Барлық оқушылар. Көпшілік оқушылар

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Э. Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесі

Бөлімі:
Әдебиеттегі сын- сарын
Бөлімі:: Педагогтің аты-жөні:
Әдебиеттегі сын- сарын:
Бөлімі:: Күні:
Әдебиеттегі сын- сарын:
Бөлімі:: Сыныбы:
Әдебиеттегі сын- сарын: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлімі:: Сабақтың тақырыбы:
Әдебиеттегі сын- сарын: Э. Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесі
Бөлімі:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Әдебиеттегі сын- сарын: 11. 2. 4. 1 - көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;
Бөлімі:: Сабақтың мақсаты:
Әдебиеттегі сын- сарын:

Барлық оқушылар: К өркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

Көпшілік оқушылар: К өркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу, шығарманы ұлттық мүдде тұрғысынан ашады. .

Кейбір оқушылар: К өркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстыра алады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

3 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқушының іс-әрекеті:

(Ұ) Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады.

Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Бағалау: Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: « Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.

Ұжымдық жұмыс.

5 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында экранда көрсетілген сұрақтарға мұғалімнің көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім экраннан сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстырады.

Оқушының іс-әрекеті:

Сұрақтар:

1. Эрнест Хемингуэй қай елдің жазушысы?

2. Оның қандай шығармаларын білесің?

3. Хемингуэй шығармаларының тақырыбы қандай?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Бағалау:

Дескриптор:

-1-ші сұраққа жауап береді.

-2-ші сұраққа жауап береді.

-3-ші сұраққа жауап береді.

Жалпы-1балл.

Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Ресурстар:

Сұрақтар топтамасы.

Оқулық 11-сынып.

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жеке жұмыс.

10 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

№ 1-тапсырма :

Хемингуэйдің әдеби ортада қалай танылғандығымен оқып танысады

Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.

Оқушының іс-әрекеті: Берілген тапсырма бойынша мәтінді оқиды. Өзіндік ойын тұжырымдайды. Оқып, танысқан кеңестерді басшылыққа алып, сұрақтарға жауап береді.
Бағалау:

Дескриптор:

-Кеңестерді оқиды.

-Сұрақтарға жауап береді.

Жалпы - 1балл.

Ресурстар:

11-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу

Жұптық жұмыс.

10 мин.

Жазылым.

Педагогтің іс-әрекеті:

№2-тапсырма.

Қаламгердің қандай соғыстарға қатысқандығын анықтап, тірек сызба құрастыр

Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.

Оқушының іс-әрекеті: Қандай соғыстарға қатысқанын анықтайды
Бағалау:

Дескриптор:

-1940ж қандай шығармасы жарық көргенін анықтап, жазады-1б.

-1941-1943 ж кімдермен қарсы күрескенін анықтап, жазады-1б.

-1944ж қандай оқиға орын алғанын анықтап, жазады-1б.

- 1953 жылғы сыйлығы -1б.

Ресурстар:

11-сынып


Ұқсас жұмыстар
Толқындық қозғалысқа есептер шығару
Оқушы жетістіктері
Сөйлеу мәдениеті
Жекелеген оқушылар
Тіл тазалығы
Фотоэффект құбылысы
Оқулықтағы тапсырма бойынша кесте құрыңдар
Қоғамдық ортада өзіңді ұстай білесің бе
Бөлменің суреттері
Қоғамдық ортада өзіңді ұстай білесіңбе?
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz