Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақ мақсаттары. Сабақтың тақырыбы
Пән: Әдебиеттік оқу
Мектеп:Бауыржан Момышұлы атындағы № 62 жалпы білім беретін орта
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен.
Мұғалімнің аты-жөні:Макуова Нуршат Аманкосовна
Класс: 3Ә
Қатысқандар саны:27
Қатыспағандар саны:0
Сабақтың тақырыбы:
Нағыз достық.Батылдық.Марк Твен
Осы сабақта қол жеткізген оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)
3.2.6.1 кейіпкердің портретін сипаттау,оның іс-әрекеті мен мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып,бағалау.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
-кейіпкердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, баға береді.
Көптеген оқушылар:
-кейіпкердің мінез-құлқының өзгеру себебіне талдау жасай алады.
Кейбір оқушылар: кейіпкердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептеріне баға беріп,өзінің бойындағы қасиеттерді байланыстырады.
Бағалау критерийлері:
Кейіпкердің мінез-құлқының өзгеру себебін анықтап, бағалайды.
Ойлау дағдыларыныңдеңгейі
Білу,түсіну, қолдану,талдау.
Құндылықтарды дарыту:
Құрмет: достыққа адал болу, досыңды құрметтеуге тәрбиелеу. Жанашырлық таныту.
Пәнаралық байланыс:
Дүниетану, қазақ тілі.
АКТ қолдану дағдылары:
Интернет-ресурстар, дерекқорданжәнеинтернеттенсабаққақатыстыақпараттыіздеу;бейнебаян көру.
Бастапқы білім:
Нағыз достық туралы ойларын анықтау.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
6 минут
Ақылл
Батырр
Адал
Топқа бөлу:
Ширату жаттығуы
(Т) <<Аламан бәйге>>( өткенді қайталау, бірлескен ізденіс)
1 .Мәтінді түсініп оқыдым.
2.Марк Твеннің қызықты оқиғаларға толы
<<Том Сойердің басынан кешкендері>>атты кітабына шолу жасадым.
3. Том Сойердің пікірімен таныстым.
Дескриптор:
-Мәтінді түсініп оқиды
-ұсынылған кітапқа шолу жасайды
-том Сойердің пікірімен танысады
Ширату тапсырмасы
(МК) Бейнебаянды оқушылар назарына ұсыну.
(Т)<<Мен нені түсіндім?>>
oo 1) Нағыз достық деген ұғымды қалай түсінесіңдер?
2) Нағыз дос қандай болу керек?
(МК)<<Дос - ажарың,жолдас-базарың>> дейтін қазақта жақсы сөз бар.Дос-кез келген адам баласының қасынан табылатын,қиындықта да,қуанышта да бірге болатын жан жолдас,сенімді серік.Нағыз дос сен қателік жіберген кезде жаныңнан табылады.
Кері байланыс. <<Сөз маржаны>> әдісі
Түрлі түсті қима қағаздар,оқулық
https://learningapps.org/myapps.php
<<Том Сойердің басынан кешкендері>>атты кітабы
<<Адал дос>> бейнебаяны
Сабақтың ортасы
27 минут
(МК)Нағыз дос сен қателік жіберген кезде жаныңнан табылады. Ал сен дұрыс жүрсең,бәрі сенімен бірге.
Марк Твен
Қанатты сөздер мақал-мәтелдерге ұқсас. Ол терең ойға құрылған көлемі шағын нақыл сөздерге жатады. Көбінесе қанатты сөздердің авторы болады.
(Ж)Кестені толтырып көріңіздер:
Нақыл сөздер
Ұқсастығы
Айырмашылығы
Мақал-мәтелдер
Қанатты сөздер
Терең ойға құрылған
Қанатты сөздердің авторы болады
Дескриптор:
-Қанатты сөздер мен мақал-мәтелдердің ұқсастығын айтады
-Қанатты сөздер мен мақал-мәтелдердің айырмашылығын айтады.
(Қ) <<Басбармақ>> әдісі жұптық бағалау.
(Ұ)<<Өрмекші торы>> әдісі
(жаңа тұжырым қалыптастыру, біріге жұмыс жасауда ынтымақтастықты дамыту,кедергілерден шығу)
1.Мәтінді тізбектей оқыту.
2.Сұрақтарға жауап беру.
(ОТ) Кейіпкерлерге мінездеме беру.
Бекки -ұсқыны жоқ,үркек қоянға ұқсайды.
Том-ұтқыр ойлы ,адал дос.
Мұғалім-ашулы,кінәліні анықтаушы.
Дескриптор:
-мәтінді түсініп оқиды
-сұрақтарға жауап береді
-кейіпкерлерге мінездеме бере алады.
ҚБ <<Шапалақ>> әдісі жұптық бағалау.
<<Мен жатқа айта аламын>> сергіту жаттығу
Досым, саған сенемін. Сеніп өтем!
Жолы бөтен демеймін, жөні бөтен.
Достық деген -- адамның көрігі екен,
Достық деген адалдың серігі екен.
(ҚБ) Тапсырма №1
1-топ: Постер қорғау. (Ақылды Том)
2-топ: Том қандай? Сипаттау мәтінін құрау.
3-топ: <<Дос>> туралы мақал-мәтел айту.
Дескриптор:
-берілген тақырып бойынша постер қорғайды
-Томды сипаттайды
-дос тақырыбында мақал-мәтел айтады
Саралау:Тапсырма және жіктеу бойынша саралау
Оқушылардың қабілеттері бойынша тапсырма сараланып, топ мүшелеріне ұсынылады, әр топ деңгейлерінен әртүрлі нәтиже күтіледі.
(ҚБ) <<Бір- бірін бағалау>>
Топтар бір -бірінің жұмысын бағалау арқылы әр топ жұмысында нені жақсарту керектігін анықтайды.
Тапсырма №2
(Т) <<Оқиға картасы>> әдісі
Атауы
Кейіпкер
Ахуал, жағдай
Шешім
Проблема
Оқиға
Саралау:Тапсырма және қолдау көрсету бойынша саралау
Қолдауды қажет етпейтін оқушылар кейіпкердің іс-әрекеті неге өзгергенін оқиғадан тауып,проблемалары мен шешімдері туралы түсіндіреді. Қолдауды қажет ететін оқушыларға ауызша баяндату арқылы қолдау көрсетемін.
Тапсырма №3
(Т) <<Ең,ең,ең...>>
Ең ұнамды кейіпкер ---
Ең ақылды ой ---
Ең қорқақ оқушы ---
(ҚБ) оқушылардың бірін - бірі бағалауы.
Дескриптор:
-ұнамды кейіпкерді таңдайды
-ақылды ойды табады
-қорқақ оқушыны анықтайды.
Ынталандыру пікірлерін білдіру:Топпен жұмыс жасау дағдыларыңыз қалыптасқан,бүгінгі сабақты жақсы түсінгендеріңізді көрсеттіңіздер! Жарайсыздар!
Ынталандыру.Әр топты сөз маржандарымен марапаттау.
Дәптермен жұмыс
А3 формат,түрлі-түсті қарындаштар
Қима қағаздар,тірек сөздер
Сабақтың соңы
7 минут
(Ұ) Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы <<Қабырғадағы сурет>> әдісі
Мәтіндегі басты кейіпкер Томның сұлбасын сомда.
Дескриптор:
- кейіпкердің іс-әрекетіне қатысты ойын айтады;
- кейіпкерді сипаттап, мінездеме береді.
Рефлексия
Тамаша идеялар
1.Сіз үшін болған жаңалық.
2.Назарды аудартқан бір жағдай.
3.Мағынасына түсініксіз бір сөз.
Саралау
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. Кейбір оқушыларға қолдау көрсетіледі.Жетекші сұрақтар қойылып,сөздер мен сөз тіркестері беріледі.Оқушылар
бірлесе, ынтымақтаса жұмыс жасайды.Бір-біріне қол ұшын созады.Өздеріне деген сенімділіктері артады.
Бағалау
-Оқушылардың ұжымдық талқылауы барысында олардың жауаптарын тыңдай отырып, ынта мен қызығушылық тудыру үшін бағалау
-Топтық тапсырмада жауаптарын бақылау арқылы оқушылардың диалогқа қандай дәрежеде қатысқанын бағалау. Осы деректер келесі талқылауларды жоспарлауда қолданылады.
- Жұптық талқылауды тыңдау және тақталарда жауаптарды көру арқылы оқушылардың әңгімені баяндау тәсілдерін анықтай алатынын/ алмайтынын бағалау.
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы
Топ ережесін сақтау ескеріледі.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық
кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Оқу мақсаттары Әдебиеттік оқу пәнінің Ұзақ мерзімдіжәне Ортамерзімді жоспарынан алынған. Оқу мақсатына сәйкес сабақ мақсаты құрылды.
Оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін оқу жоспарында көрсетілген әдіс-тәсілдерді басшылыққа алынды. Қолданылған әдіс-тәсілдер тиімді ,әрі нәтижелі болғандықтан оқу мақсатына қол жеткіздім.
Сабақ барысында саралаудың <<Оқиға картасы>>, <<Өрмекші торы>>, <<Сөз маржаны>> <<Қабырғадағы сурет >> әдістерін тиімді қолдандым. Сабақ мезгілдері нақтыланып ,уақыттық кезеңдері сақталды.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
(Ұ) <<Өрмекші торы>> әдісі (тәжірибелік дағды)
(Т) <<Оқиға картасы>> әдісі(зерттеушілік дағды)
(Ұ) <<Қабырғадағы сурет>> әдісі ( түсінгенін анықтау)
(Т)<<Аламан бәйге>>(үйрету)
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)
1. Белсенді оқыту әдістері.
2. Топпен,жұппен,ұжыммен жұмыс жасау тірлері.
3. Саралап оқыту тәсілдері.
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
<<Қабырғадағы сурет>> әдісі және <<Тамаша идеялар>>бойынша кері байланыс беру арқылы бүгінгі сабақтағы танысқан мәтіндегі басты кейіпкердің сұлбасын сомдап,бүгінгі күннің ерекше болған жаңалығы,назарды аудартқан жағдай,мағынасы түсініксіз сөзді табу мақсатында жұмыс жүргіземін.
Мектеп:Бауыржан Момышұлы атындағы № 62 жалпы білім беретін орта
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен.
Мұғалімнің аты-жөні:Макуова Нуршат Аманкосовна
Класс: 3Ә
Қатысқандар саны:27
Қатыспағандар саны:0
Сабақтың тақырыбы:
Нағыз достық.Батылдық.Марк Твен
Осы сабақта қол жеткізген оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)
3.2.6.1 кейіпкердің портретін сипаттау,оның іс-әрекеті мен мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып,бағалау.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
-кейіпкердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, баға береді.
Көптеген оқушылар:
-кейіпкердің мінез-құлқының өзгеру себебіне талдау жасай алады.
Кейбір оқушылар: кейіпкердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептеріне баға беріп,өзінің бойындағы қасиеттерді байланыстырады.
Бағалау критерийлері:
Кейіпкердің мінез-құлқының өзгеру себебін анықтап, бағалайды.
Ойлау дағдыларыныңдеңгейі
Білу,түсіну, қолдану,талдау.
Құндылықтарды дарыту:
Құрмет: достыққа адал болу, досыңды құрметтеуге тәрбиелеу. Жанашырлық таныту.
Пәнаралық байланыс:
Дүниетану, қазақ тілі.
АКТ қолдану дағдылары:
Интернет-ресурстар, дерекқорданжәнеинтернеттенсабаққақатыстыақпараттыіздеу;бейнебаян көру.
Бастапқы білім:
Нағыз достық туралы ойларын анықтау.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
6 минут
Ақылл
Батырр
Адал
Топқа бөлу:
Ширату жаттығуы
(Т) <<Аламан бәйге>>( өткенді қайталау, бірлескен ізденіс)
1 .Мәтінді түсініп оқыдым.
2.Марк Твеннің қызықты оқиғаларға толы
<<Том Сойердің басынан кешкендері>>атты кітабына шолу жасадым.
3. Том Сойердің пікірімен таныстым.
Дескриптор:
-Мәтінді түсініп оқиды
-ұсынылған кітапқа шолу жасайды
-том Сойердің пікірімен танысады
Ширату тапсырмасы
(МК) Бейнебаянды оқушылар назарына ұсыну.
(Т)<<Мен нені түсіндім?>>
oo 1) Нағыз достық деген ұғымды қалай түсінесіңдер?
2) Нағыз дос қандай болу керек?
(МК)<<Дос - ажарың,жолдас-базарың>> дейтін қазақта жақсы сөз бар.Дос-кез келген адам баласының қасынан табылатын,қиындықта да,қуанышта да бірге болатын жан жолдас,сенімді серік.Нағыз дос сен қателік жіберген кезде жаныңнан табылады.
Кері байланыс. <<Сөз маржаны>> әдісі
Түрлі түсті қима қағаздар,оқулық
https://learningapps.org/myapps.php
<<Том Сойердің басынан кешкендері>>атты кітабы
<<Адал дос>> бейнебаяны
Сабақтың ортасы
27 минут
(МК)Нағыз дос сен қателік жіберген кезде жаныңнан табылады. Ал сен дұрыс жүрсең,бәрі сенімен бірге.
Марк Твен
Қанатты сөздер мақал-мәтелдерге ұқсас. Ол терең ойға құрылған көлемі шағын нақыл сөздерге жатады. Көбінесе қанатты сөздердің авторы болады.
(Ж)Кестені толтырып көріңіздер:
Нақыл сөздер
Ұқсастығы
Айырмашылығы
Мақал-мәтелдер
Қанатты сөздер
Терең ойға құрылған
Қанатты сөздердің авторы болады
Дескриптор:
-Қанатты сөздер мен мақал-мәтелдердің ұқсастығын айтады
-Қанатты сөздер мен мақал-мәтелдердің айырмашылығын айтады.
(Қ) <<Басбармақ>> әдісі жұптық бағалау.
(Ұ)<<Өрмекші торы>> әдісі
(жаңа тұжырым қалыптастыру, біріге жұмыс жасауда ынтымақтастықты дамыту,кедергілерден шығу)
1.Мәтінді тізбектей оқыту.
2.Сұрақтарға жауап беру.
(ОТ) Кейіпкерлерге мінездеме беру.
Бекки -ұсқыны жоқ,үркек қоянға ұқсайды.
Том-ұтқыр ойлы ,адал дос.
Мұғалім-ашулы,кінәліні анықтаушы.
Дескриптор:
-мәтінді түсініп оқиды
-сұрақтарға жауап береді
-кейіпкерлерге мінездеме бере алады.
ҚБ <<Шапалақ>> әдісі жұптық бағалау.
<<Мен жатқа айта аламын>> сергіту жаттығу
Досым, саған сенемін. Сеніп өтем!
Жолы бөтен демеймін, жөні бөтен.
Достық деген -- адамның көрігі екен,
Достық деген адалдың серігі екен.
(ҚБ) Тапсырма №1
1-топ: Постер қорғау. (Ақылды Том)
2-топ: Том қандай? Сипаттау мәтінін құрау.
3-топ: <<Дос>> туралы мақал-мәтел айту.
Дескриптор:
-берілген тақырып бойынша постер қорғайды
-Томды сипаттайды
-дос тақырыбында мақал-мәтел айтады
Саралау:Тапсырма және жіктеу бойынша саралау
Оқушылардың қабілеттері бойынша тапсырма сараланып, топ мүшелеріне ұсынылады, әр топ деңгейлерінен әртүрлі нәтиже күтіледі.
(ҚБ) <<Бір- бірін бағалау>>
Топтар бір -бірінің жұмысын бағалау арқылы әр топ жұмысында нені жақсарту керектігін анықтайды.
Тапсырма №2
(Т) <<Оқиға картасы>> әдісі
Атауы
Кейіпкер
Ахуал, жағдай
Шешім
Проблема
Оқиға
Саралау:Тапсырма және қолдау көрсету бойынша саралау
Қолдауды қажет етпейтін оқушылар кейіпкердің іс-әрекеті неге өзгергенін оқиғадан тауып,проблемалары мен шешімдері туралы түсіндіреді. Қолдауды қажет ететін оқушыларға ауызша баяндату арқылы қолдау көрсетемін.
Тапсырма №3
(Т) <<Ең,ең,ең...>>
Ең ұнамды кейіпкер ---
Ең ақылды ой ---
Ең қорқақ оқушы ---
(ҚБ) оқушылардың бірін - бірі бағалауы.
Дескриптор:
-ұнамды кейіпкерді таңдайды
-ақылды ойды табады
-қорқақ оқушыны анықтайды.
Ынталандыру пікірлерін білдіру:Топпен жұмыс жасау дағдыларыңыз қалыптасқан,бүгінгі сабақты жақсы түсінгендеріңізді көрсеттіңіздер! Жарайсыздар!
Ынталандыру.Әр топты сөз маржандарымен марапаттау.
Дәптермен жұмыс
А3 формат,түрлі-түсті қарындаштар
Қима қағаздар,тірек сөздер
Сабақтың соңы
7 минут
(Ұ) Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы <<Қабырғадағы сурет>> әдісі
Мәтіндегі басты кейіпкер Томның сұлбасын сомда.
Дескриптор:
- кейіпкердің іс-әрекетіне қатысты ойын айтады;
- кейіпкерді сипаттап, мінездеме береді.
Рефлексия
Тамаша идеялар
1.Сіз үшін болған жаңалық.
2.Назарды аудартқан бір жағдай.
3.Мағынасына түсініксіз бір сөз.
Саралау
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. Кейбір оқушыларға қолдау көрсетіледі.Жетекші сұрақтар қойылып,сөздер мен сөз тіркестері беріледі.Оқушылар
бірлесе, ынтымақтаса жұмыс жасайды.Бір-біріне қол ұшын созады.Өздеріне деген сенімділіктері артады.
Бағалау
-Оқушылардың ұжымдық талқылауы барысында олардың жауаптарын тыңдай отырып, ынта мен қызығушылық тудыру үшін бағалау
-Топтық тапсырмада жауаптарын бақылау арқылы оқушылардың диалогқа қандай дәрежеде қатысқанын бағалау. Осы деректер келесі талқылауларды жоспарлауда қолданылады.
- Жұптық талқылауды тыңдау және тақталарда жауаптарды көру арқылы оқушылардың әңгімені баяндау тәсілдерін анықтай алатынын/ алмайтынын бағалау.
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы
Топ ережесін сақтау ескеріледі.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық
кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Оқу мақсаттары Әдебиеттік оқу пәнінің Ұзақ мерзімдіжәне Ортамерзімді жоспарынан алынған. Оқу мақсатына сәйкес сабақ мақсаты құрылды.
Оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін оқу жоспарында көрсетілген әдіс-тәсілдерді басшылыққа алынды. Қолданылған әдіс-тәсілдер тиімді ,әрі нәтижелі болғандықтан оқу мақсатына қол жеткіздім.
Сабақ барысында саралаудың <<Оқиға картасы>>, <<Өрмекші торы>>, <<Сөз маржаны>> <<Қабырғадағы сурет >> әдістерін тиімді қолдандым. Сабақ мезгілдері нақтыланып ,уақыттық кезеңдері сақталды.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
(Ұ) <<Өрмекші торы>> әдісі (тәжірибелік дағды)
(Т) <<Оқиға картасы>> әдісі(зерттеушілік дағды)
(Ұ) <<Қабырғадағы сурет>> әдісі ( түсінгенін анықтау)
(Т)<<Аламан бәйге>>(үйрету)
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)
1. Белсенді оқыту әдістері.
2. Топпен,жұппен,ұжыммен жұмыс жасау тірлері.
3. Саралап оқыту тәсілдері.
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
<<Қабырғадағы сурет>> әдісі және <<Тамаша идеялар>>бойынша кері байланыс беру арқылы бүгінгі сабақтағы танысқан мәтіндегі басты кейіпкердің сұлбасын сомдап,бүгінгі күннің ерекше болған жаңалығы,назарды аудартқан жағдай,мағынасы түсініксіз сөзді табу мақсатында жұмыс жүргіземін.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz