Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тәрбие сағат тақырыбы

ҚМЖ
Мектеп: Абай атындағы РММИ
Күні: 05. 03. 2023 ж.
Мұғалімнің аты-жөні: Асанғожа А.
Сынып: 11<<А>>
Қатысқандар саны: 19
Қатыспағандар саны: 0
Тәрбие сағат тақырыбы:
Мен таңдаған мамандық
Тәрбие сағат мақсаттары
Оқушыларға кәсіптік таңдау бойынша психологиялық қолдау көрсету, өмір туралы, мамандықтар туралы, алдағы уақытта мамандықты таңдау әдістері туралы білімдерін, түсініктерін кеңейте отырып, мамандықтарға деген ынта - ықыласын арттыру.
Зерттеу сұрағы
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:. Сұраққа жауап береді. жауапкершілікті сезінеді
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Тілдік мақсат
Мамандық туралы түсінік қалыптастыру.
Мамандыққа байланысты қолданылатын біліктіліктер мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқушыларды ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу

Құндылықтарды дарыту
Өзін қандай да бір мамандық иесі ретінде сезіну
- маман - ұлттық сана-сезім - тәуелсіздік - мамандық иесі
Тәрбие сағат барысы
Тәрбие сағатының кезеңдері
Тәрбие сағатқа жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Тәрбие сағатының басы
10 мин

Тәрбие сағатының ортасы/ негізгі бөлімі
25 мин

Тәрбие сағатының соңы
5 мин

Сыныптағы барлық оқушыларды ортаға шақыру.Мамандыққа байланысты суреттер таңдау арқылы топқа бөлінеді.

1 топ: << Мың бір кәсіп тобы>>.2 топ: <<Мәртебелі мамандық >>,3 топ: << Мамандықтар әлемі>>

Топ ережелері:

1.Сыйластық. 2. Тыңдай білу. 3. Сөзді бөлмеу. 4. Белсенділік таныту. 5. Шығармашылық. 6. Төзімділік. 7. Түсіністік қарым-қатынас.

І- тапсырма: <<Миға шабуыл>> -- ой қозғау: Мамандық дегеніміз не? Әр топ өз ойын айтып, жауап береді:(6 минут).

<<Мамандық>> сөзіне анықтама беру. Мұғалім толықтырады

Профессия- мамандық дегенді білдіреді.

Мамандық- қарапайым өмір сүру көзі болып табылатын және қандай да бір дайындықты, жауапкершілікті талап ететін еңбек қызметінің маңызды бөлігі.

Біреулер үшін - ол ойға алған арманның орындалуы, отбасы дәстүрін жалғастыру, келесі біреулер үшін - жаңалыққа, дербестікке талпыныс, үшінші біреулерге -- әйтеуір бір мамандық алу керек болған соң. Мамандық таңдау- тағдырыңды таңдау деген сөз. Кейінгі өмірде өкінбейтіндей, өз қабілеті мен бейімділігіне сай кәсіп түрін таңдау...

Бұл өте жауапкершілікті және маңызды іс. Мамандықты таңдау үшін, адам ең алдымен өзін, өз бейімділігін тануы қажет. Өз -- өзіне <<Мен кіммін?>>, <<Осы өмірдегі менің орным қандай?>>, <<Қалай өмір сүремін?>> деген сұрақ қоюы керек. Мамандық таңдауда әр адам өзінің қызығушылығына, қабілетіне, бейімділігіне, қалауына сүйену керек. Сондай- ақ өз мамандығының сұранысын жоғалтпауына көңіл бөледі. Бұл мамандықтарға деген бірқалыпты тұрақты сұраныс деп аталады. Өзінің сұранысын, қызығушылығын жоймаған кең тараған мамандықтарға дәрігер, мұғалім және құрылысшы мамандықтарын атап өтуге болады. Ал, өзекті мамандықтар қатарына жоғары технология, байланыс, коммуникация, экономиканы басқару мамандықтары және еңбек сұранысына қажетті жаңа мамандықтары жатады. Мынау көп салалы өмірде мамандықтың түрі көп. Әрине таңдау жасау оңай емес. Ең бастысы - адам еңбекке қабілетті, зейінді болуы қажет. Өз ісіне сенімді, дұрыс таңдаған адам ғана жетістікке жетеді.

Нұсқау: Оқушылар мамандықтар әлемі туралы түсінік беріп, мамандық типтері бойынша жоба қорғап, қаланы қозғалысқа түсіру керек. ІІ - тапсырма: << Келісемін, келіспеймін, дәлелде>> (3 минут) Нұсқау: Бұл тапсырманы орындау үшін оқушылар өзі келісетін, келіспейтін тұжырымдарды таңдап алып, пікірлерін ортаға салады. Әр топқа 3 сұрақтан беріледі. 1. Мамандық бір-ақ рет және біржола таңдалады. 2. Мамандық таңдау қалтаның қалыңдығына байланысты. 3. Мамандық таңдау адамның қабілетіне, бейімділігіне тікелей байланысты. 4. Отбасы мен достарыңның ақылына сүйеніп мамандық таңдауға болады. 5. Қартайғанда да мамандық таңдауға болады. 6. Жақсы білім алу үшін, қымбат оқу орнына түсу керек. 7. Ақша болса, мамандық қажет емес. 8. Мамандық таңдауда психологтың көмегі қажет. 9. Мамандық таңдаудағы басты өлшем - қызығу мен қоғамдық сұраныстың сәйкестігі.

ІІ - тапсырма <<Білеміз бе?>>Жоба қорғау(12 минут)

Мына мамандықтардың қайсысынан хабарымыз бар

І топқа Қазіргі уақытта жойылып кеткен мамандықтар
ІІ топқа ХХ ғасырда пайда болған мамандықтар
ІІІ топқа Соңғы 10 жылдықта пайда болған мамандықтарды

Білетін, естіген, көрген мамандықтарымызды теріп жазамыз және дәлелдейміз.

ІV - тапсырма: . Бұл қандай мамандық. (ойын). (9 минут) Бұл ойында оқушылар төмендегі берілген сипаттамаға сәйкес белгілі бір мамандық иесін анықтауы тиіс. 1. Жұмыс құралы: техника, транспорт; 2. Еңбектің мақсаты: қызмет көрсету; 3. Еңбектің орындалуы: отырып: 4. Еңбектегі қарым-қатынас ортасы: адамдармен; 5. Еңбектегі жауапкершілік; өмір және денсаулық; 6.

Жұмыстың ерекшелігі: күнделікті табыс; 7. Жұмыстың ауыртпалығы: жүйке қызметінің бұзылуы, әр түрлі аурулардың жұғуы, заң бұзушылық, төменгі сатыдағы мамандық. 8. Жұмыс уақыты: нақты уақыты көрсетілмеген, ешкімге тәуелді емес; 9. Сол жұмысқа қажетті білімнің деңгейі: орта білім, арнаулы орта білім, жоғары білім. V- тапсырма. Таңдаған мамандығың туралы білесің бе? ( 5 минут) Нұсқау: Берілген сұрақтарға "иә"немесе "жоқ" деп жауап беру қажет. 1. Таңдаған мамандығыңның мазмұны туралы білесің бе? 2. Болашақ мамандығыңа қоятын талаптарды, еңбек ақысы туралы білесің бе? 3. Таңдаған мамандығыңды қай оқу орны дайындайды? 4. Таңдаған мамандығыңа жеке қасиеттерің, қабілетің сай келе ме? 5. Таңдап отырған мамандығыңа білімің сай келе ме? 6. Таңдаған мамандығыңды игеруге мектептегі пәндердің қайсысы қажет екендігін білесің бе? VІ- тапсырма. Мамандықты тап. (ойын).( 5 минут) Нұсқау: Сабаққа қатысушыларға үлестірмелі кеспелерге жазылған мамандықтар таратылады, ал олар сол мамандық иелерінің кескін-келбетін ым-ишарамен рөлге ене отырып, көрсетуі керек.

Қорытынды: (5 минут)
<<Жарқын болашақтың кепілі- жаныңа жақын кәсіп таңдау>> демектей, қазіргі қарқынды дамып келе жатқан өзгермелі қоғамда өмір сүруге икемді, жеке басының, пайдасына қарай өзін өзі толық жүзеге асыруға дайын және бәсекеге қабілетті тұлға болуды талап етеді. Сондықтан да қазіргі кезден бастап,өз- өздеріңді, бір- бірлеріңді танып, өз қабілеттерің мен икемділіктеріңді дамытыңдар. Соған сәйкес болашақ мамандықтарыңды таңдаңдар.

Есінде жүрген жөн болар. (кеңес). 1. Мектептегі оқу пәндері нақты мамандық емес. Пәнге деген қызығушылық оған байланысты жұмыстың ұнайтынын білдірмейді. Қалаған мамандықтың мазмұнына көңіл аудару; 2. "Егер мамандық сенің досыңа ұнаса, саған да ұнайды" деген қорытынды жасауға болмайды. 3. Мамандықтың мазмұны, қызықты қырлары, жұмыс тәртібі мен жағдайы туралы сұрақтарға жауап бере алғанда ғана сенің таңдаудағы ой-ниетің салмақтана түспек. Сән қуып, мамандық таңдаудың қажеті жоқ. Оқуды тәмамдап, жұмыс істегенше, ол мамандық сәннен шығып қалуы мүмкін. 4. Алдағы өмірлік жоспарың қандай болмасын, шет тілін үйреніп, компьютерде жұмыс істеуді игерген аса пайдалы. Заманның ағымына қарай кейбір мамандықтар тез ескіріп, оның орнын жаңа мамандықтар басып жатыр. Сондықтан кез-келген жағдайда қосалқы меңгерген мамандық болу керек. 5. Мүмкіндігінше таңдаған мамандығыңның өзіңнің денсаулық жағдайыңа сәйкес келетіндігін ескеру қажет.

Сабақтағы белсенділіктеріңізге рахмет

Қосымша ақпарат

Дифференциациялап оқыту -
Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Талқылау үрдісі кезінде барлық оқушылардың бірегей қатысуын қадағалаймын.
Дәйекті дәлелдерге ғана негізделген қорытындыға жетудің мағынасының мәні, сыныптағы қабілеті төмен оқушы дәлелдерге негізделе отырып кем дегенде өзін ойын білдіре алады, ал қабілеті жоғары оқушы тәуелсіз, негізгі жауап береді.

Бағалау. Мұғалім оқушыларға тәрбие сағатының мақсатына жеткенің немесе жетпегенін айтады.

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері
АКТ-ны қолдану
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие элементі)
Рефлексия
Тәрбие сағатының мақсаты/ тәрбие сағатының мақсаты қаншалықты жүзеге асты?
Тәрбие сағаты барысында тақырып толығымен ашылды.
Бүгін оқушылар нені үйренді?
Оқушылардың көпшілігі тәрбие сағатының мақсаттарына қол жеткізді.
Тәрбие сағатының ортасы қандай болды?
Оны оқушылардың тақырыпты талдау барысында, өз пікірлерін дәлелдермен негіздеу барысынан байқауға болады.
Кейбір оқушыларға көмек көрсетілді.

Дифференциациялап оқыту өз мәнінде жүзеге асты ма?
Әр топқа басқа оқушыларға қолдау көрсету мақсатында тілдік қабілеті жоғары оқушылар отырғызылды.
Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?
Тәрбие сағатының уақыттық кезеңдері сақталды.
Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Жоспар бойынша барлық тапсырмалар орындалды.
Тәрбие сағатының жоспарында үлкен ауытқулар болған жоқ.
Қандай кедергілер кездесті?
Тек оқушылар білімдерін мәлімдеу барысында
уақытты үнемдемейді.
Сабақ уақытын тиімді пайдалануды арттыру керек.

Әр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек

Екі жұлдыз , бір тілек Стикерлерді толтыру
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі

ББҮ кестесін толтыру
Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады.

Кері байланыс:
:: Қиын болды...
:: Бүгін мен білдім...
:: Қызықты болды...
.

Жалпы баға
Тәрбие сағатының жақсы өткен екі аспектісі
1: Қазақстан территориясындағы этникалық өзгерістердің деңгейін талқылап, өз түсінігін
қалыптастыруды жалғастырды.
2: Оқушылар берілген деректерден барынша ақпарат алып, оны талдап, қорытынды шығарды

Тәрбие сағатын жақсартуға не ықпал ете алады
1: оқушылардың белсенділігі
2: материалдардың сапалылығы

Тәрбие сағаты барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі тәрбие сағатында неге көңіл бөлу қажет?

Ұқсас жұмыстар
Менің күн тәртібім
Тәрбие сағат міндеттері
Таңдаулы курс
Ата - ананың міндеті
Барлық сағат саны сағат саны мерзімі
Қазақша күрес
Экология негіздері
Мұғалімдердің және сынып жетекшілерінің тоқсандық есебі
Оқушылар арасында сайыс
Компьютердің пайдасы мен зияны
Пәндер