Сабақта қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды қолдану әдістемесі және бастауыш мектеп сабақтарының құрылымы

СӨЖ № 4. Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды сабақта қолдану әдіснамасы.

Сабақтың мақсаты: Оқу-тәрбие үрдісіне педагогикалық жаңалықтарды енгізу кезеңдері туралы түсінік қалыптастыру.

Негізгі сұрақтар:

1. Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды оқу-тəрбие
үдерісіне ендіру жолдары.
2. Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар бойынша
өткізілетін сабақтарға қойылатын негізгі талаптар.
3. Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды сабақта пайдалануда мұғалім - негізгі тұлға. .

Тапсырма: «Сабақ» ұғымын сипаттап, бастауыш мектепте өткізілетін сабақтың құрылымын сипаттап беріңіз

Тапсырманы орындауға әдістемелік нұсқаулық: Күні ПәніСынып № сабақ

Сабақтың тақырыбы:

Сабақтың мақсаты:

1. Білімділік

2. Тәрбиелік

3. Дамытушылық

4. Жаңа технология: дамыта отырып оқыту, оздыра отырып оқыту, іс- әрекетті бағалау, тірек сызбалары және тірек конспектілері арқылы оқыту, саралап оқыту, шоғырландырып қарқынды оқыту, деңгейлік тапсырмалар арқылы дамыту, сын тұрғысынан ойлау, деңгейлеп оқыту, жобалап оқыту технологиясы, ақпараттық технологиялар.

5. Технологиялық құралдар түрлері:

Сабақтың типі: аралас сабақ, жаңа білімді игеру сабағы, оқу материалын бекіту сабағы, қайталау сабағы, материалды қорытындылау және жүйелеу сабағы, бекіту сабағы.

Сабақтың түрі: сайыс сабағы, жарыс сабағы, ойын сабағы, саяхат сабағы, әңгімелесу сабағы, сырттай саяхат сабағы.

Сабақтың әдісі:1. Иллюстрациялық түсіндіру. Оқушыларға ақпаратты әңгімелеу, лекция, семинар, коллоквиум, демонстрациялық жеткізу.

2. Репродуктивті әдіс. Білім-білік дағдыларын қайта жаңғырту арқылы білімді белсенді игерту.

3. Зерттеу әдісі. Мұғалімнің оқушыға шығармашылық тапсырма беруі, оқушылардың өз беттерімен шешіп, мәтінмен, есептер шығару, үлестірмелі материалдармен жұмыс.

4. Эвристикалық әдіс. Ішінара ізденгіштік әдіс, оқушылар мақсаты немесе міндетті мұғалімнің көмегі арқылы шешу.

5. Мақсатты әдіс. Мұғалім белгілі мақсат қойып, оған жету жолын көрсетеді, оқушылар одан әрі әрекетке көшеді.

Таным қызметін ұйымдасыру үлгісі:

1. Жекелік үлгі- танымдық қызметтер оқушының өз күшімен орындалады.

2. Жан-жақтылы-барлық оқушылар үшін жалпы міндет қойылған кезде пайдаланылады.

3. Топтық-жалпы міндеттен туындаған мақсатты шешу жолында топ түрінде әрекеттеніп, жауап топ ішінде жинақталады.

4. Ұжымдық форма-ұжым өзінің әр мүшесін немесе әр мүше өз ұжымын оқыту, тәрбиелеу, дамыту әрекетіне келеді.

Сабақтың көрнекілігі және жабдықталуы

Пәнаралық байланыс

1. Ұйымдастыру кезеңі.

2. Үй тапсырмаларын тексеру кезеңі.

3. Оқушылардың білімін жан-жақты тексеру кезеңі.

4. Сабаққа мақсат қою.

5. Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі.

6. Жаңа сабақты қорытып, бекіту кезеңі.

7. Оқушылардың білімін бағалау.

8. Үй тапсырмасын хабарлау және орындалуы бойынша нұсқау беру кезеңі. №

Сабақтың барысы

Есеп беру формасы: Сабақ үлгісі

Тапсыру мерзімі мен студенттерің білімдерін бағалау: 7-апта, 20 ұпай


Ұқсас жұмыстар
Қазіргі заманғы математика сабағында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың педагогикалық-әдістемелік негіздері
Қазіргі заманғы сынып жетекшісінің кәсіби портреті және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану
Қазіргі заманғы дербес компьютер: құрылымы мен қолданылуы
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында педагогикалық технологияларды қолдану
Оқу сабақтарының тиімділігін арттыруда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану
Бастауыш сыныптарда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану
Информатика пәнінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану әдістемесі
Бастауыш сыныпта білім берудегі жаңа педагогикалық технологияларды тиімді қолданудың әдістемесі
Ақпараттық технологияларды сабақта қолдану: Болдырев негізгі мектебінің әдістемелік күні
Орта мектеп оқушыларын ауылшаруашылық техникасына баулуда жаңа технологияларды қолданудың әдістемесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz