Сабақ мақсаттары. Сабақтың тақырыбы

Пән: Әдебиеттік оқу
Мектеп: Бауыржан Момышұлы атындағы № 62 жалпы білім беретін орта
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен.
Мұғалімнің аты-жөні: Макуова Нуршат Аманкосовна
Класс: 3Ә
Қатысқандар саны: 27
Қатыспағандар саны: 0
Барлық оқушылар:
-кейіпкердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, баға береді.
Көптеген оқушылар:
-кейіпкердің мінез-құлқының өзгеру себебіне талдау жасай алады.
Кейбір оқушылар : кейіпкердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептеріне баға беріп, өзінің бойындағы қасиеттерді байланыстырады.
Сабақтың басы
6 минут
Топқа бөлу:
Ширату жаттығуы
(Т) «Аламан бәйге» ( өткенді қайталау, бірлескен ізденіс)
1 . Мәтінді түсініп оқыдым.
2. Марк Твеннің қызықты оқиғаларға толы
«Том Сойердің басынан кешкендері»атты кітабына шолу жасадым.
3. Том Сойердің пікірімен таныстым.
Дескриптор:
-Мәтінді түсініп оқиды
-ұсынылған кітапқа шолу жасайды
-том Сойердің пікірімен танысады
Ширату тапсырмасы
(МК) Бейнебаянды оқушылар назарына ұсыну.
(Т) «Мен нені түсіндім?»
- 1) Нағыз достық деген ұғымды қалай түсінесіңдер?
2) Нағыз дос қандай болу керек?
(МК) «Дос -ажарың, жолдас-базарың» дейтін қазақта жақсы сөз бар. Дос-кез келген адам баласының қасынан табылатын, қиындықта да, қуанышта да бірге болатын жан жолдас, сенімді серік. Нағыз дос сен қателік жіберген кезде жаныңнан табылады.
Кері байланыс. «Сөз маржаны» әдісі
Түрлі түсті қима қағаздар, оқулық
https://learningapps. org/myapps. php
«Том Сойердің басынан кешкендері»атты кітабы
«Адал дос» бейнебаяны
Сабақтың ортасы
27 минут
(МК) Нағыз дос сен қателік жіберген кезде жаныңнан табылады. Ал сен дұрыс жүрсең, бәрі сенімен бірге.
Марк Твен
Қанатты сөздер мақал-мәтелдерге ұқсас. Ол терең ойға құрылған көлемі шағын нақыл сөздерге жатады. Көбінесе қанатты сөздердің авторы болады.
(Ж) Кестені толтырып көріңіздер:
Дескриптор:
-Қанатты сөздер мен мақал-мәтелдердің ұқсастығын айтады
-Қанатты сөздер мен мақал-мәтелдердің айырмашылығын айтады.
(Қ) «Басбармақ» әдісі жұптық бағалау.
(Ұ) «Өрмекші торы» әдісі
(жаңа тұжырым қалыптастыру, біріге жұмыс жасауда ынтымақтастықты дамыту, кедергілерден шығу)
1. Мәтінді тізбектей оқыту.
2. Сұрақтарға жауап беру.
(ОТ) Кейіпкерлерге мінездеме беру.
Бекки -ұсқыны жоқ, үркек қоянға ұқсайды.
Том-ұтқыр ойлы, адал дос.
Мұғалім-ашулы, кінәліні анықтаушы.
Дескриптор:
-мәтінді түсініп оқиды
-сұрақтарға жауап береді
-кейіпкерлерге мінездеме бере алады.
ҚБ «Шапалақ» әдісі жұптық бағалау.
«Мен жатқа айта аламын» сергіту жаттығу
Дос
ым, саған сенемін. Сеніп өтем!
Жолы бөтен демеймін, жөні бөтен.
Дос
тық деген - адамның көрігі екен,
Дос
тық деген адалдың серігі екен.
(ҚБ) Тапсырма №1
1-топ: Постер қорғау. (Ақылды Том)
2-топ: Том қандай? Сипаттау мәтінін құрау.
3-топ: «Дос» туралы мақал-мәтел айту.
Дескриптор:
-берілген тақырып бойынша постер қорғайды
-Томды сипаттайды
-дос тақырыбында мақал-мәтел айтады
Саралау: Тапсырма және жіктеу бойынша саралау
Оқушылардың қабілеттері бойынша тапсырма сараланып, топ мүшелеріне ұсынылады, әр топ деңгейлерінен әртүрлі нәтиже күтіледі.
(ҚБ) «Бір- бірін бағалау»
Топтар бір -бірінің жұмысын бағалау арқылы әр топ жұмысында нені жақсарту керектігін анықтайды.
Тапсырма №2
(Т) «Оқиға картасы» әдісі
Саралау: Тапсырма және қолдау көрсету бойынша саралау
Қолдауды қажет етпейтін оқушылар кейіпкердің іс-әрекеті неге өзгергенін оқиғадан тауып, проблемалары мен шешімдері туралы түсіндіреді. Қолдауды қажет ететін оқушыларға ауызша баяндату арқылы қолдау көрсетемін.
Тапсырма №3
(Т) «Ең, ең, ең . . . »
Ең ұнамды кейіпкер ---
Ең ақылды ой ---
Ең қорқақ оқушы ---
(ҚБ ) оқушылардың бірін - бірі бағалауы.
Дескриптор:
-ұнамды кейіпкерді таңдайды
-ақылды ойды табады
-қорқақ оқушыны анықтайды.
Ынталандыру пікірлерін білдіру: Топпен жұмыс жасау дағдыларыңыз қалыптасқан, бүгінгі сабақты жақсы түсінгендеріңізді көрсеттіңіздер! Жарайсыздар!
Ынталандыру. Әр топты сөз маржандарымен марапаттау.
Мақал-мәтелдер
Қанатты сөздер
Дәптермен жұмыс
А3 формат, түрлі-түсті қарындаштар
Қима қағаздар, тірек сөздер
Сабақтың соңы
7 минут
(Ұ) Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы «Қабырғадағы сурет» әдісі
Мәтіндегі басты кейіпкер Томның сұлбасын сомда.
Дескриптор:
- кейіпкердің іс-әрекетіне қатысты ойын айтады;
- кейіпкерді сипаттап, мінездеме береді.
Рефлексия
Тамаша идеялар
1. Сіз үшін болған жаңалық.
2. Назарды аудартқан бір жағдай.
3. Мағынасына түсініксіз бір сөз.
Саралау
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. Кейбір оқушыларға қолдау көрсетіледі. Жетекші сұрақтар қойылып, сөздер мен сөз тіркестері беріледі. Оқушылар
бірлесе, ынтымақтаса жұмыс жасайды. Бір-біріне қол ұшын созады. Өздеріне деген сенімділіктері артады.
Бағалау
-Оқушылардың ұжымдық
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz