Жүзу шарттары

Сабақтың
тақырыбы:
7. 3. 1. 14 - дененің сұйықта жүзу шарттарын зерттеу;
7. 1. 3. 3 - физика кабинетінде ҚЕ білу, сақтау;
7. 3. 1. 13 - есептер шығаруда Архимед заңын қолдану.
Білу
Түсіну
Қолдану
Денелердің жүзу шарттарын анықтайды.
Денелердің жүзу шартын пайдаланып, әртүрлі заттардың тығыздығын бағалайды.
Жүзу шартын пайдаланып, қорытынды жасайды.
Оқушылар:
Не істей алады?
Салыстырады, себебін түсіндіреді, дәлелдейді
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер
Жүзу шарттары….
Ресурс
тар
Басы
8 мин
5мин
1 мин
2мин
- Жағымды ахуал туғызу.
Сынып оқушыларымен амандасып, түгелдеп, назарларын ортаға салу.
«Ыстық орындық» әдісі үй тапсырмасын сұрау.
1) Архимед күшінің әрекеті қалай байқалады?
2) Архимед күші неге тең?
3) Архимед күшінің шамасын анықтауға болатын қандай тәжірибені білесіңдер?
4) Архимед заңының тұжырымдамасы қандай?
5) Архимед заңының шығу тарихы қандай?
Мадақтау арқылы бағалау
Біріккен топтарға атау беру.
Қысымды өлшетін құралдарға байланысты әр топ өздеріне атау береді.
1 - топ: Манометр
2 - топ: Барометр
3 - топ: Сорғы
4 - топ: Сфигмоманометр
- Миға шабуыл.
Үш суретке ортақ қасиет қандай? Денелердің жүзу шарттары қандай болады? Суретті сөйлету.
Ортасы 28
мин
10мин
5мин
8 мин
5 мин
Дененің сұйықта жүзу шарттарын тексеруге арналған демонстрация
Құрал-жабдықтар: Суы бар ыдыс, тұз, картоп және араластырғыш қасық.
Денелердің жүзу шарттары туралы қорытынды жасау үшін, мұғалім демонстрация көрсетеді.
Тапсырма №1. Жеке жұмыс
Құрал-жабдықтар: Суы бар ыдыс, ішіне салынған құмның массалары әртүрлі болатын үш бірдей құты.
Сұйық құйылған биік шыны ыдысқа ішінде әртүрлі массадағы құм салынған үш құты салыңыз үш түрлі жағдай орындалады.
Оқушыларға арналған сұрақ қойылады:
Неліктен құтылардың бірі батады, бірі жүзеді, бірі қалқиды?
Дескриптормен бағалаймын
Тапсырма№2 Жұптық жұмыс
Құрал - жабдықтар:
Динамометр, суы бар ыдыс, дене, мензурка, тығыздығы белгілі сұйық, мысалы тұз қосылған су.
Жұмыс барысы:
- Динамометр көмегімен (4, 49а) денеге әрекет ететін ауырлық күшін өлшеңдер.
- Мензурканы пайдаланып дененің көлемін анықтаңдар.
- Денені сұйыққа батырған кезде оған әрекет ететін ығыстырушы күшті, яғни Архимед күшін есептеңдер.
- Ауырлық күші мен ығыстырушы күшті салыстырыңдар.
- Жауаптарыңды тәжірибе жүзінде тексеріңдер.
- Кестені толтырыңдар.
Дескриптормен бағалаймын
Тапсырма №3 Жеке жұмыс
Мұхитта жүзіп жүрген айсберг-өте әдемі құбылыс. Алайда сіз айсбергтің тек 1/10 бөлігін ғана көретінімізді, ал 9/10 бөлігі судың астында болатынын білесіз бе? Ал егер бөрене суда жүзіп жүрсе, онда оның жарты бөлігі суға батады. Неліктен?
.
Суы бар ыдыс, тұз, картоп және араластырғыш қасық
Суы бар ыдыс, ішіне салынған құмның массалары әртүрлі болатын үш бірдей құты.
Динамометр, суы бар ыдыс, мензурка, тұздың судағы ертіндісі
Сурет
Сабаққа рефлексия:Бүгінгі сабақта не үйрендім ?
Уй тапсырмасы: Неге тәрелкені суға қырымен салса батады, ал түбімен салса батпайды? Түсіндірме әңгіме құрастыру
-Құтыға әсер ететін күштерді белгілей алды.
-күштерді салыстырып, әр жағдай үшін қорытынды жасай алды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz