Жүзу шарттары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Қысым
Мектеп: №231 ОМ КММ: Мектеп: №231 ОМ КММ
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Күні: 20. 02. 2022ж
Мектеп: №231 ОМ КММ: Мұғалімнің аты-жөні: Құлманова М. Ж
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Сынып:7 «Б»
Мектеп: №231 ОМ КММ: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым:

Сабақтың

тақырыбы:

Мектеп: №231 ОМ КММ: №7 зертханалық жұмыс «Дененің сұйықта жүзу шарттарын анықтау»
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Сабақ негізделген оқу мақсаты
Мектеп: №231 ОМ КММ:

7. 3. 1. 14 - дененің сұйықта жүзу шарттарын зерттеу;

7. 1. 3. 3 - физика кабинетінде ҚЕ білу, сақтау;

7. 3. 1. 13 - есептер шығаруда Архимед заңын қолдану.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Сабақтың мақсаттары
Мектеп: №231 ОМ КММ: Барлық оқушылар істей алады:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Денелердің жүзу шарттарын анықтай алады.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Оқушылардың көпшілігі істей алады:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Денелердің жүзу шартын пайдаланып, әртүрлі сұйықтардың тығыздығын бағалай алады.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Кейбір оқушылар істей алады:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Жүзу шартын пайдаланып, қорытынды жасай алады.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Ойлау деңгейлері
Мектеп: №231 ОМ КММ:

Білу

Түсіну

Қолдану

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Бағалау критерийлері
Мектеп: №231 ОМ КММ:

Денелердің жүзу шарттарын анықтайды.

Денелердің жүзу шартын пайдаланып, әртүрлі заттардың тығыздығын бағалайды.

Жүзу шартын пайдаланып, қорытынды жасайды.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Пәнаралық байланыс
Мектеп: №231 ОМ КММ: Математика, география.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Құндылықтар
Мектеп: №231 ОМ КММ: Білімді мақсатты қолдану, сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасаудың түрлі тәсілдерін қолдану, зерттеу жұмыстарын жүргізу, топпен және жеке жұмыс істей алу дағдылары дамиды.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Тілдік мақсат
Мектеп: №231 ОМ КММ:

Оқушылар:

Не істей алады?

Салыстырады, себебін түсіндіреді, дәлелдейді

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология) :
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Тығыздық, Архимед заңы, жүзу шарттары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым:

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Жүзу шарттары….

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Талқылауға арналған сұрақтар:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Сұйық ішінде жүзіп жүрген денеге әрекет ететін ығыстырушы күштің шамасы неге тең?
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Алдыңғы оқу
Мектеп: №231 ОМ КММ: Қысым, Архимед заңы, тығыздық.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Жоспарланған уақыт
Мектеп: №231 ОМ КММ:

Ресурс

тар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым:

Басы

8 мин

Мектеп: №231 ОМ КММ:

5мин

1 мин

2мин

  1. Жағымды ахуал туғызу.

Сынып оқушыларымен амандасып, түгелдеп, назарларын ортаға салу.

«Ыстық орындық» әдісі үй тапсырмасын сұрау.

1) Архимед күшінің әрекеті қалай байқалады?

2) Архимед күші неге тең?

3) Архимед күшінің шамасын анықтауға болатын қандай тәжірибені білесіңдер?

4) Архимед заңының тұжырымдамасы қандай?

5) Архимед заңының шығу тарихы қандай?

Мадақтау арқылы бағалау

Біріккен топтарға атау беру.

Қысымды өлшетін құралдарға байланысты әр топ өздеріне атау береді.

1 - топ: Манометр

2 - топ: Барометр

3 - топ: Сорғы

4 - топ: Сфигмоманометр

  1. Миға шабуыл.

Үш суретке ортақ қасиет қандай? Денелердің жүзу шарттары қандай болады? Суретті сөйлету.

Интербелсенді тақта
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым:

Ортасы 28

мин

Мектеп: №231 ОМ КММ:

10мин

5мин

8 мин

5 мин

Дененің сұйықта жүзу шарттарын тексеруге арналған демонстрация

Құрал-жабдықтар: Суы бар ыдыс, тұз, картоп және араластырғыш қасық.

Денелердің жүзу шарттары туралы қорытынды жасау үшін, мұғалім демонстрация көрсетеді.

Тапсырма №1. Жеке жұмыс

Құрал-жабдықтар: Суы бар ыдыс, ішіне салынған құмның массалары әртүрлі болатын үш бірдей құты.

Сұйық құйылған биік шыны ыдысқа ішінде әртүрлі массадағы құм салынған үш құты салыңыз үш түрлі жағдай орындалады.

Оқушыларға арналған сұрақ қойылады:

Неліктен құтылардың бірі батады, бірі жүзеді, бірі қалқиды?

Дескриптормен бағалаймын

Тапсырма№2 Жұптық жұмыс

Құрал - жабдықтар: Динамометр, суы бар ыдыс, дене, мензурка, тығыздығы белгілі сұйық, мысалы тұз қосылған су.

Жұмыс барысы:

  1. Динамометр көмегімен (4, 49а) денеге әрекет ететін ауырлық күшін өлшеңдер.
  2. Мензурканы пайдаланып дененің көлемін анықтаңдар.
  3. Денені сұйыққа батырған кезде оған әрекет ететін ығыстырушы күшті, яғни Архимед күшін есептеңдер.

  1. Ауырлық күші мен ығыстырушы күшті салыстырыңдар.
  2. Жауаптарыңды тәжірибе жүзінде тексеріңдер.
  3. Кестені толтырыңдар.
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Дескриптормен бағалаймын

Тапсырма №3 Жеке жұмыс

Мұхитта жүзіп жүрген айсберг-өте әдемі құбылыс. Алайда сіз айсбергтің тек 1/10 бөлігін ғана көретінімізді, ал 9/10 бөлігі судың астында болатынын білесіз бе? Ал егер бөрене суда жүзіп жүрсе, онда оның жарты бөлігі суға батады. Неліктен?

Сұйық
F a , H
V д , м 3
F ы , Н
F a , мен F ы қатысы
Батады, жүзеді немесе қалқып шығады.

.

Суы бар ыдыс, тұз, картоп және араластырғыш қасық

Суы бар ыдыс, ішіне салынған құмның массалары әртүрлі болатын үш бірдей құты.

Динамометр, суы бар ыдыс, мензурка, тұздың судағы ертіндісі

Сурет

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым:
Мектеп: №231 ОМ КММ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым:
Мектеп: №231 ОМ КММ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым: Сабақтың соңы
Мектеп: №231 ОМ КММ: 4мин
:
:
:
:
:
:
:
:

Сабаққа рефлексия:Бүгінгі сабақта не үйрендім ?

:
:
:
:

Уй тапсырмасы: Неге тәрелкені суға қырымен салса батады, ал түбімен салса батпайды? Түсіндірме әңгіме құрастыру

Бағалау критерийлері
Дескриптор
Денелердің жүзу шарттарын анықтайды.

-Құтыға әсер ететін күштерді белгілей алды.

-күштерді салыстырып, әр жағдай үшін қорытынды жасай алды.

Денелердің жүзу шартын пайдаланып, әртүрлі заттардың тығыздығын бағалайды.
-Денелердің жүзу шартын пайдаланып, әртүрлі ыдыстардағы сұйықтықтардың тығыздығын бағалай алды.
Жүзу шартын пайдаланып, қорытынды жасап, нәтижені диаграмма арқылы ұсынады.
-Жүзу шартын пайдаланып, қорытынды жасай алды.
Мен бүгінгі сабақта не үйрендім ?
бүгінгі сабақтан менің білгенім . . .
қызықты болғаны . . .
қиын болғаны . . .
Кеспе қағаздар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым:
Мектеп: №231 ОМ КММ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым:
Мектеп: №231 ОМ КММ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым:
Мектеп: №231 ОМ КММ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым:
Мектеп: №231 ОМ КММ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым:
Мектеп: №231 ОМ КММ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым:
Мектеп: №231 ОМ

Ұқсас жұмыстар
Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары. (наурыз тойы)
Денелердің жүзу шарттары. ареометрлер. 7-сынып
Денелердің жүзу шарттары.Есептерді шығару кезінде Архимед заңын пайдалану
Денелердің жүзу шарттары жайлы ақпарат
Денелердің жүзу шарты
Денелердің жүзу шарттары
Қазақстан Республикасындағы халықтың дене тәрбиесі даярлығының Президенттік сынамалары туралы ережеге қосымша
Қазақстан - 2030 даму бағдарламасы
Паскаль тобына сұрақтар
«физикалық сайыс» сабағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz