Анаэробты және аэробты тыныс алу

Бөлім:
9. 2Тыныс алу
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
9. 2Тыныс алу:
Бөлім:: Күні:
9. 2Тыныс алу: 09. 11. 2023
Бөлім:: Сыныбы: 9 «ә»
9. 2Тыныс алу: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
9. 2Тыныс алу:

Анаэробты және аэробты тыныс алу. Анаэробты және аэробты тыныс алу үдерістерін химиялық реакция теңдеулерін қолданып қарастыру. Анаэробты және аэробты тыныс алудың тиімділіктері.

§16. Анаэробты және аэробты тыныс алу.

Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
9. 2Тыныс алу: 9. 1. 4. 1 - тыныс алу реакциясының химиялық теңдеуін пайдалана отырып, анаэробты және аэробты тыныс алуды салыстыру;
Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
9. 2Тыныс алу: Тыныс алу реакциясының химиялық теңдеуін пайдалана отырып, анаэробты және аэробты тыныс алуды салыстырады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

Педагогтің іс-әрекеті:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін

«Әдемі тілектер » әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы бір-біріне жүрек береді;

Миға шабуыл ретінде оқушыларға

жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.

«Кім жылдам?» әдісі

1. Өкпе дененің қай жерінде орналасқан?

2. Сол жақ өкпе мен оң жақ өкпенің қандай айырмашылықтары бар?

3. Альвеола дегеніміз не?

4. Өкпедегі және ұлпалардағы газ алмасу қандай кезеңдерден тұрады ?

5. Тыныс алу қай мүшеден басталады?

6. Адам ағзасындағы өкпе саны

7. Қай өкпе үлкен?

8. Тыныс шығарғанда ше?

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар ұстазымен амандасады, жүректен жүрекке әдісі арқылы бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады;
Бағалау:

Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Дескриптор:

Тыныс алу мүшесін атайды

Тыныс алу мүшелірін біледі

Ресурстар: Презентация сыр санды? - литература, презентации
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Мағынаны қолдану

Педагогтің іс-әрекеті:

Оқушыларға жалпылама төмендегі қолдану тапсырмалары беріледі. «Мағынаны қолдану» айдарындағы тапсырманы дәптеріне жазады.

Тапсырма. 1. Глюкоза молекуласының ыдырауынан ең көп энергия бөлінетін процесті анықтаңыз.

A Сүтқышқылды ыдырау

B Анаэробты тыныс алу

C Аэробты тыныс алу

D Спирттік ашу

2. Төмендегі тыныс алудың аяқталмаған теңдеуі берілген.

(а) Теңдеуді аяқтаңыз.

C + ___O___ CO___ + ___H2O + 2830 __

Оқушының іс-әрекеті:

Бағалау критерийі:

- Анаэробты және аэробты тыныс алуды салыстырады;

Бағалау:

Дескриптор:

- глюкоза молекуласының ыдырауынан ең көп энергия бөлінетін процесті анықтайды- 2 балл;

- тыныс алу реакциясының химиялық теңдеуі арқылы анаэробты және аэробты тыныс алуды салыстырады- 2 балл;

Ресурстар:

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы мағынаны талдау

Педагогтің іс-әрекеті:

Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.

Тапсырма. Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сұрақтарға жауап беру арқылы салыстырыңыз.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушының іс-әрекеті: Салыстыру сұрақтары
Бағалау: Өкпедегі
Ресурстар: ұлпадағы
Басында қанның түсі қандай болады?
Қанға қандай газ түседі?
Қаннан қандай газ шығады?
Қанның түсі шыққанда қандай болады?
Қай қанайналым шеңберінде жүзеге асады?

Бағалау критерийі:

- Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін талдайды;

Дескриптор:

- өкпедегі және ұлпадағы механизмдерді салыстырмалы түрде сипаттайды - 2 балл;

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау

Педагогтің іс-әрекеті:

Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау тапсырмасы беріледі.

Тапсырма : «Сандарды сөйлет» әдісі арқылы білімді жинақтау.

30, 6 кДж

61, 2 кДж

1101, 6кДж

19

2812-2880 кДж

1162 кДж

40%

41, 3%

40, 3

Оқушының іс-әрекеті:

Бағалау критерийі:

-АТФ молекуласындағы энергия өлшемін зерделейді;

Бағалау:

Дескриптор:

-әр берілген санның анықтамасын атайды- 2 балл;

Ресурстар:

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Сабақ кезеңі/Уақыты: Сабақтың соңы
Педагогтің іс-әрекеті:

Оқушыларға үйге тапсырма беріледі

Тапсырма :

Химиялық формулалар мен энергия мөлшерін санмен белгілеуді біріктіретін жасушаның энергия алу сызбасын модельдеу.

Оқушының іс-әрекеті:

Бағалау критерийі:

-жасушаның энергия алу сызбасын құрайды;

Бағалау:

Дескриптор:

-жасушаның энергия алу сызбасын модельдейді- 2 балл;

Ресурстар:

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

.


Ұқсас жұмыстар
Бастапқы зат
Фотосинтез факторлары
Аталық гүлдің вегетативті мүшесі
Көпжасушалы жануарлардың зәршығару жүйесі (6 – сынып)
Топырақтан суды және минералды заттарды сіңіру органикалық және минералдық тыңайтқыштар. Фотосинтез, күннің жарығы мен хлорофилдің осы процестегі рөлі.
Бактериялар. бактериялардың жалпы сипаттамас
Жасушаның құрылымы
Көпжасушалы жануарлардың тыныс алуы
Химия пәнін оқыту барысында оқушыларға валеологиялық білім беруді жүзеге асыру
Зат алмасу және жасушада энергияның өзгеруі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz