Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ультрадыбыс датчигі
Күні:
06.12.2022
Сыныбы:
4
Сабақтың тақырыбы
Ультрадыбыс датчигі
Оқу мақсаты
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану;
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар:
Lego Mindstorm роботында ультрадыбыс датчигін қолданумен танысып, программа құрастырады.
Бағалау критерийлері
Lego Mindstorm EV3 жиынтығының ультрадыбыс датчигінің қызметімен танысып, оған арналған программа құрастырады.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология:
Ультрадыбыс - Ультразвуковой - Ultrasonic
Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
Қазақ халқының тұрмыс-салт ерекшеліктеріне, кәсіптік қажеттілігіне байланысты қалыптасқан қандай өлшем бірілктерді атай аласың (1-сурет)?
Техникада судың тереңдігін, медицинада адамның ішкі құры-лысын тексеретін құрылғылар жайлы не білесің (2-сурет)?
Робот айналасында тұрған заттарға дейінгі қашықтықты қалай анықтайды?
Құндылықтарға баулу
--------------------------------------------------------------------------------
Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.
Пәнаралық байланыстар
Ағылшын тілі, Орыс тілі.
Алдыңғы білім
Бағдаршам - робот
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин.
5 мин.
Ұйымдастыру. Сабақ бастамас бұрын оқушылар шеңбер жасап тұрып, сағат тілі бойымен бір-біріне мақтау, мадақтау сөздер айтады, әрі қарай көтеріңкі көңіл күймен 2 түрлі сурет қиындыларын таңдау арқылы 2 топқа бірігеді.
(Ұ). Ой қозғау! <<Ұшақ>> әдісін қолдану.
Оқушылар ұшақ жасап, ұшақтың бір қанатына интерактивті тақтада берілген сұрақтардың біреуін таңдап жазып, бір-біріне ұшырады. Тосып алған оқушы екінші қанатына жауабын жазады.
Сұрақтар:
Қазақ халқының тұрмыс-салт ерекшеліктеріне, кәсіптік қажеттілігіне байланысты қалыптасқан қандай өлшем бірілктерді атай аласың (1-сурет)?
Техникада судың тереңдігін, медицинада адамның ішкі құры-лысын тексеретін құрылғылар жайлы не білесің (2-сурет)?
Робот айналасында тұрған заттарға дейінгі қашықтықты қалай анықтайды?
Берген жауаптарды оқып оқушылар бір-бірін <<Жұлдызша>> әдісі арқылы бағалайды.
Бағалау критерийі
Дескриптор
ҚБ
Ұшақта жазылған сұраққа дұрыс әрі толық жауап бере алады.
Сұраққа жартылай жауап береді.
Сұраққа дұрыс жауап береді.
Сұраққа толық әрі дұрыс жауап береді.
Қағаз қималары
Сабақтың ортасы
2 мин.
8 мин.
8 мин.
7 мин.
(Ұ) Сөздікпен жұмыс: Түртіп алу.
Ультрадыбыс - Ультразвуковой - Ultrasonic
Мақсаты: Жаңа сабақта кездесетін сөздіктермен танысады. Бұл үш тілділік білім беру жүйесіне өз септігін тигізеді. Тиімділігі: Балалар үш тілділікке дағдыланады.
(Т) Оқулықпен жұмыс. Түртіп алу!
Тапсырма:
/Ультрадыбыс датчигінің роботқа бірге орнатып пайдалансақ, роботты қолдану аясы қаншалықты ұлғаяды? Екі датчикті бір роботта бірге қолданауға болатын робот жобасын жоспарлаңдар/
Оқушылар оқулықта берілген ақпараттан, дереккөздерден мәлімет іздеп, берілген тапсырма бойынша жоба жоспарлайды. Дайын жұмысты топтар бір-бірімен алмасып, пікірлерін айтады.
Мақсаты: Оқулықтағы мәліметтен хабардар болу, қосымша ақпараттармен танысу.
Тиімділігі: Түрлі дереккөздерден мәлімет іздеп, топ ішінде бөліседі.
Бағалау: Топ арасында құрылған жоспардың деңгейі бойынша топтар арасында бір-бірін <<Күлегештер>> әдісі арқылы бағалайды.
Саралау: <<Тапсырма>> әдісі арқылы жүзеге асады.
Дескриптор
Қалыптастырушы бағалау
-Робот жобасын жоспарлайды.
<<Күлегештер>> әдісі
(Д) Компьютермен жұмыс
Тапсырма:
/Түзу бойымен қозғалыстағы робот алдында тұрған қабырға немесе кедергі арасындағы қашықтық 10 см ден кіші болғанда тоқтатайтын программаны құрастырайық (9-сурет)/.
Дескриптор
Қалыптастырушы бағалау
-Цикл ішіде Рулдік басқару блогы роботты түзу бойымен қозғалтады.
-Қозғалыс кезінде Күту (Ожидание) блогындағы ультра-дыбыс датчигі қабырғаға (кедергі) дейінгі қашықтықты өлшеп тұрады. Қашықтық 10 см-ден кіші болғанда моторлар жұмысын тоқтатады.
<<Бас бармақ>> әдісі
(Ж) Практикалық жұмыс.
Тапсырма:
/10-суретте берілген программаның командалық блоктары орындалғанда қандай нәтиже алуға болады?/
Мақсаты: Практикалық тапсырма орындау арқылы Ультрадыбыс датчигінің қызметімен терең танысады.
Тиімділігі: Оқушылар жұптасып бірін-бірі жетелеп үйренеді.
Саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді.
Кейбір оқушыларға ашық сұрақ қойылады:
Көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Бағалау: Жұптар арасында бір-бірін <<Күлегештер>> әдісі арқылы бағалайды.
Дескриптор
Қалыптастырушы бағалау
-Программаның командалық блоктарын дұрыс байланыстырады.
<<Күлегештер>> әдісі
АКТ, Слайд№2
Оқулық, жұмыс дәптері
Сабақтың соңы
5 мин.
3 мин.
Сабақты бекіту:
(Ұ) Оқушылар төменде берілген сұрақ бойынша өз ойларын жинаөтап, пікірлерін айтады.
/Роботтың ультрадыбыс датчигімен таныстың. Мұндай датчигі бар роботтарды тұрмыста қандай қызметтерге пайдаланған тиімді? Өз жобаңды ұсын/
Мақсаты: Жаңа сабаққа қорытынды жасау.
Тиімділігі: Оқушылар ойын еркін айтуға, сыни ойлануға дағдыланады.
Бағалау: <<Көңілді шапалақ>> әдісі бойынша оқушылардың жауаптарына сәйкес кері байланыс беремін.
Рефлексия:
<<Рефлексивті нысан>>. Нысана арқылы өзінің, сыныптастарының, мұғалімнің іс-әрекетін бағалайды.
Үй тапсырмасы:
1.Түс датчигі мен ультрадыбыс датчигінің қызметтеріндегі ұқсатықтары мен айырмашылықтарын анықтап, Венн диаграмасы арқылы көрсетіңдер.
2. Әлемде және Қазақстанда робот техникасы қалай дамуда. Интернет материалдарына ақпараттық ізденіс жаса. Маңызды дегендерін дәптеріңе түсір.
Нысана сызылған плакат,
Түрлі-түсті стикерлер
06.12.2022
Сыныбы:
4
Сабақтың тақырыбы
Ультрадыбыс датчигі
Оқу мақсаты
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану;
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар:
Lego Mindstorm роботында ультрадыбыс датчигін қолданумен танысып, программа құрастырады.
Бағалау критерийлері
Lego Mindstorm EV3 жиынтығының ультрадыбыс датчигінің қызметімен танысып, оған арналған программа құрастырады.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология:
Ультрадыбыс - Ультразвуковой - Ultrasonic
Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
Қазақ халқының тұрмыс-салт ерекшеліктеріне, кәсіптік қажеттілігіне байланысты қалыптасқан қандай өлшем бірілктерді атай аласың (1-сурет)?
Техникада судың тереңдігін, медицинада адамның ішкі құры-лысын тексеретін құрылғылар жайлы не білесің (2-сурет)?
Робот айналасында тұрған заттарға дейінгі қашықтықты қалай анықтайды?
Құндылықтарға баулу
--------------------------------------------------------------------------------
Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.
Пәнаралық байланыстар
Ағылшын тілі, Орыс тілі.
Алдыңғы білім
Бағдаршам - робот
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин.
5 мин.
Ұйымдастыру. Сабақ бастамас бұрын оқушылар шеңбер жасап тұрып, сағат тілі бойымен бір-біріне мақтау, мадақтау сөздер айтады, әрі қарай көтеріңкі көңіл күймен 2 түрлі сурет қиындыларын таңдау арқылы 2 топқа бірігеді.
(Ұ). Ой қозғау! <<Ұшақ>> әдісін қолдану.
Оқушылар ұшақ жасап, ұшақтың бір қанатына интерактивті тақтада берілген сұрақтардың біреуін таңдап жазып, бір-біріне ұшырады. Тосып алған оқушы екінші қанатына жауабын жазады.
Сұрақтар:
Қазақ халқының тұрмыс-салт ерекшеліктеріне, кәсіптік қажеттілігіне байланысты қалыптасқан қандай өлшем бірілктерді атай аласың (1-сурет)?
Техникада судың тереңдігін, медицинада адамның ішкі құры-лысын тексеретін құрылғылар жайлы не білесің (2-сурет)?
Робот айналасында тұрған заттарға дейінгі қашықтықты қалай анықтайды?
Берген жауаптарды оқып оқушылар бір-бірін <<Жұлдызша>> әдісі арқылы бағалайды.
Бағалау критерийі
Дескриптор
ҚБ
Ұшақта жазылған сұраққа дұрыс әрі толық жауап бере алады.
Сұраққа жартылай жауап береді.
Сұраққа дұрыс жауап береді.
Сұраққа толық әрі дұрыс жауап береді.
Қағаз қималары
Сабақтың ортасы
2 мин.
8 мин.
8 мин.
7 мин.
(Ұ) Сөздікпен жұмыс: Түртіп алу.
Ультрадыбыс - Ультразвуковой - Ultrasonic
Мақсаты: Жаңа сабақта кездесетін сөздіктермен танысады. Бұл үш тілділік білім беру жүйесіне өз септігін тигізеді. Тиімділігі: Балалар үш тілділікке дағдыланады.
(Т) Оқулықпен жұмыс. Түртіп алу!
Тапсырма:
/Ультрадыбыс датчигінің роботқа бірге орнатып пайдалансақ, роботты қолдану аясы қаншалықты ұлғаяды? Екі датчикті бір роботта бірге қолданауға болатын робот жобасын жоспарлаңдар/
Оқушылар оқулықта берілген ақпараттан, дереккөздерден мәлімет іздеп, берілген тапсырма бойынша жоба жоспарлайды. Дайын жұмысты топтар бір-бірімен алмасып, пікірлерін айтады.
Мақсаты: Оқулықтағы мәліметтен хабардар болу, қосымша ақпараттармен танысу.
Тиімділігі: Түрлі дереккөздерден мәлімет іздеп, топ ішінде бөліседі.
Бағалау: Топ арасында құрылған жоспардың деңгейі бойынша топтар арасында бір-бірін <<Күлегештер>> әдісі арқылы бағалайды.
Саралау: <<Тапсырма>> әдісі арқылы жүзеге асады.
Дескриптор
Қалыптастырушы бағалау
-Робот жобасын жоспарлайды.
<<Күлегештер>> әдісі
(Д) Компьютермен жұмыс
Тапсырма:
/Түзу бойымен қозғалыстағы робот алдында тұрған қабырға немесе кедергі арасындағы қашықтық 10 см ден кіші болғанда тоқтатайтын программаны құрастырайық (9-сурет)/.
Дескриптор
Қалыптастырушы бағалау
-Цикл ішіде Рулдік басқару блогы роботты түзу бойымен қозғалтады.
-Қозғалыс кезінде Күту (Ожидание) блогындағы ультра-дыбыс датчигі қабырғаға (кедергі) дейінгі қашықтықты өлшеп тұрады. Қашықтық 10 см-ден кіші болғанда моторлар жұмысын тоқтатады.
<<Бас бармақ>> әдісі
(Ж) Практикалық жұмыс.
Тапсырма:
/10-суретте берілген программаның командалық блоктары орындалғанда қандай нәтиже алуға болады?/
Мақсаты: Практикалық тапсырма орындау арқылы Ультрадыбыс датчигінің қызметімен терең танысады.
Тиімділігі: Оқушылар жұптасып бірін-бірі жетелеп үйренеді.
Саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді.
Кейбір оқушыларға ашық сұрақ қойылады:
Көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Бағалау: Жұптар арасында бір-бірін <<Күлегештер>> әдісі арқылы бағалайды.
Дескриптор
Қалыптастырушы бағалау
-Программаның командалық блоктарын дұрыс байланыстырады.
<<Күлегештер>> әдісі
АКТ, Слайд№2
Оқулық, жұмыс дәптері
Сабақтың соңы
5 мин.
3 мин.
Сабақты бекіту:
(Ұ) Оқушылар төменде берілген сұрақ бойынша өз ойларын жинаөтап, пікірлерін айтады.
/Роботтың ультрадыбыс датчигімен таныстың. Мұндай датчигі бар роботтарды тұрмыста қандай қызметтерге пайдаланған тиімді? Өз жобаңды ұсын/
Мақсаты: Жаңа сабаққа қорытынды жасау.
Тиімділігі: Оқушылар ойын еркін айтуға, сыни ойлануға дағдыланады.
Бағалау: <<Көңілді шапалақ>> әдісі бойынша оқушылардың жауаптарына сәйкес кері байланыс беремін.
Рефлексия:
<<Рефлексивті нысан>>. Нысана арқылы өзінің, сыныптастарының, мұғалімнің іс-әрекетін бағалайды.
Үй тапсырмасы:
1.Түс датчигі мен ультрадыбыс датчигінің қызметтеріндегі ұқсатықтары мен айырмашылықтарын анықтап, Венн диаграмасы арқылы көрсетіңдер.
2. Әлемде және Қазақстанда робот техникасы қалай дамуда. Интернет материалдарына ақпараттық ізденіс жаса. Маңызды дегендерін дәптеріңе түсір.
Нысана сызылған плакат,
Түрлі-түсті стикерлер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz