РАФТ кестесі

ҚМЖ

Пәні: Қазақстан тарихы

Бөлім

7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында

«Тоқсансай» жалпы орта мектебі
ҚМЖ: Күні: 5. 02. 2019 ж
Пәні:Қазақстан тарихыБөлім7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында: Мұғалімнің аты жөні: Лесова Улжан
ҚМЖ: Сынып :8 (7)
Пәні:Қазақстан тарихыБөлім7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында: Сыныптағы оқушылар саны- 13 қатыспағандар:1
ҚМЖ: Сабақ тақырыбы:
Пәні:Қазақстан тарихыБөлім7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында: Қазақтардың 1860-1870 жж. азаттық күресі
ҚМЖ: Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты:
Пәні:Қазақстан тарихыБөлім7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында: 7. 3. 1. 5 - халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау
ҚМЖ: Сабақ мақсаттары:
Пәні:Қазақстан тарихыБөлім7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында:

Барлық оқушылар: Ресейде капитализм дамуының шаруашылық тұрғыдан қазақ даласына ықпалын, капиталистік қатынастардың қазақ даласына енуі салдарын, сонымен бірге патша үкіметінің отаршыл жүйесінің халықтың ұлт-азаттық күреске шығуына ықпал етуін сипаттау.

Оқушылардың басым бөлігі: Карта бойынша 1860-1870 жж. халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің қамтыған аумағын көрсету арқылы наразылықтың мақсатын ашу, азаттық күрестің барысымен мен нәтижесін сипаттай отырып, салдарын талдау.

Кейбір оқушылар: тарихи деректерге сүйене отырып, Маңғыстаудағы қозғалыстың басқа көтерілістермен салыстыру арқылы өзіне тән ерекшеліктерін тұжырымдау, халқының азаттығы үшін күрескен батырлардың ерлігін дәріптеу.

ҚМЖ: Бағалау критерийлері
Пәні:Қазақстан тарихыБөлім7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында:
  1. 1860-1870 жылдардағы халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің шығу себептерін анықтау.
  2. Картадан 1860-1870 жж. халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің қамтыған аумағын көрсету арқылы Маңғыстаудағы қозғалысты басқа көтерілістермен салыстыру.
ҚМЖ: Тілдік мақсат
Пәні:Қазақстан тарихыБөлім7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында:

Негізгі сөздер мен тіркестер: Уақытша ереже, Реформа, капиталистік қатынастар, жазалаушы экспедиция, адайлар

Айтылым - тыңдалым дағдысы: Оқушылардың топпен, жұппен жұмыс жасау барысында Ресейде капитализм дамуының шаруашылық тұрғыдан қазақ даласына тигізген ықпалын, капиталистік қатынастардың қазақ даласына енуі салдарын, сонымен бірге патша үкіметінің отаршыл жүйесінің халықтың ұлт-азаттық күреске шығуы себептерін анықтау арқылы айтылым - тыңдалым дағдысын дамыту.

Оқылым дағдысы : мәтін арқылы арқылы1860-1870 жылдардағы халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің ерекшеліктерімен нәтижесімен таныса отырып, жұмыс жасау арқылы оқылым дағдысы қалыптастыру

Жазылым дағдысы : 1860-1870 жылдардағы халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің ерекшеліктерін өзге көтерілістермен салыстыру арқылы ата-бабамыздың ерлік дәстүрін анықтауда кесте, постер толтыру арқылы жазылым дағдысын дамыту.

Жазылым дағдысы бойынша ұсыныстар

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдаланылатын сөз тіркестері:

Талқылауға арналған тармақтар:

Көтеріліске қатысушылардың бірі ретінде, діні бір, мәдениеті жақын хиуалықтардың неге қазақтарды қолдамағының басты себептерін сипатта?

Көшпелі халықтың ашу-ызасын туғызған факторлардың бірін атаңыз?

Қазақтарды «ең жабайы, дөрекі және жауынгер қазақтар» деген граф Кутаисовтың көзқарасын дұрыс деп ойлайсың ба?

Жазылым/диалогқа қажетті тіркестер:

РАФТ кестесіне патша әкімшілігіне оқушылардың атынан «Уақытша ережені неліктен Маңғыстау халқына 1870 жылы ендірдің?» тақырыбында хат дайындау.

Елбасымыздың «Біз өзгенің қателігінен, өткенінің тағылымынан сабақ ала білуге тиіспіз. Ол сабақтың түйіні біреу ғана - Мәңгілік Ел болу біздің қолымызда» - деген ұлағатты сөздерін басшылыққа ала отырып « Біз ата-бабаларымыздың ерлігімен мақтанамыз» атты эссе жазу.

ҚМЖ: Құндылықтарға баулу
Пәні:Қазақстан тарихыБөлім7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында: Оқушылардың шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту, ҚР Н. Ә. Назарбаевтың «Мәңгілік Ел» идеясы аясында ««Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім»құндылықтарына басшылыққа ала отырып қазақ халқының ерлік тарихын, жердің тұтастығын сақтаудағы батыр бабаларымыздың ерлігін таныту, мақтан тұту.
ҚМЖ: Пәнаралық байланыс
Пәні:Қазақстан тарихыБөлім7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында: Геогрaфия, Дүние жүзі тарихы, құқық негіздері
ҚМЖ: АКТ қолдану дағдылары
Пәні:Қазақстан тарихыБөлім7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында: Сабақта жаңа сабақты игеру барысында АКТ-ны тиімді қолдану арқылы оқушылардың зерттеушілік, ізденушілік дағдыларын дамыту.
ҚМЖ: Алдыңғы білім
Пәні:Қазақстан тарихыБөлім7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында: XIX ғасырдың ІІ жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік-территориялық реформалардың салдарын, нәтижесін патша үкіметіне қарсы 1860-1870 жылдардағы халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің тарихымен байланыстыра талдау жасайды.

Сабақтың барысы

Жоспaрлaнған уақыт
Жоспaрлaнғaн жаттығулaр
Ресурстар
Жоспaрлaнған уақыт:

Басталуы

10мин

Жоспaрлaнғaн жаттығулaр:
  1. Ұйымдастыру кезеңі

Шеңбер болып орналас отырып, оқушылармен « Ізгі тілек» жаттығуын өткізу арқылы ынтымақтастық атмосферасын құру арқылы жаңа сабақты бастау.

Описание: http://olganicl.ucoz.ru/6bolsh.jpg

«Қос шеңбер» әдісімен үй тапсырмасын тексеру .

Балалар екі шеңбер құрап ( бірі екіншісінің ішінде) тұрады. Мұғалімнің белгісімен сыртқы шең-бердегі оқушылар ішкі шеңбердегі оқушыға «XIX ғасырдың ІІ жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік-территориялық реформалардың салдары, нәтижесі» бойыншаүй тапсырмасын бекітеді.

Сынып оқушыларын топқа бөлу. «Фaзл» әдісі бойыншa оқушылaрды топқa бөлу

Топ aтaулaры:

Сұлтан Ханғали Арсыланов тобы

Би Дәуіт Асауұлов тобы

Батыр Досан Тәжиев тобы

Батыр Иса Тіленбаев тобы

Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру мақсатында слайдтан сурет көрсетіліп, сұрақтар қойылып, оқушының жауабы алынады.

  • Суреттермен таныса отырып, қазақ халқы неліктен отарлық езгіге қарсы шықты деп ойлайсың?
  • Ресей тарихына танымал болған ІІ Нокалай патша Қазақстанға қандай саясат ұстанды деп ойлайсың?
  • Халықтың қарулы қолының жазалаушы отрядтармен ерекшелігі неде?

C:\Users\Admin\Documents\3.jpg

C:\Users\Admin\Documents\1.jpg

C:\Users\Admin\Documents\2.jpg

Ресурстар:

Шеңберге тұру.

Интертақта

оқулық

Қос шеңбер жасау

Түсті фазлдар

Слайдтар

суреттер

https://kk. wikipedia. org/wiki/II_%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80_(%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%B9)

https://yandex. kz/images/search?text=

Жоспaрлaнған уақыт:

Ортасы

20 минут

Жоспaрлaнғaн жаттығулaр:

Жаңа сабақ.

Тақырып, оқу мақсатымен бағалау критерийлерімен таныстыру

Б

1 тапсырма

Мәтінмен жұмыс.

2 тапсырма

Ж

Картамен жұмыс: Қазақстанда орын алған1860-1870 жылдардaғы көтeрілістeр болғaн aймaқтaрды кaртaдaн анықтай отырып, көрсету.

3 тапсырма

ТЖ

Сұлтан Ханғали Арсыланов тобы

«Уақыттың тірі тізбегі» әдісі арқылы топтан бір-бір оқушы шығып, оқиға жазылған карточканы суырады, Орaл, Торғaй облыстaрындaғы, Мaңғыстaудaғы көтeрілістің уақытын анықтайды да уақыт тізбегінен орын алады.

ТЖ

Би Дәуіт Асауұлов тобы

«Идеялар, даталар, ұғымдар мен есімдер себеті» әдісі. Топ мүшелері өз себетіне өздерінің тобына сәйкесҚазақстанда орын алған1860-1870 жылдардaғы көтeрілістeрге қатысты барлық идеяларды, оқиғаларды, даталар мен есімдерді жинайды.

Топта қарастырылатын мәселе:

  • Қазақстанда орын алған1860-1870 жылдардaғы көтeрілістeр мен жетекшілерін анықтау;
  • Қазақстанда орын алған1860-1870 жылдардaғы көтeрілістeрдің себебін және нәтижелерін талдау;
  • Қазақстанда орын алған1870 жылдардaғы көтeрілістің ерекшелігін кестеге түсіру.

ТЖ

Батыр Досан Тәжиев тобы

Болжау әдісі: Көтеріліске қатысушылардың бірі ретінде, діні бір, мәдениеті жақын хиуалықтардың неге қазақтарды қолдамағының басты себептерін анықтау

ТЖ

Батыр Иса Тіленбаев тобы

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы 1860-1870 жылдардағы халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің ерекшеліктерін өзге көтерілістермен салыстыру арқылы ата-бабамыздың ерлік дәстүрін дәріптеңдер.

4 тапсырма

Ж

Ерлік пен елдік, жер туралы мақал -мәтел, өлең шумақтарын айту .

Жер дегенің - тіршілік, ел дегенің қара халқың.

Жерді су көтереді, елді ер көтереді.

Ел пайдасын ер ойлайды.

Алтын ұяң Отан қымбат.

Отан үшін отқа түс күймейсің.

5 тапсырма

ЖЖ

Тарихи сынақхат алу

6 тапсырма

ТЖ

Кестемен жұмыс: 1870 жылдардағы халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің ерекшеліктерін өзге көтерілістермен салыстыру.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Ресурстар:


1822-25 жж.

1856-57 жж.

1870 ж.

1773-75 жж.

Е. Пугачев бастаған шаруалар көтерілісі
Ж.
Ж. Нұрмұхамедұлының патша үкіметіне қарсы күресі

Карта

Қазақстан тарихынан мұғалімге арналған нұсқаулық, НЗМ, 2016 жыл

Оқулық 8-сынып

Қазақстан тарихы

(ХYІІІ-ХІХ ғғ)

Т. Омарбеков және т. б.

Алматы «Мектеп баспасы»- 2018 жыл.

Жоба оқулығы

Макет

Қазақстан тарихы

8-сынып мұғалімдеріне арналған әдістемелік құрал

Т. Омарбеков және т. б.

Алматы «Мектеп баспасы»- 2018 жыл.

Жоба

expert. mektep. kz

smk. edu. kz сайты

http://bilim-all. kz/jospar/624-1860-1870-zhyldardagy-azattyq-koterilisi

Мақал мәтелдер

https://kk. wikipedia. org/wiki/%D0%98%D1%81%D0%B0_%D0%A2%D1%96%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B1%D0%B0%D0%B5%D0%B2

Сынақхат парақшасы

Кесте

Жоспaрлaнған уақыт:
Жоспaрлaнғaн жаттығулaр:
Ресурстар:
Жоспaрлaнған уақыт:
Жоспaрлaнғaн жаттығулaр:
Ресурстар:
Жоспaрлaнған уақыт:
Жоспaрлaнғaн жаттығулaр:
Ресурстар:
Жоспaрлaнған уақыт:
Жоспaрлaнғaн жаттығулaр:
Ресурстар:
Жоспaрлaнған уақыт:
Жоспaрлaнғaн жаттығулaр:
Ресурстар:
Жоспaрлaнған уақыт:

Сабақтың соңы

10 минут

Жоспaрлaнғaн жаттығулaр:

Қорытындылау:

ТЖ

  1. Әр топ постерге РАФТ кестесіне патша әкімшілігіне оқушылардың атынан «Уақытша ережені неліктен Маңғыстау халқына 1870 жылы ендірдің?» тақырыбында хат дайындау арқылы сабақты қорытындылайды.
:
:
:
:
:
:
:
:

ЖЖ

  1. «Тәуелсіздік - бабалардың ұраны, Бейуақытта бойға таққан тұмары. Тәуелсіздік - түнектерде тұншығып, Ызғар ұрып, жанбай қалған шырағы» -деп оқушылар «Пікір aлмaсу» (Showdown) әдісі aрқылы тәуeлсіздік хaлықтың бaсты құндылығы eкeнінe ой тұжырымын жaсaйды.

Қалыптастырушы бағалау: «Ізгілік ағашына» оқушы сабақта алған жаңа тарихи ақпарат, тұлғалар туралы, көтерілістің нәтижелері бойынша алған әсерін түрлі стикерлерге жазып жапсырады.

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG-20170628-WA0009.jpg

Үй тапсырмасы :

№1 тапсырма. Кестені толтыр және тексер:

:
:
:
:
:
:

.

№2 тапсырма. Қосымша құжаттармен жұмыс: қосымша ақпараттармен таныса отырып, көтерілісшілер мен жазалаушылар арасындағы күрес тарихымен танысу.

№3 тапсырма. Эссе жазу: Елбасымыздың «Біз өзгенің қателігінен, өткенінің тағылымынан сабақ ала білуге тиіспіз. Ол сабақтың түйіні біреу ғана - Мәңгілік Ел болу біздің қолымызда» - деген ұлағатты сөздерін басшылыққа ала отырып «Біз ата-бабаларымыздың ерлігімен мақтанамыз» атты эссе жазу.

Ресурстар: Роль
Аудитория
Форма
Тақырып
Патша
Оқушылар
Хат жазу
«Уақытша ережені неліктен Маңғыстау халқына 1870 жылы ендірдің?»
Көтeрілістeр
Бaсшылaры
Орaл
Торғaй
Мaңғыстaу

РАФТ кестесі

Қосымша деректер

Ізгілік ағашы салынған плакат

Стикерлер

Маркерлер

Жоспaрлaнған уақыт:
Жоспaрлaнғaн жаттығулaр:
Ресурстар:
Жоспaрлaнған уақыт:
Жоспaрлaнғaн жаттығулaр:
Ресурстар:
Жоспaрлaнған уақыт:
Жоспaрлaнғaн жаттығулaр:
Ресурстар:
Жоспaрлaнған уақыт:
Жоспaрлaнғaн жаттығулaр:
Жоспaрлaнған уақыт:
Жоспaрлaнғaн жаттығулaр:
Жоспaрлaнған уақыт:
Жоспaрлaнғaн жаттығулaр:
Жоспaрлaнған уақыт:
Жоспaрлaнғaн жаттығулaр:
Жоспaрлaнған уақыт: Саралау-Сіз қандайтәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Жоспaрлaнғaн жаттығулaр: Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Ресурстар: Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.
Жоспaрлaнған уақыт:

Сралау барысында сабақта барлық оқушылардың белсенді оқуға қамтылуын қамтамасыз ету мақсатындатопқа бөлу жұмыстары жоспарлаймын, әр топқа ілгері деңгейдегі жеке тапсырма орындатуда «Уақыттың тірі тізбегі» әдісі арқылы, «Кестемен жұмыс» әдісі арқылы, «Идеялар, даталар, ұғымдар мен есімдер себеті» әдісі, «Болжау


Ұқсас жұмыстар
Шеберліктің белгісі- түрлі әдісті болу
Миуалы ағаш. мұхаметжан етекбаев
Жылқының пірі
Квадрат түбір
С. Мұқанов лашын жайлы ақпарат
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың жазылым дағдысын жаңартылған бағдарламасы бойынша дамыту
М. Әуезов ақын қонақтар жайлы ақпарат
Тілдің мәні мен қызметі
Құмырсқаның қанағаты. 3 сынып
Байшынар ағашы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz