6-сынып қазақ тілі сабағы: Әлемнің жеті кереметі тақырыбында келісу-келіспеу эссесін жазу және орфографиялық нормалар (лексикография)

Бөлім атауы: Әлемнің жеті кереметі. Лексикография.
Мектеп: Б. Кенжебаев атындағы жалпы білім беретін мектебі
Бөлім атауы: Әлемнің жеті кереметі. Лексикография.: Күні: 24. 10. 2023ж.
Мектеп: Б. Кенжебаев атындағы жалпы білім беретін мектебі: Мұғалімнің аты-жөні: Бегман Раушан
Бөлім атауы: Әлемнің жеті кереметі. Лексикография.: Сынып: 6 а, ә, в
Мектеп: Б. Кенжебаев атындағы жалпы білім беретін мектебі: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Бөлім атауы: Әлемнің жеті кереметі. Лексикография.: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: Б. Кенжебаев атындағы жалпы білім беретін мектебі: Зевс мүсіні
Бөлім атауы: Әлемнің жеті кереметі. Лексикография.: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Мектеп: Б. Кенжебаев атындағы жалпы білім беретін мектебі:

6. 3. 4. 1 эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу ("келісу, келіспеу" эссесі) ;

6. 4. 1. 1. Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу.

Бөлім атауы: Әлемнің жеті кереметі. Лексикография.: Сабақтың мақсаттары
Мектеп: Б. Кенжебаев атындағы жалпы білім беретін мектебі:
  • Эссе тақырыбынан ауытқымай абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу, келіспеу себептерін көрсетіпжазады;
  • Эсседегі сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады.
Бөлім атауы: Әлемнің жеті кереметі. Лексикография.: Сабақтың барысы:
Бөлім атауы: Әлемнің жеті кереметі. Лексикография.:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мектеп: Б. Кенжебаев атындағы жалпы білім беретін мектебі:

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Бөлім атауы: Әлемнің жеті кереметі. Лексикография.:

Сабақтың басы

3 минут

5 минут

Мектеп: Б. Кенжебаев атындағы жалпы білім беретін мектебі:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

Жағымды ахуал қалыптастыру.

Похожее изображение І. ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ.

Қызығушылықты ояту.

Суретте не көріп тұрсыздар?

Мәтінді оқып, негізгі ойды анықтаңдар.

1. Осындай мүсіндер қазір бар ма?

2. Осы ескерткіш туралы тағы нені білгілерің келеді?

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.

Оқушылар суреттер арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды.

Мәтінмен танысып, бүгінгі сабаққа байланысын анықтайды.

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

ҚБ

D:\My Documents\Новый формат\БЖБ ТЖБ ЖАҢА\9-CЫНЫП\ed8e97aa7d61bf96f991f0e105d4afa1-800x.jpg

Бағалау:

3 балл

ҚБ «Одағайлар» әдісі

Изображение выглядит как коллекция картинок Автоматически созданное описание

О! - тамаша жауап;

Изображение выглядит как насекомое Автоматически созданное описание О! - төмен жауап

6-сынып

«Қазақ тілі» оқулығы

(wikipedia. org)

Бөлім атауы: Әлемнің жеті кереметі. Лексикография.:

Сабақтың ортасы

10 минут

10 минут

10 минут

5 минут

Мектеп: Б. Кенжебаев атындағы жалпы білім беретін мектебі:

Мағынаны тану

Изображение выглядит как текст, коллекция картинок, векторная графика Автоматически созданное описание ІІ. ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

Артық болмас білгенің!

Тапсырма. Берілген суреттерді мұқият қарап, аталған тақырып бойынша ой шақырып, эссе жазуға дайындалыңыз.

2. «Әлемнің жеті кереметін» «Әлемнің жаңа жеті кереметі» деп уақыт өткен сайын өзгертіп отыру дұрыс па?». Осы мәселеге байланысты өзіндік көзқарасыңызды білдіріп, тақырыптан ауытқымай, құрылымын, мазмұнын сақтап, нақты аргументтер келтіріп, «келіс, келіспеу» эссесін жазыңыз. Орфографиялық норманы сақтаңыз.

C:\Users\Shamganova_Zh.kst\Desktop\картинки\апрап.jpg Дескриптор:

  • тақырыптан ауытқымай, құрылымын, мазмұнын сақтап, эссе жазады;
  • көтерілген мәселеге өзіндік көзқарасын білдіреді.

ҚБ

ІІІ. ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.

«Автор орындығы». Оқушылар жазған эсселерін «Автор орындығында» оқиды.

«Артық болмас білгенің!» айдарымен эссе туралы мәлімет алады.

Берілген суреттерді мұқият қарап, аталған тақырып бойынша ой шақырып, эссе жазуға дайындалыңыз.

«Әлемнің жеті кереметін» «Әлемнің жаңа жеті кереметі» деп уақыт өткен сайын өзгертіп отыру дұрыс па?». Осы мәселеге байланысты өзіндік көзқарасыңызды білдіріп, «келіс, келіспеу» эссесін жазыңыз. Орфографиялық норманы сақтаңыз.

Оқушылар жазған эсселерін «Автор орындығында» оқиды.

Бағалау:

4 балл

ҚБ «Күн мен бұлт»

иконки векторное солнце летом, солнце клипарт, солнце иконки, летние иконы PNG и вектор пнг для бесплатной загрузки

Картинка туча с дождем для детей – Ой! – club-detstvo.ru – Центр искусcтв и творчества Марьина Роща

Бағалау:

3 балл

ҚБ

D:\My Documents\Новый формат\БЖБ ТЖБ ЖАҢА\9-CЫНЫП\Без названия.jpg

Бөлім атауы: Әлемнің жеті кереметі. Лексикография.:

Сабақтың соңы

2 минут

Үй тапсырмасы:

Мектеп: Б. Кенжебаев атындағы жалпы білім беретін мектебі:

Изображение выглядит как текст Автоматически созданное описание

5-тапсырма.


Ұқсас жұмыстар
Қысқа мерзімді жоспар - Қазақ тілі, 6 A сынып, 10 сабақ: Әлемнің жаңа жеті кереметі және лексикография
6-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Әлемнің жеті кереметі - Жеті ғажайып сыры, лексикография мен орфографияға бағытталған
Әлемнің жаңа жеті кереметі: тарихи және сәулеттік шолу
Әлемнің жеті кереметі: оқу-әдістемелік сабақ жоспары
Әлемнің жеті кереметі: ежелгі құрылыстар мен мүсіндердің тарихы мен тағдыры
Әлемнің жеті кереметі: антик дәуір сәулеті мен мүсін өнерінің тарихи-эстетикалық талдауы
Жеті санының қасиеті және Қазақстанның жеті кереметі
6-сынып қазақ тілі: Менің Отаным - Қазақстан (сабақ жоспары, көрікті жерлер және лексикография)
2-сынып қазақ тілі: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті тақырыбында зат есімді бекіту сабағы
Сөзжасамды еске түсіру: 6-сынып қазақ тілі ашық сабағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz