Сәкеннің сөзі

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
(сабақтың тақырыбы)
Бөлім:
Оқылым
Тыңдалым, айтылым
Менің отбасым және достарым
Педагогтің аты-жөні
Күні:
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Мен қамқоршы боламын.
Мәжит Сейфуллин Қолғанат
2. 1. 5. 1 өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу
Сабақтың мақсаты
Ойлау дағдылары
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 мин
Психологиялық дайындық
Достасайық бәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру!
Қандай жақсы дос болу!
- Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, бүгінгі күнімізге сәттілік тілейік.
Миға шабуыл
Өз отбасыңдағы міндеттерің қандай?
Өзіңді отбасыңа қамқормын деп ойлайсың ба?
Бүгінгі тақырыпты не туралы деп ойлайсыздар?
Жетелеуші сұрақтардың көмегімен тақырып ашылады.
Мұғалім оқушыларға Сәкен Сейфуллин туралы «Өмір жолы» атты бейнебаяннан үзінді көрсетеді.
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.
Бейнебаянды мұқият қарайды.
Бейнебаян
https://youtu. be/OwFCUfqyOps
Сабақтың ортасы
3 мин
Мәтінмен жұмыс
Қолғанат
Мәжит Сейфуллин
Шығарманы мәнерлеп оқиды.
Слайд 1
https://www. oinet. kz/e/action/ShowInfo. php?classid=36&id=30144
Мұғалім оқыған мәтінді үзіндіге бөліп жұптарға береді.
«Дауыстап ойлау» әдісі
Оқи отырып, ой түйеді.
1 тапсырма
Үзіндіні оқы.
«Сұраққа жетіп ал»
әдісі
Шығарма үзінділеріне байланысты сұрақтар қойып, жауап алады.
2 тапсырма
Сұрақтар құрастыр, жауап бер.
ЕБҚ тапсырма
Мәтінге сүйеніп, бала Сәкенді сипатта.
ЕБҚ тапсырма
Бала Сәкен
Шаруаға көмектеседі.
. . .
. . .
. . .
Бәрінен бұрын оянады.
Мәтін мазмұны бойынша үзіндіге сұрақ қояды, жауап береді. Әр топтың жауаптарын ықылас қойып тыңдайды.
Оқушылар бала Сәкенді сипаттап айтады.
1-ші топ - сұрақ қояды, 2-ші топ сол сұраққа жауап береді.
Қолдау, мадақтау
Дескриптор:
Шығарма мазмұнына сәйкес сұрақтар қояды
Кейіпкерді сипаттайды.
«Галереяны шарлау» әдісі
Сынып қабырғасына сұрақтар берілген постер ілінеді.
3 тапсырма
2р топ постердегі с9ра0тар5а жауап бер7мазм9нын т8с3нд3рс.
Топтар қозғалыста жүріп, үзіндіге бөлінген шығарманы айтып, басқа топтармен ой бөліседі.
Саяхат аяқталғанда топ жұмыстарының пікіріне қорытынды жасайды.
Әр топ өз топтарының тапсырмаларын орындап, топта
ойларын айтады.
Дескриптор:
Шығарма мазмұнын түсіедіреді
Сұрақтарға жауап береді;
«Шахмат» әдісі
4 тапсырма
Тірек сөздер арқылы өз сезіміңді білдір.
Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарда жазылған тірек сөздерге өз ойларын айтады.
Мадақтау
Бағалау
Дескриптор:
Тірек сөздер арқылы өз сезімін білдіреді.
Слайд 5
Шахмат тақтасының суреті
Жеке жұмыс
Ашық тапсырма
5 тапсырма
Дұрыс жауапты сәйкестендір
а) Кімнің сөзі?
ә) Кімге айтылған?
б) Кімнің әрекеті?
б) Сөз тіркестері оқылған шығармаға қатысты ма?
- Айналайын, менің ақ қаздарым.
Анасы
ның сөзі
Қолғанатым менің
Көмектеседі, қарындастарының шашын тарап, өріп береді.
Анасы
ның
мөлдір бұлақтың, үй шаруасына, шауаға ұқыпты . . .
Сәйкестендіру кестесін
толтырады.
Мадақтау
Қолдау
Сергіту сәті
«Дос болайық бәріміз»әні
Сабақтың соңы
2 мин
Кері байланыс
«Бес саусақ» әдісі
1 . «Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?
2. «Балалы үйрек» - бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым?
3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым?
4. «Шылдыр шүмек »-шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?
5 «Кішкентай бөбек»- көңіл-күй ахуалы.
Балалар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады:
Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?
Қосымша:
1 тапсырма
Бейнетаспа С. Сейфуллин «Өмір жолы» https://youtu. be/OwFCUfqyOps
2 тапсырма
Мәжит Сейфуллин Қолғанат https://www. oinet. kz/e/action/ShowInfo. php?classid=36&id=30144
Сәкен шаруаға ұқыпты болды. Үстін тап-тұйнақтай, таза ұстайтын еді. Ағайынды жетеуміз. Сәкен бәрімізден үлкен. Жаздыгүні ол бізден бұрын оянады да үй шаруасына көмектеседі. Біз оянып, далаға шыққанда Сәкен есіктің алдында жүреді. Сонан соң бәріміз мөлдір бұлақтың басына барамыз да жуынамыз. Сәкен әуелі кішкентай қарындастарымыз - Рахима, Халима, Сәлималарды жуындырады. Шаштарын тарап, өріп береді. Содан кейін барып, өзі жуынады. Біздің күндегі әдетіміз - осы. Қайтадан қаз-қатар тізіліп алып, ауылға қарай жүреміз. - Айналайын, менің ақ қыздарым, - деп анамыз - Жамалбике есік алдынан бізді қарсы алады. Сәкеннің маңдайынан сүйіп жатып: - Қолғанатым менің! - дейді. Рахима, Халима, Сәлималар мұнтаздай тап-таза болып, тамаққа отырады.
3 тапсырма
«Дауыстап ойлау» әдісі
1-топ:
Сәкен шаруаға ұқыпты болды. Үстін тап-тұйнақтай, таза ұстайтын еді. Ағайынды жетеуміз. Сәкен бәрімізден үлкен. Жаздыгүні ол бізден бұрын оянады да үй шаруасына көмектеседі. Біз оянып, далаға шыққанда Сәкен есіктің алдында жүреді. Сонан соң бәріміз мөлдір бұлақтың басына барамыз да жуынамыз.
2 топ:
Сәкен әуелі кішкентай қарындастарымыз - Рахима, Халима, Сәлималарды жуындырады. Шаштарын тарап, өріп береді. Содан кейін барып, өзі жуынады. Біздің күндегі әдетіміз - осы. Қайтадан қаз-қатар тізіліп алып, ауылға қарай жүреміз.
3-топ:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz