Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақ соңында қойылатын сұрақтар

Тексерілді:

Мектеп

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

№244 Ы.Жақаев атындағы орта мектеп

Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы

Күні: 10.11.2023ж
Мұғалімнің аты-жөні:Жанқошова К
Сыныбы: 8 <<г>>
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Қазақстан азаматтық қарсыластық жылдарында (1917-1920 жылдар)

Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу
мақсаттары
8.3.1.2 XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру.

Сабақтың мақсаты
XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға береді.
Жоспар
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері

Басы
5 мин

7 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал
Рефлексия жүргізу.
Балалар,қандай көңіл-күйдесіздер?
Керемет! (қолдарын көтереді)
Сабаққа дайындықтарың қалай?
Тамаша!(алақандарын шапалақтайды)
Ынталарың қалай?
Ғажап! (бас бармақты көрсетеді)
-Ендеше сабағымызды бастаймыз!
-О,-о,-,о(бас бармағын көтереді)
Ізденіс пен белсенді әрекеттерге дайынсыздар ма?
Топтардың атын сұрақтар арқылы қою
1.1917ж21қазанда <<Қазақ>>газетінде қай партияның бағдарламасы басылып шықты?( Алаш)
2.1986жЖелтоқсан көтерілісінен кейін дүниеге келген партия ( Желтоқсан )
3.1991ж 16 желтоқсан қандай күн?( Тәуелсіздік )
Үй тапсырмасы
<<Кім алғыр?>> әдісі арқылы өткен білімді қайталау.
1.Кеңес өкіметі аса күрделі және ұзаққа созылған күрес нәтижесінде орнаған облыстарды ата?( Ақмола ,Семей)
2.1917ж 30қазанда Кеңестер өкімет билігін өз қолына алған ең бірінші қала?( Перовск)
3.1917ж желтоқсанда Кеңес өкіметі бейбіт жолмен орнаған қалалар?(Ақмола ,Көкшетау,Қостанай)
Бағалау әдісі. <<стикер>>
Мұғалім әрбір тапсырма орындаған балаларға стикер таратып отырады.

Оқушылар сабаққа дайындалады

Өткен тақырыпқа сай сұрақтарға жауап береді

Жаңа білім 10 минут

Ортасы 15 минут

Тақырыпты алдын ала болжау
Видео көрсетіледі
Ой қозғау
Қазақстанда қандай партиялар бар?
Қазіргідей нағыз саяси партиялар қайда пайда болды?

Жаңа тақырып
Мұғалім сабақ тақырыбын айтады.

Интербелсенді тақта арқылы тақырып түсіндіріледі.

Топтық жұмыс

1-топ <<Кадр>> әдісі
Балалар суреттер бойынша әңгіме құрастыру.

2 топ
<<Оқиға картасы>> әдісі арқылы берілген тапсырманың оқиға,мән жайымен суреті туралы постер қорғау

3 топ тапсырмасы
<<Бұл кім?>> әдісі арқылы сұрақ арқылы жауап береді,слайдтта айтылған ақпаратты жеткізеді.

Жұптық жұмыс
<<Пазл>> әдісі арқылы сәйкестендіру

Тақырыпты болжайды

Айтылған ақпараттармен танысады.

Постер жасайды

Сәйкестендіре алады

ҚБ: Кері байланыс. <<Сұрақ қою>>арқылы алған ақпаратты пысықтау

Дескриптор: Суреттер бойынша әңгіме құрастырады

Дескриптор:
Суреттегі тұлғалар туралы ақпараттарды жеткізеді
ҚБ: Кері байланыс.

Дескриптор:
Жасырынған суреттегі тұлғаларды таба алады
ҚБ Кері байланыс
Тамаша жауап!

Дескриптор:
Сәйкестендіре алады
ҚБ Кері байланыс
Тамаша жауап!

Видео

Жаңа ақпарат
Видео

Суреттер, маркер

Соңы
5 мин

3 мин
Сабақ соңында қойылатын сұрақтар
Оқушыларды рефлексияға шақыру үшін және кері байланыс беру мақсатында оларға мынадай сұрақтарға жеке және бірлесе жауап беруді тапсырамын:
- Сабақтан кейінгі көңіл-күйіңіз қандай?
- Сабақта ең маңызды не болды?
- Өзіңізді не үшін мақтар едіңіз?
- Сабақ қорытындысы бойынша кімді мақтар едіңіз? Неліктен?
- Кімнен жақсы көмек алдыңыз?
Рефлексия
<<СМС хабарлама>> әдісі арқылы сабаққа рефлексия жасау.

Үйге тапсырма:
<<Қосымша тарихи әдебиеттерден <<Үш жүз>>партиясының көшбасшысы К.Тоғысов>>тақырыбында реферат әзірлеу

Сұрақтарға жауап бере алады

Сабаққа кері байланыс жасайды

Күнделікке үй тапсырмасын жазады

Сұрақтар

Кері байланыс

Күнделік

Ұқсас жұмыстар
Ғаламтор қазақ тілінде
Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша туралы
Критериалды бағалаудың қағидаттары
Алтын сақа сайысы
Үшбұрыштың ішкі бұрыштары
Валенттіліктері бойынша мына химиялық элементтерден формулалар құрастыр
Қимыл - қозғалыс қабілеттерін дамыту
Қысымның формуласы
Қазақ тілі - қазақ халқының ана тілі
Пәндер