Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды сабақта қолдану әдіснамасы

СӨЖ № 4.Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды сабақта қолдану әдіснамасы.
Сабақтың мақсаты: Оқу-тәрбие үрдісіне педагогикалық жаңалықтарды енгізу кезеңдері туралы түсінік қалыптастыру.
Негізгі сұрақтар:
1. Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды оқу-тəрбие
үдерісіне ендіру жолдары.
2. Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар бойынша
өткізілетін сабақтарға қойылатын негізгі талаптар.
3. Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды сабақта пайдалануда мұғалім - негізгі тұлға..
Тапсырма: <<Сабақ>> ұғымын сипаттап, бастауыш мектепте өткізілетін сабақтың құрылымын сипаттап беріңіз
Тапсырманы орындауға әдістемелік нұсқаулық: Күні _______Пәні________Сынып______ № сабақ
Сабақтың тақырыбы: __________________________________________________________________
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік ________________________________________________________
2. Тәрбиелік __________________________________________________________
3. Дамытушылық _____________________________________________________
4. Жаңа технология: дамыта отырып оқыту, оздыра отырып оқыту, іс- әрекетті бағалау, тірек сызбалары және тірек конспектілері арқылы оқыту, саралап оқыту, шоғырландырып қарқынды оқыту, деңгейлік тапсырмалар арқылы дамыту, сын тұрғысынан ойлау, деңгейлеп оқыту, жобалап оқыту технологиясы, ақпараттық технологиялар.
5. Технологиялық құралдар түрлері: _______________________________________
Сабақтың типі: аралас сабақ, жаңа білімді игеру сабағы, оқу материалын бекіту сабағы, қайталау сабағы, материалды қорытындылау және жүйелеу сабағы, бекіту сабағы.
Сабақтың түрі: сайыс сабағы, жарыс сабағы, ойын сабағы, саяхат сабағы, әңгімелесу сабағы, сырттай саяхат сабағы.
Сабақтың әдісі:1. Иллюстрациялық түсіндіру. Оқушыларға ақпаратты әңгімелеу, лекция, семинар, коллоквиум, демонстрациялық жеткізу.
2. Репродуктивті әдіс. Білім-білік дағдыларын қайта жаңғырту арқылы білімді белсенді игерту.
3. Зерттеу әдісі. Мұғалімнің оқушыға шығармашылық тапсырма беруі, оқушылардың өз беттерімен шешіп, мәтінмен, есептер шығару, үлестірмелі материалдармен жұмыс.
4. Эвристикалық әдіс. Ішінара ізденгіштік әдіс, оқушылар мақсаты немесе міндетті мұғалімнің көмегі арқылы шешу.
5. Мақсатты әдіс. Мұғалім белгілі мақсат қойып, оған жету жолын көрсетеді, оқушылар одан әрі әрекетке көшеді.
Таным қызметін ұйымдасыру үлгісі:
1. Жекелік үлгі- танымдық қызметтер оқушының өз күшімен орындалады.
2. Жан-жақтылы-барлық оқушылар үшін жалпы міндет қойылған кезде пайдаланылады.
3. Топтық-жалпы міндеттен туындаған мақсатты шешу жолында топ түрінде әрекеттеніп, жауап топ ішінде жинақталады.
4. Ұжымдық форма-ұжым өзінің әр мүшесін немесе әр мүше өз ұжымын оқыту, тәрбиелеу, дамыту әрекетіне келеді.
Сабақтың көрнекілігі және жабдықталуы __________________________________________________________
Пәнаралық байланыс ___________________________________________________________
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмаларын тексеру кезеңі.
3. Оқушылардың білімін жан-жақты тексеру кезеңі.
4. Сабаққа мақсат қою.
5. Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі.
6. Жаңа сабақты қорытып, бекіту кезеңі.
7. Оқушылардың білімін бағалау.
8. Үй тапсырмасын хабарлау және орындалуы бойынша нұсқау беру кезеңі. №
Сабақтың барысы
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Есеп беру формасы: Сабақ үлгісі
Тапсыру мерзімі мен студенттерің білімдерін бағалау: 7-апта, 20 ұпай

Ұқсас жұмыстар
Электрондық оқытуда ақпараттық - коммуникациялық пәндік ортаны ерекшеліктерін анықтау
Оқушыларға тіл нормаларын меңгерту
Сабақта ақпараттық технологиялар құралдарын қолдану
Ақпараттық технологиялар негізінде жаңа тұрпатты мұғалім даярлау
Білім технологиялары
ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУДА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
Білімді бақылау
Заманауи сабаққа қойылатын талаптар
Компьютердің мультимедиялық мүмкіндіктері
Орта мектептегі арнайы және көмекші (түзету-коррекциялық) сыныптарда оқушыларды жаңа ақпараттық технологиялар пайдалану
Пәндер