Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Анаэробты және аэробты тыныс алу

Бөлім:
9.2Тыныс алу
Педагогтің аты-жөні:

Күні:
09.11.2023
Сыныбы: 9 <<ә>>
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Анаэробты және аэробты тыныс алу. Анаэробты және аэробты тыныс алу үдерістерін химиялық реакция теңдеулерін қолданып қарастыру. Анаэробты және аэробты тыныс алудың тиімділіктері.
§16. Анаэробты және аэробты тыныс алу.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
9.1.4.1 - тыныс алу реакциясының химиялық теңдеуін пайдалана отырып, анаэробты және аэробты тыныс алуды салыстыру;
Сабақтың мақсаты:
Тыныс алу реакциясының химиялық теңдеуін пайдалана отырып, анаэробты және аэробты тыныс алуды салыстырады;
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту

І.Ұйымдастыру кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін
<<Әдемі тілектер >> әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы бір-біріне жүрек береді;
Миға шабуыл ретінде оқушыларға
жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.
<<Кім жылдам?>> әдісі
1. Өкпе дененің қай жерінде орналасқан?
2. Сол жақ өкпе мен оң жақ өкпенің қандай айырмашылықтары бар?
3. Альвеола дегеніміз не?
4. Өкпедегі және ұлпалардағы газ алмасу қандай кезеңдерден тұрады ?
5. Тыныс алу қай мүшеден басталады?
6. Адам ағзасындағы өкпе саны
7. Қай өкпе үлкен?
8. Тыныс шығарғанда ше?
Оқушылар ұстазымен амандасады, жүректен жүрекке әдісі арқылы бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады;
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Дескриптор:
Тыныс алу мүшесін атайды
Тыныс алу мүшелірін біледі

Сабақтың ортасы
Мағынаны қолдану

Оқушыларға жалпылама төмендегі қолдану тапсырмалары беріледі. <<Мағынаны қолдану>> айдарындағы тапсырманы дәптеріне жазады.
Тапсырма. 1. Глюкоза молекуласының ыдырауынан ең көп энергия бөлінетін процесті анықтаңыз.
A Сүтқышқылды ыдырау
B Анаэробты тыныс алу
C Аэробты тыныс алу
D Спирттік ашу
2. Төмендегі тыныс алудың аяқталмаған теңдеуі берілген.
(а) Теңдеуді аяқтаңыз.
C______ + ___O___ ____CO___ + ___H2O + 2830 __
Бағалау критерийі:

- Анаэробты және аэробты тыныс алуды салыстырады;

Дескриптор:

- глюкоза молекуласының ыдырауынан ең көп энергия бөлінетін процесті анықтайды - 2 балл;
- тыныс алу реакциясының химиялық теңдеуі арқылы анаэробты және аэробты тыныс алуды салыстырады - 2 балл;
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сабақтың ортасы мағынаны талдау

Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.
Тапсырма. Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сұрақтарға жауап беру арқылы салыстырыңыз.
Салыстыру сұрақтары
Өкпедегі
ұлпадағы
Басында қанның түсі қандай болады?

Қанға қандай газ түседі?

Қаннан қандай газ шығады?

Қанның түсі шыққанда қандай болады?

Қай қанайналым шеңберінде жүзеге асады?

Бағалау критерийі:

- Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін талдайды;

Дескриптор:

- өкпедегі және ұлпадағы механизмдерді салыстырмалы түрде сипаттайды - 2 балл;
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау

Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау тапсырмасы беріледі.
Тапсырма: <<Сандарды сөйлет>> әдісі арқылы білімді жинақтау.
30,6 кДж
61,2 кДж
1101,6кДж
19
2812 -- 2880 кДж
1162 кДж
40%
41,3%
40,3
Бағалау критерийі:

-АТФ молекуласындағы энергия өлшемін зерделейді;

Дескриптор:

-әр берілген санның анықтамасын атайды - 2 балл;
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сабақтың соңы
Оқушыларға үйге тапсырма беріледі

Тапсырма:

Химиялық формулалар мен энергия мөлшерін санмен белгілеуді біріктіретін жасушаның энергия алу сызбасын модельдеу.
Бағалау критерийі:

-жасушаның энергия алу сызбасын құрайды;

Дескриптор:

-жасушаның энергия алу сызбасын модельдейді - 2 балл;
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
.

Ұқсас жұмыстар
Бастапқы зат
Фотосинтез факторлары
Аталық гүлдің вегетативті мүшесі
Көпжасушалы жануарлардың зәршығару жүйесі (6 – сынып)
Топырақтан суды және минералды заттарды сіңіру органикалық және минералдық тыңайтқыштар. Фотосинтез, күннің жарығы мен хлорофилдің осы процестегі рөлі.
Бактериялар. бактериялардың жалпы сипаттамас
Жасушаның құрылымы
Көпжасушалы жануарлардың тыныс алуы
Химия пәнін оқыту барысында оқушыларға валеологиялық білім беруді жүзеге асыру
Зат алмасу және жасушада энергияның өзгеруі
Пәндер