Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сәкеннің сөзі

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
___________________________________________
(сабақтың тақырыбы)
Бөлім:
Оқылым
Тыңдалым, айтылым
Менің отбасым және достарым
Педагогтің аты-жөні
Каирова К. У.
Күні:

Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Мен қамқоршы боламын.
Мәжит Сейфуллин Қолғанат
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
2.2.2.1 мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу
2.1.5.1 өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу
Сабақтың мақсаты
Шығарманың мазмұнына сәйкес мұғалімнің көмегімен накты сұрақтар құрастырады. Тірек сөздер арқылы сезімін өз ойымен жеткізеді.
Ойлау дағдылары
Білу және түсіну. Қолдану
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 мин

Шаттық шеңбері

Психологиялық дайындық
Достасайық бәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру!
Қандай жақсы дос болу!
- Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, бүгінгі күнімізге сәттілік тілейік.
Мадақтау

6 мин

Миға шабуыл
Өз отбасыңдағы міндеттерің қандай?
Өзіңді отбасыңа қамқормын деп ойлайсың ба?
Бүгінгі тақырыпты не туралы деп ойлайсыздар?
Жетелеуші сұрақтардың көмегімен тақырып ашылады.
Мұғалім оқушыларға Сәкен Сейфуллин туралы <<Өмір жолы>> атты бейнебаяннан үзінді көрсетеді.
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.

Бейнебаянды мұқият қарайды.

Мадақтау, қошеметтеу

Бейнебаян

https://youtu.be/OwFCUfqyOps

Сабақтың ортасы
3 мин

Мәтінмен жұмыс
Қолғанат
Мәжит Сейфуллин
Шығарманы мәнерлеп оқиды.
Мәтінді мұқият тыңдайды.

Слайд 1
https://www.oinet.kz/e/action/ShowInfo.php?classid=36&id=30144
5 мин

Мұғалім оқыған мәтінді үзіндіге бөліп жұптарға береді.
<<Дауыстап ойлау>> әдісі
Оқи отырып, ой түйеді.

1 тапсырма
Үзіндіні оқы.
Оқушылар өзара жұптаса отырып берілген үзіндіні біреуі дауыстап оқиды, екіншісі тыңдай отырып ой түйеді. Бір- біріне түсіндіреді.

Мадақтау
Слайд 2

10 мин
<<Сұраққа жетіп ал>>
әдісі
Шығарма үзінділеріне байланысты сұрақтар қойып, жауап алады.
2 тапсырма
Сұрақтар құрастыр, жауап бер.
ЕБҚ тапсырма
Мәтінге сүйеніп, бала Сәкенді сипатта.
ЕБҚ тапсырма
Бала Сәкен
Шаруаға көмектеседі.

...

...

...
Бәрінен бұрын оянады.

Мәтін мазмұны бойынша үзіндіге сұрақ қояды, жауап береді. Әр топтың жауаптарын ықылас қойып тыңдайды.
Оқушылар бала Сәкенді сипаттап айтады.
1-ші топ - сұрақ қояды, 2-ші топ сол сұраққа жауап береді.

Қолдау, мадақтау

Дескриптор:
Шығарма мазмұнына сәйкес сұрақтар қояды
Кейіпкерді сипаттайды.
Слайд 3
5 мин
<<Галереяны шарлау>> әдісі
Сынып қабырғасына сұрақтар берілген постер ілінеді.
3 тапсырма
2р топ постердегі с9ра0тар5а жауап бер7мазм9нын т8с3нд3рс.

Топтар қозғалыста жүріп, үзіндіге бөлінген шығарманы айтып, басқа топтармен ой бөліседі.
Саяхат аяқталғанда топ жұмыстарының пікіріне қорытынды жасайды.
Әр топ өз топтарының тапсырмаларын орындап, топта
ойларын айтады.
Дескриптор:

Шығарма мазмұнын түсіедіреді
Сұрақтарға жауап береді;
Слайд 4
5 мин
<<Шахмат>> әдісі
4 тапсырма
Тірек сөздер арқылы өз сезіміңді білдір.

Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарда жазылған тірек сөздерге өз ойларын айтады.

Мадақтау
Бағалау

Дескриптор:
Тірек сөздер арқылы өз сезімін білдіреді.
Слайд 5

Шахмат тақтасының суреті

3 мин
Жеке жұмыс

Ашық тапсырма
5 тапсырма
Дұрыс жауапты сәйкестендір
а)Кімнің сөзі?
Айналайын, менің ақ қаздарым.

Сәкеннің сөзі
Анасы
ның сөзі
Сәлиманың сөзі

ә) Кімге айтылған?
Қолғанатым менің

Анасына
Халимаға
Сәкенге

б) Кімнің әрекеті?
Көмектеседі, қарындастарының шашын тарап, өріп береді.

Сәкеннің
Анасы
ның

Рахиманың

б) Сөз тіркестері оқылған шығармаға қатысты ма?

мөлдір бұлақтың, үй шаруасына, шауаға ұқыпты...

иә
жоқ

Сәйкестендіру кестесін
толтырады.
Мадақтау
Қолдау

Слайд 6
3 мин
Сергіту сәті
<<Дос болайық бәріміз>>әні
Оқушылар дөңгелене тұрып, әнді айтады.

<<Дос болайық бәріміз>>
Сабақтың соңы
2 мин
Кері байланыс
<<Бес саусақ>> әдісі
1.<<Бас бармақ>>- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?
2. <<Балалы үйрек>>- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым?
3. <<Ортан терек>>- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым?
4. <<Шылдыр шүмек>>-шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?
5 <<Кішкентай бөбек>>-көңіл-күй ахуалы.
Балалар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады:
Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?
Қолдау, мадақтау

Қосымша:
1 тапсырма
Бейнетаспа С. Сейфуллин <<Өмір жолы>> https://youtu.be/OwFCUfqyOps
2 тапсырма
Мәжит Сейфуллин Қолғанат https://www.oinet.kz/e/action/ShowInfo.php?classid=36&id=30144
Сәкен шаруаға ұқыпты болды. Үстін тап-тұйнақтай, таза ұстайтын еді. Ағайынды жетеуміз. Сәкен бәрімізден үлкен. Жаздыгүні ол бізден бұрын оянады да үй шаруасына көмектеседі. Біз оянып, далаға шыққанда Сәкен есіктің алдында жүреді. Сонан соң бәріміз мөлдір бұлақтың басына барамыз да жуынамыз. Сәкен әуелі кішкентай қарындастарымыз - Рахима, Халима, Сәлималарды жуындырады. Шаштарын тарап, өріп береді. Содан кейін барып, өзі жуынады. Біздің күндегі әдетіміз - осы. Қайтадан қаз-қатар тізіліп алып, ауылға қарай жүреміз. - Айналайын, менің ақ қыздарым, - деп анамыз - Жамалбике есік алдынан бізді қарсы алады. Сәкеннің маңдайынан сүйіп жатып: - Қолғанатым менің! - дейді. Рахима, Халима, Сәлималар мұнтаздай тап-таза болып, тамаққа отырады.
3 тапсырма
<<Дауыстап ойлау>> әдісі
1-топ:
Сәкен шаруаға ұқыпты болды. Үстін тап-тұйнақтай, таза ұстайтын еді. Ағайынды жетеуміз. Сәкен бәрімізден үлкен. Жаздыгүні ол бізден бұрын оянады да үй шаруасына көмектеседі. Біз оянып, далаға шыққанда Сәкен есіктің алдында жүреді. Сонан соң бәріміз мөлдір бұлақтың басына барамыз да жуынамыз.
2 топ:
Сәкен әуелі кішкентай қарындастарымыз - Рахима, Халима, Сәлималарды жуындырады. Шаштарын тарап, өріп береді. Содан кейін барып, өзі жуынады. Біздің күндегі әдетіміз - осы. Қайтадан қаз-қатар тізіліп алып, ауылға қарай жүреміз.
3-топ:
- Айналайын, менің ақ қыздарым, - деп анамыз - Жамалбике есік алдынан бізді қарсы алады. Сәкеннің маңдайынан сүйіп жатып: - Қолғанатым менің! - дейді. Рахима, Халима, Сәлималар мұнтаздай тап-таза болып, тамаққа отырады.

4 тапсырма
<<Сұраққа жетіп ал>> әдісі
Бала Сәкен
Шаруаға көмектеседі.

...

...

...
Бәрінен бұрын оянады.

5 тапсырма
<<Галереяны шарлау>> әдісі
Постер:
Сұрақтар
6 тапсырма
<<Шахмат>> әдісі тірек сөздеееер жазуу
7 тапсырма
Жеке жұмыс
а)Кімнің сөзі?
Айналайын, менің ақ қаздарым.

Сәкеннің сөзі
Анасы
ның сөзі
Сәлиманың сөзі

ә) Кімге айтылған?
Қолғанатым менің

Анасына
Халимаға
Сәкенге

б) Кімнің әрекеті?
Көмектеседі, қарындастарының шашын тарап, өріп береді.

Сәкеннің
Анасы
ның

Рахиманың

б) Сөз тіркестері оқылған шығармаға қатысты ма?

мөлдір бұлақтың, үй шаруасына, шауаға ұқыпты...

иә
жоқ
8 тапсырма
Кері байланыс
<<Бес саусақ>> әдісі
1.<<Бас бармақ>>- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?
2. <<Балалы үйрек>>- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым?
3. <<Ортан терек>>- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым?
4. <<Шылдыр шүмек>>-шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?
5 <<Кішкентай бөбек>>-көңіл-күй ахуалы.

Сабақ жоспарын бағалау критерийлері
Сабақ мақсаты

оқу мақсаттарына сәйкес тұжырымдалған

пәннің ерекшелігіне бағдарланған

SMART форматында (сабақ шеңберінде нақты, өлшемді, қолжетімді және уақыт мөлшері белгіленген), оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескерілген.
Оқыту әдістері

оқу мақсатына жетуге ықпал етеді

барлық оқушыларды оқу процесіне тартуға ықпал етеді.

оқыту оқушылардың жеке және/немесе ерекше қажеттіліктерін қолдайды
Тапсырмалар
оқу мақсаттарына, бағалау критерийлеріне, көрсетілген ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес

функционалдық сауаттылықты дамытуға ықпал етеді

оқушының жеке және/немесе ерекше қажеттіліктеріне сәйкес

Ұқсас жұмыстар
Сәкен сейфуллин "сыр сандық" өлеңі
Сыр сандық кімнің өлеңі
Сәкен Сейфуллин сыр сандық өлеңі жайлы ақпарат
“тіл – халық қазынасы” атты xxi ғасыр көшбасшысы интеллектуалды ойыны
Сәкен - жырдың сарқылмас дариясы
Жаңа тақырып
І.жансүгіров «күй» поэмасы
Жансүгіров Күй поэмасы
Сәкен Сейфуллин өлеңдері
Математика. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу
Пәндер