Сәкеннің сөзі

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

(сабақтың тақырыбы)

Бөлім:

Оқылым

Тыңдалым, айтылым

Менің отбасым және достарым

Бөлім::

Педагогтің аты-жөні

ОқылымТыңдалым, айтылымМенің отбасым және достарым: Каирова К. У.
Бөлім::

Күні:

ОқылымТыңдалым, айтылымМенің отбасым және достарым:
Бөлім::

Сынып:

ОқылымТыңдалым, айтылымМенің отбасым және достарым:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім::

Сабақтың тақырыбы

ОқылымТыңдалым, айтылымМенің отбасым және достарым:

Мен қамқоршы боламын.

Мәжит Сейфуллин Қолғанат

Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
ОқылымТыңдалым, айтылымМенің отбасым және достарым: 2. 2. 2. 1 мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу
2. 1. 5. 1 өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу
Бөлім::

Сабақтың мақсаты

ОқылымТыңдалым, айтылымМенің отбасым және достарым: Шығарманың мазмұнына сәйкес мұғалімнің көмегімен накты сұрақтар құрастырады. Тірек сөздер арқылы сезімін өз ойымен жеткізеді.
Бөлім::

Ойлау дағдылары

ОқылымТыңдалым, айтылымМенің отбасым және достарым: Білу және түсіну. Қолдану

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың басы

5 мин

Педагогтің әрекеті: Шаттық шеңбері
Оқушының әрекеті:

Психологиялық дайындық

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

- Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, бүгінгі күнімізге сәттілік тілейік.

Бағалау: Мадақтау
Ресурстар:
Сабақтың кезеңі/ уақыт: 6 мин
Педагогтің әрекеті:

Миға шабуыл

Өз отбасыңдағы міндеттерің қандай?

Өзіңді отбасыңа қамқормын деп ойлайсың ба?

Бүгінгі тақырыпты не туралы деп ойлайсыздар?

Жетелеуші сұрақтардың көмегімен тақырып ашылады.

Мұғалім оқушыларға Сәкен Сейфуллин туралы «Өмір жолы» атты бейнебаяннан үзінді көрсетеді.

Оқушының әрекеті:

Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.

Бейнебаянды мұқият қарайды.

Бағалау: Мадақтау, қошеметтеу
Ресурстар:

Бейнебаян

https://youtu. be/OwFCUfqyOps

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың ортасы

3 мин

Педагогтің әрекеті:

Мәтінмен жұмыс

Қолғанат

Мәжит Сейфуллин

Шығарманы мәнерлеп оқиды.

Оқушының әрекеті: Мәтінді мұқият тыңдайды.
Бағалау:
Ресурстар:

Слайд 1

https://www. oinet. kz/e/action/ShowInfo. php?classid=36&id=30144

Сабақтың кезеңі/ уақыт: 5 мин
Педагогтің әрекеті:

Мұғалім оқыған мәтінді үзіндіге бөліп жұптарға береді.

«Дауыстап ойлау» әдісі

Оқи отырып, ой түйеді.

1 тапсырма

Үзіндіні оқы.

Оқушының әрекеті: Оқушылар өзара жұптаса отырып берілген үзіндіні біреуі дауыстап оқиды, екіншісі тыңдай отырып ой түйеді. Бір- біріне түсіндіреді.
Бағалау: Мадақтау
Ресурстар: Слайд 2
Сабақтың кезеңі/ уақыт: 10 мин
Педагогтің әрекеті:

«Сұраққа жетіп ал»

әдісі

Шығарма үзінділеріне байланысты сұрақтар қойып, жауап алады.

2 тапсырма

Сұрақтар құрастыр, жауап бер.

ЕБҚ тапсырма

Мәтінге сүйеніп, бала Сәкенді сипатта.

ЕБҚ тапсырма

Бала Сәкен

Шаруаға көмектеседі.

. . .

. . .

. . .

Бәрінен бұрын оянады.

Оқушының әрекеті:

Мәтін мазмұны бойынша үзіндіге сұрақ қояды, жауап береді. Әр топтың жауаптарын ықылас қойып тыңдайды.

Оқушылар бала Сәкенді сипаттап айтады.

1-ші топ - сұрақ қояды, 2-ші топ сол сұраққа жауап береді.

Бағалау:

Қолдау, мадақтау

Дескриптор:

Шығарма мазмұнына сәйкес сұрақтар қояды

Кейіпкерді сипаттайды.

Ресурстар: Слайд 3
Сабақтың кезеңі/ уақыт: 5 мин
Педагогтің әрекеті:

«Галереяны шарлау» әдісі

Сынып қабырғасына сұрақтар берілген постер ілінеді.

3 тапсырма

2р топ постердегі с9ра0тар5а жауап бер7мазм9нын т8с3нд3рс.

Оқушының әрекеті:

Топтар қозғалыста жүріп, үзіндіге бөлінген шығарманы айтып, басқа топтармен ой бөліседі.

Саяхат аяқталғанда топ жұмыстарының пікіріне қорытынды жасайды.

Әр топ өз топтарының тапсырмаларын орындап, топта

ойларын айтады.

Бағалау:

Дескриптор:

Шығарма мазмұнын түсіедіреді

Сұрақтарға жауап береді;

Ресурстар: Слайд 4
Сабақтың кезеңі/ уақыт: 5 мин
Педагогтің әрекеті:

«Шахмат» әдісі

4 тапсырма

Тірек сөздер арқылы өз сезіміңді білдір.

Оқушының әрекеті:

Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарда жазылған тірек сөздерге өз ойларын айтады.

Бағалау:

Мадақтау

Бағалау

Дескриптор:

Тірек сөздер арқылы өз сезімін білдіреді.

Ресурстар:

Слайд 5

Шахмат тақтасының суреті

Сабақтың кезеңі/ уақыт: 3 мин
Педагогтің әрекеті:

Жеке жұмыс

Ашық тапсырма

5 тапсырма

Дұрыс жауапты сәйкестендір

а) Кімнің сөзі?

ә) Кімге айтылған?

б) Кімнің әрекеті?

б) Сөз тіркестері оқылған шығармаға қатысты ма?

Оқушының әрекеті:
  • Айналайын, менің ақ қаздарым.
Бағалау: Сәкеннің сөзі
Ресурстар:

Анасы

ның сөзі

Сәлиманың сөзі

Қолғанатым менің

Анасына
Халимаға
Сәкенге

Көмектеседі, қарындастарының шашын тарап, өріп береді.

Сәкеннің

Анасы

ның

Рахиманың

мөлдір бұлақтың, үй шаруасына, шауаға ұқыпты . . .

иә
жоқ

Сәйкестендіру кестесін

толтырады.

Мадақтау

Қолдау

Слайд 6
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт: 3 мин
Педагогтің әрекеті:

Сергіту сәті

«Дос болайық бәріміз»әні

Оқушының әрекеті: Оқушылар дөңгелене тұрып, әнді айтады.
Бағалау:
Ресурстар: «Дос болайық бәріміз»
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың соңы

2 мин

Педагогтің әрекеті:

Кері байланыс

«Бес саусақ» әдісі

1 . «Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?

2. «Балалы үйрек» - бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым?

3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым?

4. «Шылдыр шүмек »-шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

5 «Кішкентай бөбек»- көңіл-күй ахуалы.

Оқушының әрекеті:

Балалар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады:

Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?

Бағалау: Қолдау, мадақтау
Ресурстар:

Қосымша:

1 тапсырма

Бейнетаспа С. Сейфуллин «Өмір жолы» https://youtu. be/OwFCUfqyOps

2 тапсырма

Мәжит Сейфуллин Қолғанат https://www. oinet. kz/e/action/ShowInfo. php?classid=36&id=30144

Сәкен шаруаға ұқыпты болды. Үстін тап-тұйнақтай, таза ұстайтын еді. Ағайынды жетеуміз. Сәкен бәрімізден үлкен. Жаздыгүні ол бізден бұрын оянады да үй шаруасына көмектеседі. Біз оянып, далаға шыққанда Сәкен есіктің алдында жүреді. Сонан соң бәріміз мөлдір бұлақтың басына барамыз да жуынамыз. Сәкен әуелі кішкентай қарындастарымыз - Рахима, Халима, Сәлималарды жуындырады. Шаштарын тарап, өріп береді. Содан кейін барып, өзі жуынады. Біздің күндегі әдетіміз - осы. Қайтадан қаз-қатар тізіліп алып, ауылға қарай жүреміз. - Айналайын, менің ақ қыздарым, - деп анамыз - Жамалбике есік алдынан бізді қарсы алады. Сәкеннің маңдайынан сүйіп жатып: - Қолғанатым менің! - дейді. Рахима, Халима, Сәлималар мұнтаздай тап-таза болып, тамаққа отырады.

3 тапсырма

«Дауыстап ойлау» әдісі

1-топ:

Сәкен шаруаға ұқыпты болды. Үстін тап-тұйнақтай, таза ұстайтын еді. Ағайынды жетеуміз. Сәкен бәрімізден үлкен. Жаздыгүні ол бізден бұрын оянады да үй шаруасына көмектеседі. Біз оянып, далаға шыққанда Сәкен есіктің алдында жүреді. Сонан соң бәріміз мөлдір бұлақтың басына барамыз да жуынамыз.

2 топ:

Сәкен әуелі кішкентай қарындастарымыз - Рахима, Халима, Сәлималарды жуындырады. Шаштарын тарап, өріп береді. Содан кейін барып, өзі жуынады. Біздің күндегі әдетіміз - осы. Қайтадан қаз-қатар тізіліп алып, ауылға қарай жүреміз.

3-топ:


Ұқсас жұмыстар
Сәкен сейфуллин "сыр сандық" өлеңі
Сыр сандық кімнің өлеңі
Сәкен Сейфуллин сыр сандық өлеңі жайлы ақпарат
“тіл – халық қазынасы” атты xxi ғасыр көшбасшысы интеллектуалды ойыны
Сәкен - жырдың сарқылмас дариясы
Жаңа тақырып
І.жансүгіров «күй» поэмасы
Жансүгіров Күй поэмасы
Сәкен Сейфуллин өлеңдері
Математика. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz