Меншікті жану жылуының формуласын есептер шығару барысында дұрыс қолдана алу

Қысқа мерзімді жоспар

Педагогтің аты-жөні:
Парсаханов Т.
Педагогтің аты-жөні:: Күні:
Парсаханов Т.:
Педагогтің аты-жөні:: Сыныбы:8
Парсаханов Т.: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Педагогтің аты-жөні:: Сабақтың тақырыбы:
Парсаханов Т.: Отынның энергиясы. Отынның меншікті жану жылуы
Педагогтің аты-жөні:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Парсаханов Т.: 8. 3. 2. 7 - отынның жануы кезінде бөлінген жылу мөлшерін анықтау. Отынның жануы кезінде бөлінген жылу мөлшерінің формуласын есептер шығаруда қолдану
Педагогтің аты-жөні:: Сабақтың мақсаты:
Парсаханов Т.:

Барлық оқушылар істей алады: отының меншікті жану жылуының физикалық мағынасын түсіндіреді;

Көптеген оқушылар істей алады: меншікті жану жылуының формуласын есептер шығару барысында дұрыс қолданады;

Кейбір оқушылар істей алады: отын энергиясы мен отының меншікті жану жылуы арасындағы байланысты көрсете алады;

Педагогтің аты-жөні:: Бағалау критерийлері
Парсаханов Т.:

-Отының меншікті жану жылуының физикалық мағынасын түсіндіреді;

-Меншікті жану жылуының формуласын есептер шығару барысында дұрыс қолданады;

-Отын энергиясы мен отының меншікті жану жылуы арасындағы байланысты көрсете алады;

- Отынның меншікті жану жылуының өлшем бірлігін біледі.

Педагогтің аты-жөні:: Құндылықтарға баулу
Парсаханов Т.:

Берілген есептерді шығаруда қажет формуланы тауып, өлшем бірлігін сауатты жазып, нақты жауабын дұрыс табу арқылы еңбек және шығармашылық құндылығы

қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

2 мин.

«Жылдам тест»-әдісі

5мин

Педагогтің іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

Өткен тақырыпты еске түсіруге арналған тест.

1. Жылу мөлшерін есептеудің формуласы:

А)

Ә)

Б)

В)

2. Жылу мөлшері дегеніміз не?

А) Жылу берілу кезіндегі энергия

Ә) Қалыпты жағдайдағы энергия

Б) Жұмыс кезіндегі энергия

В) қозғалыс кезіндегі энергия

3. Жылу мөлшерінің өлшем бірлігі?

А) Дж

Ә) 1 Кл

Б) 1 Н

В) 1 кал

4. Массасы 10кг шойынды 10 С- тан 100 С-қа дейін қыздырғанда қанша жылу мөлшері беріледі? ( С= 540 Дж/кг С)

А) 486 кДж

Ә) 240 Дж

Б) 590 кДж

В) 476000 Дж

5. Меншікті жылу сыйымдылығының өлшем бірлігі?

А) Дж/кг

Ә) Н/кг

Б) Г/град

В) Дж/кг С

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар өткен тақырыпты еске түсіру үшін тест тапсырмасын орындайды.
Бағалау:

Дескриптор:

-жылу мөлшерін сипаттайды.

- заттардың меншікті жылусыйымдылықтарын ажыратады.

Жалпы балл -2

Ресурстар: Оқулық 8- сынып
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

«Ой қозғау»

5 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

Білім дағдысы: Білу (D)

Бос стаканмен жанып тұрған май шамды жабамыз. Біраз уақыттан кейін май шам өшеді. Жанудың қандай шарты бұзылды . Алдымен оқушылар жұпта талқылайды. Содан соң мүғалім әр жұптың пікірін тыңдап, кері байланыс жасай отырып бүгінгі сабақтың мақсатын анықтауға бағыттайды.

Мақсатты болжау. Оқушылармен бірге сабақ мақсаты анықталады:

Отының меншікті жану жылуының физикалық мағынасын түсіну;

Меншікті жану жылуының формуласын есептер шығару барысында дұрыс қолдана алу;

Отын энергиясы мен отының меншікті жану жылуы арасындағы байланысты көрсету;

Отынның меншікті жану жылуының өлшем бірлігін білу.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар мұғаліммен бірге сабақ мақсатын анықтайды
Бағалау:

Дескриптор:

-отынның жану жылуы тақырыбын түсінеді.

Ресурстар:

ДЭ

Презентация

Оқулық 8-сынып.

Май шам, стақан

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жұптық жұмыс

15 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

Білім дағдысы: Қолдану

1-тапсырма (Р)

Оқушыларжұптасып эксперименттік тапсырмалар орындайды:

1 -тәжірибе . Бірдей массадағы әр түрлі отын жанған кезде бөлінетін жылу мөлшерін анықтаңдар.

Жұмысқа нұсқау:

2 кусок фольганы картонга қоямыз.

Фольга үстіне мақта кесегін қоямыз

Әр кесектің үстіне біреуіне спирт, ал екіншісіне бензин тамшысын тамызамыз.

Екі кесекті бір мезгілде жағыңдар

Спирт пен бензин жанып болған соң фольганы қолмен ұстап көріңдер. Қайсысы көбірек жылу бөлді?

2-Тәжірибе. Әр түрлі массадағы отынның жану кезіндегі жылу мөлшерін салыстыру Жұмысқа нұсқау:

2 кусок фольганы картонга қоямыз.

Фольга үстіне мақта кесегін қоямыз

Әр кесектің үстіне біреуіне бір тамшы спирт, ал екіншісіне екі тамшы спирт тамызамыз.

Екі кесекті бір мезгілде жағыңдар

Спирт жанып болған соң фольганы қолмен ұстап көріңдер. Қайсысы көбірек жылу бөлді?

Мұғалім сұрақ қояды: Отын жанғанда бөлінетін жылу мөлшері неден тәуелді?

Бұл сұраққа оқушылар тәжірибе жасап болған соң тұжырымдарын жасайды.

Мұғалім кері байланыс жасай отырып, отын жанғанда бөлінетін жылу мөлшері отын массасына және отынның меншікті жану жылуына пропорционал екенін атап өтуіне болады. Q=q·m.

Топтық талқылау

Отынды белсенді түрде қолдану неге әкеліп соғады?

Бұдан қандай қорытынды жасауға болады?

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар берілген құрал -жабдықтар арқылы тапсырманы орындайды.
Бағалау:

Дескриптор:

- отын жанғанда бөлінетін жылу мөлшерін сипаттайды;

- отынның меншікті жану жылуының физикалық мағынасын түсіндіреді

Жалпы балл -4

Ресурстар:

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Картон, фольга, мақта, бензин, спирт тамшысы

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жеке жұмыс

«Кім алғыр» әдісі

13 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

Білім дағдысы: Қолдану (І)

2-тапсырма

«Кім алғыр» әдісі арқылы есептер беріледі

Тапсырмалар:

Массасы 10 г керосин толық жанғанда бөлініп шығатын барлық жылу мөлшері массасы 22 кг суды ысытуға жұмсалса, судың температурасы неше градусқа өзгереді? с=4200 Дж/кг 0 С, q=4, 6⋅10 7 Дж/кг.

ПӘК-і 30% пеште 0, 5 кг ағашты толық жағып, қанша суды қайнатуға болады? Судың бастапқы температурасы 10 0 С. с=4200 Дж/кг 0 С, q=10⋅10 6 Дж/кг.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар берілген есептерді шығарады
Бағалау:

Дескриптор:

-Отын энергиясының формуласын есептер шығаруда қолдана алады.

-Физикалық шамалардың өлшем бірлігін ХБЖ ауыстыра алады. - Белгісіз шаманың формуласын дұрыс қорытып шығарады.

-Берілген шамалардың мәндерін пайдаланып, дұрыс есептеулер жүргізе алады

Жалпы балл- 4

Ресурстар:

ДЭ,

8-сынып оқулық

Ж. О. Бақынов есептер жинағы

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың соңы.

Рефлексия


Ұқсас жұмыстар
Жылу мөлшерін есептеудің формуласы
Қайнау. меншікті булану жылуы. 8 сынып қысқа мерзімді жоспарлау
Қайнау.Меншікті булану жылуы туралы
Заттың күйі
Практикалық жұмыс 1
Электр заряды таразы
Жауабын негіздеңдер
Карно циклін сипаттау
Іштен жану қозғалтқышы
Қысым .Оқушыларға қысым туралы және оның белгіленуі, өлшем бірлігі жөнінде білім беру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz