Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақтың соңы. Сабақтың тақырыбы

Бөлім: 1
Ауа райы және климаттық өзгерістер
Педагогтің аты-жөні:
Исабекова Ж.О.
Күні:
Сабақ: 5
Сыныбы: 7
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Климаттық өзгерістердің зардаптары БЖБ
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
7.2.1.1. Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау.
7.4.1.1. Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу.
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін: Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялайды, жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып,үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазады.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/
Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушы-лықты ояту.
3 мин.
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушы-лардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.
Саралау: <<Жіктеу>> тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Жаңа сабаққа кіріспе
5 мин

(Ұ) <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы өткен оқу жылындағы тақырыптар мен жаңа сабақты байла-ныстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжым-дық талқылау. Оқушы-ларға жалпылама сұрақ-тар беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп,өзара ұжымдық талқылау жа-сағаннан кейін мұғалім оқушыларды сабақтың тақырыбы мен мақса-тымен таныстырады.

1.Қазақ даласының климаттық бөліктері қандай деп ойлайсың?
2.Бүгінде климаттың өзгеру себептері неде деп ойлайсың?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенді
қатысқан оқушыға <<Жарай-сың!>> деген мадақтау сөзімен ынталан-
дыру.

Тыңдалым-алды түсінік
3 мин.
Қазақстанның мұхиттардан шалғай орналасуы мен аумағының үлкендігі, конти-ненттілігін және жауын-шашынның жетіспеушілігін көрсетеді. Қазақстанның жазықты аумақтарында солтүстіктен оңтүстікке қарай орманды дала, дала және шөлейтті, шөлді 4 климаттық белдеуде орналасқан. Жылдық жауын-шашынның көлемі солтүстікте 300 мм, оңтүстікте 150 мм-ге дейін азаяды. Тау бөктері мен таулы аймақтарда, жылына 500-ден 1000 мм дейін жауын-шашын түседі.Жазықты аумақтарда қаңтар айының орташа температурасы солтүстікте минус 17ºС-ден, оңтүстікте минус 1ºС-ге дейін жоғарылайды. Қыс солтүстікте ұзақ және суық, кейбір жылдары елдің солтүстік аудандарында аяз минус 52ºС құраған, бірақ кейде ауа райының 5ºС дейін жылынуы да байқалған. Оңтүстік өңірлерде температура-ның абсолютті минимумы 30 және тіпті 40 градусқа дейін төмендеген. Шілде айының орташа температурасы солтүстікте 19ºС-ден, оңтүстікте 28ºС-ге дейін жоғарылайды. Шілде айында жер беті ауа температурасының абсолютті макси-мумы солтүстікте 40-42ºС, оңтүстікте 49 - 49ºС (Қызылқұм шөлі) құрайды. Ауа температурасының тәуліктік ауыспалылығы 20 - 30ºС-қа дейін жетеді. Климаттың өзгеруі - Қазақстанның қоршаған орта жағдайы үшін де елеулі әлеуетті қатер туғызатын жалпы әлемдік масштаб мәселесі екендігін ескеру қажет. Бұл өз кезегінде үлкен әлеуметтік-экономикалық нұқсанға әкелетін қауіпті табиғи құбылыстардың (су тасқыны, сел, жер сілкінісі, табиғи өрттер және т.б.) қайталануының және ауа-райының қолайсыз күрт өзгеруінің арту қарқынында көрінеді. Мұздықтардың және қардың қарқынды еруі, тауда жауын-шашынның көп түсуі, сондай-ақ мұздақ көлдердің бұзуы нәтижесінде сел қалыптасады. Алтайдың, Алатау Жетісуының және Тянь-Шаньның тау бөктеріндегі және тау бөктері аймақтарында, сонымен қатар Ертіс, Тобыл, Есіл және Жайық өзендерінің алқаптарында көшкіндер кеңінен таралған.
Интернет көзі.Уикипедия.

Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
28 мин.

Т\А. Оқушыларға мәтін оқытылып, тыңдатыла-ды. Сол мәтінді өз түсі-ніктері бойынша интер-претация жасап, өңдейді. Сұрақтарға жауап алады.
Септік жалғауы жайлы білімді пысықтайды.

Оқушылар мәтінді оқып, тыңдап, мәтінді өз түсі-ніктері бойынша өңдейді. Сұрақтарға жауап береді. Септік жалғауы жайлы білімді толықтырады.
Дескриптор: Жалпы - 5 балл
1. Мәтінді толық тыңдайды. 2.Мәтінді интерпретациялайды. 3. Сұрақтарға жауап береді. Оқушыларды ынталандыру мақса-тында мадақтау арқылы бағалау.
Оқулық, жұмыс дәптерлері

Ж.Тапсырмалар айда-рындағы 5,6 - тапсырма-ларды орындатады, бақылайды. Мақсатқа сай орындалуын қадағалайды
6-тапсырма: Берілген мәтіннен септік жалғаулы сөздерді тауып, орфография-лық нормаға сай жазады.
5-тапсырма: Берілген мәтіннен деректер алып, диаграммаға топтастырып жазады.

Дескриптор: Жалпы - 5 балл
1. Берілген мәтіндер-ден септік жалғаулы, жай және тәуелдеулі септелген сөздерді теріп, орфографиялық нормаға сай жазады.
2. Диаграмманы толтырады.
7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
6 мин.

<<Еркін микрофон>> әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатын-да оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, реф-
лексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып б\ша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Мұнда <<Қоры-тынды>> тәсілі көрінеді.
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Мұғалім оқушыларды <<Жапондық бағалау>> әдісі арқылы бағалайды. Яғни <<Дұрыс келісемін>>, <<Толықтырамын, басқа көзқарасым бар>>, <<Менің сұрағым бар>>. Сонымен қатар 1-10 балдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бағаланады.

Үйге:
9-тап.
16-бет.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
<<Диалог және қолдау көрсету>>, <<Тап-сырма>>, <<Жіктеу>>. Саралау тапсыр-маларды іріктеуді, белгілі бір оқушы-дан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабі-леттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
<<Мадақтау сөзі>> әдісі
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:

Ұқсас жұмыстар
Алгоритмнің жай командалары
Атқарушы ұғымы, атқарушы командалар жүйесі. Алгоритм типтері
Жыл мезгілдерінің суреттері
Cызықтық алгоритм,блок-схема. 7 сынып
Практикалық жұмыстар
Алгоритмнің бұйрығы
Циклдік алгоритм
Алгоритм түрлері. 9-сынып
Шығармашылық жұмыстың атауы
Циклдік алгоритм. 9 сынып
Пәндер