Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Барлық оқушылар. Көпшілік оқушылар
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Э.Хемингуэйдің <<Шал мен теңіз>> повесі
Бөлімі:
Әдебиеттегі сын- сарын
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Э.Хемингуэйдің <<Шал мен теңіз>> повесі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
11.2.4.1 - көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар: Көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;
Көпшілік оқушылар: Көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу, шығарманы ұлттық мүдде тұрғысынан ашады..
Кейбір оқушылар: Көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстыра алады
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
Ұжымдық жұмыс.
3 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.
--------------------------------------------------------------------------------
2.Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:
Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
--------------------------------------------------------------------------------
(Ұ) Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады.
Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды <<Мадақтау сөз>> әдісі арқылы бағалайды: <<Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!>>
Миға шабуыл. <<Ой қозғау>> әдісі.
Ұжымдық жұмыс.
5 мин.
Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында экранда көрсетілген сұрақтарға мұғалімнің көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім экраннан сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстырады.
Сұрақтар:
1.Эрнест Хемингуэй қай елдің жазушысы?
2. Оның қандай шығармаларын білесің?
3.Хемингуэй шығармаларының тақырыбы қандай?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Дескриптор:
-1-ші сұраққа жауап береді.
-2-ші сұраққа жауап береді.
-3-ші сұраққа жауап береді.
Жалпы-1балл.
Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сұрақтар топтамасы.
Оқулық 11-сынып.
Жеке жұмыс.
10 мин.
№ 1-тапсырма:
Хемингуэйдің әдеби ортада қалай танылғандығымен оқып танысады
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрініс табады.
Берілген тапсырма бойынша мәтінді оқиды. Өзіндік ойын тұжырымдайды. Оқып, танысқан кеңестерді басшылыққа алып, сұрақтарға жауап береді.
Дескриптор:
-Кеңестерді оқиды.
-Сұрақтарға жауап береді.
Жалпы - 1балл.
11-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу
Жұптық жұмыс.
10 мин.
Жазылым.
№2-тапсырма.
Қаламгердің қандай соғыстарға қатысқандығын анықтап, тірек сызба құрастыр
Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың <<Тапсырма>> тәсілі көрініс табады.
Қандай соғыстарға қатысқанын анықтайды
Дескриптор:
-1940ж қандай шығармасы жарық көргенін анықтап, жазады-1б.
-1941-1943 ж кімдермен қарсы күрескенін анықтап, жазады-1б.
-1944ж қандай оқиға орын алғанын анықтап,жазады-1б.
- 1953 жылғы сыйлығы -1б.
11-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Сабақтың соңы.
Ой толғаныс.
Рефлексия
Жеке жұмыс:
8 мин.
№ 3-тапсырма
Шығармадағы қандай ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар әлемдік тақырыптармен үндесіп тұр?
<<Төрт сөйлем>> әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз.
Пікір: Оқыған шығарма бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз.
Дәлел:Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.
Мысал:Пікіріңді өмірмен байланыстырып, бір мысал келтір.
Қорытынды: Тақырып бойынша қорытынды жаз.
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін төрт сөйлем арқылы тұжырымдайды.
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.
Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың <<Қорытынды>> тәсілі көрініс табады.
Дескриптор:
Төрт сөйлем әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды-2б.
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай <<Мадақтау сөздері>> әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.
11-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Сабақтың тақырыбы: Э.Хемингуэйдің <<Шал мен теңіз>> повесі
Бөлімі:
Әдебиеттегі сын- сарын
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Э.Хемингуэйдің <<Шал мен теңіз>> повесі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
11.2.4.1 - көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар: Көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;
Көпшілік оқушылар: Көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу, шығарманы ұлттық мүдде тұрғысынан ашады..
Кейбір оқушылар: Көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстыра алады
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
Ұжымдық жұмыс.
3 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.
--------------------------------------------------------------------------------
2.Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:
Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
--------------------------------------------------------------------------------
(Ұ) Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады.
Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды <<Мадақтау сөз>> әдісі арқылы бағалайды: <<Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!>>
Миға шабуыл. <<Ой қозғау>> әдісі.
Ұжымдық жұмыс.
5 мин.
Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында экранда көрсетілген сұрақтарға мұғалімнің көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім экраннан сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстырады.
Сұрақтар:
1.Эрнест Хемингуэй қай елдің жазушысы?
2. Оның қандай шығармаларын білесің?
3.Хемингуэй шығармаларының тақырыбы қандай?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Дескриптор:
-1-ші сұраққа жауап береді.
-2-ші сұраққа жауап береді.
-3-ші сұраққа жауап береді.
Жалпы-1балл.
Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сұрақтар топтамасы.
Оқулық 11-сынып.
Жеке жұмыс.
10 мин.
№ 1-тапсырма:
Хемингуэйдің әдеби ортада қалай танылғандығымен оқып танысады
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрініс табады.
Берілген тапсырма бойынша мәтінді оқиды. Өзіндік ойын тұжырымдайды. Оқып, танысқан кеңестерді басшылыққа алып, сұрақтарға жауап береді.
Дескриптор:
-Кеңестерді оқиды.
-Сұрақтарға жауап береді.
Жалпы - 1балл.
11-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу
Жұптық жұмыс.
10 мин.
Жазылым.
№2-тапсырма.
Қаламгердің қандай соғыстарға қатысқандығын анықтап, тірек сызба құрастыр
Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың <<Тапсырма>> тәсілі көрініс табады.
Қандай соғыстарға қатысқанын анықтайды
Дескриптор:
-1940ж қандай шығармасы жарық көргенін анықтап, жазады-1б.
-1941-1943 ж кімдермен қарсы күрескенін анықтап, жазады-1б.
-1944ж қандай оқиға орын алғанын анықтап,жазады-1б.
- 1953 жылғы сыйлығы -1б.
11-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Сабақтың соңы.
Ой толғаныс.
Рефлексия
Жеке жұмыс:
8 мин.
№ 3-тапсырма
Шығармадағы қандай ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар әлемдік тақырыптармен үндесіп тұр?
<<Төрт сөйлем>> әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз.
Пікір: Оқыған шығарма бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз.
Дәлел:Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.
Мысал:Пікіріңді өмірмен байланыстырып, бір мысал келтір.
Қорытынды: Тақырып бойынша қорытынды жаз.
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін төрт сөйлем арқылы тұжырымдайды.
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.
Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың <<Қорытынды>> тәсілі көрініс табады.
Дескриптор:
Төрт сөйлем әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды-2б.
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай <<Мадақтау сөздері>> әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.
11-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz