Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қима қағаздар топтамасы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы:Фосфор
Бөлім:
9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары
Педагогтің аты-жөні:
Габдилманенова Жансая
Күні:

Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Фосфор
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
9.2.1.22-фосфордың аллотропиялық түрөзгерістерін салыстыру
9.4.2.2 -фосфор қосылыстарының Қазақстандағы кен орындарын атау
9.2.1.23-фосфор және оның қосылыстарының жалпы химиялық қасиеттерін түсіндіру
Сабақтың мақсаты:
Фосфордың физикалық және химиялық қасиеттерімен танысу,аллотроиялық түрөзгерітерін, қолданылу аясын білу.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
2 мин.
І.Ұйымдастыру кезеңі:
а)Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. <<Смартфон>> әдісі арқылы топқа бөледі
Топ ережесін еске түсіртеді.
Топтың ережесі:
1) ТҚЕ сақтау.
2) Топ басшысына бағыну.
3) Белсенді болу.
4) Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.
5) Уақыт шегінде жұмыс жасау.

Амандасады

Берілген қима қағаздар арқылы топқа бөлінеді.
1. Ақ фосфор
2. Қызыл фосфор
3. Қара фосфор
4. Фосфор

Мадақтау сөздері:
Жарайсың!
Сәттілік тілеймін!
Қима қағаздар топтамасы
Интерактивті тақта
Жаңа сабаққа кіріспе
3мин

(Ұ) <> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын береді.

Азотты сипаттаған ғалым. (Резерфорд)
Ауаның 78%- ын құрайтын элемент. (Азот)
Азот қышқылының тұздары. (Селитра)
Азоттың металдармен қосылысы. ( Нитрид)
Нитраттардың агрегаттық күйі(қатты)
HNO3- тегі азоттың тотығу дәрежесі? (+5)
Азот қышқылы қандай металдармен әрекеттеспейді? (Cu)
Дескриптор:. Әр дұрыс жауапқа 1 балл

Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
25 мин.

<<Гамбур алхимигі Бранд <<философиялық тас>> алу жолында көп жұмыс істеді.Брандтың ойынша бұл тас кәріні жасартатын,ауруды тез сауықтыратын, адамның өмірін ұзартатын тас болды. Бранд бұдан басқа барлық металдарды алтынға айналдырғысы келді. Бірде ол жаңа рецепті бойынша зертханада жұмыс істеді. Адам зәрін суалтып,оған көмір мен құмды араластырып ауа қатыстырмай қыздырды. Құтының ішінде жылтыраған бір нәрсенің бар екенін көрді. Сөйтіп, 1669ж осы зат кездейсоқ ашылды. Алынған зат жарық шығарады,осыны пайдаланып, Бранд байларғасатып ақшаға кенелді. Бұл қандай зат деп ойлайсыңдар?>> Жауабы: ФОСФОР.
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін ашу мақсатында топтарға тапсырма беріледі.
1-тапсырма:
1. Ақ фосфор - фосфордың құрылысы,табиғатта кездесуі
2. Қызыл фосфор- алынуы , химиялық қасиеті
3. Қара фосфор-физикалық қасиеттері, қолданылуы
4. Фосфор- Фосфор қосылыстары
Оқулықты оқып танысып шығады. <<Түртіп алу>> әдісі арқылы керек мәліметтерді жазып алып, берілген тақырыпшаны қорғайды.
Дескриптор: 3 балл.
1. фосфордың құрылысын,табиғатта кездесуі анықтайды;
2. фосфордың алынуын , химиялық қасиетін біледі;
3. фосфордың физикалық қасиеттері мен қолданылуы жіктейді -
Интерактивті тақта
9-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Жеке жұмыс
3 мин
2-тапсырма:
Оқушыларға 2 реакция теңдеуі беріледі.
Реакция теңдеуін электрондық баланс әдісі арқылы теңестіртеді.
Реакция теңдеуін аяқтап,элекрондық баланс әдісі арқылы теңестіреді
1.P+O2=P2O5
P0 - 5e=P+5 4
O2 + 4e=2O-2 5

2.Mg+P=Mg3P2
Mg0 - 2e=Mg+2 3
P0 + 3e=P-3 2

Дескриптор:
+ фосфордың химиялық қасиеттерін біледі;
+ электрондық баланс әдісі арқылы теңестіре алады -2 балл

Интерактивті тақта
9-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Жұптық тапсырма
3 мин
3-тапсырма: <<Тарсия әдісі>>

Оқушыларға белгілі пішін құрайтын қима қағаздар береді. Әр қима қағазда сұрақтар мен жауаптары жазылған.Бір -біріне сәйкестендіру арқылы , оқушылар негізгі пішінді құрайды.
Әр сұрақтың жауабы табылған кезде алтыбұрыш шығу керек
Қима қағаздарды сәйкестендіру арқылы негізгі пішінді құрайды.

Дескриптор:
+ фосфордың алынуын , химиялық қасиетін біледі;
+ фосфордың физикалық қасиеттері мен қолданылуын жіктейді - 1 балл
9-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Қима қағаздар
Топтық тапсырма:
Химиялық эстафета

4мин
4-тапсырма: Оқушыларға реакция айналымын береді
Берілген айналымды жүзеге асыратын реакция теңдеулерін жазады.
P P2O5 H3PO4 Na3PO4 Ca3(PO4)2
4 P + 5 O2 --> 2 P2O5
P2O5 + 3 H2O --> 2 H3PO4
H3PO4+3NaOH --> Na3PO4+3H2O
2Na3PO4 + 3CaCl2 --> Ca3(PO4)2 + 6NaCl

Дескриптор.
+ Фосфордың химиялық қасиеттерін біледі- 3 балл
9-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.

Химиялық диктант
3мин
Оқушыларға мәтін береді. Бірақ,кей сөздері түсіп қалған, сол сөздерді тиісті орнына қойып, мәтінді дәптерге жазғызады.
Мәтінде дәптерге көшіреді

Дескриптор:
+ Фосфордың аллотропиялық түрөзгерістерін біледі;
+ Қосылытарының атауын ажырата алады;
+ Фосфордың қолдану аясын анықтай алады-1 балл
https://suite.smarttech.com/share/57cca22d-8b53-4093-95bb-dd34be5555f9

Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
2мин.

<<Ватсап >> рефлексиясы. Оқушыларға СМС шаблондарын таратады. Бүгінгі сабақтан алған ойларын жазғызып, салғызады.
Хатқа өздерінің сабақтан алған әсерін жазып, ватсапқа салады.
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

<<Диалог және қолдау көрсету>>, <<Тапсырма>>, <<Жіктеу>>.

Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.
<<Мадақтау сөзі>> әдісі
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек?
1:
2:

Ақ фосфор

Фосфор

Қызыл
фосфор

Қара
фосфор

Ұқсас жұмыстар
Оқып -үйренудің негізгі мақсаттары. Жұмыстың белсенді формалары, модульдер
Халық ауыз әдебиеті. Сабақтың тақырыбы
Оқушылардың топпен өзара бағалауы
"ж.қалдығараев атындағы орта мектеп" мм-нің 2014-2015 оқу жылына арнаған дамыту жоспары
Студенттерді топтарға біріктіру
Смайлик арқылы бағалау
Мұғалімнің оқушылармен сәлемдесуі
Қаңлылардың қоғамдық құрылысы
Жабықтұқымды өсімдіктер
Санның пайызын табу
Пәндер