Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жүзу шарттары

|Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым|Мектеп: №231 ОМ КММ |
|Күні: 20.02.2022ж |Мұғалімнің аты-жөні: Құлманова М.Ж |
|Сынып:7 «Б» |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың |№7 зертханалық жұмыс «Дененің сұйықта жүзу шарттарын анықтау» |
|тақырыбы: | |
|Сабақ |7.3.1.14 – дененің сұйықта жүзу шарттарын зерттеу; |
|негізделген оқу|7.1.3.3 – физика кабинетінде ҚЕ білу, сақтау; |
|мақсаты |7.3.1.13 – есептер шығаруда Архимед заңын қолдану. |
|Сабақтың |Барлық оқушылар істей алады: |
|мақсаттары | |
| |Денелердің жүзу шарттарын анықтай алады. |
| |Оқушылардың көпшілігі істей алады: |
| |Денелердің жүзу шартын пайдаланып,әртүрлі сұйықтардың тығыздығын |
| |бағалай алады. |
| |Кейбір оқушылар істей алады: |
| |Жүзу шартын пайдаланып,қорытынды жасай алады. |
|Ойлау |Білу |
|деңгейлері |Түсіну |
| |Қолдану |
|Бағалау |Денелердің жүзу шарттарын анықтайды. |
|критерийлері |Денелердің жүзу шартын пайдаланып,әртүрлі заттардың тығыздығын |
| |бағалайды. |
| |Жүзу шартын пайдаланып,қорытынды жасайды. |
|Пәнаралық |Математика,география. |
|байланыс | |
|Құндылықтар |Білімді мақсатты қолдану, сын тұрғысынан ойлау,қарым-қатынас жасаудың|
| |түрлі тәсілдерін қолдану, зерттеу жұмыстарын жүргізу,топпен және жеке|
| |жұмыс істей алу дағдылары дамиды. |
|Тілдік мақсат |Оқушылар: |
| |Не істей алады? |
| |Салыстырады, себебін түсіндіреді, дәлелдейді |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және |
| |терминология): |
| |Тығыздық,Архимед заңы,жүзу шарттары |
| |Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер |
| |Жүзу шарттары…. |
| |Талқылауға арналған сұрақтар: |
| |Сұйық ішінде жүзіп жүрген денеге әрекет ететін ығыстырушы күштің |
| |шамасы неге тең? |
|Алдыңғы оқу |Қысым,Архимед заңы,тығыздық. |
|Жоспар |
|Жоспарланған | |Ресурс |
|уақыт | |тар |
|Басы |5мин |Жағымды ахуал туғызу. | |
|8 мин | |Сынып оқушыларымен амандасып, түгелдеп, назарларын ортаға |Интербел|
| | |салу. |сенді |
| | |«Ыстық орындық» әдісі үй тапсырмасын сұрау. |тақта |
| | |1)Архимед күшінің әрекеті қалай байқалады? | |
| | |2)Архимед күші неге тең? | |
| | |3)Архимед күшінің шамасын анықтауға болатын қандай | |
| | |тәжірибені білесіңдер? | |
| | |4)Архимед заңының тұжырымдамасы қандай? | |
| | |5)Архимед заңының шығу тарихы қандай? | |
| |1 мин |Мадақтау арқылы бағалау | |
| | |Біріккен топтарға атау беру. | |
| | |Қысымды өлшетін құралдарға байланысты әр топ өздеріне атау | |
| | |береді. | |
| | |1 – топ: Манометр | |
| | |2 – топ: Барометр | |
| | |3 – топ: Сорғы | |
| | |4 – топ: Сфигмоманометр | |
| | | | |
| |2мин |Миға шабуыл. | |
| | |Үш суретке ортақ қасиет қандай? Денелердің жүзу шарттары | |
| | |қандай болады? Суретті сөйлету. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Ортасы| |Дененің сұйықта жүзу шарттарын тексеруге арналған | |
|28 |10мин |демонстрация |. |
|мин | |Құрал-жабдықтар: Суы бар ыдыс,тұз, картоп және араластырғыш | |
| | |қасық. | |
| | |Денелердің жүзу шарттары туралы қорытынды жасау үшін,мұғалім| |
| | |демонстрация көрсетеді. | |
| | |Тапсырма №1. Жеке жұмыс | |
| | |Құрал-жабдықтар: Суы бар ыдыс,ішіне салынған құмның | |
| | |массалары әртүрлі болатын үш бірдей құты. | |
| | |Сұйық құйылған биік шыны ыдысқа ішінде әртүрлі массадағы құм| |
| | |салынған үш құты салыңыз үш түрлі жағдай орындалады. | |
| | | | |
| |5мин |Оқушыларға арналған сұрақ қойылады: |Суы бар |
| | |Неліктен құтылардың бірі батады,бірі жүзеді,бірі қалқиды? |ыдыс, |
| | |Дескриптормен бағалаймын |тұз, |
| | |Тапсырма№2 Жұптық жұмыс |картоп |
| | |Құрал – жабдықтар: Динамометр, суы бар ыдыс, дене, мензурка,|және |
| | |тығыздығы белгілі сұйық, мысалы тұз қосылған су. |араласты|
| | |Жұмыс барысы: |рғыш |
| | |Динамометр көмегімен (4,49а) денеге әрекет ететін ауырлық |қасық |
| | |күшін өлшеңдер. | |
| | |Мензурканы пайдаланып дененің көлемін анықтаңдар. | |
| | |Денені сұйыққа батырған кезде оған әрекет ететін ығыстырушы |Суы бар |
| | |күшті, яғни Архимед күшін есептеңдер. |ыдыс,іші|
| | | |не |
| | |Ауырлық күші мен ығыстырушы күшті салыстырыңдар. |салынған|
| | |Жауаптарыңды тәжірибе жүзінде тексеріңдер. |құмның |
| | |Кестені толтырыңдар. |массалар|
| | |№ |ы |
| | |Сұйық |әртүрлі |
| | |Fa, H |болатын |
| | |Vд, м3 |үш |
| | |Fы, Н |бірдей |
| | |Fa, мен Fы қатысы |құты. |
| | |Батады, жүзеді немесе қалқып шығады. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |8 мин | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Дескриптормен бағалаймын | |
| | |Тапсырма №3 Жеке жұмыс | |
| | |Мұхитта жүзіп жүрген айсберг-өте әдемі құбылыс.Алайда сіз | |
| | |айсбергтің тек 1/10 бөлігін ғана көретінімізді,ал 9/10 | |
| | |бөлігі судың астында болатынын білесіз бе? Ал егер бөрене | |
| | |суда жүзіп жүрсе,онда оның жарты бөлігі суға |Динамоме|
| | |батады.Неліктен? |тр, суы |
| | | |бар |
| | | |ыдыс, |
| | | |мензурка|
| | | |,тұздың |
| | | |судағы |
| |5 мин | |ертіндіс|
| | | |і |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Сурет |
| | | | |
|Сабақт|4мин |Бағалау критерийлері | |
|ың | |Дескриптор | |
|соңы | | | |
| | |Денелердің жүзу шарттарын анықтайды. | |
| | | | |
| | |-Құтыға әсер ететін күштерді белгілей алды. | |
| | |-күштерді салыстырып ,әр жағдай үшін қорытынды жасай алды. | |
| | | | |
| | |Денелердің жүзу шартын пайдаланып, әртүрлі заттардың | |
| | |тығыздығын бағалайды. | |
| | | | |
| | |-Денелердің жүзу шартын пайдаланып,әртүрлі ыдыстардағы | |
| | |сұйықтықтардың тығыздығын бағалай алды. | |
| | | | |
| | |Жүзу шартын пайдаланып, қорытынды жасап, нәтижені диаграмма | |
| | |арқылы ұсынады. | |
| | |-Жүзу шартын пайдаланып,қорытынды жасай алды. | |
| | | | |
| | | | |
| | |Сабаққа рефлексия:Бүгінгі сабақта не үйрендім? | |
| | |Мен бүгінгі сабақта не үйрендім ? | |
| | | | |
| | |бүгінгі сабақтан менің білгенім.... | |
| | | |Кеспе |
| | | |қағаздар|
| | |қызықты болғаны....... | |
| | | | |
| | | | |
| | |қиын болғаны........ | |
| | | | |
| | | | |
| | |Уй тапсырмасы: Неге тәрелкені суға қырымен салса батады, ал | |
| | |түбімен салса батпайды? Түсіндірме әңгіме құрастыру | |
|Саралау – оқушыларға қалай |Бағалау – оқушылардың |Денсаулық және қауіпсіздік|
|көбірек қолдау көрсетуді |материалды меңгеру |техникасын сақтау |
|жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары |деңгейін қалай | |
|оқушыларға қандай міндет қоюды |тексеруді жоспарлайсыз?| |
|жоспарлап отырсыз? | | |
|Барлық оқушылар: | 1.Мадақтау |Физика кабинетіндегі |
|-Архимед күшінің формуласын |2. Бағалау критерий |қауіпсіздік техника |
|біледі; |3.. Кері байланыс |ережелерінің түсіндірме |
|-Кері итеруші күш ұғымын түсінеді;| |жұмыстарын жүргізу; |
|Көпшілік оқушылар: | |Демонстрациялық |
|-дене мен сұйықтың тығызыдығына | |тәжірибелер көрсету |
|байланысты дененің жүзу шарттарын | |барысында приборлармен |
|түсінеді; | |мұқият болу. Себебі, |
|-Архимед заңын түсінеді | |таразымен жұмыс жасау |
|Кейбір оқушылар: | |барысында кір тастарын |
|Архимед күшінің формуласын | |құлатып алу қаупі бар. |
|пайдалана отырып есептер шығара | | |
|біледі. | | |
|Сабақ бойынша рефлексия |Сабақтың оқу мақсаттары дұрыс қойылған. |
|Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары | |
|дұрыс қойылған ба? Оқушылардың |Оқушылардың барлығы оқу мақсаттарына қол жеткізді,|
|барлығы ОМ қол жеткізді ме? |дененің сұйықта жүзу шарттарын зерттеді, физика |
|Жеткізбесе, неліктен? |кабинетінде ҚЕ білді,есептер шығаруда Архимед |
|Сабақта саралау дұрыс жүргізілді |заңын қолданды. |
|ме? | |
|Сабақтың уақыттық кезеңдері |Сабақта саралау жұмысы дұрыс жүргізілді. |
|сақталды ма? | |
|Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар |Сабақтың уақыттық кезеңдері толық сақталмады, |
|болды, неліктен? |себебі топтық және жұптық жұмыс кезінде тәжірибе |
| |жасау барысында нақты белгіленген уақыт жетіспеді.|
| | |
| |Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ. |

Ұқсас жұмыстар
Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары. (наурыз тойы)
Денелердің жүзу шарттары. ареометрлер. 7-сынып
Денелердің жүзу шарттары.Есептерді шығару кезінде Архимед заңын пайдалану
Денелердің жүзу шарттары жайлы ақпарат
Денелердің жүзу шарты
Денелердің жүзу шарттары
Қазақстан Республикасындағы халықтың дене тәрбиесі даярлығының Президенттік сынамалары туралы ережеге қосымша
Қазақстан - 2030 даму бағдарламасы
Паскаль тобына сұрақтар
«физикалық сайыс» сабағы
Пәндер