Барлық оқушылар. Көпшілік оқушылар

Сабақтың тақырыбы: Э. Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесі
Барлық оқушылар: К өркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;
Көпшілік оқушылар: К өркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу, шығарманы ұлттық мүдде тұрғысынан ашады. .
Кейбір оқушылар: К өркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстыра алады
Сабақтың барысы:
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
Ұжымдық жұмыс.
3 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2. Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:
Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
(Ұ) Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады.
Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.
Ұжымдық жұмыс.
5 мин.
Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында экранда көрсетілген сұрақтарға мұғалімнің көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім экраннан сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстырады.
Сұрақтар:
1. Эрнест Хемингуэй қай елдің жазушысы?
2. Оның қандай шығармаларын білесің?
3. Хемингуэй шығармаларының тақырыбы қандай?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Дескриптор:
-1-ші сұраққа жауап береді.
-2-ші сұраққа жауап береді.
-3-ші сұраққа жауап береді.
Жалпы-1балл.
Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сұрақтар топтамасы.
Оқулық 11-сынып.
Жеке жұмыс.
10 мин.
№ 1-тапсырма :
Хемингуэйдің әдеби ортада қалай танылғандығымен оқып танысады
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.
Дескриптор:
-Кеңестерді оқиды.
-Сұрақтарға жауап береді.
Жалпы - 1балл.
11-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу
Жұптық жұмыс.
10 мин.
Жазылым.
№2-тапсырма.
Қаламгердің қандай соғыстарға қатысқандығын анықтап, тірек сызба құрастыр
Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.
Дескриптор:
-1940ж қандай шығармасы жарық көргенін анықтап, жазады-1б.
-1941-1943 ж кімдермен қарсы күрескенін анықтап, жазады-1б.
-1944ж қандай оқиға орын алғанын анықтап, жазады-1б.
- 1953 жылғы сыйлығы -1б.
11-сынып
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz