Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Әлемнің жеті кереметі. Сабақтың тақырыбы
Бекітемін: _____________
Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 10-сабақ
Бөлім:
3-бөлім: Әлемнің жеті кереметі. Лексикография
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты:
Искакова Жибек
Күні:19.10.2023 ж
Сынып: 6 А
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Әлемнің жаңа жеті кереметі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
6.1.5.1 - тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру;
6.4.1.1 -тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу.
Сабақтың мақсаты
Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыра алады. Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жаза алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//
уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басталуы
5 минут
Сабақтың ортасы
7 минут
5 минут
8 минут
10 минут
5 минут
Сабақтың аяқталуы
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Амандасу. Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.
Психологиялық ахуал тудыру кубигі
1.Амандас
2. Құшақтас
3.Тілек айт
4.Мақта
5.Күлкі сыйла
6.Би қимылдарын бірге қайтала
Жеті кереметтің суреттері арқылы топқа бөліну
Ойтүрткі
Берілген мәселе бойынша пікір таластырыңыз.
Топтық жұмыс
1-топ:
> Адам - табиғаттың баласы, өйткені ол - табиғаттың бір бөлігі.
> Адам - табиғатты билеп төстеуші, бағындырушы.
2-топ:
> Ежелгі адамдар табиғат құбылыстарынан қорқsп, соларға табынған.
> Тұрмыс заттары, құбылыстар, қолжазбалар, кітаптар, монеталар - <<тарихи ескерткіштер>>.
3-топ:
> Тарих - адамдардың өткен өмірі туралы ғылым.
Мына суреттерде не бейнеленген? Олар туралы не білесіңдер?
Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлау
2-тапсырма.
Жеке жұмыс
Тыңдалған мәтін бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап бер, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыра өз ойыңды жеткіз.
1. Бұл жәдігерлер неліктен жаңа жеті керемет деп аталады?
2. Ғажайып ескерткіштер туралы қосымша мәліметтерді ізде.
3.Ұлы Қытай қорғанының ұзындығы қанша километр екенін білесің бе?
4.Еуропада орналасқан жалғыз керемет қайсы?
5. Көне қала Петра саяхатшыларды несімен таңғалдыруда?
6. Әйгілі Тәж-Махал кесенесі қайда орналасқан?
7.Чичен-Ица қаласының басты нышаны не?
5-тапсырма.
Топтық жұмыс
<<Сөз-Бәйге!>>. Шарты: үш топқа бөлініңдер.
1. 3 минут ішінде еліміздегі бірге жазылатын қала, елді мекен атауларын айтыңдар.
2. 3 минут ішінде дефис арқылы жазылатын жеті керемет атауларын айтыңдар. 3.
3 минут ішінде екі түбірден құралған кісі аттарын айтыңдар.
Қорытындылау
№
Сұрақ мазмұны
Дұрыс
Дұрыс
емес
1
Мачу- пикчу - инктер қаласының шын аты ма?
2
Мачу-пикчу <<ескі тау>> деген мағынаны білдіреді ме?
3
Инктер 300 жыл бойы Перу тауларының бөктерінде өмір сүрген халық.
4
Перу тауының биіктігі 2057 метрге дейін жетеді.
5
Біздің заманымыздан кейін <<Үш терезе>> ғибадатханасы жартылай сақталған.
6
Қала ғибадатхана, аймақ және молалардан тұрады.
Рефлексия
<<Ақылды үкілер>>
Сабақты түсіндім,
әлі де үйренерім көп.
Мен бәрін түсіндім,
Сабақ өте қызықты болды.
Сабақ қызықсыз өтті,
ешнәрсе түсінбедім.
Психологиялық ахуал тудыру кубигі арқылы кубиктердегі
тапсырмаларды бірге қайталап, оқушылар өз бойларына жағымды ахуал қалыптастырады.
Жеті кереметтің суреттері арқылы топқа бөлінеді.
1-топ: Керемет
2-топ: Ғажайып
3-топ: Тамаша
Берілген мәселе бойынша пікір таластырады.
Берілген суреттерде не бейнеленгенін, олар жайлы қандай ақпараттар білетінін жеткізеді.
Тыңдалған мәтін бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беріп, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыра өз ойыңды жеткізеді.
Оқушылар бүгін сабақтан пайдалы не алғанын, не қиын болғанын, алдағы уақытта не істеуге болатындығы жөнінде рефлексия жасайды.
1.Амандас
2. Құшақтас
3.Тілек айт
4.Мақта
5.Күлкі сыйла
6.Би қимылдарын бірге қайтала
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша
мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады
Жарайсың!
Керемет шешім!
Ойлы шешім!
Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Топтық жұмысты бағалау
1-топ: Ертегі құрастыру арқылы бағалайды.
2-топ: Алғыс хат беру арқылы бағалайды.
3-топ: Келесі топқа "SMS" жазу арқылы бағалайды
Жеке жұмыс
Дескриптор
Білім алушы
-жалпы сұрақтарға жауап береді,
-нақты сұрақтарға жауап береді,
-мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланысты
рады,
-өз ойын дәлелмен жеткізеді.
Жеке жұмысты бағалау
Алшы - асықтың иірілгенде тегіс табаны жерге тиіп, тұрық түсуі. Ойын кезінде оған бірінші дәрежелі мән беріледі.
(9-10 балл)
Тәйке (тауа) - асықтың иіріленде шұңқырлау табаны жерге тиіп, тұрық түсуі. Ол екінші дәрежелі мәнге ие. (7-8 балл)
Бүге (бүк) - асықтың иірілгенде дөңес жоны үстіне қарап, етпетінен жатық түсуі. Ол үшінші дәрежелі мәнге ие. (4-6 балл)
Шіге (шік) - асықтың иірілгенде шұңқыр құрсақ жағы үстіне қарап, шалқасынан жатық түсуі. Ол төртінші дәрежелі мәнге ие. (1-4 балл)
Оқулық
6-сынып
<<Атамұра>> баспасы
2018жыл
Қалыптас
тырушы бағалауға арналған
тапсырма
лар жинағы
6-сынып
Оқулық
6-сынып
<<Атамұра>> баспасы
2018жыл
https://www.google.com/search?
Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 10-сабақ
Бөлім:
3-бөлім: Әлемнің жеті кереметі. Лексикография
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты:
Искакова Жибек
Күні:19.10.2023 ж
Сынып: 6 А
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Әлемнің жаңа жеті кереметі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
6.1.5.1 - тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру;
6.4.1.1 -тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу.
Сабақтың мақсаты
Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыра алады. Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жаза алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//
уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басталуы
5 минут
Сабақтың ортасы
7 минут
5 минут
8 минут
10 минут
5 минут
Сабақтың аяқталуы
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Амандасу. Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.
Психологиялық ахуал тудыру кубигі
1.Амандас
2. Құшақтас
3.Тілек айт
4.Мақта
5.Күлкі сыйла
6.Би қимылдарын бірге қайтала
Жеті кереметтің суреттері арқылы топқа бөліну
Ойтүрткі
Берілген мәселе бойынша пікір таластырыңыз.
Топтық жұмыс
1-топ:
> Адам - табиғаттың баласы, өйткені ол - табиғаттың бір бөлігі.
> Адам - табиғатты билеп төстеуші, бағындырушы.
2-топ:
> Ежелгі адамдар табиғат құбылыстарынан қорқsп, соларға табынған.
> Тұрмыс заттары, құбылыстар, қолжазбалар, кітаптар, монеталар - <<тарихи ескерткіштер>>.
3-топ:
> Тарих - адамдардың өткен өмірі туралы ғылым.
Мына суреттерде не бейнеленген? Олар туралы не білесіңдер?
Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлау
2-тапсырма.
Жеке жұмыс
Тыңдалған мәтін бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап бер, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыра өз ойыңды жеткіз.
1. Бұл жәдігерлер неліктен жаңа жеті керемет деп аталады?
2. Ғажайып ескерткіштер туралы қосымша мәліметтерді ізде.
3.Ұлы Қытай қорғанының ұзындығы қанша километр екенін білесің бе?
4.Еуропада орналасқан жалғыз керемет қайсы?
5. Көне қала Петра саяхатшыларды несімен таңғалдыруда?
6. Әйгілі Тәж-Махал кесенесі қайда орналасқан?
7.Чичен-Ица қаласының басты нышаны не?
5-тапсырма.
Топтық жұмыс
<<Сөз-Бәйге!>>. Шарты: үш топқа бөлініңдер.
1. 3 минут ішінде еліміздегі бірге жазылатын қала, елді мекен атауларын айтыңдар.
2. 3 минут ішінде дефис арқылы жазылатын жеті керемет атауларын айтыңдар. 3.
3 минут ішінде екі түбірден құралған кісі аттарын айтыңдар.
Қорытындылау
№
Сұрақ мазмұны
Дұрыс
Дұрыс
емес
1
Мачу- пикчу - инктер қаласының шын аты ма?
2
Мачу-пикчу <<ескі тау>> деген мағынаны білдіреді ме?
3
Инктер 300 жыл бойы Перу тауларының бөктерінде өмір сүрген халық.
4
Перу тауының биіктігі 2057 метрге дейін жетеді.
5
Біздің заманымыздан кейін <<Үш терезе>> ғибадатханасы жартылай сақталған.
6
Қала ғибадатхана, аймақ және молалардан тұрады.
Рефлексия
<<Ақылды үкілер>>
Сабақты түсіндім,
әлі де үйренерім көп.
Мен бәрін түсіндім,
Сабақ өте қызықты болды.
Сабақ қызықсыз өтті,
ешнәрсе түсінбедім.
Психологиялық ахуал тудыру кубигі арқылы кубиктердегі
тапсырмаларды бірге қайталап, оқушылар өз бойларына жағымды ахуал қалыптастырады.
Жеті кереметтің суреттері арқылы топқа бөлінеді.
1-топ: Керемет
2-топ: Ғажайып
3-топ: Тамаша
Берілген мәселе бойынша пікір таластырады.
Берілген суреттерде не бейнеленгенін, олар жайлы қандай ақпараттар білетінін жеткізеді.
Тыңдалған мәтін бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беріп, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыра өз ойыңды жеткізеді.
Оқушылар бүгін сабақтан пайдалы не алғанын, не қиын болғанын, алдағы уақытта не істеуге болатындығы жөнінде рефлексия жасайды.
1.Амандас
2. Құшақтас
3.Тілек айт
4.Мақта
5.Күлкі сыйла
6.Би қимылдарын бірге қайтала
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша
мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады
Жарайсың!
Керемет шешім!
Ойлы шешім!
Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Топтық жұмысты бағалау
1-топ: Ертегі құрастыру арқылы бағалайды.
2-топ: Алғыс хат беру арқылы бағалайды.
3-топ: Келесі топқа "SMS" жазу арқылы бағалайды
Жеке жұмыс
Дескриптор
Білім алушы
-жалпы сұрақтарға жауап береді,
-нақты сұрақтарға жауап береді,
-мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланысты
рады,
-өз ойын дәлелмен жеткізеді.
Жеке жұмысты бағалау
Алшы - асықтың иірілгенде тегіс табаны жерге тиіп, тұрық түсуі. Ойын кезінде оған бірінші дәрежелі мән беріледі.
(9-10 балл)
Тәйке (тауа) - асықтың иіріленде шұңқырлау табаны жерге тиіп, тұрық түсуі. Ол екінші дәрежелі мәнге ие. (7-8 балл)
Бүге (бүк) - асықтың иірілгенде дөңес жоны үстіне қарап, етпетінен жатық түсуі. Ол үшінші дәрежелі мәнге ие. (4-6 балл)
Шіге (шік) - асықтың иірілгенде шұңқыр құрсақ жағы үстіне қарап, шалқасынан жатық түсуі. Ол төртінші дәрежелі мәнге ие. (1-4 балл)
Оқулық
6-сынып
<<Атамұра>> баспасы
2018жыл
Қалыптас
тырушы бағалауға арналған
тапсырма
лар жинағы
6-сынып
Оқулық
6-сынып
<<Атамұра>> баспасы
2018жыл
https://www.google.com/search?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz