Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

РАФТ кестесі

ҚМЖ

Пәні: Қазақстан тарихы
Бөлім
7.3В Қазақстан Ресей империясының құрамында

<<Тоқсансай>> жалпы орта мектебі
Күні: 5.02.2019 ж
Мұғалімнің аты жөні: Лесова Улжан
Сынып:8 (7)
Сыныптағы оқушылар саны- 13 қатыспағандар:1
Сабақ тақырыбы:
Қазақтардың 1860-1870 жж. азаттық күресі

Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты:
7.3.1.5 - халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:Ресейде капитализм дамуының шаруашылық тұрғыдан қазақ даласына ықпалын, капиталистік қатынастардың қазақ даласына енуі салдарын, сонымен бірге патша үкіметінің отаршыл жүйесінің халықтың ұлт-азаттық күреске шығуына ықпал етуін сипаттау.
Оқушылардың басым бөлігі:Карта бойынша 1860-1870 жж. халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің қамтыған аумағын көрсету арқылы наразылықтың мақсатын ашу, азаттық күрестің барысымен мен нәтижесін сипаттай отырып, салдарын талдау.
Кейбір оқушылар:тарихи деректерге сүйене отырып, Маңғыстаудағы қозғалыстың басқа көтерілістермен салыстыру арқылы өзіне тән ерекшеліктерін тұжырымдау, халқының азаттығы үшін күрескен батырлардың ерлігін дәріптеу.
Бағалау критерийлері
1. 1860-1870 жылдардағы халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің шығу себептерін анықтау.
2. Картадан 1860-1870 жж. халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің қамтыған аумағын көрсету арқылы Маңғыстаудағы қозғалысты басқа көтерілістермен салыстыру.

Тілдік мақсат
Негізгі сөздер мен тіркестер:Уақытша ереже, Реформа, капиталистік қатынастар, жазалаушы экспедиция, адайлар
Айтылым - тыңдалым дағдысы: Оқушылардың топпен, жұппен жұмыс жасау барысында Ресейде капитализм дамуының шаруашылық тұрғыдан қазақ даласына тигізген ықпалын, капиталистік қатынастардың қазақ даласына енуі салдарын, сонымен бірге патша үкіметінің отаршыл жүйесінің халықтың ұлт-азаттық күреске шығуы себептерін анықтау арқылы айтылым - тыңдалым дағдысын дамыту.
Оқылым дағдысы: мәтін арқылы арқылы1860-1870 жылдардағы халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің ерекшеліктерімен нәтижесімен таныса отырып, жұмыс жасау арқылы оқылым дағдысы қалыптастыру
Жазылым дағдысы:1860-1870 жылдардағы халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің ерекшеліктерін өзге көтерілістермен салыстыру арқылы ата-бабамыздың ерлік дәстүрін анықтауда кесте, постер толтыру арқылы жазылым дағдысын дамыту.
Жазылым дағдысы бойынша ұсыныстар
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдаланылатын сөз тіркестері:
Талқылауға арналған тармақтар:
Көтеріліске қатысушылардың бірі ретінде, діні бір, мәдениеті жақын хиуалықтардың неге қазақтарды қолдамағының басты себептерін сипатта?
Көшпелі халықтың ашу-ызасын туғызған факторлардың бірін атаңыз?
Қазақтарды <<ең жабайы, дөрекі және жауынгер қазақтар>> деген граф Кутаисовтың көзқарасын дұрыс деп ойлайсың ба?
Жазылым/диалогқа қажетті тіркестер:
РАФТ кестесіне патша әкімшілігіне оқушылардың атынан <<Уақытша ережені неліктен Маңғыстау халқына 1870 жылы ендірдің?>> тақырыбында хат дайындау.
Елбасымыздың <<Біз өзгенің қателігінен, өткенінің тағылымынан сабақ ала білуге тиіспіз. Ол сабақтың түйіні біреу ғана - Мәңгілік Ел болу біздің қолымызда>> - деген ұлағатты сөздерін басшылыққа ала отырып <<Біз ата-бабаларымыздың ерлігімен мақтанамыз>> атты эссе жазу.
Құндылықтарға баулу
Оқушылардың шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту, ҚР Н.Ә.Назарбаевтың <<Мәңгілік Ел>> идеясы аясында <<<<Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім>>құндылықтарына басшылыққа ала отырып қазақ халқының ерлік тарихын, жердің тұтастығын сақтаудағы батыр бабаларымыздың ерлігін таныту, мақтан тұту.
Пәнаралық байланыс
Геогрaфия,Дүние жүзі тарихы, құқық негіздері
АКТ қолдану дағдылары
Сабақта жаңа сабақты игеру барысында АКТ-ны тиімді қолдану арқылы оқушылардың зерттеушілік, ізденушілік дағдыларын дамыту.
Алдыңғы білім
XIX ғасырдың ІІ жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік-территориялық реформалардың салдарын, нәтижесін патша үкіметіне қарсы 1860-1870 жылдардағы халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің тарихымен байланыстыра талдау жасайды.

Сабақтың барысы
Жоспaрлaнған уақыт
Жоспaрлaнғaн жаттығулaр
Ресурстар
Басталуы
10мин

I. Ұйымдастыру кезеңі
Шеңбер болып орналас отырып, оқушылармен <<Ізгі тілек>>жаттығуын өткізу арқылы ынтымақтастық атмосферасын құру арқылы жаңа сабақты бастау.

<<Қос шеңбер>> әдісімен үй тапсырмасын тексеру.
Балалар екі шеңбер құрап ( бірі екіншісінің ішінде) тұрады. Мұғалімнің белгісімен сыртқы шең-бердегі оқушылар ішкі шеңбердегі оқушыға <> бойыншаүй тапсырмасын бекітеді.

Сынып оқушыларын топқа бөлу. <<Фaзл>> әдісі бойыншa оқушылaрды топқa бөлу
Топ aтaулaры:
Сұлтан Ханғали Арсыланов тобы
Би Дәуіт Асауұлов тобы
Батыр Досан Тәжиев тобы
Батыр Иса Тіленбаев тобы

Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру мақсатында слайдтан сурет көрсетіліп, сұрақтар қойылып, оқушының жауабы алынады.
> Суреттермен таныса отырып, қазақ халқы неліктен отарлық езгіге қарсы шықты деп ойлайсың?
> Ресей тарихына танымал болған ІІ Нокалай патша Қазақстанға қандай саясат ұстанды деп ойлайсың?
> Халықтың қарулы қолының жазалаушы отрядтармен ерекшелігі неде?

Шеңберге тұру.

Интертақта
оқулық

Қос шеңбер жасау

Түсті фазлдар

Слайдтар
суреттер

https://kk.wikipedia.org/wiki/II_%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80_(%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%B9)

https://yandex.kz/images/search?text=
Ортасы
20 минут

Жаңа сабақ.
Тақырып, оқу мақсатымен бағалау критерийлерімен таныстыру
Б
1 тапсырма
Мәтінмен жұмыс.

2 тапсырма
Ж
Картамен жұмыс: Қазақстанда орын алған1860-1870 жылдардaғы көтeрілістeр болғaн aймaқтaрды кaртaдaн анықтай отырып, көрсету.

3 тапсырма
ТЖ
Сұлтан Ханғали Арсыланов тобы
<<Уақыттың тірі тізбегі>> әдісі арқылы топтан бір-бір оқушы шығып, оқиға жазылған карточканы суырады, Орaл,Торғaй облыстaрындaғы, Мaңғыстaудaғы көтeрілістің уақытын анықтайды да уақыт тізбегінен орын алады.
ТЖ
Би Дәуіт Асауұлов тобы
<<Идеялар, даталар, ұғымдар мен есімдер себеті>> әдісі. Топ мүшелері өз себетіне өздерінің тобына сәйкесҚазақстанда орын алған1860-1870 жылдардaғы көтeрілістeрге қатысты барлық идеяларды, оқиғаларды,даталар мен есімдерді жинайды.
Топта қарастырылатын мәселе:
* Қазақстанда орын алған1860-1870 жылдардaғы көтeрілістeр мен жетекшілерін анықтау;
* Қазақстанда орын алған1860-1870 жылдардaғы көтeрілістeрдің себебін және нәтижелерін талдау;
* Қазақстанда орын алған1870 жылдардaғы көтeрілістің ерекшелігін кестеге түсіру.
ТЖ
Батыр Досан Тәжиев тобы
Болжау әдісі:Көтеріліске қатысушылардың бірі ретінде, діні бір, мәдениеті жақын хиуалықтардың неге қазақтарды қолдамағының басты себептерін анықтау
ТЖ
Батыр Иса Тіленбаев тобы
<<Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісі арқылы 1860-1870 жылдардағы халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің ерекшеліктерін өзге көтерілістермен салыстыру арқылы ата-бабамыздың ерлік дәстүрін дәріптеңдер.
4 тапсырма
Ж
Ерлік пен елдік, жер туралы мақал - мәтел, өлең шумақтарын айту.
Жер дегенің - тіршілік, ел дегенің қара халқың.
Жерді су көтереді, елді ер көтереді.
Ел пайдасын ер ойлайды.
Алтын ұяң Отан қымбат.
Отан үшін отқа түс күймейсің.
5 тапсырма
ЖЖ
ТіленбаевИса - халық ............................., .............................................басшыларыныңбірі.
Тіленбаев Ресейүкіметінің ..........жылғы <<Уақытшаережесін>> ..................депбағалап, халықтыкөтеріліскешығуғаүндеді. Ол ...................., ..................., ......................., .........................т.б. біргехалықкөтерілісінбасқарды. Тіленбаев,Досанбастаған400 сарбаз..................жылы 22 наурызда Үшауыз дегенжерде................................приставы подполковник ...................................жазалаушыжасағынаойсыратасоққыберіп, 40 солдатынжойыпжіберді.

Тарихи сынақхат алу

6 тапсырма
ТЖ
Кестемен жұмыс:1870 жылдардағы халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің ерекшеліктерін өзге көтерілістермен салыстыру.

1822-25 жж.
1856-57 жж.
1870 ж.
1773-75 жж.
Е. Пугачев бастаған шаруалар көтерілісі

Ж. Тіленшіұлыбастағанкөтеріліс

Ж. Нұрмұхамедұлының патша үкіметіне қарсы күресі

Маңғыстаудағыкөтеріліс

Карта

Қазақстан тарихынан мұғалімге арналған нұсқаулық , НЗМ, 2016 жыл

Оқулық 8-сынып
Қазақстан тарихы
(ХYІІІ-ХІХ ғғ)
Т.Омарбеков және т.б.
Алматы <<Мектеп баспасы>>- 2018 жыл.
Жоба оқулығы

Макет

Қазақстан тарихы
8-сынып мұғалімдеріне арналған әдістемелік құрал
Т.Омарбеков және т.б.
Алматы <<Мектеп баспасы>>- 2018 жыл.
Жоба

expert.mektep.kz

smk.edu.kz сайты

http://bilim-all.kz/jospar/624-1860-1870-zhyldardagy-azattyq-koterilisi

Мақал мәтелдер

https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D1%81%D0%B0_%D0%A2%D1%96%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B1%D0%B0%D0%B5%D0%B2

Сынақхат парақшасы

Кесте
Сабақтың соңы
10 минут

Қорытындылау:
ТЖ
1. Әр топ постерге РАФТ кестесіне патша әкімшілігіне оқушылардың атынан <<Уақытша ережені неліктен Маңғыстау халқына 1870 жылы ендірдің?>> тақырыбында хат дайындау арқылы сабақты қорытындылайды.

Роль
Аудитория
Форма
Тақырып
Патша

Оқушылар
Хат жазу
<<Уақытша ережені неліктен Маңғыстау халқына 1870 жылы ендірдің?>>

ЖЖ
2. <<Тәуелсіздік - бабалардың ұраны,
Бейуақытта бойға таққан тұмары.
Тәуелсіздік - түнектерде тұншығып,
Ызғар ұрып, жанбай қалған шырағы>> -деп оқушылар <<Пікір aлмaсу>> (Showdown) әдісі aрқылы тәуeлсіздік хaлықтың бaсты құндылығы eкeнінe ой тұжырымын жaсaйды.

Қалыптастырушы бағалау: <<Ізгілік ағашына>> оқушы сабақта алған жаңа тарихи ақпарат, тұлғалар туралы, көтерілістің нәтижелері бойынша алған әсерін түрлі стикерлерге жазып жапсырады.

Үй тапсырмасы:
№1 тапсырма. Кестені толтыр және тексер:
Көтeрілістeр
Бaсшылaры
Орaл

Торғaй

Мaңғыстaу

.
№2 тапсырма. Қосымша құжаттармен жұмыс: қосымша ақпараттармен таныса отырып, көтерілісшілер мен жазалаушылар арасындағы күрес тарихымен танысу.
№3 тапсырма. Эссе жазу: Елбасымыздың <<Біз өзгенің қателігінен, өткенінің тағылымынан сабақ ала білуге тиіспіз. Ол сабақтың түйіні біреу ғана - Мәңгілік Ел болу біздің қолымызда>> - деген ұлағатты сөздерін басшылыққа ала отырып <<Біз ата-бабаларымыздың ерлігімен мақтанамыз>> атты эссе жазу.

РАФТ кестесі

Қосымша деректер

Ізгілік ағашы салынған плакат
Стикерлер
Маркерлер

Саралау-Сіз қандайтәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

Сралау барысында сабақта барлық оқушылардың белсенді оқуға қамтылуын қамтамасыз ету мақсатындатопқа бөлу жұмыстары жоспарлаймын, әр топқа ілгері деңгейдегі жеке тапсырма орындатуда <<Уақыттың тірі тізбегі>> әдісі арқылы, <<Кестемен жұмыс>> әдісі арқылы, <<Идеялар, даталар, ұғымдар мен есімдер себеті>> әдісі, <<Болжау>> әдісі, <<Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісі
<<РАФТ>> әдістерін пайдалану арқылы оқушылардың нәтижелі білім алуын қамтамасыз етеуді мақсат еттім. Сабақта саралау тәсілінің қолдау деңгейі бойынша саралауда көмек қажет ететін оқушыларға ЖАДА аймағын қарастырамын.Кестемен жұмыс барысында оқушылардың 1870 жылдардағы халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің тарихын меңгерудегі білімдерінің алға ілгерілеуіне тарихи ақпаратты оқулықтан өз бетімен ізденуі, зерттеу жүргізе отырып, талдауы қорытындысын кестеге түсіруіне бағыттай отырып, табысты оқуға ықпал етемін. Қабылдау деңгейі баяу оқушыларды ескере отырып, картамен жұмыс, кестемен жұмыс орындата отырып, олардың бірте-бірте алға жылжи отырып оқу мақсатына жетуіне арналған тапсырмаларды саралаймын.
Білім берудің жаңа форматында сабақта қалыптастырушы бағалау жүргіземін. Оқу мақсатына сай жасалған бағалау критерийіне сүйене отырып, дескрипторлардайындаймын, оқушылар сабақта кері байланысарқылы білім деңгейін өзін-өзі, топтар өзара дескрипторларға сүйене отырып бағалайды.

Кері байланыс:
Плакаттағы <<Ізгілік ағашына>>оқушыларсабақта алған әсерін түрлі стикерлерге жаза отырып, сабаққа кері байланыс береді.
Оқушыларға АКТ қолдану барысында техникалық қауіпсіздік ережесі, СЭС талаптары таныстырылады.
Топ ережесін таныстырылып, басшылыққа алуы, топта ынтымақтастық орнауына жағдай жасалады.
Пәнаралық байланыстар арқылы1860-1870 жылдардағы халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің тарихы терең мазмұнда игеріледі.
Сабақ бойынша рефлексия.

Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе(оқыту мен оқуға қатысты)? 1: РАФТ әдісі арқылы өз ойларын хатқа түсіруі
2:Суретпен жұмыс
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Топтық жұмыстар
2:кестемен жұмыс жасау

Бағалаукритерийі
Дескриптор

1860-1870 жылдардағы халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің шығу себептерін анықтау.

Халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық көтерілістернің себеп-салдарын анықтай алады.
Оралдағы көтерілістің барысын сипаттай алады.
Торғайдағы көтерілістің барысын сипаттай аладыМаңғыстаудағы көтерілістің барысын сипаттай алады.
Қазақстанда орын алған1860-1870 жылдардaғы көтeрілістeрдің жетекшілерін анықтай алады.
Қазақ халқының отарлау саясатына қарсы күрестегі Хиуа хандығының атқарған ролін анықтай алады.

Картадан 1860-1870 жж. халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің қамтыған аумағын көрсету арқылы Маңғыстаудағы қозғалысты басқа көтерілістермен салыстыру.

Көтеріліс болған аймақтарды картадан көрсете алады.
Орал,Торғай және Маңғыстаудағы көтерілістерінің нәтижесін сипаттай алады.
1860-1870 жылдардағы халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің ерекшеліктерін өзге көтерілістермен салыстыра алады.
Ата-бабаларымыздың ерлік дәстүріне құрмет сезімі қалыптасады.
Тәуелсіздік - басты құндылығымыз екенін біледі.

Ұқсас жұмыстар
Шеберліктің белгісі- түрлі әдісті болу
Миуалы ағаш. мұхаметжан етекбаев
Жылқының пірі
Квадрат түбір
С. Мұқанов лашын жайлы ақпарат
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың жазылым дағдысын жаңартылған бағдарламасы бойынша дамыту
М. Әуезов ақын қонақтар жайлы ақпарат
Тілдің мәні мен қызметі
Құмырсқаның қанағаты. 3 сынып
Байшынар ағашы
Пәндер