Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жүзу шарттары
|Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым|Мектеп: №231 ОМ КММ |
|Күні: 20.02.2022ж |Мұғалімнің аты-жөні: Құлманова М.Ж |
|Сынып:7 «Б» |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың |№7 зертханалық жұмыс «Дененің сұйықта жүзу шарттарын анықтау» |
|тақырыбы: | |
|Сабақ |7.3.1.14 – дененің сұйықта жүзу шарттарын зерттеу; |
|негізделген оқу|7.1.3.3 – физика кабинетінде ҚЕ білу, сақтау; |
|мақсаты |7.3.1.13 – есептер шығаруда Архимед заңын қолдану. |
|Сабақтың |Барлық оқушылар істей алады: |
|мақсаттары | |
| |Денелердің жүзу шарттарын анықтай алады. |
| |Оқушылардың көпшілігі істей алады: |
| |Денелердің жүзу шартын пайдаланып,әртүрлі сұйықтардың тығыздығын |
| |бағалай алады. |
| |Кейбір оқушылар істей алады: |
| |Жүзу шартын пайдаланып,қорытынды жасай алады. |
|Ойлау |Білу |
|деңгейлері |Түсіну |
| |Қолдану |
|Бағалау |Денелердің жүзу шарттарын анықтайды. |
|критерийлері |Денелердің жүзу шартын пайдаланып,әртүрлі заттардың тығыздығын |
| |бағалайды. |
| |Жүзу шартын пайдаланып,қорытынды жасайды. |
|Пәнаралық |Математика,география. |
|байланыс | |
|Құндылықтар |Білімді мақсатты қолдану, сын тұрғысынан ойлау,қарым-қатынас жасаудың|
| |түрлі тәсілдерін қолдану, зерттеу жұмыстарын жүргізу,топпен және жеке|
| |жұмыс істей алу дағдылары дамиды. |
|Тілдік мақсат |Оқушылар: |
| |Не істей алады? |
| |Салыстырады, себебін түсіндіреді, дәлелдейді |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және |
| |терминология): |
| |Тығыздық,Архимед заңы,жүзу шарттары |
| |Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер |
| |Жүзу шарттары…. |
| |Талқылауға арналған сұрақтар: |
| |Сұйық ішінде жүзіп жүрген денеге әрекет ететін ығыстырушы күштің |
| |шамасы неге тең? |
|Алдыңғы оқу |Қысым,Архимед заңы,тығыздық. |
|Жоспар |
|Жоспарланған | |Ресурс |
|уақыт | |тар |
|Басы |5мин |Жағымды ахуал туғызу. | |
|8 мин | |Сынып оқушыларымен амандасып, түгелдеп, назарларын ортаға |Интербел|
| | |салу. |сенді |
| | |«Ыстық орындық» әдісі үй тапсырмасын сұрау. |тақта |
| | |1)Архимед күшінің әрекеті қалай байқалады? | |
| | |2)Архимед күші неге тең? | |
| | |3)Архимед күшінің шамасын анықтауға болатын қандай | |
| | |тәжірибені білесіңдер? | |
| | |4)Архимед заңының тұжырымдамасы қандай? | |
| | |5)Архимед заңының шығу тарихы қандай? | |
| |1 мин |Мадақтау арқылы бағалау | |
| | |Біріккен топтарға атау беру. | |
| | |Қысымды өлшетін құралдарға байланысты әр топ өздеріне атау | |
| | |береді. | |
| | |1 – топ: Манометр | |
| | |2 – топ: Барометр | |
| | |3 – топ: Сорғы | |
| | |4 – топ: Сфигмоманометр | |
| | | | |
| |2мин |Миға шабуыл. | |
| | |Үш суретке ортақ қасиет қандай? Денелердің жүзу шарттары | |
| | |қандай болады? Суретті сөйлету. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Ортасы| |Дененің сұйықта жүзу шарттарын тексеруге арналған | |
|28 |10мин |демонстрация |. |
|мин | |Құрал-жабдықтар: Суы бар ыдыс,тұз, картоп және араластырғыш | |
| | |қасық. | |
| | |Денелердің жүзу шарттары туралы қорытынды жасау үшін,мұғалім| |
| | |демонстрация көрсетеді. | |
| | |Тапсырма №1. Жеке жұмыс | |
| | |Құрал-жабдықтар: Суы бар ыдыс,ішіне салынған құмның | |
| | |массалары әртүрлі болатын үш бірдей құты. | |
| | |Сұйық құйылған биік шыны ыдысқа ішінде әртүрлі массадағы құм| |
| | |салынған үш құты салыңыз үш түрлі жағдай орындалады. | |
| | | | |
| |5мин |Оқушыларға арналған сұрақ қойылады: |Суы бар |
| | |Неліктен құтылардың бірі батады,бірі жүзеді,бірі қалқиды? |ыдыс, |
| | |Дескриптормен бағалаймын |тұз, |
| | |Тапсырма№2 Жұптық жұмыс |картоп |
| | |Құрал – жабдықтар: Динамометр, суы бар ыдыс, дене, мензурка,|және |
| | |тығыздығы белгілі сұйық, мысалы тұз қосылған су. |араласты|
| | |Жұмыс барысы: |рғыш |
| | |Динамометр көмегімен (4,49а) денеге әрекет ететін ауырлық |қасық |
| | |күшін өлшеңдер. | |
| | |Мензурканы пайдаланып дененің көлемін анықтаңдар. | |
| | |Денені сұйыққа батырған кезде оған әрекет ететін ығыстырушы |Суы бар |
| | |күшті, яғни Архимед күшін есептеңдер. |ыдыс,іші|
| | | |не |
| | |Ауырлық күші мен ығыстырушы күшті салыстырыңдар. |салынған|
| | |Жауаптарыңды тәжірибе жүзінде тексеріңдер. |құмның |
| | |Кестені толтырыңдар. |массалар|
| | |№ |ы |
| | |Сұйық |әртүрлі |
| | |Fa, H |болатын |
| | |Vд, м3 |үш |
| | |Fы, Н |бірдей |
| | |Fa, мен Fы қатысы |құты. |
| | |Батады, жүзеді немесе қалқып шығады. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |8 мин | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Дескриптормен бағалаймын | |
| | |Тапсырма №3 Жеке жұмыс | |
| | |Мұхитта жүзіп жүрген айсберг-өте әдемі құбылыс.Алайда сіз | |
| | |айсбергтің тек 1/10 бөлігін ғана көретінімізді,ал 9/10 | |
| | |бөлігі судың астында болатынын білесіз бе? Ал егер бөрене | |
| | |суда жүзіп жүрсе,онда оның жарты бөлігі суға |Динамоме|
| | |батады.Неліктен? |тр, суы |
| | | |бар |
| | | |ыдыс, |
| | | |мензурка|
| | | |,тұздың |
| | | |судағы |
| |5 мин | |ертіндіс|
| | | |і |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Сурет |
| | | | |
|Сабақт|4мин |Бағалау критерийлері | |
|ың | |Дескриптор | |
|соңы | | | |
| | |Денелердің жүзу шарттарын анықтайды. | |
| | | | |
| | |-Құтыға әсер ететін күштерді белгілей алды. | |
| | |-күштерді салыстырып ,әр жағдай үшін қорытынды жасай алды. | |
| | | | |
| | |Денелердің жүзу шартын пайдаланып, әртүрлі заттардың | |
| | |тығыздығын бағалайды. | |
| | | | |
| | |-Денелердің жүзу шартын пайдаланып,әртүрлі ыдыстардағы | |
| | |сұйықтықтардың тығыздығын бағалай алды. | |
| | | | |
| | |Жүзу шартын пайдаланып, қорытынды жасап, нәтижені диаграмма | |
| | |арқылы ұсынады. | |
| | |-Жүзу шартын пайдаланып,қорытынды жасай алды. | |
| | | | |
| | | | |
| | |Сабаққа рефлексия:Бүгінгі сабақта не үйрендім? | |
| | |Мен бүгінгі сабақта не үйрендім ? | |
| | | | |
| | |бүгінгі сабақтан менің білгенім.... | |
| | | |Кеспе |
| | | |қағаздар|
| | |қызықты болғаны....... | |
| | | | |
| | | | |
| | |қиын болғаны........ | |
| | | | |
| | | | |
| | |Уй тапсырмасы: Неге тәрелкені суға қырымен салса батады, ал | |
| | |түбімен салса батпайды? Түсіндірме әңгіме құрастыру | |
|Саралау – оқушыларға қалай |Бағалау – оқушылардың |Денсаулық және қауіпсіздік|
|көбірек қолдау көрсетуді |материалды меңгеру |техникасын сақтау |
|жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары |деңгейін қалай | |
|оқушыларға қандай міндет қоюды |тексеруді жоспарлайсыз?| |
|жоспарлап отырсыз? | | |
|Барлық оқушылар: | 1.Мадақтау |Физика кабинетіндегі |
|-Архимед күшінің формуласын |2. Бағалау критерий |қауіпсіздік техника |
|біледі; |3.. Кері байланыс |ережелерінің түсіндірме |
|-Кері итеруші күш ұғымын түсінеді;| |жұмыстарын жүргізу; |
|Көпшілік оқушылар: | |Демонстрациялық |
|-дене мен сұйықтың тығызыдығына | |тәжірибелер көрсету |
|байланысты дененің жүзу шарттарын | |барысында приборлармен |
|түсінеді; | |мұқият болу. Себебі, |
|-Архимед заңын түсінеді | |таразымен жұмыс жасау |
|Кейбір оқушылар: | |барысында кір тастарын |
|Архимед күшінің формуласын | |құлатып алу қаупі бар. |
|пайдалана отырып есептер шығара | | |
|біледі. | | |
|Сабақ бойынша рефлексия |Сабақтың оқу мақсаттары дұрыс қойылған. |
|Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары | |
|дұрыс қойылған ба? Оқушылардың |Оқушылардың барлығы оқу мақсаттарына қол жеткізді,|
|барлығы ОМ қол жеткізді ме? |дененің сұйықта жүзу шарттарын зерттеді, физика |
|Жеткізбесе, неліктен? |кабинетінде ҚЕ білді,есептер шығаруда Архимед |
|Сабақта саралау дұрыс жүргізілді |заңын қолданды. |
|ме? | |
|Сабақтың уақыттық кезеңдері |Сабақта саралау жұмысы дұрыс жүргізілді. |
|сақталды ма? | |
|Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар |Сабақтың уақыттық кезеңдері толық сақталмады, |
|болды, неліктен? |себебі топтық және жұптық жұмыс кезінде тәжірибе |
| |жасау барысында нақты белгіленген уақыт жетіспеді.|
| | |
| |Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ. |
|Күні: 20.02.2022ж |Мұғалімнің аты-жөні: Құлманова М.Ж |
|Сынып:7 «Б» |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың |№7 зертханалық жұмыс «Дененің сұйықта жүзу шарттарын анықтау» |
|тақырыбы: | |
|Сабақ |7.3.1.14 – дененің сұйықта жүзу шарттарын зерттеу; |
|негізделген оқу|7.1.3.3 – физика кабинетінде ҚЕ білу, сақтау; |
|мақсаты |7.3.1.13 – есептер шығаруда Архимед заңын қолдану. |
|Сабақтың |Барлық оқушылар істей алады: |
|мақсаттары | |
| |Денелердің жүзу шарттарын анықтай алады. |
| |Оқушылардың көпшілігі істей алады: |
| |Денелердің жүзу шартын пайдаланып,әртүрлі сұйықтардың тығыздығын |
| |бағалай алады. |
| |Кейбір оқушылар істей алады: |
| |Жүзу шартын пайдаланып,қорытынды жасай алады. |
|Ойлау |Білу |
|деңгейлері |Түсіну |
| |Қолдану |
|Бағалау |Денелердің жүзу шарттарын анықтайды. |
|критерийлері |Денелердің жүзу шартын пайдаланып,әртүрлі заттардың тығыздығын |
| |бағалайды. |
| |Жүзу шартын пайдаланып,қорытынды жасайды. |
|Пәнаралық |Математика,география. |
|байланыс | |
|Құндылықтар |Білімді мақсатты қолдану, сын тұрғысынан ойлау,қарым-қатынас жасаудың|
| |түрлі тәсілдерін қолдану, зерттеу жұмыстарын жүргізу,топпен және жеке|
| |жұмыс істей алу дағдылары дамиды. |
|Тілдік мақсат |Оқушылар: |
| |Не істей алады? |
| |Салыстырады, себебін түсіндіреді, дәлелдейді |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және |
| |терминология): |
| |Тығыздық,Архимед заңы,жүзу шарттары |
| |Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер |
| |Жүзу шарттары…. |
| |Талқылауға арналған сұрақтар: |
| |Сұйық ішінде жүзіп жүрген денеге әрекет ететін ығыстырушы күштің |
| |шамасы неге тең? |
|Алдыңғы оқу |Қысым,Архимед заңы,тығыздық. |
|Жоспар |
|Жоспарланған | |Ресурс |
|уақыт | |тар |
|Басы |5мин |Жағымды ахуал туғызу. | |
|8 мин | |Сынып оқушыларымен амандасып, түгелдеп, назарларын ортаға |Интербел|
| | |салу. |сенді |
| | |«Ыстық орындық» әдісі үй тапсырмасын сұрау. |тақта |
| | |1)Архимед күшінің әрекеті қалай байқалады? | |
| | |2)Архимед күші неге тең? | |
| | |3)Архимед күшінің шамасын анықтауға болатын қандай | |
| | |тәжірибені білесіңдер? | |
| | |4)Архимед заңының тұжырымдамасы қандай? | |
| | |5)Архимед заңының шығу тарихы қандай? | |
| |1 мин |Мадақтау арқылы бағалау | |
| | |Біріккен топтарға атау беру. | |
| | |Қысымды өлшетін құралдарға байланысты әр топ өздеріне атау | |
| | |береді. | |
| | |1 – топ: Манометр | |
| | |2 – топ: Барометр | |
| | |3 – топ: Сорғы | |
| | |4 – топ: Сфигмоманометр | |
| | | | |
| |2мин |Миға шабуыл. | |
| | |Үш суретке ортақ қасиет қандай? Денелердің жүзу шарттары | |
| | |қандай болады? Суретті сөйлету. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Ортасы| |Дененің сұйықта жүзу шарттарын тексеруге арналған | |
|28 |10мин |демонстрация |. |
|мин | |Құрал-жабдықтар: Суы бар ыдыс,тұз, картоп және араластырғыш | |
| | |қасық. | |
| | |Денелердің жүзу шарттары туралы қорытынды жасау үшін,мұғалім| |
| | |демонстрация көрсетеді. | |
| | |Тапсырма №1. Жеке жұмыс | |
| | |Құрал-жабдықтар: Суы бар ыдыс,ішіне салынған құмның | |
| | |массалары әртүрлі болатын үш бірдей құты. | |
| | |Сұйық құйылған биік шыны ыдысқа ішінде әртүрлі массадағы құм| |
| | |салынған үш құты салыңыз үш түрлі жағдай орындалады. | |
| | | | |
| |5мин |Оқушыларға арналған сұрақ қойылады: |Суы бар |
| | |Неліктен құтылардың бірі батады,бірі жүзеді,бірі қалқиды? |ыдыс, |
| | |Дескриптормен бағалаймын |тұз, |
| | |Тапсырма№2 Жұптық жұмыс |картоп |
| | |Құрал – жабдықтар: Динамометр, суы бар ыдыс, дене, мензурка,|және |
| | |тығыздығы белгілі сұйық, мысалы тұз қосылған су. |араласты|
| | |Жұмыс барысы: |рғыш |
| | |Динамометр көмегімен (4,49а) денеге әрекет ететін ауырлық |қасық |
| | |күшін өлшеңдер. | |
| | |Мензурканы пайдаланып дененің көлемін анықтаңдар. | |
| | |Денені сұйыққа батырған кезде оған әрекет ететін ығыстырушы |Суы бар |
| | |күшті, яғни Архимед күшін есептеңдер. |ыдыс,іші|
| | | |не |
| | |Ауырлық күші мен ығыстырушы күшті салыстырыңдар. |салынған|
| | |Жауаптарыңды тәжірибе жүзінде тексеріңдер. |құмның |
| | |Кестені толтырыңдар. |массалар|
| | |№ |ы |
| | |Сұйық |әртүрлі |
| | |Fa, H |болатын |
| | |Vд, м3 |үш |
| | |Fы, Н |бірдей |
| | |Fa, мен Fы қатысы |құты. |
| | |Батады, жүзеді немесе қалқып шығады. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |8 мин | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Дескриптормен бағалаймын | |
| | |Тапсырма №3 Жеке жұмыс | |
| | |Мұхитта жүзіп жүрген айсберг-өте әдемі құбылыс.Алайда сіз | |
| | |айсбергтің тек 1/10 бөлігін ғана көретінімізді,ал 9/10 | |
| | |бөлігі судың астында болатынын білесіз бе? Ал егер бөрене | |
| | |суда жүзіп жүрсе,онда оның жарты бөлігі суға |Динамоме|
| | |батады.Неліктен? |тр, суы |
| | | |бар |
| | | |ыдыс, |
| | | |мензурка|
| | | |,тұздың |
| | | |судағы |
| |5 мин | |ертіндіс|
| | | |і |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Сурет |
| | | | |
|Сабақт|4мин |Бағалау критерийлері | |
|ың | |Дескриптор | |
|соңы | | | |
| | |Денелердің жүзу шарттарын анықтайды. | |
| | | | |
| | |-Құтыға әсер ететін күштерді белгілей алды. | |
| | |-күштерді салыстырып ,әр жағдай үшін қорытынды жасай алды. | |
| | | | |
| | |Денелердің жүзу шартын пайдаланып, әртүрлі заттардың | |
| | |тығыздығын бағалайды. | |
| | | | |
| | |-Денелердің жүзу шартын пайдаланып,әртүрлі ыдыстардағы | |
| | |сұйықтықтардың тығыздығын бағалай алды. | |
| | | | |
| | |Жүзу шартын пайдаланып, қорытынды жасап, нәтижені диаграмма | |
| | |арқылы ұсынады. | |
| | |-Жүзу шартын пайдаланып,қорытынды жасай алды. | |
| | | | |
| | | | |
| | |Сабаққа рефлексия:Бүгінгі сабақта не үйрендім? | |
| | |Мен бүгінгі сабақта не үйрендім ? | |
| | | | |
| | |бүгінгі сабақтан менің білгенім.... | |
| | | |Кеспе |
| | | |қағаздар|
| | |қызықты болғаны....... | |
| | | | |
| | | | |
| | |қиын болғаны........ | |
| | | | |
| | | | |
| | |Уй тапсырмасы: Неге тәрелкені суға қырымен салса батады, ал | |
| | |түбімен салса батпайды? Түсіндірме әңгіме құрастыру | |
|Саралау – оқушыларға қалай |Бағалау – оқушылардың |Денсаулық және қауіпсіздік|
|көбірек қолдау көрсетуді |материалды меңгеру |техникасын сақтау |
|жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары |деңгейін қалай | |
|оқушыларға қандай міндет қоюды |тексеруді жоспарлайсыз?| |
|жоспарлап отырсыз? | | |
|Барлық оқушылар: | 1.Мадақтау |Физика кабинетіндегі |
|-Архимед күшінің формуласын |2. Бағалау критерий |қауіпсіздік техника |
|біледі; |3.. Кері байланыс |ережелерінің түсіндірме |
|-Кері итеруші күш ұғымын түсінеді;| |жұмыстарын жүргізу; |
|Көпшілік оқушылар: | |Демонстрациялық |
|-дене мен сұйықтың тығызыдығына | |тәжірибелер көрсету |
|байланысты дененің жүзу шарттарын | |барысында приборлармен |
|түсінеді; | |мұқият болу. Себебі, |
|-Архимед заңын түсінеді | |таразымен жұмыс жасау |
|Кейбір оқушылар: | |барысында кір тастарын |
|Архимед күшінің формуласын | |құлатып алу қаупі бар. |
|пайдалана отырып есептер шығара | | |
|біледі. | | |
|Сабақ бойынша рефлексия |Сабақтың оқу мақсаттары дұрыс қойылған. |
|Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары | |
|дұрыс қойылған ба? Оқушылардың |Оқушылардың барлығы оқу мақсаттарына қол жеткізді,|
|барлығы ОМ қол жеткізді ме? |дененің сұйықта жүзу шарттарын зерттеді, физика |
|Жеткізбесе, неліктен? |кабинетінде ҚЕ білді,есептер шығаруда Архимед |
|Сабақта саралау дұрыс жүргізілді |заңын қолданды. |
|ме? | |
|Сабақтың уақыттық кезеңдері |Сабақта саралау жұмысы дұрыс жүргізілді. |
|сақталды ма? | |
|Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар |Сабақтың уақыттық кезеңдері толық сақталмады, |
|болды, неліктен? |себебі топтық және жұптық жұмыс кезінде тәжірибе |
| |жасау барысында нақты белгіленген уақыт жетіспеді.|
| | |
| |Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz