Қима қағаздар топтамасы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы:Фосфор

Бөлім:
9. 3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
9. 3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары: Габдилманенова Жансая
Бөлім:: Күні:
9. 3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары:
Бөлім:: Сыныбы:
9. 3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
9. 3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары: Фосфор
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
9. 3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары:

9. 2. 1. 22-фосфордың аллотропиялық түрөзгерістерін салыстыру

9. 4. 2. 2 -фосфор қосылыстарының Қазақстандағы кен орындарын атау

9. 2. 1. 23-фосфор және оның қосылыстарының жалпы химиялық қасиеттерін түсіндіру

Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
9. 3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары: Фосфордың физикалық және химиялық қасиеттерімен танысу, аллотроиялық түрөзгерітерін, қолданылу аясын білу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

2 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. «Смартфон» әдісі арқылы топқа бөледі

Топ ережесін еске түсіртеді.

Топтың ережесі:

  1. ТҚЕ сақтау.
  2. Топ басшысына бағыну.
  3. Белсенді болу.
  4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.
  5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.
Оқушының іс-әрекеті:

Амандасады

Берілген қима қағаздар арқылы топқа бөлінеді.

  1. Ақ фосфор
  2. Қызыл фосфор
  3. Қара фосфор
  4. Фосфор
Бағалау:

Мадақтау сөздері:

Жарайсың!

Сәттілік тілеймін!

Ресурстар:

Қима қағаздар топтамасы

Интерактивті тақта

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жаңа сабаққа кіріспе

3мин

Педагогтің іс-әрекеті: (Ұ) «Kahoot» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын береді.
Оқушының іс-әрекеті:

Азотты сипаттаған ғалым. (Резерфорд)
Ауаның 78%- ын құрайтын элемент. (Азот)
Азот қышқылының тұздары. (Селитра)
Азоттың металдармен қосылысы. ( Нитрид)

Нитраттардың агрегаттық күйі(қатты)

HNO 3 - тегі азоттың тотығу дәрежесі? (+5)

Азот қышқылы қандай металдармен әрекеттеспейді? (Cu)

Бағалау: Дескриптор: . Әр дұрыс жауапқа 1 балл
Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

25 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

«Гамбур алхимигі Бранд «философиялық тас» алу жолында көп жұмыс істеді. Брандтың ойынша бұл тас кәріні жасартатын, ауруды тез сауықтыратын, адамның өмірін ұзартатын тас болды. Бранд бұдан басқа барлық металдарды алтынға айналдырғысы келді. Бірде ол жаңа рецепті бойынша зертханада жұмыс істеді. Адам зәрін суалтып, оған көмір мен құмды араластырып ауа қатыстырмай қыздырды. Құтының ішінде жылтыраған бір нәрсенің бар екенін көрді. Сөйтіп, 1669ж осы зат кездейсоқ ашылды. Алынған зат жарық шығарады, осыны пайдаланып, Бранд байларғасатып ақшаға кенелді. Бұл қандай зат деп ойлайсыңдар?» Жауабы: ФОСФОР.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін ашу мақсатында топтарға тапсырма беріледі.

1-тапсырма:

  1. Ақ фосфор - фосфордың құрылысы, табиғатта кездесуі
  2. Қызыл фосфор- алынуы, химиялық қасиеті
  3. Қара фосфор-физикалық қасиеттері, қолданылуы
  4. Фосфор- Фосфор қосылыстары
Оқушының іс-әрекеті: Оқулықты оқып танысып шығады. «Түртіп алу» әдісі арқылы керек мәліметтерді жазып алып, берілген тақырыпшаны қорғайды.
Бағалау:

Дескриптор: 3 балл.

  1. фосфордың құрылысын, табиғатта кездесуі анықтайды;
  2. фосфордың алынуын, химиялық қасиетін біледі;
  3. фосфордың физикалық қасиеттері мен қолданылуы жіктейді-
Ресурстар:

Интерактивті тақта

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жеке жұмыс

3 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

2-тапсырма:

Оқушыларға 2 реакция теңдеуі беріледі.

Реакция теңдеуін электрондық баланс әдісі арқылы теңестіртеді.

Оқушының іс-әрекеті:

Реакция теңдеуін аяқтап, элекрондық баланс әдісі арқылы теңестіреді

1. P+O 2 =P 2 O 5

P 0 - 5e=P +5 4

O 2 + 4e=2O -2 5

2. Mg+P=Mg 3 P 2

Mg 0 - 2e=Mg +2 3

P 0 + 3e=P -3 2

Бағалау:

Дескриптор:

  • фосфордың химиялық қасиеттерін біледі;
  • электрондық баланс әдісі арқылы теңестіре алады -2 балл
Ресурстар:

Интерактивті тақта

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жұптық тапсырма

3 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

3-тапсырма: «Тарсия әдісі»

Оқушыларға белгілі пішін құрайтын қима қағаздар береді. Әр қима қағазда сұрақтар мен жауаптары жазылған. Бір -біріне сәйкестендіру арқылы, оқушылар негізгі пішінді құрайды.

Әр сұрақтың жауабы табылған кезде алтыбұрыш шығу керек

Оқушының іс-әрекеті:

Қима қағаздарды сәйкестендіру арқылы негізгі пішінді құрайды.

Бағалау:

Дескриптор:

  • фосфордың алынуын, химиялық қасиетін біледі;
  • фосфордың физикалық қасиеттері мен қолданылуын жіктейді- 1 балл
Ресурстар:

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Қима қағаздар

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Топтық тапсырма:

Химиялық эстафета

4мин

Педагогтің іс-әрекеті: 4-тапсырма: Оқушыларға реакция айналымын береді
Оқушының іс-әрекеті:

Берілген айналымды жүзеге асыратын реакция теңдеулерін жазады.

P P 2 O 5 H 3 PO 4 Na 3 PO 4 Ca3(PO4) 2

4 P + 5 O2 → 2 P2O5

P2O5 + 3 H2O → 2 H3PO4

H3PO4+3NaOH → Na3PO4+3H2O

2Na3PO4 + 3CaCl2 → Ca3(PO4) 2 + 6NaCl

Бағалау:

Дескриптор.

  • Фосфордың химиялық қасиеттерін біледі- 3 балл
Ресурстар:

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Химиялық диктант

3мин

Педагогтің іс-әрекеті: Оқушыларға мәтін береді. Бірақ, кей сөздері түсіп қалған, сол сөздерді тиісті орнына қойып, мәтінді дәптерге жазғызады.
Оқушының іс-әрекеті:

Мәтінде дәптерге көшіреді

Бағалау:

Дескриптор:

  • Фосфордың аллотропиялық түрөзгерістерін біледі;
  • Қосылытарының атауын ажырата алады;
  • Фосфордың қолдану аясын анықтай алады-1 балл
Ресурстар: https://suite. smarttech. com/share/57cca22d-8b53-4093-95bb-dd34bef9
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

2мин.

Педагогтің іс-әрекеті: «Ватсап » рефлексиясы. Оқушыларға СМС шаблондарын таратады. Бүгінгі

Ұқсас жұмыстар
Оқып -үйренудің негізгі мақсаттары. Жұмыстың белсенді формалары, модульдер
Халық ауыз әдебиеті. Сабақтың тақырыбы
Оқушылардың топпен өзара бағалауы
"ж.қалдығараев атындағы орта мектеп" мм-нің 2014-2015 оқу жылына арнаған дамыту жоспары
Студенттерді топтарға біріктіру
Мұғалімнің оқушылармен сәлемдесуі
Қаңлылардың қоғамдық құрылысы
Қиық конус және оның элементтері
Жабықтұқымды өсімдіктер
Көпжақтардың түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz