Ultrasonic

Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

  • Қазақ халқының тұрмыс-салт ерекшеліктеріне, кәсіптік қажеттілігіне байланысты қалыптасқан қандай өлшем бірілктерді атай аласың (1-сурет) ?
  • Техникада судың тереңдігін, медицинада адамның ішкі құры-лысын тексеретін құрылғылар жайлы не білесің (2-сурет) ?
  • Робот айналасында тұрған заттарға дейінгі қашықтықты қалай анықтайды?
Күні:: Құндылықтарға баулу
06. 12. 2022: Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.
Күні:: Пәнаралық байланыстар
06. 12. 2022:

Ағылшын тілі, Орыс тілі.

Күні:: Алдыңғы білім
06. 12. 2022:

Бағдаршам - робот

Күні:: Сабақтың барысы
Күні:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
06. 12. 2022: Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Күні::

Сабақтың басы

2 мин.

5 мин.

06. 12. 2022:

Ұйымдастыру. Сабақ бастамас бұрын оқушылар шеңбер жасап тұрып, сағат тілі бойымен бір-біріне мақтау, мадақтау сөздер айтады, әрі қарай көтеріңкі көңіл күймен 2 түрлі сурет қиындыларын таңдау арқылы 2 топқа бірігеді.

(Ұ) . Ой қозғау! «Ұшақ» әдісін қолдану.

Оқушылар ұшақ жасап, ұшақтың бір қанатына интерактивті тақтада берілген сұрақтардың біреуін таңдап жазып, бір-біріне ұшырады. Тосып алған оқушы екінші қанатына жауабын жазады.

Сұрақтар:

  1. Қазақ халқының тұрмыс-салт ерекшеліктеріне, кәсіптік қажеттілігіне байланысты қалыптасқан қандай өлшем бірілктерді атай аласың (1-сурет) ?
  2. Техникада судың тереңдігін, медицинада адамның ішкі құры-лысын тексеретін құрылғылар жайлы не білесің (2-сурет) ?
  3. Робот айналасында тұрған заттарға дейінгі қашықтықты қалай анықтайды?

Берген жауаптарды оқып оқушылар бір-бірін «Жұлдызша» әдісі арқылы бағалайды.

:
:
:

Ұшақта жазылған сұраққа дұрыс әрі толық жауап бере алады.

  • Сұраққа жартылай жауап береді.
  • Сұраққа дұрыс жауап береді.
  • Сұраққа толық әрі дұрыс жауап береді.
Қағаз қималары
Күні::
06. 12. 2022:
Күні::
06. 12. 2022:
Күні::

Сабақтың ортасы

2 мин.

8 мин.

8 мин.

7 мин.

06. 12. 2022:

(Ұ) Сөздікпен жұмыс: Түртіп алу.

  • Ультрадыбыс - Ультразвуковой - Ultrasonic

Мақсаты: Жаңа сабақта кездесетін сөздіктермен танысады. Бұл үш тілділік білім беру жүйесіне өз септігін тигізеді. Тиімділігі: Балалар үш тілділікке дағдыланады.

(Т) Оқулықпен жұмыс. Түртіп алу!

Тапсырма:

/Ультрадыбыс датчигінің роботқа бірге орнатып пайдалансақ, роботты қолдану аясы қаншалықты ұлғаяды? Екі датчикті бір роботта бірге қолданауға болатын робот жобасын жоспарлаңдар/

Оқушылар оқулықта берілген ақпараттан, дереккөздерден мәлімет іздеп, берілген тапсырма бойынша жоба жоспарлайды. Дайын жұмысты топтар бір-бірімен алмасып, пікірлерін айтады.

Мақсаты: Оқулықтағы мәліметтен хабардар болу, қосымша ақпараттармен танысу.

Тиімділігі: Түрлі дереккөздерден мәлімет іздеп, топ ішінде бөліседі.

Бағалау: Топ арасында құрылған жоспардың деңгейі бойынша топтар арасында бір-бірін «Күлегештер» әдісі арқылы бағалайды.

Саралау: «Тапсырма» әдісі арқылы жүзеге асады.

:
:

( Д) Компьютермен жұмыс

Тапсырма:

/Түзу бойымен қозғалыстағы робот алдында тұрған қабырға немесе кедергі арасындағы қашықтық 10 см ден кіші болғанда тоқтатайтын программаны құрастырайық (9-сурет) /.

:
:

(Ж) Практикалық жұмыс.

Тапсырма:

/10-суретте берілген программаның командалық блоктары орындалғанда қандай нәтиже алуға болады?/

Мақсаты: Практикалық тапсырма орындау арқылы Ультрадыбыс датчигінің қызметімен терең танысады.

Тиімділігі: Оқушылар жұптасып бірін-бірі жетелеп үйренеді.

Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді.

Кейбір оқушыларға ашық сұрақ қойылады:

Көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Бағалау: Жұптар арасында бір-бірін «Күлегештер» әдісі арқылы бағалайды.

:
:
Дескриптор
Қалыптастырушы бағалау
-Робот жобасын жоспарлайды.
«Күлегештер» әдісі
Дескриптор
Қалыптастырушы бағалау

-Цикл ішіде Рулдік басқару блогы роботты түзу бойымен қозғалтады.

-Қозғалыс кезінде Күту (Ожидание) блогындағы у льтра-дыбыс датчигі қабырғаға (кедергі) дейінгі қашықтықты өлшеп тұрады. Қашықтық 10 см-ден кіші болғанда моторлар жұмысын тоқтатады.


Ұқсас жұмыстар
Информатика: LEGO MINDSTORMS EV3 Education жинағымен танысу сабағы
LEGO MINDSTORMS EV3 негіздері: робототехника курсының оқу-жоспары
Сабақ 1.8: Бағдарламалау негіздері және LEGO Mindstorms EV3 бағдарламасын орнату
Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған авторлық оқу бағдарламасы: Робото техника (LEGO MINDSTORMS EV3)
6-сынып информатика: LEGO MINDSTORMS EV3 көмегімен Күшік роботын құрастыру және түс пен тию датчиктері арқылы бағдарламалау
LEGO Digital Designer бағдарламасында EV3-дің негізгі үлгідегі роботын 3D-модельдеу
LEGO Digital Designer бағдарламасында EV3 роботтың негізгі үлгісін модельдеу: 2-бөлім
6-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Жанасу датчигі және батырманың басылуын анықтау
6-сыныпқа арналған EV3 негізіндегі қоқыс тазалағыш робот жобасы: командалық оқыту мен сабақ жоспары
5-сыныпқа арналған Робот техникасы элективтік курсы: EV3-ке алғашқы бағдарлама жасау және рульдік басқару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz