Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру

Сабақ

Мектеп: Жамбыл атындағы №120 орта мектеп

Сабақ:

Күні: 03. 10. 2022

Мектеп: Жамбыл атындағы №120 орта мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні: Жақсығұл Мәншүк

Сабақ:

Сынып: 8 «Ә»

Мектеп: Жамбыл атындағы №120 орта мектеп:

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақ:

Сабақтың тақырыбы

Мектеп: Жамбыл атындағы №120 орта мектеп: Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Сабақ:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Мектеп: Жамбыл атындағы №120 орта мектеп: 8. 1. 2. 3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу
Сабақ:

Сабақтың мақсаты:

Мектеп: Жамбыл атындағы №120 орта мектеп:

Барлық оқушылар:

Квадрат түбір қасиеттерін біледі

Сабақ:

Оқушылардың басым бөлігі:

Көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығарады және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алады

Сабақ:

Кейбір оқушылар:

Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіре алады

Сабақ:

Сабақ барысы

Сабақ:

Сабақтың кезеңі

Мектеп: Жамбыл атындағы №120 орта мектеп:

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ:

Басы

5 минут

Мектеп: Жамбыл атындағы №120 орта мектеп:

Амандасу, түгендеу

Үй тапсырмасын тексеру: №1. 99 №1. 100

Өткен тақырып бойынша сұрақ:

Нақты сандар дегеніміз қандай сандар оның түрлері қандай?

Әр қатардан оқушы тұрып есептің жауабын айтады, қалғандары дұрыстығын тексереді.

Сұраққа жауап береді және мысал келтіреді.

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

Дәптер
Сабақ:

Негізгі бөлім

12 минут

Мектеп: Жамбыл атындағы №120 орта мектеп:

Оқулықтағы

№1, 113

№1, 114

№1, 115

1 мысалын келтіреді

№1, 113 есеп: көбейтуді орындау

Дескриптор:

1. Жақшаның сыртындағы мүшені жақша ішіне көбейтеді.

2. Түбірдің астынан квадрат мүшені шығарады.

№1. 114 есеп: өрнекті ықшамдау

Дескриптор:

1. Қысқаша көбейту формуласын біледі.

2. Түбірдің астынан квадрат мүшені шығарады.

№1. 115 есеп: өрнектің мәнін табыңдар.

Дескриптор:

1. Ортақ бөлімге келтіреді

2. Бірдей мүшелерді біріктіреді, мәнін табады.

Оқулықпен жұмыс
Сабақ:

Оқулықпен жұмыс

23 минут

Мектеп: Жамбыл атындағы №120 орта мектеп:

№1, 116

№1, 117

1 мысалын келтіреді

№1, 116 бөлшекті қысқартыңдар

Дескриптор:

1. Көбейткішті түбір астына енгізеді

2. Бірдей мүшелерді жақша сыртына шығарады, қысқартады.

№1, 117

Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтылу керек.

Алгебра 8сынып Шыныбеков.

Сабақ:

Соңы

5 минут

Мектеп: Жамбыл атындағы №120 орта мектеп:

Сабақты бекіту Рефлексия «БББ» арқылы оқушылардан жауап алады.

Үйге тапсырма:

№1, 117 (2, 4, 6, 8, 12)

№1, 118

:
:
:
Білемін
Білдім
Білгім келеді

Кері байланыс

Сабақ:
Мектеп: Жамбыл атындағы №120 орта мектеп:
Сабақ:
Мектеп: Жамбыл атындағы №120 орта мектеп:

Ұқсас жұмыстар
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Квадрат түбір
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Сабақтың тақырыбы
Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендірудің тәсілдерін ата
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. 8 сынып
Өрнекті ықшамда
Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе - тең түрлендіру
Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz