Әлемнің жеті кереметі. Сабақтың тақырыбы

Бекітемін:

Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 10-сабақ

Бөлім:
3-бөлім: Әлемнің жеті кереметі. Лексикография
Бөлім:: Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты:
3-бөлім: Әлемнің жеті кереметі.Лексикография: Искакова Жибек
Бөлім:: Күні:19. 10. 2023 ж
3-бөлім: Әлемнің жеті кереметі.Лексикография:
Бөлім:: Сынып: 6 А
3-бөлім: Әлемнің жеті кереметі.Лексикография: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
3-бөлім: Әлемнің жеті кереметі.Лексикография: Әлемнің жаңа жеті кереметі
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
3-бөлім: Әлемнің жеті кереметі.Лексикография:

6. 1. 5. 1 - тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру;

6. 4. 1. 1 -тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу.

Бөлім:: Сабақтың мақсаты
3-бөлім: Әлемнің жеті кереметі.Лексикография: Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыра алады. Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жаза алады.
Бөлім:: Сабақтың барысы
Бөлім::

Сабақтың кезеңі//

уақыты

3-бөлім: Әлемнің жеті кереметі.Лексикография: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Бөлім::

Сабақтың басталуы

5 минут

Сабақтың ортасы

7 минут

5 минут

8 минут

10 минут

5 минут

Сабақтың аяқталуы

5 минут

3-бөлім: Әлемнің жеті кереметі.Лексикография:

Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу. Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

Психологиялық ахуал тудыру кубигі

1. Амандас

2. Құшақтас

3. Тілек айт

4. Мақта

5. Күлкі сыйла

6. Би қимылдарын бірге қайтала

Жеті кереметтің суреттері арқылы топқа бөліну

Ойтүрткі

Берілген мәселе бойынша пікір таластырыңыз.

Топтық жұмыс

1-топ:

  • Адам - табиғаттың баласы, өйткені ол - табиғаттың бір бөлігі.
  • Адам - табиғатты билеп төстеуші, бағындырушы.

2-топ:

  • Ежелгі адамдар табиғат құбылыстарынан қорқsп, соларға табынған.
  • Тұрмыс заттары, құбылыстар, қолжазбалар, кітаптар, монеталар - «тарихи ескерткіштер».

3-топ:

  • Тарих - адамдардың өткен өмірі туралы ғылым.

Мына суреттерде не бейнеленген? Олар туралы не білесіңдер?

C:\Users\2023\Downloads\1.jpg

Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлау

2-тапсырма.

Жеке жұмыс

Тыңдалған мәтін бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап бер, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыра өз ойыңды жеткіз.

1. Бұл жәдігерлер неліктен жаңа жеті керемет деп аталады?

2. Ғажайып ескерткіштер туралы қосымша мәліметтерді ізде.

3. Ұлы Қытай қорғанының ұзындығы қанша километр екенін білесің бе?

4. Еуропада орналасқан жалғыз керемет қайсы?

5. Көне қала Петра саяхатшыларды несімен таңғалдыруда?

6. Әйгілі Тәж-Махал кесенесі қайда орналасқан?

7. Чичен-Ица қаласының басты нышаны не?

5-тапсырма.

Топтық жұмыс

«Сөз-Бәйге!». Шарты: үш топқа бөлініңдер.

1. 3 минут ішінде еліміздегі бірге жазылатын қала, елді мекен атауларын айтыңдар.

2. 3 минут ішінде дефис арқылы жазылатын жеті керемет атауларын айтыңдар. 3.

3 минут ішінде екі түбірден құралған кісі аттарын айтыңдар.

Қорытындылау

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Рефлексия

«Ақылды үкілер»

C:\Users\123\Downloads\slide-7 (1).jpg Сабақты түсіндім,

әлі де үйренерім көп.

C:\Users\123\Downloads\slide-8.jpg Мен бәрін түсіндім,

Сабақ өте қызықты болды.

C:\Users\123\Downloads\slide-9.jpg Сабақ қызықсыз өтті,

ешнәрсе түсінбедім.

Сұрақ мазмұны
Дұрыс

Дұрыс

емес

1
Мачу- пикчу - инктер қаласының шын аты ма?
http://atlant.km.ua/images/galochka_1.png
2
Мачу-пикчу «ескі тау» деген мағынаны білдіреді ме?
http://atlant.km.ua/images/galochka_1.png
3
Инктер 300 жыл бойы Перу тауларының бөктерінде өмір сүрген халық.
http://atlant.km.ua/images/galochka_1.png
4
Перу тауының биіктігі 2057 метрге дейін жетеді.
http://atlant.km.ua/images/galochka_1.png
5
Біздің заманымыздан кейін «Үш терезе» ғибадатханасы жартылай сақталған.
http://atlant.km.ua/images/galochka_1.png
6
Қала ғибадатхана, аймақ және молалардан тұрады.
http://atlant.km.ua/images/galochka_1.png

Психологиялық ахуал тудыру кубигі арқылы кубиктердегі

тапсырмаларды бірге қайталап, оқушылар өз бойларына жағымды ахуал қалыптастырады.

Жеті кереметтің суреттері арқылы топқа бөлінеді.

1-топ: Керемет

2-топ: Ғажайып

3-топ: Тамаша

Берілген мәселе бойынша пікір таластырады.

Берілген суреттерде не бейнеленгенін, олар жайлы қандай ақпараттар білетінін жеткізеді.

Тыңдалған мәтін бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беріп, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыра өз ойыңды жеткізеді.

Оқушылар бүгін сабақтан пайдалы не алғанын, не қиын болғанын, алдағы уақытта не істеуге болатындығы жөнінде рефлексия жасайды.

1. Амандас

C:\Users\123\Downloads\Без названия (34).jpg

2. Құшақтас

C:\Users\123\Downloads\image_l.jpg

3. Тілек айт

C:\Users\123\Downloads\Без названия (35).jpg

4. Мақта

C:\Users\123\Downloads\Без названия (36).jpg

5. Күлкі сыйла

C:\Users\123\Downloads\Без названия (37).jpg

6. Би қимылдарын бірге қайтала

C:\Users\123\Downloads\Без названия (38).jpg

Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!

Топтық жұмысты бағалау

1-топ: Ертегі құрастыру арқылы бағалайды.

2-топ: Алғыс хат беру арқылы бағалайды.

3-топ: Келесі топқа “SMS” жазу арқылы бағалайды

Жеке жұмыс

Дескриптор

Білім алушы

-жалпы сұрақтарға жауап береді,

-нақты сұрақтарға жауап


Ұқсас жұмыстар
Сабақтың мақсаттары. Әлемнің жеті кереметі
Жеті ғажайып сыры
Мәнжазба. әлемнің жеті кереметі
Әлемнің жеті кереметі.
Әлемде талай қызық бар. 4 сынып
7 санына көбейту және бөлу кестесі
Қазақтың киелі сандары
Жай бөлшек
Әлемнің жеті кереметі. дүниетану, 4 сынып
Қызыққа толы бұл әлем.
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz