Сабақтың соңы. Сабақтың тақырыбы

7. 2. 1. 1. Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау.
7. 4. 1. 1. Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/
Уақыты
Сабақтың басы
Қызығушы-лықты ояту.
3 мин.
(Ұ) . Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.
Саралау: «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Жаңа сабаққа кіріспе
5 мин
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен оқу жылындағы тақырыптар мен жаңа сабақты байла-ныстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжым-дық талқылау. Оқушы-ларға жалпылама сұрақ-тар беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жа-сағаннан кейін мұғалім оқушыларды сабақтың тақырыбы мен мақса-тымен таныстырады.
1. Қазақ даласының климаттық бөліктері қандай деп ойлайсың?
2. Бүгінде климаттың өзгеру себептері неде деп ойлайсың?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенді
қатысқан оқушыға «Жарай-сың!» деген мадақтау сөзімен ынталан-
дыру.
Тыңдалым-алды түсінік
3 мин.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
28 мин.
Т\А. Оқушыларға мәтін оқытылып, тыңдатыла-ды. Сол мәтінді өз түсі-ніктері бойынша интер-претация жасап, өңдейді. Сұрақтарға жауап алады.
Септік жалғауы жайлы білімді пысықтайды.
Дескриптор: Жалпы - 5 балл
1. Мәтінді толық тыңдайды. 2. Мәтінді интерпретациялайды. 3. Сұрақтарға жауап береді. Оқушыларды ынталандыру мақса-тында мадақтау арқылы бағалау.
Оқулық, жұмыс дәптерлері
6-тапсырма: Берілген мәтіннен септік жалғаулы сөздерді тауып, орфография-лық нормаға сай жазады.
5-тапсырма: Берілген мәтіннен деректер алып, диаграммаға топтастырып жазады.
Дескриптор: Жалпы - 5 балл
1. Берілген мәтіндер-ден септік жалғаулы, жай және тәуелдеулі септелген сөздерді теріп, орфографиялық нормаға сай жазады.
2. Диаграмманы толтырады.
7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
6 мин.
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатын-да оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, реф-
лексиясын тыңдайды.
Мақсаты:
Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып б\ша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Мұнда «Қоры-тынды» тәсілі көрінеді.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz