Сабақтың соңы. Сабақтың тақырыбы

Бөлім: 1
Ауа райы және климаттық өзгерістер
Бөлім: 1: Педагогтің аты-жөні:
Ауа райы және климаттық өзгерістер: Исабекова Ж. О.
Бөлім: 1: Күні:
Ауа райы және климаттық өзгерістер: Сабақ: 5
Бөлім: 1: Сыныбы: 7
Ауа райы және климаттық өзгерістер: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім: 1: Сабақтың тақырыбы:
Ауа райы және климаттық өзгерістер: Климаттық өзгерістердің зардаптары БЖБ
Бөлім: 1: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Ауа райы және климаттық өзгерістер:

7. 2. 1. 1. Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау.

7. 4. 1. 1. Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу.

Бөлім: 1: Сабақтың мақсаты:
Ауа райы және климаттық өзгерістер: Барлық оқушылар үшін: Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялайды, жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушы-лықты ояту.

3 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

(Ұ) . Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Оқушының іс-әрекеті: Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушы-лардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Бағалау:

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Саралау: «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Ресурстар: Сабақ жоспары Пәні: Қазақ тілі мен әдебиеті
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жаңа сабаққа кіріспе

5 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен оқу жылындағы тақырыптар мен жаңа сабақты байла-ныстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжым-дық талқылау. Оқушы-ларға жалпылама сұрақ-тар беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жа-сағаннан кейін мұғалім оқушыларды сабақтың тақырыбы мен мақса-тымен таныстырады.

Оқушының іс-әрекеті:

1. Қазақ даласының климаттық бөліктері қандай деп ойлайсың?

2. Бүгінде климаттың өзгеру себептері неде деп ойлайсың?

Бағалау:

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Ресурстар:

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенді

қатысқан оқушыға «Жарай-сың!» деген мадақтау сөзімен ынталан-

дыру.

Картинки по запросу шапалақ фото

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Тыңдалым-алды түсінік

3 мин.

Педагогтің іс-әрекеті: Қазақстанның мұхиттардан шалғай орналасуы мен аумағының үлкендігі, конти-ненттілігін және жауын-шашынның жетіспеушілігін көрсетеді. Қазақстанның жазықты аумақтарында солтүстіктен оңтүстікке қарай орманды дала, дала және шөлейтті, шөлді 4 климаттық белдеуде орналасқан. Жылдық жауын-шашынның көлемі солтүстікте 300 мм, оңтүстікте 150 мм-ге дейін азаяды. Тау бөктері мен таулы аймақтарда, жылына 500-ден 1000 мм дейін жауын-шашын түседі. Жазықты аумақтарда қаңтар айының орташа температурасы солтүстікте минус 17ºС-ден, оңтүстікте минус 1ºС-ге дейін жоғарылайды. Қыс солтүстікте ұзақ және суық, кейбір жылдары елдің солтүстік аудандарында аяз минус 52ºС құраған, бірақ кейде ауа райының 5ºС дейін жылынуы да байқалған. Оңтүстік өңірлерде температура-ның абсолютті минимумы 30 және тіпті 40 градусқа дейін төмендеген. Шілде айының орташа температурасы солтүстікте 19ºС-ден, оңтүстікте 28ºС-ге дейін жоғарылайды. Шілде айында жер беті ауа температурасының абсолютті макси-мумы солтүстікте 40-42ºС, оңтүстікте 49 - 49ºС (Қызылқұм шөлі) құрайды. Ауа температурасының тәуліктік ауыспалылығы 20 - 30ºС-қа дейін жетеді. Климаттың өзгеруі - Қазақстанның қоршаған орта жағдайы үшін де елеулі әлеуетті қатер туғызатын жалпы әлемдік масштаб мәселесі екендігін ескеру қажет. Бұл өз кезегінде үлкен әлеуметтік-экономикалық нұқсанға әкелетін қауіпті табиғи құбылыстардың ( су тасқыны, сел, жер сілкінісі, табиғи өрттер және т. б. ) қайталануының және ауа-райының қолайсыз күрт өзгеруінің арту қарқынында көрінеді. Мұздықтардың және қардың қарқынды еруі, тауда жауын-шашынның көп түсуі, сондай-ақ мұздақ көлдердің бұзуы нәтижесінде сел қалыптасады. Алтайдың, Алатау Жетісуының және Тянь-Шаньның тау бөктеріндегі және тау бөктері аймақтарында, сонымен қатар Ертіс, Тобыл, Есіл және Жайық өзендерінің алқаптарында көшкіндер кеңінен таралған.
Оқушының іс-әрекеті: Интернет көзі. Уикипедия.
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

28 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Т\А. Оқушыларға мәтін оқытылып, тыңдатыла-ды. Сол мәтінді өз түсі-ніктері бойынша интер-претация жасап, өңдейді. Сұрақтарға жауап алады.

Септік жалғауы жайлы білімді пысықтайды.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар мәтінді оқып, тыңдап, мәтінді өз түсі-ніктері бойынша өңдейді. Сұрақтарға жауап береді. Септік жалғауы жайлы білімді толықтырады.
Бағалау:

Дескриптор: Жалпы - 5 балл

1. Мәтінді толық тыңдайды. 2. Мәтінді интерпретациялайды. 3. Сұрақтарға жауап береді. Оқушыларды ынталандыру мақса-тында мадақтау арқылы бағалау.

Ресурстар:

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Картинки по запросу шапалақ фото

Сабақ кезеңі/Уақыты: Ж. Тапсырмалар айда-рындағы 5, 6 - тапсырма-ларды орындатады, бақылайды. Мақсатқа сай орындалуын қадағалайды
Педагогтің іс-әрекеті:

6-тапсырма: Берілген мәтіннен септік жалғаулы сөздерді тауып, орфография-лық нормаға сай жазады.

5-тапсырма: Берілген мәтіннен деректер алып, диаграммаға топтастырып жазады.

Оқушының іс-әрекеті:

Дескриптор: Жалпы - 5 балл

1. Берілген мәтіндер-ден септік жалғаулы, жай және тәуелдеулі септелген сөздерді теріп, орфографиялық нормаға сай жазады.

2. Диаграмманы толтырады.

Бағалау:

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Смайлик "Да"

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

6 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатын-да оқушылардың сабаққа

деген көзқарасын, реф-

лексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып б\ша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Мұнда «Қоры-тынды» тәсілі көрінеді.

Оқушының іс

Ұқсас жұмыстар
Алгоритмнің жай командалары
Атқарушы ұғымы, атқарушы командалар жүйесі. Алгоритм типтері
Жыл мезгілдерінің суреттері
Cызықтық алгоритм,блок-схема. 7 сынып
Практикалық жұмыстар
Алгоритмнің бұйрығы
Циклдік алгоритм
Алгоритм түрлері. 9-сынып
Шығармашылық жұмыстың атауы
Циклдік алгоритм. 9 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz